Javítókészletet cikkszám szerint lehet venni hozzá,de nem bagóért dobálják.
Én csak tömszelencét szoktam venni,meg szimmeringet,a tengelyt legyártatom a csapágyakat csapágyboltban veszem meg.A keverőlapát ritka hogy elszáll de volt rá példa.
Az hogy melegszik az ezer más dologtól is lehet,a vízpumpát hagyd a végére.
Segítséget szeretnék kérni, vanegy 4650-esem és mostanába eléggé melegszik. Szerintem beszert rajta a vízszívattyú vagy legalább is megkopott. Tud valaki új vagy felújított vízpumpát, vagy esetleg felújjító készletet hozzá. És kb mi az ára?
Válaszokat előre is köszönöm
Üdv!
Először is köszi a gratulát,és Én is gratulálok Neked az elért eredményedért!
Nem kell szétbarmolni semmit,csinálsz egy Z alaku laposvasat,a két végén furattal,és összekötöd vele a szíjtárcsára felfogató csavart a ventillátorlapát felfogató csavarral.Egy-egy csavart bárhol,a vas hossza mindegy,mert úgy fordítod a kettőt egymáshoz hogy jó legyen.
És ez bármikor oldható is.
Ha véletlenül nem érted hogy mondom hívj fel telón!
Sok sikert!
Hali. Gratula a szántóversenyen elért helyezésért.Én hála istennek csak negyedik lettem a területin nálunk.
Kérdés: A ventilátor viszko kuplungját rövidre lehet zárni valahogy? Átfúrni, csavar bele, vagy valami.
Természetesen átmenetileg. Dolog van,de melegszik,mert nem kapcsol be a ventilátor. Látszólag egészséges, nem folyik,nem lóg,nem zörög,hidegen alig lehet külön forgatni.Nem akarnám szét barmolni,pláne ha nem is ott a baj.Még nem találkoztam eme problémával.
Most majd megbasznak másért a rühesek
Kombájnnal mentem,majdnem nekem jött a köcsög rendőr,visszafordúlt természetesen,elkezdett okoskodni,persze stimmelt minden,poroltót kért meg minden lófaszt kínjában,azt mondta feljelent,én válaszoltam hogy nyugodtan jelentsen fel,alá nem írtam semmit.
Egyszer csak jött egy tízezres csekk,az indok pedig a következő volt:
Hirtelen irányváltoztatásra kényszerítettem járművemmel a rendőrautót.
Sajnos ilyenek után nem tud változni a véleményem egy patkányról sem!!!
Válasz #1053. hozzászólásra
Hát nekem is pont annyi volt, de most legalább sikerült rá elintéznem a zöld renszámot, úgyhogy most már legalább nem kell a kertek alatt bujkálnom vele.
Válasz #1048. hozzászólásra
Egyébként meg ha a kezedben van akkor a csapágyat kell megnézned a házat,meg a tengelyen az éket,ékpályát.
Biztos fog ki-be járni a tengely,mert ugye ferdefogazásu kerék hajtja,ami minden gázadásnál kifelé igyekezteti a tengelyt.Ez még a kisebb gondja szokott lenni,és ha cserész csapágyat,és a helyére beragasztod akkor ez orvosolható.
És még egy tűgörgős csapágy is van a tengelynél a meghajtó kerék felől,erre vigyázni kell ha cseréled,mert kétféle méret létezik,meg az ékből is.
Válasz #1048. hozzászólásra
A kuplugszelepházon van több mérőpont.
A SYS PRESS feliratu mérőpontnál megméred,és szembesülsz azzal hogy mit tud.
Ha még komolyabban szeretnéd a mérést akkor szétkapcsolod a hajtást és végigkapcsolsz minden fokozatot egyesével előre vissza és hátra,és sokminden kiderülhet ekkor,nem csak a kisszivattyúd állapota.
12 BAR a nyomása a kiskörnek,8,5 BAR nyomásnál jelez a műszered ha jó,és 8 BAR-nál le is tílt.
De ha megy a géped,és nem akarod elkeseríteni magad,akkor ne méregess semmit.
ne várd meg mert fájni fog!!!!!
mikor szét volt húzva a dereka meg kellett volna nézned
de nem gond mert oldalról is le tudod szerelni s át kell ellenőrizni nem akar e bexarni
A tengelyt a fogaskerék vezeti meg a szivattyúban, ha a fogaskerék lötyög akkor eszi meg a tengelyt, de ilyenkor már a szivattyú rottyon van általában ez azért veszélyes mert nem kap elég olajat a főszivattyú, ill. a váltó diffi olajzása sem tökéletes, beleztünk szét olyan 30-ast aminek meg voltak feketedve a fogaskerekei, ott is a kisszivattyú ment szét és szántásnál nem vette észre rögtön a gépész.
Most egyelőre felhegeszttettem Avi-val, 50rockvelre.
Beletettem működök, majd kiderül meddig. Ha eltörik, elkopik, vagy ilyesmi akkor csinálok egy tengely én is hatszögből, és akkor lekapom a fedelet, és ránézek a szivattyúra is.
2000 uó óta bírja a 6 szöganyag, eddig tuti,igaz nem sima vmi német acél, de nemis olyan nagyon extra, felheggesztést mi nem erőltettük, meg ami fontos a fogaskereket perselyezd fel ha lötyög.
A szivattyút egyelőre nem bántom, amennyire a kémlelőn benéztem nem látom, hogy baja lenne, igazából jó lenne levenni a fedelet, és akkor jobban látszana.
Akivel beszéltem azt mondta, hogy ne próbáljam pótolni sima hatszög anyaggal, mert eltekeri.
Most elvittem az esztergályoshoz, és felhegeszti, majd síkköszörűvel újrahúzza. Remélem beválik. Majd látjuk.
Lágy anyag egyébként nem kell tőle félni a mi esztergályosunk kifaragta szépen. És most jutott eszembe h lehet kereskedelmi forgalomban is kapni ilyen 6szög anyagot.
Vágj le flexxel 10 centit, köracélból csinálj rá 20 cs toldatot és a másik végét is vedd esztergályossal rövidebbre, és a lényeg a szivattyút is perselyezd, mert különben a fene megette.
üdv nekem is produkált ilyet a 4755-ös azt a tippet kaptam ,hogy a szivattyú tetején van egy kupak abban van egy csavar 13-as fejű azt csavard be koppig aztán csavard vissza ahogy volt járó motornál,nekem segitett.vagy próbáld megkérdezni Gépesitett paraszt kolegát.
SOS segítség kellene. 4630as John Deerenál megállhat a főszivattyú úgy egyik pillanatról a másikra, hogy se kormány semmi?
Reggel beindítottam, kb 2percig jó volt, azután semmi. Cseréltem egy hidro szűrűt, de nem javult semmit.
A főtengelyről a hajtás megvan szivattyúig, olaj maxig töltve.
Hol kezdjem a hibakeresést, nincs valami típus hibájuk ezeknek, valami vezérlő szelep vagy valami ragadhat le így?
Válasz #1022. hozzászólásra
csak az idei évben kezdett melegedni "melegszik" a műszer szerint 90 fok amikor nem melegszik 78-80 fok a 90 fok akkor szokott lenni amikor kuva meleg van meg a hűtő el tömődik a szár daraboktól elég kaka kitakarítani víz hűtő előtt a interkuler előtte a légkondi hőcserélő
Válasz #1019. hozzászólásra
hát az is lehet h vak vagyok megy hüje is de az is elöfordulhat h a ventilátor rész még szétszedhetö 18részre csak szürkés a papir azon az oldalon és sehogy se birtam le fényképezni hogy feltöltsem ide neked
Válasz #1017. hozzászólásra
egyszerü a megoldésa ahogy mesélték a lapátok fordulnak a házba meg van valami szelep mint központikazánokon ami yisa a zárja a levegöt és az a hö hatására álitja a lapátokat az már más téma hogy álitolag elég hamar tönkre menek a szemeringeg és ilesztések
Válasz #1014. hozzászólásra
hát a képért le nem veszem a hütöt remélem ezeken látszik a lényeg a lapátokat nyisa de minek teték rá még nem tetem fixre a dig melegedet de a termosztáton is vanak kis golyocskák 100/kosan zárnak -20ba is 80fokos a motor nem látom értelmét a viszkonak
Válasz #1012. hozzászólásra
kösz szoptam én is mert a marha ruszkiknak 6nyolcas eldugot csavart kel ki hajtani hogy fixen legyenek a lapátok mert nem a fordulatot hanem a lapátok szögét álitja a hömérséklet gondolom joniék 30éve már komojaban megcsinálták?
5211 hozzászólás
Válasz #1058. hozzászólásra
Üdv!
Megcsináltad?
Mit mutat így?
Válasz #1059. hozzászólásra
Javítókészletet cikkszám szerint lehet venni hozzá,de nem bagóért dobálják.
Én csak tömszelencét szoktam venni,meg szimmeringet,a tengelyt legyártatom a csapágyakat csapágyboltban veszem meg.A keverőlapát ritka hogy elszáll de volt rá példa.
Az hogy melegszik az ezer más dologtól is lehet,a vízpumpát hagyd a végére.
Üdv mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni, vanegy 4650-esem és mostanába eléggé melegszik. Szerintem beszert rajta a vízszívattyú vagy legalább is megkopott. Tud valaki új vagy felújított vízpumpát, vagy esetleg felújjító készletet hozzá. És kb mi az ára?
Válaszokat előre is köszönöm
Válasz #1057. hozzászólásra
Hogy ez nekem nem jutott az eszembe. Pedig egyszerű mint a faék.Már csinálom is.
Köszi.
Válasz #1056. hozzászólásra
Üdv!
Először is köszi a gratulát,és Én is gratulálok Neked az elért eredményedért!
Nem kell szétbarmolni semmit,csinálsz egy Z alaku laposvasat,a két végén furattal,és összekötöd vele a szíjtárcsára felfogató csavart a ventillátorlapát felfogató csavarral.Egy-egy csavart bárhol,a vas hossza mindegy,mert úgy fordítod a kettőt egymáshoz hogy jó legyen.
És ez bármikor oldható is.
Ha véletlenül nem érted hogy mondom hívj fel telón!
Sok sikert!
Válasz #1055. hozzászólásra
Én hála istennek csak negyedik lettem a területin nálunk.
Hali. Gratula a szántóversenyen elért helyezésért.
Kérdés: A ventilátor viszko kuplungját rövidre lehet zárni valahogy? Átfúrni, csavar bele, vagy valami.
Természetesen átmenetileg. Dolog van,de melegszik,mert nem kapcsol be a ventilátor. Látszólag egészséges, nem folyik,nem lóg,nem zörög,hidegen alig lehet külön forgatni.Nem akarnám szét barmolni,pláne ha nem is ott a baj.Még nem találkoztam eme problémával.
Válasz #1054. hozzászólásra
Most majd megbasznak másért a rühesek
Kombájnnal mentem,majdnem nekem jött a köcsög rendőr,visszafordúlt természetesen,elkezdett okoskodni,persze stimmelt minden,poroltót kért meg minden lófaszt kínjában,azt mondta feljelent,én válaszoltam hogy nyugodtan jelentsen fel,alá nem írtam semmit.
Egyszer csak jött egy tízezres csekk,az indok pedig a következő volt:
Hirtelen irányváltoztatásra kényszerítettem járművemmel a rendőrautót.
Sajnos ilyenek után nem tud változni a véleményem egy patkányról sem!!!
Válasz #1053. hozzászólásra

Hát nekem is pont annyi volt, de most legalább sikerült rá elintéznem a zöld renszámot, úgyhogy most már legalább nem kell a kertek alatt bujkálnom vele.
Válasz #1052. hozzászólásra





Nekem is volt 50.000-es próbautam ami párszáz méter volt csak
És akkor ugye legyek vallásos
Hát pont a múlt héten kapott el egy ingyenélő rendőr, mer nincs még meg a ződ rendszám. Szóval kicsit sokba volt a múlt hét. Ráment a kisszivattyú ára
Válasz #1049. hozzászólásra


majd megáll 15ben!!!!!
Válasz #1048. hozzászólásra
Egyébként meg ha a kezedben van akkor a csapágyat kell megnézned a házat,meg a tengelyen az éket,ékpályát.
Biztos fog ki-be járni a tengely,mert ugye ferdefogazásu kerék hajtja,ami minden gázadásnál kifelé igyekezteti a tengelyt.Ez még a kisebb gondja szokott lenni,és ha cserész csapágyat,és a helyére beragasztod akkor ez orvosolható.
És még egy tűgörgős csapágy is van a tengelynél a meghajtó kerék felől,erre vigyázni kell ha cseréled,mert kétféle méret létezik,meg az ékből is.
Válasz #1048. hozzászólásra



A kuplugszelepházon van több mérőpont.
A SYS PRESS feliratu mérőpontnál megméred,és szembesülsz azzal hogy mit tud.
Ha még komolyabban szeretnéd a mérést akkor szétkapcsolod a hajtást és végigkapcsolsz minden fokozatot egyesével előre vissza és hátra,és sokminden kiderülhet ekkor,nem csak a kisszivattyúd állapota.
12 BAR a nyomása a kiskörnek,8,5 BAR nyomásnál jelez a műszered ha jó,és 8 BAR-nál le is tílt.
De ha megy a géped,és nem akarod elkeseríteni magad,akkor ne méregess semmit.
Válasz #1046. hozzászólásra
De minálunk még nem volt széthúzva a traki.
De poénból nem szívesen húznám ketté.
Szóval honnan lehet rá következtetni, hogy esetleg a vége felé jár?
Válasz #1045. hozzászólásra





nem csak rábukantál de most le is buktál!!
Válasz #1039. hozzászólásra


ne várd meg mert fájni fog!!!!!
mikor szét volt húzva a dereka meg kellett volna nézned
de nem gond mert oldalról is le tudod szerelni s át kell ellenőrizni nem akar e bexarni
Válasz #1044. hozzászólásra
Én is javítom őket,mert nem mindig sikerül jót találni.
A múltkor rábukkantam két vadi újra,de ez csak egy véletlen volt:)
Válasz #1043. hozzászólásra
Veszem észre...
Válasz #1042. hozzászólásra

Nagy kincs a normális felni
Válasz #1040. hozzászólásra
Felnid nincs? Első...
Válasz #1038. hozzászólásra



Üdv Kolléga!!!
Magát is látni itt?????
Válasz #1039. hozzászólásra










Mikor elkezdessz érdeklődni az ára után
Válasz #1036. hozzászólásra


Milyen jelenségekből lehet még következtetni a kis szivattyú rövidesen bekövetkező halálára?
Válasz #1007. hozzászólásra






olyanokat kérdezel hogy behalok!!!
csak nem melegszik a öreg szarvas
megoldodot azóta a gond
Válasz #1036. hozzászólásra
Értem!
Köszönöm.
Válasz #1035. hozzászólásra
A tengelyt a fogaskerék vezeti meg a szivattyúban, ha a fogaskerék lötyög akkor eszi meg a tengelyt, de ilyenkor már a szivattyú rottyon van általában ez azért veszélyes mert nem kap elég olajat a főszivattyú, ill. a váltó diffi olajzása sem tökéletes, beleztünk szét olyan 30-ast aminek meg voltak feketedve a fogaskerekei, ott is a kisszivattyú ment szét és szántásnál nem vette észre rögtön a gépész.
Válasz #1033. hozzászólásra
Most egyelőre felhegeszttettem Avi-val, 50rockvelre.
Beletettem működök, majd kiderül meddig. Ha eltörik, elkopik, vagy ilyesmi akkor csinálok egy tengely én is hatszögből, és akkor lekapom a fedelet, és ránézek a szivattyúra is.
Köszönöm mindenkinek!
Válasz #1016. hozzászólásra
Hali!
4650-es hez van magyar nyelvű szerelési útmutatóm, csak le kellene fénymásolni...
Válasz #1031. hozzászólásra
2000 uó óta bírja a 6 szöganyag, eddig tuti,igaz nem sima vmi német acél, de nemis olyan nagyon extra, felheggesztést mi nem erőltettük, meg ami fontos a fogaskereket perselyezd fel ha lötyög.
Válasz #1030. hozzászólásra
Ja rájöttem, hogy hogy érted.
A szivattyút egyelőre nem bántom, amennyire a kémlelőn benéztem nem látom, hogy baja lenne, igazából jó lenne levenni a fedelet, és akkor jobban látszana.
Válasz #1029. hozzászólásra
Akivel beszéltem azt mondta, hogy ne próbáljam pótolni sima hatszög anyaggal, mert eltekeri.
Most elvittem az esztergályoshoz, és felhegeszti, majd síkköszörűvel újrahúzza. Remélem beválik. Majd látjuk.
Válasz #1028. hozzászólásra
Ezt kifejtenéd bővebben, vagy nincs róla egy képed esetleg?
Válasz #1027. hozzászólásra
Lágy anyag egyébként nem kell tőle félni a mi esztergályosunk kifaragta szépen. És most jutott eszembe h lehet kereskedelmi forgalomban is kapni ilyen 6szög anyagot.
Vágj le flexxel 10 centit, köracélból csinálj rá 20 cs toldatot és a másik végét is vedd esztergályossal rövidebbre, és a lényeg a szivattyút is perselyezd, mert különben a fene megette.
Válasz #1026. hozzászólásra
Üdv! Úgy néz ki megtaláltam a hibát. A kis szivattyú meghajtótengelye, a hatszögtengely, fordult meg a szivattyúba.
Most épp arra keresem a választ, hogy hogy tudnám javítani,vagy pótólni.
Félek, ha felhegesztjük, majd síkköszörűn vissza munkáljuk, nehogy a hűtől eltörjön utána.
Még azon is gondolkoztam, hogy megfordítom, de a két vége nem egyforma, de szerintem megoldható lenne.
Remélem Gépesített Paraszt hamar erre jár és megmondja a tutit!
Válasz #1025. hozzászólásra
üdv nekem is produkált ilyet a 4755-ös azt a tippet kaptam ,hogy a szivattyú tetején van egy kupak abban van egy csavar 13-as fejű azt csavard be koppig aztán csavard vissza ahogy volt járó motornál,nekem segitett.vagy próbáld megkérdezni Gépesitett paraszt kolegát.
Üdv mindenkinek!
SOS segítség kellene. 4630as John Deerenál megállhat a főszivattyú úgy egyik pillanatról a másikra, hogy se kormány semmi?
Reggel beindítottam, kb 2percig jó volt, azután semmi. Cseréltem egy hidro szűrűt, de nem javult semmit.
A főtengelyről a hajtás megvan szivattyúig, olaj maxig töltve.
Hol kezdjem a hibakeresést, nincs valami típus hibájuk ezeknek, valami vezérlő szelep vagy valami ragadhat le így?
Minden ötletet szívesen veszek.
Válasz #1023. hozzászólásra
nálunk a 3sokra sokan csináltak vas szunyoghálobol keretet és bevan a hütö elé dugva álitolag nagyon jo
Válasz #1022. hozzászólásra

csak az idei évben kezdett melegedni "melegszik" a műszer szerint 90 fok amikor nem melegszik 78-80 fok a 90 fok akkor szokott lenni amikor kuva meleg van meg a hűtő el tömődik a szár daraboktól elég kaka kitakarítani víz hűtő előtt a interkuler előtte a légkondi hőcserélő
Válasz #1021. hozzászólásra
az már az ujab az is melekszik 40 fokba nehéz fix hajtásra átrakni volt már gondja?
Válasz #1020. hozzászólásra
amivel melózok 952.3 nem mozdulnak a lapátok csak az agyban van a viskó
Válasz #1019. hozzászólásra
hát az is lehet h vak vagyok megy hüje is de az is elöfordulhat h a ventilátor rész még szétszedhetö 18részre csak szürkés a papir azon az oldalon és sehogy se birtam le fényképezni hogy feltöltsem ide neked
Válasz #1018. hozzászólásra
rossz a szemed ,hol fordulnak a lapátok?
Válasz #1017. hozzászólásra
egyszerü a megoldésa ahogy mesélték a lapátok fordulnak a házba meg van valami szelep mint központikazánokon ami yisa a zárja a levegöt és az a hö hatására álitja a lapátokat az már más téma hogy álitolag elég hamar tönkre menek a szemeringeg és ilesztések
Válasz #1015. hozzászólásra
Érdekes megoldásnak tűnik, bár nem igazán látom a képen.
Személyautóban régóta használják a visco-t és jó is, gondolom fejleszteni akartak ők is, csak nem jött be nekik:)
John Deere 4755-ös géphez keresek javítási útmutatót és alkatrészkatalógust. Bármilyen megoldás érdekel.
Válasz #1014. hozzászólásra

a lapátokat nyisa de minek teték rá még nem tetem fixre a dig melegedet de a termosztáton is vanak kis golyocskák 100/kosan zárnak -20ba is 80fokos a motor nem látom értelmét a viszkonak
hát a képért le nem veszem a hütöt remélem ezeken látszik a lényeg
Válasz #1013. hozzászólásra
Üdv!
Nincs véletlen egy fényképed róla? MTZ visco-t nem láttam még közelről, de szinte kizártnak tartom, hogy a ventilátor szögét állítsa.
Legrosszabb esetben az átmenő csavar csodákra képes, és megy fixen.
Válasz #1012. hozzászólásra
kösz szoptam én is mert a marha ruszkiknak 6nyolcas eldugot csavart kel ki hajtani hogy fixen legyenek a lapátok mert nem a fordulatot hanem a lapátok szögét álitja a hömérséklet gondolom joniék 30éve már komojaban megcsinálták?
Válasz #1011. hozzászólásra


Üdv!
Arra jó hogy hamarabb érje el az üzemi hőfokot,meg arra hogy nyáron legyen mivel szopni