Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.84 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #1048. hozzászólásra
Egyébként meg ha a kezedben van akkor a csapágyat kell megnézned a házat,meg a tengelyen az éket,ékpályát.
Biztos fog ki-be járni a tengely,mert ugye ferdefogazásu kerék hajtja,ami minden gázadásnál kifelé igyekezteti a tengelyt.Ez még a kisebb gondja szokott lenni,és ha cserész csapágyat,és a helyére beragasztod akkor ez orvosolható.
És még egy tűgörgős csapágy is van a tengelynél a meghajtó kerék felől,erre vigyázni kell ha cseréled,mert kétféle méret létezik,meg az ékből is.
Válasz #1048. hozzászólásra
A kuplugszelepházon van több mérőpont.
A SYS PRESS feliratu mérőpontnál megméred,és szembesülsz azzal hogy mit tud.
Ha még komolyabban szeretnéd a mérést akkor szétkapcsolod a hajtást és végigkapcsolsz minden fokozatot egyesével előre vissza és hátra,és sokminden kiderülhet ekkor,nem csak a kisszivattyúd állapota.
12 BAR a nyomása a kiskörnek,8,5 BAR nyomásnál jelez a műszered ha jó,és 8 BAR-nál le is tílt.
De ha megy a géped,és nem akarod elkeseríteni magad,akkor ne méregess semmit.
ne várd meg mert fájni fog!!!!!
mikor szét volt húzva a dereka meg kellett volna nézned
de nem gond mert oldalról is le tudod szerelni s át kell ellenőrizni nem akar e bexarni
A tengelyt a fogaskerék vezeti meg a szivattyúban, ha a fogaskerék lötyög akkor eszi meg a tengelyt, de ilyenkor már a szivattyú rottyon van általában ez azért veszélyes mert nem kap elég olajat a főszivattyú, ill. a váltó diffi olajzása sem tökéletes, beleztünk szét olyan 30-ast aminek meg voltak feketedve a fogaskerekei, ott is a kisszivattyú ment szét és szántásnál nem vette észre rögtön a gépész.
Most egyelőre felhegeszttettem Avi-val, 50rockvelre.
Beletettem működök, majd kiderül meddig. Ha eltörik, elkopik, vagy ilyesmi akkor csinálok egy tengely én is hatszögből, és akkor lekapom a fedelet, és ránézek a szivattyúra is.
2000 uó óta bírja a 6 szöganyag, eddig tuti,igaz nem sima vmi német acél, de nemis olyan nagyon extra, felheggesztést mi nem erőltettük, meg ami fontos a fogaskereket perselyezd fel ha lötyög.
A szivattyút egyelőre nem bántom, amennyire a kémlelőn benéztem nem látom, hogy baja lenne, igazából jó lenne levenni a fedelet, és akkor jobban látszana.
Akivel beszéltem azt mondta, hogy ne próbáljam pótolni sima hatszög anyaggal, mert eltekeri.
Most elvittem az esztergályoshoz, és felhegeszti, majd síkköszörűvel újrahúzza. Remélem beválik. Majd látjuk.
Lágy anyag egyébként nem kell tőle félni a mi esztergályosunk kifaragta szépen. És most jutott eszembe h lehet kereskedelmi forgalomban is kapni ilyen 6szög anyagot.
Vágj le flexxel 10 centit, köracélból csinálj rá 20 cs toldatot és a másik végét is vedd esztergályossal rövidebbre, és a lényeg a szivattyút is perselyezd, mert különben a fene megette.
üdv nekem is produkált ilyet a 4755-ös azt a tippet kaptam ,hogy a szivattyú tetején van egy kupak abban van egy csavar 13-as fejű azt csavard be koppig aztán csavard vissza ahogy volt járó motornál,nekem segitett.vagy próbáld megkérdezni Gépesitett paraszt kolegát.
SOS segítség kellene. 4630as John Deerenál megállhat a főszivattyú úgy egyik pillanatról a másikra, hogy se kormány semmi?
Reggel beindítottam, kb 2percig jó volt, azután semmi. Cseréltem egy hidro szűrűt, de nem javult semmit.
A főtengelyről a hajtás megvan szivattyúig, olaj maxig töltve.
Hol kezdjem a hibakeresést, nincs valami típus hibájuk ezeknek, valami vezérlő szelep vagy valami ragadhat le így?
Válasz #1022. hozzászólásra
csak az idei évben kezdett melegedni "melegszik" a műszer szerint 90 fok amikor nem melegszik 78-80 fok a 90 fok akkor szokott lenni amikor kuva meleg van meg a hűtő el tömődik a szár daraboktól elég kaka kitakarítani víz hűtő előtt a interkuler előtte a légkondi hőcserélő
Válasz #1019. hozzászólásra
hát az is lehet h vak vagyok megy hüje is de az is elöfordulhat h a ventilátor rész még szétszedhetö 18részre csak szürkés a papir azon az oldalon és sehogy se birtam le fényképezni hogy feltöltsem ide neked
Válasz #1017. hozzászólásra
egyszerü a megoldésa ahogy mesélték a lapátok fordulnak a házba meg van valami szelep mint központikazánokon ami yisa a zárja a levegöt és az a hö hatására álitja a lapátokat az már más téma hogy álitolag elég hamar tönkre menek a szemeringeg és ilesztések
Válasz #1014. hozzászólásra
hát a képért le nem veszem a hütöt remélem ezeken látszik a lényeg a lapátokat nyisa de minek teték rá még nem tetem fixre a dig melegedet de a termosztáton is vanak kis golyocskák 100/kosan zárnak -20ba is 80fokos a motor nem látom értelmét a viszkonak
Válasz #1012. hozzászólásra
kösz szoptam én is mert a marha ruszkiknak 6nyolcas eldugot csavart kel ki hajtani hogy fixen legyenek a lapátok mert nem a fordulatot hanem a lapátok szögét álitja a hömérséklet gondolom joniék 30éve már komojaban megcsinálták?
Válasz #1010. hozzászólásra
bocs de megkérdezem miért jo ez a viszkos venti mert az én vackomra is azt tet már az orosz de müvészet direktbe visza kötni és nekem mindig direktbe megy de a termosz télen nyáron tartsa a 85fokot
Válasz #1008. hozzászólásra
Üdv!
Amikor üzemi hőfokon van akkor direktben kell hogy menjen,és ha melegszik akkor az a baj hogy kevesebbet fordul.
Nem tudok adatokat,de nyári melegekben direktre szoktam tenni,és ősszel vissza.
5203 hozzászólás
Válasz #1052. hozzászólásra![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Nekem is volt 50.000-es próbautam ami párszáz méter volt csak
És akkor ugye legyek vallásos
Hát pont a múlt héten kapott el egy ingyenélő rendőr, mer nincs még meg a ződ rendszám. Szóval kicsit sokba volt a múlt hét. Ráment a kisszivattyú ára![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz #1049. hozzászólásra
![smile pinch](/oldforum/images/smiles/pinch.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
majd megáll 15ben!!!!!
Válasz #1048. hozzászólásra
Egyébként meg ha a kezedben van akkor a csapágyat kell megnézned a házat,meg a tengelyen az éket,ékpályát.
Biztos fog ki-be járni a tengely,mert ugye ferdefogazásu kerék hajtja,ami minden gázadásnál kifelé igyekezteti a tengelyt.Ez még a kisebb gondja szokott lenni,és ha cserész csapágyat,és a helyére beragasztod akkor ez orvosolható.
És még egy tűgörgős csapágy is van a tengelynél a meghajtó kerék felől,erre vigyázni kell ha cseréled,mert kétféle méret létezik,meg az ékből is.
Válasz #1048. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
A kuplugszelepházon van több mérőpont.
A SYS PRESS feliratu mérőpontnál megméred,és szembesülsz azzal hogy mit tud.
Ha még komolyabban szeretnéd a mérést akkor szétkapcsolod a hajtást és végigkapcsolsz minden fokozatot egyesével előre vissza és hátra,és sokminden kiderülhet ekkor,nem csak a kisszivattyúd állapota.
12 BAR a nyomása a kiskörnek,8,5 BAR nyomásnál jelez a műszered ha jó,és 8 BAR-nál le is tílt.
De ha megy a géped,és nem akarod elkeseríteni magad,akkor ne méregess semmit.
Válasz #1046. hozzászólásra
De minálunk még nem volt széthúzva a traki.
De poénból nem szívesen húznám ketté.
Szóval honnan lehet rá következtetni, hogy esetleg a vége felé jár?
Válasz #1045. hozzászólásra
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
![smile tongue](/oldforum/images/smiles/tongue.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
nem csak rábukantál de most le is buktál!!
Válasz #1039. hozzászólásra
![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
ne várd meg mert fájni fog!!!!!
mikor szét volt húzva a dereka meg kellett volna nézned
de nem gond mert oldalról is le tudod szerelni s át kell ellenőrizni nem akar e bexarni
Válasz #1044. hozzászólásra
Én is javítom őket,mert nem mindig sikerül jót találni.
A múltkor rábukkantam két vadi újra,de ez csak egy véletlen volt:)
Válasz #1043. hozzászólásra
Veszem észre...
Válasz #1042. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Nagy kincs a normális felni
Válasz #1040. hozzászólásra
Felnid nincs? Első...
Válasz #1038. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Üdv Kolléga!!!
Magát is látni itt?????
Válasz #1039. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Mikor elkezdessz érdeklődni az ára után
Válasz #1036. hozzászólásra
![smile helpsmilie](/oldforum/images/smiles/helpsmilie.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Milyen jelenségekből lehet még következtetni a kis szivattyú rövidesen bekövetkező halálára?
Válasz #1007. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
![smile ban](/oldforum/images/smiles/ban.gif)
olyanokat kérdezel hogy behalok!!!
csak nem melegszik a öreg szarvas
megoldodot azóta a gond
Válasz #1036. hozzászólásra
Értem!
Köszönöm.
Válasz #1035. hozzászólásra
A tengelyt a fogaskerék vezeti meg a szivattyúban, ha a fogaskerék lötyög akkor eszi meg a tengelyt, de ilyenkor már a szivattyú rottyon van általában ez azért veszélyes mert nem kap elég olajat a főszivattyú, ill. a váltó diffi olajzása sem tökéletes, beleztünk szét olyan 30-ast aminek meg voltak feketedve a fogaskerekei, ott is a kisszivattyú ment szét és szántásnál nem vette észre rögtön a gépész.
Válasz #1033. hozzászólásra
Most egyelőre felhegeszttettem Avi-val, 50rockvelre.
Beletettem működök, majd kiderül meddig. Ha eltörik, elkopik, vagy ilyesmi akkor csinálok egy tengely én is hatszögből, és akkor lekapom a fedelet, és ránézek a szivattyúra is.
Köszönöm mindenkinek!
Válasz #1016. hozzászólásra
Hali!
4650-es hez van magyar nyelvű szerelési útmutatóm, csak le kellene fénymásolni...
Válasz #1031. hozzászólásra
2000 uó óta bírja a 6 szöganyag, eddig tuti,igaz nem sima vmi német acél, de nemis olyan nagyon extra, felheggesztést mi nem erőltettük, meg ami fontos a fogaskereket perselyezd fel ha lötyög.
Válasz #1030. hozzászólásra
Ja rájöttem, hogy hogy érted.
A szivattyút egyelőre nem bántom, amennyire a kémlelőn benéztem nem látom, hogy baja lenne, igazából jó lenne levenni a fedelet, és akkor jobban látszana.
Válasz #1029. hozzászólásra
Akivel beszéltem azt mondta, hogy ne próbáljam pótolni sima hatszög anyaggal, mert eltekeri.
Most elvittem az esztergályoshoz, és felhegeszti, majd síkköszörűvel újrahúzza. Remélem beválik. Majd látjuk.
Válasz #1028. hozzászólásra
Ezt kifejtenéd bővebben, vagy nincs róla egy képed esetleg?
Válasz #1027. hozzászólásra
Lágy anyag egyébként nem kell tőle félni a mi esztergályosunk kifaragta szépen. És most jutott eszembe h lehet kereskedelmi forgalomban is kapni ilyen 6szög anyagot.
Vágj le flexxel 10 centit, köracélból csinálj rá 20 cs toldatot és a másik végét is vedd esztergályossal rövidebbre, és a lényeg a szivattyút is perselyezd, mert különben a fene megette.
Válasz #1026. hozzászólásra
Üdv! Úgy néz ki megtaláltam a hibát. A kis szivattyú meghajtótengelye, a hatszögtengely, fordult meg a szivattyúba.
Most épp arra keresem a választ, hogy hogy tudnám javítani,vagy pótólni.
Félek, ha felhegesztjük, majd síkköszörűn vissza munkáljuk, nehogy a hűtől eltörjön utána.
Még azon is gondolkoztam, hogy megfordítom, de a két vége nem egyforma, de szerintem megoldható lenne.
Remélem Gépesített Paraszt hamar erre jár és megmondja a tutit!
Válasz #1025. hozzászólásra
üdv nekem is produkált ilyet a 4755-ös azt a tippet kaptam ,hogy a szivattyú tetején van egy kupak abban van egy csavar 13-as fejű azt csavard be koppig aztán csavard vissza ahogy volt járó motornál,nekem segitett.vagy próbáld megkérdezni Gépesitett paraszt kolegát.
Üdv mindenkinek!
SOS segítség kellene. 4630as John Deerenál megállhat a főszivattyú úgy egyik pillanatról a másikra, hogy se kormány semmi?
Reggel beindítottam, kb 2percig jó volt, azután semmi. Cseréltem egy hidro szűrűt, de nem javult semmit.
A főtengelyről a hajtás megvan szivattyúig, olaj maxig töltve.
Hol kezdjem a hibakeresést, nincs valami típus hibájuk ezeknek, valami vezérlő szelep vagy valami ragadhat le így?
Minden ötletet szívesen veszek.
Válasz #1023. hozzászólásra
nálunk a 3sokra sokan csináltak vas szunyoghálobol keretet és bevan a hütö elé dugva álitolag nagyon jo
Válasz #1022. hozzászólásra![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
csak az idei évben kezdett melegedni "melegszik" a műszer szerint 90 fok amikor nem melegszik 78-80 fok a 90 fok akkor szokott lenni amikor kuva meleg van meg a hűtő el tömődik a szár daraboktól elég kaka kitakarítani víz hűtő előtt a interkuler előtte a légkondi hőcserélő
Válasz #1021. hozzászólásra
az már az ujab az is melekszik 40 fokba nehéz fix hajtásra átrakni volt már gondja?
Válasz #1020. hozzászólásra
amivel melózok 952.3 nem mozdulnak a lapátok csak az agyban van a viskó
Válasz #1019. hozzászólásra
hát az is lehet h vak vagyok megy hüje is de az is elöfordulhat h a ventilátor rész még szétszedhetö 18részre csak szürkés a papir azon az oldalon és sehogy se birtam le fényképezni hogy feltöltsem ide neked
Válasz #1018. hozzászólásra
rossz a szemed ,hol fordulnak a lapátok?
Válasz #1017. hozzászólásra
egyszerü a megoldésa ahogy mesélték a lapátok fordulnak a házba meg van valami szelep mint központikazánokon ami yisa a zárja a levegöt és az a hö hatására álitja a lapátokat az már más téma hogy álitolag elég hamar tönkre menek a szemeringeg és ilesztések
Válasz #1015. hozzászólásra
Érdekes megoldásnak tűnik, bár nem igazán látom a képen.
Személyautóban régóta használják a visco-t és jó is, gondolom fejleszteni akartak ők is, csak nem jött be nekik:)
John Deere 4755-ös géphez keresek javítási útmutatót és alkatrészkatalógust. Bármilyen megoldás érdekel.
Válasz #1014. hozzászólásra
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20120806213140_SAM_0995.JPG)
a lapátokat nyisa de minek teték rá még nem tetem fixre a dig melegedet de a termosztáton is vanak kis golyocskák 100/kosan zárnak -20ba is 80fokos a motor nem látom értelmét a viszkonak
hát a képért le nem veszem a hütöt remélem ezeken látszik a lényeg
Válasz #1013. hozzászólásra
Üdv!
Nincs véletlen egy fényképed róla? MTZ visco-t nem láttam még közelről, de szinte kizártnak tartom, hogy a ventilátor szögét állítsa.
Legrosszabb esetben az átmenő csavar csodákra képes, és megy fixen.
Válasz #1012. hozzászólásra
kösz szoptam én is mert a marha ruszkiknak 6nyolcas eldugot csavart kel ki hajtani hogy fixen legyenek a lapátok mert nem a fordulatot hanem a lapátok szögét álitja a hömérséklet gondolom joniék 30éve már komojaban megcsinálták?
Válasz #1011. hozzászólásra![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Üdv!
Arra jó hogy hamarabb érje el az üzemi hőfokot,meg arra hogy nyáron legyen mivel szopni
Válasz #1010. hozzászólásra
bocs de megkérdezem miért jo ez a viszkos venti mert az én vackomra is azt tet már az orosz de müvészet direktbe visza kötni és nekem mindig direktbe megy de a termosz télen nyáron tartsa a 85fokot
Válasz #1008. hozzászólásra
Üdv!
Amikor üzemi hőfokon van akkor direktben kell hogy menjen,és ha melegszik akkor az a baj hogy kevesebbet fordul.
Nem tudok adatokat,de nyári melegekben direktre szoktam tenni,és ősszel vissza.
Válasz #1008. hozzászólásra
Mérd meg mennyit fordul...
Válasz #1007. hozzászólásra
Azt sem tudja senki,h. a viszkó kuplung kb hány százalékosan adja át a hajtást?
Üdv mindenkinek.Meg tudná valaki mondani,mennyit kell fordulni egy 4755-ös hűtő viszkó ventillátorának?
Persze. Lehet tudok venni az enyémhez tartalékalkatrészt, közel vas árban:), és így tudom mire számítsak.
Válasz #1004. hozzászólásra
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Szabad tudni mire kell az infó?
Köszi! Kiindulási alapnak teljesen jó. Ennyire voltam kíváncsi.![smile cool](/oldforum/images/smiles/cool.gif)