Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.39 FtUSD390.78 FtCHF427.9 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #652. hozzászólásra
A váltó legalsó pontjában lesz a baj!
Ott van egy bordás agy,amiben egy fogaskerék helyezkedik el,és ezek a bordák elfogytak!
Igazán darabokra kell szedned hozzá a váltót,meg a traktort is addig míg a váltót ki nem tudod szedni.
Szia.Nálunk volt már valami ilyesmi,azt már nem tudom,hogy merre nem akart menni,de a fülke alatt volt szétesve egy faudicsukló.Persze a legszarabb helyen.Na de van itt nálam okosabb is,hátha mond valami okosabbat a szaki.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a következőben:
Van egy JD 4650 traktor, ami csak hátrafele megy. Powershift váltós.
Mi lehet a baja? Ha találkoztatok ilyennel kérlek írjátok meg. totcsab@freemail.hu
Továbbá keresek hozzá katalógust és javítási útmutatót (magyarul).
Online katalógust megtaláltam, de egy komplettre vágyom.
Más nagyon 1 kamion, alacsonyabb súlypont jobb felfüggesztés sokkal kevésbé borulékony, és eleve arra lett tervezve h 90-100 km/h haladjon tartósan, de akkor példádnál maradva bevállalnád 160-al a kamionnal közlekedést?
Sztem meg messze nem, 30 nál 1 hátsó defekttel meg lehet borítani a gépet, meg eleve sokkal nagyobb súly mint 1 robogó nagyobb mozgási energia és ne csak magadra gondolj ha közlekedsz hanem a körülötted lévőkre is.
Válasz #615. hozzászólásra
Ha van egy 4630-as traktorod,elégedj meg annyival ha megy,ne akarj száguldozni vele!
Ha mégis traktorral szeretnél versenyezni,akkor meg minőségi versenyre nevezz be,ne gyorsaságira!!!
Levegő nincs rajta gyárilag, a váltó meg szinkronos, de csak tartományonként(1-4) van benne 2 szinkronos fokozat, és 8.ban 30 nál már eléggé rá kell koncentrálni h az úton maradjon és ez most nem vicc, annál többel menni vele öngyilkosság, és végül sztemtöbbe lenne legyártatni hottá annyi fogaskereket ami kéne mint a traki maga
Hali 4630 tulajok ,azon gondolkodom hogy hogyan lehetne átalakitani egy 4630-ast hogy menjen 50-60km/orával,Lehet evvel potkocsit huzni? Van levegője?Hány kg van a forgalmiba irval?
a fokozatok váltásánál való csattanásnak több oka lehet.
kezdjük ott hogy enyhe megugrás új korukban is volt puha hanggal.nézd meg a nitrogén palackot van e benne nyomás ha nincs nyomj bele vagy 4-5 bar levegőt.ha nem változik próbáld azokat a sebességeket kerülni illetve gyakorolj speckóbban váltani tehát gondolok itt a kuplung használatra attól még hogy full power a sebváltó benne.
amiket leirtál szokványos ilyen korban semmi gond vele .
a főszivattyú az pénzben kényes dolog /400-650 ezer forint/próbálj meg beszerezni egyet kéz alól mert előbb utúbb összeomlik majd.
bármi kérdés felmerül szívesen segítek meg van a számom.
Nagyon szépen húzta a werk ekét hetedikben, de többségében inkább nyolcadikban vitte. A fogyasztást nem tudom, mert nem tankoltam tele sosem.
A dolgok, amiket eddig csináltam/csináltattam rajta:
önindítócsere (felújítottra 80 ezer)
Elsőhíd királycsap+esztergálás+perselyezés+csap csere)
kormánymű szimering csere, résolajcső csere, főszivattyú gumigyűrűzés, váltóból ahol kijön a kardán szimering csere+ váltó és hidralika szűrők cseréje.
Na ez összesen alkatrészekkel+szereléssel+fél napos szopással (mire kijött az első hídból a kopott csap) összesen 300 ropi.
Dolgozni most lehet vele, de még mindig kell mit csinálni rajta.
Szvsz a főszivattyú már nem az igazi, mert melegen alapjáraton pulzál, meg alapjáraton lassan emeli az eke hátsó munkahengerét, ha előtte az elejét már kiemeltem. A váltó egyes fokozatoknál kurva nagyot csattan melegen. Igaz a 7-ikből 8-ba meg vissza szépen megy. A többinél meg a fordulatot kell eltalálni akkor szebben veszi.
A motorja nem füstöl, meg feltöltött aksinál viszonylag könnyen indul (ha kicsit le van merülve akkor hidegben már bajos az indulás)az erejével sincs bajom kb 8 km/h val vitte 30 centin az ekét.
Hát röviden ennyi. Látszik hogy már megette a kenyere javát a gép, de remélem hogy pár évig még elmegy ha óvatosan bánunk vele.
Ja azt még nem írtam, hogy az első hajtásnál is lógnak a kardánkeresztek, szóval lassan azokat is fel kell újítani.
Továbbá sikerült felszántanom vele erős negyven hektárt, mert mire elkészült addigra már megvolt a szántás egy része a kozákkal.
Vasist hogy van az öreg róka??
mik az észrevételek a géppel volt panasz vagy netán öröm,
hogy birta az 5 fejet a fotón láttam nagyon neki lódultál vele
5205 hozzászólás
Válasz #654. hozzászólásra
![smile drool](/oldforum/images/smiles/drool.gif)
![smile tonguep](/oldforum/images/smiles/tonguep.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile blushing](/oldforum/images/smiles/blushing.gif)
olyan dezsavü érzésem van ebben a témában!!
semmi sem tart örökké még a JD sem!
Válasz #652. hozzászólásra
A váltó legalsó pontjában lesz a baj!
Ott van egy bordás agy,amiben egy fogaskerék helyezkedik el,és ezek a bordák elfogytak!
Igazán darabokra kell szedned hozzá a váltót,meg a traktort is addig míg a váltót ki nem tudod szedni.
Szia.Nálunk volt már valami ilyesmi,azt már nem tudom,hogy merre nem akart menni,de a fülke alatt volt szétesve egy faudicsukló.Persze a legszarabb helyen.Na de van itt nálam okosabb is,hátha mond valami okosabbat a szaki.![smile blush](/oldforum/images/smiles/blush.gif)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a következőben:
Van egy JD 4650 traktor, ami csak hátrafele megy. Powershift váltós.
Mi lehet a baja? Ha találkoztatok ilyennel kérlek írjátok meg. totcsab@freemail.hu
Továbbá keresek hozzá katalógust és javítási útmutatót (magyarul).
Online katalógust megtaláltam, de egy komplettre vágyom.
Válasz #631. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
mizu?látom fent vagy
Válasz #643. hozzászólásra
Más nagyon 1 kamion, alacsonyabb súlypont jobb felfüggesztés sokkal kevésbé borulékony, és eleve arra lett tervezve h 90-100 km/h haladjon tartósan, de akkor példádnál maradva bevállalnád 160-al a kamionnal közlekedést?
Válasz #647. hozzászólásra
Lényeg mindig mindenki hazérjen.Viszlát,buék.
Válasz #646. hozzászólásra
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Csak az jár így aki közlekedik.
Válasz #645. hozzászólásra
Ismerősnek két hete magnum jobb első sikerült megfogni,de lebontotta a fél oldalát,500 ropiba került.
Válasz #644. hozzászólásra
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
18 évig söförködtem ÉN megéltem egy első dúrt tömlő nélküli gumóval 70-nel,azonnal padka de árok előtt megfogtam.
Válasz #643. hozzászólásra
Én már kaptam 85-nél jobb hátsó dupla durrost.És 40-nél nyomtam ki a kuplungot addig fékeztem csak,na akkor majdnem borultam./teherautóval/
Válasz #642. hozzászólásra
Ha így állsz hozzá akkor egy 40tonnás kamion első defekt ugyan ezt hozza elő 90-vennél.
Válasz #641. hozzászólásra
Sztem meg messze nem, 30 nál 1 hátsó defekttel meg lehet borítani a gépet, meg eleve sokkal nagyobb súly mint 1 robogó nagyobb mozgási energia és ne csak magadra gondolj ha közlekedsz hanem a körülötted lévőkre is.
Válasz #640. hozzászólásra
Biztonságosabb mint egy robogó.Szerintem.
És mi van a megállással???
Vagy ha vmi szétmegy, kilyukad??? 50 nél 100% koporsó ennyit megér???
Válasz #638. hozzászólásra
Hat rám rendesen a gravitácio.
Válasz #635. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Kapaszkodj, vagy a kormányba, vagy a pótutasba.. a buszon volt .
Ilyen sebességekre csak a JCB Fastrac-ok képesek egyenlőre.Értem ezt tuning nélkül.
http://www.youtube.com/watch?v=V5K55pXZXmE&feature=related
Válasz #635. hozzászólásra
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Ja ja
Válasz #633. hozzászólásra
Nem akartam beirni az 52-őt mert kifütyülnek.De elég megmaradni benne.
Válasz #633. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
6-ot meg be hoz a maratonon.
Válasz #632. hozzászólásra
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Az ÉN egyik 892-esem 52km-rel kocog az új meg 46-ot
MTZ 892.2 az tud 45-tel menni,nálunk van 1 km amin lehet probálni,a többi uton elég a 30 km/óra.
Válasz #615. hozzászólásra![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Ha van egy 4630-as traktorod,elégedj meg annyival ha megy,ne akarj száguldozni vele!
Ha mégis traktorral szeretnél versenyezni,akkor meg minőségi versenyre nevezz be,ne gyorsaságira!!!
Válasz #615. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Tese láttál még közelről 30-ast.
Levegő nincs rajta gyárilag, a váltó meg szinkronos, de csak tartományonként(1-4) van benne 2 szinkronos fokozat, és 8.ban 30 nál már eléggé rá kell koncentrálni h az úton maradjon és ez most nem vicc, annál többel menni vele öngyilkosság, és végül sztemtöbbe lenne legyártatni hottá annyi fogaskereket ami kéne mint a traki maga
Válasz #621. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Van olyan mezőgazdasági erőgép ami képes erre a sebbességre ideig óráig...
Csak olyan embert nem láttam még aki bele merne ülni
Válasz #625. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20111231135826_Csete_Dezso.jpg)
Erre a "művész-lélekre" gondolsz ????
Válasz #625. hozzászólásra
????????????????????????????????????????????????????????????
Mik nem vannak jd-knél.......![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz #623. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
expolgármester úr vegyen vissza magából
Válasz #621. hozzászólásra
azt hogy 70-et megy az nem aszt jelenti hogy annyival jár vele de igy 16l-el megy 100km-tert ,egy mtz nennyit eszik 100-on
Válasz #621. hozzászólásra
dugujj már el ha nemtudsz a kérdésimre válaszolni akkor ne pofázz bele
Válasz #620. hozzászólásra
![smile tonguep](/oldforum/images/smiles/tonguep.gif)
nincs felszántottam azt is
Válasz #619. hozzászólásra
![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
nem hinném ,hogy 70 et megy egy zt , de ha igen akkor az már egy közveszélyes idióta aki ilyet csinál falhoz állítatnám az öszes ilyen barmot
Válasz #618. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
van már homokozó az udvaron?
Válasz #618. hozzászólásra
képzeld de mi közöd hozzá ,zt 323 as ismerösnek 70net megy csak potozik vele de én zt-t nem akarok
Válasz #617. hozzászólásra
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
gondolkozzál ember mielőtt hülyeségeket kérdezel
láttál vagy ültél már egyáltalán olyan traktorban ami 60 al megy?
Válasz #616. hozzászólásra
bazdmeg ha csak ennyit tudsz hozzáfüzni akkor inkább mennyél homokozni
Válasz #615. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
addig jó amíg csak gondolkozol rajta
Hali 4630 tulajok ,azon gondolkodom hogy hogyan lehetne átalakitani egy 4630-ast hogy menjen 50-60km/orával,Lehet evvel potkocsit huzni? Van levegője?Hány kg van a forgalmiba irval?
Válasz #611. hozzászólásra
a fokozatok váltásánál való csattanásnak több oka lehet.
kezdjük ott hogy enyhe megugrás új korukban is volt puha hanggal.nézd meg a nitrogén palackot van e benne nyomás ha nincs nyomj bele vagy 4-5 bar levegőt.ha nem változik próbáld azokat a sebességeket kerülni illetve gyakorolj speckóbban váltani tehát gondolok itt a kuplung használatra attól még hogy full power a sebváltó benne.
amiket leirtál szokványos ilyen korban semmi gond vele .
a főszivattyú az pénzben kényes dolog /400-650 ezer forint/próbálj meg beszerezni egyet kéz alól mert előbb utúbb összeomlik majd.
bármi kérdés felmerül szívesen segítek meg van a számom.
Válasz #610. hozzászólásra
![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
Na kérem oltári sirály!!
ilyet azért ritkán látni be kell látni!
szerintem még van akinek megtenné de sok munkával tudná rendbe tenni!!
Válasz #610. hozzászólásra
![smile tonguep](/oldforum/images/smiles/tonguep.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
na most értem gép elé mindjárt irom a komentet
Válasz #609. hozzászólásra
Hali!
Nagyon szépen húzta a werk ekét hetedikben, de többségében inkább nyolcadikban vitte. A fogyasztást nem tudom, mert nem tankoltam tele sosem.
A dolgok, amiket eddig csináltam/csináltattam rajta:
önindítócsere (felújítottra 80 ezer)
Elsőhíd királycsap+esztergálás+perselyezés+csap csere)
kormánymű szimering csere, résolajcső csere, főszivattyú gumigyűrűzés, váltóból ahol kijön a kardán szimering csere+ váltó és hidralika szűrők cseréje.
Na ez összesen alkatrészekkel+szereléssel+fél napos szopással (mire kijött az első hídból a kopott csap) összesen 300 ropi.
Dolgozni most lehet vele, de még mindig kell mit csinálni rajta.
Szvsz a főszivattyú már nem az igazi, mert melegen alapjáraton pulzál, meg alapjáraton lassan emeli az eke hátsó munkahengerét, ha előtte az elejét már kiemeltem. A váltó egyes fokozatoknál kurva nagyot csattan melegen. Igaz a 7-ikből 8-ba meg vissza szépen megy. A többinél meg a fordulatot kell eltalálni akkor szebben veszi.
A motorja nem füstöl, meg feltöltött aksinál viszonylag könnyen indul (ha kicsit le van merülve akkor hidegben már bajos az indulás)az erejével sincs bajom kb 8 km/h val vitte 30 centin az ekét.
Hát röviden ennyi. Látszik hogy már megette a kenyere javát a gép, de remélem hogy pár évig még elmegy ha óvatosan bánunk vele.
Ja azt még nem írtam, hogy az első hajtásnál is lógnak a kardánkeresztek, szóval lassan azokat is fel kell újítani.
Továbbá sikerült felszántanom vele erős negyven hektárt, mert mire elkészült addigra már megvolt a szántás egy része a kozákkal.
Válasz #609. hozzászólásra
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20111228173624_Kep0223.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20111228173711_Kep0224.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20111228173739_Kep0225.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20111228173812_Kep0226.jpg)
Az ígért képek.
Vasist hogy van az öreg róka??![smile ban](/oldforum/images/smiles/ban.gif)
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
mik az észrevételek a géppel volt panasz vagy netán öröm,
hogy birta az 5 fejet a fotón láttam nagyon neki lódultál vele
Válasz #607. hozzászólásra
heves megye
Válasz #603. hozzászólásra
helló! HOl laksz? Mert én tudok egy nagyon jót debrecenben. Nekem is van jonim.
Válasz #604. hozzászólásra
![smile tonguep](/oldforum/images/smiles/tonguep.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)