Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD393.86 FtCHF436.49 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nem elék egyikkel sem, Pécsen lakom. De őszintén mondom, ha nincs megfelelő alkatrészforrásod, colos kulcskészleted, +1 ember akkor nagyon macis a javítás.
Mondjuk az tény, hogy ha egyszer ki van vakarva akkor csak apróbb dolgokat kell rajta cserélni(pl.:gumigyűrűk, vizpumpa tömbszelence, hűtőpucolás stb.)
Merre felé laksz? Képeket tudnál róla küldeni, mármint a gépekről? Esetleg MSN SKype vagy hasonlón beszélgető progin tudnálak zargatni? Jó lenne ha nem üres fejjel ugranék bele valamibe. Eddig kerti kistrakikkal foglalatoskodtam, krossz enduró motorokkal. De szeretnék földet túrni is :D
A szivattyúban ha van olaj akkor nincs gond, de ha szét van húzva ki tud folyni az olaj a felső dugók lele tudnak rohadni, szivattyút érdemes szétkapni, a szelepeknél felcsiszolni, az sokat segít rajta.
Terhelésben is sok a különbbség, és a felni sem azonos, egyébbként 10 cm a különbbség szélességben durván, a diagonál 18,4-eshez képest meg 15 cm is van.
Most az erdei gépre visszakerülnek a kicsi kereket mert 5 ropi/db áron vettünk 40% os Klebereket, elég finom a vászna, de talán birni fogja a tuskózást.
A kiegyenlítősúly a főtengely végén van bontottan men biztos, hogy jó, főleg a 30-asé, mert az 50-esén látszik, ha sz*r a 30-asén nem annyira. 80 ropi körül lehet venni és 4000 üzemórát kibír.
JD 4630! Nektek hány gépetek van? A kiegyenlitő súly hogy néz ki vagy mi az hogyan működik? Gondolom nem egy egyszerű súly lehet,mert akkor nem kellene cserélgetni. MEnnyibe kerül? Bontottan lehete szerezni hozzá, vagy az már selejtes amit lebontanak? Még a szivattyújaival mi lehet ha sokat áll? Vagy ha olaj van benne védve van és baja nem lehet? Bár attól félek, hogy leengedték az olajat belőle amit itt a közelben néztem, mert bontottak innen is onnan is róla dolgokat.
A hirdetett gépen semmi extra nem látszik, csak annyi hogy 18,4-es gumikkal van, mi azt talajra nem használjuk mert eldurrogtak 3-4 durdefekt után átáltunk 20,8asra, csak a vegyszerezősön van kicsi. Szántani viszont jobb volt apám szerint a keskeny.
A motorblokkot meg ki kell fűzni, és elvinni valami jobb helyre, ahol megmondják, hogy fel lehet e újítani.
2 helyen lehet problémás,
1. a hüvelyeknél a gumigyűrűk hornyai szoktak kimaródni, ha nem jó a fagyálló
2. Ha mozognak a nyugvófedelek.
Mi ebben a meglepő, van kraft súly a 30-asban is.
Ha a kezdő barázdát végig bírom húzni akkor nincs probléma vele, viszont nyúlós időben szomlyasabb a gép.
Ha a tengely kettétört a blokkaot is néha lehet cserélni, egyébbként ha nem cseréled a főtengely elején a kiegyenlítősúlyt akkor el tud törni a tengely, a másik eset amikor a csapágyas tengely meggörbül és azt hidegen egyengetik meg, olyanból többet is tudok, ami 100 órát sem élt meg.
Erről a paripáról mit tudtok?
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/John-Deere-4630/20100224-228248/
Hogy lehet egy főtengely nem javitható? Széttört? Itt volt olyan 50-essel Krone bálázót hajtattak vele, de gyengécske volt, új hüvely dugó sort kapott aztán a 3 dik napon kolompolni kezdett a motor. A főtengely osztva lett kettővel Állitólag 1 millióért vették a gépeket. 2-őt. Már csak télen használták az előző cégnél őket tehenészetben mikor az mtz-nek megállt az élet.
Amúgy ilyen mocsárvilégban, mint ami most van kiskerekessel lehet garázdálkodni? Vagy ilyenkor elég esetlen? Ha valami húzatás meló van csemege meg ilyenek ott megállja a helyét?
aha értelek!!!amúgy a 30 -oz van sok helyen elfekvö alkatrész új is , illetve rengeteg van mindenfele bontva lepukanva amikböl rengeteg cucost lehett szerezni...
még nekem is kerül 1-2 kacat hozzá
Kite. Még az öregék egy hetes oktatáson voltak nádudvaron. 30-as 40-es sorozatra külön vizsgát tettek úgy dolgozhattak velük. 50-esre már nem csináltak. Úg volt tán rájuk garancia.
99-2000-ben szűnt meg a TSZ ahol volt. És már ott is majd 10 évet állt. Saját részre sem érné meg mecsinálni? Vagy ha megveszem mondjuk 450-ért kiderül hogy a motor full kuka akkor még 0-ásra ki lehet hozni a gépet bontva eladni? Engem 3 hónaposan vitt az öreg benne, 89tavaszán. És már akkor is csak ha kevés volt a többi gép akkor dolgozott.
csatlakozóm 30-as barátomhoz lényegében alkatrésznek való hacsak nincs komoly olcsó bontó a közeledben amit kétlek nagyon
a moci tényleg gyanús a váltó zsákbamacska meg még igen sok minden benne
ez nem MTZ amit innen -onnan össze lehet berhelni kicsi pénzböl
ez drága ""játék"" john deereéknál
a 15-20 év kizárt hogy áll!!!!!!olyan a világon nincs de mindegy
ez most hanyas tip.???
a fülke ezek szerint totálhaus
Az összes amit írtál bontottan kb. 200-250, de még apróbb sallangok is vannak amiket nem írtál, de megkockáztatom, hogy nincsenek meg +20eft. a motor ha berohadt akkor az sok, a váltó fedelét le lehet venni és bele lehet nézni én megtenném a helyedben , ha komoly a vételi szándék. A váltóval ha volt bent olaj nem lesz gond.
Én a helyedben max alkatrésznek venném meg, mert sok a zsákbamacska rajta és ha nincs hozzá alatrészed a polcon akkor drága lesz. Max 4-500 körül adnék érte, ha nagyon jó gumikkal van akkor kicsivel többet.
Lenne pár alkatrész, aminek az ára után érdeklődnék. Intercooler, levegőszűrőház szűrőkkel együtt,kompletten a kormány,műszerfallal,műszerekkel mindennel együtt, hűtők.Ezek hiányoznak egy általám kinézett paripából. A traktor vagy 15-20 éve áll. Szerintetek a motor váltó teljesen full generált kér? vagy egy jó adag polirozással még életre kellthető a motorja? A váltót hogy lehet életre kelteni? Turbó? Kb árakat tudnátok mondani? Vagy az ilyen gépet nem érdemes felujjitani,hanem bontásra?Mennyit lenne érdemes adni érte? Előre is köszike az infókat.
2239 hozzászólás
Válasz #1638. hozzászólásra
ja értelek!!!!
Válasz #1634. hozzászólásra
1 nagy különbbség van sokkal kissebb az indító töltet.
Egyébbként elemcserével 30-as adagolóból is lehet 50-est csinálni.
Válasz #1635. hozzászólásra
szia!!csúszik a dolog rengeteg más dolog volt meg nem volt kényszeritö erö mert a fateré kifogástalan
télen kapjuk rendbe a hátulját.......
Válasz #1633. hozzászólásra
remélem sikerrel jártok és minden fokozat meglesz benne gondolkodás nélkül
Válasz #1634. hozzászólásra
Szeva te hogy állsz a másik 50-essel ?
Válasz #1633. hozzászólásra
dob nélkül
30 as adagoló miben másabb szerinted ?????kajcsi mennyiség/nyomás sacolom.....
Válasz #1631. hozzászólásra
Szerintem pöpec hangja lesz dob nélkül, de csak 30-as adagoló lesz rajta, az eredetije még a szakinál van és nincs türelmem 1 hetet még várni rá.
Válasz #1630. hozzászólásra
Nem elék egyikkel sem, Pécsen lakom. De őszintén mondom, ha nincs megfelelő alkatrészforrásod, colos kulcskészleted, +1 ember akkor nagyon macis a javítás.
Mondjuk az tény, hogy ha egyszer ki van vakarva akkor csak apróbb dolgokat kell rajta cserélni(pl.:gumigyűrűk, vizpumpa tömbszelence, hűtőpucolás stb.)
Válasz #1624. hozzászólásra
köszi!!
na már várom a tapasztalatokat
Merre felé laksz? Képeket tudnál róla küldeni, mármint a gépekről? Esetleg MSN SKype vagy hasonlón beszélgető progin tudnálak zargatni? Jó lenne ha nem üres fejjel ugranék bele valamibe. Eddig kerti kistrakikkal foglalatoskodtam, krossz enduró motorokkal. De szeretnék földet túrni is :D
Válasz #1625. hozzászólásra
A szivattyúban ha van olaj akkor nincs gond, de ha szét van húzva ki tud folyni az olaj a felső dugók lele tudnak rohadni, szivattyút érdemes szétkapni, a szelepeknél felcsiszolni, az sokat segít rajta.
Válasz #1626. hozzászólásra
Terhelésben is sok a különbbség, és a felni sem azonos, egyébbként 10 cm a különbbség szélességben durván, a diagonál 18,4-eshez képest meg 15 cm is van.
Most az erdei gépre visszakerülnek a kicsi kereket mert 5 ropi/db áron vettünk 40% os Klebereket, elég finom a vászna, de talán birni fogja a tuskózást.
Válasz #1625. hozzászólásra
3 30-as üzemel,
1 50-es készül.
A kiegyenlítősúly a főtengely végén van bontottan men biztos, hogy jó, főleg a 30-asé, mert az 50-esén látszik, ha sz*r a 30-asén nem annyira. 80 ropi körül lehet venni és 4000 üzemórát kibír.
a 18,4 és a 20,4-es gumik csak a szélességében különböznek? vagy a ráf átmárőben is?
JD 4630! Nektek hány gépetek van? A kiegyenlitő súly hogy néz ki vagy mi az hogyan működik? Gondolom nem egy egyszerű súly lehet,mert akkor nem kellene cserélgetni. MEnnyibe kerül? Bontottan lehete szerezni hozzá, vagy az már selejtes amit lebontanak? Még a szivattyújaival mi lehet ha sokat áll? Vagy ha olaj van benne védve van és baja nem lehet? Bár attól félek, hogy leengedték az olajat belőle amit itt a közelben néztem, mert bontottak innen is onnan is róla dolgokat.
Válasz #1618. hozzászólásra
Jól néz ki a gép
Lassan a mienk is alakul, ha elmegy ez a takony idő végre beröffentjük a motort.
Válasz #1619. hozzászólásra
Még a kasz-coop nál volt 500 körül az 1 ben volt arra kéne rákérdezned ha megvan még.
Válasz #1619. hozzászólásra
A hirdetett gépen semmi extra nem látszik, csak annyi hogy 18,4-es gumikkal van, mi azt talajra nem használjuk mert eldurrogtak 3-4 durdefekt után átáltunk 20,8asra, csak a vegyszerezősön van kicsi. Szántani viszont jobb volt apám szerint a keskeny.
A motorblokkot meg ki kell fűzni, és elvinni valami jobb helyre, ahol megmondják, hogy fel lehet e újítani.
2 helyen lehet problémás,
1. a hüvelyeknél a gumigyűrűk hornyai szoktak kimaródni, ha nem jó a fagyálló
2. Ha mozognak a nyugvófedelek.
Válasz #1617. hozzászólásra
Mi ebben a meglepő, van kraft súly a 30-asban is.
Ha a kezdő barázdát végig bírom húzni akkor nincs probléma vele, viszont nyúlós időben szomlyasabb a gép.
Válasz #1619. hozzászólásra
Ha a tengely kettétört a blokkaot is néha lehet cserélni, egyébbként ha nem cseréled a főtengely elején a kiegyenlítősúlyt akkor el tud törni a tengely, a másik eset amikor a csapágyas tengely meggörbül és azt hidegen egyengetik meg, olyanból többet is tudok, ami 100 órát sem élt meg.
Erről a paripáról mit tudtok?
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/John-Deere-4630/20100224-228248/
Hogy lehet egy főtengely nem javitható? Széttört? Itt volt olyan 50-essel Krone bálázót hajtattak vele, de gyengécske volt, új hüvely dugó sort kapott aztán a 3 dik napon kolompolni kezdett a motor. A főtengely osztva lett kettővel Állitólag 1 millióért vették a gépeket. 2-őt. Már csak télen használták az előző cégnél őket tehenészetben mikor az mtz-nek megállt az élet.
kis nosztalgia ebben a posvány idöben
Válasz #1616. hozzászólásra
meglepö modón eltudják húzni a 4 fejes condort sokáig vizes földön is a 30 -ok
igen mindig megy kivév kombinátornál
Öszi esős időben szántás az már kicsit kínzás neki nem? Amúgy Te az 50-esen mindig hajtatod az elejét? vagy csak ha fogósabb meló van?
Válasz #1613. hozzászólásra
ikerkerékkel szép munkát csinálnak!!!!
Válasz #1612. hozzászólásra
öket kérdezd !!
:D Egy MTZ-től csak többet tudhat. Tavasszal, friss puha földön kominátorozásnál, símitózásnál mit tudnak?
Válasz #1608. hozzászólásra
De a kérdés az haverom , hogy ezen a képen mi hajtja a v.gép szivattyúját ?
Kardán vagy csatlakozóról megy ? Mert ugye nem mind1...
Válasz #1607. hozzászólásra
1 határig elboldogulnak de a nagy sárban tuti lelassulnak
Válasz #1609. hozzászólásra
törlést
Válasz #1606. hozzászólásra
[kep1]most ugye viccelsz ??
Válasz #1606. hozzászólásra
most ugye viccelsz ??
Amúgy ilyen mocsárvilégban, mint ami most van kiskerekessel lehet garázdálkodni? Vagy ilyenkor elég esetlen? Ha valami húzatás meló van csemege meg ilyenek ott megállja a helyét?
Válasz #1603. hozzászólásra
HALI. A 4650.ESNEK A HYDRAULIKÁJA ZÁRT VAGY NYITOTT RENDSZERÜ????
ARRA GONDOLOK HOGY, JD 1760-AS 12 SOROS VETŐGÉPET TUDNÁ-E ÜZEMELTETNI???
Válasz #1604. hozzászólásra
hátúl gyári csavaros elölre mi alakitottuk ki a lényege hasonló mint az újaknak
Neked van duplakereked elöl hátul az 50-esen? Azt hogy tetted fel?
Válasz #1602. hozzászólásra
aha értelek!!!amúgy a 30 -oz van sok helyen elfekvö alkatrész új is , illetve rengeteg van mindenfele bontva lepukanva amikböl rengeteg cucost lehett szerezni...
még nekem is kerül 1-2 kacat hozzá
Kite. Még az öregék egy hetes oktatáson voltak nádudvaron. 30-as 40-es sorozatra külön vizsgát tettek úgy dolgozhattak velük. 50-esre már nem csináltak. Úg volt tán rájuk garancia.
Válasz #1599. hozzászólásra
KSZE vagy KITE ????
Válasz #1598. hozzászólásra
talán annyit kiárulsz belöle ..........
ja az lemaradt 4630 kiskerekes. 73omban került ide. Újonan ! lehetett volna az enyém
99-2000-ben szűnt meg a TSZ ahol volt. És már ott is majd 10 évet állt. Saját részre sem érné meg mecsinálni? Vagy ha megveszem mondjuk 450-ért kiderül hogy a motor full kuka akkor még 0-ásra ki lehet hozni a gépet bontva eladni? Engem 3 hónaposan vitt az öreg benne, 89tavaszán. És már akkor is csak ha kevés volt a többi gép akkor dolgozott.
csatlakozóm 30-as barátomhoz lényegében alkatrésznek való hacsak nincs komoly olcsó bontó a közeledben amit kétlek nagyon
a moci tényleg gyanús a váltó zsákbamacska meg még igen sok minden benne
ez nem MTZ amit innen -onnan össze lehet berhelni kicsi pénzböl
ez drága ""játék"" john deereéknál
a 15-20 év kizárt hogy áll!!!!!!olyan a világon nincs de mindegy
ez most hanyas tip.???
a fülke ezek szerint totálhaus
Válasz #1594. hozzászólásra
Az összes amit írtál bontottan kb. 200-250, de még apróbb sallangok is vannak amiket nem írtál, de megkockáztatom, hogy nincsenek meg +20eft. a motor ha berohadt akkor az sok, a váltó fedelét le lehet venni és bele lehet nézni én megtenném a helyedben , ha komoly a vételi szándék. A váltóval ha volt bent olaj nem lesz gond.
Én a helyedben max alkatrésznek venném meg, mert sok a zsákbamacska rajta és ha nincs hozzá alatrészed a polcon akkor drága lesz. Max 4-500 körül adnék érte, ha nagyon jó gumikkal van akkor kicsivel többet.
Jónapokat a Mestereknek!
Lenne pár alkatrész, aminek az ára után érdeklődnék. Intercooler, levegőszűrőház szűrőkkel együtt,kompletten a kormány,műszerfallal,műszerekkel mindennel együtt, hűtők.Ezek hiányoznak egy általám kinézett paripából. A traktor vagy 15-20 éve áll. Szerintetek a motor váltó teljesen full generált kér? vagy egy jó adag polirozással még életre kellthető a motorja? A váltót hogy lehet életre kelteni? Turbó? Kb árakat tudnátok mondani? Vagy az ilyen gépet nem érdemes felujjitani,hanem bontásra?Mennyit lenne érdemes adni érte? Előre is köszike az infókat.
amugy te hány éves vagy?
Válasz #1591. hozzászólásra
innye !!!:devil:}
lehet látuk is már egy mást
igen az enyém de holnap reggel leszek telonál ha mert késöbb dolgom van sajna