Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Direktvetés, no-till. új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Használt szántóföldi permetező új
- AKG támogatás új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- VI. Agroinform Fórum Találkozó 2025.02.15. új
Cikkajánló
Marhatrágyát ilyen drágán még sohasem adhattak el
A régi közmondás szerint az ízlésről nem lehet vitatkozni.
Hirdetés
2239 hozzászólás
Válasz #738. hozzászólásra
Gumi/db? A levegőszűrőt milyen időnként takarítjátok?
Válasz #735. hozzászólásra
60-70 körül volt a fireston.
A levegő felöli oldalát bontsd le a turbónak és mozgasd meg picit szabad kotyognia, nekünk csak az egyik fütyül hidegen ha terhelem a többi annyira nem.
Válasz #733. hozzászólásra
Nekem a alulról a másodikban van a kar, de egyébként az mit állít sebességet, vagy erőt?
Válasz #734. hozzászólásra
Tudom kormányozni, nagyon könnyen viszi. Nemtudom hogy milyen olaj van benne, tisztának tiszta, de nem tudom milyen fajta, mivel nemrég vettem, de szeretnénk lecserélni.
Nekem 900*16-os 3 csíkos dunlop van rajta, és ilyet szeretnék venni, de nemnagyon van szinte sehol, árát sem tudom milyen lehet, ti nem tudtok ilyet véletlenül, a Firestone kb mennyiben van? Ha a turbó nem megy akkor mit csinál, és ebben hallani, hogy fütyül, vagy inkább csendesek a turbók?
Válasz #731. hozzászólásra
Ha áll a motor tudsz kormányozni?
Mert ha lassan kicsit tudsz akkor az újabb, ha meg sem nyekken, vagy szabadon forogjobbra-balra akkor a régebbi.
Válasz #731. hozzászólásra
Legalsóben van használva ha jól rémlik.
A szelepnek a légszűrő elött kell lennie a termosztátház és a kipufoggókönyök körül.
Kisebb hüvelyről nem tudok, de ki tudja mit gányoltak a népek, erő van a motorodban?
A hidraulika olaj mol jd benne?
Motorolajat nézted már?
Válasz #729. hozzászólásra
keskeny felni 10-16
széles felni 11-16(de vigyázz nem 1 coll az eltérés a kettő között, én a nagyobbat szeretem)
van még 14L-16os is de gyárilag hozzánk nem jött.
A goodyeart nem ajánlom nekem mindegyik szétmegy 3-4 szezon alatt, most a talajos gépen pár éve 1 pár rendesen lefutott fireston van azok birják, pedig csúnyán néznek ki, az ismerősünk is firestont vett a kitétől, de vigyázz mert több fajta mintázzatú van, és a 3 csikosat kérjed, ritkább nincs a sűrűbb meg eltőmődik hamarabb és nehezebb kormányozni akkor(ez volt a baj a ruszki kombájn gumikkal is).
3. rükvec szerintem nincs a tieden sem, az nem lehet hogy a másodikba rakja akkor is?
3. előre=R1
5. előre=R2
7. előre lenne R3 de az kicsit tempós lenne
Köszi, akkor jól gondoltam:)a féltengely tényleg 92-es, azt megmértem délután. A kormányszelep amit mondtál, az pontosan holvan, mert talátam egy hasonlót rajta kb ott ahol mondtad, legalábbis én majdnem a légszűrő mogott a tűzfalon találtam, a fülkében pedig jobbkéznél van lent egy kar, az a hidraulika erő szabájzó, vagy a sebességet szabályozza, azt ti kb hol használjátok, melyik lyukban van? Egyébként amikor vettem nekem azt mondták, hogy 105-ös hüvely van benne nem 108-as, az lehetséges?
Válasz #729. hozzászólásra
bilusz váltó
Okés, előre is köszi, egyébként az enyémben 3 hátramenet van 4-7 után is van egy, meg a kuplung és a fék között a lábamnál van egy pedál meg egy gomb, a pedál gondolom a difi lenne, de a gomb az mi lenne?
Válasz #727. hozzászólásra
2 hátra van, gumiméretet este
sietek melozni!
Heló srácok, majd ha lesz valaki eltudná mondani, hogy a 30-asban a sebességek hogy vannak, mert elvileg 8/4-es a váltó és nekem mondták, hogy mi hoyg van benne, de csak 2 hátramenetet mondtak, pedig elvileg négynek kellene benne lenni, vagy nem?
Válasz #724. hozzászólásra
ja
Válasz #721. hozzászólásra
Ha szétszeded akkor illik, én nem szedtem volna szét, vagy eleve vett volna füzött blokkot.
Válasz #722. hozzászólásra
jó majd beszélünk
jó éjt neked
Válasz #720. hozzászólásra
ez bonyolult historia
és nem is akarom itt kiporciozni
szeritem telefonon jobban megértenénk 1-mást
Holnap fakitermelés, ideje hunynom.
Jó éjt!
Válasz #720. hozzászólásra
mert hajtókar csere 9000-nél te köszörülted volna??
szerintem nem
Válasz #719. hozzászólásra
Ez nem ilyen egyszerű, a felületeknek össze kell kopnia, ha azt megbontod akkor illik újramunkálni, nem pegig újat a kopottal összerakni, azonkívül a kitések a leg***** szervizesek tisztelet a kivételnek(ismertem most nyugdijas). Olyat hogy köszörülés nélkül csapágyazni motort, komoly szakember nem csinál.
Válasz #718. hozzászólásra
nézd itt az történt hogy a volt gazdája kitalálta hogy erösebb motort akart meg hogy ne csipje az olajat
a kitések kimentek bemérték 30 volt a kompreszió
lehülyézték hogy mit akar
ö nem tágitott
telle volt lóvéval
kitések jovan megcsinálták
9000-nél csak sima csere és kész nem kellett ennyi üó-nál mást csinálni
tehát minden eredeti benne ami a megmunkálásokat ileti
Válasz #717. hozzászólásra
az a gáz az esetedtekben ,hogy elég ....ul csinálták a felújítást.
Moderálta: (3932) 2013-11-15 14:58:18
Válasz #715. hozzászólásra
23500
Válasz #714. hozzászólásra
na ez nem öröm:))
Válasz #713. hozzászólásra
most mennyi van benne?
Válasz #712. hozzászólásra
13000 alatt el tud kopni, persze, de ez normális a 15-16 e motorok már kolyotoltak felénk rendesen, azért annyi óra megteszi a hatását.
Válasz #711. hozzászólásra
22000-el vettük:)))
Válasz #710. hozzászólásra
igen a fúrás lényegét ismerjük
de gondolod hogy 13000ezres gyürük elkoptak??
szerintem meg a koksztol beragadhattak
mióta megvan érezhetöen csökkent a füstje
jobb olaj
meg sürbben csere
meg normális munkával kiégetve
azt sem kell elfelejteni hogy a miénk 3 évet állt
Válasz #709. hozzászólásra
Jobban jártatok volna ha 18000 -nél kapott volna 1 teljes felújítást.
Válasz #707. hozzászólásra
A füst a kopottabb gyűrűk miatt lehet.
A vonalfúrás arra jó hogy ne görbüljön/ne törjön ketté a fötengelyetek(sajna láttam olyat is).
Válasz #708. hozzászólásra
erdeti minden kivéve a hajtokar csapágyakat
azokat cserélték 9-nél
Válasz #705. hozzászólásra
4650-est 10 dbnél többet szerdtem szét/javítottam.
22000 volt a letöbb amit gyárilag elmegy, ha sz*rabb az olaj 18000 nál vége, felújítottban láttam olyat amelyik 18e+ 5e ment de hengerfejes lett(nem siklapolták)
a tietekben köszörülték a főtengelyt?
Válasz #706. hozzászólásra
ez eddig igaz és megérdemelné is
de a kérdés mindigg felmerül bennünk ilyenkor
MI KÖZE ENNEK A FÜSTHÖZ??
Válasz #703. hozzászólásra
Akkor lehet 1 vonalfúrás siklapolás és ft köszörülés elég lenne.
Válasz #703. hozzászólásra
van a szomszédban 1 haver akinek 33 ezer van benne és eredeti a blokk!!
1 gazdás volt az is 21 nél az is megkapta a kitet
Válasz #701. hozzászólásra
1 szerelő ism mondta: ha egy 50-es jó az lehet kopott akkoris erös, ha gyenge akkor új füzöttblok.
Válasz #702. hozzászólásra
9ezer nél kapot új kitet
most 24 nél tart
Válasz #700. hozzászólásra
Mennyit ment felújítás óta?
20 e körül a blokkot nem árt vonalba fúrni mert oválisak addigra a furatok, és hamar csapágyas lesz.
Válasz #700. hozzászólásra
és mondom a városban senkié nincs ilyen erös
ugy visz mindent mint a xart:))
Válasz #699. hozzászólásra
ebben már csere dugó hüvely készlett van az adagoló felújitva porlasztó újak stb.
szerintem valami apróság lehett velle
Válasz #698. hozzászólásra
Jővőre vigyétek el mszilasra a motort, egész más egy új mocival dolgozni.
Válasz #697. hozzászólásra
értem a gondodat a tieteknél
nekünk nincs ilyen gond
1-ként sincs gond az öregel olyan mint az állat
csak az a füstije ne lenne
Válasz #696. hozzászólásra
Nyugi értettem, de az nem jó ha a motorban van lerakódás.
A mienk et cseszték el az agyasok valami gumigyűrű sz*r benne, de ahoz szét kell kapni az adagolót hogy cserélni lehesen a bütyköstengelyt is ki kéne venni.
Válasz #695. hozzászólásra
na félre érteted
belül az öntvény falán van egy vékony rétegben koksz lerakodás
minden száraz a motoron
Válasz #694. hozzászólásra
akkor sz*r van a palacsintába, kite csinálta?
A mienket elqrták nádudvaron, engedi az olajat és az adagolónál taknyos a motor, viszont szépen dolgozik.
Válasz #693. hozzászólásra
adagolót vettem le
meg vissza
Válasz #691. hozzászólásra
Hol láttad?
akkor vagy mást is használt vagy inkább 300 volt a 200 vagy még több.
szerintem nekünk telószámot kéne 1-tetni
lenne miröl dumálni
igy irsogálva nem olyan:))
Válasz #690. hozzászólásra
a voltgazdája agipot használt de le van rakodva belül a cuc
vajon mér
Válasz #689. hozzászólásra
fekete, de nem válik ki belőle semmi, és az agipos motoroknál ha szétszeded, nincs lerakódás sehol a blokkon belül, 200 nál mág fekete de tiszte és nem büdös, volt valami hiperszuper sz*r amire rábeszétéltek az 100 körül már besűrűsödött és tele volt koxal.