Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 628 Ft EUR 413.74 Ft USD 403.55 Ft CHF 440.33 Ft GBP 492.37 Ft

Fórum

John Deere 4630 traktor hazai története

Létrehozta: Bolhóieke , 2008-03-04 15:17:01

Kedvencekhez Segítség

2239 hozzászólás
#739 Zoli
2009-02-21 20:48:21

Válasz #738. hozzászólásra

Gumi/db? A levegőszűrőt milyen időnként takarítjátok?

Nincs profilkép
#738 JD 4630
2009-02-21 20:46:50

Válasz #735. hozzászólásra

60-70 körül volt a fireston.

A levegő felöli oldalát bontsd le a turbónak és mozgasd meg picit szabad kotyognia, nekünk csak az egyik fütyül hidegen ha terhelem a többi annyira nem.

#737 Zoli
2009-02-21 20:45:35

Válasz #733. hozzászólásra

Nekem a alulról a másodikban van a kar, de egyébként az mit állít sebességet, vagy erőt?

#736 Zoli
2009-02-21 20:44:42

Válasz #734. hozzászólásra

Tudom kormányozni, nagyon könnyen viszi. Nemtudom hogy milyen olaj van benne, tisztának tiszta, de nem tudom milyen fajta, mivel nemrég vettem, de szeretnénk lecserélni.

#735 Zoli
2009-02-21 20:42:37

Nekem 900*16-os 3 csíkos dunlop van rajta, és ilyet szeretnék venni, de nemnagyon van szinte sehol, árát sem tudom milyen lehet, ti nem tudtok ilyet véletlenül, a Firestone kb mennyiben van? Ha a turbó nem megy akkor mit csinál, és ebben hallani, hogy fütyül, vagy inkább csendesek a turbók?

Nincs profilkép
#734 JD 4630
2009-02-21 20:41:22

Válasz #731. hozzászólásra

Ha áll a motor tudsz kormányozni?

Mert ha lassan kicsit tudsz akkor az újabb, ha meg sem nyekken, vagy szabadon forogjobbra-balra akkor a régebbi.

Nincs profilkép
#733 JD 4630
2009-02-21 20:36:28

Válasz #731. hozzászólásra

Legalsóben van használva ha jól rémlik.
A szelepnek a légszűrő elött kell lennie a termosztátház és a kipufoggókönyök körül.

Kisebb hüvelyről nem tudok, de ki tudja mit gányoltak a népek, erő van a motorodban?

A hidraulika olaj mol jd benne?
Motorolajat nézted már?

Nincs profilkép
#732 JD 4630
2009-02-21 20:31:11

Válasz #729. hozzászólásra

keskeny felni 10-16
széles felni 11-16(de vigyázz nem 1 coll az eltérés a kettő között, én a nagyobbat szeretem)
van még 14L-16os is de gyárilag hozzánk nem jött.

A goodyeart nem ajánlom nekem mindegyik szétmegy 3-4 szezon alatt, most a talajos gépen pár éve 1 pár rendesen lefutott fireston van azok birják, pedig csúnyán néznek ki, az ismerősünk is firestont vett a kitétől, de vigyázz mert több fajta mintázzatú van, és a 3 csikosat kérjed, ritkább nincs a sűrűbb meg eltőmődik hamarabb és nehezebb kormányozni akkor(ez volt a baj a ruszki kombájn gumikkal is).

3. rükvec szerintem nincs a tieden sem, az nem lehet hogy a másodikba rakja akkor is?

3. előre=R1
5. előre=R2
7. előre lenne R3 de az kicsit tempós lenne

#731 Zoli
2009-02-21 20:25:38

Köszi, akkor jól gondoltam:)a féltengely tényleg 92-es, azt megmértem délután. A kormányszelep amit mondtál, az pontosan holvan, mert talátam egy hasonlót rajta kb ott ahol mondtad, legalábbis én majdnem a légszűrő mogott a tűzfalon találtam, a fülkében pedig jobbkéznél van lent egy kar, az a hidraulika erő szabájzó, vagy a sebességet szabályozza, azt ti kb hol használjátok, melyik lyukban van? Egyébként amikor vettem nekem azt mondták, hogy 105-ös hüvely van benne nem 108-as, az lehetséges?

#729 Zoli
2009-02-21 15:04:41

Okés, előre is köszi, egyébként az enyémben 3 hátramenet van 4-7 után is van egy, meg a kuplung és a fék között a lábamnál van egy pedál meg egy gomb, a pedál gondolom a difi lenne, de a gomb az mi lenne?

Nincs profilkép
#728 JD 4630
2009-02-21 11:13:45

Válasz #727. hozzászólásra

2 hátra van, gumiméretet este
sietek melozni!

#727 Zoli
2009-02-21 10:25:54

Heló srácok, majd ha lesz valaki eltudná mondani, hogy a 30-asban a sebességek hogy vannak, mert elvileg 8/4-es a váltó és nekem mondták, hogy mi hoyg van benne, de csak 2 hátramenetet mondtak, pedig elvileg négynek kellene benne lenni, vagy nem?

Nincs profilkép
#725 JD 4630
2009-02-20 00:04:30

Válasz #721. hozzászólásra

Ha szétszeded akkor illik, én nem szedtem volna szét, vagy eleve vett volna füzött blokkot.

#724 jd /4650
2009-02-20 00:04:30

Válasz #722. hozzászólásra

jó majd beszélünk
jó éjt neked

#723 jd /4650
2009-02-20 00:03:57

Válasz #720. hozzászólásra

ez bonyolult historia
és nem is akarom itt kiporciozni
szeritem telefonon jobban megértenénk 1-mást

Nincs profilkép
#722 JD 4630
2009-02-20 00:02:50

Holnap fakitermelés, ideje hunynom.
Jó éjt!

#721 jd /4650
2009-02-20 00:02:09

Válasz #720. hozzászólásra

mert hajtókar csere 9000-nél te köszörülted volna??
szerintem nem

Nincs profilkép
#720 JD 4630
2009-02-20 00:00:15

Válasz #719. hozzászólásra

Ez nem ilyen egyszerű, a felületeknek össze kell kopnia, ha azt megbontod akkor illik újramunkálni, nem pegig újat a kopottal összerakni, azonkívül a kitések a leg***** szervizesek tisztelet a kivételnek(ismertem most nyugdijas). Olyat hogy köszörülés nélkül csapágyazni motort, komoly szakember nem csinál.

#719 jd /4650
2009-02-19 23:55:37

Válasz #718. hozzászólásra

nézd itt az történt hogy a volt gazdája kitalálta hogy erösebb motort akart meg hogy ne csipje az olajat
a kitések kimentek bemérték 30 volt a kompreszió
lehülyézték hogy mit akar
ö nem tágitott
telle volt lóvéval
kitések jovan megcsinálták
9000-nél csak sima csere és kész nem kellett ennyi üó-nál mást csinálni
tehát minden eredeti benne ami a megmunkálásokat ileti

Nincs profilkép
#718 JD 4630
2009-02-19 23:51:26

Válasz #717. hozzászólásra

az a gáz az esetedtekben ,hogy elég ....ul csinálták a felújítást.

Moderálta: (3932) 2013-11-15 14:58:18

#716 jd /4650
2009-02-19 23:47:54

Válasz #714. hozzászólásra

na ez nem öröm:))

Nincs profilkép
#715 JD 4630
2009-02-19 23:47:30

Válasz #713. hozzászólásra

most mennyi van benne?

Nincs profilkép
#714 JD 4630
2009-02-19 23:46:35

Válasz #712. hozzászólásra

13000 alatt el tud kopni, persze, de ez normális a 15-16 e motorok már kolyotoltak felénk rendesen, azért annyi óra megteszi a hatását.

#713 jd /4650
2009-02-19 23:43:49

Válasz #711. hozzászólásra

22000-el vettük:)))

#712 jd /4650
2009-02-19 23:43:19

Válasz #710. hozzászólásra

igen a fúrás lényegét ismerjük
de gondolod hogy 13000ezres gyürük elkoptak??
szerintem meg a koksztol beragadhattak
mióta megvan érezhetöen csökkent a füstje
jobb olaj
meg sürbben csere
meg normális munkával kiégetve
azt sem kell elfelejteni hogy a miénk 3 évet állt

Nincs profilkép
#711 JD 4630
2009-02-19 23:41:48

Válasz #709. hozzászólásra

Jobban jártatok volna ha 18000 -nél kapott volna 1 teljes felújítást.

Nincs profilkép
#710 JD 4630
2009-02-19 23:39:54

Válasz #707. hozzászólásra

A füst a kopottabb gyűrűk miatt lehet.

A vonalfúrás arra jó hogy ne görbüljön/ne törjön ketté a fötengelyetek(sajna láttam olyat is).

#709 jd /4650
2009-02-19 23:39:19

Válasz #708. hozzászólásra

erdeti minden kivéve a hajtokar csapágyakat
azokat cserélték 9-nél

Nincs profilkép
#708 JD 4630
2009-02-19 23:37:35

Válasz #705. hozzászólásra

4650-est 10 dbnél többet szerdtem szét/javítottam.
22000 volt a letöbb amit gyárilag elmegy, ha sz*rabb az olaj 18000 nál vége, felújítottban láttam olyat amelyik 18e+ 5e ment de hengerfejes lett(nem siklapolták)

a tietekben köszörülték a főtengelyt?

#707 jd /4650
2009-02-19 23:34:49

Válasz #706. hozzászólásra

ez eddig igaz és megérdemelné is
de a kérdés mindigg felmerül bennünk ilyenkor
MI KÖZE ENNEK A FÜSTHÖZ??

Nincs profilkép
#706 JD 4630
2009-02-19 23:33:01

Válasz #703. hozzászólásra

Akkor lehet 1 vonalfúrás siklapolás és ft köszörülés elég lenne.

#705 jd /4650
2009-02-19 23:32:15

Válasz #703. hozzászólásra

van a szomszédban 1 haver akinek 33 ezer van benne és eredeti a blokk!!
1 gazdás volt az is 21 nél az is megkapta a kitet

Nincs profilkép
#704 JD 4630
2009-02-19 23:31:15

Válasz #701. hozzászólásra

1 szerelő ism mondta: ha egy 50-es jó az lehet kopott akkoris erös, ha gyenge akkor új füzöttblok.

#703 jd /4650
2009-02-19 23:30:23

Válasz #702. hozzászólásra

9ezer nél kapot új kitet
most 24 nél tart

Nincs profilkép
#702 JD 4630
2009-02-19 23:29:07

Válasz #700. hozzászólásra

Mennyit ment felújítás óta?
20 e körül a blokkot nem árt vonalba fúrni mert oválisak addigra a furatok, és hamar csapágyas lesz.

#701 jd /4650
2009-02-19 23:27:33

Válasz #700. hozzászólásra

és mondom a városban senkié nincs ilyen erös
ugy visz mindent mint a xart:))

#700 jd /4650
2009-02-19 23:26:32

Válasz #699. hozzászólásra

ebben már csere dugó hüvely készlett van az adagoló felújitva porlasztó újak stb.
szerintem valami apróság lehett velle

Nincs profilkép
#699 JD 4630
2009-02-19 23:24:47

Válasz #698. hozzászólásra

Jővőre vigyétek el mszilasra a motort, egész más egy új mocival dolgozni.

#698 jd /4650
2009-02-19 23:23:24

Válasz #697. hozzászólásra

értem a gondodat a tieteknél
nekünk nincs ilyen gond
1-ként sincs gond az öregel olyan mint az állat
csak az a füstije ne lenne

Nincs profilkép
#697 JD 4630
2009-02-19 23:21:48

Válasz #696. hozzászólásra

Nyugi értettem, de az nem jó ha a motorban van lerakódás.

A mienk et cseszték el az agyasok valami gumigyűrű sz*r benne, de ahoz szét kell kapni az adagolót hogy cserélni lehesen a bütyköstengelyt is ki kéne venni.

#696 jd /4650
2009-02-19 23:19:05

Válasz #695. hozzászólásra

na félre érteted
belül az öntvény falán van egy vékony rétegben koksz lerakodás
minden száraz a motoron

Nincs profilkép
#695 JD 4630
2009-02-19 23:17:15

Válasz #694. hozzászólásra

akkor sz*r van a palacsintába, kite csinálta?

A mienket elqrták nádudvaron, engedi az olajat és az adagolónál taknyos a motor, viszont szépen dolgozik.

#694 jd /4650
2009-02-19 23:13:44

Válasz #693. hozzászólásra

adagolót vettem le
meg vissza

Nincs profilkép
#693 JD 4630
2009-02-19 23:12:58

Válasz #691. hozzászólásra

Hol láttad?
akkor vagy mást is használt vagy inkább 300 volt a 200 vagy még több.

#692 jd /4650
2009-02-19 23:11:54

szerintem nekünk telószámot kéne 1-tetni
lenne miröl dumálni
igy irsogálva nem olyan:))

#691 jd /4650
2009-02-19 23:10:12

Válasz #690. hozzászólásra

a voltgazdája agipot használt de le van rakodva belül a cuc
vajon mér

Nincs profilkép
#690 JD 4630
2009-02-19 23:08:16

Válasz #689. hozzászólásra

fekete, de nem válik ki belőle semmi, és az agipos motoroknál ha szétszeded, nincs lerakódás sehol a blokkon belül, 200 nál mág fekete de tiszte és nem büdös, volt valami hiperszuper sz*r amire rábeszétéltek az 100 körül már besűrűsödött és tele volt koxal.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Marhatrágyát ilyen drágán még sohasem adhattak el
Marhatrágyát ilyen drágán még sohasem adhattak el
A régi közmondás szerint az ízlésről nem lehet vitatkozni.
Hirdetés
Hogyan juttassam ki a nitrogénműtrágyát, és melyik műtrágyát válasszam?
MTZ mechanikus differenciálzár-átalakító szett
MTZ mechanikus differenciálzár-átalakító...

120.000 Ft

Munkahenger 1000 mm és 750 mm
Munkahenger 1000 mm és 750 mm

85.000 Ft

Jumz ORBIT KORMÁNY SZETT gyári orosz,  új
Jumz ORBIT KORMÁNY SZETT gyári orosz, új

260.000 Ft

Jumz,  Dt 75, T-40 elektromos indítómotor átalakító benzinesről
Jumz, Dt 75, T-40 elektromos indítómotor...

110.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]