Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.74 FtUSD403.55 FtCHF440.33 FtGBP492.37 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Vetni szimplával vetsz? Hiszen minden képen duplával vetnek (mármint amit a reklámokon látok).
Szántáskor ér vmit az a 3-ik kerék? Nem tudom, hogy leér-e... Én azt hittem, hogy csak a kisebb taposás miatt vannak..
Amit az elöbb kihagytam hogy felázott földön is nagyon jó a duplakerék, de szerintem a súllyozás legalább ennyire fontos, most összel a tertály miatt könnyű lett a gépem orra és nagyon zavaró volt vele dolgozni.
Ikerkereket használok szántáson kívűl(akkor 3 kerék van hátul) minden talajmunkára, lazább talajok esetben azt az érzetet kelti mintha másfélszer akkorát fogna a gép. Vetni szimpával vetek és abból is a 18,4-38assal.
Vonulni elég macis vele, de eddig megusztam baj nélkül.
Még lenne egy kérdésem:
A dupla kereket hátra csak vetéskor, és esetleg tárcsázáskor/kombinátorozáskor rakjátok fel?
Mennyi előnyt jelent ha fent vannak, mintha nem lennének?
Továbbá, ha nincsenek fent, és csak úgy kilóg oldalt a kerékagy nem balesetveszélyes?
És te ezeket honnan tidod mind, mert én felhívtam, és nekem csak a motort említette, hgy rossz, valamint lenne, egy olyan kérdésem, hogy egy üzemképes motorért mennyi lehet adni kb?
Azt a 30-ast talpra rakni 1 millábol nem álna meg így látatlanba, és munkában sem kevés.
A kerékcsapágyakat hátul cserélni kéne a szivattyúja, hüttő, IC turbó stb. kuka lehet és a motor is ziher halott.
Én alaktrésznek nézegettem meg a gumik miatt, de látni kéne a váltóját mert még lehet hogy alkatrésznek is drága.
Hali! Nemtudom van-e valaki, de olyan érdekelne, hogy tudjátok-e, hogy a 970-es kombájnban melyik traktorba való motor van?
Ha valaki tudja, legyen szives írja meg, előre is köszi!
Mindig meg akartam kérdezni, hogy mi található a 4630-ok elejében? Mert a motor ugye középen van, a gázolajtartály lenne ott?
Sajna még nem láttam sok ilyen gépet testközelből, csak képekről.
Nagyon köszi az infókat, ez a gép az én stílusom, ez nekemvaló, pont elég a munka ahhoz, hogy a sajáttommá alakítsam, mindjárt olvasgatok is visszább és mégegyszer köszi!
elküldtem! olvass vissza a topikban és ott JD4630 kolléga leirta mit vett észre rajta rajta, a traki vagy 10éve áll a Kaszkoopnál, szerintem szuvesen megyzabadulnának már tőle.
Köszi a képet, majd írj, ha elküldted, egyébként én is tudok egyet 850-ért, azt írja, hogy megbízható, de tiszta vízfolyás az oldala, és nemtidom, hogy valamikor hengerfejes volt, vagy repedt a blokk vagy csak lyukas volt a hűtő és magára húzta a vizet, de tiszta vízkő az oldala, ezért nemtudom, hogy érdeklődjek-e érte vagy ne.
És azt a képet el tudnánd valahogy küldeni az e-mail címemre, a gepkereso@citromail.hu-ra légyszi, meg jó lenne, ha az árát is meg tudnád mondani, előre is köszi
Nem. Azért, mert dolgozok is, és sajna nem sok időm van szerelgetni, meg alkatrészek után rohangálni.
De ha majd főállásban csinálom a mg.-ot akkor majd lehet hogy bele fogok egy ilyen projektbe, mert én is szerelő vagyok.
Ha valki véletlenül tud egy üzemképes 4630-ast vagy 4640-est olyan 1.000.000. Ft-ig, az legyneszives küldjön már egy linket erre az oldalra, mert minden nap látogatok ide, és vennék ilyen traktort, én is azért ilyen olcsón, mert én szerelő vagyok, és szeretném magamnak rendbehozni a gépet, az én igényeim szerint.
Én konkrétan nem tudom ki újította fel de igen Kite szerviz csinálta, a hidrohajtással nincs baj, csak legyen jó, mert akkor nincs baja, de ha kikopik akkor 300/db, az a baj benne, de addig amíg megy addig nincs vele baj, bár a mechanikus az biztos erősebb, de az a jó egoldás, hogy ha meghal a váltód ezzel akkor is hazajössz, mert hazahúzza:):)
Azt értem, hogy ha 4650-eset keres cserébe értem ami üzemképtelen, meg motorhibás, azt nem olyan egyszerű ebből az árból felújítani, főleg ha motorhibás, mert akkor ha fúratja a blokkot, akkor vannak olyan gondok, hoyg nem lesz tökéletes és akkor megint megfordul, erre nem vállal garit, akkor ott van megint, hogy 6-700, mire teszel bele egy használható motort, ezt ismerősi tapasztalatból mondom, egyik ismerős ebben az évben 2-szer vitte vissza a 4630-ast Nádudvara, mire tökéletes lett.
A 4440-es elég ocsmányul van lefestve, sajnálta az eladó a pénzt az eredeti J.D. festékre, pedig azzal pont olyan lett volna mint újkorában.(mármint kivülröl)
4650-be szerintem nem szabad mezitlábasat venni, viszont jó állapotu 4x4-est nem lehet találni,
4560-hez bontott alkatrész van dögivel Püspökladányban Varga Albertnél.
Háth őszintén én is nézegettem már őket és írtam is neki e-mail-t, mert én a cserébe mentem volna inkább és azt mondta, hogy főleg 4650-est vesz be cserébe motorhibásat vagy ilyesmit, vagy felújításra szorulót, mert lehet jó gépek, de van egy olan érzésem, hogy egy gép az nem egy gép hanem lehet 3-4, bár a 4440-esnek vannak papírjai, de azok is szlovák tulajdonosnál.
Köszi szépen mindkettőtöknek, akkor én is jól tudtam, csak mert a forgyalmijába 89Kw van beírva azaz 121Le ami feltünően sok volt amikor mellémállt egy 3140-es 97 Le-vel és az enyém felakkora volt, de akkor szerintem amikor behozták el lett írva a forgalmija, 65Kw helyett a 89Kw(lóerő) lett beírva, de nincs gondom vele, mert a 92-es Mtz meghal mellette, mivel én 4*40-es ekét húzok 30 centin ők pedig alig bírnak a 3*40-nel a mi földünkben szóval örülök:):)
2239 hozzászólás
Válasz #337. hozzászólásra
Szántásnál ha összerérsz a baázdával nem akad fent a váltóház(amikor mindkét kerék a barázdában menne)
A tartály baktocellre van, nem súlynak, sőt ezzel könnyebb most az eleje mint volt elötte, de már tervezem a visszasúlyozását.
A vetőgépból meg csak szemenkénti van nyomlazítóval.
Ha lesz sorvető azt is szimplán járatom mert a kisebben nincs ikerkerék.
Válasz #336. hozzászólásra
Az a tartály a súlyozás miatt van fent?
Válasz #335. hozzászólásra
Vetni szimplával vetsz? Hiszen minden képen duplával vetnek (mármint amit a reklámokon látok).
Szántáskor ér vmit az a 3-ik kerék? Nem tudom, hogy leér-e... Én azt hittem, hogy csak a kisebb taposás miatt vannak..
Válasz #334. hozzászólásra
Amit az elöbb kihagytam hogy felázott földön is nagyon jó a duplakerék, de szerintem a súllyozás legalább ennyire fontos, most összel a tertály miatt könnyű lett a gépem orra és nagyon zavaró volt vele dolgozni.
Válasz #334. hozzászólásra
Ikerkereket használok szántáson kívűl(akkor 3 kerék van hátul) minden talajmunkára, lazább talajok esetben azt az érzetet kelti mintha másfélszer akkorát fogna a gép. Vetni szimpával vetek és abból is a 18,4-38assal.
Vonulni elég macis vele, de eddig megusztam baj nélkül.
Hali mindenkinek
Még lenne egy kérdésem:
A dupla kereket hátra csak vetéskor, és esetleg tárcsázáskor/kombinátorozáskor rakjátok fel?
Mennyi előnyt jelent ha fent vannak, mintha nem lennének?
Továbbá, ha nincsenek fent, és csak úgy kilóg oldalt a kerékagy nem balesetveszélyes?
Válasz #299. hozzászólásra
Nem rossz hid el a mezítlábas 4650es egyszerűbb váltó, kevesebb hibalehetőség.
Válasz #319. hozzászólásra
A légszűrő a szelepdekni felett van, elöl a tank után a 2 hűtő van a 30-ason.
Válasz #315. hozzászólásra
Melyik oldala vizköves?
30-as blokkot ha kell tudok normlis árban adni.
Válasz #328. hozzászólásra
Vettünk 1 sokat állt 30-ast és megszenvedtünk vele rendesen.
Melyik motor árát kérdezed?
30-as 200-600 között attól fűgg mi van rajta és mennyire jó,ha nem indítható kompletten 100-150 max.
Egyébként köszi ezeket az infókat is!:)
És te ezeket honnan tidod mind, mert én felhívtam, és nekem csak a motort említette, hgy rossz, valamint lenne, egy olyan kérdésem, hogy egy üzemképes motorért mennyi lehet adni kb?
Válasz #322. hozzászólásra
Azt a 30-ast talpra rakni 1 millábol nem álna meg így látatlanba, és munkában sem kevés.
A kerékcsapágyakat hátul cserélni kéne a szivattyúja, hüttő, IC turbó stb. kuka lehet és a motor is ziher halott.
Én alaktrésznek nézegettem meg a gumik miatt, de látni kéne a váltóját mert még lehet hogy alkatrésznek is drága.
Válasz #325. hozzászólásra
4030-4040-es köradagolós, régi franciának mondják.
Hali! Nemtudom van-e valaki, de olyan érdekelne, hogy tudjátok-e, hogy a 970-es kombájnban melyik traktorba való motor van?
Ha valaki tudja, legyen szives írja meg, előre is köszi!
Válasz #323. hozzászólásra
Szivesen, JD 4630 kolléga nagyon ért ezekhez szerintem tőle sok információt meg fogsz tudni.
Jó éjt!
Köszi minden segítséget, megyek aludni, mert holnap is nap lesz, jóéjt, sziasztok!
Válasz #320. hozzászólásra
Hogy mennyit kérnek érte azt nem tudom,mert mikor lefotóztam nem volt ottaz illetékes aki megmondta volna.
Válasz #320. hozzászólásra
500.000 , de több egy fillérrel se
Válasz #316. hozzászólásra
Egy olyan kérdésem lenne, hogy te körülbelül milyen árra tippelsz, hogy kb mennyibe kerülhet, és mennyit lehet adni érte?
Igen az van ott a 270 liter üzemanyagnak, de ottvan 1-2-ben a légszűrő is a hűtő meg a tank között.
Mindig meg akartam kérdezni, hogy mi található a 4630-ok elejében? Mert a motor ugye középen van, a gázolajtartály lenne ott?
Sajna még nem láttam sok ilyen gépet testközelből, csak képekről.
Nagyon köszi az infókat, ez a gép az én stílusom, ez nekemvaló, pont elég a munka ahhoz, hogy a sajáttommá alakítsam, mindjárt olvasgatok is visszább és mégegyszer köszi!
Válasz #315. hozzászólásra
elküldtem! olvass vissza a topikban és ott JD4630 kolléga leirta mit vett észre rajta rajta, a traki vagy 10éve áll a Kaszkoopnál, szerintem szuvesen megyzabadulnának már tőle.
Köszi a képet, majd írj, ha elküldted, egyébként én is tudok egyet 850-ért, azt írja, hogy megbízható, de tiszta vízfolyás az oldala, és nemtidom, hogy valamikor hengerfejes volt, vagy repedt a blokk vagy csak lyukas volt a hűtő és magára húzta a vizet, de tiszta vízkő az oldala, ezért nemtudom, hogy érdeklődjek-e érte vagy ne.
Válasz #313. hozzászólásra
árat nem tudok, képet elküldöm, ha érdekel hivd fel a Kasz- koop-ot 54/411203
Válasz #311. hozzászólásra
És azt a képet el tudnánd valahogy küldeni az e-mail címemre, a gepkereso@citromail.hu-ra légyszi, meg jó lenne, ha az árát is meg tudnád mondani, előre is köszi
Válasz #310. hozzászólásra
Nem. Azért, mert dolgozok is, és sajna nem sok időm van szerelgetni, meg alkatrészek után rohangálni.
De ha majd főállásban csinálom a mg.-ot akkor majd lehet hogy bele fogok egy ilyen projektbe, mert én is szerelő vagyok.
Válasz #310. hozzászólásra
Derecskén a Kasz-koopnál van egy ramaty 4630, a multkor lefényképeztem , mert JD4630 megkért rá, de szerinte az motorhibás
Válasz #308. hozzászólásra
Mármint miért nem mertél 4630-ast venni, mert én is azt akarok, és én is gyújtögetem róluk az infókat.
Ha valki véletlenül tud egy üzemképes 4630-ast vagy 4640-est olyan 1.000.000. Ft-ig, az legyneszives küldjön már egy linket erre az oldalra, mert minden nap látogatok ide, és vennék ilyen traktort, én is azért ilyen olcsón, mert én szerelő vagyok, és szeretném magamnak rendbehozni a gépet, az én igényeim szerint.
Válasz #307. hozzászólásra
Hát igen ezért nem mertem 4630-as trakit venni, pedig nagyon tetszene...
Válasz #306. hozzászólásra
Gondolhatod, hogy, ami nem látszik az hogyan van mecsinálva!
Válasz #304. hozzászólásra
Mondasz valamit. Ez nekem is szemet szúrt...
Én konkrétan nem tudom ki újította fel de igen Kite szerviz csinálta, a hidrohajtással nincs baj, csak legyen jó, mert akkor nincs baja, de ha kikopik akkor 300/db, az a baj benne, de addig amíg megy addig nincs vele baj, bár a mechanikus az biztos erősebb, de az a jó egoldás, hogy ha meghal a váltód ezzel akkor is hazajössz, mert hazahúzza:):)
Válasz #296. hozzászólásra
Én speciel alapból nem vennék olyantól traktort, aki lefújja a gumit is!
Válasz #301. hozzászólásra
Nádudvaron ki javitotta a motort??(ha Kite mühely kft. akkor érthető, mert azok nagyon nagy gazemberek)
Válasz #296. hozzászólásra
hidromotoros elsőhajtás nem egy bevállt dolog
Azt értem, hogy ha 4650-eset keres cserébe értem ami üzemképtelen, meg motorhibás, azt nem olyan egyszerű ebből az árból felújítani, főleg ha motorhibás, mert akkor ha fúratja a blokkot, akkor vannak olyan gondok, hoyg nem lesz tökéletes és akkor megint megfordul, erre nem vállal garit, akkor ott van megint, hogy 6-700, mire teszel bele egy használható motort, ezt ismerősi tapasztalatból mondom, egyik ismerős ebben az évben 2-szer vitte vissza a 4630-ast Nádudvara, mire tökéletes lett.
Válasz #297. hozzászólásra
Mit értesz az alatt, hogy 3-4 gép? Mármint hogy több gépből rakott össze egyet?
Szerinted fel is újítja őket, vagy csak lemázolja?
Válasz #296. hozzászólásra
A 4440-es elég ocsmányul van lefestve, sajnálta az eladó a pénzt az eredeti J.D. festékre, pedig azzal pont olyan lett volna mint újkorában.(mármint kivülröl)
4650-be szerintem nem szabad mezitlábasat venni, viszont jó állapotu 4x4-est nem lehet találni,
4560-hez bontott alkatrész van dögivel Püspökladányban Varga Albertnél.
Válasz #296. hozzászólásra
szerintem,ha műszakiztatható,és a kora megfelel,akkor megéri.(alkuval)
Háth őszintén én is nézegettem már őket és írtam is neki e-mail-t, mert én a cserébe mentem volna inkább és azt mondta, hogy főleg 4650-est vesz be cserébe motorhibásat vagy ilyesmit, vagy felújításra szorulót, mert lehet jó gépek, de van egy olan érzésem, hogy egy gép az nem egy gép hanem lehet 3-4, bár a 4440-esnek vannak papírjai, de azok is szlovák tulajdonosnál.
Hali mindenkinek!
Mit szóltok ehhez a 2 géphez:
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/showAdvert12061672.html
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/showAdvert12061372.html
Szerintetek megéri?
Mostmár csak egy jó kis 4630-ast kell szereznem:):)
Köszi szépen mindkettőtöknek, akkor én is jól tudtam, csak mert a forgyalmijába 89Kw van beírva azaz 121Le ami feltünően sok volt amikor mellémállt egy 3140-es 97 Le-vel és az enyém felakkora volt, de akkor szerintem amikor behozták el lett írva a forgalmija, 65Kw helyett a 89Kw(lóerő) lett beírva, de nincs gondom vele, mert a 92-es Mtz meghal mellette, mivel én 4*40-es ekét húzok 30 centin ők pedig alig bírnak a 3*40-nel a mi földünkben szóval örülök:):)
Válasz #292. hozzászólásra
http://www.konedata.net/Traktorit/jd3030.htm
Válasz #290. hozzászólásra
http://www.konedata.net/Traktorit/jd3030.htm
Válasz #288. hozzászólásra
A konedata.net szerint a 1972-76 között gyártott 3130-asok 89 l.e., a 76-79 közöttiek pedig 92 l.e.-sek.
http://www.tractordata.com/td/001/td1403.html