Gázolaj árak 628 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 411.52 Ft USD 394.94 Ft CHF 442.09 Ft GBP 495.05 Ft

Fórum

John Deere 6920

Létrehozta: laci , 2008-10-26 17:33:28

Kedvencekhez Segítség

313 hozzászólás
Nincs profilkép
#213 határjáró
2020-05-19 08:32:31

Válasz Kisvuk #212. hozzászólásáraEzekrol a 6920,30 nagyon jokat mondanak. Tenyleg igy is van? Mert akkor egy 5-6 ezer uzemorast jo lenne kifogni.

#212 Kisvuk
2020-05-19 08:16:13

A kollegák között ha valaki megválna ilyen gépétől,esetleg a környezetében lesz ilyen eladó a közeljövőben ne tartsa magában.

#211 T Tamás
2020-05-10 12:49:08

Sziasztok szeretném kérdezni valakinek nincs ilyen bontva? vagy esetleg jó áron hol lehet venni?

#210 Spetrix
2020-04-12 10:33:32

Válasz duka #206. hozzászólásáraSzia!
A traktor hátulján jobb oldalt van a kapcsoló mágnesszelepe. A tekercs ellenállása 10 Ohm ha jól emlékszem. Esetleges próba esetén a polaritást nem szabad megcserélni, mert tönkre megy. Ha ez jó, akkor meg kell nézni, hogy a vezetékén jön-e áram. Ha nem, akkor lehet kábel szakadás, vezérlő hiba, fülkében kapcsoló hiba. A fülkében a kapcsolót terheléssel kell kimérni, mert lehetséges, hogy annyi áram átmegy rajta, hogy a vezérlő tudja, hogy be van kapcsolva, de a mágnesszelephez nem megy áram. Ha van a traktoron külső kardán kapcsoló a sárvédőn, annak a korróziója, kontakthibája is okozhatja. A TLT szenzor hiba esetén a bekapcsolást követően a kardánnak forognia kellene kb 10 másodpercig, és ha a szenzor nem érzékel forgást, mert rossz, akkor kikapcsol. Ha elektronikusan minden jó, akkor megszorulhatott a mágnesszelep hidraulikus része, vagy a kapcsoló kupplungnál van tömítetlenség. Érdemes mérőórával rámérni a nyomásokra bekapcsolt és kikapcsolt pozícióban, mikor a TLT fékezve van.

Nincs profilkép
#209 Gazda 59
2020-04-11 07:59:32

Válasz duka #206. hozzászólásáraSzia valószinű hogy a tlt fordulatszám jeleadó adta meg magát amit a harmadikpont konzol alatt van tlt ház tetején.

Nincs profilkép
#208 feherkaroly00
2020-04-10 20:44:06

Válasz duka #206. hozzászólásáraHa megtaláltátok a problémát engem érdekelne, mert nekem is ez a hiba jött elő.

#207 apuci
2020-02-20 20:01:23

Válasz duka #206. hozzászólásáraÉn jártam már hasonlóan igaz nem ez a típus,akkor az volt a gond hogy a sárvédőn lévő kikapcsoló beszorult és ezért állandóan ki volt kapcsolva, akkor villogott a visszajelző.

Nincs profilkép
#206 duka
2020-02-20 11:25:54

Sziasztok van egy 6920 as ivt váltós john deere traktorom! és villog a tlt lámpa és nem indul el a tlt.
Azt szeretném kerdezni mi lehete a hiba oka válaszokat előre köszönöm!!

#205 Drisa
2020-02-02 17:56:56

Válasz Petke82 #204. hozzászólásáraÍgy csak találgatni lehet aminek semmi értelme. Laptop és szervizes nélkül nem megy.

Nincs profilkép
#204 Petke82
2020-02-01 21:52:54

Sziasztok olyan kérdéssel fordulnék hozzatok hogy mi lehet a hiba nincsen irány váltó se a sebességet sem írja ki és nem is váltja ? Alany 6920s köszönöm a segítséget előre is !

#203 RkTomi
2019-07-24 20:59:02

Válasz borcsik86 #202. hozzászólásáraHátsó függesztés pozíció szenzor első körben. Laptoppal kalibrálni, vagy csere de kalibrálni akkor is kell.

Nincs profilkép
#202 borcsik86
2019-07-24 20:41:47

Sziasztok, Olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy 6830as JD-t és hozzá egy framest reptillt 3 méteres , a trakin egyelőre nincs orrsúly, úhogy emelgeti szépen az elejét mivel ott a nehéz gumihenger a végén, na ez egy dolog, ami fura nekem hogy amikor megemelem, vagy indulásnál, vagy már menet közben is amikor fel volt emelve elkezdett nagyon rángatózni a traktor. hogy ez mitől lehet és mennyire probléma? olyan mintha a hidraulika szivattyu küszködne vele és dolgozna rá h bírja tartani. nomrális ez viszonylag a nagy teher miatt vagy esetleg a trakinak van baja? amikor le van téve és huzom a földbe nincs semmi ilyesmi, csak felemelt állapotában.. köszi a válaszokat..

#201 jani13
2019-07-02 11:31:29

#200 jani13
2019-07-02 11:29:52

Üdv! Valaki ismeri esetleg közületek ennek a gépnek az előéletét?

Nincs profilkép
#199 KP
2019-05-31 22:08:50

Köszönöm a válaszokat! smile thumbupcool

Nincs profilkép
#198 szasza8308
2019-05-21 07:03:22

Válasz KP #196. hozzászólásáraSzia! Nekem a JD 6800 gép is kicsit füstölt (fehér-kék füst) hidegen és melegen is. A megoldás a végén a motor belső levegőszűrő csere lett, ránézésre nem tűnt eltömődöttnek de valamiért mégsem ment át rajta rendesen a levegő.

#197 Kis24nagy
2019-05-20 22:58:42

Válasz KP #196. hozzászólásáraHasználj előtte normális üzemanyag adalékot.
És járasd vele a gépet kegyetlenül.

Nincs profilkép
#196 KP
2019-05-20 22:15:48

Sziasztok! JD 6920-assal kapcsolatban akarok segítséget kérni. A gépbe 11.000 üó van, indul pöccre, de füstöl. Porlasztóra, vagy adagolóra gyanakszunk. Mivel
kezdjük, mekkora javításra számítsunk? Előre is köszi a segítséget!

#193 apuci
2018-12-19 18:26:28

Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #191. hozzászólásáraÉn nem dolgozok olyannal amelyik tudna szintezni!smile wink

De ezekkel ha tudok mindig várok egy kicsit!smile tonguep

#192 Marci3
2018-12-19 18:26:06

Válasz T Tamás #177. hozzászólásáraNálunk is van ugyanilyen 6920-nál is, 6810-nél is, hidegben. Ahogy melegszik, megszűnik, szerintem teljesen normális.

Válasz apuci #180. hozzászólásáraMegis kiszintezi a rugozott hidat akarmilyen hideg vansmile whistling
Az se hasznal a szivattyunak.

#189 apuci
2018-12-19 11:39:20

Válasz T Tamás #188. hozzászólásáraÉn igazán nem értek hozzá, csak ezek beugrottak a józan paraszti agyamba. smile wink

#188 T Tamás
2018-12-19 10:33:00

Válasz apuci #186 hozzászól Szelep gondra gyanakszom de most is próbáltam ugyan az a tünet,csatlakozók tiszták.Ha netán ott viz van vagy fagy az elkerül melegedéskor de ez után megint oda kerül? Olaj és szűrők lecserélve ugyanaz a tünet.

Nincs profilkép
#187 Celtises
2018-12-18 21:23:32

Válasz apuci #186. hozzászólásáraEz jó ötlet.A stekkerben volt víz és attól lett kontaktos.Melegen kevésbé.
Ezzel kéne kezdeni.

#186 apuci
2018-12-18 21:17:12

Válasz Celtises #185. hozzászólásáraÉn még arra gondoltam szelephez víz került az meg megfagyott,de a használatkor meg kienged!

Nincs profilkép
#185 Celtises
2018-12-18 21:08:44

Válasz apuci #184. hozzászólásáraElképzelhető, de hidegben stabilabbak a nyomások.Viszont a nehezebben is szivattyúzható.
Ha nagy baj lenne melegen mégjobban csúszna.

#184 apuci
2018-12-18 21:05:14

Válasz Celtises #183. hozzászólásáraNem lehet mégis csak a hideg miatt csinálja, mert egy másik topikba is hasonló kérdést tett fel egy kolléga?smile confused

Nincs profilkép
#183 Celtises
2018-12-18 20:53:06

}Válasz T Tamás #179. hozzászólásáraValószínű vezérlés. Csúszni inkább melegen kellene nekki. Hidegen nehezebben tolja át az olajat s szelepen,ezért kapcsolhat így a kuplungdob. Csak tipp.
A másik tippem,hogy zárlatos a mágnestekercs a kapcsólószelepnél és elenged,de ezt melegen is csinálná.Főleg akkor.

#182 apuci
2018-12-18 20:45:47

Válasz T Tamás #181. hozzászólásáraÉn nem mondtam hogy szoktad csak idéztem mit ír a gépkönyv.smile wink

#181 T Tamás
2018-12-18 20:34:09

Válasz apuci #180. hozzászólásáraHidd el nem szoktam használni de ez rendellenes működés pár évet már traktoroztam. Gondoltam valaki már tapasztalt ilyent mert én valami szelepre gyanakszom.

#180 apuci
2018-12-18 20:21:25

Válasz T Tamás #179. hozzászólásáraValamelyik gépkönyvben azt olvastam hogy, indítás után pár percig ne használj semmilyen hidraulikus rendszert.smile wink

És ez ilyen hidegben többszörösen igaz lehet!smile wink

#179 T Tamás
2018-12-18 19:57:55

Válasz Celtises #178. hozzászólásáraHa kuplungot engedem fel ugrálva indul mintha ki-be nyomogatád a kuplungot,ha irányváltoval indulok akkor is ez a tünet,ha melegszik kicsit az olaj semmi tünet.

Nincs profilkép
#178 Celtises
2018-12-18 19:52:06

Válasz T Tamás #177. hozzászólásáraSokára indul el?
Vagy vánszorogva?

#177 T Tamás
2018-12-18 19:09:53

Sziasztok! Szeretnék tőletek kérdezni. Tapasztalt valaki már olyant john deernél hogy hidegben reggeli indításkor mintha a kuplung csuszna ha melegszik az olaj pár percet járatom semmi ilyen tünet terhelem a gépet szántok semmi jele az egésznek,csakis hideg inditáskor van ez.Köszönöm a válaszokat!

Nincs profilkép
#176 zoli862
2018-10-26 18:49:21

Válasz Fúlós #175. hozzászólásáraSzia motortérbe vannak biztik azt nézd meg generátor környékén is van 2db fekete kupakkal védve.

Nincs profilkép
#175 Fúlós
2018-10-26 10:02:37

Kedves sorstársak! Szeretnék érdeklődni, hogy valakinél előfordult-e már ez a hiba, hátha tudna segíteni. Az összes világítás elment, csak a fénykürt működik, a többi elektronika működik. Fogalmam nincs mi az ok. Köszi a segítséget mindenkinek a válaszol.

#174 T Tamás
2018-10-07 17:47:30

Sziasztok olyant szeretnék kérdezni 6920 melegen nehezen indul pár napja mintha a nyomás nem épülne fel a rendszerben! magasnyomású gomba levételkor is üza szivattyú cserélve. Ha valakinek ötlete megkösszönném.

Nincs profilkép
#173 szasza8308
2016-06-20 07:46:59

Nem csökken, a tartályban a felső jelig van a hűtővíz.

Nincs profilkép
#172 Norbi6330
2016-06-19 21:07:56

Válasz szasza8308 #171. hozzászólásáraHali a kiegyenlítő tártájból nem csökken a víz?

Nincs profilkép
#171 szasza8308
2016-06-19 20:08:56

A hűtéshez meg annyit, hogy a váltóolaj hűtő egy rendszeren van a motor vízhűtőjével, de a műszerfal normális hűtővíz hőmérsékletet jelez.

Nincs profilkép
#170 szasza8308
2016-06-19 20:06:08

Köszi az észrevételt. Holnap megmérjük a hűtőre menő és eljövő víz hőfokát hátha mégis a hűtésben lesz a hiba. Sok megkérdezett azt mondja biztos a fokozatmentes váltó hibás, de szerintem akkor annak lenne valami tapasztalható jele, de érzésre tökéletesen működik.

#169 lala1
2016-06-19 19:15:34

Válasz szasza8308 #168. hozzászólásáraMeg kéne nézni,jut e elég olaj a hűtőre,s legfőképpen meg kellene mérni a cooler+olajhűtőre menő hűtőfolyadék hőmérsékletét.

Nincs profilkép
#168 szasza8308
2016-06-19 10:42:51

Sziasztok!

Véleményetekre, segítségetekre lennék kíváncsi. Van egy jd 6920- as autopower váltóval szerelt traktorom melyben 8000 üzemóra van és kb. 2 hónapja kiírja hogy a váltóolaj túlmelegedett álljak meg a géppel.Úgy vettem észre, hogy a melegedés nem függ össze a terheléssel, csak a kerék fordulattal. Mert ha szántóföldi munkát végzek 8-10 km/h sebességgel akkor 1.5-2 óra után írja a melegedést, ha pedig üressen 40 km/h-val megyek az országúton akkor meg kb. 20 perc után túlmelegszik a váltóolaj. A gép teljesen simán megy, gyorsul nem rángat, a váltónak sincs semmi hangja. A feltöltő szivattyút újra cseréltük (kopott volt) a hűtés rendszer jó. Egyenlőre nem jövünk rá a hiba okára.
Előre köszönöm a tanácsokat.

#167 Hodolits
2011-07-27 21:39:39

Ment a válasz

#166 Hodolits
2011-07-27 21:29:30

OK!

#164 Hodolits
2011-07-27 21:11:39

Válasz #162. hozzászólásra
Irj egy mailt Petike!!!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Vége a trükközésnek: december elsejétől elindul a továbbfejlesztett tengelysúlymérő rendszer
Hazánk eddigi legnagyobb energiatárolója épül Szolnokon
Hazánk eddigi legnagyobb energiatárolója épül Szolnokon
A mostani pályázatokban 260 milliárd forinttal támogatják az energiatárolók...
Kukoricaszár
Kukoricaszár

3.500 Ft

Búzaszalma körbálás
Búzaszalma körbálás

4.000 Ft

Idei kombájn,  tiszta kukorica
Idei kombájn, tiszta kukorica

8.000 Ft

Landini Landpower 145 - 4500 órás-6hengeres-100%mechanikus!
Landini Landpower 145 - 4500...

13.900.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]