Hirdetés
Fórum
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Massey Ferguson traktorok új
- Kukorica vetőmagok új
- Szántóföldi permetezőgépek új
- Solis traktorok új
- John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
- Agrárjog új
282 hozzászólás
Válasz #81. hozzászólásra
Első gazdája vagy? Szépen lefestettétek.
Válasz #78. hozzászólásra
kíváncsi voltam hogy 14.5 adnának-e érte de egy telefonáló volt de nem adtam volna el
Válasz #77. hozzászólásra
Méltányossági vagy valami? Nekünk is bevállalt a német 50% ot a váltóra, pedig már nem garis.Meg ha a kitéek cseszték el akkor nehogymár a paraszt nyelje le.
Válasz #75. hozzászólásra
Ez a 7.6 os motor? A 8.1 est nem lehet beletenni?
Válasz #75. hozzászólásra
A múltkorában még árultad aztán eltünt a hírdetés azt hittem elkelt de ezek szerint akkor nem.
sajnos nem mert letelt az egy év gari.vonalba furták a blokkot és 1 évet birt kiverte az összes nyugvó csapágyat és el kellett dobni a blokkot 3 misi volt gyári komplett új motor (nem rövid)
Válasz #75. hozzászólásra
remélem akkor a műhibás magára vallalta egy jórészét
.
itt az új
az enyémbe motort kellett cserélni egy kités műhiba után
volt 7.6 az enyém ilyen.
Válasz #69. hozzászólásra
00-ás volt 7,6-ossal is?
Válasz #68. hozzászólásra
185-190 Le körül, mindenki mást mond rá. Tsz gép volt, folyamatosan karban tartva. Volt mellette egy másik ugyanilyen nekik. Nálunk 4 éve van, itt egy szimeringet kellett cserélni az első hajtásban, meg 16 év alatt elöregedett benne egy hardi tárcsa (Ami már a 8400-ban nincs is). A mienknek előtte traktoros hibájából motorja főzve lett úgyhogy ennek teljesen felújíott a motorja, a másik ugyanilyennek még semmilye nem volt bontva 17000 óránál, csak ugyanúgy az a hardi lett cserélve annál is, meg a kötelezők. A mienk kapott egy új klíma kompresszort is még mielőtt megvettük, mert az kifeküdt rajta. Ennyit tudok, hogy történt velük.
Tudok egy ugyanilyen gépről 24000 órával, a tankját kellett egyszer leszedni mert kirepedt nem rég, azon kívül különösebben semmi baja nem volt.
Nagy motor, nagy váltó és ezekhez viszonylag kis lóerő. Nem tudja magát szétszaggatni. Ha találsz jó áron 8000 órával, akkor azt meg kell venni.
nekem is 8200 van 210+20 lóerős az enyém volt tlt fékező gépen tlt-ről 180le adott le új motorral és teljes terhelésnél 41 l/h mutatott a gép vásárlásnál arra kell figyelni hogy 8.1 motorral legyen ne 7.6-sal
tárcsa 9 grúber 20 eke 25-50 liter állítólag ez a 00-ás széria a legstrapabíróbb gép.
Válasz #67. hozzászólásra
a 8100-as nálatok hány lovas és megvagytok elégedve vele, voltak vele nagyobb gondok? Mert érdekelnek ezek a gépek mert csak jókat lehet róluk hallani és 8000 üzemórásokat már olcsóbban lehet szerezni.
Válasz #66. hozzászólásra
8100-unk van, de a 8200-tól a LE-ben különbözik csak. Ha optimális eszköz van mögötte, akkor nehéz tárcsával 6-7 liter, szántás talajtól és a föld hosszától függ. Ha minden jó, akkor ehet 25 litert is, de ha cudar a helyzet, akkor 45-t is benyakalja. Az átlag olyan 30-35 liter között van nála. Mást nekünk nem szokott csinálni egyelőre. Szerintem a 8200 hasonlóan fogyaszt.
lenne egy kérdésem, hogy a 8200, 8300 vagy 8400 kb mennyit fogyaszt pl szántáskor vagy tárcsázás vagy grubberezéskor ? előre is köszönöm
Válasz #13. hozzászólásra
E mellett még a 47755 és a 4955-ös az "örök élet(revaló)" titka...
Válasz #63. hozzászólásra
az nem jó neki..... azokat csupa gyanus faszik hajtják......
Válasz #62. hozzászólásra
10-es nem jó?
keresek JD 8200 vagy 8300 vagy 8400 gépet tulajdonostól
70/2159731
Válasz #60. hozzászólásra
Nem sietek, más dolgom van a héten, de meg fogjuk venni, ma is sikerült újítani 1 Holset turbót.
Válasz #59. hozzászólásra
megegyeztél az adagolóban ?
Válasz #58. hozzászólásra
Jóbb is a soros, mint a kör, a kör ha öreg, vagy kopott sz*patja az embert rendesen, a sorossal meg kimész a világból is.
Válasz #54. hozzászólásra
és kipróbálok valamit ha összeteszem a 4230ast....rotációs adagoló helyett az OM352-es soros adagolója fog rákerülni....(ócsóbb)
Válasz #55. hozzászólásra
ahhhhhhhhh csak illusztrációs fotó
Válasz #54. hozzászólásra
a felújitás van vagy 200-ban cakumpúder szóval.......
Válasz #53. hozzászólásra
Mi az a méhkaptár a légbeszívócső tetején?
És hová tűnk a kipuffogó dobod?
Válasz #53. hozzászólásra
Szerinted mit ér meg 1 felújított 50-es adagoló?
70 be kínálnak 1-et lehet megveszem.
Közbe befutott D10-es megint, hoztam róla turbót ez szinte gyári új, ha valamelyiken cserés lesz ez megy fel rá nagyon pöpec állapotban van.
Válasz #49. hozzászólásra
már másabban hangzik!
Válasz #51. hozzászólásra
még nincs....de holnapra megvan főtengelyköszörülés...és mehet össze a motor...csak előbb szabinak összedobjuk az IMT motort h átvihessemár....
Válasz #50. hozzászólásra
Fotó?
Én meg jövő héten cserélem a vizpumpatömítést.
Válasz #49. hozzászólásra
alakul a 4230-as
Válasz #48. hozzászólásra
Elírtam 2250-en a max.
Válasz #43. hozzászólásra
azoknak a mociknak már elég annyi is ?
és hol a tartalék ha gáz van?olyankor jól jön a 2400 fordulat adott pill.
Válasz #46. hozzászólásra
Power Take-off (PTO):
Rear PTO: independent
Rear RPMs: 1000
540/1000 (optional)
tudja valaki véletlenül a 8200-asokban
a kardán lehajtást 500 vagy csak 1000 -es? van
Válasz #44. hozzászólásra
Végállás annál tovább nem lehet tekerni a motort.
Válasz #43. hozzászólásra
Igen, de az mi, hogy az adagoló arra van állítva?
Válasz #41. hozzászólásra
Motorfordulat 2100.
Válasz #37. hozzászólásra
Nekem minden földön van legalább 1 van amelyiken több, egyébbként ráemelek a munkagépekre dombnak fel 1 kicsit mert különben minden beássa magát.
Válasz #39. hozzászólásra
Ezt nem értem.
Válasz #38. hozzászólásra
Egy táblát én is egy sebességi fokozatba csinálok végig. De ahány tábla annyi fajta ebbe a jó keménybe.
Válasz #36. hozzászólásra
Ja és 2100 re van az adagoló állítva.
Válasz #36. hozzászólásra
Nem viccelek én nap elején berakom 4- vagy 5. be és egész nep abban van nem kell visszakapcsolnom(kivéve ha elakadok vagy megálok).
Bár itt nincs domb.
Én 1900-as fordulaton dolgozok, a fogyasztás miatt, de ha odalépek neki, akkor ki kell pörögjön min. 2200 -ig. Ha nem pörög ki akkor füstöl, nyög a gépnek és visszakapcsolok egyet, úgy folytatom.
Válasz #34. hozzászólásra
Nem hanem terhelést én is max motorfordulaton dolgozok
Válasz #32. hozzászólásra
A max-ot max fordulatra érted?
Válasz #31. hozzászólásra
Ebben igazad van, de ezért van a váltó, és lassabban, de füstölés, nyögés nélkül húzza. Igaz a munkasebesség csökkenése miatt rossz munkát csinál.