Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Kedves Jd-os ok!
5100m trakival kellene majd húznom 340-es középnehéz v tárcsát, elől hátúl 560-as újszerű csipkés lapos. Változó a munkatrűlet vannak sík és egyenletesen emelkedős partos részek is. Fogja e bírni?
A 82-es küzd vele mint disznó a jégen, hegymenetben sok neki.
Válasz szanto07201 #25062. hozzászólásáraTiszavasvári Szabit Kft.
Ha ők nem, akkor Pest Pixel nem tudom traktort csinál-e vagy csak személyautót.
Hát, hogy miért halvány... Csak van abban valami kontakt gond, de gőzöm sincs.
Keresd a 2 céget, ott azért tudnak hozzá.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a gond egy JD 6110 műszerfal órákkal illetve a digitális kijelzővel indítás után a kijelző halványan látszik az órák tartományon kívül mutatnak.
A csatlakozók rendben vannak.
Válasz jambo #25059. hozzászólásáraNem tudom honnét szoktál JD alkatrészt beszerezni. Ott kellene érdeklődni, hogy mekkora nyomatékkal kell meghúzni, de Ha ragasztva volt akkor ragaszd be! M16-os csavar, a csavar méretéből arra gondolok, hogy azért lehet az 200 Nem is, csak ne szoruljon a csapágy.
Az is lehet, hogy a csavart lehúzva a bolygókeréknek kell gördülési ellenállást mérni.
Egy javítási kézikönyv sokat segítene, abban legalább a sarokszámom meglennének.
Válasz A.I. #25058. hozzászólásáraEgyik kereket visszatettem a régi csapágyakkal, nagyjából ugyanannyit lóg túl a csapágybelső a tengelyen..a csavarok be voltak ragasztva, de elég könnyen lazultak
Válasz jambo #25056. hozzászólásáraHa cementálás sérült volt akár a futógyűrűn, akár a görgőkön, akkor egyértelmű, hogy csere.
Amit én javítottam nemrég, ott tűgörgőkön volt a bolygókerék és a csapjaikat egy zéger fogta be. Én azt szét sem szedtem, csak úgy átnéztem és nem volt se lógas sem egyéb, így nem piszkáltam.
A használt csapágyakkal mekkora lehetett a hézag vajon?
Egy kérdés, helyen van minden rendesen?
Tudom ez banális, de 4 mili az nem lehet csak azért mert új a csapágy.
Válasz jambo #25054. hozzászólásáraIlyet sajnos láttam ismerősnél 7720-nál. Új anyák kellenek és beragasztani. Az anyán kicsit más a menet, és e miatt önszorítósként működik.
Gondoltam megnézem bolygókerék csapágyat ha már szétszedtem, volt amelyiknek sérült, kipattogzott a felülete, ezért gondoltam hogy cserélem. De kB 4 mili van tengely és az alátét között és már szorul. Tehátolyan mintha csavarral behuz +menetrögzitő. Semmi hézagolo nem volt egyikben sem.
Válasz jambo #25054. hozzászólásáraEzt a típusú még nem láttam szétszedve, nem csináltam, öregebbet és nagyobbat volt már szerencsém, de egykaptafa az összes. A katalógusból béztem a múltkor a hézagolót.
A bolygókerék is lógott azért szedted szét? Azt láttad akkor, hogy az be van-e ragasztva. Nem biztos, hogy ragasztják.
Az biztos ahogy látom, hogy ott nincs hézagolás. Esetleg nyomatékkal kell meghúzni, hogy jó legyen, jó lenne tudni mennyivel(biztos van vagy 150-180Nm).
Aztán a bolygót rögzítő csavar nyomatékát sem ártana tudni. Az tuti van még egy ilyen "kisebb" gépnél is vagy 500 Nm.
Hézagot ennél is ólomgolyóval kell saccolni ahogy látom.
Aztán meg ha összeraktad, lehúztad, vagy egy tucatszor átforgattad, akkor kellene legördülési nyomatékot mérni(40+-10Nm biztos jó lehet).
Ha ez az érték megvan, akkor mehet a helyére az egész.
Válasz A.I. #25048. hozzászólásáraSzia. Köszi. Lenne még 1 olyan kérdésem hogy ugyanitt a 3 bolygókerék kupcsapágy hézagát csak a csavarral kell beállítani és. Beragasztani?
Válasz gondos gazda #25046. hozzászólásáraInkább egy Rába
De annak az árán mondjuk adnak már vagy 10-et is.
Vagy 2 Huntracosat ami már teljesen modern és az utolsó csavarig fel van ujjitva.
Válasz jambo #25047. hozzászólásáraHézagolós
A 28-as tétel, van 4 vastagság azokkal kell játszani.
Amúgy szét van már szedve, lehet hogy csak hézagolni kell! Csapágynak semmi baja.
Válasz krizsangabor77 #25041. hozzászólásáraSzia. Az adagolón van egy szabályzó az szart be, és az miatt rángat az alapjárat. Ha eredeti akkor az még zöld színű. Ha cserélték akkor szép fényes az első gázolajszűrő elött-mögött.
Sziasztok most került hozzánk egy t088.as kardán malac kivan belezve fixre zárva. Univerzális kardán kuplungot szeretnék rá tenni hány nm-es kellene rá tenni (mert van 900nm, 1500nm es) hogy rendben müködjön minden szituációba? John deere 6r huzná. Köszi
Válasz szanberg #25032. hozzászólásáraÉrdekes ez a park fokozat dolog, mert azt a kar mechanikusan zárja, még ezeken is, nem tudom mi akadhatott össz, hogy a kart nem tudja üresbe tenni.
Megírod majd, ha szétszedik, kíváncsi vagyok.
Válasz szanberg #25023. hozzászólásáraPowershift váltós JD-ken van az a kar, hogy a kereket szétkapcsolja a váltótól, mert besül a power kenés nélkül, mert vissza hajt rá a kerék.
Viszont Park fokozatból, ha nem lehet kivenni, akkor csak emelve, úgy ahogy SKLaci leírta fentebb.
Motorhiba volt tavaly, de ott elejét megemelve (hárompontra csináltun olyan horgos megodást, minta kamionmentőn, aztán le a táskasúlyokat és a súlytartóról emelve) vontatási helyzetben hazahúztam.
Válasz Ares 826 #25025. hozzászólásáraEzzel csak az a baj, hogy az eső hajtás kardánját is le kell hozzá venni, mert az visszahajt, hiába nincs bekapcsolva.
Válasz szanberg #25022. hozzászólásáraElső meghajtás kardánját lekapcsolod, hátuljához odaálltok nagyobb traktorral, megemelitek, és lépésben elballagtok a kútról.
Hasonlóan vittem haza a Zetort, amikor leblokkolt a hátulja.
De a helyi tsz-ben is így vitték be a Claas Axion traktort.
Válasz Ares 826 #25025. hozzászólásáraNekem nincsen műszaki a rakodón, nem megyek ki telepről vele. Szomszéd céggel meg nincsen jóba a kolléga. Több lehetőség nincs.
Válasz szanberg #25022. hozzászólásáraMeg kell emelni a hátulját egy teleszkópos vagy sima rakodó géppel s odébb tolni, erre te mint vén "motoros" nem gondoltál??
Válasz szanberg #25022. hozzászólásáraA guminak hamarabb kell csúszni minthogy szétszakadjon. Az nhnál a szervizeseknek van egy spec kulcsa amivel lehet oldani. Jdnél nem tudom
Szomszédos gazdának 7810-es traktoron szét ment a váltón valami és fújja az olajat ha jár a motor. Benzinkútra beállva történt ez, azóta nem tud arrébb állni, fogja a parklock és ki sem old.
Nem tudja valaki, hogy kintről hogy lehetne ezt oldani esetleg?
Csak hogy arrébb tudnánk húzni, így blokkoló kerekekkel szerintem szét szakítanánk benne valamit ha neki állnék elcibálni a kútoszlopról.
Válasz RkTomi #25020. hozzászólásáraUgyanezt mondta más is. Minden kart megmozgattam lassan gyorsan uszóba rántottam de semmi. A testvérem mondja a hátsó horgot is mozgatta de semmi. Szerelők vagyunk meg 6-ik john deere gépünk de egyben sem virnyíkol így semmi. Köszönöm a válaszokat!
Válasz ÁdámZoltán #25017. hozzászólásáraValószínűleg ki van vezérelve valami. Vagy valamelyik SCV karja nincs közép állásban vagy ahogy előttem írták a hárompont függesztésen mozdíts valamerre.
25068 hozzászólás
Válasz gondos gazda #25046. hozzászólásáraHa a régi motorhazas az a jobbik eset, R fulke de az alapok a 30ase.
Ezebol sok fut 20e ora korul.
Válasz Jóskabáttya #25066. hozzászólásáraSzia
Szerintem 82-től jóval idegesebb lesz.
Kedves Jd-os ok!
5100m trakival kellene majd húznom 340-es középnehéz v tárcsát, elől hátúl 560-as újszerű csipkés lapos. Változó a munkatrűlet vannak sík és egyenletesen emelkedős partos részek is. Fogja e bírni?
A 82-es küzd vele mint disznó a jégen, hegymenetben sok neki.
Válasz szanto07201 #25062. hozzászólásáraTiszavasvári Szabit Kft.
Ha ők nem, akkor Pest Pixel nem tudom traktort csinál-e vagy csak személyautót.
Hát, hogy miért halvány... Csak van abban valami kontakt gond, de gőzöm sincs.
Keresd a 2 céget, ott azért tudnak hozzá.
Válasz Domi.106 #25063. hozzászólásáraT sorozatot.
Amúgy nem kell félni a rotorostól /S/ , jó kombájn az is.
Sziasztok![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Melyik ládás JD kombájn típust ajánlotok 6-7 méteres asztallal, lexion 650-el lenne versenyben, ja és 2015 utáni típus érdekel.
Köszi
Sziasztok!
Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a gond egy JD 6110 műszerfal órákkal illetve a digitális kijelzővel indítás után a kijelző halványan látszik az órák tartományon kívül mutatnak.
A csatlakozók rendben vannak.
Válasz A.I. #25060. hozzászólásáraRendben, köszi
Válasz jambo #25059. hozzászólásáraNem tudom honnét szoktál JD alkatrészt beszerezni. Ott kellene érdeklődni, hogy mekkora nyomatékkal kell meghúzni, de Ha ragasztva volt akkor ragaszd be! M16-os csavar, a csavar méretéből arra gondolok, hogy azért lehet az 200 Nem is, csak ne szoruljon a csapágy.
Az is lehet, hogy a csavart lehúzva a bolygókeréknek kell gördülési ellenállást mérni.
Egy javítási kézikönyv sokat segítene, abban legalább a sarokszámom meglennének.
Válasz A.I. #25058. hozzászólásáraEgyik kereket visszatettem a régi csapágyakkal, nagyjából ugyanannyit lóg túl a csapágybelső a tengelyen..a csavarok be voltak ragasztva, de elég könnyen lazultak
Válasz jambo #25056. hozzászólásáraHa cementálás sérült volt akár a futógyűrűn, akár a görgőkön, akkor egyértelmű, hogy csere.
Amit én javítottam nemrég, ott tűgörgőkön volt a bolygókerék és a csapjaikat egy zéger fogta be. Én azt szét sem szedtem, csak úgy átnéztem és nem volt se lógas sem egyéb, így nem piszkáltam.
A használt csapágyakkal mekkora lehetett a hézag vajon?
Egy kérdés, helyen van minden rendesen?
Tudom ez banális, de 4 mili az nem lehet csak azért mert új a csapágy.
Válasz jambo #25054. hozzászólásáraIlyet sajnos láttam ismerősnél 7720-nál. Új anyák kellenek és beragasztani. Az anyán kicsit más a menet, és e miatt önszorítósként működik.
Válasz A.I. #25055 hozzólására
Gondoltam megnézem bolygókerék csapágyat ha már szétszedtem, volt amelyiknek sérült, kipattogzott a felülete, ezért gondoltam hogy cserélem. De kB 4 mili van tengely és az alátét között és már szorul. Tehátolyan mintha csavarral behuz +menetrögzitő. Semmi hézagolo nem volt egyikben sem.
Válasz jambo #25054. hozzászólásáraEzt a típusú még nem láttam szétszedve, nem csináltam, öregebbet és nagyobbat volt már szerencsém, de egykaptafa az összes. A katalógusból béztem a múltkor a hézagolót.
A bolygókerék is lógott azért szedted szét? Azt láttad akkor, hogy az be van-e ragasztva. Nem biztos, hogy ragasztják.
Az biztos ahogy látom, hogy ott nincs hézagolás. Esetleg nyomatékkal kell meghúzni, hogy jó legyen, jó lenne tudni mennyivel(biztos van vagy 150-180Nm).
Aztán a bolygót rögzítő csavar nyomatékát sem ártana tudni. Az tuti van még egy ilyen "kisebb" gépnél is vagy 500 Nm.
Hézagot ennél is ólomgolyóval kell saccolni ahogy látom.
Aztán meg ha összeraktad, lehúztad, vagy egy tucatszor átforgattad, akkor kellene legördülési nyomatékot mérni(40+-10Nm biztos jó lehet).
Ha ez az érték megvan, akkor mehet a helyére az egész.
Válasz A.I. #25048. hozzászólásáraSzia. Köszi. Lenne még 1 olyan kérdésem hogy ugyanitt a 3 bolygókerék kupcsapágy hézagát csak a csavarral kell beállítani és. Beragasztani?
Válasz mihaszna #25052. hozzászólásáraNem Huntraco, hanem Huntractor.
Válasz gondos gazda #25046. hozzászólásáraInkább egy Rába
De annak az árán mondjuk adnak már vagy 10-et is.
Vagy 2 Huntracosat ami már teljesen modern és az utolsó csavarig fel van ujjitva.
Válasz .Fecó. #25050. hozzászólásáraKöszönöm szépen
Válasz tamas320d #25049. hozzászólásáranyírbátor, magyar turbó kft
Sziasztok,john deere túrbó felújításával (geometria)foglalkozik valaki?
Válasz jambo #25047. hozzászólásáraHézagolós
A 28-as tétel, van 4 vastagság azokkal kell játszani.
Amúgy szét van már szedve, lehet hogy csak hézagolni kell! Csapágynak semmi baja.
Sziasztok! Jd 6820nal hézagolható a hátsó féltengely kupcsapágy? Vagy bele az új oszt go?
Kedves kollégák!
Szeretnék véleményeket kérni 8295R traktorról! Típusra jellemző jók,rosszak stb.
Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz krizsangabor77 #25041. hozzászólásáraSzia. Az adagolón van egy szabályzó az szart be, és az miatt rángat az alapjárat. Ha eredeti akkor az még zöld színű. Ha cserélték akkor szép fényes az első gázolajszűrő elött-mögött.
Új fajta JD vágóasztal Mexikóból![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
https://www.tiktok.com/@carneshildebrandt/video/7416740478177119494
Válasz JDFERI #25042. hozzászólásáraMég nem de az Amazon hoz rá találatot 214 dodoért.
Sziasztok . ILYEN O-gyűrű készlethez volt már szerencsétek ? (,,halandóként" )
Üdv. JD6930 traktornak hullámzik az alapjárata,mintha rugdosnák a gázpedált.Tudja valaki hogy mitől van ez. Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok most került hozzánk egy t088.as kardán malac kivan belezve fixre zárva. Univerzális kardán kuplungot szeretnék rá tenni hány nm-es kellene rá tenni (mert van 900nm, 1500nm es) hogy rendben müködjön minden szituációba? John deere 6r huzná. Köszi
Válasz Sk Laci #25038. hozzászólására2001-2003 között már volt AutoPowr is.
Konedata
Válasz szanberg #25036. hozzászólásáraJD 7810 volt fokozatmentes váltó?
Azt hittem, hogy full powershift, meg power quad váltókkal voltak gyártva.
Válasz szanberg #25036. hozzászólásáraHát akkor passzolom. Azt hittem power váltós. Fokozat mentest váltóhoz nem volt szerencsém.
Válasz A.I. #25034. hozzászólásáraDe várj!!! Ez fokozatmentes váltó!!!
Válasz Sk Laci #25029. hozzászólásáraa claas axionon van egy ru
dazat,amit 19 kulcsal ha betekersz koccra oldja a parklockot.
Válasz szanberg #25032. hozzászólásáraÉrdekes ez a park fokozat dolog, mert azt a kar mechanikusan zárja, még ezeken is, nem tudom mi akadhatott össz, hogy a kart nem tudja üresbe tenni.
Megírod majd, ha szétszedik, kíváncsi vagyok.
Meg lett így emelve, csak Mf-en van olyan csavar ami oldja parklock-ot, azért kérdeztem. Dehát ez nem mf.....![smile thumbdown](/oldforum/images/smiles/thumbdown.gif)
Válasz szanberg #25023. hozzászólásáraPowershift váltós JD-ken van az a kar, hogy a kereket szétkapcsolja a váltótól, mert besül a power kenés nélkül, mert vissza hajt rá a kerék.
Viszont Park fokozatból, ha nem lehet kivenni, akkor csak emelve, úgy ahogy SKLaci leírta fentebb.
Motorhiba volt tavaly, de ott elejét megemelve (hárompontra csináltun olyan horgos megodást, minta kamionmentőn, aztán le a táskasúlyokat és a súlytartóról emelve) vontatási helyzetben hazahúztam.
Válasz Ares 826 #25025. hozzászólásáraEzzel csak az a baj, hogy az eső hajtás kardánját is le kell hozzá venni, mert az visszahajt, hiába nincs bekapcsolva.
Válasz szanberg #25022. hozzászólásáraElső meghajtás kardánját lekapcsolod, hátuljához odaálltok nagyobb traktorral, megemelitek, és lépésben elballagtok a kútról.
Hasonlóan vittem haza a Zetort, amikor leblokkolt a hátulja.
De a helyi tsz-ben is így vitték be a Claas Axion traktort.
Válasz Ares 826 #25025. hozzászólásáraVagy két tábla lemez a kerék alá, hátha elcsúszik rajta![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz SzikiSzokeveny #25024. hozzászólásáraParklock szét szakad. Át kéne húzni a beton lassítón is a kutoszlop mellett.
Válasz Ares 826 #25025. hozzászólásáraNekem nincsen műszaki a rakodón, nem megyek ki telepről vele. Szomszéd céggel meg nincsen jóba a kolléga. Több lehetőség nincs.
Válasz szanberg #25022. hozzászólásáraMeg kell emelni a hátulját egy teleszkópos vagy sima rakodó géppel s odébb tolni, erre te mint vén "motoros" nem gondoltál??
Válasz szanberg #25022. hozzászólásáraA guminak hamarabb kell csúszni minthogy szétszakadjon. Az nhnál a szervizeseknek van egy spec kulcsa amivel lehet oldani. Jdnél nem tudom
Hátulján bal oldalon van valami kar, de hiába mozgatja az ember, nem működik az oldás.
Szomszédos gazdának 7810-es traktoron szét ment a váltón valami és fújja az olajat ha jár a motor. Benzinkútra beállva történt ez, azóta nem tud arrébb állni, fogja a parklock és ki sem old.
Nem tudja valaki, hogy kintről hogy lehetne ezt oldani esetleg?
Csak hogy arrébb tudnánk húzni, így blokkoló kerekekkel szerintem szét szakítanánk benne valamit ha neki állnék elcibálni a kútoszlopról.
Válasz RkTomi #25020. hozzászólásáraUgyanezt mondta más is. Minden kart megmozgattam lassan gyorsan uszóba rántottam de semmi. A testvérem mondja a hátsó horgot is mozgatta de semmi. Szerelők vagyunk meg 6-ik john deere gépünk de egyben sem virnyíkol így semmi. Köszönöm a válaszokat!
Válasz ÁdámZoltán #25017. hozzászólásáraValószínűleg ki van vezérelve valami. Vagy valamelyik SCV karja nincs közép állásban vagy ahogy előttem írták a hárompont függesztésen mozdíts valamerre.
Válasz Dávid94 #25018. hozzászólásáraHolnap megnézem!