Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
jd kombájn harvest Smart módban ki milyen motor fordulatot allit be vagy használ?
Kamerat fogok felszerelni, egy az ürito csiga végére vagy a lampahoz
egy másik a szalmarazo ill a szecskazo felé kerülne hogy hátra is lassak itt fentre vagy a logó környékére tennetek egy a magtartaly fedelere egy a szecskazo alá hogy könnyebb legyen akasztani egyedül is!
a kamerát ide szeretném tenni de ha van más otlet szívesen veszem
flow asztalnal az egyik szallag egyik széle megnyúlt, csapagyok nem lógnak,
Repcenel milyen csiga hezzaggal mentek? nekem munkahenger emeli a csigát! a csapagynal a szimeringek olyan mintha fordítva lennének bent, jó ez így?
Válasz Kisboci87 #19789. hozzászólásáraSzervizes kell,valamelyik vezérlő egységben lehet átállítani! 5 perc az egész! Nálunk 31 km lett a vége,elég jól halad! Kissé sír a váltó de bírja.
Sziasztok 6x30 prémium traktorokat nézegetek, nem az első eset, hogy prémium felszereltségű traktorokon durván beporosodott műszeregység fogad, szóval tiszta por belül az óracsoport.
Üdv egy kis segitséget szeretnék kérni John Deere T660 kombájnal kapcsolatban, Pro Drive elektromos váltó van benne és 3. fokozatban korlátozza a motorfordulatot így max 21km/h megy a gép, a w sorozatú kombájnál egy vezetéket lehuztunk a váltóról és így sikerült 27km/h kicsikarni belőle, kérem aki ismeri ezt a fajta váltót árulja el hogy lehet kivenni a fordulatszám tiltást belőle, segítséget előre is köszönöm.
Válasz Pilátus #19778. hozzászólásáraKijelzőt is lehet javítani, 20-30 között megcsinálják. Csak a műszerfalat kell vinni. Mi 20as trakinak csinaltattuk
Majd kiderül de nem tudok elképzelni panel hibát mert olyan már volt kétszer-háromszor hogy bal panel százlábú csatlakozóját lehúztuk és vissza raktuk így egyből ment a szivattyú hónapokig.Érintkezés de szép tiszta...
Üdv!
Szervizes egész nap küzd de semmi...
6920jd(most kisbetűt érdemel) leszabályoz 1200 fordulatra és az istenért sem megy!Szűrők csere tank tiszta,kompresszorozva csővek stb semmi.
Most meg ahogy volt a mai vihar még a szivattyú sem megy a szűrő tetején(ac) de direktben megy! A panelről meg nem ad jelet neki gyújtáskor és nem megy
Vihetem Debrecenbe a panelt javítani vagy valami más lesz??
Köradagólós amelynek a tetején van egy elektronika vagy magnes szelep és szerintem ezzel vezérli a gázt".Állítólag ha adagolónál rossz nyomások vannak akkor egyből leszabályoz és felújítás?Ezzel szemben ez az elektronika vagy motorvezérlő ami az adagolón is hibás lehet mert már többen cserélték de cikkszámom nincs.
Hibakódot lehetetlen kiolvasni mert kvarc hibás és isobus csati nincs ezen így laptop nem játszik vagy igen?Na de ki?
Válasz youth #19774. hozzászólásáraPower valto eleg strapabiro amugy, olajcserekkel, normalis hasznalat mellett 10-15e orat siman elmegy.
Javitasa meghibasodastol es raszant penztol kezdve sok mindentol fugg.
Ha teljesen felujitod millios osszegek 1-2m.
Ha csak hibat haritasz el lehet 500bol is jo.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19773. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, találtam már olyat is, akkor elő túrom valahonnan. Egyébként mennyire megbízható a power váltó? Meghibásodás esetén kb. milyen javítási költségekkel kell számoljak?
Válasz youth #19772. hozzászólásáraEz pont a szinkronos valto, a SE jelzesu szerintem mind ilyen, fapadosabb.
A power valtos vagy egy kar van es gombbal nyomod a terheles alattit, vagy van a csoport valto ABCD E F es kulon karral elore hatra tolva valtod a powert.
SE: Valto sima szinkron, kipufogo nincs kivezetve, hidraulika gyengebb, nincs rugozott hid.
Válasz MFM #19768. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod! :) Ilyen infokra vagyok még kiváncsi .
Képek alapján hogyan állapítható meg, hogy milyen váltóval van felszerelve?
Válasz youth #19765. hozzászólására7 millióból a 6*10-es szériát kell nézegetned mint amilyen a 6110 is, arra figyelj hogy a 6110-es azért olcsóbb sokszor a többinél mert azokban legtöbbször csak egyszerű szinkronváltó van, nincsenek terhelés alatti fokozatok bennük.
Szép zöld traktorral szeretnék csatlakozni a közösséghez. 80-110 lóerős gépet keresnék, de nem igazán értem a John Deere számmisztikáját. Maximális vételár 7 millió lenne.
Melyek a megbízható szériák?
Mire kell figyelni ezeknél a gépeknél ?
Esetleges típushibák ?
Válaszokat előre is köszönöm.
Szép zöld traktorral szeretnék csatlakozni a közösséghez. 80-110 lóerős gépet keresnék, de nem igazán értem a John Deere számmisztikáját. Maximális vételár 7 millió lenne.
Melyek a megbízható szériák?
Mire kell figyelni ezeknél a gépeknél ?
Esetleges típushibák ?
Válaszokat előre is köszönöm.
6320se traktoron kell cserélni lendkereket a rezgéscsillapító végett?
Az m8-as csavaros lendkerékhez való csillapítóra nem nagyon találok neten semmit.
Válasz polej #19759. hozzászólásáraNem ismerem az általad írt vezérlő egységet. De a JD monitorhoz kellenek a lentebb írt dolgok. Ha nem isobus-os akkor kell egy külön rendszer pl teejet matrix pro 570g monitor és boompilot szakaszoló egység így már tud szakaszolni. De van többféle rendszer a piacon.
Válasz RkTomi #19758. hozzászólásáraSzia! Ha a permetező nem isobusos hanem Arag Bravó vezérlő egységes akkor ezek szerint nem lehet megoldani? Köszönöm szépen a válaszodat.
Válasz polej #19757. hozzászólására Section Control automatikus keretszakasz vezérlés aktiváció kell hozzá isobus-os permetezővel. A GS4-es kijelzőből a 4600-as kell a 4100-as nem jó,ehhez kell mellé egy 2630-as.
Válasz Lacika... #19748. hozzászólásáraÓvatosan hézagold..ha kell. Mivel kicsit oválisra kopik a tengely. Az utángyártottal már szívtam, alapból szűkebb volt. Ha azt nagyon aláhézagolod. Akkor már olyan a facsapágy mint egy kopott szintén ovális csapágy. Tehát kicsit játékos a dolog.
25046 hozzászólás
Válasz ermike #19796. hozzászólásáraKamera mehet a lámpa környékére! A monitor az jó bal oldalt, mert ha űritesz ugyis balra nézel!
Mikori asztal?
Válasz ermike #19795. hozzászólásáraA szimering jól van igy.
Kiengedi a zsírt, és nem engedi be a szennyeződést.
jd kombájn harvest Smart módban ki milyen motor fordulatot allit be vagy használ?
Kamerat fogok felszerelni, egy az ürito csiga végére vagy a lampahoz
egy másik a szalmarazo ill a szecskazo felé kerülne hogy hátra is lassak itt fentre vagy a logó környékére tennetek egy a magtartaly fedelere egy a szecskazo alá hogy könnyebb legyen akasztani egyedül is!
a kamerát ide szeretném tenni de ha van más otlet szívesen veszem
az adapter kitisztitva!!! :)
flow asztalnal az egyik szallag egyik széle megnyúlt, csapagyok nem lógnak,
Repcenel milyen csiga hezzaggal mentek? nekem munkahenger emeli a csigát! a csapagynal a szimeringek olyan mintha fordítva lennének bent, jó ez így?
Moderátor által módosítva: 2018-05-28 13:46:51
Válasz Kisboci87 #19789. hozzászólásáraSzervizes kell,valamelyik vezérlő egységben lehet átállítani! 5 perc az egész! Nálunk 31 km lett a vége,elég jól halad! Kissé sír a váltó de bírja.
Válasz Kisboci87 #19789. hozzászólásáraSzia csak a szervizes tudja áttálitani nekünk is állitotta 28 km a vége.
Válasz balazscsalad #19790. hozzászólásáraNálunk szintén ilyen. A ragasztás elengedte az üveget és ott tud bemenni a por. Ha le van véve akkor kiléphet pucolni..:)
Válasz Kisboci87 #19789. hozzászólásáraEgy akkora kombájnnal nem is biztos hogy gyorsabban kellene menni..
Sziasztok 6x30 prémium traktorokat nézegetek, nem az első eset, hogy prémium felszereltségű traktorokon durván beporosodott műszeregység fogad, szóval tiszta por belül az óracsoport.
Látott már valaki ilyet, hogy lehet kipucolni?
köszi
Üdv egy kis segitséget szeretnék kérni John Deere T660 kombájnal kapcsolatban, Pro Drive elektromos váltó van benne és 3. fokozatban korlátozza a motorfordulatot így max 21km/h megy a gép, a w sorozatú kombájnál egy vezetéket lehuztunk a váltóról és így sikerült 27km/h kicsikarni belőle, kérem aki ismeri ezt a fajta váltót árulja el hogy lehet kivenni a fordulatszám tiltást belőle, segítséget előre is köszönöm.
2000-es évi 6410-es traktorról valakinek vélemény tapasztalat? Motor, váltó, hajtás, megbízhatóság? Fogyasztás?
Válasz Pilátus #19784. hozzászólásáraAzt nem tudom olyan nincs. 20-as kijelzője biztos javítható.
Válasz Vinkó75 #19785. hozzászólásáraIgen ez lehet
Ne tudsz kijönni valamikor??
Válasz Pilátus #19778. hozzászólásáraElső lépések,hogy ki lehessen szűrni. adagoló(vagy annak panelja. Esetleg már odáig sem megy el a feszültség. vagy ki ment a CAN ellenálása-vezeték-kontakt-test problémák. Az adagolód egy vészüzemmódra ált be szerintem.g
Válasz Drisa #19783. hozzászólásáraJaaa
Viszont Jd vetőgép monitor kijelzőt nem tudott eddig senki vagy már igen?
Válasz Pilátus #19778. hozzászólásáraKijelzőt is lehet javítani, 20-30 között megcsinálják. Csak a műszerfalat kell vinni. Mi 20as trakinak csinaltattuk
Majd kiderül de nem tudok elképzelni panel hibát mert olyan már volt kétszer-háromszor hogy bal panel százlábú csatlakozóját lehúztuk és vissza raktuk így egyből ment a szivattyú hónapokig.Érintkezés de szép tiszta...
Válasz Pilátus #19780. hozzászólásáraMent.
Válasz Celtises #19779. hozzászólásáraSzia!
Szerintem igen.
Jöhet
Válasz Pilátus #19778. hozzászólásáraSzegeden is van paneljavító,hirdet itt az apróban. Mezőhegyesen is,ha kell szám elküldöm.
Ez a VP44-es adagolós?
Üdv!
Szervizes egész nap küzd de semmi...
6920jd(most kisbetűt érdemel) leszabályoz 1200 fordulatra és az istenért sem megy!Szűrők csere tank tiszta,kompresszorozva csővek stb semmi.
Most meg ahogy volt a mai vihar még a szivattyú sem megy a szűrő tetején(ac) de direktben megy! A panelről meg nem ad jelet neki gyújtáskor és nem megy
Vihetem Debrecenbe a panelt javítani vagy valami más lesz??
Köradagólós amelynek a tetején van egy elektronika vagy magnes szelep és szerintem ezzel vezérli a gázt".Állítólag ha adagolónál rossz nyomások vannak akkor egyből leszabályoz és felújítás?Ezzel szemben ez az elektronika vagy motorvezérlő ami az adagolón is hibás lehet mert már többen cserélték de cikkszámom nincs.
Hibakódot lehetetlen kiolvasni mert kvarc hibás és isobus csati nincs ezen így laptop nem játszik vagy igen?Na de ki?
Válasz youth #19776. hozzászólásáraAkkor csak érdemesebb powerest keresni. Gondolom másabb vele dolgozni .
Válasz BMWs paraszt, JD fanatiku #19775. hozzászólására1-2 bol ha kijön a teljes felújítás az nem vészes.
Válasz youth #19774. hozzászólásáraPower valto eleg strapabiro amugy, olajcserekkel, normalis hasznalat mellett 10-15e orat siman elmegy.
Javitasa meghibasodastol es raszant penztol kezdve sok mindentol fugg.
Ha teljesen felujitod millios osszegek 1-2m.
Ha csak hibat haritasz el lehet 500bol is jo.
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19773. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, találtam már olyat is, akkor elő túrom valahonnan. Egyébként mennyire megbízható a power váltó? Meghibásodás esetén kb. milyen javítási költségekkel kell számoljak?
Válasz youth #19772. hozzászólásáraEz pont a szinkronos valto, a SE jelzesu szerintem mind ilyen, fapadosabb.
A power valtos vagy egy kar van es gombbal nyomod a terheles alattit, vagy van a csoport valto ABCD E F es kulon karral elore hatra tolva valtod a powert.
SE: Valto sima szinkron, kipufogo nincs kivezetve, hidraulika gyengebb, nincs rugozott hid.
Erről vélemény ? Esetleg nem ismeri valaki ?
https://auto.jofogas.hu/zala/John_deere_6110SE_79151036.htm
Válasz MFM #19770. hozzászólásáraKöszönöm, élni fogok a lehetőséggel !
Válasz youth #19769. hozzászólásáraLeírni most nincs időm, de ha felhívsz elmondom. Hirdetéseimben a számom.
Válasz MFM #19768. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod! :) Ilyen infokra vagyok még kiváncsi .
Képek alapján hogyan állapítható meg, hogy milyen váltóval van felszerelve?
Válasz youth #19765. hozzászólására7 millióból a 6*10-es szériát kell nézegetned mint amilyen a 6110 is, arra figyelj hogy a 6110-es azért olcsóbb sokszor a többinél mert azokban legtöbbször csak egyszerű szinkronváltó van, nincsenek terhelés alatti fokozatok bennük.
Válasz RkTomi #19766. hozzászólásáraPl. 6130? 6110-est találtam . És mire kell odafigyelni ezeknél ?
Válasz youth #19765. hozzászólására6x30-as széria.
Sziasztok !
Szép zöld traktorral szeretnék csatlakozni a közösséghez. 80-110 lóerős gépet keresnék, de nem igazán értem a John Deere számmisztikáját. Maximális vételár 7 millió lenne.
Melyek a megbízható szériák?
Mire kell figyelni ezeknél a gépeknél ?
Esetleges típushibák ?
Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok !
Szép zöld traktorral szeretnék csatlakozni a közösséghez. 80-110 lóerős gépet keresnék, de nem igazán értem a John Deere számmisztikáját. Maximális vételár 7 millió lenne.
Melyek a megbízható szériák?
Mire kell figyelni ezeknél a gépeknél ?
Esetleges típushibák ?
Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz polej #19759. hozzászólásáraSzia!
Ezzel megoldható
De ettől még kell a monitorra az automatikus szakaszolás feloldás kód. Összességében kb. 2 millió lesz a vége....
6320se traktoron kell cserélni lendkereket a rezgéscsillapító végett?
Az m8-as csavaros lendkerékhez való csillapítóra nem nagyon találok neten semmit.
Válasz RkTomi #19760. hozzászólásáraKöszönöm a válaszodat!
Válasz polej #19759. hozzászólásáraNem ismerem az általad írt vezérlő egységet. De a JD monitorhoz kellenek a lentebb írt dolgok. Ha nem isobus-os akkor kell egy külön rendszer pl teejet matrix pro 570g monitor és boompilot szakaszoló egység így már tud szakaszolni. De van többféle rendszer a piacon.
Válasz RkTomi #19758. hozzászólásáraSzia! Ha a permetező nem isobusos hanem Arag Bravó vezérlő egységes akkor ezek szerint nem lehet megoldani? Köszönöm szépen a válaszodat.
Válasz polej #19757. hozzászólására Section Control automatikus keretszakasz vezérlés aktiváció kell hozzá isobus-os permetezővel. A GS4-es kijelzőből a 4600-as kell a 4100-as nem jó,ehhez kell mellé egy 2630-as.
Válasz .Feco. #19756. hozzászólásáraSzia Feco! Grenstar van GS4 SF1, ehhez kell még valami?
Válasz polej #19755. hozzászólásáraSzerintem kell hozza valamilyen greenstar modul, mint a dozisvezerleshez a ratecontroller és utána igen...
Sziasztok! Szerintetek az R-es JD irányító rendszere tudná szakaszvezérelni az Arag Bravó vezérlő egységet??????? Válaszokat előre is köszönöm!!!
Válasz Lacika... #19753. hozzászólásáraFüggőlegesen kell mozognak új korában is, akkor kell cserélni amikor oldalra tudod billenteni.
Válasz bandigh #19752. hozzászólásáraAkkor az baj! Lehet elsőnek csak egy párat kellene venni,próba véget.
Válasz Lacika... #19748. hozzászólásáraAnnyit az új is fog fel/le mozogni
Válasz Vinkó75 #19750. hozzászólásáraÚj facsapágyakat veszünk rá, természetesen csakis eredetit!
Válasz Lacika... #19748. hozzászólásáraÓvatosan hézagold..ha kell. Mivel kicsit oválisra kopik a tengely. Az utángyártottal már szívtam, alapból szűkebb volt. Ha azt nagyon aláhézagolod. Akkor már olyan a facsapágy mint egy kopott szintén ovális csapágy. Tehát kicsit játékos a dolog.
Válasz Lacika... #19748. hozzászólásáraAz cseres mert osszeverik egymást...