Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gabika6330 Pr. #19093. hozzászólásáraÉn JD téli adalékot használok.
1000 literhez eleg nettó 6-7000 ftért.
Tehát literenként 6 forintot dob rá.
New Holland, Mitsubishi kapja a standard Molos gázolajjal.
Válasz Gabika6330 Pr. #19093. hozzászólásáraDrága én azt mondom nekem, én a tesco-ban veszem a porlasztó tisztítót a 325 milis még egy ezres sincs és azt használom el 1000 literbe. Kerozinos alapú ha jól olvastam, szerintem nagyon jó tízesével szoktam venni megy a trakikba és a kombiba is meg a teleszkóposba is.
Válasz Claastra. #19091. hozzászólásáraNállunk is van egy 5720-as jd 14000 órával,és az is indul pöccre a hidegben ,még a porlasztók nem voltak kivéve belőle!!
Válasz Ares 826 #19087. hozzászólására50 ml 6000 huf ami 250 liter gázolajhoz elég.A kocsiba egészen sokáig elég lesz.Az üa. rendszerre van jótékony hatása.
Válasz Claastra. #19088. hozzászólásáraNem olvastam csak kérdeztem Gábor. Én mást használok porlasztó tisztításra és szerintem jó, a jojóban van 6500 óra és nincs kés füst és indul rendesen, nem kopog faszán húz a mocija!
Válasz RkTomi #19077. hozzászólásáraAz olajat úgy eszi hogy pl leszántasz 20ha földet és pár deci hiányzik...szóval a normát... a fagyállót nem eszi :)
Üdv mindenkinek. Nekem olyan problémám van a John Deere 6420-as traktorommal, hogy télen nem nagyon szeret beindulni... hajtani hajt fehér füstöt dob ki a kipufogóból... többszöri próbálkozásra elkapja és beindul... vélemények?:) 2005->gyártási év üzemóra 9600
Válasz Mfpisti #19071. hozzászólásáraKoszi a hasznos tippet
De a felmerulo problemakat kerulnem el, es az adalek nyugjeit, beszerzes tarolas kezeles, hibalehetoseg.
Marpedig nem fog adbluet kapni , par ev alatt visszaterul a 300 e is
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19070. hozzászólására".....akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is......"
Nem érdemes mindenféle valamikre pazarolni a pénzt. Meg kell venni a folyadékot, és beletölteni. Ennyi!
Érdekes hogy nem:" ki tudja valaki írni a gázolajat?" írtál, mert azzal nagyjából mindenki tisztában van hogy azzal megy a traktor. Ezután meg AddBlue-val is (sajnos)
a szivattyú környéke száraz ott ha bemenne a levegő akkor olajnak kellene kijönni álláskor vagy üzem közben. vagy máshol szívhat farsot? amugy plusz 7 fok van ettől hidegebb időben volt aratás és akkor meg jó volt
mi lehet a probléma? 2264 kombájnt ma elpucoltam és bekapcsoltam a cséplést meg minden funkciót. 10 métert áltam előre és vissza. minden rendben volt. amikor leállítottam a hidraulika tartályból kijött 5 liter olaj a beöntőnyíláson. nem volt benne sok pedig csak a normál szint. az olaj habos volt ami kijött valami szelep baj lehet???
Válasz Vinkó75 #19064. hozzászólására
A durvább fogazású jobban teszik, csak félek hagy a zöldebb áruban kínozni fogom a kaszát.
Akkor marad a finom fogazású.
Köszönöm az infót.
Válasz KalmárGazda #19063. hozzászólásáraElméletileg a finom a könnyű laza szárúnak lenne. A durvább a keményebb szárúnak. Lencse vágásakor már volt a finom betéve...de nagy különbséget nem láttam.
Kombájn vágóasztalon szeretném a kaszapengéket cserélni, de nem tudom eldönteni melyik penge jobb a én célomnak. A finomrecés penge, vagy a durva fogazású? Többnyire gabonát vágok. Melyiknek mi az előnye, vagy hátránya?
Válasz bandigh #19059. hozzászólására
itt alacsonyabb sebességnél a domboldalakban váltogat! Állítani csak a sebesség tartományokat lehet legalábbis úgy tudom!
Válasz ermike #19056. hozzászólásáraA régi kombájnváltoban volt 3 kézi kapcsolású fokozat amit hajtott egy fix nyelőképességű motor, ezt táplálta egy változó szállítású hidromotor, amit a kezeddel tologattál egy bowdennel. A Prodriveban meg van 2 powershift fokozat amit magától vált, meg van a fix motor helyett egy változó nyelőképességű motor.
Úgy kell állítani h menet közben ne váltogasson tartományt
25053 hozzászólás
Válasz Bárány #19102. hozzászólásáraDe nem ám,idén amúgy először
Válasz Bárány #19102. hozzászólásáraNa ez az.
Válasz Gabika6330 Pr. #19093. hozzászólásáraÉn JD téli adalékot használok.
1000 literhez eleg nettó 6-7000 ftért.
Tehát literenként 6 forintot dob rá.
New Holland, Mitsubishi kapja a standard Molos gázolajjal.
Válasz Claastra. #19101. hozzászólásáraNa, akkor azért nem olyan rég voltál!
Válasz Ares 826 #19100. hozzászólásáranem vagyok hívő lélek,az unokám keresztelőjén voltam utoljára templomban
Válasz Claastra. #19095. hozzászólásáraOda jársz vasárnaponként a gyülibe??
Válasz Gabika6330 Pr. #19096. hozzászólásáraadagolósak a gépeim,a cr személyautókba rakok adalékokat(gyári ajánlásút)
Válasz Gabika6330 Pr. #19093. hozzászólásáraDrága én azt mondom nekem, én a tesco-ban veszem a porlasztó tisztítót a 325 milis még egy ezres sincs és azt használom el 1000 literbe. Kerozinos alapú ha jól olvastam, szerintem nagyon jó tízesével szoktam venni megy a trakikba és a kombiba is meg a teleszkóposba is.
Válasz Ares 826 #19089. hozzászólására
Válasz Claastra. #19091. hozzászólásáraCR vagy adagolós?
Válasz Ares 826 #19092. hozzászólásáraa zsinagógába????
Válasz Claastra. #19091. hozzászólásáraNállunk is van egy 5720-as jd 14000 órával,és az is indul pöccre a hidegben ,még a porlasztók nem voltak kivéve belőle!!
Válasz Ares 826 #19087. hozzászólására50 ml 6000 huf ami 250 liter gázolajhoz elég.A kocsiba egészen sokáig elég lesz.Az üa. rendszerre van jótékony hatása.
Válasz Claastra. #19091. hozzászólásáraAkkor imádkozzál és vigyél a perselybe holnap 10.000 ft!
Válasz Ares 826 #19089. hozzászólásáraa kisvaltrában 10000felett van nem használunk kegyszereket,és pöccre indul-10-ben is
Válasz Claastra. #19088. hozzászólásáraEz drága szerintem ahhoz képest amit én használok!
Válasz Claastra. #19088. hozzászólásáraNem olvastam csak kérdeztem Gábor. Én mást használok porlasztó tisztításra és szerintem jó, a jojóban van 6500 óra és nincs kés füst és indul rendesen, nem kopog faszán húz a mocija!
Válasz Ares 826 #19087. hozzászólásáraolvass ne csak less,500ml és 250l gázolajhoz kell keverni ,tiszticcsa a dógokat
Válasz Gabika6330 Pr. #19086. hozzászólásáraEz mire jó és mennyibe kerül??? Mekkora a kiszerelése???
Válasz Ares 826 #19084. hozzászólásáraDe ahogy elhoztuk a szervízből a motyót,a szaki ajánlott 1 csodaszert.Nagyon fényezte gondoltam viszek az autómba 1 flakonnal.
Válasz Ares 826 #19084. hozzászólásáraNem semmit,csak kúton tankolunk minden reggel.
9500 van a gépben,csodálkozott a szaki hogy még ment
Válasz Gabika6330 Pr. #19083. hozzászólásáraHasználtok valami porlasztó tisztítót a gázolajban Gábor?
Válasz Ares 826 #19082. hozzászólásáraNekem is ez volt a gond,tegnap raktuk össze.Most már bivaly lett a gép.
Válasz buzgokrisztian1997 #19076. hozzászólásáraBefostak a porlasztók a motorban, azért van fehér füst mert csak "hugyoznak" a porlasztók.
Válasz buzgokrisztian1997 #19078. hozzászólására20 ha után pár deci??????
Én 500 üo. alatt öntök bele pár dl. olajat!!
Ez szerintem rengeteg!
Válasz Lajos76 #19079. hozzászólásáraJobb oldalt generator alatt 2db fekete dobozka egyikben a biztosíték.
Válasz buzgokrisztian1997 #19076. hozzászólásáraIzzítás??
Válasz RkTomi #19077. hozzászólásáraAz olajat úgy eszi hogy pl leszántasz 20ha földet és pár deci hiányzik...szóval a normát... a fagyállót nem eszi :)
Válasz buzgokrisztian1997 #19076. hozzászólásáraMotorolajat netán a fagyállót is eszi?
Üdv mindenkinek. Nekem olyan problémám van a John Deere 6420-as traktorommal, hogy télen nem nagyon szeret beindulni... hajtani hajt fehér füstöt dob ki a kipufogóból... többszöri próbálkozásra elkapja és beindul... vélemények?:) 2005->gyártási év üzemóra 9600
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19073. hozzászólásáraSzerintem fog az adbluet kapni ezután is...
Válasz Mfpisti #19071. hozzászólásáraIgazából az egr-t kiírni lenne a kezdet. Vagyis a következő fontos lépés lesz
Válasz Mfpisti #19071. hozzászólásáraKoszi a hasznos tippet
De a felmerulo problemakat kerulnem el, es az adalek nyugjeit, beszerzes tarolas kezeles, hibalehetoseg.
Marpedig nem fog adbluet kapni , par ev alatt visszaterul a 300 e is
Válasz Mfpisti #19071. hozzászólásáralehet elrontotta a hasát és megunta etetni a sálarlatánokat
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19070. hozzászólására".....akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is......"
Nem érdemes mindenféle valamikre pazarolni a pénzt. Meg kell venni a folyadékot, és beletölteni. Ennyi!
Érdekes hogy nem:" ki tudja valaki írni a gázolajat?" írtál, mert azzal nagyjából mindenki tisztában van hogy azzal megy a traktor. Ezután meg AddBlue-val is (sajnos)
Valaki tudna olyan opciot, vagy embert aki kitudja irni 6mbol az ad bluet?
Nem 300e koruli aron!
a szivattyú környéke száraz ott ha bemenne a levegő akkor olajnak kellene kijönni álláskor vagy üzem közben. vagy máshol szívhat farsot? amugy plusz 7 fok van ettől hidegebb időben volt aratás és akkor meg jó volt
Válasz 4755 #19067. hozzászólásáraHideg miat sürü az olaj, nehezeben távozik belőle a levegőbuborék.
Válasz alfacsabi #19066. hozzászólásáraüdv a habos olaj fars levegőre utal a szivattyu fars levegőt sziv
mi lehet a probléma? 2264 kombájnt ma elpucoltam és bekapcsoltam a cséplést meg minden funkciót. 10 métert áltam előre és vissza. minden rendben volt. amikor leállítottam a hidraulika tartályból kijött 5 liter olaj a beöntőnyíláson. nem volt benne sok pedig csak a normál szint. az olaj habos volt ami kijött valami szelep baj lehet???
Válasz Vinkó75 #19064. hozzászólására
A durvább fogazású jobban teszik, csak félek hagy a zöldebb áruban kínozni fogom a kaszát.
Akkor marad a finom fogazású.
Köszönöm az infót.
Válasz KalmárGazda #19063. hozzászólásáraElméletileg a finom a könnyű laza szárúnak lenne. A durvább a keményebb szárúnak. Lencse vágásakor már volt a finom betéve...de nagy különbséget nem láttam.
Kombájn vágóasztalon szeretném a kaszapengéket cserélni, de nem tudom eldönteni melyik penge jobb a én célomnak. A finomrecés penge, vagy a durva fogazású? Többnyire gabonát vágok. Melyiknek mi az előnye, vagy hátránya?
Válasz bandigh #19061. hozzászólásárahttp://manuals.deere.com/omview/OMHXE17674_35/?tM=FR
Nekem ez van meg!
Válasz ermike #19060. hozzászólásáraÉn is csak ennyit tudok
Link
Válasz bandigh #19059. hozzászólására
itt alacsonyabb sebességnél a domboldalakban váltogat! Állítani csak a sebesség tartományokat lehet legalábbis úgy tudom!
Válasz ermike #19056. hozzászólásáraA régi kombájnváltoban volt 3 kézi kapcsolású fokozat amit hajtott egy fix nyelőképességű motor, ezt táplálta egy változó szállítású hidromotor, amit a kezeddel tologattál egy bowdennel. A Prodriveban meg van 2 powershift fokozat amit magától vált, meg van a fix motor helyett egy változó nyelőképességű motor.
Úgy kell állítani h menet közben ne váltogasson tartományt
Válasz MTZ1025.3 helyett, JD fan #19054. hozzászólásáraHát ez nem igaz 7530 autopower 5 eke talajlazitó 7 vogel 4m gruber 8600üó. gond nélkül kezelni kell és kész.
Válasz .Feco. #19055. hozzászólásáraJó lesz az 4- nek is
A pro drive automata váltókat magyarázatok már el nekem, nem igen vágom ezt a témát!