Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407.83 FtUSD393.55 FtCHF432.15 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz .Feco. #18950. hozzászólásáraIgazad van ebben a fogássz. tèmában, nem 1 gèpkimèlő az 50 fogás Most 44 fogással szántók de èpp elèg ennyi gèpnek.
Nem tudom 4fejjel ez a 180 le hogy jönne ki fogyasztásban, normál köz. kötött talajok vannak erre, dombok nèlkül
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18945. hozzászólásáraMondjuk a 4x50 nem egy jó választás, iszonyatosan tekeri az éket és a traktort is és feleslegesen nagy erő hatás van az eketesteken, nehezen fordul át, stb... akkor inkább 5x40...
De amúgy a 7530 lazán viszi az 5 fejet ha sak nem 70-es kötöttségű réti agyagos nyirkot eroszakolsz...
Válasz bobo77 #18946. hozzászólásáraMennèk de nem bírok itthonról szabadulni, ma is mtz-t bújtam Dec közepèig biztos betart szántás
Ismerősök Jd flottával jönnek aratáskor, olyankor körülnèzek mi lenne jó nekemNehèz 1 döntès,ekkora összegeket kiadni aztán vagy jól befürdök 1 ilyen használt gèppel,aztán csak tovább nyeli a pènzt, ettől fèlek azèrt.Az eladónál max pár mètert gurulhatnák, na abból sok minden nem derül ki
Még 1 olyan kérdésem lenne hogy ez rugózott fűlkés a képen, ? Amúgy JD milyen rugózást alkalmaz. Hidro, levegő, vagy acélrugó? Mondjuk elsőre tippelek inkább...
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18929. hozzászólásáraKézi kuplung gombja. Csoprtvaltasnal kuplungolni kell. Az autoquad tud automatikusan váltani csoporton belül a sima powerquad nem.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18929. hozzászólásáraKell a kuplungolás minden esetben a csoportok között, vagy pedállal vagy amit linkeltél agrárkeresős gép azon van elektromos kuplung gomb a váltókaron. Azokon a karokon amik ilyen sárga bumszli azokon némelyiken van 4 gomb. Fel le kapcsolás( nyul-béka) auto váltás bekapcsolo meg az elektromos kuplung.
Válasz kukaccsosz #18928. hozzászólásáraKöszi És a nyúl,béka alatt mi az a gomb?? A-D közötti váltáskor kuplungolni kell? Powerqvad, Autoqvad között mi különbség?
Válasz csferri #18923. hozzászólásáraA rövid motort alapból szerelten veszed.Egy sima blokk fűzve. A hengerfejet és egy egyéb alkatrészeket pótolod,akár a meglévő motorodról ha azok használhatók persze. Na már most, hogy egy rövid motort használtan,(felújított), vagy újonnan veszed az már a te döntésed.Ebben egyértelműen jó tanácsot adni nehéz. Én az új felé hajlanék.
Válasz Vinkó75 #18921. hozzászólásáraRövidmotort , általában szerelésben jártas nem ügyetlen emberek össze tudnak rakni? Vagy speckó műhely kell annak is, erre szakosodott gárdával.
Válasz csferri #18917. hozzászólásáraHa kiütötte, szerintem ne agyaljatok sabakoláson. Ha a blokk kicsit is deformálódott, akkor abból már csoda nem lesz. Csak számold a munkadíjakat. Mibe fájna egy korrekt "kísérlet" a blokk helyreállítására.Mi nem is biztos hogy menne. Ha egy spéci műhely a blokkot megröntgenezné. És találna hajszál repedéseket.Drága masina a Szent István Egyetemnek van ha jól tudom.Természetesen vannak különböző kemikáliák a repedés vizsgálatokra. De azzal minden hova nem látni. Remélem nem toltam túl a dolgot. De nem egy nettó 150 ezres, üres MTZ blokkról beszélünk.
Válasz lala1 #18915. hozzászólásáraJa kiütötte, de kis helyen és víz, olaj rendszert nem érte , lehet ez is javítható, de lehet találna az ember használt blokkot is. Csak hát ezekkel ki az aki nyugodtan dolgozna
Válasz Vinkó75 #18913. hozzászólásáraMég nem vettük ki a motort, nem sok az üó, jó motor volt, valamikor történhetett valami vele mert a motor volt javítva, turbó sem gyári, nem tört el a főtengely, hirtelen nagyon megnövő kartergáz, majd halk kopogás kezdett jönni , aztán reccs.Persze olajnyomás, vízhőfok rendben volt, még erőtlen sem volt az utolsó pillanatban sem. Tehát főtengely, dugó hüvely hajtókar , szinte biztos kuka, mondjuk ez gyáriba pont annyiba kerül mint egy új rövidmotor. Na most ezen nem is akarok variálni csak érdeklődöm.Szinte biztos hogy az előző javításból fakad a hiba oka amit viszont már visszakövetni nem lehet , több mint 2 éve van nálunk, és több mint 1000ha -t levágott.
Válasz csferri #18910. hozzászólásáraFoglalkoznak páran motor felújítással. Kérdés mi ment ki a motoron konkrétan. Kopás vagy abból adódó főtengely probléma (törés). Sok üzem óra benne 10.000 felett? Vagy hirtelen eltört a főtengely...pl. Egy sima hüvelyezés nem nagy dolog. De ha már a főtengelyen is látszik a probléma...(ráadásul van benne óra rendesen.) Egy blokk vonalba ellenőrzés nem árt szerintem.(Csak óvintézkedés.) Már égette meg magát műhely. Egy korosodott blokk felújítása után. A gyári és utángyártott kérdés mindig kérdőjeles. Ebbe már nem is mennék bele, mivel valaki jönne hitel rontásért...pl. Ismert helyről vásárolnék az biztos. Volt már pár érdekes dolog gyári ként eladva.
Válasz Vinkó75 #18909. hozzászólásáraSzia A 18900 hsz.-re írj már valamit, Mit lehet érdemes , utángyártott főtengely dugattyú hajtórúd csoporttal érdemes -e ilyen motoroknál foglalkozni, vagy csak is gyári új rövidmotor a megnyugtató megoldás
Létrehozta: sponge80, 2017-11-05 18:30:23
Új hozzászólás Frissítés
Válasz »
#1 sponge80 | 2017-11-05 18:30:23
#1105729. hozzászólás
[ Törlés ] [ Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra ]
Érdeklődnék,hogy jártas e itt valaki "Hidraulika"témakörben..
A kérdésem a következő.
A gép nem hajlandó letenni az eszköz csak jó pár óra múlva vettem észre,hogy le engedte.
Én szűrőre gyanakodtam de leengedett olajnál is fent marad az eszköz .
25053 hozzászólás
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18941. hozzászólásárahányas az eke?
Válasz .Feco. #18950. hozzászólásáraA 18926 h.sz.-ban szerinted power,vagy autoqvad, vagyis 3. Gomb kuplung vagy autom. felváltó gomb.
Válasz .Feco. #18950. hozzászólásáraA 18926 h.sz.-ban szerinted power,vagy autoqvad, vagyis 3. Gomb kuplung vagy autom. felváltó gomb.
Válasz bandigh #18949. hozzászólásáraarra gondoltam!
Még sajnos nem volt időm elmosni a gépet, holnap szeretném téliesíteni!
Tartályt is be kellene valahogy takarni, mert ott ázik be! sajnos még nincs tető a feje felé!
Válasz .Feco. #18950. hozzászólásáraIgazad van ebben a fogássz. tèmában, nem 1 gèpkimèlő az 50 fogás Most 44 fogással szántók de èpp elèg ennyi gèpnek.
Nem tudom 4fejjel ez a 180 le hogy jönne ki fogyasztásban, normál köz. kötött talajok vannak erre, dombok nèlkül
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18945. hozzászólásáraMondjuk a 4x50 nem egy jó választás, iszonyatosan tekeri az éket és a traktort is és feleslegesen nagy erő hatás van az eketesteken, nehezen fordul át, stb... akkor inkább 5x40...
De amúgy a 7530 lazán viszi az 5 fejet ha sak nem 70-es kötöttségű réti agyagos nyirkot eroszakolsz...
Válasz ermike #18942. hozzászólásáraA dob alattira gondolsz? Ki lehet. Gondolom a tiéden is! Leveszed a legalul az a kis lemezcsíkot a csapágyak alatt
Válasz bobo77 #18946. hozzászólásáraMennèk de nem bírok itthonról szabadulni, ma is mtz-t bújtam Dec közepèig biztos betart szántás
Ismerősök Jd flottával jönnek aratáskor, olyankor körülnèzek mi lenne jó nekemNehèz 1 döntès,ekkora összegeket kiadni aztán vagy jól befürdök 1 ilyen használt gèppel,aztán csak tovább nyeli a pènzt, ettől fèlek azèrt.Az eladónál max pár mètert gurulhatnák, na abból sok minden nem derül ki
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18945. hozzászólásáraSzerintem elég is az neki!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18945. hozzászólásáraKonkrét gépet is voltál megnézni?
Válasz bobo77 #18944. hozzászólásáraItt közelben ismerős 4x50-es fogással szánt 7530-al..
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18941. hozzászólásáraAhhoz szerintem majdnem 2 is mehetne pluszba
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18941. hozzászólásárajó ezz a piros is
!
Jd kombinál a a termény továbbító csigák alatti lemezt ki lehet valahogy nyitni télre?? Van benne kevés víz nem lenne jó ha benne lenne egész télen!
Válasz bobo77 #18940. hozzászólásáraEzzel a kèkkel vajon melyik a nyerő? Piros vagy zőld? Mehetne rá a+fej 7530 hoz
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18939. hozzászólásáraHogy mindenki bezöldül hirtelen...
Válasz bobo77 #18937. hozzászólására7530-t
Pl. ezthttps://auto.jofogas.hu/bacs_kiskun/John_Deere_7530_Premium_180_loeros_legfekes__klimas__fronthidraulikas_72737098.htm
Válasz Zetoros1 #18936. hozzászólásáraDe van ott mellette hidroakksi, meg burkolat. Gondolom az a rúgózáshoz tartozhat
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18935. hozzászólásáraMit nézegetsz ily nagyon?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18935. hozzászólásáraNem-é a hidraulika karokat emelő munkahengereket látjúk???
Kössz mindenkinek hozzászólást
Még 1 olyan kérdésem lenne hogy ez rugózott fűlkés a képen, ? Amúgy JD milyen rugózást alkalmaz. Hidro, levegő, vagy acélrugó? Mondjuk elsőre tippelek inkább...
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18927. hozzászólásáraLehet Autoquad is, ABCDE, és négy power fokozat.
a 24/24 fokozatot tévesen írták.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18929. hozzászólásáraKézi kuplung gombja. Csoprtvaltasnal kuplungolni kell. Az autoquad tud automatikusan váltani csoporton belül a sima powerquad nem.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18929. hozzászólásáraKell a kuplungolás minden esetben a csoportok között, vagy pedállal vagy amit linkeltél agrárkeresős gép azon van elektromos kuplung gomb a váltókaron. Azokon a karokon amik ilyen sárga bumszli azokon némelyiken van 4 gomb. Fel le kapcsolás( nyul-béka) auto váltás bekapcsolo meg az elektromos kuplung.
Válasz kukaccsosz #18928. hozzászólásáraEz nem auto quad? Az a gomb arra van hogy megnyomva automatán rakja fel a 4 power sebességet?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18927. hozzászólására24/24-nél van F csoport is. 6x4= 24
Válasz kukaccsosz #18928. hozzászólásáraKöszi És a nyúl,béka alatt mi az a gomb?? A-D közötti váltáskor kuplungolni kell? Powerqvad, Autoqvad között mi különbség?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #18926. hozzászólásáraPowerQuad 20 sebességes
És itt hogy jön ki a 24 fokozat ezen, ABCDE, és 4 power az 20 lenne, 5powernél 25, Vagy hogy jön ki ez a 24http://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=245427
Jó estét az úriembereknek!
Kérdésem az lenne hogy milyen váltóval van ez szerelve? Autoqvad, poverqvad? És mennyi fokozatú?
Válasz Vinkó75 #18924. hozzászólásáraPersze tudom hogy fűzött blokk, azért is kérdeztem. Szóval akkor ez úgymond téli foglakozásnak jó lesz
Válasz csferri #18923. hozzászólásáraA rövid motort alapból szerelten veszed.Egy sima blokk fűzve. A hengerfejet és egy egyéb alkatrészeket pótolod,akár a meglévő motorodról ha azok használhatók persze. Na már most, hogy egy rövid motort használtan,(felújított), vagy újonnan veszed az már a te döntésed.Ebben egyértelműen jó tanácsot adni nehéz. Én az új felé hajlanék.
Válasz Vinkó75 #18921. hozzászólásáraRövidmotort , általában szerelésben jártas nem ügyetlen emberek össze tudnak rakni? Vagy speckó műhely kell annak is, erre szakosodott gárdával.
Válasz Vinkó75 #18921. hozzászólásáraHát ja, ez van amit írsz kb.
Válasz csferri #18917. hozzászólásáraHa kiütötte, szerintem ne agyaljatok sabakoláson. Ha a blokk kicsit is deformálódott, akkor abból már csoda nem lesz. Csak számold a munkadíjakat. Mibe fájna egy korrekt "kísérlet" a blokk helyreállítására.Mi nem is biztos hogy menne. Ha egy spéci műhely a blokkot megröntgenezné. És találna hajszál repedéseket.Drága masina a Szent István Egyetemnek van ha jól tudom.Természetesen vannak különböző kemikáliák a repedés vizsgálatokra. De azzal minden hova nem látni. Remélem nem toltam túl a dolgot. De nem egy nettó 150 ezres, üres MTZ blokkról beszélünk.
Csak azt remélem hogy hengerfejnek nem lett baja, mert még abból is újat venni tényleg nem hiányozna.
Válasz csferri #18917. hozzászólásáraMíg nincs szétdúrva,kár agyalni. Akkor majd kiderül,mi minden károsodott. Utána lehet számolni.
Válasz lala1 #18914. hozzászólásáraAz lesz szerintem is, 2003-as a gép még kár volna érte.
Válasz lala1 #18915. hozzászólásáraJa kiütötte, de kis helyen és víz, olaj rendszert nem érte , lehet ez is javítható, de lehet találna az ember használt blokkot is. Csak hát ezekkel ki az aki nyugodtan dolgozna
Válasz Vinkó75 #18913. hozzászólásáraMég nem vettük ki a motort, nem sok az üó, jó motor volt, valamikor történhetett valami vele mert a motor volt javítva, turbó sem gyári, nem tört el a főtengely, hirtelen nagyon megnövő kartergáz, majd halk kopogás kezdett jönni , aztán reccs.Persze olajnyomás, vízhőfok rendben volt, még erőtlen sem volt az utolsó pillanatban sem. Tehát főtengely, dugó hüvely hajtókar , szinte biztos kuka, mondjuk ez gyáriba pont annyiba kerül mint egy új rövidmotor. Na most ezen nem is akarok variálni csak érdeklődöm.Szinte biztos hogy az előző javításból fakad a hiba oka amit viszont már visszakövetni nem lehet , több mint 2 éve van nálunk, és több mint 1000ha -t levágott.
Válasz csferri #18900. hozzászólásáraHa szó szerint kiütötte az oldalát,akkor nincs kérdés........
Válasz csferri #18912. hozzászólásáraA rövidmotor a legmegnyugtatóbb megoldás. Van idő, érdeklődj ki mennyiért hozna. Van alkatrész kereskedő bőven.
Válasz csferri #18910. hozzászólásáraFoglalkoznak páran motor felújítással. Kérdés mi ment ki a motoron konkrétan. Kopás vagy abból adódó főtengely probléma (törés). Sok üzem óra benne 10.000 felett? Vagy hirtelen eltört a főtengely...pl. Egy sima hüvelyezés nem nagy dolog. De ha már a főtengelyen is látszik a probléma...(ráadásul van benne óra rendesen.) Egy blokk vonalba ellenőrzés nem árt szerintem.(Csak óvintézkedés.) Már égette meg magát műhely. Egy korosodott blokk felújítása után. A gyári és utángyártott kérdés mindig kérdőjeles. Ebbe már nem is mennék bele, mivel valaki jönne hitel rontásért...pl. Ismert helyről vásárolnék az biztos. Volt már pár érdekes dolog gyári ként eladva.
Válasz mtz1221 #18911. hozzászólásáraNem tudom, de megmondom őszintén nem akarom mókolni meg házasítani.
Válasz csferri #18910. hozzászólásáraMercedest levágott megából,nehéz lenne bele dobni ??
Válasz Vinkó75 #18909. hozzászólásáraSzia A 18900 hsz.-re írj már valamit, Mit lehet érdemes , utángyártott főtengely dugattyú hajtórúd csoporttal érdemes -e ilyen motoroknál foglalkozni, vagy csak is gyári új rövidmotor a megnyugtató megoldás
Válasz csferri #18906. hozzászólásáraSzuper !
John Deere 5510N
Létrehozta: sponge80, 2017-11-05 18:30:23
Új hozzászólás Frissítés
Válasz »
#1 sponge80 | 2017-11-05 18:30:23
#1105729. hozzászólás
[ Törlés ] [ Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra ]
Érdeklődnék,hogy jártas e itt valaki "Hidraulika"témakörben..
A kérdésem a következő.
A gép nem hajlandó letenni az eszköz csak jó pár óra múlva vettem észre,hogy le engedte.
Én szűrőre gyanakodtam de leengedett olajnál is fent marad az eszköz .
Válasz csferri #18906. hozzászólásáraA dara inkább a nedvesség, dobhézag és fordulat függő és nem kosár függő...
Válasz Vinkó75 #18902. hozzászólásáraNem lett benne semmi dara, tökéletesen morzsolta. Remélem a gabonakosár vékonyabb huzagolását nem bántotta.