Válasz bandigh #18728. hozzászólásáraSzépen dolgozik, az tény. Féltünk a HP rostától, elsőre nem tudok róla rosszat mondani. Az tényleg igaz, hogy nem koszolódik el. Kukoricába leszek kíváncsi rá.
Válasz Ákos87 #18726. hozzászólásáraAz a csatlakozó egy gyenge pont, de ha lehúzod és egy U alakú dróttal áthidalod akkor nem lesz vele baj és legalább 30-al tipeg a gép Naprában meg nagyon korrektül be lehet lőni!
Válasz bandigh #18724. hozzászólásáraVáltó takaró lemezere gondoltam, mert lehúzgálja a csatlakozókat az elektromos váltóról a napraforgó szár.
Meg először egy kicsit szokatlan volt a kombájn a Z széria után, szórakozni kellet vele, hogy tisztán dolgozzon.
gyári jd rádión, hogy lehet kikapcsolni a traffic funkciót? ilyesztő tud lenni, hogy hirttelen feltekeri közel maxra a hangerőt és kapom az infót az m3-asról. ...a határ közepén
sok kalap van a rostán még szár darab, a pelyvateritot féltem is, szórni nem szórt és a szemet se törte, van rajta doblassito, jól kicsepelt mindent, a napra nagyon durva van vagy 3 méteres szár! még zöldes is kicsit, a súlyt mérte a kombi de a nedvességet nem, ebben kérnék kis támpontot mit merre állítsak, a gps nem tűnik bonyolultnak de az aktiváló gombja piszok szar helyen van azzal valamit kezdenem kell, a hozam térkép fontos lenne hogy működjön, elvileg tudja, szecskazo lassítót is feltettem, összességében tetszik a gép, eddig! az alját le fog kelleni teljesen zárni mert ez a napra szetzuz minden érzékelőt lent,
ma belekostoltam a napraba, csak ki akartam próbálni hogy megy a nassal, először a memorias beállítással mentem szemetes lett kicsit, igaz lassan is mentem majd ha tolom neki akkor lehet jó lesz a beállítás, na kibaszott szarul voltam tegnap este 3 bikát lovettunk osztrákokkal és jól betintaztunk este, én nagyon ritkán iszom, úgyhogy egész nap macskajaj volt, na most mar alakulok,
ez a gép alkalmi vétel volt, t560 szerettem volna de ez lett, potot fogok venni két 15 T még,
Válasz Lacika... #18712. hozzászólásáraBár W-vel kalandoztam anno. De az előtisztítót le is zárhatod. A felsőt csak annyira hogy eppen le hulljon a mag. A szóját...pláne idén még zárt felső rostával is elgyőzi. A dob 600 körül 25-30-as kosár. A többi kaparó forgó dobot és kosarat a T-ben szerintem még lazábbra,had szabaduljon az anyag. Az (egy) dobosnál is fordítottan állítom a kosarat hátra felé nyitottabb legyen, mint elöl.
Olyan kérdésem lenne T kombájnos kollegakhoz szóját milyen beállításokkal szedték?
Dob ford, hézag,rosta,tangencionalis dob ford stb !
Nem igazán vagyok vele meg elégedve szójaban,a rostakon főleg elől rengeteg szója szalma szál van,bele tűzdelve,szórulva.igaz kissé még zöldes a szára.
Válasz szanberg #18708. hozzászólásáraBúzában nem árt a nagy bendő! Ősszel kicsi lehet a 6 sor, de van ahol direkt azt veszik mert úgy tud egyet kerülni a parcellán, hogy kibírja a magtartály jó anyagban is.
Válasz ermike #18705. hozzászólásáraEléggé agresszív törős és hántolós a T-szériás gép, szokott bejönni szója napraforgó alóla.
Valamint ha nincsen meg az az extra doblassító a gépre akkor úgy összetudja törni a kukoricát is, hogy ihajj. (komolyan mondom, hogy a 3% szemét és törtszem levonás helyett 10% lesz és nem is biztos, hogy megáll ennyiben)
Viszont a 6 soros adapterek marhára kicsik egy ekkora géphez, nagyon fogod bánni hogy nem csak 5ládást vettél belőle.
Válasz Pilátus #18706. hozzászólásáraAki idén vacilált a 9-10% vizű forgón és inkább kinthagyta, az úgygondolom megbánta.. Nem mintha a kukoricán nem lenne 3 vagy akár 8-10 víz-% is aratáskor és nem annyit ér egy mázsa..
Válasz ermike #18705. hozzászólásáraJővőre lehet hogy kipróbálod de idén már nem lesz aratás!
Mindenhol minden kint van (nekem is) és az itthoni szárító kapacitás is megtizedeli majd a gazdálkodók számát...
Elértünk ahhoz a ponthoz hogy 35százalék víznél kötelezően azonnal reglonozni KELL és aratni mert különben veszélybe lehet kerülni rendesen.
Válasz Zolicsizi #18703. hozzászólásáraAnnyi hogy a kukoricában már betenném! Vagyis be fogom, mert vágtunk most ilyen 18-19 es kukoricát, rá van sülve a szem a csutkára, már látom hogy nem fog úgy morzsolni ahogy szeretném, csak ha belemezelem. Le lehet morzsoltatni így is, de nem tetszik a munkája
Válasz ermike #18699. hozzászólásáraÉn sem javasolnám a lemezelést!!!3x olyan hangos lesz a kombájn sôt a teljesitménye is csökken naprában.Az enyém 1fél napra szezont meg egy kukorica szezont volt bent de én felölem ott fog elrohadni a sarokban mert soha többet nem teszem be.
Válasz ermike #18699. hozzászólásáraHa sok zöld napraforgó van akkor nem kapkodnék a belemezeléssel! De persze be lehet. Ferdéről nem kell leállni, sőt nem is túl egyszerű, csomó csövet vezetéket szét kell kötni, folyik az olaj mindenfele, szóval ez nem leállós gép. Hasalni viszont lehet a ferdén egy darabig . Ferde elejét megemelni két mozdulat.
Válasz ermike #18698. hozzászólásáratehát ha ráteszem a kicsire amin egyébként van három furat mint a másik tárcsán! Holnap megnézem jobban ma nem akartam nagyon belebújni vizes volt minden,
A tartályt miért ilyen szarul csinálták hogy beázik, bár az ürítő csiga mellett is folyhat vele a tisztító keféknél!
Ez a takarólemez a váltóhoz nem hülyeség!
Pár emberrel beszéltem és nem mindenki borítja a dobot lemezzel, napraforgónál!
Én be fogom holnap lemezelni, még nem volt benne soha a lemez gyári sérülés mentes, a csavarjai is a gyári bontatlan zacskóban vannak!
Remélem nem túl bonyolult rátenni és nem kell leállni a ferdéről, bár volt aki azt mondta, hogy le kell hozzá állni!
A ferde behordódobját kell még megemelnem!
A konzolcsigát egy munkahengerrel lehet emelni és süllyeszteni, itt mire kell figyelni?
Mekkora legyen a hézag szójánál!?
Válasz .Feco. #18689. hozzászólásárade akkor az ékszíj nem fér a lemez alatt ebéd után lefotózom, mire gondolok, a szecskázóba a takarólemezt be kell rakni ugye, nem elég ha kihajtom az állókést!?
szecskazo lassítót úgy kell feltenni hogy a kis tarcsat levesszük, és feltesszük a nagyot, nekem nem fér el egymás mellett a két tárcsa vagy fel kell fernie?
25084 hozzászólás
Nedvesség mérőben tud valaki súgni miért nem ment!?
Válasz Ferror #18733. hozzászólásáraPl Agleader SMS
Válasz Pilátus #18732. hozzászólásáraHigh-performance (nagy teljesítményű) rosta

JD greenstar-ba, milyen programmal kezelitek a térképeket? Lehet olyat, h egy parcellázási tervet készíteni pc-n és azt feltölteni?
Válasz Ákos87 #18731. hozzászólásáraElmondhatnátok mi az a HP rosta??
Válasz bandigh #18728. hozzászólásáraSzépen dolgozik, az tény. Féltünk a HP rostától, elsőre nem tudok róla rosszat mondani. Az tényleg igaz, hogy nem koszolódik el. Kukoricába leszek kíváncsi rá.
Válasz bandigh #18729. hozzászólásáraIgen, gombbal. Tele van szelepekkel az alja.
Válasz Ákos87 #18726. hozzászólásáraVagy ha gommbbal váltod a sebességeket akkor nem szóltam
Válasz Ákos87 #18726. hozzászólásáraAz a csatlakozó egy gyenge pont, de ha lehúzod és egy U alakú dróttal áthidalod akkor nem lesz vele baj és legalább 30-al tipeg a gép
Naprában meg nagyon korrektül be lehet lőni!
Válasz ermike #18723. hozzászólásáraImport gép ?
Válasz bandigh #18724. hozzászólásáraVáltó takaró lemezere gondoltam, mert lehúzgálja a csatlakozókat az elektromos váltóról a napraforgó szár.
Meg először egy kicsit szokatlan volt a kombájn a Z széria után, szórakozni kellet vele, hogy tisztán dolgozzon.
Válasz raba.steiger.320 #18721. hozzászólásáraNe haragudj, nem sürgetni akartalak.
Válasz Ákos87 #18720. hozzászólásáraMármint milyen gondok? Hozamtérkép?
Válasz Ákos87 #18720. hozzászólásáraszervusz ez egy t670i hm
gyári jd rádión, hogy lehet kikapcsolni a traffic funkciót? ilyesztő tud lenni, hogy hirttelen feltekeri közel maxra a hangerőt és kapom az infót az m3-asról. ...a határ közepén
ilyen
Válasz Ákos87 #18717. hozzászólásáraNem voltam dolgozni eset az eső pénteken megyek .
Válasz ermike #18719. hozzászólásáraSzervusz,
Milyen típusú a kombájn ? T vagy W ?
Hozzánk is most érkezett egy W540. Hasonló gondokkal küzdünk mint Te.
sok kalap van a rostán még szár darab, a pelyvateritot féltem is, szórni nem szórt és a szemet se törte, van rajta doblassito, jól kicsepelt mindent, a napra nagyon durva van vagy 3 méteres szár! még zöldes is kicsit,

a súlyt mérte a kombi de a nedvességet nem, ebben kérnék kis támpontot mit merre állítsak, a gps nem tűnik bonyolultnak de az aktiváló gombja piszok szar helyen van azzal valamit kezdenem kell, a hozam térkép fontos lenne hogy működjön, elvileg tudja, szecskazo lassítót is feltettem, összességében tetszik a gép, eddig! az alját le fog kelleni teljesen zárni mert ez a napra szetzuz minden érzékelőt lent,
ma belekostoltam a napraba, csak ki akartam próbálni hogy megy a nassal, először a memorias beállítással mentem szemetes lett kicsit, igaz lassan is mentem majd ha tolom neki akkor lehet jó lesz a beállítás, na kibaszott szarul voltam tegnap este 3 bikát lovettunk osztrákokkal és jól betintaztunk este, én nagyon ritkán iszom, úgyhogy egész nap macskajaj volt, na most mar alakulok,
ez a gép alkalmi vétel volt, t560 szerettem volna de ez lett, potot fogok venni két 15 T még,
Válasz raba.steiger.320 #18696. hozzászólásáraSzervusz,
Sikerült lefényképezni ?
Válasz Lacika... #18712. hozzászólásáraBár W-vel kalandoztam anno. De az előtisztítót le is zárhatod. A felsőt csak annyira hogy eppen le hulljon a mag. A szóját...pláne idén még zárt felső rostával is elgyőzi. A dob 600 körül 25-30-as kosár. A többi kaparó forgó dobot és kosarat a T-ben szerintem még lazábbra,had szabaduljon az anyag. Az (egy) dobosnál is fordítottan állítom a kosarat hátra felé nyitottabb legyen, mint elöl.
Válasz MTZ1025.3 #18713. hozzászólásáraKöszönöm,de a D mezőre rátudok menni? most pont nem ülök a gépben de úgy rémlik mintha csak az E mezőre tudnék :)
Válasz Lacika... #18712. hozzászólására600 dob 25 hézag második gyorson nagy hézaggal!zárj el a rostán elől kicsit!
Válasz Gazda12 #18702. hozzászólásáraKonyvbe benne van , vagy a manualsba.

Olyan kérdésem lenne T kombájnos kollegakhoz szóját milyen beállításokkal szedték?
Dob ford, hézag,rosta,tangencionalis dob ford stb !
Nem igazán vagyok vele meg elégedve szójaban,a rostakon főleg elől rengeteg szója szalma szál van,bele tűzdelve,szórulva.igaz kissé még zöldes a szára.
Válasz szanberg #18710. hozzászólásáraVesz átrakót legnagyobbat ne féltsed úgy tolja a zsét ebbe Ermó mint mások 6an se...
Válasz bandigh #18709. hozzászólásáraNem árt ha van ami elhordja alóla, de ha megvág két kocsit aztán áll 3 órát akkor hát izéééé.....
Válasz szanberg #18708. hozzászólásáraBúzában nem árt a nagy bendő!
Ősszel kicsi lehet a 6 sor, de van ahol direkt azt veszik mert úgy tud egyet kerülni a parcellán, hogy kibírja a magtartály jó anyagban is.
Válasz ermike #18705. hozzászólásáraEléggé agresszív törős és hántolós a T-szériás gép, szokott bejönni szója napraforgó alóla.
Valamint ha nincsen meg az az extra doblassító a gépre akkor úgy összetudja törni a kukoricát is, hogy ihajj. (komolyan mondom, hogy a 3% szemét és törtszem levonás helyett 10% lesz és nem is biztos, hogy megáll ennyiben)
Viszont a 6 soros adapterek marhára kicsik egy ekkora géphez, nagyon fogod bánni hogy nem csak 5ládást vettél belőle.
Válasz Pilátus #18706. hozzászólásáraAki idén vacilált a 9-10% vizű forgón és inkább kinthagyta, az úgygondolom megbánta.. Nem mintha a kukoricán nem lenne 3 vagy akár 8-10 víz-% is aratáskor és nem annyit ér egy mázsa..
Válasz ermike #18705. hozzászólásáraJővőre lehet hogy kipróbálod de idén már nem lesz aratás!

Mindenhol minden kint van (nekem is) és az itthoni szárító kapacitás is megtizedeli majd a gazdálkodók számát...
Elértünk ahhoz a ponthoz hogy 35százalék víznél kötelezően azonnal reglonozni KELL és aratni mert különben veszélybe lehet kerülni rendesen.
szóját naprat még kukoricát fogok vagni, lehet hogy kipróbálom lemezeles nélkül, nem fogja jobban törni a szemet?
Válasz Zolicsizi #18703. hozzászólásáraAnnyi hogy a kukoricában már betenném! Vagyis be fogom, mert vágtunk most ilyen 18-19 es kukoricát, rá van sülve a szem a csutkára, már látom hogy nem fog úgy morzsolni ahogy szeretném, csak ha belemezelem. Le lehet morzsoltatni így is, de nem tetszik a munkája
Válasz ermike #18699. hozzászólásáraÉn sem javasolnám a lemezelést!!!3x olyan hangos lesz a kombájn sôt a teljesitménye is csökken naprában.Az enyém 1fél napra szezont meg egy kukorica szezont volt bent de én felölem ott fog elrohadni a sarokban mert soha többet nem teszem be.


Válasz ermike #18699. hozzászólásáraHa sok zöld napraforgó van akkor nem kapkodnék a belemezeléssel! De persze be lehet. Ferdéről nem kell leállni, sőt nem is túl egyszerű, csomó csövet vezetéket szét kell kötni, folyik az olaj mindenfele, szóval ez nem leállós gép. Hasalni viszont lehet a ferdén egy darabig
. Ferde elejét megemelni két mozdulat.
Ezek a teljesítmény adatok vannak a gépben, ez nem tűnik rossznak, ettől többre gondoltam!
Moderátor által módosítva: 2017-09-17 19:58:56
Válasz ermike #18698. hozzászólásáratehát ha ráteszem a kicsire amin egyébként van három furat mint a másik tárcsán! Holnap megnézem jobban ma nem akartam nagyon belebújni vizes volt minden,
A tartályt miért ilyen szarul csinálták hogy beázik, bár az ürítő csiga mellett is folyhat vele a tisztító keféknél!
Ez a takarólemez a váltóhoz nem hülyeség!
Pár emberrel beszéltem és nem mindenki borítja a dobot lemezzel, napraforgónál!
Én be fogom holnap lemezelni, még nem volt benne soha a lemez gyári sérülés mentes, a csavarjai is a gyári bontatlan zacskóban vannak!
Remélem nem túl bonyolult rátenni és nem kell leállni a ferdéről, bár volt aki azt mondta, hogy le kell hozzá állni!
A ferde behordódobját kell még megemelnem!
A konzolcsigát egy munkahengerrel lehet emelni és süllyeszteni, itt mire kell figyelni?
Mekkora legyen a hézag szójánál!?
Válasz ermike #18691. hozzászólására

Válasz raba.steiger.320 #18696. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Ákos87 #18695. hozzászólásáraIgen holnap megyek melozni felrakom este.
Válasz raba.steiger.320 #18694. hozzászólásáraSzervusz,
Köszönöm a választ. Egy képet tudsz feltenni róla hogyan fogattad föl ?
köszönöm
Válasz Ákos87 #18690. hozzászólásáraNékem házilag lett felrakva 4 mm lemez két csavar.
Válasz ermike #18691. hozzászólásáraHát jobban jársz ha berakod én az állókést kopleten leszedem.
Válasz .Feco. #18689. hozzászólásáraNálam is ráteszem a kicsire.
Válasz .Feco. #18689. hozzászólásárade akkor az ékszíj nem fér a lemez alatt ebéd után lefotózom, mire gondolok, a szecskázóba a takarólemezt be kell rakni ugye, nem elég ha kihajtom az állókést!?
Sziasztok !

Valaki tud felteni még képeket erről a váltóburkolatról ?
Köszönöm
Válasz ermike #18688. hozzászólásáraFordítva tedd, a nagy eltakarja a kicsit.
szecskazo lassítót úgy kell feltenni hogy a kis tarcsat levesszük, és feltesszük a nagyot, nekem nem fér el egymás mellett a két tárcsa vagy fel kell fernie?
Halihó!
S 670-ről szeretnék véleményeket kérni!
T 660 hoz képest mennyivel tud többet?
Előre is köszi!