Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz GREVEN #17397. hozzászólásáraRápattintod a hevederesre és viszi mint foxi a lábtörlőt. Van lehetőség ennél a típusnál is a mellső támasztó kerekekre. Mivel az a kissé túlművelt talajt vissza nyomja. Ideálisabb terepet kap a tárcsasor. De egy lazított talajban (ha indokolt) simán direkt vet ez is. Nálam még nyomokban a szója sor is látszik. De idáig szépnek mondható.
Válasz Batka #17396. hozzászólásáraErre mondjuk nem gondoltam,hogy repcét vethet.
A terület az látszik, hogy sekélyen van bolygatva előtte, meg nem nagy a talaj ellenállás.
De mik az esélyek mondjuk egy grúberezett táblán, búza vetőmaggal?
Mondjuk ha nem rakom meg nagyon, csak 1-1 zsákot tesz bele az ember mindig?
Ha van elől is egy sor tömörítő kerék vajon könnyebb lehet húzni?(Ez már kicsit vetőgép topicos, de üsse kő)
Válasz GREVEN #17395. hozzászólásáraEbben a konkrét esetben sima ügy. semmi
1. repcevetés, max 50 kg vetőmag van a tartályban!
2. Szántás nélküli terület ideális körülmények közt
Mondjuk egy szántott területben 20 q vetőmaggal a puttonyban, az egy másik eset lenne.
Válasz dr.T #17387. hozzászólásáraat tettem mar regebb es a masikbis ugyan azt csinalya!!gondoltam van itt valaki aki tud segiteni,h miis lehet a problema!!:D
Hello! Nekünk van a családban egy 5090M típusú. Mi csak kiszolgáló traktorként használjuk. Nálunk vetéshez, pótkocsizáshoz, (2500L) permetezéshez, cambridge hengerezéshez van használva. 2 év alatt aszem 1200 üö ment bele. Nálunk nagyon bevált szeretjük.
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy mi a véleményetek az 5100M szériáról?
Vegyes használatra szeretném alkalmazni, talajművelés, vetés, szálastakarmány készítés, pótkocsizás. 30ha szántó, 30ha kaszáló lenne a munkaterülete. Talajon megállja a helyét?
sziasztok volna egy kerdesem :D nemtudom mi lelte de azt a kart amivel az eketis forditom meg nem tudom uresbe tenni!!sajnos maskeppen nemtudom elmagyarazni :( es nagy szuksegem lenne ra mer igy nem tudom a vetogepet normalisan hasznalni mivel forgoboron es utana van a vetogep es oda negyon kellene nekem!!:( kerlek segitsetek ha tudtok :D
Válasz .Feco. #17383. hozzászólásáraokéoké. Csak azért érdekelt volna mert úgy láttam, hogy a 9 literes is PSS a kisebb lóerős 6
8-as PV-s a 6.8-as nagyobb paciss PSS...
Válasz .Feco. #17380. hozzászólásáraÉrtem. Teljesítményben a 30-as többet tud mint a 20-as? Mert a müszaki adataiban szinte teljesen megegyezik.
Súly, tengelytáv, hossz, gumizása azonos.
Egy ekkora méretü traktornál mi az ideális gumizás?
Látni 650-es hátsókkal is meg 480 vagy 520-al ha jól láttam őket.
Sorba szükösen fér be, arra mindenképp néznék rá müvelő kereket,de mondjuk egy 3 méteres grúberhez mi lehet a jobb gumizás vagy pótkocsihoz?
A 6020 sorozstban jelent meg először az IPM (csak akkor még nem volt a gyerek elnevezve) A 6420 és 6420S valamint a 6920 és 6920S modellek teljesen egyformák voltak egy dolgot leszámítva: az S modellek tudta +10LE-t adni a motornak amikor TLt hajtott vagy pótkocsit húzott.
A 6930 modernebb eszköz, sokkal kiforrottabb a CR rendszer (az első néhény évben a 20-asokban nem is CR volt hanem Bosch VP44), fejlettebb az elektronika, viszont megjelenik az EGR és a VRG turbó, ami meg ellene szól... Kényelmesebb és kiforrottabb gépe a 30-asok zerintem...
Válasz Wilde #17378. hozzászólásáraaz érdekes nem tudok rá mit mondani, beszéltem a mi szervizesükkel, szerinte lenni kell pöttynek... ha nincs akkor passzolok...
Válasz Wilde #17366. hozzászólásáraMi anno a 6920,ban cseréltünk. 1200-300 óra volt a gépben. Szürke pöttyös vot benne,lilát raktunk. Most 13ezer van benne azóta. Tehát a lila többet bírt.
üdv.valaki cserélt már injektorokat 6620-on ??színkódot kérnek,de az enyémen ilyen nincs.Állítólag 2 fajta van,nem tudom mi lehet a külömbség.az az érdekes,hogy ha nem a márkakereskedőnél rendelném ,nem kérnek semmilyen színkódot.
A 6920 és a 6920S között mi a különbség?Csak a lóerő?
Feco
Te ígérted nekem, hogy mesélsz mi a különbség a 6920 és a 6930 között. Ha jól rémlik te inkább a 6930-at preferáltad csak nem fejtetted ki.Nagyon el lett sumákolva ez a dolog.
6020-as traktoron beragadt a fűtés szabályzó gomb, és eltört az alján valami. Tudja valaki, hogy a burkolat alatt hová megy a bowden (gondolom az van benne)?
Válasz stocklattila #17353. hozzászólásáraA csatlakozók..rendesen működnek ? Ha szétesőben vannak szoktak érdekes dolgokat produkálni. Kidobja..vagy összekapcsol de nem engedi át az olajat...Esetleg megszorul és még úszóban sem lehet a pöckét benyomni. Amúgy ha járó motornál oda van húzva neki..kell fogja a motort,simán is.Akkor az a kör jó. És a csatlakozó szórakozhat. (Gondolat)
Válasz Vinkó75 #17352. hozzászólásáraA szelektornál a motor melletti relé dobozba áram kijön, de a relé vezérlő áram már nem. Motor áttelt nézve tavasszal, mert a fogaskereket cserélni kelet egy helyen lenyalta a fogakat.
Dob kosár állítást még nem néztem. Majd ha melegebb lesz.
Test hiányokra gondolok többnyire mindenhol azzal volt a gond.
Egy 7700-as traktorról, lenne szó, aminek a hátulján található 3 pár hidraulika csatlakozó, amelyből egy semmit sem reagál, a másik két pár rendesen dolgozik.
Mielőtt teljesen megadta volna magát lassabban dolgozott, mintha áteresztett volna valahol.
A fülke mögött található 3 darab elosztó, amit a rudazatok működtetnek.
Ezek valamelyikével lenne gond?
Válasz KalmárGazda #17348. hozzászólásáraA szelelő állító motor körül a feszülő szoruló alkatrészek. Valamint a motort szétszedni és kipucolni. A szénkefék fel szoktak szorulni mivel a pára okoz némi gondot. A dob kosár állítónál szintén kontakt szokott lenni általában. Ott még a motor rögzítések is földelés ként szerepelnek. Volt hogy elég volt a csapokat kiszedni és megpucolni. Ezt az adapteren a motolla fordulat motorja is elköveti néha.
25046 hozzászólás
Válasz GREVEN #17397. hozzászólásáraRápattintod a hevederesre és viszi mint foxi a lábtörlőt. Van lehetőség ennél a típusnál is a mellső támasztó kerekekre. Mivel az a kissé túlművelt talajt vissza nyomja. Ideálisabb terepet kap a tárcsasor. De egy lazított talajban (ha indokolt) simán direkt vet ez is. Nálam még nyomokban a szója sor is látszik. De idáig szépnek mondható.
Válasz Batka #17396. hozzászólásáraErre mondjuk nem gondoltam,hogy repcét vethet.
A terület az látszik, hogy sekélyen van bolygatva előtte, meg nem nagy a talaj ellenállás.
De mik az esélyek mondjuk egy grúberezett táblán, búza vetőmaggal?
Mondjuk ha nem rakom meg nagyon, csak 1-1 zsákot tesz bele az ember mindig?
Ha van elől is egy sor tömörítő kerék vajon könnyebb lehet húzni?(Ez már kicsit vetőgép topicos, de üsse kő)
Válasz GREVEN #17395. hozzászólásáraEbben a konkrét esetben sima ügy. semmi
1. repcevetés, max 50 kg vetőmag van a tartályban!
2. Szántás nélküli terület ideális körülmények közt
Mondjuk egy szántott területben 20 q vetőmaggal a puttonyban, az egy másik eset lenne.
Mekkora biztonsággal bír el egy ilyen gép egy ekkora vetőgéppel?
Az látszik hogy nem kötött a pálya, de vannak elég komoly emelkedők.
Vajon a gumik vizezve lehetnek?
Vagy komoly chip tuning lehet rajta esetleg?
https://www.youtube.com/watch?v=i-BHNzMflUo
Válasz dr.T #17387. hozzászólásáraat tettem mar regebb es a masikbis ugyan azt csinalya!!gondoltam van itt valaki aki tud segiteni,h miis lehet a problema!!:D
Válasz Mf-es? #17392. hozzászólásáraAz egy keskeny nyomtávú ültetvény traktor......
Válasz Mafi01 #17389. hozzászólásáraEz mekkora lehet?MTZ892,hol áll mellette?
Válasz JDFERI #17390. hozzászólására
https://youtu.be/xuX2nV0gSOU
Tegye fel a kezèt aki nem szeretne egy ilyet a saját udvarába ?!
Hello! Nekünk van a családban egy 5090M típusú. Mi csak kiszolgáló traktorként használjuk. Nálunk vetéshez, pótkocsizáshoz, (2500L) permetezéshez, cambridge hengerezéshez van használva. 2 év alatt aszem 1200 üö ment bele. Nálunk nagyon bevált szeretjük.
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy mi a véleményetek az 5100M szériáról?
Vegyes használatra szeretném alkalmazni, talajművelés, vetés, szálastakarmány készítés, pótkocsizás. 30ha szántó, 30ha kaszáló lenne a munkaterülete. Talajon megállja a helyét?
Válasz picus #17385. hozzászólásáraTedd att egy masik korbe!
Válasz GREVEN #17381. hozzászólásáraFeco,
esetleg ha járnál erre.
sziasztok volna egy kerdesem :D nemtudom mi lelte de azt a kart amivel az eketis forditom meg nem tudom uresbe tenni!!sajnos maskeppen nemtudom elmagyarazni :( es nagy szuksegem lenne ra mer igy nem tudom a vetogepet normalisan hasznalni mivel forgoboron es utana van a vetogep es oda negyon kellene nekem!!:( kerlek segitsetek ha tudtok :D
Válasz .Feco. #17383. hozzászólásáraokéoké. Csak azért érdekelt volna mert úgy láttam, hogy a 9 literes is PSS a kisebb lóerős 6
8-as PV-s a 6.8-as nagyobb paciss PSS...
Köszi előre is!
Válasz borda77 (Joe) #17382. hozzászólásáraÍgy kapásból nem, most Belgiumban vagyok, otthon majd megnézem...
FECO!
Tudnál erre válaszolni nekem?
A 6,8 literes JD motorknál mit jelent a PSS és PVS?
Köszi...
Válasz .Feco. #17380. hozzászólásáraÉrtem. Teljesítményben a 30-as többet tud mint a 20-as? Mert a müszaki adataiban szinte teljesen megegyezik.
Súly, tengelytáv, hossz, gumizása azonos.
Egy ekkora méretü traktornál mi az ideális gumizás?
Látni 650-es hátsókkal is meg 480 vagy 520-al ha jól láttam őket.
Sorba szükösen fér be, arra mindenképp néznék rá müvelő kereket,de mondjuk egy 3 méteres grúberhez mi lehet a jobb gumizás vagy pótkocsihoz?
Köszönöm válaszod!
Válasz GREVEN #17365. hozzászólásáraSzia, ami késik jön!
A 6020 sorozstban jelent meg először az IPM (csak akkor még nem volt a gyerek elnevezve) A 6420 és 6420S valamint a 6920 és 6920S modellek teljesen egyformák voltak egy dolgot leszámítva: az S modellek tudta +10LE-t adni a motornak amikor TLt hajtott vagy pótkocsit húzott.
A 6930 modernebb eszköz, sokkal kiforrottabb a CR rendszer (az első néhény évben a 20-asokban nem is CR volt hanem Bosch VP44), fejlettebb az elektronika, viszont megjelenik az EGR és a VRG turbó, ami meg ellene szól... Kényelmesebb és kiforrottabb gépe a 30-asok zerintem...
Válasz Wilde #17378. hozzászólásáraaz érdekes nem tudok rá mit mondani, beszéltem a mi szervizesükkel, szerinte lenni kell pöttynek... ha nincs akkor passzolok...
Válasz Drisa #17377. hozzászólásárakite csinálja,nem találunk pöttyöket
Válasz Wilde #17374. hozzászólásáraNa várj? Ez cr motor? Akkor barna műanyag fedélen kell lenni szín pöttynek.
Válasz Wilde #17374. hozzászólásáraMindenképpen szakemberrel (értsd pl.kite) csináltasd ez nem gyertyacsere a simsonban...
Válasz Wilde #17374. hozzászólásárasemmi?
Válasz Drisa #17373. hozzászólásáraami benn volt azon nincs jelölés
Válasz Wilde #17371. hozzászólásárakék rózsaszín és szürke van, csak azt szabad bele tenni ami volt is benne, mindnek más az ellenállása.
Válasz Wilde #17371. hozzászólására3 éve volt cserélve nem emlékszem de kite szervizes ajánlotta hogy melyik kell mi azt raktuk remanost...
Válasz Drisa #17370. hozzászólásáraKi-nél van fehér és kék.A kék van piros helyett is azt mondják.fehér helyett fehér.
Válasz Wilde #17366. hozzászólásáraPersze mert ott nem értenek hozzá. 6820 ban mi is cseréltünk de két féle lehet benne.
Válasz lala1 #17368. hozzászólásáraköszi szépen
Válasz Wilde #17366. hozzászólásáraMi anno a 6920,ban cseréltünk. 1200-300 óra volt a gépben. Szürke pöttyös vot benne,lilát raktunk. Most 13ezer van benne azóta. Tehát a lila többet bírt.
Válasz Marci3 #17360. hozzászólására2 verzió van. 1: a joboldali pult oldala mögött,a padló fölött. 2: az ülés alatt a radiátor mellett..
üdv.valaki cserélt már injektorokat 6620-on ??színkódot kérnek,de az enyémen ilyen nincs.Állítólag 2 fajta van,nem tudom mi lehet a külömbség.az az érdekes,hogy ha nem a márkakereskedőnél rendelném ,nem kérnek semmilyen színkódot.
A 6920 és a 6920S között mi a különbség?Csak a lóerő?
Feco
Te ígérted nekem, hogy mesélsz mi a különbség a 6920 és a 6930 között. Ha jól rémlik te inkább a 6930-at preferáltad csak nem fejtetted ki.Nagyon el lett sumákolva ez a dolog.
Mindenki készüljön fel.
Jön a sarkvidéki hideg plusz havazás.
A 6,8 literes JD motorknál mit jelent a PSS és PVS?
Eladó sorba került pár traktor, bővebb infókért keress bátran.
John Deere:
7280R 2012-es, 280 lóerő, 3616 üzemóra,
8310R 2013-as, 310 lóerő, 5392 üzemóra
A 6,8 literes JD motorknál mit jelent a PSS és PVS?
Sziasztok!
6020-as traktoron beragadt a fűtés szabályzó gomb, és eltört az alján valami. Tudja valaki, hogy a burkolat alatt hová megy a bowden (gondolom az van benne)?
Köszi előre is!
Válasz Mf-es? #17358. hozzászólásáraHúúúúúúúúú na az a durva nem a kék haj !
Válasz Vinkó75 #17357. hozzászólásáraVagy valaki eltekerte.Itt fordítva volt a jelölés,és megszívatott.
Válasz stocklattila #17353. hozzászólásáraA csatlakozók..rendesen működnek ? Ha szétesőben vannak szoktak érdekes dolgokat produkálni. Kidobja..vagy összekapcsol de nem engedi át az olajat...Esetleg megszorul és még úszóban sem lehet a pöckét benyomni. Amúgy ha járó motornál oda van húzva neki..kell fogja a motort,simán is.Akkor az a kör jó. És a csatlakozó szórakozhat. (Gondolat)
Válasz KalmárGazda #17355. hozzászólásáraA kabin jobb oldalában vannak a csatlakozók. Már volt rá példa meg égett a (pin) csatlakozó saru.
Válasz Vinkó75 #17352. hozzászólásáraA szelektornál a motor melletti relé dobozba áram kijön, de a relé vezérlő áram már nem. Motor áttelt nézve tavasszal, mert a fogaskereket cserélni kelet egy helyen lenyalta a fogakat.
Dob kosár állítást még nem néztem. Majd ha melegebb lesz.
Test hiányokra gondolok többnyire mindenhol azzal volt a gond.
Válasz stocklattila #17353. hozzászólásáraIgen,ott kell kereskedni.
Egy 7700-as traktorról, lenne szó, aminek a hátulján található 3 pár hidraulika csatlakozó, amelyből egy semmit sem reagál, a másik két pár rendesen dolgozik.
Mielőtt teljesen megadta volna magát lassabban dolgozott, mintha áteresztett volna valahol.
A fülke mögött található 3 darab elosztó, amit a rudazatok működtetnek.
Ezek valamelyikével lenne gond?
Válasz KalmárGazda #17348. hozzászólásáraA szelelő állító motor körül a feszülő szoruló alkatrészek. Valamint a motort szétszedni és kipucolni. A szénkefék fel szoktak szorulni mivel a pára okoz némi gondot. A dob kosár állítónál szintén kontakt szokott lenni általában. Ott még a motor rögzítések is földelés ként szerepelnek. Volt hogy elég volt a csapokat kiszedni és megpucolni. Ezt az adapteren a motolla fordulat motorja is elköveti néha.
Válasz stocklattila #17349. hozzászólásáraAttenged vagy abszolult nem reagall semirre?
Válasz stocklattila #17349. hozzászólásáraEreszthetnéd kicsit bővebbre a hibaleírást hátha többen olvassuk. Valaki biztos reagál használhatót.
Sziasztok!
Segítséget kérek tőletek, egy 7700-as traktor egyik hidraulika köre nem működik, a másik kettő igen.
Az elosztóját kellene feljavítani?