Gázolaj árak 625 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 400.48 Ft USD 366.7 Ft CHF 415.63 Ft GBP 475.06 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25084 hozzászólás
#17034 decsi
2016-11-14 07:49:47

Válasz Mf-es? #17032. hozzászólásáraSokkal hangosabb a 4650! A 8000-ben semmi zaj nincs.

#17033 bandigh
2016-11-14 06:55:23

Válasz Papa951 #17025. hozzászólásáraEzt a 79 és 75 öt így kell értelmezni: "A folytonos zaj 3 dB-es növekedése kétszeres hangteljesítmény-növekedést jelent, annak ellenére, hogy kísérletek alapján az emberi fül nagyjából 10 dB növekedést érzékel kétszeres hangosságnövekedésnek." (Wikipédia)
Tehét azért van némi különbség.

#17032 bandigh
2016-11-14 06:45:01

Válasz Mf-es? #17032. hozzászólásáraHaha, jó érvelés smile laugh Hameg végképp marad a gép akkor egy profi füldugó használatával minden fontos dolgot meghallasz, csak a fölösleges zajt szüri meg. Na nem a szivacsosra kell gondolni.

Nincs profilkép
#17031 Claaastra
2016-11-14 06:35:40

Válasz Mf-es? #17032. hozzászólásáraFujd ki purhabbal a réseket( láttam már hasonlót)smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#17030 Mf-es?
2016-11-14 06:30:35

Válasz Claaastra #17031. hozzászólásáraAz inasom,kijelentette,vegyek egy 8ezrest,mert hangos a 4650.Nem lesz traktor csere,csak bebizonyítom,hogy a másik se jobb.smile lol

Nincs profilkép
#17029 Claaastra
2016-11-14 06:09:40

Válasz Mf-es? #17023. hozzászólásáraEz qrvajó megméred és akkor? ,ha hangos akkor mérés nélkül is hangos

#17028 MFM
2016-11-13 23:32:30

Válasz lala1 #17013. hozzászólásáraAz nem gond, amúgy is olajcserés, azért mostanra időzítettük a szimeringcserét. Meg a traktor jobb oldalán a fülke alatt is folyik valahonnan az olaj, egy csőre azt hittem, hogy kirepedt, kibányásztam nagy nehezen aztán persze semmi baja nincs, most azon fő a fejem, hogy hogyan tegyem vissza.smile cursing És fogalmam sincs miből jöhet az olaj, fellül a fülke és a váltó közt minden teljesen száraz, allul meg a traktor hasa végig tiszta olaj. És sajnos nem férek hozzá semmihez az alváz miatt, pedig a hátsó kereket már ledobtuk. Itt hátul meg én úgy vettem észre, hogy a szimering mellöl jön, bennt a tengelycsonk helyén csak zsíros, egyáltalán nem olajos.

#17027 csoppika
2016-11-13 19:54:35

Válasz F-A-R-M-E-R \ #17026. hozzászólásáraJah...de ha lehúzol vele 20 évet...akkor már nem is fog "zavarni" annyira...(mivel nem hallod)smile sweatdropsmile biggrin

#17026 F-A-R-M-E-R \
2016-11-13 18:03:55

Válasz Mf-es? #17027. hozzászólásáraAz újat gondolom max. ford. mérik! Használt, váltó hanggal + rosszul szigetelt fülkével. 90-100 Decibsmile devilÉn ha rosszul zárom fergi ajtót néhány mm-el nagyon észre vennismile whistling

#17025 Mf-es?
2016-11-13 17:50:49

Válasz F-A-R-M-E-R \ #17026. hozzászólásáraMeg nem mindegy,hogyan mérik.Csak motor,vagy terhelés alatt,egy kis váltó hang al együtt.

#17024 F-A-R-M-E-R \
2016-11-13 17:48:02

Válasz Papa951 #17025. hozzászólásáraÚjkorúkban esetleg lehettek ilyen értékek, mostmár szerintem bőven 80 fölött vannaksmile pimp

Nincs profilkép
#17023 Papa951
2016-11-13 17:21:53

Válasz Mf-es? #17021. hozzászólásáraA gyermekem ezt találta:

4650 -->79 dB
8x00 -->75 dB

http://konedata.net/traktorit/john-deere/

Cserébe jó száraz, szeles betakarítani való időt kérünk keddre. smile rolleyes

#17022 F-A-R-M-E-R \
2016-11-13 15:30:21

Válasz Mf-es? #17023. hozzászólásáraMajd oszd meg az adatokat nagyon kíváncsi vagyok mi a zajszínt az öregbensmile thumbup

Nincs profilkép
#17020 .Szabi.
2016-11-13 14:49:19

Válasz Mf-es? #17021. hozzászólásáraAha,akkor biztosan lesz valaki aki db-mérővel megkéri mindkét típust és lehetőleg %-os különbségben megadja a választsmile lol

#17019 Mf-es?
2016-11-13 14:28:31

Válasz .Szabi. #17018. hozzászólására6000-es nem erdekel,a ket tipus kozti erdekelne.

#17017 GREVEN
2016-11-13 13:40:13

Válasz Mf-es? #17015. hozzászólásáraÉrtéket nem tudok mondani,de a 8300T-nek kicsit hangosnak érzem a fülkéjét.

Ha egész nap 2000-en döngetném szerintem estére meg is kattannék.

De lehet csak szokatlan a Fergussonhoz képest,mert azzal dolgozok többet.

Nincs profilkép
#17016 .Szabi.
2016-11-13 13:38:25

Válasz Mf-es? #17015. hozzászólásáraSokkal zajosabbak,mint a 6000-sek.

#17014 Ádám Zoltán_58033
2016-11-13 13:34:25

Válasz szanberg #17014. hozzászólásáraKöszönöm, hogy írtál! Természetesen három évvel ezelőtt is és most is: Tank kitisztítva csövekkel együtt a hozzá való csöveket leadtam ultrahangos tisztításra. Ledugózva lefolpakkolva kaptam meg mindent. De itt kikoptak a szivattyú csapágyai 1 ezer üzemóra alatt. Ezt mondták... De már mindegy...

#17013 Mf-es?
2016-11-13 13:22:45

Mekkora dB.zaj van a 4650,meg a 8ezres jd.fulkeben?Van valahol adat rola?

#17012 szanberg
2016-11-13 12:34:33

Válasz Ádám Zoltán_58033 #16990. hozzászólásáraZoli!
Mindent átnéztetek rajta mikor javítva lett?

Mert bár sok meló meg pénz is de magasnyomású rendszert csak együtt javítunk minden elemével.
Szivattyú, rail cső, magasnyomású csövek, injektorok együtt átnéz,diagnosztika, ultrahangos tisztítás ésatöbbi....persze a rossz alkatrészt kikell újra cserélni. Továbbá tanktisztítás, új szűrők felrakása stb...

Ha csak egy injektor is bexarik igazából ezt megkéne csinálni akkor is, hogy nyugodt legyen az ember.

Nekem 5000óra után volt ilyen bajom Perkins motornál, itt injektorral volt baj de mindent lemetéltünk a gépről és átvizsgáltattam,rosszat kicseréltük, azóta ment kb 2000-et és fain is, remélem 5000-et megint elmegy!
A nagyobb gépen a sisu motornál 10.000 óra van de még nemvolt vele baj, csak az elektromos tápszivattyút kellett kétszer cserélni ezalatt. Látszik, hogy hidegindításnál picit "ifásabb" a sztori már a beröffenés pillanatában, biztos, hogy mosódik már ki az injektorok vége, de amúgy stabilan egészségesen üzemel, csak bírja majd még sokáig reméljük.

#17011 lala1
2016-11-13 12:14:07

Válasz MFM #17011. hozzászólásáraKibányászod a régit,beütöd az újat. Ha mindent odakészítesz,az olajat se kell elengedni. 1-2 liter folyik ki,ha ügyes vagy! Kérdés,h biztosan a szimering folyik,és nem a csonk mellett a bordás hüvelyből.

#17009 MFM
2016-11-13 09:08:58

Abban esetleg tudtok segíteni, hogy fordítható kardános gépen a szimeringet hogyan lehet cserélni?

Nincs profilkép
#17008 picus
2016-11-13 08:25:20

Válasz lala1 #17005. hozzászólásáraA tegnap kezdte es van,h megy rendesen es van,h ezt csinalya!!elozmeny semmi nemvolt!!ez a problema,h Romaniabol vagyok!!:( es erefele elegge elvan maradva a szervizes dolog!!(sajnos):((

#17007 Ádám Zoltán_58033
2016-11-12 22:07:21

Válasz Vadmalac #17008. hozzászólásáraRendesen kútról tankolunk mint mindenki más a faluban, de a többi gépünk még sosem járt így, csak ez az egy...

#17005 Vinkó75
2016-11-12 21:14:21

Válasz Vinkó75 #17006. hozzászólásáraEgész pontosan......www.justanswer.com/agriculture-and-farm-equipment/8nau8-point-not-work

#17004 Vinkó75
2016-11-12 21:11:31

Válasz lala1 #17004. hozzászólásáraÜdv ! www.justanswer.com. Kevin belevaló fickó...szépen felpakol mindent. De kérdezni is lehet tőle.

#17003 lala1
2016-11-12 20:56:03

Válasz picus #17003. hozzászólásáraTöbb probléma okozhatja. Nekem az emelő és süllyesztőszelep hézagolása oldotta még ezt a problémát. Ha a poti megy el,akkor inkább összevissza emel süllyesztett,vagy végálásban nem engedi el az LS-t. Esetleg csak a gyorsemelő süllyesztő gombok folyamatos nyomva tartásával működik csak (vészüzemmód). Mióta van ez a probléma,s hogyan kezdődött? Helyileg hol vagy?

#17002 lala1
2016-11-12 20:49:50

Válasz Vinkó75 #17000. hozzászólásáraSzevasz! Neked van erről a kalibrálásról irományod?

Nincs profilkép
#17001 picus
2016-11-12 20:05:57

Válasz Vinkó75 #17002. hozzászólásáranincs sajnos es ezer erdeklodom!!!!!

#17000 Vinkó75
2016-11-12 20:01:16

Válasz picus #17001. hozzászólásáraKözeledben van ki csinálta már, esetleg szervíz.

Nincs profilkép
#16999 picus
2016-11-12 19:36:38

Válasz Vinkó75 #17000. hozzászólásárade hol tudnam en azt vegignezni????:D

#16998 Vinkó75
2016-11-12 19:32:30

Válasz picus #16999. hozzászólásáraAz egy "hosszú dolog" bár nem lehetetlen. Diag biztosíték....index kapcsoló jobra balra fényváltó kapcsoló ..És ismerni a számsorok hivatkozását. És a lementési folyamatokat. Nézd végig hogyan csinálják abból jobban tanulsz. Mint oldalakat írni és lépéseket.

Nincs profilkép
#16997 picus
2016-11-12 19:25:55

Válasz Vinkó75 #16997. hozzászólásáraes a kalibralast,h kellene csinalnom???????:D

#16996 Ádám Zoltán_58033
2016-11-12 18:58:44

Válasz mtz1221 #16996. hozzászólásáraAZ újat nem tudom de van gyári felújított 1,5mill.

#16995 Vinkó75
2016-11-12 18:45:46

Válasz picus #16995. hozzászólásáraNem biztos ! De lehet ott vezeték szakadás....fogas ív probléma a potit egy multival is ki lehet mérni.A poti o,5-1,5 és 3,5-4,5 volt közt kell mutatnia ha jól működik. Ellenkező esetben poti vagy vezeték probléma. Majd kalibrálás de lehet az is segítene elsőre. De lehet léptetőmotor probléma is. Diagnosztika kell mindenképp.

#16994 mtz1221
2016-11-12 18:40:42

Válasz Ádám Zoltán_58033 #16990. hozzászólásáraCsak kíváncsiságból kérdem,menyi egy új szivattyú hogy másodszor is megvetted a felújítottat ?

Nincs profilkép
#16993 picus
2016-11-12 18:26:07

Válasz Vinkó75 #16992 hozzászólásara koszonom a segitseget es meg volna egy kerdesem,h ezt kellene kicserelni ha minden igaz??:D

#16992 Diesel Tibor
2016-11-12 18:25:41

Válasz Ádám Zoltán_58033 #16990. hozzászólásáraLegalább most már biztos lehetsz benne ,hogy vannak benne forgó alkatrészek.smile whistling ..
((ha eddig kételkedtél volna benne.))

Nincs profilkép
#16991 picus
2016-11-12 18:22:32

Válasz Ádám Zoltán_58033 #16990. hozzászólására ez egy szep tortenet!!! igen ennyire ki vagyunk szolgaltatva es enis amiota az eszemet tudom azota traktoron es kombanyon nevelkedtem de igazabol nemvolt ijen potmeteres dolgokkal bajom!! inkabb mind mekanikus problemakkal volt dolgom!igy ne haragugyatok ha nem igazan tudom mirolis beszeltek!:( csak szeretnem megoldani a problemat ha lehetseges es ne kelyen szervizt hivjak!:(

#16989 Diesel Tibor
2016-11-12 18:15:39

Válasz picus #16989. hozzászólásáraA hátsó függesztő karon van, a tövén és biztos le van burkolva ,kövesd a vezetéket,ez az első lépés .smile cowboy

#16988 Ádám Zoltán_58033
2016-11-12 18:14:02

Leírok egy szép történetet:Tárcsázok két héttel ezelőtt a 8220-as nagy gép kiírt egy hibakódot ami azt jelentette el van dugulva az üzemanyag szűrő. Vetten rá gyorsan kettőt de a hiba nem múlt el.Elhívtam egy srácot aki megállapította, hogy az injektornyomás nem megy fel csak 800ra 1200 helyett.Nem hittem el, hiszen mikor megvettem három évvel ezelőtt 6db új injektort kapott és azt mondta a KFT vezetője vegyek egy olyan szivatyút rá amiben minden ki van cserélve csak a külseje a régi..Megvettem mindent 800 ezren felül fizettem. A gép azóta 1000 üzemórát ment. Most kiderült a szivatyúban minden el volt kopva, mondom nekik de hát azt mondták 6-7 ezret megy de nem ment csak 1 ezret. Egy kedves kis nő azt mondta , hát forgó alkatrészek vannak abban, csapágyak.Most 43 éves vagyok 5 éves korom óta hordott nagyapám a kombájnnal. Egész életemben szerelő voltam, így nem tudtam mit mondhatnák ennek a kis hölgynek arra hogy forgó alkatrész van a traktorban. Megint kifizettem nekik 500 ezret és csendben eljöttem. Összeraktuk jó lett...De vajon meddig? Ennyire ki vagyunk szolgáltatva mindennek? Engem azóta mintha agyonvertek volna, nem a pénz miatt csak egyszerűen megviselt ez a helyzet.

Nincs profilkép
#16987 picus
2016-11-12 18:01:03

Válasz Diesel Tibor #16988. hozzászólásáraok csak az a problemm,h nemtudom,h hol talalhato az a potmeter es,h mit kell a csavarhuzoval csavarni!!!!!:D

#16986 Diesel Tibor
2016-11-12 17:58:57

Válasz picus #16987. hozzászólásáraAkkor Ádám írása a követendő.smile cowboy

Nincs profilkép
#16985 picus
2016-11-12 17:52:28

Válasz Diesel Tibor #16986. hozzászólásáraez egy John deere 6506 os szeria!

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]