Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR413.74 FtUSD396.67 FtCHF443.85 FtGBP498.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz t.peti #16796. hozzászólásáraNyílván persze én ismerem a részleteket is, csupán annyit akartam írni, hogy a 10éves másik technikánál az az általános és alap amihez talán most ért oda a JD persze 60milliós áron/traki hehe
Válasz t.peti #16795. hozzászólásáraItt volt egy még nyuszi színekben anno...Igaz full mechanikus. 8 évig nyúzták,a legnagyobb gond a szelepszár szimering volt. Azt kellett cserélni kétszer.10 ezer óra felett járt már mikor eladták. Nekem nem tetszett párszor dolgoztam vele. Az univerzális kialakítás jobban fekszik nekem. De attól függetlenül működő képes verzió. A muszka mikor felvásárolta a céget,attól ez még nem lett gagyi. AZ IH mx széria Kamaz színekben is elérhető. Az RMS 161-es kombájnnal elindultak egy nyugati színvonal felé.
Válasz szanberg #16794. hozzászólására220lóerő és nem 370lóerő
Meg a 12 soros JD vetőgép egy picit nagyobb vasdarab mint a White, főleg hogy sávtisztító minden van rajta.
Válasz szanberg #16792. hozzászólásáraerősen zárójelben: komoly cég lehet ahol egy Versatile márkában, annak alkatrész és szervízellátásában bíznak inkább a John Deere helyett.
És ez a magánvéleményem
Válasz t.peti #16793. hozzászólásáraMost mondjam, hog a 6497-essel a 12-es White-ot 2,5-2,7 literből huzigáljuk!?!?!?vagy a 6,7-es kongskilde kombinátort is hasonló számokkal?!?!?!?!
és közel 10ezer óra alatt kb. harmada alkatrészt vettük hozzá mint akármelyik zöldhöz(ami magas áron volt az a gumi rá hehe), erre nagyobb összegben mernék fogadni.
Válasz szanberg #16792. hozzászólásáraNah majd ha fél évig nem jön hozzá alkatrész akkor rájönnek.....
Az összes közül még mindig a zöld-sárga a kevésbé legszarabb és a fogyasztása mára a legjobb lett.
A 12 soros vetőgépet 3 literből húzza a 370lóerős traktor...
nem rá költenél vazzeg hanem a faxa munkaminőségedre, ha így bajod volt a vetéssel akkor úgy meg nem lenne, ennyi.
de Te tudod.
A 8000T meg jóhogy elég jó teljesítményű egy 170lovas közép géphez képest, főleg, hogy hernyó. nagy nehéz jó fogású erős.
A kettőt nem egy lapon kell említeni, az lenne a nagy szám ha nem boldogulna az 5,2-es tárcsával meg 5késes lazítóval amivel a ferga eldolgozott.
Válasz szanberg #16786. hozzászólásáraMegérezte a John Deere feelinget és minőséget, azután a Fergasszony már nem tetszetős
És ha jól emlékszem a kolléga nem is volt sose elájulva az MF-től
Válasz GREVEN #16785. hozzászólására480-as ápoló kerék kell ikerbe hátulra, előlre meg szimplán.
Tavasszal is jó az ikerápoló talajmunkára mert jóval nagyobb a felfekvő mint egy 620 v 650-es guminál.
Nem a tömörödéssel van a baj. A traktor nyomon pattog a vetőgép, egyenetlenül vet, foghijasan kell és végig látszik azokon a sorokon hogy nem faca.
105 lovas kis traki hanyatt esik a vetőgéppel.
Nem tudom nálatok hogy megy, de itt mindig egybeér a gabona fujás, a kukorica napra fujás, mütrágya meg a huzatás, és mire körbe érünk akkor a kuki napra ki is nőlte magát. Permetezni is max reggel 1 tartállyal meg este egy tartállyal lehet mert napközbe forróság van, este meg harmat.
Válasz GREVEN #16785. hozzászólásáraFigyelj már!
Mi egy 110lovas kistrakival végezzük a ermetezésekez, műtrágya szórásokat, húzatásokat, de még azzal is vetünk ráadásul. Igaz, hogy még egy ha lenne ilyen akkor kissé lazább lenne a sztori de azt gondolom, hogy kb kétszer akkora területen csináljuk így évek óta, nehogymár ne férjen bele egy kisgép melójába húzatás plussz vegyszerezés mert rögtön lehidalok.
Nekem a 12soros gépet a 6497-es húzza, két sor a traktornyom széleibe vet de sosem láttam még, hogy azok gyengébbek lennének, igaz itt nem olyan puha a föld, masszívabb agyag a talaj aztán lehet nem jön létre akkora tömörödés különbség, vagy nemtudom.
A fergára vegyetek keskeny ikrezést aztán megvan oldva a sztori én azt mondom.
A Fergussonon kapcsos ikrezés volt 520-as, belül 650-es gumikkal de azt nem tudtuk ugy állítani hogy ne a nyomba vessen. Utolsó évben már csak szimpán vetettünk mert ugy 2 sor volt gyatra nem pedig 4.
Válasz GREVEN #16781. hozzászólásáraÜdv!
Valami kis traktorod nincs kultivátorozni ?
Mert vetni el tudnál kapcsos hátsó ikerkerékkel is úgy hogy nem taposod a sort.
Válasz .Feco. #16782. hozzászólásáraA 420-asat is dualozni kellene? Lehet a sorköz müvelést kihagynánk a listából. Fő munka a pótozás és a szemenkénti meg a gabona vetés lenne.
710-es gumizással gabona vetőhöz iker már nem feltétlen szükséges?
Válasz GREVEN #16779. hozzászólásáraA 480-as az utolsó méret, amit sor középre tudsz tenni, de az mar eleg szeles. Amerikában ahol mindig keskeny van fent ott 480-as Dual gumizas az alap, de az marad fenn egész évben. Ha művelő kereket es normál kereket is akarsz, akkor a normál 650-es vagy 710-es, míg a cserekerek függesztett vetogephez 420-as legyen, ha permetezni Karsz vele akkor pedig 380-as.
Válasz GREVEN #16779. hozzászólásáraMi 480as gumival vetünk de az már határeset a gumi két oldalára rakja a sort pont. Azzal sorművelni meg már szerintem nem szerencsés.
Válasz dzozi #16772. hozzászólásáraCsak felni cserével tudsz kisebbet venni, mert ami keskenyebb es ugyanerre a felnire felmegy az kisebb lesz fordulokorre, igy betámaszt.
A helyettesítő méretek 16,9R26, 380/85R28, 12,4R32 es a 250/95R34
Válasz GREVEN #16775. hozzászólására4 méteres őrjöngő nem akadály, azzal dolgoznia kell. Elhiszem, hogy előfordul szimpla művelő kerékkel, de egy dolog hogy mi van rajta egy másik dolog meg hogy mi a helyes. Egyszerűen akkora terhet nem szabad ket virsli gumi ra rakni, mert nem bírja. Meg akkor gondolj el egy sorkozmuvelot elé műtrágyaval, vagy egy függesztett vetogepet! A fordulókban 30-40 cm mely nyomokat vágna! Raadasul szét nyomja a gumit rovid idő alatt! Mi is vetettünk a 7430-assal cukorrépát 270-es gumikkal, de ugy, hogy kocsin vittük a kereket es a tábla szélen raktuk fel, mert nem mertük bevállalni vele a közlekedést.... Es ott meg függesztett teher sincs..
Lenne egy kérdésem a 6320 John Deere-ról lekoptak az első gumik és ami most rajta van az 420/70R28 valamivel keskenyebbet szeretnék rá venni miben érdemes gondolkodni(méret,típus)?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Válasz GREVEN #16769. hozzászólásáranagyon nem nagyon van közös metszete annak a munkáknak, amit írsz. Illetve lehetne, mert ha újonnan rendeled akkor választhatsz hozzá megfelelő kerekezést (480/80R48) hosszú tengelyen, ikresítve. Ha nem így rendeled akkor azzal a gumizással, amivel jellemzően rendelik és használtan beszerezhető (650/65R42) nem tudod berakni sorba, vetni még csak-csak, de ott is tapossa a sorokat. Ellenben művelőkerékhez nehéz, csak ikresítve rakható fel, abból a kapcsos nem jó sorközművelni, a tengelyhosszabításos pedig drága. Majdnem annyi lesz a művelőkerék készlet rá, mint maga a gép. Ha kisebbet nézel, mint 6820/6920-30 ott jellemzően állítható felnik vannak 520-es gumikkal, vagy ha 650-essel, a gép súlya még alkalmas arra, hogy szimpla múvelőkereket tegyél rá, amit párszázezerért beszerezhetsz. Egy 6920-as még talán elhúzigáz egy 5,2-es tárcsát, de nem nagy barátok. 5 késsel lazítózni biztosan nem kell vele!
Szükítsük a kört egy kicsit. 7530 contra 7820 esetleg 7830.
A munkaköre továbbra is adott lenne. Kocsizás, vetés, sorköz müvelés és ha kell bírjon az 5,2-es tárcsával meg az 5-ös lazítóval. Utóbbi kettővel csak kis tingli tangli munkákra kellene, hogy ne kelljen a hernyoval elaraszolni 15-20 km-re 3 hektár földért.
Kocsizásnál meg jó lenne ha kényelmes lenne, elég hitványak az utak felénk.
Válasz JD 4630 #16766. hozzászólásáraDobot levariálni,a csapágyház tartót levenni,csapágyházból csavarokat kivenni majd elfordítani,a kalászvisszahordót felül a láncot levenni és a csiga végéről a fogaskereket levenni majd a csavaroknál megbontani és annyira kihúzni a kalászvisszahordót hogy a szíj kijöjjön, a felső szíjtárcsát vagy szétszedni vagy le emelni a szíjat róla.
Válasz JD 4630 #16766. hozzászólására6820 as váltó kuplung felengedésnél és néha power váltásnál süvítő hangot ad,álltalában magasabb motorfordulatnál tapasztalható.Mi lehet ez a jelenség???
Válasz GREVEN #16763. hozzászólásáraA cégnél vanegy 9 éves 7 éves koráig minden talaj munkát az csinált 500ha -on, azóta szinte csak egy négy méteres rapidot húz 7-8 ezer óra van benne nagy baja nem volt
Válasz GREVEN #16761. hozzászólásáraHat en nem lebeszelni akarlak,de nekem a john deere deeler sajat maga mondta,hogy a 7 szeriat elkell felejteni,meg az ujjakbol is,az egyik is merosel beszeltem kiallitason azt mondta om hoztak 1 annak valami hibaja volt azt visszacsereltek egy masikra aztan azt is menesztettek utanna vettek 8 azzal meg nagyon megvannak elegedve,allitolag a jd szerelo azt mondta,hogy a legujabbak mar allitolag jok,de ezt ők sajat maguk mondtak inkabb vegyel valami kisebb 8 ,valami vegett 6 meg a 8 szeriak a bevalltak,remelem valamit segitettem.
Válasz GREVEN #16759. hozzászólására7730-as gépről van valakinek tapasztalata?
Parkéknál szemezgetek eggyel, pirosat kiváltanám vele szívesen.
Pótkocsizni, vetni mennyire jó lehet vele? Sorba bele lehet tenni?
Dupla kerék nélkül mennyire boldogulhat ezzel az ember. 5,2 tárcsa, 5 méter rt meg jövőben egy 4m-es vetőgép valami magágykészítős egymenetben?
Válasz GREVEN #16736. hozzászólásáraÍgy a nagy aratások hevében esetleg tudsz már mondani pár dolgot a régi témára visszatérve? ÉS persze ha kigyógyultál?
Pluszba kérdezném még hogy 5,2-es tárcsa kiköti a 6920/6930-as trakit még. Ha esetleg lóerőben nem is lenne gond de ott a súly a kevés hozzá ha jól gondolom.
Kérdésekre a válasz:
-Nagyon kötött talajok vannak itt Jászladányon. Az öt kés pont elég a 360 lóerős trakinak. Van itt mindenféle gép, mindenféle eszközzel, csak tudják, hogy milyen talajra, milyen gép-eszköz kombó kell.
-A zene pedig a youtube ingyenes hanganyagából származik, ezeket a zenéket ingyenesen fel lehet használni videók alatt.
Ethan Meixsell- The Fiery Furnace
van sok száma ami ugyanígy ingyenes
Válasz GREVEN #16747. hozzászólásáraCsak nálatok a kötöttség kb. 15-20-al kevesebb mint Jászladányban! (Ha jól sejtem hogy ott készült a videó) Ilyen nedvességi viszonyok között még 2 kést elbírna, de gondolom az előző gép kisebb volt 60-80 Le-vel és ez annak lehetett a munkagépe.
25046 hozzászólás
Válasz t.peti #16796. hozzászólásáraNyílván persze én ismerem a részleteket is, csupán annyit akartam írni, hogy a 10éves másik technikánál az az általános és alap amihez talán most ért oda a JD persze 60milliós áron/traki hehe
Válasz t.peti #16795. hozzászólásáraItt volt egy még nyuszi színekben anno...Igaz full mechanikus. 8 évig nyúzták,a legnagyobb gond a szelepszár szimering volt. Azt kellett cserélni kétszer.10 ezer óra felett járt már mikor eladták. Nekem nem tetszett párszor dolgoztam vele. Az univerzális kialakítás jobban fekszik nekem. De attól függetlenül működő képes verzió. A muszka mikor felvásárolta a céget,attól ez még nem lett gagyi. AZ IH mx széria Kamaz színekben is elérhető. Az RMS 161-es kombájnnal elindultak egy nyugati színvonal felé.
Válasz szanberg #16794. hozzászólására220lóerő és nem 370lóerő
Meg a 12 soros JD vetőgép egy picit nagyobb vasdarab mint a White, főleg hogy sávtisztító minden van rajta.
Válasz szanberg #16792. hozzászólásáraerősen zárójelben: komoly cég lehet ahol egy Versatile márkában, annak alkatrész és szervízellátásában bíznak inkább a John Deere helyett.
És ez a magánvéleményem
Válasz t.peti #16793. hozzászólásáraMost mondjam, hog a 6497-essel a 12-es White-ot 2,5-2,7 literből huzigáljuk!?!?!?vagy a 6,7-es kongskilde kombinátort is hasonló számokkal?!?!?!?!
és közel 10ezer óra alatt kb. harmada alkatrészt vettük hozzá mint akármelyik zöldhöz(ami magas áron volt az a gumi rá hehe), erre nagyobb összegben mernék fogadni.
Válasz szanberg #16792. hozzászólásáraNah majd ha fél évig nem jön hozzá alkatrész akkor rájönnek.....
Az összes közül még mindig a zöld-sárga a kevésbé legszarabb és a fogyasztása mára a legjobb lett.
A 12 soros vetőgépet 3 literből húzza a 370lóerős traktor...
Válasz t.peti #16789. hozzászólásáraAnnyiban igazad van, hogy abban még van minőség de az újak azok...
Peregnek szét, épen ma beszéltem egyik ismerősömmel alföldön, úgynézki eltirhítják az R-est verszály lesz helyette
Válasz GREVEN #16787. hozzászólásáraNem költünk rá...
nem rá költenél vazzeg hanem a faxa munkaminőségedre, ha így bajod volt a vetéssel akkor úgy meg nem lenne, ennyi.
de Te tudod.
A 8000T meg jóhogy elég jó teljesítményű egy 170lovas közép géphez képest, főleg, hogy hernyó. nagy nehéz jó fogású erős.
A kettőt nem egy lapon kell említeni, az lenne a nagy szám ha nem boldogulna az 5,2-es tárcsával meg 5késes lazítóval amivel a ferga eldolgozott.
Válasz t.peti #16789. hozzászólásáraNincs mit szépíteni rajta. Teljesítményben keveske lett.
Zöldike eddig nagyon szépen teljesít.
Válasz szanberg #16786. hozzászólásáraMegérezte a John Deere feelinget és minőséget, azután a Fergasszony már nem tetszetős
És ha jól emlékszem a kolléga nem is volt sose elájulva az MF-től
Válasz GREVEN #16785. hozzászólására480-as ápoló kerék kell ikerbe hátulra, előlre meg szimplán.
Tavasszal is jó az ikerápoló talajmunkára mert jóval nagyobb a felfekvő mint egy 620 v 650-es guminál.
Válasz szanberg #16786. hozzászólásáraA fergára nem költünk már. Kihasználatlanság miatt eladó.
Nem a tömörödéssel van a baj. A traktor nyomon pattog a vetőgép, egyenetlenül vet, foghijasan kell és végig látszik azokon a sorokon hogy nem faca.
105 lovas kis traki hanyatt esik a vetőgéppel.
Nem tudom nálatok hogy megy, de itt mindig egybeér a gabona fujás, a kukorica napra fujás, mütrágya meg a huzatás, és mire körbe érünk akkor a kuki napra ki is nőlte magát. Permetezni is max reggel 1 tartállyal meg este egy tartállyal lehet mert napközbe forróság van, este meg harmat.
Válasz GREVEN #16785. hozzászólásáraFigyelj már!
Mi egy 110lovas kistrakival végezzük a ermetezésekez, műtrágya szórásokat, húzatásokat, de még azzal is vetünk ráadásul. Igaz, hogy még egy ha lenne ilyen akkor kissé lazább lenne a sztori de azt gondolom, hogy kb kétszer akkora területen csináljuk így évek óta, nehogymár ne férjen bele egy kisgép melójába húzatás plussz vegyszerezés mert rögtön lehidalok.
Nekem a 12soros gépet a 6497-es húzza, két sor a traktornyom széleibe vet de sosem láttam még, hogy azok gyengébbek lennének, igaz itt nem olyan puha a föld, masszívabb agyag a talaj aztán lehet nem jön létre akkora tömörödés különbség, vagy nemtudom.
A fergára vegyetek keskeny ikrezést aztán megvan oldva a sztori én azt mondom.
Válasz t.peti #16784. hozzászólásáraVan egy traki de az vegyszerezik is és nem nagyon van vele kapacitás huzatni is még.
A Fergussonon kapcsos ikrezés volt 520-as, belül 650-es gumikkal de azt nem tudtuk ugy állítani hogy ne a nyomba vessen. Utolsó évben már csak szimpán vetettünk mert ugy 2 sor volt gyatra nem pedig 4.
Válasz GREVEN #16781. hozzászólásáraÜdv!
Valami kis traktorod nincs kultivátorozni ?
Mert vetni el tudnál kapcsos hátsó ikerkerékkel is úgy hogy nem taposod a sort.
Válasz .Feco. #16782. hozzászólásáraA 420-asat is dualozni kellene? Lehet a sorköz müvelést kihagynánk a listából. Fő munka a pótozás és a szemenkénti meg a gabona vetés lenne.
710-es gumizással gabona vetőhöz iker már nem feltétlen szükséges?
Válasz GREVEN #16779. hozzászólásáraA 480-as az utolsó méret, amit sor középre tudsz tenni, de az mar eleg szeles. Amerikában ahol mindig keskeny van fent ott 480-as Dual gumizas az alap, de az marad fenn egész évben. Ha művelő kereket es normál kereket is akarsz, akkor a normál 650-es vagy 710-es, míg a cserekerek függesztett vetogephez 420-as legyen, ha permetezni Karsz vele akkor pedig 380-as.
Válasz Gergő, #16780. hozzászólásáraHát most nem nagyon tudom mi tévőnek kéne lennem.
Szállításban mennyire kényelmesek ezek a gépek? Aktiv ülés vagy a cabin rugózás a kényelmesebb? TLS hid vagy a sima első hid rugózás?
Válasz GREVEN #16779. hozzászólásáraMi 480as gumival vetünk de az már határeset a gumi két oldalára rakja a sort pont. Azzal sorművelni meg már szerintem nem szerencsés.
Válasz .Feco. #16776. hozzászólására480-as gumival nem fér be a sorba? Vagy még az is keskeny? Mert a 270 az tényleg nagyon karcsú egy 80q-ás gépnek
Válasz dzozi #16772. hozzászólásáraCsak felni cserével tudsz kisebbet venni, mert ami keskenyebb es ugyanerre a felnire felmegy az kisebb lesz fordulokorre, igy betámaszt.
A helyettesítő méretek 16,9R26, 380/85R28, 12,4R32 es a 250/95R34
Válasz .Feco. #16776. hozzászólásáraőrjöngő=pronto csak a köcsög telefon ugy javít at dolgokat hogy nem is veszem észre
Válasz GREVEN #16775. hozzászólására4 méteres őrjöngő nem akadály, azzal dolgoznia kell. Elhiszem, hogy előfordul szimpla művelő kerékkel, de egy dolog hogy mi van rajta egy másik dolog meg hogy mi a helyes. Egyszerűen akkora terhet nem szabad ket virsli gumi ra rakni, mert nem bírja. Meg akkor gondolj el egy sorkozmuvelot elé műtrágyaval, vagy egy függesztett vetogepet! A fordulókban 30-40 cm mely nyomokat vágna! Raadasul szét nyomja a gumit rovid idő alatt! Mi is vetettünk a 7430-assal cukorrépát 270-es gumikkal, de ugy, hogy kocsin vittük a kereket es a tábla szélen raktuk fel, mert nem mertük bevállalni vele a közlekedést.... Es ott meg függesztett teher sincs..
Válasz .Feco. #16771. hozzászólására4m-es Prontot se nagyon dijjazná szerintem egy 6920-as. De ez még csak távlati célként lebeg.
Válasz .Feco. #16771. hozzászólására6215R-t már láttam felénk szimpla egyes müvelőkerékkel. Szerintem azok a gépek se könnyük.
Pedig jó lenne valami kompromisszum.
Nyomba nem vet többet gép nálunk az biztos. 3 éve így megy, mindig el vannak maradva azok a sorok amik a nyomba mennek.
6920-as könnyebb mint az MF és azt is keresztbe vágja a tárcsa ha fog egy rendeset.
Lehet nem ide kellet volna írjak.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem a 6320 John Deere-ról lekoptak az első gumik és ami most rajta van az 420/70R28 valamivel keskenyebbet szeretnék rá venni miben érdemes gondolkodni(méret,típus)?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Válasz GREVEN #16769. hozzászólásáranagyon nem nagyon van közös metszete annak a munkáknak, amit írsz. Illetve lehetne, mert ha újonnan rendeled akkor választhatsz hozzá megfelelő kerekezést (480/80R48) hosszú tengelyen, ikresítve. Ha nem így rendeled akkor azzal a gumizással, amivel jellemzően rendelik és használtan beszerezhető (650/65R42) nem tudod berakni sorba, vetni még csak-csak, de ott is tapossa a sorokat. Ellenben művelőkerékhez nehéz, csak ikresítve rakható fel, abból a kapcsos nem jó sorközművelni, a tengelyhosszabításos pedig drága. Majdnem annyi lesz a művelőkerék készlet rá, mint maga a gép. Ha kisebbet nézel, mint 6820/6920-30 ott jellemzően állítható felnik vannak 520-es gumikkal, vagy ha 650-essel, a gép súlya még alkalmas arra, hogy szimpla múvelőkereket tegyél rá, amit párszázezerért beszerezhetsz. Egy 6920-as még talán elhúzigáz egy 5,2-es tárcsát, de nem nagy barátok. 5 késsel lazítózni biztosan nem kell vele!
Válasz GREVEN #16769. hozzászólásáraezek nem vetni és nem sorközművelni való traktorok legalábbis 6 sorral tuti nem.
Válasz .Feco. #16762. hozzászólásáraAzt hiszem egy rövidke időre fel van függesztve az aratás.
Szükítsük a kört egy kicsit. 7530 contra 7820 esetleg 7830.
A munkaköre továbbra is adott lenne. Kocsizás, vetés, sorköz müvelés és ha kell bírjon az 5,2-es tárcsával meg az 5-ös lazítóval. Utóbbi kettővel csak kis tingli tangli munkákra kellene, hogy ne kelljen a hernyoval elaraszolni 15-20 km-re 3 hektár földért.
Kocsizásnál meg jó lenne ha kényelmes lenne, elég hitványak az utak felénk.
Válasz JD 4630 #16766. hozzászólásáraDobot levariálni,a csapágyház tartót levenni,csapágyházból csavarokat kivenni majd elfordítani,a kalászvisszahordót felül a láncot levenni és a csiga végéről a fogaskereket levenni majd a csavaroknál megbontani és annyira kihúzni a kalászvisszahordót hogy a szíj kijöjjön, a felső szíjtárcsát vagy szétszedni vagy le emelni a szíjat róla.
Válasz JD 4630 #16766. hozzászólására6820 as váltó kuplung felengedésnél és néha power váltásnál süvítő hangot ad,álltalában magasabb motorfordulatnál tapasztalható.Mi lehet ez a jelenség???
2266-oson dob variátor szíj cserével kapcsolatosan minden jó tanácsot szívesen fogadok.
Válasz GREVEN #16763. hozzászólásáraA cégnél vanegy 9 éves 7 éves koráig minden talaj munkát az csinált 500ha -on, azóta szinte csak egy négy méteres rapidot húz 7-8 ezer óra van benne nagy baja nem volt
Válasz GREVEN #16761. hozzászólásáraHat en nem lebeszelni akarlak,de nekem a john deere deeler sajat maga mondta,hogy a 7 szeriat elkell felejteni,meg az ujjakbol is,az egyik is merosel beszeltem kiallitason azt mondta om hoztak 1 annak valami hibaja volt azt visszacsereltek egy masikra aztan azt is menesztettek utanna vettek 8 azzal meg nagyon megvannak elegedve,allitolag a jd szerelo azt mondta,hogy a legujabbak mar allitolag jok,de ezt ők sajat maguk mondtak inkabb vegyel valami kisebb 8 ,valami vegett 6 meg a 8 szeriak a bevalltak,remelem valamit segitettem.
Válasz GREVEN #16761. hozzászólásáraMás senki nem ösmeri ezeket a gépeket?
Válasz GREVEN #16760. hozzászólásáraAratunk nagyban, kesobb megírom
Válasz GREVEN #16759. hozzászólására7730-as gépről van valakinek tapasztalata?
Parkéknál szemezgetek eggyel, pirosat kiváltanám vele szívesen.
Pótkocsizni, vetni mennyire jó lehet vele? Sorba bele lehet tenni?
Dupla kerék nélkül mennyire boldogulhat ezzel az ember. 5,2 tárcsa, 5 méter rt meg jövőben egy 4m-es vetőgép valami magágykészítős egymenetben?
Válasz GREVEN #16759. hozzászólásáraFeconak címeztem volna csak elszexeltem.
Válasz GREVEN #16736. hozzászólásáraÍgy a nagy aratások hevében esetleg tudsz már mondani pár dolgot a régi témára visszatérve? ÉS persze ha kigyógyultál?
Pluszba kérdezném még hogy 5,2-es tárcsa kiköti a 6920/6930-as trakit még. Ha esetleg lóerőben nem is lenne gond de ott a súly a kevés hozzá ha jól gondolom.
Válasz Dinnyés Laci #16757. hozzászólásáraJól megválasztott takarónövény keverék.De ez nem az a topik.Vitát se akarok nyitni.
Válasz Mf-es? #16756. hozzászólásáramelyik az a növény ami felér egy lazítóval
Válasz kissviktor #16755. hozzászólásáraValahol olvastam,külföldi honlapon(no-till),hogy a talajokat a növények gyökerével kell lazítani,nem vassal.
Kérdésekre a válasz:
-Nagyon kötött talajok vannak itt Jászladányon. Az öt kés pont elég a 360 lóerős trakinak. Van itt mindenféle gép, mindenféle eszközzel, csak tudják, hogy milyen talajra, milyen gép-eszköz kombó kell.
-A zene pedig a youtube ingyenes hanganyagából származik, ezeket a zenéket ingyenesen fel lehet használni videók alatt.
Ethan Meixsell- The Fiery Furnace
van sok száma ami ugyanígy ingyenes
Válasz GREVEN #16751. hozzászólásáraNálunk 45-50 cm-en késenként 45-50 lovat lehet számolni.
Válasz GREVEN #16751. hozzászólásáraJó nektek!
Válasz kissviktor #16746. hozzászólásáraSzám címe a videó alatt?
Válasz Vadmalac #16750. hozzászólásáraA Rába ikrezve 9 kést húz ilyenből felénk
Válasz GREVEN #16747. hozzászólásáraCsak nálatok a kötöttség kb. 15-20-al kevesebb mint Jászladányban! (Ha jól sejtem hogy ott készült a videó) Ilyen nedvességi viszonyok között még 2 kést elbírna, de gondolom az előző gép kisebb volt 60-80 Le-vel és ez annak lehetett a munkagépe.
Válasz kissviktor #16746. hozzászólásáraAz ára is nagyon komoly lehet, elég rá a 60 milkacsocsi???