Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.84 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nem igazán találtam neki megfelelő topicot,de itt hátha tud valaki magyarázatot.
Ma arrébb tettük a lazítót( Terradig X5) és a két dió amin keresztül felveszi a két emelő kar mindkét oldalon a szélei be voltak repedezve és eldeformálódott az egész.
Látszik rajta hogy régi dolog mert csupa rozsda már.
Úgy rágyógyult a traktorra ez miatt az eszköz, tornáztunk vele egy jó fél órát mire le birtuk szedni róla.
Szóval ahogy van a furat rajta körbe a szélénék sok sok repedés, törés rajta.
Válasz Termelő12 #16714. hozzászólásáraFontos dolog hogy ki tudd használni a gépben rejlő lehetőségeket, a váltó es a command arm ebben sokat segít hisz minden kéz alatt lesz. Ha te használod mindenképpen csak ajanlani tudom. Elektromos szelepeket is ajánlom, persze ezek mind sok pénz de évek alatt meghozza az árát
750 óránál járunk eddig semmi gond, le is kopogtam.
Válasz Termelő12 #16712. hozzászólásáraNekünk egy éve van, de semmi gond, kényelmes command arm ugye ehhez kérhető. Fogyasztás automata módban tényleg kedvező. Potkocsizasnal álom, majdnem mint egy fokozatmentes.
Tiszteletem! Érdeklődni szeretnék,hogy a Driect Drive váltóval van valakinek tapasztalata? Pozitiv esetleg kellemetlen? meg ér ennyivel többet mint pl egy quad-os váltó? :)
Válasz Tobszi #16707. hozzászólására6310:105... PACI...egyszerű kis masina. Egykori cégemnél újként jött pár darab. Kiszolgáló munkát végeztek zömében. Motor-váltó gond nélkül 10 óra környékén lettek eladva. Sajnos hídrugózás nem volt. Ezért az első híd csapszegeit+perselyeket ette kicsit. De esztergályos megoldotta. A motornál a műanyag felragasztott vízszivattyú lapát, leválása okozott egyszer gondot. A porlasztóknak lehetett után állítani. Az üzemanyag szivattyú kontakt és egyéb hasonló megállásai. Egy visszacsapószeleppel megoldódtak. Az az ennél a típusnál már úgy jött a gép. Ha jó gondos gazdája volt akkor simán bevállalható. Bár ez igaz minden masinára a piacon.
Válasz papa maci #16706. hozzászólásáraPontosan! A levehető ajtós turmixgép már az öné!!
A következő kérdés a piros hangszóróért: Milyen trakik ezek, mennyire érdemes rajta gondolkozni?
Válasz Tobszi #16705. hozzászólásáraBalról jobbra sárga véggel:Gázkar-Irányváltó(jelenleg parkban)-4 power fokozat kapcsoló-Tartomány kapcsoló (A-B-C-D). Tipp 6310 és környéke ?
Válasz T 660 #16701. hozzászólásáraÁllítólag szállításra és hasonló könnyebb melóra elmegy. Itt pár éve egy 130 körüli gépen kemény használat mellett hamar megadta magát.
Válasz Norbi6330 #16697. hozzászólásáraDe lehet, de azt egy egyszerű leszakaszolással. Vagy egy ellenállás méréssel is ki lehet mérni. Iktasd ki szétkapcsolással a funkciókat és így ki tudod szűrni a kört.
Válasz Norbi6330 #16694. hozzászólásáraÚgy látszik hasonló hibával senki sem találkozott, én a jobb hátsó oszlopra gondoltam volna.
Ilyenkor kell egy sokat látott szervizes, ő vagy kollégái lehet láttak már ilyet akkor tudják hova kell nyúlni. Akkor lesz sokba ha ők sem tudják.
Válasz GREVEN #16693. hozzászólásáraNem biztos. Válaszd ki a megfelelő vasat és tedd bele az automata kormányzást. Amibe csak be kell kapcsolni a dolgot az annyival drágább is. A hidraulikába kapcsolt kormányzás jó cucc nagyon, de ha baja van abba is ugyanúgy bele kell nyúlni. A kormányos verzió is jó lehet, főleg ha kedvezel neki egy kicsit, pl elműveled a talajt, nem a szántáson kell műtrágyát szórni, van duplakereked, stb stb
De ezek nélkül is tudnia kell mindent amit a gyárinak
Csak nem szabad vele hajtani nagyon
Viszont a JD cuccot válaszd ha jót akarsz
Válasz Mf-es? #16691. hozzászólásáraGyártó és típus, valamint kivitel szerint akár 2-5millió forint is lehet a vége.
A JD szett az olyan 3+fa körül mozoghat,ez az alap tehát olyan 30cm pontosságú. Az RTK-ás verzió az még 1-1,5 millió+fa körül.És plusz az előfizetés az 1-2cm-re. Ezek most olyan becsült árak.
Válasz GREVEN #16689. hozzászólásáraHa Jd univerzálist rakod bele akkor az max 1-2 óra az elején. Ha viszont egységesíted a konzolokat. És lemented a gépek paramétereit. Akkor utána pár perc az átállás. Felénk van ki 100-150 hektárra is megvesz az alaptól a cm-es pontosságig képes készüléket.
Válasz Gabika6330 Pr. #16683. hozzászólásáraKöszi a visszajelzést, ma megnéztük és kipróbáltuk az általad tanácsoltakat, de sajnos nem az volt a hiba forrása. Ha esetleg van valamilyen egyéb ötlet/tanács azt szívesen fogadom, mert sajnos nem sikerült rájönnünk, hogy mi okozza a hibát! Üdv. Norbi
Válasz robinson #16680. hozzászólásáraÉn csak a gombokat szoktam használni egész nap,a csúszkát csak fel ill. le akasztásnál.
A szenzor lett kalibrálva csere után?
Válasz Norbi6330 #16682. hozzászólásáraJobb hátsó oszlop,kárpit alatt a pótkocsi leakasztására szolgáló kis fekete kar össze zár 2 vezetéket.Tipikus hiba.Mi már megküzdöttünk vele
Hali jd 6330 pr traki tlt, difi, kézifék biztosítéka mindig ki megy (kiment), (csináltam egy biztosíték lámpát avval próbáltam) ha a fülkébe beszállok és a lépcsőn rángatom a fülkét akkor a lámpa villog vagy folyamatosan világit, ma már megbillentettük a fülkét is hogy jobban hozzáférjünk a vezetékekhez de semmit nem találtunk, nem testtelt le egyszerse(nem világítót az izzó).
Már a fülkébe is az összes hozzátartozó vezetékeket megmozgattuk de semmi.
Találkozót már valaki ilyen problémával?
Mi lehet az oka és hol keressem a hibát?
Válasz robinson #16680. hozzászólásáraSzia!
Csavarhúzóval közvetlenül a szabályzószelepet állítod , a léptetőmotor olyankor egy helyben áll. Lehet érintkezési hiba valahol a vezetékben(szakadás zárlat), hibás jelekre letiltja az egész rendszert.
Helyzet- erőszabályzó kikapcsolt állásban kattanásig?
A függesztő tengely vagy nem tudom hogy hívják, amire a szintérzékelő fogasíve van csavarozva ha sokat kottyan az is csinált ilyesmi hibát.
Leggyanúsabb a helyzetszabályzó csúszka valahogy ki kell mérni, a szerelő nem tud rádugni egy laptopot?
Az új léptetőmotorral nincs hibakód?
egy 6110 SE traktor hidraulikája szivat már jó ideje.
A hiba az hogy sem a fülkében lévő szabályozó gombokra, sem a külső gombokra egyszer csak nem reagál semmit. Fel-le gombra nem emel, nem süllyeszt, helyzetszabályozóra nem reagál. Vagy csak nagyon lassan, vagy szaggatottan emel süllyeszt.
Leállítás-újraindítás után most 10-ből kb. 5-ször hiba nélkül működik. De az arány egyre inkább romlik.
Ha a helyzetszabályzó csúszkát mozgatom, attól nagyon gyakran megbolondul. Ha csak a fel-le gombokat nyomogatom akkor akár órákon át jól működik.
Azt is megfigyeltem, hogy ha teljesen leengedett emelőkarokkal állítom le a trakeszt, akkor következő indításkor is általában működik, de ha felemelt helyzetben, akkor jellemzően csak a csavarhúzóval tudom állítani a léptetőmotort.
Már kicseréltem a léptető motort, szintérzékelő szenzort, de ugyanaz a helyzet.
A hibakódok a léptetőmotorra utaltak.
Szerelőnek nincs már ötlete.
Válasz Tobszi #16674. hozzászólásáraAz S 6420 és 6920 után volt ami legerősebb változatot jelentette tehát 6920 tól 6920S kicsivel erősebb. SE 20as széria egyszerűbb kivitele olyan mint most az M. Az R a mostani jobban felszerelt nagyobb tudású gép.
25068 hozzászólás
Nem igazán találtam neki megfelelő topicot,de itt hátha tud valaki magyarázatot.
Ma arrébb tettük a lazítót( Terradig X5) és a két dió amin keresztül felveszi a két emelő kar mindkét oldalon a szélei be voltak repedezve és eldeformálódott az egész.
Látszik rajta hogy régi dolog mert csupa rozsda már.
Úgy rágyógyult a traktorra ez miatt az eszköz, tornáztunk vele egy jó fél órát mire le birtuk szedni róla.
Szóval ahogy van a furat rajta körbe a szélénék sok sok repedés, törés rajta.
Mi okozhatta ezt?
Válasz decsi #16718. hozzászólásáraNem!![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
w660 és a t660-nak ugyan akkora teljesítménye?
Válasz Termelő12 #16716. hozzászólásáraNehezebb, érezhetően erősebb, rugalmasabb. Nagy trágyaszóró fogta a 6820-at, ez nem veszi észre.
A 6820-hoz képest milyen tapasztalatok vannak? :)
Válasz Termelő12 #16714. hozzászólásáraFontos dolog hogy ki tudd használni a gépben rejlő lehetőségeket, a váltó es a command arm ebben sokat segít hisz minden kéz alatt lesz. Ha te használod mindenképpen csak ajanlani tudom. Elektromos szelepeket is ajánlom, persze ezek mind sok pénz de évek alatt meghozza az árát
750 óránál járunk eddig semmi gond, le is kopogtam.
Válasz Drisa #16713. hozzászólására
Köszi a választ :) csak az az 5000 eurot azt picit sokkalolom érte :/
Tényleg nektek,hogy vált be a 150R ? :D
Válasz Termelő12 #16712. hozzászólásáraNekünk egy éve van, de semmi gond, kényelmes command arm ugye ehhez kérhető. Fogyasztás automata módban tényleg kedvező. Potkocsizasnal álom, majdnem mint egy fokozatmentes.
Tiszteletem! Érdeklődni szeretnék,hogy a Driect Drive váltóval van valakinek tapasztalata? Pozitiv esetleg kellemetlen? meg ér ennyivel többet mint pl egy quad-os váltó? :)
Srácok.
A Megadyne ékszíj márkáról hallott már valaki?
Válasz papa maci #16708. hozzászólásáraMegnyugtató hogy ezek szerint megbízható kis masina. Elmegyünk, megnézzük. Bele úgysem lát senki.
Válasz papa maci #16708. hozzászólásáraBocs 10 ezer óra akart lenni...
Válasz Tobszi #16707. hozzászólására6310:105... PACI...egyszerű kis masina. Egykori cégemnél újként jött pár darab. Kiszolgáló munkát végeztek zömében. Motor-váltó gond nélkül 10 óra környékén lettek eladva. Sajnos hídrugózás nem volt. Ezért az első híd csapszegeit+perselyeket ette kicsit. De esztergályos megoldotta. A motornál a műanyag felragasztott vízszivattyú lapát, leválása okozott egyszer gondot. A porlasztóknak lehetett után állítani. Az üzemanyag szivattyú kontakt és egyéb hasonló megállásai. Egy visszacsapószeleppel megoldódtak. Az az ennél a típusnál már úgy jött a gép. Ha jó gondos gazdája volt akkor simán bevállalható. Bár ez igaz minden masinára a piacon.
Válasz papa maci #16706. hozzászólásáraPontosan! A levehető ajtós turmixgép már az öné!!![smile flowers](/oldforum/images/smiles/flowers.gif)
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
A következő kérdés a piros hangszóróért: Milyen trakik ezek, mennyire érdemes rajta gondolkozni?
Válasz Tobszi #16705. hozzászólásáraBalról jobbra sárga véggel:Gázkar-Irányváltó(jelenleg parkban)-4 power fokozat kapcsoló-Tartomány kapcsoló (A-B-C-D). Tipp 6310 és környéke ?
Bocs az amatőr kérdésért, de ebben a típusban van irányváltó? Ha igen akkor hol?![smile blush](/oldforum/images/smiles/blush.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160517204402_jd6310.jpg)
Válasz Drisa #16703. hozzászólásáraSzerintem igen, holnap megnézem a dobozokat meg a számlát.
Válasz guz #16700. hozzászólásáraKite? Gs3 + antenna + aktivációk?
Válasz T 660 #16701. hozzászólásáraÁllítólag szállításra és hasonló könnyebb melóra elmegy. Itt pár éve egy 130 körüli gépen kemény használat mellett hamar megadta magát.
Halihó!
Véleményt szeretnék kérni 8530-as ivt váltóról!azt mondják az felújított váltok nem a legjobbak!így van ez?7000 üzinél cseréltek!
Válasz Mf-es? #16691. hozzászólásáraMost kaptunk kipróbálásra egy kormányos szettet 2,5 cm-es pontosságút. Benne hagyattuk. 4-ből megvolt nettó.
Válasz Norbi6330 #16697. hozzászólásáraDe lehet, de azt egy egyszerű leszakaszolással. Vagy egy ellenállás méréssel is ki lehet mérni. Iktasd ki szétkapcsolással a funkciókat és így ki tudod szűrni a kört.
Válasz Norbi6330 #16694. hozzászólásáraÚgy látszik hasonló hibával senki sem találkozott, én a jobb hátsó oszlopra gondoltam volna.
Ilyenkor kell egy sokat látott szervizes, ő vagy kollégái lehet láttak már ilyet akkor tudják hova kell nyúlni. Akkor lesz sokba ha ők sem tudják.
Válasz papa maci #16695. hozzászólásáraOlyan nem lehet hogy a mágnes kapcsolok vagy a fülkébe a tlt kapcsoló szarak szik (zárlatosak)?
Válasz GREVEN #16693. hozzászólásáraNem biztos. Válaszd ki a megfelelő vasat és tedd bele az automata kormányzást. Amibe csak be kell kapcsolni a dolgot az annyival drágább is. A hidraulikába kapcsolt kormányzás jó cucc nagyon, de ha baja van abba is ugyanúgy bele kell nyúlni. A kormányos verzió is jó lehet, főleg ha kedvezel neki egy kicsit, pl elműveled a talajt, nem a szántáson kell műtrágyát szórni, van duplakereked, stb stb
De ezek nélkül is tudnia kell mindent amit a gyárinak
Csak nem szabad vele hajtani nagyon
Viszont a JD cuccot válaszd ha jót akarsz
Válasz Norbi6330 #16694. hozzászólásáraA jelek alapján valahol pedig a kábeleknél lehet a gond.
Válasz Norbi6330 #16686. hozzászólásáraValaki tud segíteni.SOS
Válasz papa maci #16692. hozzászólásáraAkkor érdemesebb olyan gépet keresni amiben már benne van.
Válasz Mf-es? #16691. hozzászólásáraGyártó és típus, valamint kivitel szerint akár 2-5millió forint is lehet a vége.
A JD szett az olyan 3+fa körül mozoghat,ez az alap tehát olyan 30cm pontosságú. Az RTK-ás verzió az még 1-1,5 millió+fa körül.És plusz az előfizetés az 1-2cm-re. Ezek most olyan becsült árak.
Válasz papa maci #16690. hozzászólásáraÉs mibe kerül egy ilyen cucc?Tokkal,vonóval?
Válasz GREVEN #16689. hozzászólásáraHa Jd univerzálist rakod bele akkor az max 1-2 óra az elején. Ha viszont egységesíted a konzolokat. És lemented a gépek paramétereit. Akkor utána pár perc az átállás. Felénk van ki 100-150 hektárra is megvesz az alaptól a cm-es pontosságig képes készüléket.
Azon gondolkodunk, hogy le szeretnénk cserélni a piros vasat egy kisebb méretű zöldre.
Első nekifutásra a 6920-ast gondolnám ideálisnak főleg vetni, permetezni,sorköz művelni stb.
Kérdés: Mennyire macera automata kormányzást beletenni egy ilyen gépbe? Valamint hogy érdemes-e?200-230 ha szántót kell ellátni.
Használt gépet szeretnénk mindenképpen csak és kerülnénk a modern bonyolult kütyükkel ellátott gépeket.
Válasz Mf-es? #16687. hozzászólásárawabco-t keress rá, azt meg sok helyen forgalmazzák
JD-re,hol lehet kapni,hidraulikus fékvezérlő szelepet?
Ami hidraulikusan vezérli a levegős féket.
Válasz Gabika6330 Pr. #16683. hozzászólásáraKöszi a visszajelzést, ma megnéztük és kipróbáltuk az általad tanácsoltakat, de sajnos nem az volt a hiba forrása. Ha esetleg van valamilyen egyéb ötlet/tanács azt szívesen fogadom, mert sajnos nem sikerült rájönnünk, hogy mi okozza a hibát!
Üdv. Norbi
Válasz Gabika6330 Pr. #16683. hozzászólásáraKöszi holnap megnézem hátha az lesz a hiba.
Válasz robinson #16680. hozzászólásáraÉn csak a gombokat szoktam használni egész nap,a csúszkát csak fel ill. le akasztásnál.
A szenzor lett kalibrálva csere után?
Válasz Norbi6330 #16682. hozzászólásáraJobb hátsó oszlop,kárpit alatt a pótkocsi leakasztására szolgáló kis fekete kar össze zár 2 vezetéket.Tipikus hiba.Mi már megküzdöttünk vele![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Hali jd 6330 pr traki tlt, difi, kézifék biztosítéka mindig ki megy (kiment), (csináltam egy biztosíték lámpát avval próbáltam) ha a fülkébe beszállok és a lépcsőn rángatom a fülkét akkor a lámpa villog vagy folyamatosan világit, ma már megbillentettük a fülkét is hogy jobban hozzáférjünk a vezetékekhez de semmit nem találtunk, nem testtelt le egyszerse(nem világítót az izzó).
Már a fülkébe is az összes hozzátartozó vezetékeket megmozgattuk de semmi.
Találkozót már valaki ilyen problémával?
Mi lehet az oka és hol keressem a hibát?
Válasz robinson #16680. hozzászólásáraSzia!
Csavarhúzóval közvetlenül a szabályzószelepet állítod , a léptetőmotor olyankor egy helyben áll. Lehet érintkezési hiba valahol a vezetékben(szakadás zárlat), hibás jelekre letiltja az egész rendszert.
Helyzet- erőszabályzó kikapcsolt állásban kattanásig?
A függesztő tengely vagy nem tudom hogy hívják, amire a szintérzékelő fogasíve van csavarozva ha sokat kottyan az is csinált ilyesmi hibát.
Leggyanúsabb a helyzetszabályzó csúszka valahogy ki kell mérni, a szerelő nem tud rádugni egy laptopot?
Az új léptetőmotorral nincs hibakód?
üdv,
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
egy 6110 SE traktor hidraulikája szivat már jó ideje.
A hiba az hogy sem a fülkében lévő szabályozó gombokra, sem a külső gombokra egyszer csak nem reagál semmit. Fel-le gombra nem emel, nem süllyeszt, helyzetszabályozóra nem reagál. Vagy csak nagyon lassan, vagy szaggatottan emel süllyeszt.
Leállítás-újraindítás után most 10-ből kb. 5-ször hiba nélkül működik. De az arány egyre inkább romlik.
Ha a helyzetszabályzó csúszkát mozgatom, attól nagyon gyakran megbolondul. Ha csak a fel-le gombokat nyomogatom akkor akár órákon át jól működik.
Azt is megfigyeltem, hogy ha teljesen leengedett emelőkarokkal állítom le a trakeszt, akkor következő indításkor is általában működik, de ha felemelt helyzetben, akkor jellemzően csak a csavarhúzóval tudom állítani a léptetőmotort.
Már kicseréltem a léptető motort, szintérzékelő szenzort, de ugyanaz a helyzet.
A hibakódok a léptetőmotorra utaltak.
Szerelőnek nincs már ötlete.
Válasz petsudo #16669. hozzászólásáraEz így van ahogy mondták, new hollandnál is így van, cserélj csatlakozót! ( pontosabban csatlakozó betétet )
Válasz Dns8 #16677. hozzászólásáraRomán cég logisztikai központja értékesítés nincs csak tárolás.
Az M5 Újhartyáni lejárójánál melyik cég nyit telepet nem kispályáznak legalábbb 1 hektárnyi J.D. van.
Válasz Drisa #16675. hozzászólására![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Válasz Tobszi #16674. hozzászólásáraAz S 6420 és 6920 után volt ami legerősebb változatot jelentette tehát 6920 tól 6920S kicsivel erősebb. SE 20as széria egyszerűbb kivitele olyan mint most az M. Az R a mostani jobban felszerelt nagyobb tudású gép.
A típusszám után az S, SE, R mit jelent? Ezek miben különböznek egymástól?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz mtz1221 #16671. hozzászólásáraNem az emelő karokról beszéltem!Hanem a kihelyezett hidraulika körről.
Válasz Ares 826 #16670. hozzászólásáraHát ez az amit én sem értek!
Válasz Ares 826 #16670. hozzászólásáraA hidraulikus 3 pont hogyan tartja meg magát ?