Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.69 FtUSD396.2 FtCHF437.45 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A 6330-at most vetés előtt húzták fel szoftveresen rapidék.Kb 250ha vetett 500ha permetezett idáig hibakód nélkül.Előtte nagyon lomha gép volt most viszont olyan amilyennek lennie kell.(Remélem tartós lesz)
Válasz Gabesz78 #16646. hozzászólásáraHa erősebb gépet akarsz vegyél nagyobbat ne tuningolj mert sokba fog kerülni...
Nálunk Rapid volt két napig de rögtön 80 ezres alkatrészt kérd hibakód alapján, azonnal elvitettem, azóta több 5000 órát ment a gép gond nélkül...
Válasz Gabesz78 #16646. hozzászólásáraIsmerősék most hüvelydugózták a rapidos 8ezrest, bár addíg mindent gyorsabban vitt egy fokozattal. Addig.. Én azt mondanám h az ilyen plusz lóerőt ha kiveszed, és azt nagyobb tempónál teszed, pl kombinátor, nem öli a hajtásláncot annyira, de ha lazítónál veszed ki, akkor a többit is megsínyli. Lazítózni nem szabad úgy hogy egész nap teljesen ki van feszítve a gép..
Egy JD 6630 st-ben szerintetek van értelme egy 10Le-s "optimalizálásnak".Így 140 Le felett lenne,ami segítene a laziításnál.
Meg kérdés,hogy bírja-e a lehajtás hosszú távon?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #16643. hozzászólásáraHát Kite-től vettem, dobozban, lefóliázva... Olajjal most töltöttem fel, 45 litert tettem bele, nivó szerint rendben van. Próbáljam szemrevételezni szűrőt? Valaki említette, hogy van ebben valami "puffer" olajtartály, és lehet oda nem tölt megfelelően fel. Tudsz ilyenről? (Mellesleg ismerjük egymást, 8220-at tőlem vetted az összel). Köszi
John deere 6400-as adagolóját újittata már fel valaki?menyibe fáj egy ilyen 4 hengeres adagoló felújítás + a porlasztókkal?válaszotokat előre is köszönöm!
Sziasztok! Hátha valaki tapasztalt már hasonlót: van egy JD 6200 traktorom, nem fiatal, de csak 5100 üó van benne. A kormányzás mindig ilyen dürüzsölő hanggal járt, de mások szerint ez normális. Azonban mintha kicsit hangosabb lett volna, illetve most mentem ki egy darab földemhez vetni, és menet közben többször "megszorult" a kormány. Megálltam, kicsit "rángattam" a kormányt, és újra elindult.... Valamint az ülés alól (talán főszivattyú?) jön jobban a hang. De hidraulika (3 pont) működik, ott nem tapasztaltam hibát, és ott hang sincs. Kiértem földhöz, bekapcsoltam TLT-t, és elindult, de 20-30 másodperc múlva leállt... Ha leállítom, és újraindítom traktort, akkor mindig elindul TLT, de ugyanúgy leáll. Ha huzamosabb ideig jár a motor, akkor egy idő után újra el tudom indítani TLT-t, de szintén leáll... Mágnesszelepet kicseréltem első meghajtáséra, ugyanezt csinálja. A két hiba egyszerre jelentkezett, de nem tudom van-e összefüggés. Hidraulika olajat, 2 szűrőt kb 10 üó-val ezelőtt cseréltem gyári JD-re. Szerelőt még nem találtam (illetve még nem ért ki). Tapasztalt valaki hasonlót? Akár egyik-másik hibát? Előre is köszönöm!
üdvözlettem ! Érdeklődnék hogy John deere 6195 R típusú traktoron hol kapcsolom be a hidraulika rendszert hogy pld egy munkahengert vagy rézsü kaszát tudjak müködtetni ellönre is köszönöm szépen
Válasz lala1 #16636. hozzászólásáraCsak radaros verzióhoz volt szerencsém..de ha jól emlékszem a kezelési szerint, mikor a folyamat indítva van akkor ha nincs radar,a kerék sebesség jelenik meg.
Így gondolom szintén ez az eljárás..
Válasz papa maci #16629. hozzászólásáraFelhívtam két szerelőt is azt mondták nem lehet kalibrálni így vegyek szenzort. Felhívtam a Kitét 50+Áfa...
Arra gondoltam kipróbálom a radar kalibrációt:
ki kell mérni 122 métert megnyomsz egy A gombot majd ha levezeted a 122 métert így megnyomod az A B gombot egyszerre és a Km/óra tizedre annyit mutat mint a GPS .Elég durva, hogy a szerelők nem tudják ezt, pedig minden nap jd-vel foglalkoznak.
Köszönöm, hogy megint segítettél rajtam a jó tanácsaiddal!!!
Jó volt látni, hogy mind a három műszer egyformát mutat tizedre...
Ma felakasztottuk a kombinátorokat elmentem tankolni és azt állapítottam meg, hogy a 42k/óra helyett 15 km/órát mér az óra.
stabilan mutat nem ugrál.. sajnos nincs útmutatóm hozzá, valaki nem tudna segíteni hogyan kell kalibrálni?
Ma végre hadra fogtuk. Megkapta a 9 méteres fogast.
Hát 10F-el húzogattam, mert különben nem tudtam volna kiélvezni a dolgot, olyan hamar a végére értem 15 hektárnak
Válasz papa maci #16625. hozzászólásáraIgen,a difi tetején. A bal keréknél kell bebújni,a féltengely fölött.(legalábbis a 8100-on ott van) De alkatrészkatalógusban meg lehet nézni,pontosan hol van.
Én arra gondolok, hogy nem e a szenzor egy induktív érzékelő és egy kis fémforgács ráragadhatott belülről. Mert úgy tudom elképzelni, hogy valami fogaskereket számol, és ahhoz kalibrálja a kijelzőt.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #16622. hozzászólásáraHa minden igaz akkor a difi tetején hátul az ülés vonalában, ha nem tévedek. De majd kijavítanak a kollégák. Kosz nem hiszem hogy ment alá. A csatlakozókat azért nézd végig.
Egyébként az igaz, hogy ha a váltó túlságosan kopott már és kalibrálni akarja az ember lehetséges hogy nem sikerül és ezért szét kell szedni a váltót és felújítani?
Vagy valami visszafordíthatatlan dolgot tud okozni a váltó kalibrálás?
Az ősszel vettem egy 8220-as gépet nem méri a sebességet se a radar se a sima, esetleg valaki találkozott már ilyennel?
Hol lehet a sebesség szenzor benne ?
Gépszerelő vagyok.
Nagyon szívesen vagyok mindenki pszichiátere,detektíve,ügyvédje és Teréz Anyája.
Természetesen nagyon szívesen segítek hogy a benned felgyülemlett idegi feszültséget oldjam.
Természetesen azt a gépet amit megvettél nem tőlem vetted.De azért vagyok hogy a szidalmaidat és kifogásaidat szó nélkül órákon át hallgassam.
Semmi gond hogy szidod a mérnököt aki a gépedet tervezte,a festőt aki fényezte,a hiteleződet aki segitett megvenni a gépet.
Mindezt végig hallgatom mert Gépszerelő vagyok.
Képes vagyok a következőkre:
-egyszerre tudok három telefonnal telefonálni
Közben természetesen szerelem a gépedet.
-elolvasom a nekem írt mailedet
-ha felhívsz kapásból tudom hogy az 5 éve vett gépednek mi volt a felszereltsége
-közben intézem még vagy három gép javításának koordinálását
-néha azért oda kukkantok hogy azt a gépet amit lengyelbe visznek rendesen felpakolják
-minden ügyfél hangját megismerem több éves telefonbeszélgetés szerint.
Mindezekre azért vagyok képes mert Gépszerelő vagyok.
Megértem hogy ha időpontot kérsz egy keddi javításra akkor nem jössz el,nem hívsz és tutira pénteken délután munkaidő vége előtt fél órával esz oda a fene.Semmi gond,természetesen szombaton is ráérek és megszerelem a géped.
De hát Gépszerelő vagyok.
A gyártó rendszeresen érdeklődik hogy az ügyfél mennyire van megelégedve.Kérdezik hogy van javaslat esetleg valami változtatásra.Természetesen a kutyát nem érdekli a véleményünk.
Elvégre mi csak Gépszerelők vagyunk.
Tudok mindent.Azt is hogy egy 1948 as gépnek hol vannak az elektromos rajzai.Tudom fejből az összes általad kérdezett alkatrész cikkszámát.Tudom az összes diagnosztikai kód jelentését.És telefonon is képes vagyok téged javítás közben irányítani nem kis sikerrel.
De hát Gépszerelő vagyok.
Mindenért én vagyok a felelős.Többek közt azért is ha téged cseszeget a bank,ha a tehenészetben megsavanyodik a tej,ha a börzén esik a részvényeid ára,az aktuális politikai helyzetért,
a foci válogatott szar eredményeiért,az időjárásért.
Természetesen azért is én vagyok a felelős ha az egy évvel ezelőtti első hid javítás után most kiverted a hátsó szélvédőt.
Hát végül is Gépszerelő vagyok.
Nagyon szívesen dolgozom este 22 óra után.A kedvencem pedig a szombat vasárnap.Vasárnap természetesen a családi ebéd közbeni felugrást kedvelem.Tudod,érted és a gépedért mindent.
Gépszerelő vagyok.Igen az és nem egy Gép.Csak Szerelő.
ez kicsit több, a 20-as 30-okon viszont ehhez hasonló van:
http://www.hella.shop.hu/univerzalis-busz-es-tuning-lampak-86/univerzalis-elso-fenyszorok-148/hella-oval-120-1166
Válasz GREVEN #16598. hozzászólásárahakell én veszek nektek két téglatest akakú lámpát csak könyörgöm vegyétek le azt a kerek xart előről!!! olyan kár elcsúfítani ezt a szép gépet...
25046 hozzászólás
Agrooptimát néztem eddig egyedül.A mostani állapotban is viszi a gépet,de pont ennyi hiányzik.Mennyit tett rá a rapid?
A 6330-at most vetés előtt húzták fel szoftveresen rapidék.Kb 250ha vetett 500ha permetezett idáig hibakód nélkül.Előtte nagyon lomha gép volt most viszont olyan amilyennek lennie kell.(Remélem tartós lesz)
Válasz Gabesz78 #16646. hozzászólásáraHa erősebb gépet akarsz vegyél nagyobbat ne tuningolj mert sokba fog kerülni...
Nálunk Rapid volt két napig de rögtön 80 ezres alkatrészt kérd hibakód alapján, azonnal elvitettem, azóta több 5000 órát ment a gép gond nélkül...
Válasz Gabesz78 #16646. hozzászólásáraCsak gyári, vagy gyári szintű vezérlővel !
Válasz Gabesz78 #16646. hozzászólásáraIsmerősék most hüvelydugózták a rapidos 8ezrest, bár addíg mindent gyorsabban vitt egy fokozattal. Addig.. Én azt mondanám h az ilyen plusz lóerőt ha kiveszed, és azt nagyobb tempónál teszed, pl kombinátor, nem öli a hajtásláncot annyira, de ha lazítónál veszed ki, akkor a többit is megsínyli. Lazítózni nem szabad úgy hogy egész nap teljesen ki van feszítve a gép..
Egy JD 6630 st-ben szerintetek van értelme egy 10Le-s "optimalizálásnak".Így 140 Le felett lenne,ami segítene a laziításnál.
Meg kérdés,hogy bírja-e a lehajtás hosszú távon?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #16643. hozzászólásáraHát Kite-től vettem, dobozban, lefóliázva... Olajjal most töltöttem fel, 45 litert tettem bele, nivó szerint rendben van. Próbáljam szemrevételezni szűrőt? Valaki említette, hogy van ebben valami "puffer" olajtartály, és lehet oda nem tölt megfelelően fel. Tudsz ilyenről? (Mellesleg ismerjük egymást, 8220-at tőlem vetted az összel). Köszi
John deere 6400-as adagolóját újittata már fel valaki?menyibe fáj egy ilyen 4 hengeres adagoló felújítás + a porlasztókkal?válaszotokat előre is köszönöm!
Válasz Spice007 #16642. hozzászólásáraMinden jel a szűrő hibára utal nem megy utána az olaj.
Van e benne elég olaj?
nem e régi a szűrő nem e kibontva volt tárolva
Sziasztok! Hátha valaki tapasztalt már hasonlót: van egy JD 6200 traktorom, nem fiatal, de csak 5100 üó van benne. A kormányzás mindig ilyen dürüzsölő hanggal járt, de mások szerint ez normális. Azonban mintha kicsit hangosabb lett volna, illetve most mentem ki egy darab földemhez vetni, és menet közben többször "megszorult" a kormány. Megálltam, kicsit "rángattam" a kormányt, és újra elindult.... Valamint az ülés alól (talán főszivattyú?) jön jobban a hang. De hidraulika (3 pont) működik, ott nem tapasztaltam hibát, és ott hang sincs. Kiértem földhöz, bekapcsoltam TLT-t, és elindult, de 20-30 másodperc múlva leállt... Ha leállítom, és újraindítom traktort, akkor mindig elindul TLT, de ugyanúgy leáll. Ha huzamosabb ideig jár a motor, akkor egy idő után újra el tudom indítani TLT-t, de szintén leáll... Mágnesszelepet kicseréltem első meghajtáséra, ugyanezt csinálja. A két hiba egyszerre jelentkezett, de nem tudom van-e összefüggés. Hidraulika olajat, 2 szűrőt kb 10 üó-val ezelőtt cseréltem gyári JD-re. Szerelőt még nem találtam (illetve még nem ért ki). Tapasztalt valaki hasonlót? Akár egyik-másik hibát? Előre is köszönöm!
Válasz leventelevente #16640. hozzászólásáraA hátsó függesztő kar munkahengerre gondolsz ? Az mióta osztott ? A kihelyezett körök pedig adottak.
üdvözlettem ! Érdeklődnék hogy John deere 6195 R típusú traktoron hol kapcsolom be a hidraulika rendszert hogy pld egy munkahengert vagy rézsü kaszát tudjak müködtetni ellönre is köszönöm szépen
Válasz lala1 #16636. hozzászólásáraigen lehet a 8100 mert a szomszédban az van és azon is működik
(az enyémen is az egyiken nem jó a radar)
Válasz papa maci #16637. hozzászólásáraKöszi! Kipróbáljuk.
Válasz lala1 #16636. hozzászólásáraCsak radaros verzióhoz volt szerencsém..de ha jól emlékszem a kezelési szerint, mikor a folyamat indítva van akkor ha nincs radar,a kerék sebesség jelenik meg.
Így gondolom szintén ez az eljárás..
Válasz papa maci #16634. hozzászólásáraA radar nélküli 8100-ast is lehet így kalibrálni?
Válasz GREVEN #16631. hozzászólására
Válasz Ádám Zoltán_58033 #16633. hozzászólására Nincs mit...
Válasz papa maci #16629. hozzászólásáraFelhívtam két szerelőt is azt mondták nem lehet kalibrálni így vegyek szenzort. Felhívtam a Kitét 50+Áfa...
Arra gondoltam kipróbálom a radar kalibrációt:
ki kell mérni 122 métert megnyomsz egy A gombot majd ha levezeted a 122 métert így megnyomod az A B gombot egyszerre és a Km/óra tizedre annyit mutat mint a GPS .Elég durva, hogy a szerelők nem tudják ezt, pedig minden nap jd-vel foglalkoznak.
Köszönöm, hogy megint segítettél rajtam a jó tanácsaiddal!!!
Jó volt látni, hogy mind a három műszer egyformát mutat tizedre...
Ma felakasztottuk a kombinátorokat elmentem tankolni és azt állapítottam meg, hogy a 42k/óra helyett 15 km/órát mér az óra.
stabilan mutat nem ugrál.. sajnos nincs útmutatóm hozzá, valaki nem tudna segíteni hogyan kell kalibrálni?
Válasz .Feco. #16602. hozzászólásáraCsak mert olyan szépen kértél.
Ma végre hadra fogtuk. Megkapta a 9 méteres fogast.
Hát 10F-el húzogattam, mert különben nem tudtam volna kiélvezni a dolgot, olyan hamar a végére értem 15 hektárnak
Válasz papa maci #16625. hozzászólásáraIgen,a difi tetején. A bal keréknél kell bebújni,a féltengely fölött.(legalábbis a 8100-on ott van) De alkatrészkatalógusban meg lehet nézni,pontosan hol van.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #16626. hozzászólásáraRemélem nem fémforgács lesz a baj..Mert akkor nagy lehet a bibi.A működése az stimmel..mit leírtál.
Baromi nagy meglátás volt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz GREVEN #16623. hozzászólásáraKopott váltót jobb békén hagyni..
Válasz papa maci #16625. hozzászólásáraHolnap megkeresem. Köszönöm, hogy éveken keresztül mindig hasznos tanácsokkal látsz el...
Én arra gondolok, hogy nem e a szenzor egy induktív érzékelő és egy kis fémforgács ráragadhatott belülről. Mert úgy tudom elképzelni, hogy valami fogaskereket számol, és ahhoz kalibrálja a kijelzőt.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #16622. hozzászólásáraHa minden igaz akkor a difi tetején hátul az ülés vonalában, ha nem tévedek. De majd kijavítanak a kollégák. Kosz nem hiszem hogy ment alá. A csatlakozókat azért nézd végig.
Válasz GREVEN #16623. hozzászólására
Kopik használódik a rendszer, ezért kell újra kalibrálni.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #16622. hozzászólásáranekünk a hernyó is össze vissza mér. Pl a végsebessége közel 60 km/h. Csak még nem volt időnk lekalibrálni.
Egyébként az igaz, hogy ha a váltó túlságosan kopott már és kalibrálni akarja az ember lehetséges hogy nem sikerül és ezért szét kell szedni a váltót és felújítani?
Vagy valami visszafordíthatatlan dolgot tud okozni a váltó kalibrálás?
Némelyik sebességbe erősen ránt, megtorpan.
Válasz papa maci #16620. hozzászólásáraaz nem lehet, hogy a sebességszenzorra egy kis szemét ragad? csak nem tudom hol van?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #16618. hozzászólásáraAz baj,ha a szerelőt családtagnak kell tekinteni.
Válasz Ádám Zoltán_58033 #16619. hozzászólásáraKezelési elő,és először újra kalibrálni a radart-sebesség mérést. Ha valami más hiba lenne akkor hibakódnak is kellene lennie. (PCU)kód.
Az ősszel vettem egy 8220-as gépet nem méri a sebességet se a radar se a sima, esetleg valaki találkozott már ilyennel?
Hol lehet a sebesség szenzor benne ?
ha 10-el megyek 2-őt mutat...
Válasz Hodolits #16614. hozzászólásáraTökéletesen igazad van!
Mindenki magára ismerhet...
Mi nagyra tartunk benneteket, némelyik szerelő évtizedek óta családtag....
Válasz bandigh #16616. hozzászólásárameg a fordítottja is igaz sajnos
Válasz Hodolits #16614. hozzászólására Sok ember magáraismerhet
Válasz Hodolits #16614. hozzászólásáraEz most csak úgy kijött belőled ?
Mit egy hitvallás úgy hangzik....ámen
Gépszerelő vagyok.
Nagyon szívesen vagyok mindenki pszichiátere,detektíve,ügyvédje és Teréz Anyája.
Természetesen nagyon szívesen segítek hogy a benned felgyülemlett idegi feszültséget oldjam.
Természetesen azt a gépet amit megvettél nem tőlem vetted.De azért vagyok hogy a szidalmaidat és kifogásaidat szó nélkül órákon át hallgassam.
Semmi gond hogy szidod a mérnököt aki a gépedet tervezte,a festőt aki fényezte,a hiteleződet aki segitett megvenni a gépet.
Mindezt végig hallgatom mert Gépszerelő vagyok.
Képes vagyok a következőkre:
-egyszerre tudok három telefonnal telefonálni
Közben természetesen szerelem a gépedet.
-elolvasom a nekem írt mailedet
-ha felhívsz kapásból tudom hogy az 5 éve vett gépednek mi volt a felszereltsége
-közben intézem még vagy három gép javításának koordinálását
-néha azért oda kukkantok hogy azt a gépet amit lengyelbe visznek rendesen felpakolják
-minden ügyfél hangját megismerem több éves telefonbeszélgetés szerint.
Mindezekre azért vagyok képes mert Gépszerelő vagyok.
Megértem hogy ha időpontot kérsz egy keddi javításra akkor nem jössz el,nem hívsz és tutira pénteken délután munkaidő vége előtt fél órával esz oda a fene.Semmi gond,természetesen szombaton is ráérek és megszerelem a géped.
De hát Gépszerelő vagyok.
A gyártó rendszeresen érdeklődik hogy az ügyfél mennyire van megelégedve.Kérdezik hogy van javaslat esetleg valami változtatásra.Természetesen a kutyát nem érdekli a véleményünk.
Elvégre mi csak Gépszerelők vagyunk.
Tudok mindent.Azt is hogy egy 1948 as gépnek hol vannak az elektromos rajzai.Tudom fejből az összes általad kérdezett alkatrész cikkszámát.Tudom az összes diagnosztikai kód jelentését.És telefonon is képes vagyok téged javítás közben irányítani nem kis sikerrel.
De hát Gépszerelő vagyok.
Mindenért én vagyok a felelős.Többek közt azért is ha téged cseszeget a bank,ha a tehenészetben megsavanyodik a tej,ha a börzén esik a részvényeid ára,az aktuális politikai helyzetért,
a foci válogatott szar eredményeiért,az időjárásért.
Természetesen azért is én vagyok a felelős ha az egy évvel ezelőtti első hid javítás után most kiverted a hátsó szélvédőt.
Hát végül is Gépszerelő vagyok.
Nagyon szívesen dolgozom este 22 óra után.A kedvencem pedig a szombat vasárnap.Vasárnap természetesen a családi ebéd közbeni felugrást kedvelem.Tudod,érted és a gépedért mindent.
Gépszerelő vagyok.Igen az és nem egy Gép.Csak Szerelő.
Hellából meg ez hasonlít a gyárira:
http://www.hella.shop.hu/raepitheto-h4-fenyszoro-3242
Válasz GREVEN #16609. hozzászólásáraEz a gyári COBO lámpa. Lehet, hogy itt valamivel olcsóbb, mint JD cikkszám szerint.
http://www.kramp.com/shop-hu/hu/41247/560798/0/Fényszóró
Válasz GREVEN #16609. hozzászólásáraettől bármi jobban néz ki...
de itt vannak mindjárrt ezek:
http://www.hella.shop.hu/univerzalis-busz-es-tuning-lampak-86/univerzalis-elso-fenyszorok-148/7145-1635
ez kicsit több, a 20-as 30-okon viszont ehhez hasonló van:
http://www.hella.shop.hu/univerzalis-busz-es-tuning-lampak-86/univerzalis-elso-fenyszorok-148/hella-oval-120-1166
Válasz GREVEN #16598. hozzászólásáraNagyon igényesen megcsináltátok! Szép lett!
Lámpát meg tényleg le kéne cserélni, ha volna valami kedvező ár...
Egészséggel használjátok!
Válasz .Feco. #16602. hozzászólásáraÉn még eddig találni se találtam oda való lámpát a neten.
Ha valami emberi ára lenne, lehet elgondolkodnék a cserén, Ivánra majd jo lesz a két kerek.
Ha valaki találna ilyen lámpát,dobjon egy linket pls.
Válasz *** HM *** #16604. hozzászólásáraNem széles inkább keskeny ez a tappancs. Tulipánhagymákat kapáltak vele az előkertbe.
Válasz .Feco. #16602. hozzászólásáraMár így vettük. Horribilis összeg az a szögletes lámpa előre :D
Igy legalább van benne egy kis szovjet john deere vér is.
Válasz *** HM *** #16605. hozzászólásáraAz kerek!!!!
Válasz apuci #16603. hozzászólásáraTudod mi legyen kerek apucc?
Az asszony ....e
Legalább tudjuk mivel lehet Fecót bepezsditeni...
Válasz GREVEN #16598. hozzászólásáraMilyen széles ez a talp?
Vlm kertészetben volt vagymi??
Válasz .Feco. #16602. hozzászólásáraNekem is kerek van!!!!
Válasz GREVEN #16598. hozzászólásárahakell én veszek nektek két téglatest akakú lámpát csak könyörgöm vegyétek le azt a kerek xart előről!!! olyan kár elcsúfítani ezt a szép gépet...