Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz GREVEN #16566. hozzászólásáraNem kell már külön engedély meg hivatalosan beírni,ha szélesebb 2.55m-nél akkor kötelező használni mindegy milyen a rendszámod színe!!
Mondjuk felén nem mindennapi látvány ez a szerkezet, így még hamarabb kedve szottyan moleszterálni.
Pláne érdekessé teszi a dolog leforduláskor mikor keresztbe vágja magát és mondjuk a függesztett grúberrel letarolom a marháját aki épp ki akar kerülni.
Válasz GREVEN #16563. hozzászólásáraA rendőr ,mint olyan faj....Szezonálisan mar.Vagy simán szoríííja az asszony tangája. Komolyan, a kombájn is zöldel megy, villogóval. Én általában át átadom a kulcsot a cövegnek..és megindulok gyalog amerre jobb az út. Idáig be jött. Jah és szóltam neki vigyázza a vasat, mivel ha le lopják az drága lesz ! Alapból felcseszem magam az ilyen madárkán ! Dobd rá a villogót. Mivel ha beléd megy valaki, legalább legyen mire alapoznod a védelmed..pl.
Válasz PZ #16555. hozzászólásáraTermészetesen működjön a dolog..Az előző is azért kopott el mivel ez az alkatrész úgy működik mint az autóknál a kanyarstabilizátor. Kiegyenlíti a két munkahengert, valamint a függesztő karok által átadott csavaró erőt,az emelőkarokról. Ez igazából eke húzásakor jelentkezik. Mivel az eke nem szeretne a földben maradni minden áron. Erre példa mikor az őszi magágy készítés átállásakor a tulaj nem tette át a függesztő karokat a fix furatba..egész nap billegett utána az eke. Először nem értette mért dől ki az eke a barázdából. Tehát van nyíró erő. Elsősorban nem kifejezetten emeléskor. Mivel a forgási pont csak támaszt. Az emelő pont előrébb van. Itt a váltós eke átfordítása pláne ha nem gerenda elmozdítós. Valamint az erő kiegyenlítéskori csavarás. A fő probléma....azért sok sikert hozzá. Van benne meló szépen.
Válasz VTR-es #16558. hozzászólásáraAzért nem értettem,mert többféle megoldás van.Kicsiből lehet nagyot,nagyból kicsit.
Gépész ilyet nem kérdez.
Egy pár évet lehúztam ott,lehetetlent nem ismernek.
Válasz Mf-es? #16556. hozzászólásáraHa a tengelyről és a karokról le(ki) van esztergálva a borda,milyen megoldással és mivel töltik ki, amibe új bordát marnak.
Ha jól számoltam a nyíróerőt:239904N azaz 23,9To terhelésnél nyíródik a 3 db retesz.
Karonként!
Kevés?
Egyébként nem csak Kerb fogazással készült tengelyt láttam már a JD-től!
Válasz PZ #16523. hozzászólásáraHa egyenletesen van terhelve a két kar pl egy vetőgéppel akkor működik, de ha az egyik kar nagyobb erőt kap mint a másik pl váltva forgó eke, akkor van esély arra hogy elvágja a reteszeket valamelyik oldalon.
Válasz Kolláth Tamás #16551. hozzászólásáraItt jó példa inkább a 6 és 21 bordás tlt tengely lenne. A 21 bordással sokkal nagyobb erőt vagy teljesítményt át lehet vinni.
A másik meg ha a tervezők így oldották meg, akkor így bírja azt a súlyt el, amiért fizettél. Ha a másik megoldás is elég lenne akkor nem az olcsóbbat választják?
Válasz .Feco. #16550. hozzászólásáraÜdv. Nem okoskodáskként mondom de ha jó szorosan van illesztve bírnia kell a terhelést. Gondolj csak bele egy hátsó kerékagynàl milyen erők ébrednek, és ott legtöbb esetben csak 1 retesz van.
Válasz bandigh #16548. hozzászólásáraA cseplodobhoz ne hasonlítsd, mert ott a nagy fordulat miatt van alapból egy komoly tehetetlenség. Csak abba gondolj bele, hogy nyirocsavart a dob sosem nyit el nagy fordulaton, csak mindig alacsonynal, vagy indításnál. Épp azért mert a nyiroero a sebességgel fordítottan aranyos.
Ez pont azért gyenge szerintem, mert nem állandó terhelésen van, hanem hirtelen véletlenszerűen kaphat nagy erőhatást (mondjuk egy valtvaforgato eke atforditasanal hirtelen termelődik a súlypont egyik oldalról at a másikra, vagy hasonló hatás amikor egy oldalkaszat lefordítol munkahelyzetbe. Amíg középre fele dől addig mindkét kart támasztja, amikor atbillen munkahelyzetbe hirtelen a balt felfelé húzza a jobbat lefelé nyomja.)
Válasz PZ #16544. hozzászólásáraKezdjük onnan, hogy itt alapból nem az óriási csavaróerőket kell elképzelni, mert nem ennek a tengelynek az elfordításával emel a gép. Az egész reteszelés csak a két kar egymástól való elfordulását akadályozza meg, ami pl akkor nagy erő ha egyik függesztőkarra kötsz egy betontuskót, és azt akarod kiemelni. Viszont milyen erők mennek át egy-egy cséplődobon, variátoron stb ahol rendszerint 1 ilyen retesz van. Ha a 3 darabot összeadod akkor egy 8 cm hosszú és 36 mm széles reteszt kéne csak úgy elnyírni "mint a szart", amire valószinüleg ez a hidraulikarendszer nem képes, tekintve h teljes erővel nem is lehet erre terhelni, mert emeléskor nem ezt akarja elnyírni, csak ha direkt a fél oldalát terheled. Ha mondjuk négyet tennél már 48mm X 80 mm lenne az elnyírandó felület, ami már brutál, tudna annyit mint a libafog, főleg azért mert ez illesztve van nem lötyög, meg meg nem verődik ki. Bár a 3 is elbírja szerintem.
Viszont a legfelső képen látszik, hogy maradt valami a fogazásból, talán jobban ki kellett volna szedni, vastagabb perselyt használni, így a retesz is lehetne vastagabb, hogy mélyebben be tudjon támasztani a szürkeöntvénybe, mert lehet h ott van a szűk keresztmetszet a rendszerben.
Válasz PZ #16544. hozzászólásáraÉn enyhe kúposra csináltam volna a perselyt és a kart is olyanra marattam volna fel, ha az egyszer összeszorul többet nem kell szétszedni.
A reteszed önmagában karcsúnak tűnik, de ha van a palástfelületek közt zsugorkötés akkor jó lehet.
Helló!
Örülök, hogy sikerült felébreszteni a kis csapatot a szendergésből!
Na, szóval a tengelyre a persely hegesztőfuratokon keresztül van rögzítve,pont a Papa maci által említett nyírás-csavarás miatt.A tengelyre a kar 0,03-0,05 mm méreteltéréssel van illesztve.
Persely anyaga:CrMo4.
A retesz anyaga szabvány szerint:C45
Mérete 12X8x80 mm
A reteszt le lehetett volna hőkezelni, de a kar anyaga szürkeöntvény (ami nem nevezhető túl keménynek) és inkább a retesz nyíródjon, mint a kar menjen teljesen tönkre.
Szerintem!
És ha 5 retesz kerül bele? Erről mi a vélemény?
Komoly válaszokat várok!
Sziasztok!
8000-re 560+áfa volt a nyáron cseréltem.Szerintem azt a 3 éket úgy elnyírja mint a sz@rt.Fél áron fel újították volna olyan bordákkal mint a gyári volt.
Én is olyan 3-4 száz +fára saccolom. Habár szerintem is puha a retesz eredeti anyagában de ha csak a két emelőkart kell nekik összefogni, akkor egy próbát megér.
Válasz PZ #16523. hozzászólásáraA gyári kialakítás úgy működik mint a csillag-villás kulcs. A villás része még nyílik.Addig a csillag részével le csavarod a berágódott csavart. Azért mert a csillag része átfogja és elossza a forgató nyomatékot. Jelen esetben a forgató nyomaték átviteli felülete töredéke a gyári verziónak. Így nagyobb erő terhelődik a három ékre (melynek anyaga simán faragható..vagyis nem szerszám anyag.) Valamint ha jól látom a ki kopott bordák le lettek forgácsolva...valamint a karok fel lettek fúrva . Kapott egy perselyt,mely a reteszeknél kivan gyengítve..valamint nem látni a persely miként lesz rögzítve a tengelyen . A hegesztés csak problémát okoz mivel a tengely belső felén körbe hegesztve az anyagban gyengülés léphet fel. Még avival, szerszám pálcával is meredek dolog lehet a mutatvány. Valamint a varratokra terhelődik a forgató nyomaték. Mellyet megfelelő gyök..és gyökölés nélkül hamar megadhatja magát. És még mindig ott van a tengely merőleges irányú terhelése a súly alatt a csavarás mellett.
Válasz .Feco. #16529. hozzászólására Igazad lehet, élég érdekes megoldás amit összehozott ezekkel a reteszekkel. Én nem kísérleteznék vele csere mert kicsi az a felület ami átveszi, és átadja a terhet. Nem semmiért van ott eredetileg rengeteg borda.
Válasz ezredes007 #16530. hozzászólásáranincs ilyen, redkívűl terhelés- és keelőfüggő! Ha valaki pörgeti ekkor szomjas, ha meg csinnyán bánik vele akkor kifejezetten takarékos tud lenni. elektronika szabályozza a fogyasztást, így nagyon helyzetfüggő. Amúgy az egy ökölszabály, hogy a mérnökök úgy tervezik a gépet, hoyg teljes terhelésen 10-12 órát menjen egy tank gázolajjal. alsó határ nincs, a 7R is tud 4-5 l/h fogyasztást prezentlni, mondjuk rendsodróval vagy műtrágyaszóróval, ami persze extrém kevés, attől nem lesz kevesebb a kisebb sem.
Sziasztok. Kis segítséget,illetve tájékoztatást kérnék valakitől. A JD 6125 r nek a fogyasztásáról tudtok valamit? Például óránként vegyes használatban. Köszönöm .
Válasz Ares 826 #16528. hozzászólásáraépp elég az... egy váltvaforgató eke átforduláskor úgy ketté nyesi mint a pinty! a két munkahenger nem rendelekzik saját szintezővel, egymáshoz képes bármikor elfordulhatnak.
nem véletlen, hogy gyárilag fél centis bordák vannak rajta. Ha csak ki van kopva akkor is iszonyatos billegésre képes..
25062 hozzászólás
Válasz GREVEN #16566. hozzászólásáraNem kell már külön engedély meg hivatalosan beírni,ha szélesebb 2.55m-nél akkor kötelező használni mindegy milyen a rendszámod színe!!![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
Válasz papa maci #16565. hozzászólásáraHát igen.
Mondjuk felén nem mindennapi látvány ez a szerkezet, így még hamarabb kedve szottyan moleszterálni.
Pláne érdekessé teszi a dolog leforduláskor mikor keresztbe vágja magát és mondjuk a függesztett grúberrel letarolom a marháját aki épp ki akar kerülni.
De csak kellene rá valami jelzés.
Válasz GREVEN #16563. hozzászólásáraA rendőr ,mint olyan faj....Szezonálisan mar.Vagy simán szoríííja az asszony tangája.
Komolyan, a kombájn is zöldel megy, villogóval. Én általában át átadom a kulcsot a cövegnek..és megindulok gyalog amerre jobb az út. Idáig be jött. Jah és szóltam neki vigyázza a vasat, mivel ha le lopják az drága lesz ! Alapból felcseszem magam az ilyen madárkán ! Dobd rá a villogót. Mivel ha beléd megy valaki, legalább legyen mire alapoznod a védelmed..pl.
Válasz GREVEN #16563. hozzászólásáraÚgy tudom,változott a jogszabály.Bármire tehetsz sárga villogót.
Igaz lehet nem ez a legmegfelelőbb topic, de zöld gépre kerülne. Zöld rendszámmal használt gépre tehetek villogot?
Ugye nincs forgalmi amibe benne lenne.
Miféle képen lehet ezt megoldani?
Ismerős mondta hogy a horti két hernyot marták a rendőrök nagyon zöld rendszámmal és villogóval.
Válasz PZ #16555. hozzászólásáraTermészetesen működjön a dolog..Az előző is azért kopott el mivel ez az alkatrész úgy működik mint az autóknál a kanyarstabilizátor. Kiegyenlíti a két munkahengert, valamint a függesztő karok által átadott csavaró erőt,az emelőkarokról. Ez igazából eke húzásakor jelentkezik. Mivel az eke nem szeretne a földben maradni minden áron.
Erre példa mikor az őszi magágy készítés átállásakor a tulaj nem tette át a függesztő karokat a fix furatba..egész nap billegett utána az eke. Először nem értette mért dől ki az eke a barázdából. Tehát van nyíró erő. Elsősorban nem kifejezetten emeléskor. Mivel a forgási pont csak támaszt. Az emelő pont előrébb van. Itt a váltós eke átfordítása pláne ha nem gerenda elmozdítós. Valamint az erő kiegyenlítéskori csavarás. A fő probléma....azért sok sikert hozzá. Van benne meló szépen.
Válasz Mf-es? #16560. hozzászólásáraA végén még jobbat csinálnak, mint a gyári volt hehe.
Válasz VTR-es #16558. hozzászólásáraAzért nem értettem,mert többféle megoldás van.Kicsiből lehet nagyot,nagyból kicsit.
Gépész ilyet nem kérdez.
Egy pár évet lehúztam ott,lehetetlent nem ismernek.
Válasz Mf-es? #16556. hozzászólásáraA semmibő nem tudnak illeszkedő bordát gyártani.
Valahova anyagot kő esetleg tenni.
Válasz Mf-es? #16556. hozzászólásáraHa a tengelyről és a karokról le(ki) van esztergálva a borda,milyen megoldással és mivel töltik ki, amibe új bordát marnak.
Válasz Dave #16553. hozzászólásáraJó példa, de a 21 bordás hamarabb is kiverődik.Nagy sorozatba lehet olcsóbb sűrűbordát gyártani mint a reteszkötés.-
Válasz .Szabi. #16552. hozzászólásáraMég most se értem.![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile flowers](/oldforum/images/smiles/flowers.gif)
Helló!
Ha jól számoltam a nyíróerőt:239904N azaz 23,9To terhelésnél nyíródik a 3 db retesz.
Karonként!
Kevés?
Egyébként nem csak Kerb fogazással készült tengelyt láttam már a JD-től!
Válasz PZ #16523. hozzászólásáraHa egyenletesen van terhelve a két kar pl egy vetőgéppel akkor működik, de ha az egyik kar nagyobb erőt kap mint a másik pl váltva forgó eke, akkor van esély arra hogy elvágja a reteszeket valamelyik oldalon.
Válasz Kolláth Tamás #16551. hozzászólásáraItt jó példa inkább a 6 és 21 bordás tlt tengely lenne. A 21 bordással sokkal nagyobb erőt vagy teljesítményt át lehet vinni.
A másik meg ha a tervezők így oldották meg, akkor így bírja azt a súlyt el, amiért fizettél. Ha a másik megoldás is elég lenne akkor nem az olcsóbbat választják?
Válasz Mf-es? #16549. hozzászólásáraAzt,amit a tizedéért rátettek volna....
Válasz .Feco. #16550. hozzászólásáraÜdv. Nem okoskodáskként mondom de ha jó szorosan van illesztve bírnia kell a terhelést. Gondolj csak bele egy hátsó kerékagynàl milyen erők ébrednek, és ott legtöbb esetben csak 1 retesz van.
Válasz bandigh #16548. hozzászólásáraA cseplodobhoz ne hasonlítsd, mert ott a nagy fordulat miatt van alapból egy komoly tehetetlenség. Csak abba gondolj bele, hogy nyirocsavart a dob sosem nyit el nagy fordulaton, csak mindig alacsonynal, vagy indításnál. Épp azért mert a nyiroero a sebességgel fordítottan aranyos.
Ez pont azért gyenge szerintem, mert nem állandó terhelésen van, hanem hirtelen véletlenszerűen kaphat nagy erőhatást (mondjuk egy valtvaforgato eke atforditasanal hirtelen termelődik a súlypont egyik oldalról at a másikra, vagy hasonló hatás amikor egy oldalkaszat lefordítol munkahelyzetbe. Amíg középre fele dől addig mindkét kart támasztja, amikor atbillen munkahelyzetbe hirtelen a balt felfelé húzza a jobbat lefelé nyomja.)
Nem véletlen szoktak ezek kiverodni...
Válasz .Szabi. #16543. hozzászólásáraMilyen másik?
Válasz PZ #16544. hozzászólásáraKezdjük onnan, hogy itt alapból nem az óriási csavaróerőket kell elképzelni, mert nem ennek a tengelynek az elfordításával emel a gép. Az egész reteszelés csak a két kar egymástól való elfordulását akadályozza meg, ami pl akkor nagy erő ha egyik függesztőkarra kötsz egy betontuskót, és azt akarod kiemelni. Viszont milyen erők mennek át egy-egy cséplődobon, variátoron stb ahol rendszerint 1 ilyen retesz van. Ha a 3 darabot összeadod akkor egy 8 cm hosszú és 36 mm széles reteszt kéne csak úgy elnyírni "mint a szart", amire valószinüleg ez a hidraulikarendszer nem képes, tekintve h teljes erővel nem is lehet erre terhelni, mert emeléskor nem ezt akarja elnyírni, csak ha direkt a fél oldalát terheled. Ha mondjuk négyet tennél már 48mm X 80 mm lenne az elnyírandó felület, ami már brutál, tudna annyit mint a libafog, főleg azért mert ez illesztve van nem lötyög, meg meg nem verődik ki. Bár a 3 is elbírja szerintem.
Viszont a legfelső képen látszik, hogy maradt valami a fogazásból, talán jobban ki kellett volna szedni, vastagabb perselyt használni, így a retesz is lehetne vastagabb, hogy mélyebben be tudjon támasztani a szürkeöntvénybe, mert lehet h ott van a szűk keresztmetszet a rendszerben.
Válasz PZ #16544. hozzászólásáraMilyen masina ez?
A régieken 40 év alatt sem mozdult meg a kar a tengelyen, nem értem az újabbakon miért fordul elő.
Válasz PZ #16544. hozzászólásáraÉn enyhe kúposra csináltam volna a perselyt és a kart is olyanra marattam volna fel, ha az egyszer összeszorul többet nem kell szétszedni.
A reteszed önmagában karcsúnak tűnik, de ha van a palástfelületek közt zsugorkötés akkor jó lehet.
Válasz Mf-es? #16542. hozzászólásáraKöszi.
Helló!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Örülök, hogy sikerült felébreszteni a kis csapatot a szendergésből!
Na, szóval a tengelyre a persely hegesztőfuratokon keresztül van rögzítve,pont a Papa maci által említett nyírás-csavarás miatt.A tengelyre a kar 0,03-0,05 mm méreteltéréssel van illesztve.
Persely anyaga:CrMo4.
A retesz anyaga szabvány szerint:C45
Mérete 12X8x80 mm
A reteszt le lehetett volna hőkezelni, de a kar anyaga szürkeöntvény (ami nem nevezhető túl keménynek) és inkább a retesz nyíródjon, mint a kar menjen teljesen tönkre.
Szerintem!
És ha 5 retesz kerül bele? Erről mi a vélemény?
Komoly válaszokat várok!
Sziasztok!
Válasz Mf-es? #16539. hozzászólásárahová tették volna azt a másik a bordát?????
Válasz Ares 826 #16541. hozzászólásárahttp://susan.hmvasarhely.hu/muhely.php
Válasz Mf-es? #16539. hozzászólásáraHol csinálnak ilyen bordázást?![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
8000-re 560+áfa volt a nyáron cseréltem.Szerintem azt a 3 éket úgy elnyírja mint a sz@rt.Fél áron fel újították volna olyan bordákkal mint a gyári volt.
Válasz Szeni #16538. hozzászólásáraTizedéért rátettek volna egy másik bordát.
Én is olyan 3-4 száz +fára saccolom. Habár szerintem is puha a retesz eredeti anyagában de ha csak a két emelőkart kell nekik összefogni, akkor egy próbát megér.
Válasz Szeni #16535. hozzászólására500![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz Szeni #16535. hozzászólására3-400
Saccoljátok meg, mennyi lehet ez a három vasdarab együttvéve most újonnan!
Válasz PZ #16523. hozzászólásáraA gyári kialakítás úgy működik mint a csillag-villás kulcs. A villás része még nyílik.Addig a csillag részével le csavarod a berágódott csavart. Azért mert a csillag része átfogja és elossza a forgató nyomatékot. Jelen esetben a forgató nyomaték átviteli felülete töredéke a gyári verziónak. Így nagyobb erő terhelődik a három ékre (melynek anyaga simán faragható..vagyis nem szerszám anyag.) Valamint ha jól látom a ki kopott bordák le lettek forgácsolva...valamint a karok fel lettek fúrva . Kapott egy perselyt,mely a reteszeknél kivan gyengítve..valamint nem látni a persely miként lesz rögzítve a tengelyen . A hegesztés csak problémát okoz mivel a tengely belső felén körbe hegesztve az anyagban gyengülés léphet fel. Még avival, szerszám pálcával is meredek dolog lehet a mutatvány. Valamint a varratokra terhelődik a forgató nyomaték. Mellyet megfelelő gyök..és gyökölés nélkül hamar megadhatja magát. És még mindig ott van a tengely merőleges irányú terhelése a súly alatt a csavarás mellett.
Válasz .Feco. #16529. hozzászólására Igazad lehet, élég érdekes megoldás amit összehozott ezekkel a reteszekkel. Én nem kísérleteznék vele csere mert kicsi az a felület ami átveszi, és átadja a terhet. Nem semmiért van ott eredetileg rengeteg borda.![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Válasz .Feco. #16531. hozzászólásáraKöszönöm a tájékoztatást.
Válasz ezredes007 #16530. hozzászólásáranincs ilyen, redkívűl terhelés- és keelőfüggő! Ha valaki pörgeti ekkor szomjas, ha meg csinnyán bánik vele akkor kifejezetten takarékos tud lenni. elektronika szabályozza a fogyasztást, így nagyon helyzetfüggő. Amúgy az egy ökölszabály, hogy a mérnökök úgy tervezik a gépet, hoyg teljes terhelésen 10-12 órát menjen egy tank gázolajjal. alsó határ nincs, a 7R is tud 4-5 l/h fogyasztást prezentlni, mondjuk rendsodróval vagy műtrágyaszóróval, ami persze extrém kevés, attől nem lesz kevesebb a kisebb sem.
Sziasztok. Kis segítséget,illetve tájékoztatást kérnék valakitől. A JD 6125 r nek a fogyasztásáról tudtok valamit? Például óránként vegyes használatban. Köszönöm .
Válasz Ares 826 #16528. hozzászólásáraépp elég az... egy váltvaforgató eke átforduláskor úgy ketté nyesi mint a pinty! a két munkahenger nem rendelekzik saját szintezővel, egymáshoz képes bármikor elfordulhatnak.
nem véletlen, hogy gyárilag fél centis bordák vannak rajta. Ha csak ki van kopva akkor is iszonyatos billegésre képes..
Válasz .Feco. #16525. hozzászólásáraAz csak azért van szerintem hogy egyszerre emelje működjön neki a két munkahenger szerintem.![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Válasz .Feco. #16525. hozzászólásáraAz csak azért van szerintem hogy egyszerre emelje működjön neki a két munkahenger szerintem.![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Válasz PZ #16523. hozzászólásáraHa csak konnyu gepet fog emelni akkor elmegy,de ha nagyot akkor ketté fogja vagni az eket!
Válasz PZ #16523. hozzászólásáraEz mekkora traktor? ugye nem az a terved hog z a három kis ék fogja emelgetni a munkagépeket?
Válasz PZ #16523. hozzászólásáraNekem bejön. Ki csinálja, és hol? A perselyt hogy rögzíti a tengelyre(mert ahogy nézem az ék csak a perselyt fogja)?
Sziasztok!
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160314220558_12596566_969567323151305_1584360077_o.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160314220702_12837522_969567393151298_375213690_o.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20160314220733_12837505_969567333151304_548958757_o_1_.jpg)
Ehhez a megoldáshoz mit szóltok?
Sziasztok ! kérdésem a következő,fakult már ki valakinek a jhonin a zöld festék a sártól
8000-es gépre ki hova hogyan miként tette fel a villogot?
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Ezen se kialakitás,se kábel se kapcsolo se semmi
2 napja ezen dilemmázunk
Válasz Senkialfonz #16519. hozzászólásáravan olyan topic hogy adózás...
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-03-06 19:36:58
Válasz GREVEN #16517. hozzászólásáraTegnap újra megdobbant a kicsi szíve :D
![smile pimp](/oldforum/images/smiles/pimp.gif)
Szebben szól mint eddig.