Gázolaj árak 631 Ft Benzin árak 615 Ft EUR 397.77 Ft USD 367.24 Ft CHF 416.67 Ft GBP 472.81 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25084 hozzászólás
Nincs profilkép
#16583 tattaribogyo
2016-03-19 20:47:28

Hello,szeretném kérdezni hogy 7600 jd vizpumpáját RE41157 hol lene érdemes beszerezni? Érdemes javitani vagy komplett csere az okosabb választás? Amit kellene cserélni az a tengej csapágyal,szimering,turbina mert törött...

Nincs profilkép
#16582 mimre
2016-03-19 20:46:20

Válasz Drisa #16586. hozzászólásáraSzia!
Köszi a választ!
Kèt mtz 82es van most azokról kellene levenni a terhet,meg rólunk is azt aminek az mtz kitesz minket.
100-110 lovas john deere ami vet , permetez,báláz,bálát hord, homlokrakodóval pakol(bálát,trágyát). Van 250 ha meg ~ 150 szarvasmarha növendèkkel.
A lènyeg h valami használt de megbízható gèpet szeretnèk ami jobb minden téren mint a mostani mtz-ék.

#16581 Drisa
2016-03-19 20:33:25

Válasz mimre #16584. hozzászólásáraA mi 6820asunk tavaly ment el pont 10.000 órával 14 évesen, 9000 körül voltak injektorok cserélve, még csere előtt is 140 lóvat mértünk le róla. gondolom utána csak jobb lett.
Kérdés mire kell? 150-200 hektárra vezérgépnek? Vagy pótkocsizni bálázni vetni?

#16580 VMisi
2016-03-19 20:28:37

Válasz Traktoros86 #16581. hozzászólásáraVagy még több. Egy 4 hengeres stanadyne adagoló felújításra 780e+fát mondtak ! Új meg 800 lett volna.

Nincs profilkép
#16579 mimre
2016-03-19 20:12:14

Sziasztok!
Szeretném kérdezni ,hogy 10 000 üzemóra az nagyon sok egy 14éves JD traktorban,vagy van még az ilyenben élet?
Köszönöm segítségeteket!

#16578 Erzsók
2016-03-19 20:00:21

ECU 000.629,19 ez a hibakódunk, adagoló vezérlés hiba. forgásjeladó probléma lehet csak nem tudni mennyire kell ezért javítani.

Nincs profilkép
#16576 Traktoros86
2016-03-19 18:34:24

Válasz Erzsók #16579. hozzászólásáraCsakis KECEL 4-5 ezzere készülj
www.benedeczkimuhely.hu ők a legjobbak!

Nincs profilkép
#16575 Jaffa13
2016-03-19 14:58:02

Válasz lala1 #16575. hozzászólásáraÚgy van ahogy mondtad,még a mellső meghajtóházat is le kellett venni,hogy a tengelyt kihúzva ki tudjuk fűzni a szíjat. Köszönöm a segítséget!! smile thumbupcool

#16574 Erzsók
2016-03-19 13:29:30

John deere 6820 adagoló felujítát ki merre ajánl??? smile surrender

#16573 Drisa
2016-03-18 12:57:04

Válasz Mf-es? #16576. hozzászólásáraDrága ! Ettől sokkal olcsóbban is van! Motor olaj annyi mint máshol de hidraulika drága .

#16570 lala1
2016-03-17 22:55:41

Válasz Jaffa13 #16569. hozzászólásáraGondolom inkább a front pto miatt. Tegyél képet,mert többféle megoldás van! De mindenképp 2 ember és egy "motorforgató" szükséges hozzá! Ezek nélkül űberszívás! Találkoztam olyannal,ahol még a hajtóművet is meg kellett lazítani és előrébbhúzni,hogy kiférjen a szíj.smile hammer

#16569 2266
2016-03-17 22:49:08

Válasz jozef19 #16573. hozzászólásáraNyugodj meg a E-Fü -bocs-is tud sok sok kellemetlenséget okozni!!!smile whistlingsmile whistlingsmile wink

#16568 jozef19
2016-03-17 22:09:34

Válasz bandigh #16568. hozzászólásáraAmi a variator szijat szakitsa az a medve,a tobbi csak bocs...

#16566 papa maci
2016-03-17 20:03:45

Válasz Jaffa13 #16569. hozzászólásáraA ventilátor szíjra gondolsz ?

#16565 2266
2016-03-17 19:57:08

Válasz bandigh #16568. hozzászólásáraAz energia fü -Medve az igazán alattomos tud lenni!!!!smile cursingsmile sweatdropsmile blushsmile whistlingsmile wink

Nincs profilkép
#16564 Jaffa13
2016-03-17 19:35:01

7700-ás JD traktorról cserélt már valaki szíjat a hűtőnél? A gondom a fronthidraulika miatt van. Ha tudtok kérlek segítsetek???smile helpsmilie

#16563 bandigh
2016-03-16 23:38:14

Válasz .Feco. #16550. hozzászólásáraA cséplődob lehet h nem jó példa volt, de amikor pl az energiafű-medve 0.5 másodperc alatt fogta le a motort, és vele az egész hajtásláncot, ott volt csak igazán nyíróerő..
Mindenesetre ha a legszélsőségesebb példákat keressük, úgymint függesztett váltvaforgató eke, azt is vizsgálnunk kéne hogy egyáltalán vannak e ilyen eszközei vagy mire használja a traktort. A kiverődés meg pont azért van mert ilyen helyre, mint a a traktor fara, egy illesztés néklüli( gyári fogazás) összeszerelés eleve önmagában hordozza azt hogy ki fog verődni. Mivel amikor felrakják eleve van egy kicsi kottyanása. Olyan eszközzel mint pl a rapid rúdján a kis kocsi, ami folyamatosan fel-le lökdösi a karokat, elég hamar meg is eszi. Ha ez fixen lenne rögzítve, sose enné meg. Megoldás lenne esetleg, ha ez a fogazott rész egy helyen fel lenne vágva és egy nagy csavarral fixre lehetne szorítani a tengelyre. Egyébként szerintem csak a gyártás és összeszerelés egyszerűsége miatt használják ezt a rögzítést, meg így előbb utóbb kell belőle egy pótalkatrész 500 ért.

#16562 apuci
2016-03-16 19:01:00

Válasz GREVEN #16566. hozzászólásáraNem kell már külön engedély meg hivatalosan beírni,ha szélesebb 2.55m-nél akkor kötelező használni mindegy milyen a rendszámod színe!!smile wink

#16561 GREVEN
2016-03-16 18:52:29

Válasz papa maci #16565. hozzászólásáraHát igen.

Mondjuk felén nem mindennapi látvány ez a szerkezet, így még hamarabb kedve szottyan moleszterálni.

Pláne érdekessé teszi a dolog leforduláskor mikor keresztbe vágja magát és mondjuk a függesztett grúberrel letarolom a marháját aki épp ki akar kerülni.

De csak kellene rá valami jelzés.

#16560 papa maci
2016-03-16 18:17:55

Válasz GREVEN #16563. hozzászólásáraA rendőr ,mint olyan faj....Szezonálisan mar.Vagy simán szoríííja az asszony tangája.smile laugh Komolyan, a kombájn is zöldel megy, villogóval. Én általában át átadom a kulcsot a cövegnek..és megindulok gyalog amerre jobb az út. Idáig be jött. Jah és szóltam neki vigyázza a vasat, mivel ha le lopják az drága lesz ! Alapból felcseszem magam az ilyen madárkán ! Dobd rá a villogót. Mivel ha beléd megy valaki, legalább legyen mire alapoznod a védelmed..pl.

#16559 Mf-es?
2016-03-16 18:13:08

Válasz GREVEN #16563. hozzászólásáraÚgy tudom,változott a jogszabály.Bármire tehetsz sárga villogót.

#16558 GREVEN
2016-03-16 18:00:32

Igaz lehet nem ez a legmegfelelőbb topic, de zöld gépre kerülne. Zöld rendszámmal használt gépre tehetek villogot?

Ugye nincs forgalmi amibe benne lenne.

Miféle képen lehet ezt megoldani?

Ismerős mondta hogy a horti két hernyot marták a rendőrök nagyon zöld rendszámmal és villogóval.

#16557 papa maci
2016-03-16 16:51:42

Válasz PZ #16555. hozzászólásáraTermészetesen működjön a dolog..Az előző is azért kopott el mivel ez az alkatrész úgy működik mint az autóknál a kanyarstabilizátor. Kiegyenlíti a két munkahengert, valamint a függesztő karok által átadott csavaró erőt,az emelőkarokról. Ez igazából eke húzásakor jelentkezik. Mivel az eke nem szeretne a földben maradni minden áron. smile laugh Erre példa mikor az őszi magágy készítés átállásakor a tulaj nem tette át a függesztő karokat a fix furatba..egész nap billegett utána az eke. Először nem értette mért dől ki az eke a barázdából. Tehát van nyíró erő. Elsősorban nem kifejezetten emeléskor. Mivel a forgási pont csak támaszt. Az emelő pont előrébb van. Itt a váltós eke átfordítása pláne ha nem gerenda elmozdítós. Valamint az erő kiegyenlítéskori csavarás. A fő probléma....azért sok sikert hozzá. Van benne meló szépen.

#16556 Sötét Paraszt
2016-03-16 12:53:12

Válasz Mf-es? #16560. hozzászólásáraA végén még jobbat csinálnak, mint a gyári volt hehe.

#16555 Mf-es?
2016-03-16 12:34:52

Válasz VTR-es #16558. hozzászólásáraAzért nem értettem,mert többféle megoldás van.Kicsiből lehet nagyot,nagyból kicsit.
Gépész ilyet nem kérdez.
Egy pár évet lehúztam ott,lehetetlent nem ismernek.

#16554 Sötét Paraszt
2016-03-16 12:22:35

Válasz Mf-es? #16556. hozzászólásáraA semmibő nem tudnak illeszkedő bordát gyártani.
Valahova anyagot kő esetleg tenni.

#16553 VTR-es
2016-03-16 12:20:29

Válasz Mf-es? #16556. hozzászólásáraHa a tengelyről és a karokról le(ki) van esztergálva a borda,milyen megoldással és mivel töltik ki, amibe új bordát marnak.

#16552 VTR-es
2016-03-16 12:15:13

Válasz Dave #16553. hozzászólásáraJó példa, de a 21 bordás hamarabb is kiverődik.Nagy sorozatba lehet olcsóbb sűrűbordát gyártani mint a reteszkötés.-

Nincs profilkép
#16550 PZ
2016-03-16 11:31:36

Helló!

Ha jól számoltam a nyíróerőt:239904N azaz 23,9To terhelésnél nyíródik a 3 db retesz.
Karonként!
Kevés?
Egyébként nem csak Kerb fogazással készült tengelyt láttam már a JD-től!

Nincs profilkép
#16549 Szabolcs80
2016-03-16 10:43:31

Válasz PZ #16523. hozzászólásáraHa egyenletesen van terhelve a két kar pl egy vetőgéppel akkor működik, de ha az egyik kar nagyobb erőt kap mint a másik pl váltva forgó eke, akkor van esély arra hogy elvágja a reteszeket valamelyik oldalon.

Nincs profilkép
#16548 Dave
2016-03-16 10:08:34

Válasz Kolláth Tamás #16551. hozzászólásáraItt jó példa inkább a 6 és 21 bordás tlt tengely lenne. A 21 bordással sokkal nagyobb erőt vagy teljesítményt át lehet vinni.
A másik meg ha a tervezők így oldották meg, akkor így bírja azt a súlyt el, amiért fizettél. Ha a másik megoldás is elég lenne akkor nem az olcsóbbat választják?

Nincs profilkép
#16547 .Szabi.
2016-03-16 09:37:25

Válasz Mf-es? #16549. hozzászólásáraAzt,amit a tizedéért rátettek volna....

#16546 Kolláth Tamás
2016-03-16 08:21:36

Válasz .Feco. #16550. hozzászólásáraÜdv. Nem okoskodáskként mondom de ha jó szorosan van illesztve bírnia kell a terhelést. Gondolj csak bele egy hátsó kerékagynàl milyen erők ébrednek, és ott legtöbb esetben csak 1 retesz van.

#16545 .Feco.
2016-03-16 07:13:18

Válasz bandigh #16548. hozzászólásáraA cseplodobhoz ne hasonlítsd, mert ott a nagy fordulat miatt van alapból egy komoly tehetetlenség. Csak abba gondolj bele, hogy nyirocsavart a dob sosem nyit el nagy fordulaton, csak mindig alacsonynal, vagy indításnál. Épp azért mert a nyiroero a sebességgel fordítottan aranyos.
Ez pont azért gyenge szerintem, mert nem állandó terhelésen van, hanem hirtelen véletlenszerűen kaphat nagy erőhatást (mondjuk egy valtvaforgato eke atforditasanal hirtelen termelődik a súlypont egyik oldalról at a másikra, vagy hasonló hatás amikor egy oldalkaszat lefordítol munkahelyzetbe. Amíg középre fele dől addig mindkét kart támasztja, amikor atbillen munkahelyzetbe hirtelen a balt felfelé húzza a jobbat lefelé nyomja.)

Nem véletlen szoktak ezek kiverodni...

#16543 bandigh
2016-03-15 21:37:33

Válasz PZ #16544. hozzászólásáraKezdjük onnan, hogy itt alapból nem az óriási csavaróerőket kell elképzelni, mert nem ennek a tengelynek az elfordításával emel a gép. Az egész reteszelés csak a két kar egymástól való elfordulását akadályozza meg, ami pl akkor nagy erő ha egyik függesztőkarra kötsz egy betontuskót, és azt akarod kiemelni. Viszont milyen erők mennek át egy-egy cséplődobon, variátoron stb ahol rendszerint 1 ilyen retesz van. Ha a 3 darabot összeadod akkor egy 8 cm hosszú és 36 mm széles reteszt kéne csak úgy elnyírni "mint a szart", amire valószinüleg ez a hidraulikarendszer nem képes, tekintve h teljes erővel nem is lehet erre terhelni, mert emeléskor nem ezt akarja elnyírni, csak ha direkt a fél oldalát terheled. Ha mondjuk négyet tennél már 48mm X 80 mm lenne az elnyírandó felület, ami már brutál, tudna annyit mint a libafog, főleg azért mert ez illesztve van nem lötyög, meg meg nem verődik ki. Bár a 3 is elbírja szerintem.
Viszont a legfelső képen látszik, hogy maradt valami a fogazásból, talán jobban ki kellett volna szedni, vastagabb perselyt használni, így a retesz is lehetne vastagabb, hogy mélyebben be tudjon támasztani a szürkeöntvénybe, mert lehet h ott van a szűk keresztmetszet a rendszerben.

Nincs profilkép
#16542 JD 4630
2016-03-15 21:34:40

Válasz PZ #16544. hozzászólásáraMilyen masina ez?

A régieken 40 év alatt sem mozdult meg a kar a tengelyen, nem értem az újabbakon miért fordul elő.

Nincs profilkép
#16541 JD 4630
2016-03-15 21:33:14

Válasz PZ #16544. hozzászólásáraÉn enyhe kúposra csináltam volna a perselyt és a kart is olyanra marattam volna fel, ha az egyszer összeszorul többet nem kell szétszedni.

A reteszed önmagában karcsúnak tűnik, de ha van a palástfelületek közt zsugorkötés akkor jó lehet.

Nincs profilkép
#16539 PZ
2016-03-15 20:48:59

Helló!
Örülök, hogy sikerült felébreszteni a kis csapatot a szendergésből!smile thumbup
Na, szóval a tengelyre a persely hegesztőfuratokon keresztül van rögzítve,pont a Papa maci által említett nyírás-csavarás miatt.A tengelyre a kar 0,03-0,05 mm méreteltéréssel van illesztve.
Persely anyaga:CrMo4.
A retesz anyaga szabvány szerint:C45
Mérete 12X8x80 mm
A reteszt le lehetett volna hőkezelni, de a kar anyaga szürkeöntvény (ami nem nevezhető túl keménynek) és inkább a retesz nyíródjon, mint a kar menjen teljesen tönkre.
Szerintem!
És ha 5 retesz kerül bele? Erről mi a vélemény?
Komoly válaszokat várok!
Sziasztok!

Nincs profilkép
#16538 .Szabi.
2016-03-15 20:32:40

Válasz Mf-es? #16539. hozzászólásárahová tették volna azt a másik a bordát?????

Nincs profilkép
#16536 Ares 826
2016-03-15 19:36:15

Válasz Mf-es? #16539. hozzászólásáraHol csinálnak ilyen bordázást? smile blink

#16535 decsi
2016-03-15 19:00:13

8000-re 560+áfa volt a nyáron cseréltem.Szerintem azt a 3 éket úgy elnyírja mint a sz@rt.Fél áron fel újították volna olyan bordákkal mint a gyári volt.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
szemlÉLETváltás
szemlÉLETváltás
A termőtalajnál nincs fontosabb.
10 pontos talajgyakorlat – 3. pont: Vízmegtartás
10 pontos talajgyakorlat – 3. pont: Vízmegtartás
A talajban mindig van víz, azonban ennek csak egy részét képesek a növények...
BASELIER 4 SOROS BAKHÁTHÚZÓ,  BAKHÁT SORKÖZMŰVELŐ,  TÁRCSÁS BAKHÁTKÉSZÍTŐ
BASELIER 4 SOROS BAKHÁTHÚZÓ, BAKHÁT...

2.150.000 Ft

Talajsimító eladó
Talajsimító eladó

80.000 Ft

Eladó bontott Claas Dominator 106
Eladó bontott Claas Dominator 106

50.000 Ft

FKA 601 kukoricaadapter
FKA 601 kukoricaadapter

600.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]