Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.69 FtUSD396.2 FtCHF437.45 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz szanberg #16437. hozzászólásáraVan még egy cx 840esünk még két 440es tucano.Nagyon jó a cx is csak ugye az már 10 éves.
újba szerintem a cx8as széria az összes ládás kombájnt veri mind kényelemben mind teljesítményben.
Válasz decsi #16432. hozzászólásáraHát felénk 4t fölötti naprák vannak,3t alatt nem is vágtam pár éve elég neki a 6 sor.oros kukorica asztal zuzóját szerkesztjük majd alá.
Válasz decsi #16430. hozzászólására6soros nas asztal van 25+-par ha saját szárítóba vágjuk 1%szeméttel, állva üritve iden csinaljuk a zúzót az asztalok alá hogy menet közbe tudjunk üriteni.
Válasz VTR-es #16425. hozzászólásáraJó tapasztalatok vannak vele,búzábol árpábol szinte csak vetõmagot vágtam hibatlan minöségben,napraforgót kukoricát pedig egyáltalán nem töri.10 órás mūszakban 30-35ha.
Válasz szanberg #16411. hozzászólásáraAz nem lehet, hogy alapból nem volt rajta a lassító és azt szerelték fel utólag? Mert elinte opciós volt. A lassító-lassítója az nem tudom mi lehet. Így is le lehet variálni 220 ig.
Válasz decsi #16410. hozzászólásáraMondjuk valami lassítót kellett venni rá plusszban a gyári lassítójára, amíg ez nemvolt rajta a kukoricát kőkeményen összetörte meg a napraforgónál is voltak bajok, egyébként tényleg nagyon jól megy, tolható mint állat, igaz csak 6,7-es asztal van rajta, az kicsi rá.
Kalászosban van az igazi erőssége, arra a legjobb, ősszel más ami a pálmát viszi
Válasz 2266 #16409. hozzászólásáraSzanberg amit adott telefonszámot felhívtam.Neki T660 van 2009-es újonnan vette,nincs neki rossz tapasztalata.Számokat mondott rendesen5t búzában 45h/nap (12 órás műszak)Napraforgót nem töri,szép tisztán vágja 6 soros asztal van hozzá de azt mondta 12 sorossal is elboldogulna.
Válasz GREVEN #16407. hozzászólásáraAz enyémet én magam kárpitoztam ki az egészet.Lehet kapni ugyan olyan színű lyukacsos műbőr kárpitot.Alá vettem 5mm szivacsot először azt ragasztottam rá utána pedig a műbőrt.Lehet kapni spray kiszerelésben ragasztót.Kis kézügyességgel szépen meg lehet csinálni.(és könnyen tisztítható)
Válasz GREVEN #16356. hozzászólásáraA kárpit téma a legjellentosebb kérdés az esztétika szempontjábol egy korosodo JD fulkéjében.
Nem gondolkodtál a neten rendelni az USA-bol?
Lényegesen olcsobb mint az itthoniak!
És ami a röhej egy kárpitos sem ismer vagy tud beszerezni még hasonlo anyagot sem!!
Koszos "balkán"
Válasz decsi #16403. hozzászólásárasms-ben küldök egy számot, cimborámé, 2010-ben vett zsír újonnan T660-at, hívd fel hivatkozz rám fog segíteni mindenben ha tud.
25046 hozzászólás
Válasz GREVEN #16442. hozzászólásáraTe magad fogsz meglepödni leginkább a változáson!!
Válasz szanberg #16446. hozzászólásáraKb.2500ha csinálunk ebből 350ha a saját a többi szolgáltatás kompletten.sok az apró kis föld.
Nem sikerül képet felraknom!
Válasz T 660 #16447. hozzászólására
Válasz T 660 #16444. hozzászólására
Válasz Zolicsizi #16440. hozzászólásáraSok a területetek vagy sokat vágtok bérbe is?
Miért nem vettetek valami nagy rotoros gépet?
Az két tucánót kidolgozna, ottmeg hajdúságban a soksok erős kukoricában döngetne ezerrel
Szeretném megkérdezni kinek van cts komabánya egy pár beállítási tanács kellene köszönöm előre is
T 660!
Válasz GREVEN #16442. hozzászólásáraÚgye úgye!majd most tökéletes lesz a gép!
Elmöntek a porlasztók is az adagolo után. Mint kiderült utolag, gatya mind
Teljes generál. Kíváncsi leszek érezhető lesz e változás a gépen majd ha keményen kell dolgozni ismét.
Válasz szanberg #16439. hozzászólásáraigen,piros 1999
Válasz szanberg #16437. hozzászólásáraVan még egy cx 840esünk még két 440es tucano.Nagyon jó a cx is csak ugye az már 10 éves.
újba szerintem a cx8as széria az összes ládás kombájnt veri mind kényelemben mind teljesítményben.
Válasz decsi #16438. hozzászólásáranas?
Válasz szanberg #16435. hozzászólásáraGondolom a "kolléga" már leadta a drótot,hogy össze jön egy patent állapotú 8 soros.
Válasz Zolicsizi #16433. hozzászólásáraCX van mellette még?
Ahhoz képest milyen a T-széria?
Válasz decsi #16434. hozzászólásáraKuki asztal az 8 soros van!
Válasz decsi #16434. hozzászólásáraSzerintem simán jó rá a 8soros adapter mindkettőből, sőt az való rá!
A 12-es nagy lenne neki, azt már a rotorosok orrára kell aggatni
Válasz Zolicsizi #16433. hozzászólásáraTöbb helyen 8 soros napra és kuk adapterekkel hajtják a T szériát
Válasz decsi #16432. hozzászólásáraHát felénk 4t fölötti naprák vannak,3t alatt nem is vágtam pár éve elég neki a 6 sor.oros kukorica asztal zuzóját szerkesztjük majd alá.
Válasz Zolicsizi #16431. hozzászólására8 sort nem bírna el?A zúzót hogyan szerelitek rá?
Válasz decsi #16430. hozzászólására6soros nas asztal van 25+-par ha saját szárítóba vágjuk 1%szeméttel, állva üritve iden csinaljuk a zúzót az asztalok alá hogy menet közbe tudjunk üriteni.
Válasz Zolicsizi #16429. hozzászólásáraNapraforgóban hány sorral mentek?Napraforgóból is lemegy 30 ha egy nap?
Válasz decsi #16427. hozzászólására180-200tonna attol függ mennyit kell kóborolni érte!
Válasz Zolicsizi #16426. hozzászólásáraAkkor nyomjad neki
Válasz Zolicsizi #16426. hozzászólásáraBúzából hány tonna jön le egy átlagos napon?
Válasz VTR-es #16425. hozzászólásáraJó tapasztalatok vannak vele,búzábol árpábol szinte csak vetõmagot vágtam hibatlan minöségben,napraforgót kukoricát pedig egyáltalán nem töri.10 órás mūszakban 30-35ha.
Válasz Zolicsizi #16424. hozzászólásáraÉs vélemény ,pzitív -neg tapasztalat?
500 üzemóra van most benne meg kb.1200ha.http://www.agroinform.com/files/forum/agroinform_20160219180318_20150710_120958.jpg
Válasz decsi #16401. hozzászólásáraNekünk van egy T660as.Most egy szezon van benne!
Üdv.
John Derre 5515f-es ültetvény traktorból, fülke levétele nélkül ki lehet e venni a nyelestengelyt? Bajolt már valaki vele?
Válasz szanberg #16411. hozzászólásáraAz nem lehet, hogy alapból nem volt rajta a lassító és azt szerelték fel utólag? Mert elinte opciós volt. A lassító-lassítója az nem tudom mi lehet. Így is le lehet variálni 220 ig.
Válasz GREVEN #16415. hozzászólásáraNe sokald egy öreg 30 éves rábára is bele kerül vagy 200 kilóba..
Válasz GREVEN #16415. hozzászólásáraAdagolót porlasztót egyszerre viszünk mindig
Válasz Drisa #16412. hozzászólásáraTöbb biztosíték melegedett,olvadt,olykor kiment.
Válasz GREVEN #16415. hozzászólásáraHát legalább akkor tudod hogy minden jó! :)
Válasz decsi #16408. hozzászólásáraTegyél fel képet róla hogy néz ki amit kárpitoztál
Válasz T 660 #16413. hozzászólásáraKomplett adagoló felújításra 400 bruttot mondtak ma Békésről. Áúú. És lehet illene akkor a porlasztókat is vinni?
Válasz decsi #16401. hozzászólásáraNekem van igen!
Válasz GREVEN #16397. hozzászólásáraNekem is dadogot igaz a gázolajat nem engedte!kicseréltem a hat porlasztót es minden megoldodot!
Válasz lala1 #16399. hozzászólásárasarokban a zártszelvény mögött kopott el a vezeték? kidobálta sebességből?
Válasz decsi #16410. hozzászólásáraMondjuk valami lassítót kellett venni rá plusszban a gyári lassítójára, amíg ez nemvolt rajta a kukoricát kőkeményen összetörte meg a napraforgónál is voltak bajok, egyébként tényleg nagyon jól megy, tolható mint állat, igaz csak 6,7-es asztal van rajta, az kicsi rá.
Kalászosban van az igazi erőssége, arra a legjobb, ősszel más ami a pálmát viszi
Válasz 2266 #16409. hozzászólásáraSzanberg amit adott telefonszámot felhívtam.Neki T660 van 2009-es újonnan vette,nincs neki rossz tapasztalata.Számokat mondott rendesen5t búzában 45h/nap (12 órás műszak)Napraforgót nem töri,szép tisztán vágja 6 soros asztal van hozzá de azt mondta 12 sorossal is elboldogulna.
Válasz decsi #16403. hozzászólásáraTalán úgy rémlik mintha Telekgerendáson is lennie kellene egy T- nek
Válasz GREVEN #16407. hozzászólásáraAz enyémet én magam kárpitoztam ki az egészet.Lehet kapni ugyan olyan színű lyukacsos műbőr kárpitot.Alá vettem 5mm szivacsot először azt ragasztottam rá utána pedig a műbőrt.Lehet kapni spray kiszerelésben ragasztót.Kis kézügyességgel szépen meg lehet csinálni.(és könnyen tisztítható)
Válasz John Deere Power Shift #16405. hozzászólásáraMegoldódni látszik a dolog. Egy ügyes müanyag hegesztő rendbe fog tudni hozni mindent.
Nem kell rendelni semmit.
Nem lesz sem gyári anyagú vagy ahhoz hasonlo a beltér sem szinű. Mi a praktikusságra mentünk most.
Pusztulat kényes ez a buta világos barna szín.
Nem is tudom hogy gondolták ezek a jo emberek ezt a szint traktorba. Jó hogy már nem ho fehéret.
Válasz lala1 #16399. hozzászólására Egy Deutz agroton-t csaptam így szét a napokban !
Válasz GREVEN #16356. hozzászólásáraA kárpit téma a legjellentosebb kérdés az esztétika szempontjábol egy korosodo JD fulkéjében.
Nem gondolkodtál a neten rendelni az USA-bol?
Lényegesen olcsobb mint az itthoniak!
És ami a röhej egy kárpitos sem ismer vagy tud beszerezni még hasonlo anyagot sem!!
Koszos "balkán"
Válasz decsi #16403. hozzászólásárasms-ben küldök egy számot, cimborámé, 2010-ben vett zsír újonnan T660-at, hívd fel hivatkozz rám fog segíteni mindenben ha tud.
Válasz 2266 #16402. hozzászólásáraElérhetőséget tudsz?
Válasz decsi #16401. hozzászólásáraCsabán van egy próbálj közel kerülni hozzá az nincs is túl messze tölled!!