Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz MFM #15895. hozzászólásáraEurópai össze szerelésű így valószínű...De irány a kamionos bolt ..Ők is betudnák azonosítani..Pláne ha a gyártóval fel veszi a kapcsolatot. Nem volt ritka jelenség. A márka szervíz is a helyi kamionos boltban vásárolt. Csak szépen rápakolt !
Válasz Drisa #15896. hozzászólásáraCsak éppen homlokrakodós ez a gép, és a teljes konzolt le kell szednem ahhoz hogy hozzáférjek az önindítóhoz. A generátorba most lett szénkefe cserélve, de lehet hogy lekapom azt is ha már így szétszedtük, mert valamilyen okból 1000 párszáz üzemóra alatt 3 garnitúra ékszíjjat amortizált le. Pedig eggyik szíjtárcsa se lötyög, fogalmam nincs miért csinálja.
Válasz MFM #15894. hozzászólásáraNem sok idő lekapni az önindítót és elvinni szerelőhöz, de ha tutira akarsz menni generátort is vidd hisz ugyanoda kell, ha hosszútávra tervezel mindkettőre ráférhet pár új csapágy, takarítást stb.
Válasz papa maci #15887. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, a kompresszoron nem találtam márkajelzést. Ez mind Wabco? A turbó egyenlőre akkor marad, nincs olaj.
Válasz jozef19 #15893. hozzászólásáraNem tudom igazából hogy mi baja lehet, egyrészt ha kicsit is kissebb az akku töltötsége (ha mondjuk nem megy pár napig vagy zenedoboznak használják a fiúk a munka mellé... Pedig most lesz 1 éves az akksi) nem húz be csak kattanik eggyet. De ha egy akármilyen szar használt akksival megbikázom már elindul. Másrészt pedig miután beindul a gépezet pár másodpercre rá olyan hang jön az önindítóból, mintha valaki ràindítózna mégegyszer.
A legfrissebb az hogy állítólag ha kezd eltőmödni a gázolajszűrő akkor kivágja a biztosítékot!Ha reggel kiderül hogy ez a baja akkor tö...szúrom magam!
Csak tudnám melyik a szivattyú bisztije,gondolom a könyvében megvan(új sziv" 106ezer plusz 27százalék és csak holnap jön meg! Most már mindegy de a Bárdihoz megyek és hozok kettőt onnan is... köszi)
Válasz MFM #15886. hozzászólásáraOlyan 0,4-0,7mm körüli tengely irányú kottyanása van az újnak is...Ha a lapátok épek. És a nyomóoldalon nem látni olajat akkor még jó (de ehhez ki kell zárni egyéb olajbejutási lehetőségeket is) A kereszt irányú lógás is hasonló. 1mm-es lógás mindkét irányban már soknak mondható. Az önindítón kell lennie egy gyártónak..sorozat típus számnak. Azzal irány a kamionos vagy autós bolt. Már jártam Így a szervíz ára alatt volt a kamionos bolt ára 60%-al. És ez csak egy sima Bosch behúzó tekercs volt. Ha turbód kuka szintén néz körül a kamionos boltba. A Garrett turbó is jó, sok gépen van és semmivel sem rosszabb mint a JD.Akkor lehet némi trükk benne ha változó geometriás a turbód. A kompresszort is nézd meg..Nyilván Wabco. Tehát ismét van más alternatíva.
Válasz Pilátus #15872. hozzászólásáraszia cinkszámot nem tudok. de mi nagyobbat tetűnk bele és adtunk neki visszafolyási lehetőséget a gyári csak rányom és forgatja magában az üzemanyagot míg tönkre nem megy
Válasz Pilátus #15872. hozzászólásáraA kicsinél (6110-6310)ami még kör adagolós volt. Be tettünk egy vissza csapó szelepet az üzemanyag csőbe. Fémből a gazdaboltban is lehet venni pár 100 forint. Lények az áteresztő képessége. De az is megoldott volt. Ha egy hosszabb csővel kicsit feljebb vittük a szívócsövet. Így gyakorlatilag nem tudott le folyni az üzemanyag a szűrőházból. Utána már nem vettünk szivattyút. Gyanítom itt is van lehetőség a szűrőház tetején lévő fekete (kupakot ) letekerni.Gyanítom a tetején most nincs gázolaj. Bár ezt úgy mondom hogy nincs előttem a gép ez is igaz. (Csak egy tipp volt.)
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15864. hozzászólásáraSzerintem meg nezd meg az opall agri ekeit,itt majdnem az osszes tsz ben ezek mennek es mindehol ahol voltak ott ha vesznek ujjat akkor ezt veszik (kiveve ha az elnokot valami mas ceg nem ajandekozza meg egy toyota hilluxa a zsebebe).
Válasz Gabika6330 Pr. #15869. hozzászólásáraMutass olyat hol van hány országot kell érte átmenni?
Aztán veheti rá 150 euróért a pálcákat darabját gondolom...
Már ha van még olyan könnyen, lehet a gregoriék bezúzattak minden készletet
Válasz VMisi #15867. hozzászólásáraA fejek 40 cm-re vannak kinyitva,de a számláló csak 110 cm-re van beállítva és így viszonylag jól szokott kijönni a hektár.A fogyasztás az tükrözi a valóságot,mert amit éppen akkor szántottam az 1 középkötött talaj volt,25-27 literre jött ki.A puhább talajokon ettől picit kevesebbet is tud.
Válasz Gabika6330 Pr. #15856. hozzászólásáraEz a 0,8 ha/óra nagyon jó ekkora gépnek! Kicsit talán hihetetlen is. :) Igaz az óránkénti fogyasztást meg sokallom kicsit.
Ez mennyire tükrözi a valóságot? Pontosak szoktak lenni ezek az adatok?
Mekkora a fogásszélességed?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15859. hozzászólására A cégnél 8 éve vettek Kverneland LD200 4 fejest a 7730 után tavaly vettek egy 230r-t ezzel is ezt huzzák teljesen ki nyitva 23-24 l lett az idei év átlaga.
Itt is vannak kötött földek!
Válasz *** HM *** #15851. hozzászólásáraSajnos csak azzal tudunk szántani amink van.Mi kicsi cég vagyunk,nincsennek 8000-ink,egy 6330 prémiummal és egy 6930 prémiummal szoktunk szántani.egy 3 és egy 4 fejes rabe ekével mindent tökéletesen el tudunk végezni.Én a kissebbeket kihúzom a 3 fejessel,ha végeztem megyek a nagy után 1 barázdára.4.5 ha kényelmesen megvan 1 nap,és nem 12 órás műszakra gondolok.A 21,8-as fogyasztás az óránkénti átlag volt,de nézd meg a mellette lévő rublikát ami a terület teljesítményt mutatja.Ez nem rossz egy 115-ös traktortól szerintem
Válasz Hodolits #15853. hozzászólásáraCsak tegnapra volt feltekerve a motorkorlátozó 2000-re mert hamarabb szerettem volna hazamenni
Ma már 1900-on jártam és annyival is szoktam dolgozni kivéve a vetőgép mert azt 1750-1800-al húzom.És természetesen a kézigáz csummán
25046 hozzászólás
Válasz MFM #15897. hozzászólásáraki van fáradva a spanoló rugója
így nem feszíti rendesen
Válasz MFM #15895. hozzászólásáraEurópai össze szerelésű így valószínű...De irány a kamionos bolt ..Ők is betudnák azonosítani..Pláne ha a gyártóval fel veszi a kapcsolatot. Nem volt ritka jelenség. A márka szervíz is a helyi kamionos boltban vásárolt. Csak szépen rápakolt !
Válasz MFM #15894. hozzászólásáraKopott,kenetlen persely ad olyan hangot,lehet a forgórész már beleér az állórészbe...
Válasz MFM #15897. hozzászólásáraNem kopott a szíjtárcsa?
Válasz Drisa #15896. hozzászólásáraCsak éppen homlokrakodós ez a gép, és a teljes konzolt le kell szednem ahhoz hogy hozzáférjek az önindítóhoz. A generátorba most lett szénkefe cserélve, de lehet hogy lekapom azt is ha már így szétszedtük, mert valamilyen okból 1000 párszáz üzemóra alatt 3 garnitúra ékszíjjat amortizált le. Pedig eggyik szíjtárcsa se lötyög, fogalmam nincs miért csinálja.
Válasz MFM #15894. hozzászólásáraNem sok idő lekapni az önindítót és elvinni szerelőhöz, de ha tutira akarsz menni generátort is vidd hisz ugyanoda kell, ha hosszútávra tervezel mindkettőre ráférhet pár új csapágy, takarítást stb.
Válasz papa maci #15887. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, a kompresszoron nem találtam márkajelzést. Ez mind Wabco? A turbó egyenlőre akkor marad, nincs olaj.
Válasz jozef19 #15893. hozzászólásáraNem tudom igazából hogy mi baja lehet, egyrészt ha kicsit is kissebb az akku töltötsége (ha mondjuk nem megy pár napig vagy zenedoboznak használják a fiúk a munka mellé... Pedig most lesz 1 éves az akksi) nem húz be csak kattanik eggyet. De ha egy akármilyen szar használt akksival megbikázom már elindul. Másrészt pedig miután beindul a gépezet pár másodpercre rá olyan hang jön az önindítóból, mintha valaki ràindítózna mégegyszer.
Válasz MFM #15886. hozzászólásáraÖninditóban ami kopik a három persely,meg a bronzkefe,ez pár ezer forint...
Válasz Pilátus #15891. hozzászólásáraNem,az axiálnál egy 20eurós alkatrészre ötvenezret mondtak...
Akkor "ügyes" voltam... nem szégyen ez a forgalmazótól hogy 400százalékos áron adja??(valamitől annyira idegenek ők tőlem)
Válasz Pilátus #15889. hozzászólásáraSzivattyú 30 alatt van a krampon
A legfrissebb az hogy állítólag ha kezd eltőmödni a gázolajszűrő akkor kivágja a biztosítékot!Ha reggel kiderül hogy ez a baja akkor tö...szúrom magam!
Csak tudnám melyik a szivattyú bisztije,gondolom a könyvében megvan(új sziv" 106ezer plusz 27százalék és csak holnap jön meg! Most már mindegy de a Bárdihoz megyek és hozok kettőt onnan is... köszi)
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15878. hozzászólásáraKitol van a traki,na es megvagy vele elegedve,mivel masak ezek mindt a regi 8200?
Válasz MFM #15886. hozzászólásáraOlyan 0,4-0,7mm körüli tengely irányú kottyanása van az újnak is...Ha a lapátok épek. És a nyomóoldalon nem látni olajat akkor még jó (de ehhez ki kell zárni egyéb olajbejutási lehetőségeket is) A kereszt irányú lógás is hasonló. 1mm-es lógás mindkét irányban már soknak mondható. Az önindítón kell lennie egy gyártónak..sorozat típus számnak. Azzal irány a kamionos vagy autós bolt. Már jártam Így a szervíz ára alatt volt a kamionos bolt ára 60%-al. És ez csak egy sima Bosch behúzó tekercs volt. Ha turbód kuka szintén néz körül a kamionos boltba. A Garrett turbó is jó, sok gépen van és semmivel sem rosszabb mint a JD.Akkor lehet némi trükk benne ha változó geometriás a turbód. A kompresszort is nézd meg..Nyilván Wabco. Tehát ismét van más alternatíva.
John Deere turbójában lévő tengelynek mennyi kottyanása lehet? Légfékkompresszort, önindítót hova érdemes vinni? Megéri a márkaszervíz?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15884. hozzászólásáranem.de vettem már attól a cégtől takit.
Válasz .Szabi. #15883. hozzászólásáraigen minden új volt rajta csak kívülről volt lelakva meg fülke kárpit
füstölt mert kivolt esve két kipufogótömítés is.
a motorba bele volt szakadva a kipufogócsavar
ismerted a gépet?
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15880. hozzászólásáraúgy tudtam rendben volt a gép.
váltó turbo ,injektorok stb, újak voltak.
vagy nem?
Válasz szanberg #15881. hozzászólásáraaz első csak polírozva van
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15878. hozzászólásáraA felnit belülről nem festetted le???
Válasz .Szabi. #15879. hozzászólásárasok volt ehhez minden.....
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15878. hozzászólásárajó sokat költhettél festékre
Ilyen volt-ilyen lett
2 hónap munka....
Nagyon köszönöm a hozzászólásokat az ekéhez...
Megnézegetem őket!!
Válasz Pilátus #15872. hozzászólásáraa Bárdiban egytizedéért vettem ugyanolyat
és kell visszacsapószelep az meg ezer forint
Válasz Pilátus #15872. hozzászólásáraszia cinkszámot nem tudok. de mi nagyobbat tetűnk bele és adtunk neki visszafolyási lehetőséget a gyári csak rányom és forgatja magában az üzemanyagot míg tönkre nem megy
Válasz Gabika6330 Pr. #15868. hozzászólásáraén meg a 6,6km/h-t keveselem1kicsit.nekem is egy kicsit nem hihető ez a 0,8 ha/ora.de ha ezt mondod,akkor igaz lehet....
Válasz Pilátus #15872. hozzászólásáraA kicsinél (6110-6310)ami még kör adagolós volt. Be tettünk egy vissza csapó szelepet az üzemanyag csőbe. Fémből a gazdaboltban is lehet venni pár 100 forint. Lények az áteresztő képessége. De az is megoldott volt. Ha egy hosszabb csővel kicsit feljebb vittük a szívócsövet. Így gyakorlatilag nem tudott le folyni az üzemanyag a szűrőházból. Utána már nem vettünk szivattyút. Gyanítom itt is van lehetőség a szűrőház tetején lévő fekete (kupakot ) letekerni.Gyanítom a tetején most nincs gázolaj. Bár ezt úgy mondom hogy nincs előttem a gép ez is igaz. (Csak egy tipp volt.)
6920 megint nem indul csak hajt az önindt és az elektromos szivattyú meg nem megy. Tud valaki cikkszámot mert reggel vennem kell
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15864. hozzászólásáraSzerintem meg nezd meg az opall agri ekeit,itt majdnem az osszes tsz ben ezek mennek es mindehol ahol voltak ott ha vesznek ujjat akkor ezt veszik (kiveve ha az elnokot valami mas ceg nem ajandekozza meg egy toyota hilluxa a zsebebe).
Válasz Gabika6330 Pr. #15869. hozzászólásáraMutass olyat hol van hány országot kell érte átmenni?
Aztán veheti rá 150 euróért a pálcákat darabját gondolom...
Már ha van még olyan könnyen, lehet a gregoriék bezúzattak minden készletet
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15859. hozzászólásáraRabewerk 5 fejes réselt függesztett transzportkerékkel.Szerintem a legjobb választás lenne főleg a kötött talajok miatt.
Válasz VMisi #15867. hozzászólásáraA fejek 40 cm-re vannak kinyitva,de a számláló csak 110 cm-re van beállítva és így viszonylag jól szokott kijönni a hektár.A fogyasztás az tükrözi a valóságot,mert amit éppen akkor szántottam az 1 középkötött talaj volt,25-27 literre jött ki.A puhább talajokon ettől picit kevesebbet is tud.
Válasz Gabika6330 Pr. #15856. hozzászólásáraEz a 0,8 ha/óra nagyon jó ekkora gépnek! Kicsit talán hihetetlen is. :) Igaz az óránkénti fogyasztást meg sokallom kicsit.
Ez mennyire tükrözi a valóságot? Pontosak szoktak lenni ezek az adatok?
Mekkora a fogásszélességed?
Válasz *** HM *** #15865. hozzászólására
Válasz 2266 #15863. hozzászólásáraAnnyira éreztem hogy befutsz mint nagy ornitólógus
Válasz 2266 #15863. hozzászólásáranem cserélném mellé venném
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15862. hozzászólásáraBiztosat a bizonytalanért sose cseréld le..
Válasz apuci #15861. hozzászólásáramegnézem majd milyen
most condor van de kicsit durvának találom
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15859. hozzászólására A cégnél 8 éve vettek Kverneland LD200 4 fejest a 7730 után tavaly vettek egy 230r-t ezzel is ezt huzzák teljesen ki nyitva 23-24 l lett az idei év átlaga.
Itt is vannak kötött földek!
Válasz Ádám Zoltán_58033 #15859. hozzászólásáraVlm jó vaskos 5ös, ha variós az maga a menny...
De ne álmodozzunk.....azt a magyar sztyeppén fellelni csak álom.
mi a véleményetek ? a john deere 8220-hoz milyen ekét kéne vennem? természetesen használtba, úgy hogy felénk elég kötött talaj van.2-3mill. közt
Válasz T 660 #15857. hozzászólásáraVan mindkettőből.
Válasz VTR-es #15854. hozzászólásáraHali 1450 vagy 1550-es?
Válasz *** HM *** #15851. hozzászólásáraSajnos csak azzal tudunk szántani amink van.Mi kicsi cég vagyunk,nincsennek 8000-ink,egy 6330 prémiummal és egy 6930 prémiummal szoktunk szántani.egy 3 és egy 4 fejes rabe ekével mindent tökéletesen el tudunk végezni.Én a kissebbeket kihúzom a 3 fejessel,ha végeztem megyek a nagy után 1 barázdára.4.5 ha kényelmesen megvan 1 nap,és nem 12 órás műszakra gondolok.A 21,8-as fogyasztás az óránkénti átlag volt,de nézd meg a mellette lévő rublikát ami a terület teljesítményt mutatja.Ez nem rossz egy 115-ös traktortól szerintem
Válasz Hodolits #15853. hozzászólásáraCsak tegnapra volt feltekerve a motorkorlátozó 2000-re mert hamarabb szerettem volna hazamenni
Ma már 1900-on jártam és annyival is szoktam dolgozni kivéve a vetőgép mert azt 1750-1800-al húzom.És természetesen a kézigáz csummán
Brazil romboló vakarodik kifelé a szutyokból
Válasz Gabika6330 Pr. #15849. hozzászólására1900 as fordulaton nem megy?
Motorkorlätozo be van ällitva?
Kezigäz csumän rätolva???
Válasz Gyuri gazda #15850. hozzászólásáraÍrd be a google-ba: Ultrahangos mosó...