Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz lala1 #15673. hozzászólásáraSzemre igen. Szerintem sima tárcsa van rajta, szedtem már le a generátort,, és nem láttam rajt semmi extrát bár nem is figyeltem
Válasz decsi #15698. hozzászólásáraAkkor szerintem jobb az egydobos Johnny vagy legfeljebb a CTS!
Azért a JD-nek jóval nagyobb a rosta felülete, mint a Lexinek igy ugyan nehezebben csepel de tisztábban dolgozik! A Lexi bedarál mindent aztan fiatal egy kicsit majd tolja fel a tartályba... Az egydobos gépek kíméletesebben csepelnek...
Válasz .Feco. #15687. hozzászólásáraÁlltalában 200-300 ha gabona 150-200 napraforgó és ha sikerül a repce 50-100 ha. Kukorica nem igazán szokott lenni 10-20ha.Tudom sokan nem igy gondolkoznak,de nekem fő szempont,hogy tisztán dolgozzon a gép mert én mindíg kombájn tisztán értékesítem sajàt tárolóbol.
Válasz GTibi #15688. hozzászólásáraEz az igazi vadászterülete ennek a szériának, ha ládás, csak ezt venném. Baja meg minden márkának van manapság, nem lehet ez alapján dönteni
Válasz m.p.gy. #15691. hozzászólásáraMost már lehet, ne tudom. Az IKR idején borzasztó drága, és lassú volt, ami egy kombájnnál katasztrófa.
Pl. egy ékszíj nettó 90ezer lett volna, és három nap múlva a megyeszékhelyre leszállítva, ugyanez az Axiálnál két nap és 55, egy helyi kis boltosnál meg másnapra 35.
Válasz Bárány #15690. hozzászólásáraMilyen "tisztességes" háttérről beszélsz???
Egy hónapja vettem egy 2264-est, kiderült hogy elektronika hibás a gép, a Kite meg csak ígérget, már a szerelők a telefont sem veszik fel. Kölcsön kombájnnal aratok hogy teljesítsem a bevállalt munkákat! Szélhámos társaság!!!
Válasz decsi #15685. hozzászólásáraVan élet a Claason és a John Deeren is túl.Ha csak a presztízs számit akkor csakis e kettő de ha dolgozni is akarsz akkor más szinekben gondolkozz.
Válasz .Feco. #15687. hozzászólására
Mi volt a baj a W650-el?
Évi 600-700 hektár szinte csak kukorica és napraforgó aratásra gondolkoztunk ilyen gépben, Geringhoff Rota Disc-el és Sun Star-al. Újat vagy max 1-2 évest gondoltunk. Ajánlanád erre a célra?
Válasz decsi #15685. hozzászólásáraMi a cél? Miből mennyit aratnal? Elso generációs T kombikat en kerülnem. WTS 9640i félelmetesen jo gep volt, ment mint a guzu egesz nap, nap nap utan. Az utana jott W650 mar elég problémás, élethosszig sem fog annyit learatni mjnt amit csak en magam vágtam a WTS-el.
Előtte Mega volt, na azt soha tobbet! Most legutóbb Lexion-t vettem, de kicsit ki vagyok ábrándulva... A környékbeli Tucano-k mind egy szálig problémás xarok, es mindenki azt mondta hogy a Lexion a profigep.
Azaz érzésem, hogy nagyon komoly baj van a Claas korul, vagy tervezéssel, vagy gyártással, vagy minőség ellenőrzéssel, de szinte minden gep komoly fejtörést okozott! Pedig volt itt axion, scorpion, quadrant is... Az arionrol szerencsére meg idejében lebeszeltek...
Válasz decsi #15675. hozzászólásáraIdén debütált a 460-as lexi a héten kész lesz a kukorica 1200 heki lesz benne idén. Összesen. A 30 hektár/nap kukoricából is kényelmesen még 2 darabban is meg van. A merci motor szintén bizonyított. Alig eszik valamit. Lényeg a cicás mocit megeszi. Ez idén be bizonyosodott. Őzikében a CTS-t tudnám el képzelni. Vagy az S-de az még használtan is húzós.
Válasz decsi #15663. hozzászólásáraPár éve ilyen arat nekünk, már a második gépész hajtja, plusz egy közeli cégnél is vannak ilyenek. Naprát és kukoricát vagy szemetesen szedik, vagy szórják, semelyik gépész nem tudja precízen beállítani. Egyelőre komolyabb műszaki hibákról nem hallottam.
Válasz decsi #15680. hozzászólásáraÍrtad h kukoricába nem nagyon utaztok, inkább komoly kalászosok vannak, oda lehet jobb a claas. De jó anyagban az 540 se fog 30+ okat letolni
Válasz decsi #15678. hozzászólásáranem te irtad? "
Én is ezt látom.Senki nem dicséri egyik jd kombájnt sem.Lehet kár nekem is erölködnöm...lexoin 540 oszt jónapot."
Válasz MFM #15665. hozzászólásáraa rugós feszitőt mozgassad meg. be áll és nem feszít utána .gondolom a porvédő rajt van vedd le azt hiszem 15 krova megy rá mozgasd meg.
Válasz lala1 #15671. hozzászólásáraF@sza Z az van! 500 ha gond nélkül levágott az idén is.Szeretnék egy nagyobb teljesítményűt ami 30+ ha levág egy müszak alatt.
Válasz MFM #15665. hozzászólásáraVonalban van minden?
Drága az a szíj 27-ér.......
Generátoron sima vagy szabadonfutós szíjtárcsa van? A szfutós tud furcsaságokat művelni....
Válasz decsi #15668. hozzászólásáraA "Z" nagyonfaca,csak nehéz jót találni. A wts is jó volt. Olajretket pl a környéken a "hordós" kombájn kivételével csak jd-k tudnak.
Válasz decsi #15668. hozzászólásáraFélig meddig ironikus voltam, de tényleg érdekes. A Claas-okkal úgy általában mindenki meg van elégedve. Konkrétan csak a Megával és a Tucano-val van személyes tapasztalatom (béraratás révén), de mindkettő tökéletesen teljesített eddig szórás-, szemtörés-, és tisztaság terén is.
Válasz 2266 #15664. hozzászólásáraA végén oda lyukadunk ki, hogy minden JD kombájn szar?! Az egyik azért mert egy dobos, a másik azért mert több? Darál, nem tisztít rendesen, sokat eszik stb... Ráadásul ezt ti mondjátok, akinek van! Nem értem én ezt!
A kis 6110-es már a 3. 27000-es szíjat darálja le saját magáról 1500üó alatt. Nem bírunk rájönni, hogy miért csinálja, minden lötyögő görgőt kicseréltünk, új szíjfeszítőt kapott, de semmi változás, sőt! A szíjon nem látszik semmi sêrülés egész végig hibátlan állapotú de egyszer csak szétdarálódik az egész, a cafatokat pedig a ventillátor tekeri magára. Nincs valami ötlete valakinek, hogy miért teszi ezt?
Válasz szanberg #15655. hozzászólásáraGyári javító program volt a T kombájnra is még tavasszal átépítették az egész motortérben a burkolatokat és a hűtőlevegőt irányító lemezeket.
Válasz 4964 #15656. hozzászólásáraDe a kipuffogógázt nem vezetik vissza,csak + ba van dpf is az adblue.rendszerrel együtt. Biztos tudják miért,mert tényleg nem kormol az scr-es motor.
Fölösleges vagy nem,ez van,ennek kell örülni.
De szerintem még így sokkal jobbak ezek az újabb gépek,mint a régiek.
Kényelmesek,csendesek,van hidraulikateljesítmény stb. Nem igazolódtak be a félelmek a tier4-től szerintem
Válasz Szőlős #15652. hozzászólásáraJóféle gép, de a járószerkezet állapotáról győződj meg millió százalékba mert a vételár 1/4-ét simán kiteszi ha fel kell újítani.
Válasz Garfield #15657. hozzászólásáraahhha!
Szóval Ti hoztátok az anyagot! Hívott kokain, beküldtem az emberem én akkor még búzát szórtam.
Máskor is ha van valami megoldjuk símán
Válasz lac* #15650. hozzászólásáraCsak adblue-s rendszer már nincs a nagyobb gépeken.
Együtt van az scr doc +dpf.
Pár év múlva majd az egyik nap az egyik romlik el másnap meg a másik.
Kombájnon a dpf nagyon tűzveszélyes, 800 celsius fok a dob külső hőmérséklete.
Izgalmas lehet vele dolgozni.
A csak scr rendszernél tényleg nem kormolódik a motorolaj nagyon sokáig.
Ezt a fajtát viszont a cnh levédte ezért más gyártó nem alkalmazza. A legújabb kibocsátási normát amúgy is csak a 3 rendszer együttes alkalmazásával lehet elérni.
Az sem volt normális aki ezt kitalálta.
Nagyon meg kell gondolni egy ilyen gép megvételét mert egyszerűen gazdaságtalan lesz a fenntartása.
Teljesen fölösleges az ilyesmi a mezőgazdaságban.
Inkább a régi koromdízel buszokban és autókban cseréljenek motort, amik a városokban járnak.
Válasz RTomika #15654. hozzászólásáraNem olvastam. A kités üzletkötők, gépes emberek mondták személyesen...
Ilyen előírással jöttek ki a most legújabb kombájn modellek.
Szerintem százszorta jobb megoldás mint az egr lófaxozások, amikoris a használt motorolaj nem folyik ki a motorból hanem plöttyen, annyi kormot magába vesz, aztán csak eleszi a motort.
Tény, hogy ezekben sokáig szép tiszta az olaj, nagyon kicsi a károsanyag kibocsátás.
Biztos, hogy plussz macera de nekem is szinpatikusabb megoldás mint az ezer fokokon történő részecskeszűrő, aholis pl.: pont a john deere olyan instrukciókat írt ki az új kombájnjaira mondjuk, hogy naponta háromszor kell letisztítani a motorteret és a kipufogót emiatt...
No akkor mikor fogsz aratni ha háromszor pucolod? én akkor fújatokm le ha lement mondjuk egy búza szezon vagy makuka vagy akármi addig nem tisztogatunk...
Ellenben új nyuszi kombájnba ugye adblue kell, alig fogy belőle valami, annyira kicsi a fogyasztása ebből és semmi baj nincsen vele
25046 hozzászólás
Válasz lala1 #15673. hozzászólásáraSzemre igen. Szerintem sima tárcsa van rajta, szedtem már le a generátort,, és nem láttam rajt semmi extrát bár nem is figyeltem
Talán tudsz szíjat olcsóbban?
Válasz Szabolcs80 #15692. hozzászólásáraMi a tünet ?
Válasz decsi #15698. hozzászólásáraAkkor szerintem jobb az egydobos Johnny vagy legfeljebb a CTS!
Azért a JD-nek jóval nagyobb a rosta felülete, mint a Lexinek igy ugyan nehezebben csepel de tisztábban dolgozik! A Lexi bedarál mindent aztan fiatal egy kicsit majd tolja fel a tartályba... Az egydobos gépek kíméletesebben csepelnek...
Válasz .Feco. #15687. hozzászólásáraÁlltalában 200-300 ha gabona 150-200 napraforgó és ha sikerül a repce 50-100 ha. Kukorica nem igazán szokott lenni 10-20ha.Tudom sokan nem igy gondolkoznak,de nekem fő szempont,hogy tisztán dolgozzon a gép mert én mindíg kombájn tisztán értékesítem sajàt tárolóbol.
Válasz m.p.gy. #15691. hozzászólásáraItt van egy 2.éves nyuszi,mindig van valami nyűge.Garanciába már monitor csere,meg ilyesmi.
Válasz GTibi #15688. hozzászólásáraEz az igazi vadászterülete ennek a szériának, ha ládás, csak ezt venném. Baja meg minden márkának van manapság, nem lehet ez alapján dönteni
Válasz Bárány #15694. hozzászólásáraAz Axiál valóban jobb cég. Eddig nem volt bajom velük.
Válasz Szabolcs80 #15692. hozzászólásáraIgazából inkább az Axiálra értettem.
De JD kereskedőből legalább van választék.
Válasz m.p.gy. #15691. hozzászólásáraMost már lehet, ne tudom. Az IKR idején borzasztó drága, és lassú volt, ami egy kombájnnál katasztrófa.
Pl. egy ékszíj nettó 90ezer lett volna, és három nap múlva a megyeszékhelyre leszállítva, ugyanez az Axiálnál két nap és 55, egy helyi kis boltosnál meg másnapra 35.
Válasz Bárány #15690. hozzászólásáraMilyen "tisztességes" háttérről beszélsz???
Egy hónapja vettem egy 2264-est, kiderült hogy elektronika hibás a gép, a Kite meg csak ígérget, már a szerelők a telefont sem veszik fel. Kölcsön kombájnnal aratok hogy teljesítsem a bevállalt munkákat! Szélhámos társaság!!!
Válasz Bárány #15690. hozzászólásáraA nyuszi háttere se rossz.
Válasz m.p.gy. #15689. hozzászólásáraEzknek van tisztességes háttere, ami használtnál még fontosabb.
Válasz decsi #15685. hozzászólásáraVan élet a Claason és a John Deeren is túl.Ha csak a presztízs számit akkor csakis e kettő de ha dolgozni is akarsz akkor más szinekben gondolkozz.
Válasz .Feco. #15687. hozzászólására
Mi volt a baj a W650-el?
Évi 600-700 hektár szinte csak kukorica és napraforgó aratásra gondolkoztunk ilyen gépben, Geringhoff Rota Disc-el és Sun Star-al. Újat vagy max 1-2 évest gondoltunk. Ajánlanád erre a célra?
Válasz decsi #15685. hozzászólásáraMi a cél? Miből mennyit aratnal? Elso generációs T kombikat en kerülnem. WTS 9640i félelmetesen jo gep volt, ment mint a guzu egesz nap, nap nap utan. Az utana jott W650 mar elég problémás, élethosszig sem fog annyit learatni mjnt amit csak en magam vágtam a WTS-el.
Előtte Mega volt, na azt soha tobbet! Most legutóbb Lexion-t vettem, de kicsit ki vagyok ábrándulva... A környékbeli Tucano-k mind egy szálig problémás xarok, es mindenki azt mondta hogy a Lexion a profigep.
Azaz érzésem, hogy nagyon komoly baj van a Claas korul, vagy tervezéssel, vagy gyártással, vagy minőség ellenőrzéssel, de szinte minden gep komoly fejtörést okozott! Pedig volt itt axion, scorpion, quadrant is... Az arionrol szerencsére meg idejében lebeszeltek...
Válasz decsi #15675. hozzászólásáraIdén debütált a 460-as lexi a héten kész lesz a kukorica 1200 heki lesz benne idén. Összesen. A 30 hektár/nap kukoricából is kényelmesen még 2 darabban is meg van. A merci motor szintén bizonyított. Alig eszik valamit. Lényeg a cicás mocit megeszi. Ez idén be bizonyosodott. Őzikében a CTS-t tudnám el képzelni. Vagy az S-de az még használtan is húzós.
Köszi mindenkinek! Kezdek a claas fele hajlani.
Válasz Bárány #15683. hozzászólásáraKalászosban oké.
A gépész dolgokat meg majd megmondja más, én csak megrendelem és fizetek.
Válasz decsi #15663. hozzászólásáraPár éve ilyen arat nekünk, már a második gépész hajtja, plusz egy közeli cégnél is vannak ilyenek. Naprát és kukoricát vagy szemetesen szedik, vagy szórják, semelyik gépész nem tudja precízen beállítani. Egyelőre komolyabb műszaki hibákról nem hallottam.
Válasz decsi #15680. hozzászólásáraÍrtad h kukoricába nem nagyon utaztok, inkább komoly kalászosok vannak, oda lehet jobb a claas. De jó anyagban az 540 se fog 30+ okat letolni
Válasz decsi #15680. hozzászólásáramindnek van negatívuma de a clas azért nem rossz
Válasz vezír #15679. hozzászólásáraJahh értem bocs.Én személyszerint használtba gondolkodom 4-5 éves.Egy pár tipust már kérdeztem itt,de mindegyi szériához füztek valami negativumot.
Válasz decsi #15678. hozzászólásáranem te irtad? "
Én is ezt látom.Senki nem dicséri egyik jd kombájnt sem.Lehet kár nekem is erölködnöm...lexoin 540 oszt jónapot."
Válasz vezír #15677. hozzászólására????
Válasz decsi #15668. hozzászólásáraúj kombájn vagy használt?
Válasz MFM #15665. hozzászólásáraa rugós feszitőt mozgassad meg. be áll és nem feszít utána .gondolom a porvédő rajt van vedd le azt hiszem 15 krova megy rá mozgasd meg.
Válasz lala1 #15671. hozzászólásáraF@sza Z az van! 500 ha gond nélkül levágott az idén is.Szeretnék egy nagyobb teljesítményűt ami 30+ ha levág egy müszak alatt.
Válasz lala1 #15672. hozzászólásáraNa ezt nem tudtam, de valami egyenetlen járás rángatás okozza. Azért fárad el a szij.
Válasz MFM #15665. hozzászólásáraVonalban van minden?
Drága az a szíj 27-ér.......
Generátoron sima vagy szabadonfutós szíjtárcsa van? A szfutós tud furcsaságokat művelni....
Válasz Drisa #15666. hozzászólásáraA 4 cilinderesen nincs olyan.
Válasz decsi #15668. hozzászólásáraA "Z" nagyonfaca,csak nehéz jót találni. A wts is jó volt. Olajretket pl a környéken a "hordós" kombájn kivételével csak jd-k tudnak.
Válasz decsi #15668. hozzászólásáraMondtam........
Válasz decsi #15668. hozzászólásáraFélig meddig ironikus voltam, de tényleg érdekes. A Claas-okkal úgy általában mindenki meg van elégedve. Konkrétan csak a Megával és a Tucano-val van személyes tapasztalatom (béraratás révén), de mindkettő tökéletesen teljesített eddig szórás-, szemtörés-, és tisztaság terén is.
Válasz Vadmalac #15667. hozzászólásáraÉn is ezt látom.Senki nem dicséri egyik jd kombájnt sem.Lehet kár nekem is erölködnöm...lexoin 540 oszt jónapot.
Válasz 2266 #15664. hozzászólásáraA végén oda lyukadunk ki, hogy minden JD kombájn szar?! Az egyik azért mert egy dobos, a másik azért mert több? Darál, nem tisztít rendesen, sokat eszik stb... Ráadásul ezt ti mondjátok, akinek van! Nem értem én ezt!
Válasz MFM #15665. hozzászólásáraA motor főtengely végén a rezgéscsillapító volt már cserélve?
A kis 6110-es már a 3. 27000-es szíjat darálja le saját magáról 1500üó alatt. Nem bírunk rájönni, hogy miért csinálja, minden lötyögő görgőt kicseréltünk, új szíjfeszítőt kapott, de semmi változás, sőt! A szíjon nem látszik semmi sêrülés egész végig hibátlan állapotú de egyszer csak szétdarálódik az egész, a cafatokat pedig a ventillátor tekeri magára. Nincs valami ötlete valakinek, hogy miért teszi ezt?
Bármit képes megenni köszönhetöen a több dobnak..De pont ezért hátul meg kiszorni
T660 kombájnal kapcsolatban van valakinek tapasztalata 2010 előttire gondolok?
Válasz szanberg #15655. hozzászólásáraGyári javító program volt a T kombájnra is még tavasszal átépítették az egész motortérben a burkolatokat és a hűtőlevegőt irányító lemezeket.
Válasz 4964 #15656. hozzászólásáraDe a kipuffogógázt nem vezetik vissza,csak + ba van dpf is az adblue.rendszerrel együtt. Biztos tudják miért,mert tényleg nem kormol az scr-es motor.
Fölösleges vagy nem,ez van,ennek kell örülni.
De szerintem még így sokkal jobbak ezek az újabb gépek,mint a régiek.
Kényelmesek,csendesek,van hidraulikateljesítmény stb. Nem igazolódtak be a félelmek a tier4-től szerintem
Válasz szanberg #15658. hozzászólásáraCsak kevés áru kellesz már neki azt lerakjuk mi,még egyszer köszi.Bocsánat az off-ért.
Válasz Szőlős #15652. hozzászólásáraJóféle gép, de a járószerkezet állapotáról győződj meg millió százalékba mert a vételár 1/4-ét simán kiteszi ha fel kell újítani.
Válasz Garfield #15657. hozzászólásáraahhha!
Szóval Ti hoztátok az anyagot! Hívott kokain, beküldtem az emberem én akkor még búzát szórtam.
Máskor is ha van valami megoldjuk símán
Válasz szanberg #15655. hozzászólásáraKöszönjük a hétfő esti rakodást.
Válasz lac* #15650. hozzászólásáraCsak adblue-s rendszer már nincs a nagyobb gépeken.
Együtt van az scr doc +dpf.
Pár év múlva majd az egyik nap az egyik romlik el másnap meg a másik.
Kombájnon a dpf nagyon tűzveszélyes, 800 celsius fok a dob külső hőmérséklete.
Izgalmas lehet vele dolgozni.
A csak scr rendszernél tényleg nem kormolódik a motorolaj nagyon sokáig.
Ezt a fajtát viszont a cnh levédte ezért más gyártó nem alkalmazza. A legújabb kibocsátási normát amúgy is csak a 3 rendszer együttes alkalmazásával lehet elérni.
Az sem volt normális aki ezt kitalálta.
Nagyon meg kell gondolni egy ilyen gép megvételét mert egyszerűen gazdaságtalan lesz a fenntartása.
Teljesen fölösleges az ilyesmi a mezőgazdaságban.
Inkább a régi koromdízel buszokban és autókban cseréljenek motort, amik a városokban járnak.
Válasz RTomika #15654. hozzászólásáraNem olvastam. A kités üzletkötők, gépes emberek mondták személyesen...
Ilyen előírással jöttek ki a most legújabb kombájn modellek.
Válasz szanberg #15653. hozzászólásáraA napi 3xi tisztítás nem igaz nem tudom hogy hol olvastad.
Szerintem százszorta jobb megoldás mint az egr lófaxozások, amikoris a használt motorolaj nem folyik ki a motorból hanem plöttyen, annyi kormot magába vesz, aztán csak eleszi a motort.
Tény, hogy ezekben sokáig szép tiszta az olaj, nagyon kicsi a károsanyag kibocsátás.
Biztos, hogy plussz macera de nekem is szinpatikusabb megoldás mint az ezer fokokon történő részecskeszűrő, aholis pl.: pont a john deere olyan instrukciókat írt ki az új kombájnjaira mondjuk, hogy naponta háromszor kell letisztítani a motorteret és a kipufogót emiatt...
No akkor mikor fogsz aratni ha háromszor pucolod? én akkor fújatokm le ha lement mondjuk egy búza szezon vagy makuka vagy akármi addig nem tisztogatunk...
Ellenben új nyuszi kombájnba ugye adblue kell, alig fogy belőle valami, annyira kicsi a fogyasztása ebből és semmi baj nincsen vele
Hevederes
Erről tud valaki valamit?