Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Zolika76 #15499. hozzászólásárazártközpontú hidraulikarendszernél van a szívattyún egy terhelésszabályzó rendszer (LS - Load Sensing), hogy a szívattyú elsősorban akkor és annyi olajat szállítson amire szükség van. Valószínű hogy neked ezzel a rendszerrel van gond, és nem kapcsol le a szívattyű amikor nem lenne szüksége..
Válasz Zolika76 #15491. hozzászólásáraValószínű valamiért nem épül le az LS mikor kellene,s a szivattyú állandóan ki van vezérelve. Több oka lehet. Méregetni kellene. Ha nem függesztett munkagéppel dolgozol,akkor ha visszább veszed az emelési magasságot,akkor sem szűnik meg?
Szakmai tanácsot szeretnék kérni : John Deer 6600 traktor hidraulikaszivattyúja felől folyton suhogó hangot ad ,de olyan hangosan hogy a fülkében is finomul behallatszik .
Olyan mintha a hidro akkumulátorból jönne .
Gondolom a szivattyú tetején az lehet a kis tartály . Találkozott márt valaki ilyen problémával vagy valakinek van valami ötlete ,hogy mi rendetlenkedhet benne. Különben a hidraulika kifogástalanul működik Csak az a hang
Mi is hadra fogtuk a zöld szörnyet a múlthéten már. Van pár kép meg videó is csak a feltöltés nem megoldható még.
Mögé tettük az 5,2-es tárcsát. Homokosabb körülmények között olyan 7-8 liter volt a fogyasztása, kb azonos mint a Fergussoné.
Réti kötöttbe, amit nem tudtunk idénre elmüvelni rendesen csak kapott 2 sor rt-t tavasszal a kukorica után, meg lett benne térdig érő dudva, nah ott szerintem becsipte a 12-13 litert, de a forgóba megállt a tárcsa előtt szinte és csak kapart, irdatlan letömörödött talaj, ilyet még nem láttam.
De a munka minősége magáért beszél, a képek ezt alá is fogják támasztani. Pirossal sose tudtuk ilyen mélyen húzni ezt a tárcsát kötöttbe.
A kényelemről meg mit is mondjak. Aki nem ment még területen ilyennel, az el se tudja képzelni. Én se hittem volna el ha valaki mondja hogy ez milyen mocsok kényelmes.
Nekem nagyon bejött egyenlőre, várom már az őszi lazitozást.
Válasz Sz_Pisti #15483. hozzászólásáraVelem is pont így volt,6620-nál nem akartam nagyobbat,a 6820-ast nagynak gondoltam.
De nem találtam kisebbet ezért azokat is elkezdtem nézegetni és rájöttem hogy nem is olyan nagyon nagy.Most olvasom a gépkönyvét amiben benne van a 6520-as és a6620-as is.A 6820-nak 12.5 L-el nagyobb a hűtővíz térfogata és 4L olajjal több kell a váltójába,mint a 6520-nak,azon kívül lényeges különbség nincs,ja és 25LE-vel több.
Úgyhogy 6820-as
Tanácsot szeretnék kérni 70 ha szántóra keresek gépet, elsősorban talaj munkázna/szállítana, használtban gondolkodom: 6520/6620 jött eddig szóba, esetleg 6820, de azt már nagynak érzem kicsit.
Valaki megosztana néhány gondolatot ezekről, esetleg melyiket érdemesebb választani, mire érdemes figyelni. Köszi!
Válasz .Feco. #15481. hozzászólásáraÉn úgy csinálom felhívom ody gál jd valamelyiket, mond egy árat és én azzal támadok a Kiténél. Ez be szokott jönni. És itt van helyben holnapra általában nem kell postára várni stb.
Válasz ..MZ/X.. #15474. hozzászólásáraNincs olyan, hogy Alkatresz nagyker. JD alkatreszhez két csatornán lehet jutni.
1, eredeti alkatrészeket csak a JD forgalmaz, Európában Németországban van egy elosztó központ Frankfurt mellett, Bruchsal-ban. Innen szolgálják ki teljeskörűen az európai disztibutotokat, valamint az Európában gyártott gépek alkatrészeivel a világon többi elosztó központot. Innen te nem tudsz vásárolni, es innen csak a Kite tud Magyarországra rendelni.
2, utángyártott alkatrészekre nagyon sok cég szakosodott, számtalan közülük Magyarországon is jelen van.
A JD technikai, Gál-Mobil stb. Kereskedők nincsenek közvetlen kapcsolatban a john deereal, hanem van valahol Angliában, vagy Németországban egy hivatalos kereskedő akitől vásárolnak. Mivel nagy tételben vásárol komoly kedvezményt kap, amiből valamennyit tovább ad neked, a Kite meg alapból nem... Egyedi arazasnal akar alá is mehet a Kite bármelyiknek...
Válasz VMisi #15478. hozzászólásáraÉn traktorhoz kerestem cuccokat, ott eddig nálam a gál mobil volt a nyerő. Heveder kapocs is kellett, a jd technika 10-el drágábban hozta volna a készletet.
Úgy tűnik típusonként is van eltérés az árakban.
Válasz VMisi #15478. hozzászólásáraÉn traktorhoz kerestem cuccokat, ott eddig nálam a gál mobil volt a nyerő. Heveder kapocs is kellett, a jd technika 10-el drágábban hozta volna a készletet.
Úgy tűnik típusonként is van eltérés az árakban.
Válasz VTR-es #15468. hozzászólásáraHa keményen alkudsz akkor mindenhol jó árakat kaphatsz, nem a listaárat kell megkérdezni hanem azt mennyiért tudja odaadni az üzletkötő.
Válasz VTR-es #15468. hozzászólásáraHa keményen alkudsz akkor mindenhol jó árakat kaphatsz, nem a listaárat kell megkérdezni hanem azt mennyiért tudja odaadni az üzletkötő.
JD6110Se. Olyan hibával, hogy nem működik a vízmérő óra egy kicsit megmozdul indításkor és semmi.. A jeladó cserélve és semmi..
Mtz órát kötöttünk be a kék szálat vittük pozitívként órát le testeltük és a mtz óra indításkor fel megy 80 fokra a jd órája meg kiakad..
Mi lehet a hiba oka??
Válasz VTR-es #15468. hozzászólásáraSemmi olyan portékájuk nincs, ami másnál ne lenne, nem kell tőlük félni, inkább nekik kéne önkritikát gyakorolniuk, Ők élnek belőlünk.
2266-ossal szóját szeretnék vágni hétvégén, van valakinek valami kiindulópontja
dobfordulat?
dobhézag?
rosták?
szelelő beállítására, előre is köszönet minden használható hozzászólásért.
Válasz lala1 #15457. hozzászólásáraTegnap este már tudtam hogy a generátor a rossz, mert a világítás fényereje változott amikor kivillant a visszajelző. Ma hajnalban már el se indult úgyhogy generátor le, megy be egy szakihoz. Ilyet még nem láttam, hogy villog a visszajelző. A többi vason vagy világított vagy nem amikor tönkre ment a generátor. Kiváncsi leszek mi volt a baja.
Válasz MFM #15454. hozzászólásáraEzek egyszer sem biztos lehetőségek. Van 1 gép aminek a műszerfalban van vmi hiba,külső visszajelző lámpát kellett tenni. Legelőször mérni kellene töltést,ingadozik e a visszajelző lámpa villogásakor. De még gyujtáskapcsoló baj is lehet.....
Válasz lala1 #15455. hozzászólásáraNekünk 6820 ason villogott 3-4 éven át a töltésjelző és a sárga figyelmeztető lámpa, senki nem tudta miért csinálta, mert hibakódot nem dobott. Töltés volt mert mindig pöcre indult.
Válasz MFM #15454. hozzászólásáraHa a generátorban van a baj,akkor majd egyszer nem indul be mert nem lesz elég töltés. Ha zárlat miatt csinálja,akkor leéghet a 3 dióda ami a lámpát vezérli,s utána megint nem fog indulni,mert nem lesz töltés. De nem vok villanyász.
Válasz MFM #15450. hozzászólásáraHa mindez jó,akkor dobd ki a gumiszőnyeget a kabin aljából,s bontsd ki a jobb hátsó sárvédő elejétől a gázpedál töve mellé tartó kábelalagutat,s vizsgáld meg a korbácsot fel a fékhenger tetejéig,mert vhol összekoptak a vezetékek,s a fékezéskor a féklámpa áramkörén keresztül testet kap a "d+"
25046 hozzászólás
Válasz Zolika76 #15499. hozzászólásárazártközpontú hidraulikarendszernél van a szívattyún egy terhelésszabályzó rendszer (LS - Load Sensing), hogy a szívattyú elsősorban akkor és annyi olajat szállítson amire szükség van. Valószínű hogy neked ezzel a rendszerrel van gond, és nem kapcsol le a szívattyű amikor nem lenne szüksége..
Válasz Drisa #15497. hozzászólásáraazt 100 óra után kell kivenni tudtommal...
Lala !
Köszönöm a tanácsod .
De ha kérhetnélek lefordítanád ezt magyar nyelvre ! Nem igen konyítok még a géphez .Új szerzemény
Akkor megnyugodtam, ugyis hamatosan jönnek szervizelni.
Válasz MTZ1025.3 #15494. hozzászólására200-250 óra körül szokták cserélni normál olajra, bejáratos szemmel láthatóan vékonyabb.
Válasz MTZ1025.3 #15494. hozzászólására Nálunk is egy idő után ette a bejáratos olajat a szervizes meg nyugtatott minket semmi gond vele.
Válasz MTZ1025.3 #15494. hozzászólásáraHa bejárató olaj van benne akkor igen.
Egy új gépnél normális ha 250 óra alatt lemegy a motorolajszint a min. Alá?
Válasz Zolika76 #15491. hozzászólásáraValószínű valamiért nem épül le az LS mikor kellene,s a szivattyú állandóan ki van vezérelve. Több oka lehet. Méregetni kellene. Ha nem függesztett munkagéppel dolgozol,akkor ha visszább veszed az emelési magasságot,akkor sem szűnik meg?
Válasz sanyi 79 #15489. hozzászólásáraMeg a 68-6920-nak másfélszer erősebb a hátsó véglehajtása,szinkronváltója....
Üdv Mindenkinek !
Szakmai tanácsot szeretnék kérni : John Deer 6600 traktor hidraulikaszivattyúja felől folyton suhogó hangot ad ,de olyan hangosan hogy a fülkében is finomul behallatszik .
Olyan mintha a hidro akkumulátorból jönne .
Gondolom a szivattyú tetején az lehet a kis tartály . Találkozott márt valaki ilyen problémával vagy valakinek van valami ötlete ,hogy mi rendetlenkedhet benne. Különben a hidraulika kifogástalanul működik Csak az a hang
Mi is hadra fogtuk a zöld szörnyet a múlthéten már. Van pár kép meg videó is csak a feltöltés nem megoldható még.
Mögé tettük az 5,2-es tárcsát. Homokosabb körülmények között olyan 7-8 liter volt a fogyasztása, kb azonos mint a Fergussoné.
Réti kötöttbe, amit nem tudtunk idénre elmüvelni rendesen csak kapott 2 sor rt-t tavasszal a kukorica után, meg lett benne térdig érő dudva, nah ott szerintem becsipte a 12-13 litert, de a forgóba megállt a tárcsa előtt szinte és csak kapart, irdatlan letömörödött talaj, ilyet még nem láttam.
De a munka minősége magáért beszél, a képek ezt alá is fogják támasztani. Pirossal sose tudtuk ilyen mélyen húzni ezt a tárcsát kötöttbe.
A kényelemről meg mit is mondjak. Aki nem ment még területen ilyennel, az el se tudja képzelni. Én se hittem volna el ha valaki mondja hogy ez milyen mocsok kényelmes.
Nekem nagyon bejött egyenlőre, várom már az őszi lazitozást.
Válasz Sz_Pisti #15483. hozzászólásáraVelem is pont így volt,6620-nál nem akartam nagyobbat,a 6820-ast nagynak gondoltam.
De nem találtam kisebbet ezért azokat is elkezdtem nézegetni és rájöttem hogy nem is olyan nagyon nagy.Most olvasom a gépkönyvét amiben benne van a 6520-as és a6620-as is.A 6820-nak 12.5 L-el nagyobb a hűtővíz térfogata és 4L olajjal több kell a váltójába,mint a 6520-nak,azon kívül lényeges különbség nincs,ja és 25LE-vel több.
Úgyhogy 6820-as
Válasz Sz_Pisti #15483. hozzászólásáraMilyen gépeket akarsz vele húzni?
Inkább a nagyobbat venném, mert 1-2 év és az is kicsi lesz.
Válasz Sz_Pisti #15483. hozzászólásáraMilyen gépeket akarsz vele húzni?
Inkább a nagyobbat venném, mert 1-2 év és az is kicsi lesz.
Válasz .Feco. #15481. hozzászólásáraAkkor ezek szerint ez urban legend. Pedig már több helyről hallottam.
S.O.S. 2264 es Z kombájnra 24,5/ 32 col-os felni ( 10 lyukas) kellene, de bontókban nincsen. valakinek valahol???
Üdv!
Tudna valaki segíteni, hogy 6ezres jd-n hol lehet állítani a hárompont emelőerőt??
Köszönettel.
Tanácsot szeretnék kérni 70 ha szántóra keresek gépet, elsősorban talaj munkázna/szállítana, használtban gondolkodom: 6520/6620 jött eddig szóba, esetleg 6820, de azt már nagynak érzem kicsit.
Valaki megosztana néhány gondolatot ezekről, esetleg melyiket érdemesebb választani, mire érdemes figyelni. Köszi!
Válasz .Feco. #15481. hozzászólásáraÉn úgy csinálom felhívom ody gál jd valamelyiket, mond egy árat és én azzal támadok a Kiténél. Ez be szokott jönni. És itt van helyben holnapra általában nem kell postára várni stb.
Válasz ..MZ/X.. #15474. hozzászólásáraNincs olyan, hogy Alkatresz nagyker. JD alkatreszhez két csatornán lehet jutni.
1, eredeti alkatrészeket csak a JD forgalmaz, Európában Németországban van egy elosztó központ Frankfurt mellett, Bruchsal-ban. Innen szolgálják ki teljeskörűen az európai disztibutotokat, valamint az Európában gyártott gépek alkatrészeivel a világon többi elosztó központot. Innen te nem tudsz vásárolni, es innen csak a Kite tud Magyarországra rendelni.
2, utángyártott alkatrészekre nagyon sok cég szakosodott, számtalan közülük Magyarországon is jelen van.
A JD technikai, Gál-Mobil stb. Kereskedők nincsenek közvetlen kapcsolatban a john deereal, hanem van valahol Angliában, vagy Németországban egy hivatalos kereskedő akitől vásárolnak. Mivel nagy tételben vásárol komoly kedvezményt kap, amiből valamennyit tovább ad neked, a Kite meg alapból nem... Egyedi arazasnal akar alá is mehet a Kite bármelyiknek...
Válasz VMisi #15478. hozzászólásáraÉn traktorhoz kerestem cuccokat, ott eddig nálam a gál mobil volt a nyerő. Heveder kapocs is kellett, a jd technika 10-el drágábban hozta volna a készletet.
Úgy tűnik típusonként is van eltérés az árakban.
Válasz VMisi #15478. hozzászólásáraÉn traktorhoz kerestem cuccokat, ott eddig nálam a gál mobil volt a nyerő. Heveder kapocs is kellett, a jd technika 10-el drágábban hozta volna a készletet.
Úgy tűnik típusonként is van eltérés az árakban.
Válasz ..MZ/X.. #15474. hozzászólásáraBálázóhoz a jd technika volt a legolcsóbb minden alkalommal.
Válasz VTR-es #15468. hozzászólásáraJogos. Törölve.
Válasz ..MZ/X.. #15474. hozzászólásáraAz a nagyker cim motoszkal az en fejembe is
megsúgom mindenkinek hogy porlasztót cseréltünk traktorban, és 1-2 ezer eltéréssel kaptam árat 4 helyről, ebből egyik Kite volt...
Válasz GREVEN #15462. hozzászólásáraGál mobil kft. Ők kicsit olcsóbbak mint a jd technika, postáznak mindent.
Amúgy azt kellene megtudni, hogy Ausztiában hol van az a jd alkatrész nagyker ahonnan az összes magyar kereskedés hozza a motyót.
Válasz VTR-es #15468. hozzászólásáraHa keményen alkudsz akkor mindenhol jó árakat kaphatsz, nem a listaárat kell megkérdezni hanem azt mennyiért tudja odaadni az üzletkötő.
Válasz VTR-es #15468. hozzászólásáraHa keményen alkudsz akkor mindenhol jó árakat kaphatsz, nem a listaárat kell megkérdezni hanem azt mennyiért tudja odaadni az üzletkötő.
Üdv mindenkinek!
JD6110Se. Olyan hibával, hogy nem működik a vízmérő óra egy kicsit megmozdul indításkor és semmi.. A jeladó cserélve és semmi..
Mtz órát kötöttünk be a kék szálat vittük pozitívként órát le testeltük és a mtz óra indításkor fel megy 80 fokra a jd órája meg kiakad..
Mi lehet a hiba oka??
Válasz VTR-es #15468. hozzászólásáraSemmi olyan portékájuk nincs, ami másnál ne lenne, nem kell tőlük félni, inkább nekik kéne önkritikát gyakorolniuk, Ők élnek belőlünk.
Válasz VTR-es #15468. hozzászólásáraA volt IKR se különb,azt mondta a vasaltnadrágos,hogy hozzá kell szokni az árakhoz...
Válasz JD 4630 #15467. hozzászólásáraMert ezek mindent látnak, semmi kedvem hogy baszogassanak.
Válasz VTR-es #15465. hozzászólásáraMiért akarod töröltetni?
Válasz VTR-es #15464. hozzászólásáraszűrőben és olajban az axisok idén minket is meggyőztek
Kérnék egy moderátort törölje a 15464 HSZ.-t
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-09-30 21:46:41
Válasz GREVEN #15462. hozzászólásáraJD technika Győrben, mi tőlük rendelünk általában.
JD alaktrészügyben kik a legjobbak?
Kite-nél elégé vastagon fog a toll.
Válasz MFM #15459. hozzászólásáraMostanában az a divat,hogy a generátor 10 ezer órát sem bir...
2266-ossal szóját szeretnék vágni hétvégén, van valakinek valami kiindulópontja
dobfordulat?
dobhézag?
rosták?
szelelő beállítására, előre is köszönet minden használható hozzászólásért.
Válasz lala1 #15457. hozzászólásáraTegnap este már tudtam hogy a generátor a rossz, mert a világítás fényereje változott amikor kivillant a visszajelző. Ma hajnalban már el se indult úgyhogy generátor le, megy be egy szakihoz. Ilyet még nem láttam, hogy villog a visszajelző. A többi vason vagy világított vagy nem amikor tönkre ment a generátor. Kiváncsi leszek mi volt a baja.
Válasz Drisa #15456. hozzászólásáraEmiatt lett az említett külső vjelző lámpa.
Válasz MFM #15454. hozzászólásáraEzek egyszer sem biztos lehetőségek. Van 1 gép aminek a műszerfalban van vmi hiba,külső visszajelző lámpát kellett tenni. Legelőször mérni kellene töltést,ingadozik e a visszajelző lámpa villogásakor. De még gyujtáskapcsoló baj is lehet.....
Válasz lala1 #15455. hozzászólásáraNekünk 6820 ason villogott 3-4 éven át a töltésjelző és a sárga figyelmeztető lámpa, senki nem tudta miért csinálta, mert hibakódot nem dobott. Töltés volt mert mindig pöcre indult.
Válasz MFM #15454. hozzászólásáraHa a generátorban van a baj,akkor majd egyszer nem indul be mert nem lesz elég töltés. Ha zárlat miatt csinálja,akkor leéghet a 3 dióda ami a lámpát vezérli,s utána megint nem fog indulni,mert nem lesz töltés. De nem vok villanyász.
Válasz lala1 #15453. hozzászólásáraKöszönöm a segítségedet! Szerinted milyen következményei lehetnek ha így használom?
Válasz MFM #15450. hozzászólásáraHa mindez jó,akkor dobd ki a gumiszőnyeget a kabin aljából,s bontsd ki a jobb hátsó sárvédő elejétől a gázpedál töve mellé tartó kábelalagutat,s vizsgáld meg a korbácsot fel a fékhenger tetejéig,mert vhol összekoptak a vezetékek,s a fékezéskor a féklámpa áramkörén keresztül testet kap a "d+"
Válasz MFM #15450. hozzászólásáraElőtte nézd meg,az akumlátor negatív sarujára menő sok fekete vezetékekből nincs e vmelyik leszakadva