Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD390.32 FtCHF429.55 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Na és edig te mit csinátál???? Hogy csak most tünt föl??? Van aki ez idö alatt már vagy 20-30 000 üó-t tekert bele ezekbe a gépekbe Na azok az emberek tudnának mesélni neked!!!
Hát mondjuk egy mechanikushoz vagy félpowerhez szokott traktorosnak furcsa a mini válto,kis tologatos gázkar lábpedál nincs az elsö szériákban.Ipari vas az biztos.
Fecó megmondta világosan
Mindennek jobb oldalt kell lenni
Ez legyen az irányvonal ha megyünk traktort venni világos??????
Majdnem a 100%ot kilehet igy rekeszteni
Bal kezét akkor nemtom mire is használja trakizásos rtkzás közbe------------
De csak egy vékony egysávos kijelzője van,amin az üzemórát mutatja. Így csak teljesítmény monitorral,meg a hozzávaló spec kábellal a 4 lábú dia csatin keresztül lehet kutakodni az agyában.
Sziasztok! egy kis segítségre lenne szükségem kombájn vásárlás elött állok és z kombájnokat nézegetem és ezekről a kombájnokról érdekelne a véleményetek hogy mi az az üó ameddig megszabad venni illetve h milyen gondok fordulnak elő és h mit érdemes megnézni rajtuk? Köszönöm a segítséget!
A 3 vezetékes csatlakozón. Kell egy 12volt. egy jelvezeték 2-5 volt között. És egy test vezeték. Nálad az állandó 12 volt ment el. Nyilván vezeték szakadás. Pontosan mi a típusa ?
A tehén farától kell indulni! Ha a biztiben nincs stabil 12,akkor minden további munka fölösleges. A HCU a fülke alján van a jobb lépcső eleje mögött. Odáig menjen le a 12 v!
Köszi az infókat, épp bütykölöm a gépet. Megnéztem az F117-es biztosítékot és műszer szerint 0,02 volt megy át rajta ha jár a motor, ha nem. Ez leszűkíti a problémát?
Bocs,az F115 bizti nem kell. Az a kalibrációs bizti,csak a rajz mutatja azt is. Igazából annyit tudsz megnézni,hogy a HCUba belemegy e a delej. Ez a 856 számú vezeték. Ezen kap a vezérlő áramot. Minden a vezérlőn keresztül működik. Legjobb lenne kérni vkitől egy vezérlőt ami a pultban van,s megpróbálni,azzal mit csinál. Igazából bmelyik potméter megy ki,a gyors funkció gombok nyomvatartásával működnie kellene. HCUt még nem cseréltem,de bmi lehet. A HCU csatijától meg kellene tesztelni a vezetékeket a vezérlőhöz és a motorhoz. A biztit nézted,hogy jó e,vagy azt is,h van e benne áram?
25053 hozzászólás
Válasz #14800. hozzászólásra
Na és edig te mit csinátál???? Hogy csak most tünt föl??? Van aki ez idö alatt már vagy 20-30 000 üó-t tekert bele ezekbe a gépekbe Na azok az emberek tudnának mesélni neked!!!
Válasz #14805. hozzászólásra
Forint nélkül maximum összecsorgatom a nyálammal mindkettőt hehe.
Hát mondjuk egy mechanikushoz vagy félpowerhez szokott traktorosnak furcsa a mini válto,kis tologatos gázkar lábpedál nincs az elsö szériákban.Ipari vas az biztos.
Válasz #14804. hozzászólásra
Menjél Szunyoghoz és szokjad megfele valamelyiket.
Válasz #14802. hozzászólásra
Igy elsőre fejben szokatlannak tünik a megszokotthoz képest. Aztán ki tudja. A zöld szarvasért még az is lehet hogy megszokhato hehe
Válasz #14800. hozzászólásra
Fecó megmondta világosan
Mindennek jobb oldalt kell lenni
Ez legyen az irányvonal ha megyünk traktort venni világos??????
Majdnem a 100%ot kilehet igy rekeszteni
Bal kezét akkor nemtom mire is használja trakizásos rtkzás közbe------------
Kis labirintmusba mozgatod azt a kis csutorát,és megy elöre hátra.
Válasz #14800. hozzászólásra
Tegnap este villant be egy dolog az agyamba,amire ha jól gondolom meg is találtam már a választ,de...
A 8 ezres JD-kbe, kivéve a fokozatmentes váltoval szerelteket nincs a kormányon irányváltó?
Hanem a jobb konzolon lévő kis csutka szolgál arra is egyben?
Ez eddig fel sem tünt csak tegnap jött ugy a semmiből.
Válasz #14798. hozzászólásra
ok, köszi!
Válasz #14796. hozzászólásra
Megtalálod. Mindnek ott avége a fülke alatt.
Válasz #14793. hozzászólásra
Holnap nem leszek gépnél,hívj ha megakadsz.
Válasz #14794. hozzászólásra
úgy lesz! bár jó lenne a vezetékekről egy kapcsoló ábra a service advisor-ből....
Válasz #14794. hozzászólásra
Akkor ugyanúgy támadnánk.
F-re benézel?
Válasz #14790. hozzászólásra
A csatikat bontva szakadást. Vagy ellenállást mérnék a vezetékeken. lényeg kiszakaszolva lépésenként, végig mérve ha már diagnosztikára nincs mód.
Válasz #14780. hozzászólásra
a műszerfalban minden oké. holnap reggel folytatom. majd jelentkezem mire jutottam... köszi addig is mindenkinek!
Greven!!!!
http://www.agrarkereso.hu/ad/?ad=132739
bár lehet már vettetek is közben trakit
Válasz #14790. hozzászólásra
Ez is igaz !!
Válasz #14786. hozzászólásra
Vagy a test,annak a hiánya utal a mért 5 meg egy kicsi feszültségre. De ez csak B terv.
Válasz #14788. hozzászólásra
Azt hittem valami olyan ami kis hazánkba nem jutott el
Válasz #14787. hozzászólásra
Széria....És zőőőőőd őzike
Válasz #14784. hozzászólásra
7000 ezres és a 8000 ezres milyen traktor
Válasz #14785. hozzászólásra
Értem ....Szerintem a kollégánál a 12 volt ment el valahol. Idén így voltam egy 7810-es váltójával. Km jeladó 12volt-os vezetéke ment szét a kötegben.
Válasz #14784. hozzászólásra
Prémium 6on is. De a Se széria egész más. Nincs is benne csak HCU és BIF.
Válasz #14783. hozzászólásra
7000 ezresen 8000 ezresen simán megy a kijelzőn. A kicsin még nem turkáltam az agyában.
Válasz #14781. hozzászólásra
De csak egy vékony egysávos kijelzője van,amin az üzemórát mutatja. Így csak teljesítmény monitorral,meg a hozzávaló spec kábellal a 4 lábú dia csatin keresztül lehet kutakodni az agyában.
Válasz #14781. hozzászólásra
Van.
Válasz #14780. hozzászólásra
Már régen volt. De ebben nincs diagnosztikai biztosíték hely?
Válasz #14777. hozzászólásra
Igen. De próbalámpával! Előtte a biztit nézd meg,abba van e. De lennie kéne,mert arról megy néhány műszer is. Apropó! A műszerfalban él mindenki???
Válasz #14776. hozzászólásra
6110 SE. Ennyi az össz elektronika benne, de persze nálam ez is megbolondult...
Sziasztok! egy kis segítségre lenne szükségem kombájn vásárlás elött állok és z kombájnokat nézegetem és ezekről a kombájnokról érdekelne a véleményetek hogy mi az az üó ameddig megszabad venni illetve h milyen gondok fordulnak elő és h mit érdemes megnézni rajtuk? Köszönöm a segítséget!
Válasz #14774. hozzászólásra
Holnap folytatom. Akkor a HCU-ba bemenő szálak közül keressem ki a 856-ost? Azon kapja a 12v-ot?
Válasz #14773. hozzászólásra
A 3 vezetékes csatlakozón. Kell egy 12volt. egy jelvezeték 2-5 volt között. És egy test vezeték. Nálad az állandó 12 volt ment el. Nyilván vezeték szakadás. Pontosan mi a típusa ?
Válasz #14769. hozzászólásra
ne a traktordata-t nézd hanem a konedata-t
Válasz #14773. hozzászólásra
A tehén farától kell indulni! Ha a biztiben nincs stabil 12,akkor minden további munka fölösleges. A HCU a fülke alján van a jobb lépcső eleje mögött. Odáig menjen le a 12 v!
Válasz #14772. hozzászólásra
Na a következőket mértem ki:
A fülkében a vezérlőnél: 834A vezeték 5,65 v ; 873AB vezeték 5,65 v ; 838A vezeték 2,89 v.
A léptetőmotornál: 854B vezeték 0,18-0,20 v
A helyzetérzékelőnél: 873E vezeték 5,59 v
A felsoroltaknál az összes többi vezetékben 0 volt.
Amit írtál vezetéket nem találtam meg, majd holnap mert mára pont eleget szivatott....
Válasz #14770. hozzászólásra
21w izzóval keress áramot,ne multiméterrel. A multi sokszor akkor is mutat,ha kontakthiba miatt nem működik vmi.
Válasz #14770. hozzászólásra
Gyujtást ráadva 12v kellene.
Válasz #14768. hozzászólásra
Köszi az infókat, épp bütykölöm a gépet. Megnéztem az F117-es biztosítékot és műszer szerint 0,02 volt megy át rajta ha jár a motor, ha nem. Ez leszűkíti a problémát?
Válasz #14763. hozzászólásra
4650-est 168 LE-nek olvastam.
Válasz #14766. hozzászólásra
Bocs,az F115 bizti nem kell. Az a kalibrációs bizti,csak a rajz mutatja azt is. Igazából annyit tudsz megnézni,hogy a HCUba belemegy e a delej. Ez a 856 számú vezeték. Ezen kap a vezérlő áramot. Minden a vezérlőn keresztül működik. Legjobb lenne kérni vkitől egy vezérlőt ami a pultban van,s megpróbálni,azzal mit csinál. Igazából bmelyik potméter megy ki,a gyors funkció gombok nyomvatartásával működnie kellene. HCUt még nem cseréltem,de bmi lehet. A HCU csatijától meg kellene tesztelni a vezetékeket a vezérlőhöz és a motorhoz. A biztit nézted,hogy jó e,vagy azt is,h van e benne áram?
Válasz #14765. hozzászólásra
Ha járó motornál nyitogatod a szelepeket,emel-süllyeszt?
Válasz #14765. hozzászólásra
Mind a 2 biztit megnézted?? (F115-F117)
Válasz #14764. hozzászólásra
igen, a szelep könnyen mozdítható, nem szorul. elektronikai gond lehet.
Válasz #14750. hozzászólásra
Csavarhúzóval vezérelve működik?
Válasz #14759. hozzászólásra
Valóban azt is 190-nek írja,
az már egy másik sorozat kisebb nagyobb újításokkal
Válasz #14761. hozzászólásra
Ezt, nem?
Válasz #14760. hozzászólásra
Ne zsugoriskodj nem szabad ülni a pizen
Kite Agropark ..... jobbnál jobbak...
Válasz #14757. hozzászólásra
Az szóba se jöhet.
Válasz #14758. hozzászólásra
Az lehet, akkor én emlékeztem rosszul
És a 4755?? Mert az is 190 le, akkor mi a különbség kettő közt, elektronika több bent meg ilyenek