Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR413.74 FtUSD396.67 FtCHF443.85 FtGBP498.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
konfiguráció függő, létezik olyan AutoQuad is, amely 2450-es fordulaton megy 42-t, létezik amelyeik 1870-en megy 42-t, létezik amelyik 1450-en megy 42-t és olyan is, amelyik 1870-en megy 54-et... minél kisebb, annál nagyobb fordulaton engedik csak a végsebességet, minél nagyobb annál kisebb motorfordulaton. a 7-es 8-asok, nagy 6-osok már kényelmesen szaladnak 1370-1400-as fordulaton is a végsebességükön, míg a kisebbeket jobban kell pörgetni. Amúgy pl. a 6430-as üzemanyagtemető a 7430-ashoz képest, akár könnyű, akár nehéz munkákról legyen szó!
6 méteres Vaderstad kombinátorral JD 6920 S (160 le) 6-8 liter, 220 lovas IH ugyanazzal a beállítással ugyanolyan sebességgel, motorfordulattal 9-11 liter hektáronként! Common railes mindkettő, 6,8 literes motor, a JD 9 ezer órás, az IH meg 3 ezer. Akkor miről beszélünk?
Válasz #14690. hozzászólásra
Könnyebb talajmunka alatt a boronálást-fogasolást, hengerlést értettem. Ezenkívül szállitás, vegyszerezés, mütrágyázás, vetések lenne a dolga partos területeken.
Válasz #14695. hozzászólásra
Megnézem a NH is, ugyan úgy a same-deutz gyártmányaiból is amelyeket Németországban gyártanak. Körbenézek, rákérdezek, utánna jöhet otthon a gondolkodás, rágódás, okoskodás, melyik lenne a legjobb választás számomra. Vásárolni úgy is aratás után szeretnék, hogy úgy ahogyan lássam milyen bevételekkel számolhatok az idei évre. Ne legyen meglepetés az áringadozás és termésmennyiség.
Heci, ebben igazad van hogy a 130-as lenne a legideálisabb. Eddig nem tudtam a 130 asról, azthittem 125 és utánna a 140 jön, de tegnap láttam hogy Bandigh betette a táblázatot és ebben volt a 130-as. A kiállitáson szétnézek körbekérdezgetem, majd meglátom mit mondanak.
A túlgépesítéssel kapcsolatban, én jobban szeretem ha túl van gépesítve a géppark mint alulgépesített, mert így ütöképesebb a "flotta"
Válasz #14694. hozzászólásra
Van fokozatmentese a New hollandnak a T6-os szériában, Autocommand néven, 1700as fordulaton megy 50 km/h val, pont arra van kitalálva amire neked is kéne, igaz csak 4 hengeres, de ilyen munkákhoz az is elég, tavaly egy 6.140 autocommand listaára 70e. euro volt a kiállításon. JD-ből milyen váltóval gondolkozol? ott még jobban a powershift váltóra van helyezve a hangsúly.
http://agriculture.newholland.com/uk/en/Products/Tractors/newT6/Pages/AutoCommandtransmission_details.aspx#prod_details
Pont a terhelésalatti power miatt váltok márkát kisebb traktornál /130 Le/. Feltételezem a nagyobb veszteséget a power miatt. Van két traktorom, egy Zetor 11441 és egy NH T7040. Megrakott póttal felmentem mindkét traktorral nálunk egy meredek parton. Figyeltem a gyorsaságot és a súlyokat/traktor+pótkocsi/. Visszaszámolva ha a Zetor 110 Le és az adott gyorsasággal és súlyan a NH 183 Le helyett csak 165 Le jött ki. Ezt a terhelésalatti váltóban való veszteségre vezetem vissza. Gyengébb motornál ez jobban érezhető. Ezért akarok márkát váltani, mivel NH nál nincsen csak Power váltó a 6 sorozatban. A terhelés alatti váltó nekem nagyon bejön, de csak talajmunkánál, főleg hogy kötöttek a talajok és dombvidékes területekem gazdálkodom.
130 R optimálisnak tűnne oda neked.
Hosszabb a tengelytávja mint a 125nek, dombokra, de mégse ketyeg 6 henger fölöslegbe.
100ha-ra meg az apróra egy ilyen árú méretű traktor még igy is extrém túlgépesitésnek minősül..
Már miért kellene padlozni a 40-hez ? 1580 fordulaton megyen 42km/h ès egy 14t kocsit húz + 5t a kocsi sulya tehat összesen 19t es ezt 13-15 liter uzemanyagal óránként ezt nem hiszem hogy egy 4 hengeres kevesebol megcsinalja de itt premiumrol van szó, csak ez a nagyon sokat eszik szerintem már régóta nem igy van nagyon sok más szín sokkal többet eszik
Amit írtál szállítás vegyszerezés, vetés témában(6sorral?) nem venném meg a 6 hengerest mert a szaladgálós meló esetén leeszi a hajad. Főleg 40es váltóval, padlógázon megy 40et, a kicsi legalábbis. A könnyű talajmunka amit nemtudom h pontosan mi, de gondolom nem ez lenne a vezérgép. Egyéb esetben a 4 hengeres takarékosabb választás lenne. És mégha a legnagyobb 4 hengerest is veszed 130 lóval akkor is 28 lóerő/liter "motorkihasználás" van, szemben a nagygépek 40-50 lóerő/literes értékeivel.
Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásokat. A legközelebbi kiálitáson a Hungexpón alaposan szemügyre veszem a traktorokat, és azthiszem végigkérdezem az eladókat a 130 +-10 Le kategóriában mi a kínálat, felszereltségben és árban.
Akkor legyen azon is vgt. De a hűtése az teljesen más. És az R-ben van ipm, ami még ha kell rátesz egy lapáttal a teljesítményre. De beszéljenek a képek.
Nekünk 6820 van 460as hátsó gumival és szinte a sor közepébe be lehet állítani, a sortól tizen centikre jár tehát jó. Én csak 6 hengerest vennék a helyedben, legyen szó bármelyik márkáról. Próbálj KITe nél az agros árral alkudni, így legalább tudod mennyit tudnak engedni, kötni kell az ebet a karóhoz....
Az R-esnek komolyabb a hűtőrendszere, és a változó geometriás turbóval, sokkal komolyabb nyomatékgörbéje van a gépnek. Az elsőhíd rugózás is nagyon jó, bár az M-esbe is kérhető elvileg. A másik a kabin. Az M kabinja ugyanaz mint 10 éve, az R-essel pedig mindent könnyen testre tudsz szabni a menüben, vetésre, vegyszerezésre pl a gps vezérelt kormányzás elég hasznos tud lenni. A 6105-125 egy kategória, a 130-150-eseknek kicsivel hosszab a váza. 130-ig 4 hengeresek, 140 től van a 6 hengeres motor. A kicsit be lehet tenni sorba, csak bekell forgatni a felnit, csak pont olyan kombinációban amit nem ír a könyv. A 420as gumival szépen megy a sorban, a kicsivel nagyobb is elfér gondolom. A teljesítmény pedig a valós, és még nagy terhelés esetén erre ráad egy jóadagot, épp a vgt miatt. Bár az ipm-es értéket nem érdemes folyamatosan használni nyilván, de ha belefutsz valami laposba vagy tömörít épp a bálázó, akkor sem ejti vissza a fordulatot.
Agroparkál ár van, de ki is tartják nyugi! Fater próbált alkudozni de 30 milla feletti tételnél kb annyit tudott amit egy 3 millás mtz-ből is elengedtek volna :))
Válasz #14678. hozzászólásra
Üdv!
Hogy-hogy márkát tervezel váltani? Egy kék 6.160(ez névlegesen csak 130 lóerő körül van) autocommand ilyen munkákra neked tökéletes lenne, árban meg az R alatt van , felszereltségben meg partiban vannak egymással, sőt a hajtáslánc még jobb is, üzemanyag takarékosabb.
a két kérdésre egyszerre válaszolok:
1, tényleg így van: ugyanez a trand megvan minden európai gyártónál, egyre több lóerőt vesznek ki egyre kevesebb cm3-ből. korábban a 6600-as 105 LE volt, és már 6,8 l-es 6 hengeres motor volt, míg a 185 LE-s 8100 már 8,1 l-es motor volt... ma a 415-ös Fendt is 4 hengeres picurka motor... rövid életű kihegyezet vackok amúgy...
2, elférne a sorban, és ha 7R-es vagy 8R-es lenne akkor be is tudnád rakni, mert annak a tenelyen a kerékagyat tudod állítani. A kicsik viszont tányéros tengellyel szereltek, és a felni forgatásával tudsz nyomtávot állítani, és ott a 420-as gumi még a sorok szélén jár, nem is könnyű vele manőverezni...
Egyenlőre csak kezdek nézelődni, nincsen eldöntve hogy itt veszek. Csak az agropark azon kevés cégek eggyike, akik hajlandók az árat is feltüntetni az új nyugati gépeknek.
Információra azért van szükségem, ha az ember emlmegy most a Hungexpóra, azért már legyen valami áttekintésem a gépről, ne az eladó mondjon mindent az alapoktól.
Sziasztok, szeretném megkérdezni mi a különbség az R és a M változat között szerkezetileg? Tudom hogy az R magasabb felszereltségü. 120-140 Le közötti 6 szériáju traktort nézek, szállitás vegyszerezés vetés és könnyebb talajmunkára. Néztem az agropark kínálatát, ahol a 125 és a 150-es is 4 hengeres motor. Mostan valóban így van, vagy valamit elírtak? A 150 nem 6 hengeres?
Még egy valamit, a feltüntetett szám mondjuk 125 ez valódi teljesítmény, amit állandóan le tud adni, vagy max a kardánkivezetésen az erőgépre kevés ideig?
azt szeretném kérdezni állított-e már valaki 8 ezres első hajtásán a bolygón , hogy ne kottyanjon a kerék.vagy valami leírás a kis tengelyről a bolygóban mert a parts catalogba nem találom a tengelyt
nagyon kozmetikázva szinte új hatás:de a fülkébe a könyökvédő bevonva úgy elkopott
a kipufogó 20 ezernél ilyen fehér, én még csak oda se mentem hozzá, ezt így képről.
Porlasztó ~25.000 Ft/db, adagoló felújítás, ha hidrofej cserés + egy pár nyalánkság, akkor ~200.000 Ft. Az üzemóra semmit nem jelent, csak az üzemanyag minőségen múlik. Ha csak kúton tankolsz vagy nem tárolsz több hónapig otthon gázolajat, akkor 20 év, ha beleöntesz egy fél éves gázolajat, akkor lehet hogy pár nap.
Egy olyan kérdésem lenne hogy tegyük fel egy 2850-es (4 hengeres) gépezet adagoló felújítás meg porlasztó csere mibe kerülne?? meg 9000 óra után ez normális jelenség lenne hogy ilyen problémák jelentkeznek?
Van 1 94,1 97. Nem az enyémek csak "közel" hozzám. A 97est tudjuk pontosan:18 000 üzemórás. Motoron vízkeverő adagoló önindító generátor volt eddig javítva. A hátulja a 2 féltengelycsapágy cserét kivéve bontatlan. A 94esre azt szoktuk mondani:már megkerülte a földet,annak már mindene volt javítva.
Valakinek van john deere 6200-as és 6300-as széria 1994 és 97-esévjáratú traktor?vásárolni szeretnék de véleményeteket szeretném kérni hogy milyenek erősek e strapabiroak e ezek a gépek menyire megbizhatóak?válaszotokat előre is köszönöm!
most van benne 5000 óra. Garanciális korában volt egy műszerfalcsere, adagoló szimering csere. Költeni a szervízen kívűl nem nagyon kellet rá most volt egy első híd kopás de 120 körül javítottuk. Viszont a motorerő kevés illetve nálunk nagyon csúcsra van járatva. 10-15 le plusz kellene elméletileg megoldható adagoló beállítás de ez ha 5820 at veszel nem fogod érezni annyi a különbség a kettő között. nagyvonalakban ennyi
Van 3 a faluban, az egyik közeli ismerősnél. Abban 10.000 óra fölött van, egyszer az irányváltó bowden szakad el, valamiért elrepedt az olajteknő, és azt hiszem a hűtő lyukadt ki egyszer. Az adagolót felhúzták 96Le-re már jó régen, de hogy valami baja lett és ha már javítani kellett akkor egyúttal felhúzták, vagy csak küéön ezért szedték le azt nem tudom, de nagyon morcos! Nem fullad le, csak kapar. Más baja nem volt tudtommal. A 3 közül még egyikre sem hallottam panaszt. Másoktól hallottam, hogy a rövid tengelytáv miatt jobban pattog az úton mint a 6000-esek. De ezt nem tudom sem megerősíteni sem megcáfolni. Nekem szimpatikus kis gép.
25046 hozzászólás
Válasz #14699. hozzászólásra
konfiguráció függő, létezik olyan AutoQuad is, amely 2450-es fordulaton megy 42-t, létezik amelyeik 1870-en megy 42-t, létezik amelyik 1450-en megy 42-t és olyan is, amelyik 1870-en megy 54-et... minél kisebb, annál nagyobb fordulaton engedik csak a végsebességet, minél nagyobb annál kisebb motorfordulaton. a 7-es 8-asok, nagy 6-osok már kényelmesen szaladnak 1370-1400-as fordulaton is a végsebességükön, míg a kisebbeket jobban kell pörgetni. Amúgy pl. a 6430-as üzemanyagtemető a 7430-ashoz képest, akár könnyű, akár nehéz munkákról legyen szó!
Válasz #14691. hozzászólásra
6 méteres Vaderstad kombinátorral JD 6920 S (160 le) 6-8 liter, 220 lovas IH ugyanazzal a beállítással ugyanolyan sebességgel, motorfordulattal 9-11 liter hektáronként! Common railes mindkettő, 6,8 literes motor, a JD 9 ezer órás, az IH meg 3 ezer. Akkor miről beszélünk?
Válasz #14691. hozzászólásra
Azért mert az autoquad váltóval csak padon megy 40et.. 2000-nél még csak 38 körül jár. Nemtudom milyen váltót/gumit használsz, de itt ez a helyzet.
Válasz #14690. hozzászólásra
Könnyebb talajmunka alatt a boronálást-fogasolást, hengerlést értettem. Ezenkívül szállitás, vegyszerezés, mütrágyázás, vetések lenne a dolga partos területeken.
Válasz #14695. hozzászólásra
Megnézem a NH is, ugyan úgy a same-deutz gyártmányaiból is amelyeket Németországban gyártanak. Körbenézek, rákérdezek, utánna jöhet otthon a gondolkodás, rágódás, okoskodás, melyik lenne a legjobb választás számomra. Vásárolni úgy is aratás után szeretnék, hogy úgy ahogyan lássam milyen bevételekkel számolhatok az idei évre. Ne legyen meglepetés az áringadozás és termésmennyiség.
Válasz #14692. hozzászólásra
Heci, ebben igazad van hogy a 130-as lenne a legideálisabb. Eddig nem tudtam a 130 asról, azthittem 125 és utánna a 140 jön, de tegnap láttam hogy Bandigh betette a táblázatot és ebben volt a 130-as. A kiállitáson szétnézek körbekérdezgetem, majd meglátom mit mondanak.
A túlgépesítéssel kapcsolatban, én jobban szeretem ha túl van gépesítve a géppark mint alulgépesített, mert így ütöképesebb a "flotta"
Válasz #14694. hozzászólásra
Van fokozatmentese a New hollandnak a T6-os szériában, Autocommand néven, 1700as fordulaton megy 50 km/h val, pont arra van kitalálva amire neked is kéne, igaz csak 4 hengeres, de ilyen munkákhoz az is elég, tavaly egy 6.140 autocommand listaára 70e. euro volt a kiállításon. JD-ből milyen váltóval gondolkozol? ott még jobban a powershift váltóra van helyezve a hangsúly.
http://agriculture.newholland.com/uk/en/Products/Tractors/newT6/Pages/AutoCommandtransmission_details.aspx#prod_details
Válasz #14683. hozzászólásra
Pont a terhelésalatti power miatt váltok márkát kisebb traktornál /130 Le/. Feltételezem a nagyobb veszteséget a power miatt. Van két traktorom, egy Zetor 11441 és egy NH T7040. Megrakott póttal felmentem mindkét traktorral nálunk egy meredek parton. Figyeltem a gyorsaságot és a súlyokat/traktor+pótkocsi/. Visszaszámolva ha a Zetor 110 Le és az adott gyorsasággal és súlyan a NH 183 Le helyett csak 165 Le jött ki. Ezt a terhelésalatti váltóban való veszteségre vezetem vissza. Gyengébb motornál ez jobban érezhető. Ezért akarok márkát váltani, mivel NH nál nincsen csak Power váltó a 6 sorozatban. A terhelés alatti váltó nekem nagyon bejön, de csak talajmunkánál, főleg hogy kötöttek a talajok és dombvidékes területekem gazdálkodom.
Válasz #14692. hozzászólásra
Ne irígykedj,ha van pénze és nincs mire költse akkor had vegye,biztos boldogabb lesz tőle.
Válasz #14689. hozzászólásra
130 R optimálisnak tűnne oda neked.
Hosszabb a tengelytávja mint a 125nek, dombokra, de mégse ketyeg 6 henger fölöslegbe.
100ha-ra meg az apróra egy ilyen árú méretű traktor még igy is extrém túlgépesitésnek minősül..
Válasz #14690. hozzászólásra
Már miért kellene padlozni a 40-hez ? 1580 fordulaton megyen 42km/h ès egy 14t kocsit húz + 5t a kocsi sulya tehat összesen 19t es ezt 13-15 liter uzemanyagal óránként ezt nem hiszem hogy egy 4 hengeres kevesebol megcsinalja de itt premiumrol van szó, csak ez a nagyon sokat eszik szerintem már régóta nem igy van nagyon sok más szín sokkal többet eszik
Válasz #14689. hozzászólásra
Amit írtál szállítás vegyszerezés, vetés témában(6sorral?) nem venném meg a 6 hengerest mert a szaladgálós meló esetén leeszi a hajad. Főleg 40es váltóval, padlógázon megy 40et, a kicsi legalábbis. A könnyű talajmunka amit nemtudom h pontosan mi, de gondolom nem ez lenne a vezérgép. Egyéb esetben a 4 hengeres takarékosabb választás lenne. És mégha a legnagyobb 4 hengerest is veszed 130 lóval akkor is 28 lóerő/liter "motorkihasználás" van, szemben a nagygépek 40-50 lóerő/literes értékeivel.
Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásokat. A legközelebbi kiálitáson a Hungexpón alaposan szemügyre veszem a traktorokat, és azthiszem végigkérdezem az eladókat a 130 +-10 Le kategóriában mi a kínálat, felszereltségben és árban.
Válasz #14686. hozzászólásra
Akkor legyen azon is vgt. De a hűtése az teljesen más. És az R-ben van ipm, ami még ha kell rátesz egy lapáttal a teljesítményre. De beszéljenek a képek.
Válasz #14678. hozzászólásra
Nekünk 6820 van 460as hátsó gumival és szinte a sor közepébe be lehet állítani, a sortól tizen centikre jár tehát jó. Én csak 6 hengerest vennék a helyedben, legyen szó bármelyik márkáról. Próbálj KITe nél az agros árral alkudni, így legalább tudod mennyit tudnak engedni, kötni kell az ebet a karóhoz....
Válasz #14685. hozzászólásra
Az Mnek is változógeometriás turbója van, a hűtőrendszer szerintem egyforma.
Válasz #14678. hozzászólásra
Az R-esnek komolyabb a hűtőrendszere, és a változó geometriás turbóval, sokkal komolyabb nyomatékgörbéje van a gépnek. Az elsőhíd rugózás is nagyon jó, bár az M-esbe is kérhető elvileg. A másik a kabin. Az M kabinja ugyanaz mint 10 éve, az R-essel pedig mindent könnyen testre tudsz szabni a menüben, vetésre, vegyszerezésre pl a gps vezérelt kormányzás elég hasznos tud lenni. A 6105-125 egy kategória, a 130-150-eseknek kicsivel hosszab a váza. 130-ig 4 hengeresek, 140 től van a 6 hengeres motor. A kicsit be lehet tenni sorba, csak bekell forgatni a felnit, csak pont olyan kombinációban amit nem ír a könyv. A 420as gumival szépen megy a sorban, a kicsivel nagyobb is elfér gondolom. A teljesítmény pedig a valós, és még nagy terhelés esetén erre ráad egy jóadagot, épp a vgt miatt. Bár az ipm-es értéket nem érdemes folyamatosan használni nyilván, de ha belefutsz valami laposba vagy tömörít épp a bálázó, akkor sem ejti vissza a fordulatot.
Válasz #14681. hozzászólásra
Agroparkál ár van, de ki is tartják nyugi! Fater próbált alkudozni de 30 milla feletti tételnél kb annyit tudott amit egy 3 millás mtz-ből is elengedtek volna :))
Válasz #14678. hozzászólásra
Üdv!
Hogy-hogy márkát tervezel váltani? Egy kék 6.160(ez névlegesen csak 130 lóerő körül van) autocommand ilyen munkákra neked tökéletes lenne, árban meg az R alatt van , felszereltségben meg partiban vannak egymással, sőt a hajtáslánc még jobb is, üzemanyag takarékosabb.
Válasz #14678. hozzászólásra
a két kérdésre egyszerre válaszolok:
1, tényleg így van: ugyanez a trand megvan minden európai gyártónál, egyre több lóerőt vesznek ki egyre kevesebb cm3-ből. korábban a 6600-as 105 LE volt, és már 6,8 l-es 6 hengeres motor volt, míg a 185 LE-s 8100 már 8,1 l-es motor volt... ma a 415-ös Fendt is 4 hengeres picurka motor... rövid életű kihegyezet vackok amúgy...
2, elférne a sorban, és ha 7R-es vagy 8R-es lenne akkor be is tudnád rakni, mert annak a tenelyen a kerékagyat tudod állítani. A kicsik viszont tányéros tengellyel szereltek, és a felni forgatásával tudsz nyomtávot állítani, és ott a 420-as gumi még a sorok szélén jár, nem is könnyű vele manőverezni...
Válasz #14680. hozzászólásra
Egyenlőre csak kezdek nézelődni, nincsen eldöntve hogy itt veszek. Csak az agropark azon kevés cégek eggyike, akik hajlandók az árat is feltüntetni az új nyugati gépeknek.
Információra azért van szükségem, ha az ember emlmegy most a Hungexpóra, azért már legyen valami áttekintésem a gépről, ne az eladó mondjon mindent az alapoktól.
Válasz #14678. hozzászólásra
Csak óvatosan azzal a vásárlással!
Válasz #14678. hozzászólásra
Ez még lemaradt. 460/85-38 gumikkal össze lehet húzni a traktort hogy beférjek a 75 cm-es sorokba?
Sziasztok, szeretném megkérdezni mi a különbség az R és a M változat között szerkezetileg? Tudom hogy az R magasabb felszereltségü. 120-140 Le közötti 6 szériáju traktort nézek, szállitás vegyszerezés vetés és könnyebb talajmunkára. Néztem az agropark kínálatát, ahol a 125 és a 150-es is 4 hengeres motor. Mostan valóban így van, vagy valamit elírtak? A 150 nem 6 hengeres?
Még egy valamit, a feltüntetett szám mondjuk 125 ez valódi teljesítmény, amit állandóan le tud adni, vagy max a kardánkivezetésen az erőgépre kevés ideig?
Válasz #14676. hozzászólásra
mail ment
Válasz #14675. hozzászólásra
ismét elment
Válasz #14674. hozzászólásra
ha megtennéd esetleg erre: adamzoltan74@gmail.com
köszönöm
Válasz #14673. hozzászólásra
ment
Válasz #14670. hozzászólásra
elküldenéd még egyszer?
Válasz #14671. hozzászólásra
Hehe. Kíváncsi vagyok a többi hozzászólásra utána majd elmondom amit mi tapasztaltunk.
Válasz #14667. hozzászólásra
voltam nála pár hete 15000 üó mondott
Válasz #14668. hozzászólásra
Mail ment.
azt szeretném kérdezni állított-e már valaki 8 ezres első hajtásán a bolygón , hogy ne kottyanjon a kerék.vagy valami leírás a kis tengelyről a bolygóban mert a parts catalogba nem találom a tengelyt
Válasz #14667. hozzászólásra
nagyon kozmetikázva szinte új hatás:de a fülkébe a könyökvédő bevonva úgy elkopott
a kipufogó 20 ezernél ilyen fehér, én még csak oda se mentem hozzá, ezt így képről.
Nézte valaki esetleg?
http://www.agroinform.com/geppiac/john-deere-8310/h_435774?ref=ab6ef376
Válasz #14662. hozzászólásra
Elkelt!
Válasz #14664. hozzászólásra
Nagyon köszi
Válasz #14663. hozzászólásra
Porlasztó ~25.000 Ft/db, adagoló felújítás, ha hidrofej cserés + egy pár nyalánkság, akkor ~200.000 Ft. Az üzemóra semmit nem jelent, csak az üzemanyag minőségen múlik. Ha csak kúton tankolsz vagy nem tárolsz több hónapig otthon gázolajat, akkor 20 év, ha beleöntesz egy fél éves gázolajat, akkor lehet hogy pár nap.
Egy olyan kérdésem lenne hogy tegyük fel egy 2850-es (4 hengeres) gépezet adagoló felújítás meg porlasztó csere mibe kerülne?? meg 9000 óra után ez normális jelenség lenne hogy ilyen problémák jelentkeznek?
Ha esetleg valaki 8ezresbe sárvédő kárpitot (bal oldal) szeretne, tudok egyet.
Válasz #14660. hozzászólásra
És fogyasztásra milyenek ezek a gépek?
Válasz #14659. hozzászólásra
Van 1 94,1 97. Nem az enyémek csak "közel" hozzám. A 97est tudjuk pontosan:18 000 üzemórás. Motoron vízkeverő adagoló önindító generátor volt eddig javítva. A hátulja a 2 féltengelycsapágy cserét kivéve bontatlan. A 94esre azt szoktuk mondani:már megkerülte a földet,annak már mindene volt javítva.
Valakinek van john deere 6200-as és 6300-as széria 1994 és 97-esévjáratú traktor?vásárolni szeretnék de véleményeteket szeretném kérni hogy milyenek erősek e strapabiroak e ezek a gépek menyire megbizhatóak?válaszotokat előre is köszönöm!
Válasz #14650. hozzászólásra
most van benne 5000 óra. Garanciális korában volt egy műszerfalcsere, adagoló szimering csere. Költeni a szervízen kívűl nem nagyon kellet rá most volt egy első híd kopás de 120 körül javítottuk. Viszont a motorerő kevés illetve nálunk nagyon csúcsra van járatva. 10-15 le plusz kellene elméletileg megoldható adagoló beállítás de ez ha 5820 at veszel nem fogod érezni annyi a különbség a kettő között. nagyvonalakban ennyi
Válasz #14655. hozzászólásra
A kiegyenlítő volt a hunyó
Válasz #14654. hozzászólásra
Valami rémlett, pár éve mintha kukorica aratáskor lett volna vele valami. De lehet hogy a kiegyenlítő tartály. Biztos rosszul emlékszem.
Válasz #14652. hozzászólásra
A hűtő nem volt még lyukas,de a többi stimmel
Segitseg! John deere 2850 es 3140 es traktorokrol tapasztalat v velemeny kernenk.koszonom elore is
Válasz #14644. hozzászólásra
Van 3 a faluban, az egyik közeli ismerősnél. Abban 10.000 óra fölött van, egyszer az irányváltó bowden szakad el, valamiért elrepedt az olajteknő, és azt hiszem a hűtő lyukadt ki egyszer. Az adagolót felhúzták 96Le-re már jó régen, de hogy valami baja lett és ha már javítani kellett akkor egyúttal felhúzták, vagy csak küéön ezért szedték le azt nem tudom, de nagyon morcos! Nem fullad le, csak kapar. Más baja nem volt tudtommal. A 3 közül még egyikre sem hallottam panaszt. Másoktól hallottam, hogy a rövid tengelytáv miatt jobban pattog az úton mint a 6000-esek. De ezt nem tudom sem megerősíteni sem megcáfolni. Nekem szimpatikus kis gép.