Akkor annyira csak nem hülyeség ha benned is kelt nèmi félelmet. Persze gondolom hogy jobb anyagokat hasznàltak a zöldhöz mint a német morzsoloba de a műanyagok kàbelek meg apro bizgentyűk csak elértek màr a korral.
Konkretizáljunk már számot e nem lehet ezt idegekkel birni.
Mi van ha hozna be 1 8410est.......
8410es bajait egyszerűbb ócsóbb orvosolni mint 20 30 bajait?
Válasz #14213. hozzászólásra
Igaz még csak 10000 órát hajtottam az nyuszimba 2 év alatt de komoly baj még nem volt féket javítottam meg a hidraulika csatlakozókat kéne cserélni . igaz van jó pár olaj folyás meg egyebek de működik és viszit amit kell neki .
Igen a levegő rendszer hiánya sajnos nekem is bajom de ha csak talajra akarod akkor jó választás vagy utólag teszel rá levegő rendszert .
Szerintem azért ne hasonlítsad egy keletnémet géphez az öreg 8000-eseket mert azért jóval komolyabb minőségű alkatrész lehet kapni a jd-hez mint az E gépekhez .
Másik az hogy használt gépnél már lutri a 3 éves is meg a 23 éves is .
Azért a régi 00-10 szériákról sokkal több jót hallani mint a 20-30-asokról . Bár felénk a 30-ast jobbnak tarják mint a 20-ast .
nem köll ide Valtra nem ért hozzá senki meg sebességbe se tudnánk rakni ......
má csak zsondért hozunk ahhoz ért mindenki neten keresztül javitható annyit harmonikázza őket a világ szittfelé....
Amerikàs hosszu tengelyesen nincs àltalàba légfék rendszer ha jol tudom. Az tart vissza a nagyon öreg szériàktol hogy ott màr a koràbol kifolyolag is adodhatnak javitani valok. Olyan mint az 516-os német kombajn. Jo jo de minden évbe generàlozni kellet valamilyen részét.
Válasz #14211. hozzászólásra
Meghagytam neked azt a traktort, megveszed, és mondhatod a fórumon, hogy neked is van mibe költeni a lóvét Nem fog kelleni a mások traktorját fényképezned, hanem rakhatsz fel képeket a sajátodról is
Válasz #14202. hozzászólásra
Azt nem mondanám, hogy leharcolt gép. Gumik talán 30%, kábelozást a munkalámpákhoz ki kell javítani, mert az erdei munka nyomot hagyott rajta, vannak rajta karcolások. Voltam megnézni, a motort be is indítottam, szép hangja van. De nekem nehéz munkára kell, a másik nagytraktor mellé. Motorilag kb egyforma erősek lennének, csak valahogyan nem jön be nekem a 3x terhelés alatti váltás. Kevésnek találom. Ismerem a körülményeim, a gépparkom, és van úgy hogy a NH-nál 5 fokozatot is kell átváltani terhelés alatt a körülmények miatt. És a Valtra több mint 1 tonnával könnyebb.
Semmi képp ne engedj a 8000-es szériából szerintem meg ha találsz normális elfogadható bőrben lévő 00-10 szériát hosszú tengelyes Ámerikásat akkor vedd meg még ha idővel kell is javítani de ha ki lesz javítva sokáig gép lesz az még .
Nem nem! Szo sem lehet rola. Már a 30asat se merjük bevállalni nem hogy ilyen R-es dolgokat. Akit eddig csak kérdeztem mindenki azt mondta hogy a 20-asnál jobbat még nem gyártott a JD.
De persze Feco a te véleményedre különképp kíváncsi vagyok.
Válasz #14197. hozzászólásra
Annyi,hogy a lazító meg a grubber kicsi lesz szerintem,a tárcsák jók akár 300lóhoz is
Főleg ha 8000es jd trakit vesztek.
Amúgy valóban egy 7830 is igenjól megfelelne,az már 100q és200feletti, de szerintem akkoris 8120ast kell nézzetek.
Vagy ittvan feco 7260r trakija,2-3szezonos,2000párszáz órás újszerű masína,no egy ilyenben nincs kérdőjel
Ugy gndoljuk most már igy utolag, hgy valoszinüleg szerelési hiba csuszott be nála. Terménytárolóék csinálták ezt a részét és ahogy csalodtunk bennük egyszer nem kizárt, hogy ők szexeltek el valamit. Előtte valo nap dolgozott késő estig semmi baja nem volt, meg nem lett erőszakolva.
Válasz #14197. hozzászólásra
nektek legalább egy 7820 jd kellene felsúlyozva,
Mi is azért vettünk axiont mert kicsi volt a 160-as gép. Csak nekünk szerencsére nem szakadt össze a váltó hanem kapart meg egyszerűen nem volt haladás. 160-170 lóerő csak a vető szállító traktor kategória ha kötöttebbek a földek.
Greven, ha a 7530 as JD kategóriáju gép is megfelelne, van nálunk eladó Valtra T 191 2011-es gyártmány, talán 3800 motorórával. Nem egészen 30 000 eurót akarnak érte. Lízingről visszavett traktor, de erdészetben dolgozott.
Válasz #14188. hozzászólásra
Martin!
170lovas de kis kategóriás traki után kell grevenéknek gép.
Olyan 7430körüli vonóerejű nekik a ferguson.
8100as jd megeszi nekik a területet vígan.
Szerintem ebből egy 20as 30as fiatalabb doszt elég.
Bár én meg a mondó vagyok,hogy mf6497-6499 és megvan oldva a kérdés véglegesen...
Válasz #14188. hozzászólásra
Közben utánanéztem én 8xxx JD alternatívát keresek 250 lóerő körül, de Claasban ha jól látom nincs is traktor 230-315 lóerő között!?
25084 hozzászólás
Válasz #14215. hozzászólásra
Akkor annyira csak nem hülyeség ha benned is kelt nèmi félelmet. Persze gondolom hogy jobb anyagokat hasznàltak a zöldhöz mint a német morzsoloba de a műanyagok kàbelek meg apro bizgentyűk csak elértek màr a korral.
Válasz #14237. hozzászólásra




Jó el baltáztad ha el olvassa akkor vérszemet fog kapni
Válasz #14236. hozzászólásra

Futi a dudás de Gabcsiná a tudás
Válasz #14233. hozzászólásra

Két dudás meg a csárda esete.
Válasz #14232. hozzászólásra
de automatikus medve elhárító kézi készülékkel ellátva.
Viszont van bálázóm
Még jó hogy nem ződ van neki hanem szürke






Válasz #14230. hozzászólásra
Nem vagyok agresszív csak magamon kívül más hülyét nem nagyon tolerálok .
Válasz #14231. hozzászólásra
Látom nem voltál kombájnos .
Válasz #14228. hozzászólásra


Milyen növény az a medve nyúzó?
Válasz #14228. hozzászólásra

Ne legyé agressziv
Vele
Vele se
Hova jutnánk ha nem pengéket gyepálná a sok penge......
Válasz #14228. hozzászólásra



Válasz #14226. hozzászólásra
A szürke marha jobb ha nem szól semmit mert ha arra járok pávián házán meg keresem és szájba vágom a medve nyúzóval .
Válasz #14223. hozzászólásra

az szűk 14 óra naponta,kivitelezhető, gerince berövidülne...
Válasz #14225. hozzászólásra

Vigyázz mert gabi lekulákoz!
Válasz #14223. hozzászólásra
Bocsika elírtam 1000 akart lenni
Válasz #14222. hozzászólásra
meg mtz-k
ares 617
ares 697
arion 640 ezek vannak ,na meg a valtra
Válasz #14216. hozzászólásra



Akkor nem sok pihi van,jól nyomod ha 2 év 10000 óra
Válasz #14220. hozzászólásra

milyen kódjai vannak a claasoknak Tibibácsi?
totál lemaradtam idén
aresok arionok vagy mi minden?
Nekünk elég lenne 1 8410es meg 1 8530as.....
Csak ne kéne megvenni...... bizisten leszarnánk ha 23ból szánt......
Válasz #14219. hozzászólásra

3 trakiban
Válasz #14218. hozzászólásra

Van má 360 lovas errőőőőőgép hö???
Válasz #14214. hozzászólásra
,de én sem értek hozzá ,,,méééég.
Én betudom rakni sebességbe
Konkretizáljunk már számot e nem lehet ezt idegekkel birni.

Mi van ha hozna be 1 8410est.......
8410es bajait egyszerűbb ócsóbb orvosolni mint 20 30 bajait?
Válasz #14213. hozzászólásra
Igaz még csak 10000 órát hajtottam az nyuszimba 2 év alatt de komoly baj még nem volt féket javítottam meg a hidraulika csatlakozókat kéne cserélni . igaz van jó pár olaj folyás meg egyebek de működik és viszit amit kell neki .
Igen a levegő rendszer hiánya sajnos nekem is bajom de ha csak talajra akarod akkor jó választás vagy utólag teszel rá levegő rendszert .
Szerintem azért ne hasonlítsad egy keletnémet géphez az öreg 8000-eseket mert azért jóval komolyabb minőségű alkatrész lehet kapni a jd-hez mint az E gépekhez .
Másik az hogy használt gépnél már lutri a 3 éves is meg a 23 éves is .
Azért a régi 00-10 szériákról sokkal több jót hallani mint a 20-30-asokról . Bár felénk a 30-ast jobbnak tarják mint a 20-ast .
Válasz #14213. hozzászólásra
Ez hülyeség.Az enyém 96-os és ritkán van baja.
Bár évek óta én is ettől tartok...de szerencsére
idáig semmi különös.
Válasz #14212. hozzászólásra


nem köll ide Valtra nem ért hozzá senki meg sebességbe se tudnánk rakni ......
má csak zsondért hozunk ahhoz ért mindenki neten keresztül javitható annyit harmonikázza őket a világ szittfelé....
Válasz #14209. hozzászólásra
Amerikàs hosszu tengelyesen nincs àltalàba légfék rendszer ha jol tudom. Az tart vissza a nagyon öreg szériàktol hogy ott màr a koràbol kifolyolag is adodhatnak javitani valok. Olyan mint az 516-os német kombajn. Jo jo de minden évbe generàlozni kellet valamilyen részét.
Válasz #14211. hozzászólásra
Nem fog kelleni a mások traktorját fényképezned, hanem rakhatsz fel képeket a sajátodról is
Meghagytam neked azt a traktort, megveszed, és mondhatod a fórumon, hogy neked is van mibe költeni a lóvét
Válasz #14210. hozzászólásra




Az má vlm .....sőt nem semmi!!!! ha ösmered a körülményeid meg a gépparkod......
Válasz #14202. hozzászólásra
Azt nem mondanám, hogy leharcolt gép. Gumik talán 30%, kábelozást a munkalámpákhoz ki kell javítani, mert az erdei munka nyomot hagyott rajta, vannak rajta karcolások. Voltam megnézni, a motort be is indítottam, szép hangja van. De nekem nehéz munkára kell, a másik nagytraktor mellé. Motorilag kb egyforma erősek lennének, csak valahogyan nem jön be nekem a 3x terhelés alatti váltás. Kevésnek találom. Ismerem a körülményeim, a gépparkom, és van úgy hogy a NH-nál 5 fokozatot is kell átváltani terhelés alatt a körülmények miatt. És a Valtra több mint 1 tonnával könnyebb.
Válasz #14203. hozzászólásra
Semmi képp ne engedj a 8000-es szériából szerintem meg ha találsz normális elfogadható bőrben lévő 00-10 szériát hosszú tengelyes Ámerikásat akkor vedd meg még ha idővel kell is javítani de ha ki lesz javítva sokáig gép lesz az még .
Én pont így vagyok G-s nyuszival .
Válasz #14204. hozzászólásra
Elég sulyos összegért adnak még mindig egy ilyen bohóckodni való masinát.
Válasz #14205. hozzászólásra

Gondolom a kettő különbözete a javítás lenne az itteninek
Válasz #14196. hozzászólásra
Hol van ez a nálunk több információ nincs arróla gépről?
Válasz #14204. hozzászólásra
Külföldi oldalakon 85 ezer euró alatt nincs ilyen évjáratu gép.
Válasz #14203. hozzászólásra



A 20 as már nem olyan jó mint a 1O es a CR miatt de azért még el lehet vele bohóckodni.
14 milkáért most EZT venném meg
Válasz #14200. hozzászólásra
Nem nem! Szo sem lehet rola. Már a 30asat se merjük bevállalni nem hogy ilyen R-es dolgokat. Akit eddig csak kérdeztem mindenki azt mondta hogy a 20-asnál jobbat még nem gyártott a JD.
De persze Feco a te véleményedre különképp kíváncsi vagyok.
Válasz #14196. hozzászólásra
ez ennyire leharcolt, h ennyiért adják?
Válasz #14197. hozzászólásra
Annyi,hogy a lazító meg a grubber kicsi lesz szerintem,a tárcsák jók akár 300lóhoz is
Főleg ha 8000es jd trakit vesztek.
Amúgy valóban egy 7830 is igenjól megfelelne,az már 100q és200feletti, de szerintem akkoris 8120ast kell nézzetek.
Vagy ittvan feco 7260r trakija,2-3szezonos,2000párszáz órás újszerű masína,no egy ilyenben nincs kérdőjel
Válasz #14197. hozzászólásra

Vedd meg az enyémet!
Válasz #14198. hozzászólásra
Ugy gndoljuk most már igy utolag, hgy valoszinüleg szerelési hiba csuszott be nála. Terménytárolóék csinálták ezt a részét és ahogy csalodtunk bennük egyszer nem kizárt, hogy ők szexeltek el valamit. Előtte valo nap dolgozott késő estig semmi baja nem volt, meg nem lett erőszakolva.
Válasz #14197. hozzászólásra
nektek legalább egy 7820 jd kellene felsúlyozva,
Mi is azért vettünk axiont mert kicsi volt a 160-as gép. Csak nekünk szerencsére nem szakadt össze a váltó hanem kapart meg egyszerűen nem volt haladás. 160-170 lóerő csak a vető szállító traktor kategória ha kötöttebbek a földek.
Válasz #14196. hozzászólásra
Nagyobb gépben gondolkodunk. 110q suly körül meg 220 lo alatt nem nagyon akarunk gépet.
Greven, ha a 7530 as JD kategóriáju gép is megfelelne, van nálunk eladó Valtra T 191 2011-es gyártmány, talán 3800 motorórával. Nem egészen 30 000 eurót akarnak érte. Lízingről visszavett traktor, de erdészetben dolgozott.
Válasz #14188. hozzászólásra
Martin!
170lovas de kis kategóriás traki után kell grevenéknek gép.
Olyan 7430körüli vonóerejű nekik a ferguson.
8100as jd megeszi nekik a területet vígan.
Szerintem ebből egy 20as 30as fiatalabb doszt elég.
Bár én meg a mondó vagyok,hogy mf6497-6499 és megvan oldva a kérdés véglegesen...
Válasz #14192. hozzászólásra


Kicsit ki öregszenek....de ........
2256, 2266 kombájnról vélemény?
Válasz #14190. hozzászólásra
Újak vannak, való igaz a régieknél axion 850 a plafon 235 LE.
Válasz #14188. hozzászólásra
Közben utánanéztem én 8xxx JD alternatívát keresek 250 lóerő körül, de Claasban ha jól látom nincs is traktor 230-315 lóerő között!?