Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A legnagyobb úgyis hülyeség. És nem azért, mert csak AP van hozzá, hanem mert úgyse tudod megfelelően lesúlyozni. Vontatásban pont ugyanannyit ér, mint egy 280 lovas...
Aki 350 LE fölött akar húzni, az vegyen törzscsuklóst.
A nagy 8000 ben szidják az AP-t valamelyik nagy cég azért nem vette meg a 8360R csak 8335R t vett mert a 360asban csak AP váltó van, a kisebbe meg sima powert kértek
Válasz #13937. hozzászólásra
Igen KITE Rajta a cimke is!
Nem tudom pontosan a váltó tipusát de valami kombinált váltó a POVER Qvad valahogy kombinálva van bőségesen elektronikával
ez változó , ki mire esküszik vagy melyik vált be.
Feco a fokozatmentest fogja ajánlani, de 8530nál 4000-5000et birnak, ahogy a fendtnek se az erőssége a váltó(ez jobban kezelő függő mint a többi váltó)
ha azt nézzük , hogy a powershift 20-30as szériában 15.000t elkerülte váltójavitás nélkül akkor eggyértelmű.
Válasz #13909. hozzászólásra
Szia!
Vegyél M-est a kicsiből!!!
De a nagyból vehetsz nyugodtan R-est!!!
Viszont a 7 R az nem biztos hogy kellene neked :)
E-mail címem tudod?
Válasz #13908. hozzászólásra
Semmi javaslat!
Nem kell járatni!!!Sőt!!
Nyomd neki! Semmi gondja nincs ha rendesen használod.
A 100 órás olajcsere az viszont fontos.
pedig vannak hangok a négybetűs cég tájékáról amik a 7Rt se ajánlják
ti otthon meddig tervezitek az újonnan vett traktorokat megtartani pl?
meddig élhet kemény életet a 7R????????
mondjuk JD-ből csak R-est szabad venni, ha nem olyat veszel akkor a fejlesztések zöméről mondasz le, ennyi erővel akár MF-et is vehetnél... És ha rám hallgatsz akkor kicsit nem veszel, csak nagyokat! 7R-ből a nagyok közül vagy 2-t és kész! Rendsodrózni is olcsóbban sodrózik, mint a 6xxx-ek...
Válasz #13905. hozzászólásra
Szeva Hódolits...
Egy kis feladat részedre (így a többiek is gondolkozhatnak) ...LECSERÉLNÉM AZ EGÉSZ IH CASE FLOTTÁT JD-RE DE R-es JD nem jöhet számításba sem és csak 140-220 Le tartomány amit használnánk ezentúl (a 300 le igényű egy -két munkaeszkösz megy ki a pi.sába...még a Rapid is)...Ötlet estleg ajánlat?(okkal lehet bombázni)
25046 hozzászólás
Válasz #13950. hozzászólásra
Ott szépen megy.............
jd7830 + 6 fej
Válasz #13948. hozzászólásra
Van egy röpke videóm a facen
Válasz #13947. hozzászólásra
Helyes!
Válasz #13946. hozzászólásra
Az "öreggel" húzom a "vödört"
Válasz #13940. hozzászólásra
Szevasz! A régi ment,vagy megmaradtNeked?
No így lesz az őzikének APS jellegű alternatívája ? Mivel a W330-440 ha jól tudom Sampo.
Válasz #13943. hozzászólásra
Mondjuk ebben egyetértünk, körülmények válogatják de 280-300 felett nem látom én sem értelmét hagyományos traktornak...
Válasz #13942. hozzászólásra
A legnagyobb úgyis hülyeség. És nem azért, mert csak AP van hozzá, hanem mert úgyse tudod megfelelően lesúlyozni. Vontatásban pont ugyanannyit ér, mint egy 280 lovas...
Aki 350 LE fölött akar húzni, az vegyen törzscsuklóst.
Válasz #13941. hozzászólásra
A nagy 8000 ben szidják az AP-t valamelyik nagy cég azért nem vette meg a 8360R csak 8335R t vett mert a 360asban csak AP váltó van, a kisebbe meg sima powert kértek
Válasz #13931. hozzászólásra
Az amerikai traktorokba a JD gyártja a fokozatmentest, az európaikba meg a ZF.
(legalábbis régen így volt :-)
Válasz #13939. hozzászólásra
Lehetséges,nem én dolgozom vele.
A B C CD E csoportok vannak ha jól emlékszem
Válasz #13938. hozzászólásra
command quad lesz az akkor....
Válasz #13937. hozzászólásra
Igen KITE Rajta a cimke is!
Nem tudom pontosan a váltó tipusát de valami kombinált váltó a POVER Qvad valahogy kombinálva van bőségesen elektronikával
Válasz #13936. hozzászólásra
ez milyen váltós?
kites?
Válasz #13935. hozzászólásra
Azt nekünk is mondták hogy jövőre már AD BLU de azok is talán 190 felett
Válasz #13934. hozzászólásra
2015től lesz ad blues , most csak amcsiban az.
Válasz #13926. hozzászólásra
A céghez ez jött a múlt héten 7230-as és nem AD-BLU-s
Válasz #13932. hozzászólásra
Válasz #13931. hozzászólásra
ez változó , ki mire esküszik vagy melyik vált be.
Feco a fokozatmentest fogja ajánlani, de 8530nál 4000-5000et birnak, ahogy a fendtnek se az erőssége a váltó(ez jobban kezelő függő mint a többi váltó)
ha azt nézzük , hogy a powershift 20-30as szériában 15.000t elkerülte váltójavitás nélkül akkor eggyértelmű.
8030 JD fokozatmentes váltói mennyire/meddig bírják ?
Ki a gyártó ,
JD-ben fokozatmentest vagy powershift-et ?
Válasz #13926. hozzászólásra
igen.
meg ha minden igaz azért 170től módosúltak mert az előírás onnantól szigorodik.
Válasz #13928. hozzászólásra
ide írj inkább norbertito@freemail.hu
Válasz #13927. hozzászólásra
Nem jött (még) ... Egye fene, írok neked egyet én.
Válasz #13922. hozzászólásra
ha minden igaz elment a levél.
Válasz #13925. hozzászólásra
195 215 csak dupla turbós, de ad blue-s?
Válasz #13924. hozzászólásra
De csak a nagyokat 170 felett újították? Dupla turbó? Mi lett még más?
Az új 6r
https://www.youtube.com/watch?v=-3ptL8FoEdw&list=UUp764uvbqp_yKxQLJlovrUA
Válasz #13894. hozzászólásra
Szeva'!
és mint láthatod, még mindig nem forgattam meg azt a köpönyeget, amit anno emlegettél :-D
Válasz #13918. hozzászólásra
Há' kűggyé' egy villanylevelet innen ;)
(igaz ezt csak pár naponta nézem, de akkor majd ráfigyelek jobban)
Válasz #13909. hozzászólásra
Szia!
Vegyél M-est a kicsiből!!!
De a nagyból vehetsz nyugodtan R-est!!!
Viszont a 7 R az nem biztos hogy kellene neked :)
E-mail címem tudod?
Válasz #13908. hozzászólásra
Semmi javaslat!
Nem kell járatni!!!Sőt!!
Nyomd neki! Semmi gondja nincs ha rendesen használod.
A 100 órás olajcsere az viszont fontos.
Válasz #13907. hozzászólásra
Szia!
Igen már 2 éve lassan! :)
hali ha valaki tudja korzo telefonszámát privátba elküldhetné. nagyon fontos email cimem: norbi6330@freemail.hu
Válasz #13916. hozzászólásra
"Kicsi"...(t ez már nekem "kevés" és van már élet a Rapidon túl(egyszerű volt ezzel minden) is...egy egészen "új élet" kezdődik)
Válasz #13909. hozzászólásra
a RAPID- ot miért adodod el??? Mifelénk ezeket nem szokták eladni...
Csinik szépek az őzikék......De nálam csak az Efendi.......
Válasz #13912. hozzászólásra
pedig vannak hangok a négybetűs cég tájékáról amik a 7Rt se ajánlják
ti otthon meddig tervezitek az újonnan vett traktorokat megtartani pl?
meddig élhet kemény életet a 7R????????
Válasz #13909. hozzászólásra
fénykép van a RAPID-ról?
Válasz #13909. hozzászólásra
mondjuk JD-ből csak R-est szabad venni, ha nem olyat veszel akkor a fejlesztések zöméről mondasz le, ennyi erővel akár MF-et is vehetnél... És ha rám hallgatsz akkor kicsit nem veszel, csak nagyokat! 7R-ből a nagyok közül vagy 2-t és kész! Rendsodrózni is olcsóbban sodrózik, mint a 6xxx-ek...
Válasz #13909. hozzászólásra
minek a 140 lovas? az nem sok mindenre jó
Válasz #13909. hozzászólásra
M-es 170ig van.
Kevesebb elektronika miatt kell m?
Válasz #13905. hozzászólásra
Szeva Hódolits...
Egy kis feladat részedre (így a többiek is gondolkozhatnak) ...LECSERÉLNÉM AZ EGÉSZ IH CASE FLOTTÁT JD-RE DE R-es JD nem jöhet számításba sem és csak 140-220 Le tartomány amit használnánk ezentúl (a 300 le igényű egy -két munkaeszkösz megy ki a pi.sába...még a Rapid is)...Ötlet estleg ajánlat?(okkal lehet bombázni)
Válasz #13905. hozzászólásra
Esetleg bejáratásnak mit tudnál javasolni?
Mit szabad , mit nem és milyen munkára fogható?
Válasz #13894. hozzászólásra
Nohát, Csak nem két éve, hogy utoljára ide írtál ha jól rémlik, üdv újra
Válasz #13904. hozzászólásra
Műszakilag gebasz van?
Minőségmentesen rakták essze a törökök meg a hindusztániak?
Válasz #13904. hozzászólásra
Úgy van!
Válasz #13903. hozzászólásra
na majd Gábor úr jelzi, kedden beszéltünk azt mondta még nincs műszaki mert nem jött meg valami papirja a gépnek.
Válasz #13902. hozzászólásra
Azt én nem tudom....
Válasz #13894. hozzászólásra
Üdv.
mikor lehet menni a gépért? 6170m