Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A mainap sikerült megnézni és ki próbálni egy 6820 as Johnit és olyan problémával szenvesültem hogy a traktor váltáskor egy picit rángat hallani is a hangján hogy automatán ad egy kis a gázt a motornak igaz olvastam ha bemelegszik az olaj akkor javul a helyzet de mégis csak érdekel hogy szabad-e neki ilyet csinálnia ha már szarvas van a orrán és ,hogy ez miért lehet vagy mi lehet rá a megoldás a válaszotokat várom Üdv Kedves JD fanok és Tulajok :D
Vonóerő növelésre (pl tárcsázás) alkalmatlan - legalábbis nem célszerű - de talajnyomás csökkentésére (pl. kombinátorozás) megfelelő. 1-2 óránként célszerű ellenőrizni, hogy nem lazult-e fel, mert néha előfordul.
Mi ilyennel kaptuk kompletba a gépet anno,anyi hogy a miénkbe 7 küllő van.Mi eddig anyit vettünk észre hogy még nem áll be minden rögzitö pont a hejére addig hajlamos pattogni.Vagyis hallatszódik ahogy igazodik el,ez egy pár km után megszünik. Szerelése nagyon könnyű le is fel is.
Válasz #13630. hozzászólásra
Igen,addig tart az egész mutatvány.
Sajnos te otthon nem tudod megcsinálni magad,mert szerelő kell hozzá laptoppal,meg spec. programmal.Amit ugye mi halandók nem ismerhetünk Nem tudom mennyiért csinálnák meg,mert nekünk még gariban csinálták.De ha csináltatni akarod akkor Kités szerelővel maszekban,így jössz ki legolcsóbban(tapasztalat)
Ha valakitől meg tudod kérdezni a procedúrát, te magad is meg tudod csinálni. Ezek azok az apróságok, amit simán a felhasználóra lehetne bízni, de természetesen a szervizek érthető okokból titkolják. Egyetlen veszély, ha az indokoltnál gyakrabban végzik, mert azért egy kalibrálás eszi rendesen a kuplungot.
Itt a fórumon is van biztosan, aki tudja a menetét, (a JD-t nem ismerem, de van típus, amit igen) de ha van máshonnan ilyen ismerősöd, kérdezd meg, aztán oszd meg itt.
Válasz #13623. hozzászólásra
Az üzemóra nem jelent semmit.Nekünk a 6330 premium-ot a 100 órás szerviznél kalibrálták,mert ugyan ezek voltak a jelenségek.A gyárban nem tudták belőni pontosan.Bekalibrálták és azóta hideg olajjal is nagyon finoman lehet elinduni vele,csúsztatni a kuplungot.10-15 perces mutatvány.Azt hiszem a szakirodalom úgy írja hogy 2000-ként illő kalibrálni.
ahogy írtam az én 6330-asom már régóta ilyen semmi gond nem volt még a kuplungjával, indítás után ha indulok nyomom a kuplungot és úgy indulok el vele, de már utána nem is használom többet.
Válasz #13615. hozzászólásra
Azt mondták ők nem tehetnek róla a műszer azt mutatta, hogy az a baj. Ha gondolom kijönnek még egyszer de azt is ki kell fizetni azt nem is írtam, hogy 50 ezer volt a kiszállás és a munka. Nem vagyok kíváncsi rájuk többet. Azóta a szerelővel telefonon nem is tudtam beszélni.
Én arra a KITÉ-sre kicsit morcosabb hangon rákérdeznék újra. Elsőre melléfogott, sajnos megesik, de azért csak ért a gépedhez. Ezek után meg össze is kéne kapnia magát, meg a számát is az előző hibája figyelembe vételével korrigálva kell majd írnia.
Ne hagyd ennyiben, csinálja meg!
Válasz #13612. hozzászólásra
Én már úgy vettem, hogy rajta van. Quicke Q45. Ott jelentkezett a hiba legelőször, hogy nagyon lecsökkent a hidraulika teljesítmény. Kijött a Kite, bemérte és azt mondta szivattyú csere. Kicseréltem megvettem a legnagyobbat 200 ezer volt rátettem és majdnem rosszabb lett mint volt. Utána leszereltem a hátuljáról a homlokrakodónak a vezérlőjét és sokkal jobb lett de nem lett az igazi. Próbálkoztam a Deralandal ők a Quicke magyarországi forgalmazói ők azt mondták abban semmi nincs ami elromolhat. Tanácstalan vagyok.
Válasz #13611. hozzászólásra
Szevasz! Milyen homlokrakodó lett rá téve,és pontosan mi a hidraulikus probléma?? Megbolondult a hátsó függesztő szerkezet?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Van egy 6220 SE traktorom homlokrakodóval szerelve. Valami gond van a hidraulika rendszerrel de nem tudunk rájönni. Keresnék Hajdú-Bihar megyében megbízható szerelőt aki el is jönne és látott már John Deeret közelebbről. Ha valaki tud nevet és esetleg tel. számot azt nagyon megköszönném! Előre is köszi!smile helpsmiliesmile thumbup
25046 hozzászólás
Válasz #13650. hozzászólásra
Mivan fater kinyuvasztott valamit hogy traktor köll?
ÜDV
Kedves John Deer fanok és tulajok :D
A mainap sikerült megnézni és ki próbálni egy 6820 as Johnit és olyan problémával szenvesültem hogy a traktor váltáskor egy picit rángat hallani is a hangján hogy automatán ad egy kis a gázt a motornak igaz olvastam ha bemelegszik az olaj akkor javul a helyzet de mégis csak érdekel hogy szabad-e neki ilyet csinálnia ha már szarvas van a orrán és ,hogy ez miért lehet vagy mi lehet rá a megoldás a válaszotokat várom Üdv Kedves JD fanok és Tulajok :D
Válasz #13648. hozzászólásra
Ja, hogy az! Az megjött, csak azt hittem, hogy azóta írtál már másikat (c:
Szólj, ha kell a többi! Azok már munkásabbak lesznek ...
Válasz #13646. hozzászólásra
Biztos, de írtam újra, mert az előző nem jutott el ezek szerint.
Válasz #13645. hozzászólásra
Nem.Netes kép loptam valahonnét....Nem volt kéznél másik.
Válasz #13644. hozzászólásra
Biztos?
Válasz #13640. hozzászólásra
Nagykálló mellet van ez a le rakat m3 mellet , g nagynál ?
Válasz #13643. hozzászólásra
Neked küldtem levelet.
Válasz #13640. hozzászólásra
Vonóerő növelésre (pl tárcsázás) alkalmatlan - legalábbis nem célszerű - de talajnyomás csökkentésére (pl. kombinátorozás) megfelelő. 1-2 óránként célszerű ellenőrizni, hogy nem lazult-e fel, mert néha előfordul.
Mi ilyennel kaptuk kompletba a gépet anno,anyi hogy a miénkbe 7 küllő van.Mi eddig anyit vettünk észre hogy még nem áll be minden rögzitö pont a hejére addig hajlamos pattogni.Vagyis hallatszódik ahogy igazodik el,ez egy pár km után megszünik. Szerelése nagyon könnyű le is fel is.
Válasz #13640. hozzászólásra
Tapasztalat nincs, mert senki se jár ilyennel errefele se......
De 1 szaki erre a megoldásra csóválta a fejét múltkor......
Inkább a kapcsosat.
Mi a tapasztalat az ilyen fajta ikerkerék rögzitésröl?
Mi a tapasztalat az ilyen fajta ikerkerék rögzitésröl?
Válasz #13637. hozzászólásra
annyi zsír van benne ammennyit a gyárba beletettek.Láttam már jd6910-est 10e óra fölöttit gyári csapággyal.
Válasz #13636. hozzászólásra
Nincs rajta zsirzó.
Válasz #13635. hozzászólásra
ha van zsírzógomb,akkor úgy ha meg nincsen ,akkor amúgy
6000es jdknek az elsőkerék csapágyon fordúl a hidon? Ha igen akkor a kenés hogy van megoldva?
Válasz #13629. hozzászólásra
Ki csinálta a váltó kalibrálását Gábor?????????
Válasz #13630. hozzászólásra
Minimum 1 óra kiszámlázva + kiszállás. Gondolom !
Válasz #13630. hozzászólásra
Igen,addig tart az egész mutatvány.
Sajnos te otthon nem tudod megcsinálni magad,mert szerelő kell hozzá laptoppal,meg spec. programmal.Amit ugye mi halandók nem ismerhetünk Nem tudom mennyiért csinálnák meg,mert nekünk még gariban csinálták.De ha csináltatni akarod akkor Kités szerelővel maszekban,így jössz ki legolcsóbban(tapasztalat)
Válasz #13630. hozzászólásra
Ha valakitől meg tudod kérdezni a procedúrát, te magad is meg tudod csinálni. Ezek azok az apróságok, amit simán a felhasználóra lehetne bízni, de természetesen a szervizek érthető okokból titkolják. Egyetlen veszély, ha az indokoltnál gyakrabban végzik, mert azért egy kalibrálás eszi rendesen a kuplungot.
Itt a fórumon is van biztosan, aki tudja a menetét, (a JD-t nem ismerem, de van típus, amit igen) de ha van máshonnan ilyen ismerősöd, kérdezd meg, aztán oszd meg itt.
Válasz #13629. hozzászólásra
Kalibrálásra irtad , hogy 15 perc az egész? Szerviz mennyiért csinálnŕ?
Válasz #13623. hozzászólásra
Az üzemóra nem jelent semmit.Nekünk a 6330 premium-ot a 100 órás szerviznél kalibrálták,mert ugyan ezek voltak a jelenségek.A gyárban nem tudták belőni pontosan.Bekalibrálták és azóta hideg olajjal is nagyon finoman lehet elinduni vele,csúsztatni a kuplungot.10-15 perces mutatvány.Azt hiszem a szakirodalom úgy írja hogy 2000-ként illő kalibrálni.
Válasz #13627. hozzászólásra
ahogy írtam az én 6330-asom már régóta ilyen semmi gond nem volt még a kuplungjával, indítás után ha indulok nyomom a kuplungot és úgy indulok el vele, de már utána nem is használom többet.
Válasz #13626. hozzászólásra
Ha melegszik kicsit akkor már lehet vele kuplung nélkül dolgozni? Nem kell félni ilyen esetekben nagy javitástól?
Válasz #13625. hozzászólásra
akkor semmi gond mert az én trakim is ugrik az első elinduláskor, utána már tökéletes. az a lényeg hogy első induláskor kuplunggal kel elindulni.
Válasz #13624. hozzászólásra
Hidegen lett kipróbálva a gép.
Válasz #13621. hozzászólásra
és mikor ugrik, pl. hideg olajjal v meleggel is?
Válasz #13622. hozzászólásra
ilyen nyüggel meglehet venni egy gépet?
ez nem előjele valami nagyobb javitásnak?
állitólag 1700 órás gép, gumik 60%osak.
Válasz #13621. hozzászólásra
Váltókalibrálás
6930nál mi a gond ha kuplung nélkül irányváltóval való induláskor megugrik?
Válasz #13618. hozzászólásra
Helyzet?
Válasz #13617. hozzászólásra
Sajna a Kite sokszor belesz@rik az egészbe.Ezért nem áll már velük szóba senki.Csak a "nagyok" tartják már el őket.
Válasz #13614. hozzászólásra
06202620100
Válasz #13615. hozzászólásra
Azt mondták ők nem tehetnek róla a műszer azt mutatta, hogy az a baj. Ha gondolom kijönnek még egyszer de azt is ki kell fizetni azt nem is írtam, hogy 50 ezer volt a kiszállás és a munka. Nem vagyok kíváncsi rájuk többet. Azóta a szerelővel telefonon nem is tudtam beszélni.
Válasz #13615. hozzászólásra
"számát" helyett "számlát" akartam írni.
Válasz #13613. hozzászólásra
Én arra a KITÉ-sre kicsit morcosabb hangon rákérdeznék újra. Elsőre melléfogott, sajnos megesik, de azért csak ért a gépedhez. Ezek után meg össze is kéne kapnia magát, meg a számát is az előző hibája figyelembe vételével korrigálva kell majd írnia.
Ne hagyd ennyiben, csinálja meg!
Válasz #13613. hozzászólásra
Add meg a tel. számod.
Tudok segíteni
Válasz #13612. hozzászólásra
Én már úgy vettem, hogy rajta van. Quicke Q45. Ott jelentkezett a hiba legelőször, hogy nagyon lecsökkent a hidraulika teljesítmény. Kijött a Kite, bemérte és azt mondta szivattyú csere. Kicseréltem megvettem a legnagyobbat 200 ezer volt rátettem és majdnem rosszabb lett mint volt. Utána leszereltem a hátuljáról a homlokrakodónak a vezérlőjét és sokkal jobb lett de nem lett az igazi. Próbálkoztam a Deralandal ők a Quicke magyarországi forgalmazói ők azt mondták abban semmi nincs ami elromolhat. Tanácstalan vagyok.
Válasz #13611. hozzászólásra
Szevasz! Milyen homlokrakodó lett rá téve,és pontosan mi a hidraulikus probléma?? Megbolondult a hátsó függesztő szerkezet?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Van egy 6220 SE traktorom homlokrakodóval szerelve. Valami gond van a hidraulika rendszerrel de nem tudunk rájönni. Keresnék Hajdú-Bihar megyében megbízható szerelőt aki el is jönne és látott már John Deeret közelebbről. Ha valaki tud nevet és esetleg tel. számot azt nagyon megköszönném! Előre is köszi!smile helpsmiliesmile thumbup
Válasz #13608. hozzászólásra
jó lesz az, eleinte mi is kételkedtünk, de egyre jobban szeretjük
Válasz #13608. hozzászólásra
Ne szemezzél viddddddddddd!
Sziasztok érdeklődnék 5085M -ről van valakinek tapasztalata?Kertészetiben szemezek vele.Előre is köszi
Válasz #13606. hozzászólásra
Jól hangzik az biztos.
Válasz #13605. hozzászólásra
Aratás után lesz eladó,10 körül.
Válasz #13604. hozzászólásra
Már csak az ár lesz a kérdés?
Válasz #13603. hozzászólásra
3 hidraulika kivezetés van.Fix hidas.
Válasz #13602. hozzászólásra
Akkor csak 2 hidraulika kör van rajta és nincs meghozott híd?
Válasz #13601. hozzászólásra
Nem,kités standard.Pótkocsi,permetező,vetőgép ezeket húzza.