Az igaz, de ki mondja meg, hogy mi az hogy traktor? Nem utolsó sorban nincs is ilyen kategória...
Általában ez így történt:
- Ha van rajta vonófej+légfék akkor mezőgazdasági vontató - fekete
- Ha nincs rajta vonófej+légfék, akkor önjáró eszközhordozó - zöld
Ezeken kívül esetleg lassú jármű - piros, de ott meg egyéb kritériumok vannak.
Jobb ötletem nem lévén, ha nem találsz sehol infót, megpróbálhatod őt felhívni: http://geptar.hu/
Saját kezével újítgatja fel a gépeket, talán tud segíteni, jó fazon!
Egy ilyenje van (a Buldog mellett):
Udv!Mindenkinek! Tanacsot szeretnek kerni John Deere 710 Lanz traktor hengerfej csavarjainak meghuzasi sorrendjerol-nyomatekarol illetve szelephezagrol.S.O.S. Elore is nagyon koszonom!
Az igazat.Kértek még a kezelésiből egy olyan képet is amin a traktor van.
Mondtam hogy nincs légfék és csak talaj munkára használom.Semmit nem
kellett trükközni.
Jd 8200-hoz keresnčk kezelési útmutatót vagy valami irományt. Okmány irodába kellene rendszám intézéshez.Menteni voltunk kabán és egy buzgómocsing rendőr úr feljelentett a rendszám hiánya miatt.
Továbbra is nyomoznék a GMX 496 rendszámú 6910 útán.
KEMEX-2000 Kft Darány, Árpád u. 5. vásárolta 2001 ben a Kitétől, majd 4 év környékén beszámították valami IH ba innentől nincsen nyoma.
Válasz #13410. hozzászólásra
Majd megnézem a konyvben de gondolom ha van rá lámpa izzitás jelel mint az autokban akkor ha bekapcsol akkor kelene világitani addig amedig izzit.
Gyújtás ráad,kulcsot benyom. Akkor ha kattan egyet,akkor neked kell izzítani. Welszámolsz 15-ig és indítasz. 30-at nem ismerem,de a régebbieknél így kell. Az indulás pillanatában,mikor a kulcsot visszaengeded,akkor minden lámpa felvillan mindíg. De a könyv a hidegindítás címszó alatt taglalja hogyan kell.
Nem tudja valaki , hogy a izzito mikortol mukodik? (6830pr) Mert kint -10 volt igaz garázsba áll de gondoltam hogy fog izzitani de semmi poc rof indult ha ráforditom a kulcsot akkor kivilágit minden az izzito lámpája is de elalszik , szoval majd o tudja mikor kell? Eddig volt amikor -15 is volt ,nem az éven ,de gond nélkul indul izzitás nélkul ,szoval csak kiváncsiságbol kérdem.
Köszi... a kuplungot mind nyomom, de nem reagál, nem lehet bekapcsolni, csak recsegő hangokat ad ki, ha viszont. pl. megforgatom a kardántengelyt egy kis mértékben, akkor simán kapcsol... Csak az a baj, hogy pl. körkaszánál nem tudom megforgatni, mint pl. a rendsodrónál... így aztán először bekapcsolom és úgy indítom a motort, de ez nem jó megoldás, mert hosszú távon tönkreteszem az önindítót...
Akkor azt mondja, hogy biztos a kuplungon át kell kapcsolni... lehet, hogy kopott valami vagy pedig........
Nem volt még pont ilyen tipusú traktorom de sok veterán gépem volt már. Kuplung benyomva, és a karokat jobb vagy bal oldalt alul addig álligatod amíg kiengedett kuplungnál egyszer majd elindul a TLT persze ha belül nincs hiba a gépbe
Üdv mindenkinek.... Van valaki, aki jobban ismeri a régebben gyártott JD 1020-as Diesel traktort.. vagy kitől, honnan tudnék tanácsot kérni.. egész pontosan a TLT vagy PTO... meghajtással, bekapcsolással vannak gondjaim....
Kérlek, segítsetek, ha tudtok.... lehet angol nyelvű oldal is, bármi......
Itt is csak azert lett kiprobálva mert erölködtek cégtöl, azonos földön azonos eszközzel, halott volt nh minden téren, kipróbaltuk saját börünkön, nagyon tetszett jd 7 r de brutal árkülönbség, meg most utolag kite szervizes szerint égnek áll a hajuk ha 7 r tulaj csörgeti telójukat......
Válasz #13393. hozzászólásra
én nem is kértem nh-t próbára mert nekem egy is elég belőle,
második traktornak még elmegy de talajon kevés a teljesítménye ,nem tudja azt ami rá van írva.
NH lett erre cserelve, g szeria, jobba fogyasztása ennek, meg proba idö alatt volt itt 7060 nh is attol meg lenyegesen jobb fogyasztasa meg teljesitmenye is
Válasz #13387. hozzászólásra
Nektek más gépetek van mellette?
Ahhoz képest milyen a fogyasztás?
Én reálisnak tartom a fogyasztását a teljesítményhez képest, előtte rábás t 150-ek meg nh volt de az mindegyik többet evett kb 10-15 %-al.
25084 hozzászólás
Válasz #13432. hozzászólásra
Az igaz, de ki mondja meg, hogy mi az hogy traktor? Nem utolsó sorban nincs is ilyen kategória...
Általában ez így történt:
- Ha van rajta vonófej+légfék akkor mezőgazdasági vontató - fekete
- Ha nincs rajta vonófej+légfék, akkor önjáró eszközhordozó - zöld
Ezeken kívül esetleg lassú jármű - piros, de ott meg egyéb kritériumok vannak.
Válasz #13436. hozzászólásra
csak a biztosítás kellett?
Válasz #13432. hozzászólásra
Minden elintézve várjuk a rendszámot 10-15 nap.
Válasz #13434. hozzászólásra

Jobb ötletem nem lévén, ha nem találsz sehol infót, megpróbálhatod őt felhívni:
http://geptar.hu/
Saját kezével újítgatja fel a gépeket, talán tud segíteni, jó fazon!
Egy ilyenje van (a Buldog mellett):
Udv!Mindenkinek! Tanacsot szeretnek kerni John Deere 710 Lanz traktor hengerfej csavarjainak meghuzasi sorrendjerol-nyomatekarol illetve szelephezagrol.S.O.S. Elore is nagyon koszonom!
Válasz #13432. hozzászólásra
KPM-hez menj,az ad igazolást,hogy zöld rendszámra jogosult.Itt így ment.
Válasz #13431. hozzászólásra

akkor el kell mennem másik okmányirodába,mert itt ragaszkodnak a jogszabályokhoz és aszerint traktoron nem lehet zöld rendszám.
Válasz #13430. hozzászólásra
Az igazat.Kértek még a kezelésiből egy olyan képet is amin a traktor van.
Mondtam hogy nincs légfék és csak talaj munkára használom.Semmit nem
kellett trükközni.
Válasz #13429. hozzászólásra
mit mondtál nekik,hogy mire kell?
Válasz #13428. hozzászólásra
Bevittem egy pár lapot a kezelésiből (méretek)azt mondták holnap kössek
biztosítást és menyek vissza megcsinálják.Nem ellenkeztem.Holnap kiderül.
Válasz #13427. hozzászólásra
és adnak rá?
Mert mikor én kérdeztem akkor nem adtak.....
csak a piros lehetséges.
Válasz #13426. hozzászólásra
Igen!
Válasz #13425. hozzászólásra
zöldet akarsz?
Válasz #13424. hozzászólásra
Kinyomtatom és du okmány iroda.
Köszi ez gyors volt!
Válasz #13423. hozzászólásra
villanylevelet néztél? Nézzél ;-)
Jd 8200-hoz keresnčk kezelési útmutatót vagy valami irományt. Okmány irodába kellene rendszám intézéshez.Menteni voltunk kabán és egy buzgómocsing rendőr úr feljelentett a rendszám hiánya miatt.
Továbbra is nyomoznék a GMX 496 rendszámú 6910 útán.
KEMEX-2000 Kft Darány, Árpád u. 5. vásárolta 2001 ben a Kitétől, majd 4 év környékén beszámították valami IH ba innentől nincsen nyoma.
Valakinek nincs valami infója róla?
7600 JD-hez szerelési útmutatót tud e valaki esetleg....
Kezelésim van németül,magyarul.
Válasz #13419. hozzászólásra


köszönöm megvan, lementettem!
Válasz #13418. hozzászólásra
ment.
Válasz #13417. hozzászólásra
Premium
Válasz #13416. hozzászólásra
Premium vagy Standard?
Válasz #13415. hozzászólásra
6930éban tudnál segiteni?
Válasz #13412. hozzászólásra

villanylevelet nézzen az úr!
Válasz #13409. hozzászólásra
A monitoron kigyullad egy pillanatra és kész az izzítás. Nekem is így van, volt a hidegbe.
Válasz #13409. hozzászólásra
A monitoron kigyullad egy pillanatra és kész az izzítás. Nekem is így van, volt a hidegbe.
Keresek JOHN DEERE 8220 traktorhoz kezelési könyvet!
Válasz #13410. hozzászólásra
Majd megnézem a konyvben de gondolom ha van rá lámpa izzitás jelel mint az autokban akkor ha bekapcsol akkor kelene világitani addig amedig izzit.
Válasz #13409. hozzászólásra
Gyújtás ráad,kulcsot benyom. Akkor ha kattan egyet,akkor neked kell izzítani. Welszámolsz 15-ig és indítasz. 30-at nem ismerem,de a régebbieknél így kell. Az indulás pillanatában,mikor a kulcsot visszaengeded,akkor minden lámpa felvillan mindíg. De a könyv a hidegindítás címszó alatt taglalja hogyan kell.
Nem tudja valaki , hogy a izzito mikortol mukodik? (6830pr) Mert kint -10 volt igaz garázsba áll de gondoltam hogy fog izzitani de semmi poc rof indult ha ráforditom a kulcsot akkor kivilágit minden az izzito lámpája is de elalszik , szoval majd o tudja mikor kell? Eddig volt amikor -15 is volt ,nem az éven ,de gond nélkul indul izzitás nélkul ,szoval csak kiváncsiságbol kérdem.
Valakinek nem ismerős a GMX-496 JD 6910 es?
Válasz #13405. hozzászólásra

Ha bekapcsolod és utána indítod akkor nyomd be a kuplungot és úgy indítózz így nem gyilkolod az önindítót
Sziasztok !
Keresek John Deere 730-, vagy hasonló szériájú kombájnhoz kezelési utasítást, adatokat ...
Köszönöm segitségeteket előre is :)
Köszi... a kuplungot mind nyomom, de nem reagál, nem lehet bekapcsolni, csak recsegő hangokat ad ki, ha viszont. pl. megforgatom a kardántengelyt egy kis mértékben, akkor simán kapcsol... Csak az a baj, hogy pl. körkaszánál nem tudom megforgatni, mint pl. a rendsodrónál... így aztán először bekapcsolom és úgy indítom a motort, de ez nem jó megoldás, mert hosszú távon tönkreteszem az önindítót...
Akkor azt mondja, hogy biztos a kuplungon át kell kapcsolni... lehet, hogy kopott valami vagy pedig........
Válasz #13403. hozzászólásra

Nem volt még pont ilyen tipusú traktorom de sok veterán gépem volt már. Kuplung benyomva, és a karokat jobb vagy bal oldalt alul addig álligatod amíg kiengedett kuplungnál egyszer majd elindul a TLT persze ha belül nincs hiba a gépbe
Üdv mindenkinek.... Van valaki, aki jobban ismeri a régebben gyártott JD 1020-as Diesel traktort.. vagy kitől, honnan tudnék tanácsot kérni.. egész pontosan a TLT vagy PTO... meghajtással, bekapcsolással vannak gondjaim....


Kérlek, segítsetek, ha tudtok.... lehet angol nyelvű oldal is, bármi......
Tisztelettel,
Benedek József-Gyula, Erdély
Válasz #13401. hozzászólásra

a motor ér benne valamit !
Válasz #13399. hozzászólásra
a korábbi axion mind jd motoros volt, az idéntől álltak át a fpt motorra.
Nekem tetszik a jd motor, van benne akarat.
Válasz #13399. hozzászólásra
Az
Válasz #13391. hozzászólásra
jd motoros ?
Válasz #13396. hozzászólásra
Fémcső gumicső csatlakozásoknál, hidegben izzad, semmirevaló a bilincs rajta, meg műanyaggá keményedik gumicső, meg melegszik jó....
Válasz #13395. hozzászólásra
Itt is csak azert lett kiprobálva mert erölködtek cégtöl, azonos földön azonos eszközzel, halott volt nh minden téren, kipróbaltuk saját börünkön, nagyon tetszett jd 7 r de brutal árkülönbség, meg most utolag kite szervizes szerint égnek áll a hajuk ha 7 r tulaj csörgeti telójukat......
Válasz #13389. hozzászólásra
a fűtés csövekkel hol van gond?
A kormány csöveit még időben kicseréltem, nem vártam meg míg szétlövi a nyomás.
Válasz #13393. hozzászólásra
én nem is kértem nh-t próbára mert nekem egy is elég belőle,
második traktornak még elmegy de talajon kevés a teljesítménye ,nem tudja azt ami rá van írva.
Válasz #13392. hozzászólásra
Gariban csinálta a szervizes. Nem figyeltem, mert evett az ideg.
Válasz #13391. hozzászólásra
NH lett erre cserelve, g szeria, jobba fogyasztása ennek, meg proba idö alatt volt itt 7060 nh is attol meg lenyegesen jobb fogyasztasa meg teljesitmenye is
Válasz #13390. hozzászólásra
lehet nehezebb kicserélni azt a 2 csövet mint az mtz-ből kivenni a motort
Válasz #13387. hozzászólásra
Nektek más gépetek van mellette?
Ahhoz képest milyen a fogyasztás?
Én reálisnak tartom a fogyasztását a teljesítményhez képest, előtte rábás t 150-ek meg nh volt de az mindegyik többet evett kb 10-15 %-al.
Válasz #13388. hozzászólásra
Nyugodj meg azóta sem tudnak jó hidraulika csövet sajtolni a kormánymunkahengerhez.
Válasz #13385. hozzászólásra
A fütes csöveinél van hasonló gondom...