Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR413.74 FtUSD396.67 FtCHF443.85 FtGBP498.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
JD DirectDrive váltóról van valakinek tapasztalata?
Mennyire lehet hatékony, milyen az élettartama?
Most van képben traktor vásárlás, JD 6190R az egyik jelölt, de a teljesen fokozat nélküli váltót ne ajánlják.
A másik verzió Case IH Puma 200 CVX, szerintük mármint Invest szerint, viszont az ő fokozatmentes váltójuk talajmunkára is teljesen ok.
Hozzá jutottam egy John Deere fülkéhez, de nem tudom milyen típusra való. Aki tudja, kérem mondjon róla valamit. (Cserélhető)
Üdv. BB
bokenyb@citromail.hu
Az új 6R-es JD -ről, vagy igazán az R -esekről hallani azért jó dolgokat is ??
Gondolok én most konkrétan a környezetvédelmi motor rendszerére.
Szimpatikusabb az AdBlue-s megoldás de a JD meg tetszik...........
6140R és 6190R van valakinek a látóterében ????
Itt a JD kipuffantsa :
Vót mán téma de nem emlikszünk.......
Ilyen alja 6 hengert, 6630, fölpakolni lóban 69re ez hogyisvan a gyakorlatban?
Szokják?
Vagy hagyni a francba ezeket piszkálni?
John Deere HD Lithium Complex kenőanyag
John Deere HD vízálló kenőanyag
John DeereGREASE-GARD™
Más kenőzsírok is használhatók, ha megfelelnek az alábbi előírásnak:
NLGI teljesítmény osztályozás GC-LB"
Érdemes megvenni ezek közül valamit vagy esetleg van jobb? vagy fölösleges ezeket venni, mert van olcsóbb szintén ugyanilyen jó?
Ismerősöm gumi vásárlás előtt van jd 7430 van 30 és 42 felni méretei vannak kérdezi hogy milyen mérettet vegyen rá talaj munkára meg a szántáshoz ,hogy ne nagyon tapossa a szántás ? mert mostani bazi nagyok neki elől 600 hátul 710 és lefutott neki
nincs és 140 volt a max, axiál hitelesített mérőkocsija alapján. Akkor lehet rossz oldalon keresem a hibát. nem az új gépek a gyengék, hanem miénk túl erős:)
Válasz #13308. hozzászólásra
Konedata és Tractordata: A tiedre 135 nettó SAE lóerőt ír. 141(147 vagy 151 CR) bruttót a motorra, 122-t a TLT-re. Nincs tuningolva a tiéd?
Mindkét esetben tlt-n mért teljesítményről beszélünk, gondolom a john deere szakemberei a gyárban bevizsgált hivatalos mérővel mértek. Nálunk pedig axiál mérte a 10 éves 6820ast.
6820 tlt-t 140 lóerőt ad le. ugyanaz szabvány stb. 135 a névleges motorteljesítmény. Új 210R 210 névleges teljesítmény 170 lóerőt ad le. Ezt a különbséget nem értem. 6820ason is ment ventilátor meg minden más is.
Válasz #13304. hozzászólásra
Mivel gépészmérnök vagy, gondolom tanultad, hogy a lóerőt pár módon lehet mérni különböző szabványok szerint. A gyártó pedig nem a legsz@rabbat írja ki... Lehet eleve SAE lóerőt írnak... Az pedig a legkedvezőbb...papíron. Nemrég olvastam cikket a legnagyobb bányadömperekről. 3300lóerőből 150-200 ( "A 16,5 tonnás motor bruttó teljesítménye elérte 3300 lóerőt (a motor önmaga működéséhez kb. 150-200 lóerőt használt fel, ezt levonva kapjuk meg a nettó teljesítményt)")csak arra megy el, hogy működtesse saját magát a motor, a sellencekről nem beszélve...
Van ott azért más is.....
Ventilátor,vízszivattyú,generátor,hidr. olaj is fogja szerintem és ott vannak a hidr. szivattyúk,amik a váltó kenő-és működtetőnyomását állítják elő.
Csak azt nem értem hogy ha egy motor max teljesítménye 220-230 lóerő, akkor hogy csinálják hogy tlt-n keresztül csak 170et ad le? Gépészmérnök vagyok technikailag nem értem, hova lesz a teljesítmény, mikor egy tlt kuplung és egy fogaskerék áttétel van csak közben....
Máskor azt mondták, hogy a motor LE és a talajra leadott között olyan 15-20% különbség van. Az a 40 LE mínusz ha jól számolom, akkor pont a 20%-a a 210-nek.
Azt én is olvastam de akkor talajra szerinted mennyit ad le? Sokkal többet nem tud... 6820asunk 135 lóerő névleges, és mostani mérés szerint 140et ad le tlt-n, Akkor itt csak van egy kis disznóság?
25046 hozzászólás
Válasz #13347. hozzászólásra
Vajon milyen messziről a Dunán túlról....
Válasz #13348. hozzászólásra
Akkor én inkább 7210R-t vennék az újat e23 váltóval. DD egy éve van kb, élettartamra vonatkozó tapasztalatok nem lehetnek.
Sziasztok
JD DirectDrive váltóról van valakinek tapasztalata?
Mennyire lehet hatékony, milyen az élettartama?
Most van képben traktor vásárlás, JD 6190R az egyik jelölt, de a teljesen fokozat nélküli váltót ne ajánlják.
A másik verzió Case IH Puma 200 CVX, szerintük mármint Invest szerint, viszont az ő fokozatmentes váltójuk talajmunkára is teljesen ok.
Vélemények?
Kösz
Az Agroparknál van egy "állitólag dunántúli " származású 6910-es valaki nem ismeri véletlen?
Válasz #13333. hozzászólásra
Rávaló szettet kéne fölrakni,vagy "varázsolni" kellene rá?
Válasz #13343. hozzászólásra
Válasz #13343. hozzászólásra
Jól néz ki,kár.hogy nincs benne üveg.
Ilyen fülkém van. Típusa mi lehet?
Válasz #13341. hozzászólásra
Tegyél fel képet mert így senki nem fogja meg mondani hogy milyen!!!!
Tisztelt Fórumozók!
Hozzá jutottam egy John Deere fülkéhez, de nem tudom milyen típusra való. Aki tudja, kérem mondjon róla valamit. (Cserélhető)
Üdv. BB
bokenyb@citromail.hu
Válasz #13338. hozzászólásra
szerintem nem kell félni a részecskeszűrőtől, nekem inkább ezzel mint ad blueval kellene.
Moderálási elveink miatt törölve.
Bakayd (3932)
2014-08-25 15:08:55
Az új 6R-es JD -ről, vagy igazán az R -esekről hallani azért jó dolgokat is ??
Gondolok én most konkrétan a környezetvédelmi motor rendszerére.
Szimpatikusabb az AdBlue-s megoldás de a JD meg tetszik...........
6140R és 6190R van valakinek a látóterében ????
Itt a JD kipuffantsa :
Válasz #13335. hozzászólásra
Akkor valószínű nem aktuális!
Válasz #13334. hozzászólásra
Hajdú-Bihar.
Válasz #13333. hozzászólásra
Merre gazdálkodsz??
Szaiasztok!JD 3650-re szeretnék légféket szereltetni.Valaki tud ajánlani olyat,aki tud segíteni nekem ebben vagy szerel?
Köszi!
Vót mán téma de nem emlikszünk.......
Ilyen alja 6 hengert, 6630, fölpakolni lóban 69re ez hogyisvan a gyakorlatban?
Szokják?
Vagy hagyni a francba ezeket piszkálni?
Vagy mondjuk ilyen összevetés .......190Rt a 7530cal?
Vlm gondolat a jdmuksiktól?
7430 7530nál mit láttok mikor kezdhet zsebbenyúlóssá válni az élet?
Ezekkel is lehet rekeszteni 4 5000 órás annyi vane....
Sziasztok!
Ki milyen zsírt használ?
A könyv ezt írja:
"John Deere SD Polyurea kenőanyag javasolt.
A következő kenőzsírok használata javasolt:
John Deere HD Lithium Complex kenőanyag
John Deere HD vízálló kenőanyag
John DeereGREASE-GARD™
Más kenőzsírok is használhatók, ha megfelelnek az alábbi előírásnak:
NLGI teljesítmény osztályozás GC-LB"
Érdemes megvenni ezek közül valamit vagy esetleg van jobb? vagy fölösleges ezeket venni, mert van olcsóbb szintén ugyanilyen jó?
Válasz #13327. hozzászólásra
Kohnedata ezt írja.
Itt, második táblázat, 9-ik sor.
Ez mennyire pontos? De azért köszike
Válasz #13325. hozzászólásra
456 cm ha minden igaz.
Sziasztok valaki tudna nekem segíteni hogy egy 6910 John Deere milyen hosszú a mérete sulyok nélkül előre is köszike
Válasz #13210. hozzászólásra
Kite
Sztem nem 620 meg 480 as még az rá megy de az annál keskenyebb biztos hogy nem jó rá
Válasz #13321. hozzászólásra
Ezzel lehet mondasz valamit. 520 arra a felnire már lehet keskeny. Ez mondjuk ki is ment a fejemből.
Válasz #13317. hozzászólásra
Ezekhez már felnit is cserélni kell, nem?
Válasz #13318. hozzászólásra
Igen, bocsi 620 hátra, 480 előre. Még az elmegy csak csak. Annál nagyobb szerintem felesleges ha szántani akar vele.
Mert eddig csak tárcsázót vele meg híg trágyát hordott vele
Aha ÉRTEM Ő 650 ÉS 540 RE GONDOLT VAGY A 620 ÉS 480 RA GONDOLT
Válasz #13316. hozzászólásra
520/85 - R42
420/85 - R30
Bőven elég rá szerintem. A legnagyobb, amit még talán talán lehetne az a 620-as hátra, 470 előre, de már ez is kicsit csücskösen fér a barázdában.
Ismerősöm gumi vásárlás előtt van jd 7430 van 30 és 42 felni méretei vannak kérdezi hogy milyen mérettet vegyen rá talaj munkára meg a szántáshoz ,hogy ne nagyon tapossa a szántás ? mert mostani bazi nagyok neki elől 600 hátul 710 és lefutott neki
Sziasztok!
John Deere 3140-esről valaki tud véleményt mondani?? mennyit fogyaszthat kb??
Válasz #13313. hozzászólásra
Földmunkánál amúgy is szerintem inkább a nyomaték számít....
Válasz #13312. hozzászólásra
az látszik a két gép közötti teljesítmény ábrán, ezért a régiek jobban túlélték a fordulatszám esést.
Válasz #13311. hozzászólásra
Az biztos, hogy a TIER szabvány miatt nem ugyanott van a nyomaték maximum. Muszáj rámenniük a tökéletes égésre.
Válasz #13310. hozzászólásra
nincs és 140 volt a max, axiál hitelesített mérőkocsija alapján. Akkor lehet rossz oldalon keresem a hibát. nem az új gépek a gyengék, hanem miénk túl erős:)
Válasz #13308. hozzászólásra
Konedata és Tractordata: A tiedre 135 nettó SAE lóerőt ír. 141(147 vagy 151 CR) bruttót a motorra, 122-t a TLT-re. Nincs tuningolva a tiéd?
Válasz #13306. hozzászólásra
Mindkét esetben tlt-n mért teljesítményről beszélünk, gondolom a john deere szakemberei a gyárban bevizsgált hivatalos mérővel mértek. Nálunk pedig axiál mérte a 10 éves 6820ast.
Válasz #13306. hozzászólásra
6820 tlt-t 140 lóerőt ad le. ugyanaz szabvány stb. 135 a névleges motorteljesítmény. Új 210R 210 névleges teljesítmény 170 lóerőt ad le. Ezt a különbséget nem értem. 6820ason is ment ventilátor meg minden más is.
Válasz #13304. hozzászólásra
Mivel gépészmérnök vagy, gondolom tanultad, hogy a lóerőt pár módon lehet mérni különböző szabványok szerint. A gyártó pedig nem a legsz@rabbat írja ki... Lehet eleve SAE lóerőt írnak... Az pedig a legkedvezőbb...papíron. Nemrég olvastam cikket a legnagyobb bányadömperekről. 3300lóerőből 150-200 ( "A 16,5 tonnás motor bruttó teljesítménye elérte 3300 lóerőt (a motor önmaga működéséhez kb. 150-200 lóerőt használt fel, ezt levonva kapjuk meg a nettó teljesítményt)")csak arra megy el, hogy működtesse saját magát a motor, a sellencekről nem beszélve...
Válasz #13304. hozzászólásra
Van ott azért más is.....
Ventilátor,vízszivattyú,generátor,hidr. olaj is fogja szerintem és ott vannak a hidr. szivattyúk,amik a váltó kenő-és működtetőnyomását állítják elő.
Válasz #13303. hozzászólásra
Csak azt nem értem hogy ha egy motor max teljesítménye 220-230 lóerő, akkor hogy csinálják hogy tlt-n keresztül csak 170et ad le? Gépészmérnök vagyok technikailag nem értem, hova lesz a teljesítmény, mikor egy tlt kuplung és egy fogaskerék áttétel van csak közben....
Válasz #13302. hozzászólásra
Máskor azt mondták, hogy a motor LE és a talajra leadott között olyan 15-20% különbség van. Az a 40 LE mínusz ha jól számolom, akkor pont a 20%-a a 210-nek.
Válasz #13301. hozzászólásra
Azt én is olvastam de akkor talajra szerinted mennyit ad le? Sokkal többet nem tud... 6820asunk 135 lóerő névleges, és mostani mérés szerint 140et ad le tlt-n, Akkor itt csak van egy kis disznóság?
Válasz #13300. hozzászólásra
170 Le-t TLT-N ad le, olvasd el még egyszer azt a katalógust.