Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz barazdabetyar. #23909. hozzászólásáraNem semmi, kb 20 euró kilója. Az a gond tegnap szóltak hogy hétfőtől kb 30%-al drágul a műtrágya, és elköltöttem előre a le nem vágott árpámat, amiért kb 10 %-al kínálnak többet a tavalyi ártól.
Válasz bandigh #23905. hozzászólásáraAhogy mondod (KITE), nem sok olyan van, ahol minden megy együtt!
Nagyon jó a precíziós dolog, csak ha minden gépet(permetező, műtrágyaszóró, vetők) ISOra akár az ember alakítani, az nem is biztos, hogy megy!
Marad a pontos sorvezetés, én meg szakaszokon, amin lehet!
Felénk sokaknak még ennek az árnyéka sincs, tőlünk nagyobb gazdaságokban sem!
Persze azt szoktam mondani, nem azt kell nézni, hogy máshol mi van!
Jut eszembe! A hozammérős kombájnt ki ne felejtsem! Valószínűleg néznének rám, ha kérném, hogy a jó öreg 2056ra kéne cucc!
Válasz A.I. #23904. hozzászólásáraJó csak ha nézném a tények c. szórakoztató műsort, mindig az 5%-al jönnek, de ebbe itt nem megyek bele. Nyilván drágul minden, oké. De ha ezt mindenki áthárítja, akkor a haszon a lánc két végén csapódik. Tehát a végfelhasznàló fizet, mondjuk az egyszeri paraszt, és az előállító nyer, mondjuk aki mindennek az alapanyagát beszállítja, kína. Legalábbis ha végiggondolod. Meg persze a kereskedők is ráülnek az áremelési hullámra, 1-2% ot még hozzácsapva, ha màr drágul akkor ők is mondhatják, hogy sajnos, ez van.
Válasz A.I. #23903. hozzászólásáraMegint ottvagyunk, amennyit nyerhetsz a pályázaton, a felét benyeli az áremelés, ki van ez találva. Mert eléggé leszűkül szerintem, ahol érdemes pályázni, hogy minden szolgáltatást is megkapjál a gps mellé
Válasz bandigh #23902. hozzászólásáraDehogy 5%! Kifogyóban van a plusz 50 motorolaj, akitől venni szoktam, most nincs nála, kb ma jön, de annyit mondott az ő beszállítója, hogy emelkedik! Kérdem, hogy mennyivel? Meg sem merte neki mondani a beszállító!
Gondolom milyen emelés lesz!
Válasz barazdabetyar. #23899. hozzászólásáraHa tuti hogy nyerne az ember, de szerintem ha mindent betart az ember, amit kérnek, akkor nem biztos, hogy akarunk pályázni!
De az úgy van ahogy mondod, feléből alkudsz, csak veszel mellé precíziós szolgáltatást, stb... (100 hektáron, 30 parcellában, közel fele bérelt, ne soroljam...) Nem könnyű a döntés.
Múltkor kicsit felbasszintotta az agyam, a 6330, de végül is "fillérekből" megoldottuk, amit hiányolok az egy rugózott híd, de most 10-15 milliót pluszba beletenni, nem tudom. (Az új viszont csak új!)
Válasz szanberg #23889. hozzászólásáraSzerintem egy kutya. Lehet hogy más a TIER normája a motornak , de amúgy ugyan az. A tisztító, leválasztó rendszer is megegyezik. Az S770 "okosabb" több a szenzor, az elektronika, egyszerűbbek a beállítások (ICA 2). Nagyobb az ürítési teljesítménye. KB ennyi a különbség. Ha JD és a kettőből kellene választani akkor amelyik árban jobb. A 7.6-at és a 8 sort bármelyik tudja nyugodtan. A többi márkában nem tudok állást foglalni. De én mindig azt mondom hogy rossz gép nincs / vagy ugyan olyan rossz mindegyik, mert akkor nem venné senki újonnan.
Válasz youth #23888. hozzászólásáraIzzók lesznek valószínűleg a hibásak!
Kis műszerfal bontás, irány egy autós bolt és kb 1,2wattos izzók bele, szerintem ezzel az a gond megoldódik.
Nézem az új gépeket,de 120 mft-től lehet valamire való kombájnt vásárolni.
50-60-ért meg akad 1000 óra alatti S670, 7.6m meg 8sorhoz elvileg doszt elég.
Ugyanez igaz kisebb Cr-re, vagy ih-ra is. Lényeg, hogy újszerű, nem sokat futott, robotkormányos gép kell majd, akár ládás is lehet bár nem az én műfajom, de lényeg, hogy repesszen a 8sorral.
Köszönöm a választ, jön majd a szaki ki olvasni, majd megirom mi lett a megfejtés, hátha segít majd valakinek a későbbiekben.
Lenne egy másik kérdésem is, a műszerfal világítás egyáltalán nincs tehát este azt se látom mennyivel megyek vagy hogy hanyadikba van a váltó. Biztosíték ami az lehet nincs elszakadva, izzó csere mennyire nagy mutatvány ezeknél?
Válasz youth #23886. hozzászólásáraOlajszintet, akár olaj hőfokon is nézhet szenzor!
Ez valószínű nyomás mérő szenzor lehet, de legjobb az lenne gépre dugni, az elárulja, hogy mi lehet a gond.
Lenne egy olyan problémám Jd 6520-al hogy időnként megkapom ezt a hibakodot. Van hogy fel napig dolgozik és akkor jön elő, de akkor többször is, leállítás után általában megszunik, és egy darabig nem is jön vissza. Amit tudni kell róla friss Hy-gard, olajszint max felett picivel, gyári új szűrők. Hibakod megjelenésekor se változik semmi minden rendben működik. Én a váltó nyomás szenzorra gyanakszom, esetleg váltó olaj szintet is figyeli szenzor? Elszoktak ezek romlani? Vezetékek a helyükön vannak.
Válasz später77 #23884. hozzászólásáraMérlegbe beférsz de közel lenne a fülkéhez a sarat szerintem berakná. Meg sáros szállításnál nem férsz el a traktornyomokban, csinálsz olyan árkot hogy ihajj. De ha ez nem szempont, jó lehet a nagy gumi, egyszerűbb mint fel le szerelni
Válasz bandigh #23883. hozzászólásáraPeremes hídmérlegen lehet, hogy beszorulna a 800-as papucsokkal? Egyszerűbbnek tűnik ez a szimpla gumis megoldás, de hogy valóban működne-e (talajtaposásban ugyanott lenne-e, mint az iker), azt nem tudom, IF gumival nincsen tapasztalatom. Sárvédőnek még mindig teljesen takarnia kell a szóló gumiabroncsot?
Válasz später77 #23882. hozzászólásáraSzerintem az 520-as iker is vállalható, szállítani doszt elég, aztán még férni is vele nagyjából. Amúgy igen, evileg 800 a max amit a gyártó megad.
6195M vagy R-nél mekkora a legszélesebb gyári abroncs, amivel rendelni lehet? 800-as IF gumi az iker 650-eshez képest járható út? Mivel a közutak egyre kevésbé járhatók ikerrel...
Válasz RkTomi #23877. hozzászólásáraEgyenlőre csak nézegetem. Idén biztosan már nem fogok venni. De ha a jövőben vásárlásra kerülne a sor, akkor az egyes modellekkel szeretnék már úgy ahogyan képben lenni. Nem szeretnék beleszaladni nem bevált tipusba.
Válasz Vinkó #23875. hozzászólásáraÉn sohase voltam a Claas ellen. Nagyon tetszenek, de árban SK-ban eléggé el vannak szálva. Akadna egy Medion 340 a közelben, de ha 1 dobos gép, akkor a JD W, WTS gépjei nagyobb dobbal szimpatikusabbak.
Válasz Sk Laci #23873. hozzászólásáraEgy mai 5 dobos gépet is lehet nyúzni egy darabig, ha van valami Egyébként vannak benne spéci dolgok, viszont az alkatrészek döntő többsége standard jd cucc.
Válasz Sk Laci #23873. hozzászólásáraMákban körbevágtam a 460-al. A srácok gyorsan kikapták a rotorokat a tábla szélén. Szóval a bió-és egyéb valaminek hívott gyomos anyagban is megviccelhet. Száraz anyagban tényleg szépen halad. Viszont nem egy APS+rotor verzió. 780-770,ment mellettem. Az az szépen körbearattak. 10-12 méteres adapterrel ugyan azt a tempót tartották ,mint én a 6,6-al. Lehet köpködni a Claas-ra (májkrémes doboz...pl.) Viszont mikor belendül,van mögötte teljesítmény.
Válasz Sk Laci #23872. hozzászólásáraEzek a vasak a nedves fogós anyagot nem nagyon kedvelik,bár a Claas-nál az APS-el előmaszírozza rendesen. Viszont száraz anyagban,komoly bálázó nem árt utána. Az első rotor csapágyak elmaradó kenése okoz inkább gondot,mint repedés. 570 kis játék kategória,a rosta kicsi az 530-as alvázába van. 580-tól felfelé. Egy jóképű 600-as már szépen hasít. Jah és Merci motor a többi keccsölés.
Válasz bandigh #23870. hozzászólásáraÉn bevállalnám, de nem szeretek olyan modellek mellett dönteni, amiből alig van legyártva. Alkatrészellátotság miatt is, ritka modelnél, nem biztos, hogy van a polcon.
Csak ilyen rotoros gépet meg ne tömje az ember, mert akkor 3 ember pucolhatja vagy 2 napot.
Sziasztok tudna valaki segiteni? Reggel mikor kimentem az udvarra a traktoron eget a lampa gondoltam a kapcsoloval lett valami es leszereltem es ugyis ege!!:( mi lehet a problema??:(
Válasz Sk Laci #23868. hozzászólásáraSzerintem alulértékelt a gép, sem mint rossz. Vannak hibái nyilván, de nem annyi mint amit az ára mutatna. Zöld/nedves terményben nagyon fogja a rotor, de szárazban megindul szépen. Nem szór, kicsépel mindent, viszont a szalmát azt szétdarálja van akinek ez szempont. Szokatlan a felépítése a ládásokhoz képest, nyilván sokan inkább elkerülik, bizalmatlanok vele, ezért is nem kapkodnak utána használtan.
Nézegetem a német hirdetésekben a JD kombájnokat. CTS kombájnok miért olcsóbbak, mint a W vagy WTS sorozatú kombájnok?
Valami félresikerült a JD-nek ennél a sorozatnál?
Válasz A.I. #23863. hozzászólásáraViszont nem akarom szétberhelni, nagyon, mert holnap (holnapután) legombázom a naptár, aztán kukit lombtrágyázom, mikor még bele lehet csúszni, de addigra ennek hibátlannak kell lennie! Lesz rá jó pár nap, addig tudjuk nélkülözni.
Válasz gcastle #23861. hozzászólásáraOrbit nem lesz kuka, minden felújítható, holnap megm3rem scv-n a nyomást, de szerintem a szivattyúnak nincs baja, mert megy a kormány is, a többi hidraulikus funkció meg jónak tűnik.
Aztán valóban lehet a munkahengerrel kezdünk, mert talán még a bontás is kevesebb, mint az orbit miatt.
25061 hozzászólás
Válasz barazdabetyar. #23909. hozzászólásáraNem semmi, kb 20 euró kilója. Az a gond tegnap szóltak hogy hétfőtől kb 30%-al drágul a műtrágya, és elköltöttem előre a le nem vágott árpámat, amiért kb 10 %-al kínálnak többet a tavalyi ártól.
Válasz barazdabetyar. #23909. hozzászólásáraEgy szaladgálós traktorért
Válasz .!?@ #23900. hozzászólásáraMost 45-ös ajánlatot kaptam két helyről is.
Válasz bandigh #23906. hozzászólásáraHagyjuk is ezt másik topikra, de a drágulás nem csak jön, hanem már itt is van!
Válasz bandigh #23905. hozzászólásáraAhogy mondod (KITE), nem sok olyan van, ahol minden megy együtt!
Nagyon jó a precíziós dolog, csak ha minden gépet(permetező, műtrágyaszóró, vetők) ISOra akár az ember alakítani, az nem is biztos, hogy megy!
Marad a pontos sorvezetés, én meg szakaszokon, amin lehet!
Felénk sokaknak még ennek az árnyéka sincs, tőlünk nagyobb gazdaságokban sem!
Persze azt szoktam mondani, nem azt kell nézni, hogy máshol mi van!
Jut eszembe! A hozammérős kombájnt ki ne felejtsem! Valószínűleg néznének rám, ha kérném, hogy a jó öreg 2056ra kéne cucc!
Válasz A.I. #23904. hozzászólásáraJó csak ha nézném a tények c. szórakoztató műsort, mindig az 5%-al jönnek, de ebbe itt nem megyek bele. Nyilván drágul minden, oké. De ha ezt mindenki áthárítja, akkor a haszon a lánc két végén csapódik. Tehát a végfelhasznàló fizet, mondjuk az egyszeri paraszt, és az előállító nyer, mondjuk aki mindennek az alapanyagát beszállítja, kína. Legalábbis ha végiggondolod. Meg persze a kereskedők is ráülnek az áremelési hullámra, 1-2% ot még hozzácsapva, ha màr drágul akkor ők is mondhatják, hogy sajnos, ez van.
Válasz A.I. #23903. hozzászólásáraMegint ottvagyunk, amennyit nyerhetsz a pályázaton, a felét benyeli az áremelés, ki van ez találva. Mert eléggé leszűkül szerintem, ahol érdemes pályázni, hogy minden szolgáltatást is megkapjál a gps mellé
Válasz bandigh #23902. hozzászólásáraDehogy 5%! Kifogyóban van a plusz 50 motorolaj, akitől venni szoktam, most nincs nála, kb ma jön, de annyit mondott az ő beszállítója, hogy emelkedik! Kérdem, hogy mennyivel? Meg sem merte neki mondani a beszállító!
Gondolom milyen emelés lesz!
Válasz barazdabetyar. #23899. hozzászólásáraHa tuti hogy nyerne az ember, de szerintem ha mindent betart az ember, amit kérnek, akkor nem biztos, hogy akarunk pályázni!
De az úgy van ahogy mondod, feléből alkudsz, csak veszel mellé precíziós szolgáltatást, stb... (100 hektáron, 30 parcellában, közel fele bérelt, ne soroljam...) Nem könnyű a döntés.
Múltkor kicsit felbasszintotta az agyam, a 6330, de végül is "fillérekből" megoldottuk, amit hiányolok az egy rugózott híd, de most 10-15 milliót pluszba beletenni, nem tudom. (Az új viszont csak új!)
Válasz .!?@ #23900. hozzászólásáraAkárhogy számolom ez nem 5%-os áremelkedés
Válasz .!?@ #23900. hozzászólásáraGyári rtk.-val?
Válasz barazdabetyar. #23894. hozzászólásáraTavaly volt 42 de full plusszos !
Pl első/hátsó dupla iker és művelő garnitúra….
Szerintem ez most 55……
Válasz A.I. #23897. hozzászólásáraPályázatra feléből alkudsz.
Válasz A.I. #23897. hozzászólásárakonyhák=mondjak
Válasz barazdabetyar. #23896. hozzászólásáraBele sem folytam alkudozásba, mit konyhák nekik?
Mennyit engedtek a feléből?
Válasz A.I. #23895. hozzászólásáraLista ár?Mennyit lehet alkudni?
Válasz barazdabetyar. #23894. hozzászólására6110Rre mondták 1 hete 30 millió+fát.
Gondolom a nagyobb több!
Válasz barazdabetyar. #23893. hozzászólására6145R-re pontosabban.
Valaki tud friss árat 145R-es john deere trakira?Fullosabb felszereltre?
Válasz szanberg #23889. hozzászólásáraSzerintem egy kutya. Lehet hogy más a TIER normája a motornak , de amúgy ugyan az. A tisztító, leválasztó rendszer is megegyezik. Az S770 "okosabb" több a szenzor, az elektronika, egyszerűbbek a beállítások (ICA 2). Nagyobb az ürítési teljesítménye. KB ennyi a különbség. Ha JD és a kettőből kellene választani akkor amelyik árban jobb. A 7.6-at és a 8 sort bármelyik tudja nyugodtan. A többi márkában nem tudok állást foglalni. De én mindig azt mondom hogy rossz gép nincs / vagy ugyan olyan rossz mindegyik, mert akkor nem venné senki újonnan.
Válasz A.I. #23890. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz youth #23888. hozzászólásáraIzzók lesznek valószínűleg a hibásak!
Kis műszerfal bontás, irány egy autós bolt és kb 1,2wattos izzók bele, szerintem ezzel az a gond megoldódik.
Válasz RkTomi #23881. hozzászólásáraSzerinted mennyivel tud esetleg kevesebbet az S670 az új 770-től?
Nézem az új gépeket,de 120 mft-től lehet valamire való kombájnt vásárolni.
50-60-ért meg akad 1000 óra alatti S670, 7.6m meg 8sorhoz elvileg doszt elég.
Ugyanez igaz kisebb Cr-re, vagy ih-ra is. Lényeg, hogy újszerű, nem sokat futott, robotkormányos gép kell majd, akár ládás is lehet bár nem az én műfajom, de lényeg, hogy repesszen a 8sorral.
Köszönöm a választ, jön majd a szaki ki olvasni, majd megirom mi lett a megfejtés, hátha segít majd valakinek a későbbiekben.
Lenne egy másik kérdésem is, a műszerfal világítás egyáltalán nincs tehát este azt se látom mennyivel megyek vagy hogy hanyadikba van a váltó. Biztosíték ami az lehet nincs elszakadva, izzó csere mennyire nagy mutatvány ezeknél?
Válasz youth #23886. hozzászólásáraOlajszintet, akár olaj hőfokon is nézhet szenzor!
Ez valószínű nyomás mérő szenzor lehet, de legjobb az lenne gépre dugni, az elárulja, hogy mi lehet a gond.
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám Jd 6520-al hogy időnként megkapom ezt a hibakodot. Van hogy fel napig dolgozik és akkor jön elő, de akkor többször is, leállítás után általában megszunik, és egy darabig nem is jön vissza. Amit tudni kell róla friss Hy-gard, olajszint max felett picivel, gyári új szűrők. Hibakod megjelenésekor se változik semmi minden rendben működik. Én a váltó nyomás szenzorra gyanakszom, esetleg váltó olaj szintet is figyeli szenzor? Elszoktak ezek romlani? Vezetékek a helyükön vannak.
Válasz später77 #23884. hozzászólásáraMérlegbe beférsz de közel lenne a fülkéhez a sarat szerintem berakná. Meg sáros szállításnál nem férsz el a traktornyomokban, csinálsz olyan árkot hogy ihajj. De ha ez nem szempont, jó lehet a nagy gumi, egyszerűbb mint fel le szerelni
Válasz bandigh #23883. hozzászólásáraPeremes hídmérlegen lehet, hogy beszorulna a 800-as papucsokkal? Egyszerűbbnek tűnik ez a szimpla gumis megoldás, de hogy valóban működne-e (talajtaposásban ugyanott lenne-e, mint az iker), azt nem tudom, IF gumival nincsen tapasztalatom. Sárvédőnek még mindig teljesen takarnia kell a szóló gumiabroncsot?
Válasz später77 #23882. hozzászólásáraSzerintem az 520-as iker is vállalható, szállítani doszt elég, aztán még férni is vele nagyjából. Amúgy igen, evileg 800 a max amit a gyártó megad.
6195M vagy R-nél mekkora a legszélesebb gyári abroncs, amivel rendelni lehet? 800-as IF gumi az iker 650-eshez képest járható út? Mivel a közutak egyre kevésbé járhatók ikerrel...
Válasz Sk Laci #23880. hozzászólásáraAkkor rotorosban inkább S670.
Válasz RkTomi #23877. hozzászólásáraEgyenlőre csak nézegetem. Idén biztosan már nem fogok venni. De ha a jövőben vásárlásra kerülne a sor, akkor az egyes modellekkel szeretnék már úgy ahogyan képben lenni. Nem szeretnék beleszaladni nem bevált tipusba.
Válasz Vinkó #23875. hozzászólásáraÉn sohase voltam a Claas ellen. Nagyon tetszenek, de árban SK-ban eléggé el vannak szálva. Akadna egy Medion 340 a közelben, de ha 1 dobos gép, akkor a JD W, WTS gépjei nagyobb dobbal szimpatikusabbak.
6110R van esetleg valakinek? mennyi kw van beirva a forgalmiba?
Válasz Sk Laci #23868. hozzászólásáraA CTS mellett nézd meg a C670-est is. Ez sem egy elterjedt típus de újabb széria.
Válasz Sk Laci #23873. hozzászólásáraEgy mai 5 dobos gépet is lehet nyúzni egy darabig, ha van valami Egyébként vannak benne spéci dolgok, viszont az alkatrészek döntő többsége standard jd cucc.
Válasz Sk Laci #23873. hozzászólásáraMákban körbevágtam a 460-al. A srácok gyorsan kikapták a rotorokat a tábla szélén. Szóval a bió-és egyéb valaminek hívott gyomos anyagban is megviccelhet. Száraz anyagban tényleg szépen halad. Viszont nem egy APS+rotor verzió. 780-770,ment mellettem. Az az szépen körbearattak. 10-12 méteres adapterrel ugyan azt a tempót tartották ,mint én a 6,6-al. Lehet köpködni a Claas-ra (májkrémes doboz...pl.) Viszont mikor belendül,van mögötte teljesítmény.
Válasz Sk Laci #23872. hozzászólásáraEzek a vasak a nedves fogós anyagot nem nagyon kedvelik,bár a Claas-nál az APS-el előmaszírozza rendesen. Viszont száraz anyagban,komoly bálázó nem árt utána. Az első rotor csapágyak elmaradó kenése okoz inkább gondot,mint repedés. 570 kis játék kategória,a rosta kicsi az 530-as alvázába van. 580-tól felfelé. Egy jóképű 600-as már szépen hasít. Jah és Merci motor a többi keccsölés.
Válasz bandigh #23870. hozzászólásáraÉn bevállalnám, de nem szeretek olyan modellek mellett dönteni, amiből alig van legyártva. Alkatrészellátotság miatt is, ritka modelnél, nem biztos, hogy van a polcon.
Csak ilyen rotoros gépet meg ne tömje az ember, mert akkor 3 ember pucolhatja vagy 2 napot.
Válasz Vinkó #23869. hozzászólásáraClaas Lexion 570-580 ezt nem csinálja?
Mert a rendszer úgymond azonos.
Sziasztok tudna valaki segiteni? Reggel mikor kimentem az udvarra a traktoron eget a lampa gondoltam a kapcsoloval lett valami es leszereltem es ugyis ege!!:( mi lehet a problema??:(
Válasz Sk Laci #23868. hozzászólásáraSzerintem alulértékelt a gép, sem mint rossz. Vannak hibái nyilván, de nem annyi mint amit az ára mutatna. Zöld/nedves terményben nagyon fogja a rotor, de szárazban megindul szépen. Nem szór, kicsépel mindent, viszont a szalmát azt szétdarálja van akinek ez szempont. Szokatlan a felépítése a ládásokhoz képest, nyilván sokan inkább elkerülik, bizalmatlanok vele, ezért is nem kapkodnak utána használtan.
Válasz Sk Laci #23868. hozzászólásáraA két rotor közt szeret hosszában elrepedni. Telerakja törekkel,és egyszer lángra kap..pl.
Nézegetem a német hirdetésekben a JD kombájnokat. CTS kombájnok miért olcsóbbak, mint a W vagy WTS sorozatú kombájnok?
Valami félresikerült a JD-nek ennél a sorozatnál?
Úgy néz ki munkahenger (kormánymű) enged át, szombaton jön a cucc, aztán javítás!
Remélem utána megszűnik a jelenség!
Kösz a tippeket Urak!
Válasz gcastle #23864. hozzászólásáraÚgy legyen, az a "legolcsóbban" megúszható asszem!
Válasz A.I. #23863. hozzászólásáraViszont nem akarom szétberhelni, nagyon, mert holnap (holnapután) legombázom a naptár, aztán kukit lombtrágyázom, mikor még bele lehet csúszni, de addigra ennek hibátlannak kell lennie! Lesz rá jó pár nap, addig tudjuk nélkülözni.
Válasz A.I. #23863. hozzászólásáraVoltam már a szopott dolgok rossz végén, munkahenger lesz!
Válasz gcastle #23861. hozzászólásáraOrbit nem lesz kuka, minden felújítható, holnap megm3rem scv-n a nyomást, de szerintem a szivattyúnak nincs baja, mert megy a kormány is, a többi hidraulikus funkció meg jónak tűnik.
Aztán valóban lehet a munkahengerrel kezdünk, mert talán még a bontás is kevesebb, mint az orbit miatt.
Válasz Gazda 59 #23855. hozzászólásáraMiért nem hiba?