Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.18 FtUSD395.41 FtCHF439.37 FtGBP496.77 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sajŕt magatok vĺgtatok bele,vagy volt valamilyen kereskedös dolog? Hogyan ,milyen cčggel hozattĺtok haza?Hogy zajlott ? Ott merted hagyni hogy majd jövünk črte,fizetčs utŕn,vagy tĺbort vertčl mig jött a fuvaros? Én is gondolkozom egy Case 130ban,mert olcsobb,s jobban is tettszik. Črdekelne hogy zajlott,ha magatok intéztčtek,én meg akarom kerülni a kupecet. Ha tudod ird mŕr le. Csak nézegetve a hirdetčseket,nčmelyik jobb alig olcsobb mint itthon 1 ůj . Alapvetö felszereltsčgben megegyeznek kivčve az extra kütyük,ami nem črdekel,lčnyeg az hogy csak ůj. Kb mennyi a haszon 1 ilyen kalandon,mintha itthon vennčm? Vagy itt a vŕlasztčkon,ĺllapoton van a hangsúly,s nem az ŕron? Itthoni forgalomba helyezčst ki mondja el az okmŕnyiroda? Köszönöm
Na meg a traktoros aki nyomja a gázpedált. De szerintem csak tök egyező kategóriát szabad összemérni. Tehát egyezzen a felylesztés a súly a teljesítmény a talaj a traktoros stb aztán mondj fogyasztás stb véleményt. Addig jobb nem bántani egyik gépet sem!
Válasz #12976. hozzászólásra
Őszintén, hogy mire jó?
Szept. végén jött 6140r DD. 3 tengelyes pótót húzott kombájntól, elvetett több mint 300 ha kalászost Lemken 3 m -es forgóboronás géppel (megjegyzem ez más gyártó 150 le gépének becsületére válna), tarlót hántott 5,6 m- es omikron tárcsával, vetést hengerezett. Tavasszal megy neki ápolókerék is majd. Ja és kevesebbet eszik mint egy Class 170 -es hasonló cuccokkal. Szántani, grubberezni meg ott a 7000 -es.
Mi tavaly kerestünk olyan 240 le körüli traktort, néztünk itthoni gépeket,de végül belgiumban találtuk meg ezt 8320-as john deere-t amivel dolgozunk tavasztól.2005-ben gyártották,4200 üzemóra volt benne,minden olaj és szűrő ki volt cserélve benne,fronthidraulikás,john deere gps,kopott gumik,olyan 20 millió körül volt az ára.Kimentünk megnéztük,kerültünk vele egy kört és megvettük.Eddig úgy néz ki,hogy jó vétel volt.
Válasz #12972. hozzászólásra
Szlovakiai az ileto es csak szlovakul beszel. Az ove fullos es 112 ezer euro volt de akinek vannak r-es nagyobb traktorok a erintos kepernyo elszalt egy parba ugy halom most valami ujj fejlesztesut tesznek bele.
Másik dolog meg amit itt ír a koléga előttem...
Szomszédom most rendelt egy új fergát 7622 vagy 7624-est most nemtudom pontosan, de a lényeg hogy 7000-es jd kategóriás gép 240lovakkal rugózott mindennel, nagyon komoly kaliberű traktort ilyen áron mint amit írtál
Szerintem csak akkor szebed megvenni ha pótot fog húzni meg vetőgépet sorközművelőt vagy ilyen könyebb dolgokat.
Semmi más ráció nincsen benne, az nemlesz jó talajos gép!
7R már más, kis-közepes gazdaság vezérgépe lehet, vaskosabb nehezebb, a nagy lovas változatában már a 9literes motor van ráadásul tehát erős is.
Nagy gépnek kicsi, kis gépnek nagy a 6R-es gépcsalád, és általában itthon szántani tárcsázni lazítózni nehéz munkákra veszik az ilyeneket az emberek, merthát mit beszélek én 170lóerő meg maximum 195 meg akarmennyi...
Csak a 8100-as is ennyi volt a kettőt meg nemlehet egy lapon említeni.
Elméletileg csak hideg olajnál érzed a rántást. Ha bemelegszik az olaj utána nem szabadna észre venni, hogy vált. Kivéve 12-13 között, mert ott meleg olajnál is van egy kis fordulatszám esés. Minden 4-ik sebesség után egy nagyobb áttétel következik. Hidegen 4-5 és 12-13 között elég jelentősen ránt egyet. Elméletileg ezzel nincs is baj, de ha mindig hatalmasat ránt, még egy nap szántás vagy tárcsázás után is, akkor kalibráció kell vagy kopott a váltó, de ezt szervizes be tudja mérni és megtudja mondani.
PS-nél a kuplung a nagykönyv szerint akkor kell, ha finoman akarsz manőverezni munkagépre vagy lassan megindítani. Egyéb esetekben csak sebességbe rakod és ő megoldja magának az elindulást. Én legalább is nem szoktam kuplungolni elinduláskor sosem.
Válasz #12961. hozzászólásra
Az egyik barátomnak van 6150r szeptemberbe kapta meg hát nincs tole elájulva a 6930pr erosebbnek és jobbnak mondja , a képernyot kelet cserélni és folyamatos elektronikai hibák a motor pedig elégé levan folytva simán bedoglik a motor ha nincs fordulat a 6930 pedig simán vitte szoval tobbet vart és legalabis o csalodott egy kicsit. A direkt drive ami jo benne és a tágasabb fulke.
JD 7600 poweshift váltó használata közben szabad e használni a kuplungot?Vagyis pl 9,-böl akarok elindulni álló hejzetböl és a sebesség kiválasztása után a kuplung felengedésével indulok meg. Okoz e ez valamilyen gondot a váltónak?Minden powershift váltónál jelemzö e a csoprtok váltása utánni rántás? Kb minden 4,-ik sebeségi fokozat után.Nem hatalmas a rántás,ugrás de azért elég észrevehetö.Felfelé és lefelé váltások alkalmával is.Csoporton belül szépen megy.Ez normális jelenség?Tipikus ezekre a váltókra?
Most cseréltem 8300-ason. Adják hozzájuk a futógyűrűt is, amit rezsón felmelegítve tettem rá a főtengelyre. Hidegen képtelenség, mert annyira illesztve van, csak szétvered. Az első fedelet vedd le, és a szimmeringet úgy tedd bele, mert a helyén képtelenség. 60-as crova szemmel ütöttem be, de .urvára illesztve van a házba is A hátsó dettó. A régi futógyűrűt levenni érdekes lehet, nekem nem kellett mert új volt a főtengely.
Az nem lehet , hogy a kompresszor meghajtó tácsánál ment ki a szimering?
Mert volt már akit ez szivatott meg és kétszer szétszedték a főtengelyszimering cseréhez feleslegesen.
Az első körön a listaárbol engedett kb 11%ot. Érdemes ezt bárhol megvillantani? Mi a tendencia, kb mennyi az a kedv amikor még nem komolytalan az ajánlatom? Vannak itt 10 enezer eurós engedmények?
Igaza van Korzónak! Alkudj pofátlanul mindegyik cégnél és ha úgy érzed
nincs bennük több,leengedték amit lehetett na akkor versenyeztesd őket
egymással szembe akkor még 10% le tudsz csípni ha ügyes vagy még többet.
Alkudj keményebben
De tisztázd azt is (magadban is, hogy neked mennyit ér), hogy milyen garanciális/szerviz/alkatrész ellátást kapsz mellé (továbbá: szoftverfrissítések, javítóprogramok). Mert az ugye nem buli, hogy ha megáll a gép neked kell kitrélereztetni oda/vissza pl. Németországba garanciális javításra. Tehát ne csak magát a gép árát nézd, hanem azt is, hogy mit kapsz mellé, mi van benne az árban.
(tipp: mindig könnyebb valamit "ingyen" belealkudni az árba, mint elengedtetni az árát. Pl.: fronthidraulika, ápolókerék, GS monitor ilyesmi)
Hát nagy tetvek az tuti a lopók, mindenre képesek!! Csak azzal a 12-es lyukkal ha valahova egy "íves" részre fúrták azt a 12-est, de ha oldalra egyenes felületre azt legalább könnyen meg lehet oldani a javítását 12-es csavarral és alátéttel és egy kis gumitömítéssel!!
25046 hozzászólás
Válasz #12993. hozzászólásra
Nagyobb, modernebb, csendesebb.
Válasz #12996. hozzászólásra
Kupeceknél általában leharcolt 0-ás gumival örök áron van gép sajna.
Válasz #12983. hozzászólásra
Sajŕt magatok vĺgtatok bele,vagy volt valamilyen kereskedös dolog? Hogyan ,milyen cčggel hozattĺtok haza?Hogy zajlott ? Ott merted hagyni hogy majd jövünk črte,fizetčs utŕn,vagy tĺbort vertčl mig jött a fuvaros? Én is gondolkozom egy Case 130ban,mert olcsobb,s jobban is tettszik. Črdekelne hogy zajlott,ha magatok intéztčtek,én meg akarom kerülni a kupecet. Ha tudod ird mŕr le. Csak nézegetve a hirdetčseket,nčmelyik jobb alig olcsobb mint itthon 1 ůj . Alapvetö felszereltsčgben megegyeznek kivčve az extra kütyük,ami nem črdekel,lčnyeg az hogy csak ůj. Kb mennyi a haszon 1 ilyen kalandon,mintha itthon vennčm? Vagy itt a vŕlasztčkon,ĺllapoton van a hangsúly,s nem az ŕron? Itthoni forgalomba helyezčst ki mondja el az okmŕnyiroda? Köszönöm
Válasz #12994. hozzászólásra
ehhhh, ünneprontók! Itt aztán tudnak ám együtt örülni a másikkal...
Válasz #12986. hozzászólásra
te döntésed , de nem biztos hogy megérte újanon venni.
főleg , hogy a régebbi szériák megbizhatóbbak.
A 6Resek kabinját mi mindenben találjátok jobbnak a régitől?
Válasz #12990. hozzászólásra
...meg optimális munkaeszköz illesztés. A 170 lóhoz nagyobb holmik kellenének.
Válasz #12990. hozzászólásra
Na meg a traktoros aki nyomja a gázpedált. De szerintem csak tök egyező kategóriát szabad összemérni. Tehát egyezzen a felylesztés a súly a teljesítmény a talaj a traktoros stb aztán mondj fogyasztás stb véleményt. Addig jobb nem bántani egyik gépet sem!
Válasz #12989. hozzászólásra
Az egy dolog, a fogyasztás nem csak motor kérdése ( önsúly, váltó, gumiméret, alváz, stb.)
Válasz #12988. hozzászólásra
A class-ba is jd motor van!
Válasz #12976. hozzászólásra
Őszintén, hogy mire jó?
Szept. végén jött 6140r DD. 3 tengelyes pótót húzott kombájntól, elvetett több mint 300 ha kalászost Lemken 3 m -es forgóboronás géppel (megjegyzem ez más gyártó 150 le gépének becsületére válna), tarlót hántott 5,6 m- es omikron tárcsával, vetést hengerezett. Tavasszal megy neki ápolókerék is majd. Ja és kevesebbet eszik mint egy Class 170 -es hasonló cuccokkal. Szántani, grubberezni meg ott a 7000 -es.
Válasz #12986. hozzászólásra
Jól emlékszem régen azt írtad kitétől nem veszel semmit?
és a lényeg itech szántóvégi forduló meg autotrac előkészítés
Válasz #12982. hozzászólásra
Nem fullos kités 42 30 felnik 650 540 gumik 900kg suly 4 pár híd automata levegős ülés rugós első híd iautoqvad eco 40es váltó
Válasz #12983. hozzászólásra
A GPS milyen?Auto kormány?
Mi tavaly kerestünk olyan 240 le körüli traktort, néztünk itthoni gépeket,de végül belgiumban találtuk meg ezt 8320-as john deere-t amivel dolgozunk tavasztól.2005-ben gyártották,4200 üzemóra volt benne,minden olaj és szűrő ki volt cserélve benne,fronthidraulikás,john deere gps,kopott gumik,olyan 20 millió körül volt az ára.Kimentünk megnéztük,kerültünk vele egy kört és megvettük.Eddig úgy néz ki,hogy jó vétel volt.
Válasz #12971. hozzászólásra
felszereltséget nagyjából leirnád?
mert ilyen árhoz fullosnak kell lennie.
Válasz #12974. hozzászólásra
Gondolom kités?
Válasz #12979. hozzászólásra
vagy 8300 ás ott már van paci is
Válasz #12976. hozzászólásra
hát nem és a két gép nem említhető egy kailbernek plussz 3 használt kijön az árából
Válasz #12972. hozzászólásra
Szlovakiai az ileto es csak szlovakul beszel. Az ove fullos es 112 ezer euro volt de akinek vannak r-es nagyobb traktorok a erintos kepernyo elszalt egy parba ugy halom most valami ujj fejlesztesut tesznek bele.
Válasz #12971. hozzászólásra
Másik dolog meg amit itt ír a koléga előttem...
Szomszédom most rendelt egy új fergát 7622 vagy 7624-est most nemtudom pontosan, de a lényeg hogy 7000-es jd kategóriás gép 240lovakkal rugózott mindennel, nagyon komoly kaliberű traktort ilyen áron mint amit írtál
Válasz #12971. hozzászólásra
Most őszintén mire jó a 6R-es traki???
Szerintem csak akkor szebed megvenni ha pótot fog húzni meg vetőgépet sorközművelőt vagy ilyen könyebb dolgokat.
Semmi más ráció nincsen benne, az nemlesz jó talajos gép!
7R már más, kis-közepes gazdaság vezérgépe lehet, vaskosabb nehezebb, a nagy lovas változatában már a 9literes motor van ráadásul tehát erős is.
Nagy gépnek kicsi, kis gépnek nagy a 6R-es gépcsalád, és általában itthon szántani tárcsázni lazítózni nehéz munkákra veszik az ilyeneket az emberek, merthát mit beszélek én 170lóerő meg maximum 195 meg akarmennyi...
Csak a 8100-as is ennyi volt a kettőt meg nemlehet egy lapon említeni.
Válasz #12974. hozzászólásra
az marha sok egy 170 le trakiért
Válasz #12973. hozzászólásra
ennyire bírtam le alkudni
Válasz #12971. hozzászólásra
ezt komolyan mondod
Válasz #12968. hozzászólásrajujjj az nem jó és ő kitől vette és mennyibe ?
adnék 1 email címet telóját meg adnád ?
Válasz #12965. hozzászólásra
6170r 97ezer euró
Válasz #12969. hozzászólásra
Én mindig kuplungolok elindulásnál,sőt már kuplung bovdent is cseréltem
mert elszakadt.
Válasz #12967. hozzászólásra
Elméletileg csak hideg olajnál érzed a rántást. Ha bemelegszik az olaj utána nem szabadna észre venni, hogy vált. Kivéve 12-13 között, mert ott meleg olajnál is van egy kis fordulatszám esés. Minden 4-ik sebesség után egy nagyobb áttétel következik. Hidegen 4-5 és 12-13 között elég jelentősen ránt egyet. Elméletileg ezzel nincs is baj, de ha mindig hatalmasat ránt, még egy nap szántás vagy tárcsázás után is, akkor kalibráció kell vagy kopott a váltó, de ezt szervizes be tudja mérni és megtudja mondani.
PS-nél a kuplung a nagykönyv szerint akkor kell, ha finoman akarsz manőverezni munkagépre vagy lassan megindítani. Egyéb esetekben csak sebességbe rakod és ő megoldja magának az elindulást. Én legalább is nem szoktam kuplungolni elinduláskor sosem.
Válasz #12961. hozzászólásra
Az egyik barátomnak van 6150r szeptemberbe kapta meg hát nincs tole elájulva a 6930pr erosebbnek és jobbnak mondja , a képernyot kelet cserélni és folyamatos elektronikai hibák a motor pedig elégé levan folytva simán bedoglik a motor ha nincs fordulat a 6930 pedig simán vitte szoval tobbet vart és legalabis o csalodott egy kicsit. A direkt drive ami jo benne és a tágasabb fulke.
JD 7600 poweshift váltó használata közben szabad e használni a kuplungot?Vagyis pl 9,-böl akarok elindulni álló hejzetböl és a sebesség kiválasztása után a kuplung felengedésével indulok meg. Okoz e ez valamilyen gondot a váltónak?Minden powershift váltónál jelemzö e a csoprtok váltása utánni rántás? Kb minden 4,-ik sebeségi fokozat után.Nem hatalmas a rántás,ugrás de azért elég észrevehetö.Felfelé és lefelé váltások alkalmával is.Csoporton belül szépen megy.Ez normális jelenség?Tipikus ezekre a váltókra?
Válasz #12964. hozzászólásra
kitől lesz, és milyen felszereltséggel?
majd várom a tapasztalatokat róla
Válasz #12964. hozzászólásra
na akkor fejtsd is ki bővebben? hány paci meg hány milkaboci?
Válasz #12962. hozzászólásra
Igen áprilisban érkezik .
Válasz #12960. hozzászólásra
Most cseréltem 8300-ason. Adják hozzájuk a futógyűrűt is, amit rezsón felmelegítve tettem rá a főtengelyre. Hidegen képtelenség, mert annyira illesztve van, csak szétvered. Az első fedelet vedd le, és a szimmeringet úgy tedd bele, mert a helyén képtelenség. 60-as crova szemmel ütöttem be, de .urvára illesztve van a házba is A hátsó dettó. A régi futógyűrűt levenni érdekes lehet, nekem nem kellett mert új volt a főtengely.
Válasz #12961. hozzászólásra
Megvan rendelve már?
Sziasztok valakinek 6r es traki vélemény tapasztalat ?
Válasz #12959. hozzászólásra
az első taknyol olyan közepesen, de halottam már olyat is, hogy az első pajzs enged ,
van még kétnap szántás, utána, a jövőhéten megnézem menyibe kerül meg, hogy mitévő legyek vele. :(
Válasz #12956. hozzászólásra
Az első pikk-pakk megvan.....A hátsó kicsit macerásabb...de te is simán megcsinálod. Az ára ....szimering ár és kész.
Válasz #12956. hozzászólásra
Az nem lehet , hogy a kompresszor meghajtó tácsánál ment ki a szimering?
Mert volt már akit ez szivatott meg és kétszer szétszedték a főtengelyszimering cseréhez feleslegesen.
Válasz #12956. hozzászólásra
Első vagy hátsó?
azt szeretném kérdezni cserélt már valaki főtengely szimeringet 8000-es jd-én? kb mennyi idő, hogy csinálta, mennyi pénz ?
Válasz #12954. hozzászólásra
próbálkozz még, mondjad kaptál jobb ajánlatot és akkor talán ad kedvezőbb árat , hogy náluk vásárolj!
Válasz #12952. hozzászólásra
Az első körön a listaárbol engedett kb 11%ot. Érdemes ezt bárhol megvillantani? Mi a tendencia, kb mennyi az a kedv amikor még nem komolytalan az ajánlatom? Vannak itt 10 enezer eurós engedmények?
Válasz #12947. hozzászólásra
Mi a kérdésed? Mi érdekel?
Igaza van Korzónak! Alkudj pofátlanul mindegyik cégnél és ha úgy érzed
nincs bennük több,leengedték amit lehetett na akkor versenyeztesd őket
egymással szembe akkor még 10% le tudsz csípni ha ügyes vagy még többet.
Üdvözlök Mindenkit!
Valaki tud nekem segíteni?
Véleményt szeretnék kérni milyen traktor a John Deere 2650?
A válaszokat előre is köszönöm!
Válasz #12948. hozzászólásra
Alkudj keményebben
De tisztázd azt is (magadban is, hogy neked mennyit ér), hogy milyen garanciális/szerviz/alkatrész ellátást kapsz mellé (továbbá: szoftverfrissítések, javítóprogramok). Mert az ugye nem buli, hogy ha megáll a gép neked kell kitrélereztetni oda/vissza pl. Németországba garanciális javításra. Tehát ne csak magát a gép árát nézd, hanem azt is, hogy mit kapsz mellé, mi van benne az árban.
(tipp: mindig könnyebb valamit "ingyen" belealkudni az árba, mint elengedtetni az árát. Pl.: fronthidraulika, ápolókerék, GS monitor ilyesmi)
Válasz #12945. hozzászólásra
Hát nagy tetvek az tuti a lopók, mindenre képesek!! Csak azzal a 12-es lyukkal ha valahova egy "íves" részre fúrták azt a 12-est, de ha oldalra egyenes felületre azt legalább könnyen meg lehet oldani a javítását 12-es csavarral és alátéttel és egy kis gumitömítéssel!!