Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 411.69 Ft USD 396.2 Ft CHF 437.45 Ft GBP 497.51 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25046 hozzászólás
#12246 ARES-826
2013-03-22 20:07:42

Válasz #12246. hozzászólásra

Hát azért egy riasztó annyira nem egyszerű hogy egy villanyóra lekapcsolással vagy áramszünettel nem riaszt!!!smile devilsmile devil

Nincs profilkép
#12245 lac*
2013-03-22 20:06:52

Válasz #12246. hozzászólásra

Ezek az újabb riasztók már áramkimaradáskor is jeleznek..
De igazad van,kemény időket élünk

#12244 Északi
2013-03-22 20:03:39

Válasz #12242. hozzászólásra

smile nonono smile nonono Le kapcsolja a biztosítékot a villanyóránál oszt nuku riasztó . Kutyák , szöges drót de rendes amilyet a harctéren használnak, belűről villanyt vezetni a kilincsbe trükkösen hogy a tulaj azért ki tudja nyitni , medve csapda az ülésre le takarva , szöges falap is megfelel . Meg gps jeladó vagy 2-3 jól elrejtve. smile thumbup Rendesen boldog vagyok hogy nincs drága traktorom meg bolondulnék , meg sok sittet kapnék a géppuskákért ,meg lángszóróért mert azzal is védeném.

#12243 2266
2013-03-22 20:02:32

Válasz #12244. hozzászólásra

Na és a jó öreg 4630-asról nem is beszélve ami egymaga müvelt tizen pár évig kb 1500 ha-t és csak akkor álitották meg benne a motort ha esö volt vagy motor olajat cseréltek benne na meg akkor ha le rugta magáról a gumi abroncsot más különben kegyetlen hajszának volt ki téve az ország minden részén!!!!smile thumbupsmile thumbupcoolsmile oops

#12242 Vadmalac
2013-03-22 19:56:50

Válasz #12233. hozzászólásra

Törzscsuklós JD, Case, Versatile, Challenger meg abból a hevederes. Szaladgálós gépnek jó lesz a 8R. Ilyen pótkocsizás, trágyaszórás, stb. Az Ergus cégnek (ha jól emlékszem), aki hegesztőgépeket gyárt az a szlogenje, hogy: "A 3 műszak munkatársa." Na hát a fent felsoroltakon kívül egyik gép sem arra készült. Már nagyon azok se, de még azok talán. A 900-as Fendt arra való, hogy a 24m3-es hígtrágya kijuttatóval szaladgáljon. És ezt is teszi az esetek többségében. Vagy nem. smile cowboy

#12241 2266
2013-03-22 19:54:25

Válasz #12242. hozzászólásra

Rakass bele akkor! Biztos van aki ezt profin megcsinálja neked!!!!!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#12240 lac*
2013-03-22 19:52:13

Válasz #12241. hozzászólásra

Pontosan! Nehogymár valami arrajáró félprimitív is elvigye a gépet. A profik ellen máshogyan (zárt raktár beriasztózva+ mozgásérzékelő) védekezem.
De ezek a bóvlikulcsok amik vannak,ezt nem tudom megszokni.

#12239 2266
2013-03-22 19:47:43

Válasz #12240. hozzászólásra

Szerinted menyivel lenénk elöbre??? Mond egy olyan prémium kategóriás autó márkát amit ne lopnának?? Amit te szeretnél az csak arra lenne jó hogy a sarki hülye gyerek ne tudjon élet szerüen traktorosat játszani ha épp meg álsz a házad elött a traktorral..smile tonguepsmile tonguepsmile tonguepsmile tonguepsmile tonguep

Nincs profilkép
#12238 lac*
2013-03-22 19:41:55

Válasz #12239. hozzászólásra

Nem mondod komolyan. Nehogymár ne keljen normális indítókulcsot rakni ilyen nagyértékű gépekbe!
Attól még a rendőrők üldözhetnék a bűnözőket is,nemcsak a dolgozókat,mint felénk.

#12237 2266
2013-03-22 19:36:01

Válasz #12238. hozzászólásra

De ha elhagynád a kombájnod inditó kúlcsát ...smile tonguepsmile tonguepsmile tonguep és a traktorod kúlcsával tudnád tovább használni a gépet különösebb macera nélkül akkor látnál benne fantáziát!!! Egyébként meg nehogy már az inditó kúlcs tehessen mindenröl!!!!!!!smile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursing Inkább az a sok rohadék aki ilyennel tölti az idejét és az a rendszer ami ezt bénán és tehetetlenül végignézi!! Ott ahol ezeknek a szülőhazája van ott a tank sapkát sem kell le zárni! Arra fele ez nem szokás itt meg a rendör csak néz hogy az meg miért nem zárható!! smile oops

Nincs profilkép
#12236 lac*
2013-03-22 19:21:03

Válasz #12235. hozzászólásra

De nem értem a gyártóknak ezt a hülyeségét se,hogy egy kulcs indít az adott márkán belül minden traktort.
Nem fér bele több tízmillás traktorokba normális indításgátlós kulcsot rakni,mint a legótvarabb szuzukiba is tesznek alapból?

#12235 ARES-826
2013-03-22 19:16:11

Válasz #12235. hozzászólásra

Ma volt a rádióban is erről hír hogy találtak lopott trakikat!!smile karatekasmile karatekasmile karateka

#12234 Északi
2013-03-22 19:05:47

Válasz #12235. hozzászólásra

smile w00t smile w00t remélem rájuk rohad a műanyag lakat smile thumbup smile thumbup

#12232 Márk23
2013-03-22 13:05:15

Válasz #12233. hozzászólásra

A Quadtrack meg A 9000-es JD mellett egyre nagyobb teret hódít a Versatile márka egyes képviselői főleg az orosz területeken!

#12231 MTZ1025.3
2013-03-22 13:00:56

Válasz #12226. hozzászólásra

A 10ezer hektáros farmokon melyik márkára gondolsz? Mert case quadtrack szokott lenni meg jd derékcsuklós?

Nincs profilkép
#12230 Varga Zoli
2013-03-22 12:14:02

Válasz #12226. hozzászólásra

A talajmunkára tervezettek pedig amiket írtál valszeg az uj fejlesztésű munkagépek megnövekedett vonóerő igenye.Régen nemvolt mulcskulti,rapid,gepkapcsolatos vetőgčp stb,ezeknek a vonoeröigénye 60-80Le méterenként.A minimál és no till nem megy egy 82essel :-)

#12229 Drisa
2013-03-22 12:13:06

Válasz #12229. hozzászólásra

erre fele mtz-t viszik legalábbis remélem nem álltak még át...

Nincs profilkép
#12228 Varga Zoli
2013-03-22 12:08:25

Válasz #12226. hozzászólásra

Igen,van črtelme amit írsz a cm3-re:
Kiszolgalo,kertészeti stb gépeknel már sok a 3henger akár 80-100Le vel is 3-3,5cm3 körül.A lökettérfogatot növelni a befecskendezési rendszerek fejlődésével tudjak emisszio növekedés nélkűl.Több adagban befecskendezett üzemanyag,nagyobb befecskendezési nyomás-tisztább égés.(horribilis javítási költségek)

#12227 Északi
2013-03-22 12:02:30

Válasz #12228. hozzászólásra

Láttál arra Johnykat ?

#12226 Drisa
2013-03-22 11:52:26

Válasz #12227. hozzászólásra

Átjárnak a magyar zsiványok is? Lám lám nem csak a kőrösi lajosi erdőkben vannak.

#12225 Északi
2013-03-22 11:26:53

FIGYELEM ACHTUNG FIGYELEM ACHTUNG smile hammer smile hammer smile hammer smile hammer smile hammer smile hammer

Tavaly nyár óta már tizenöt nagy értékű John Deere traktort loptak el ismeretlenek a határ közeli osztrák gazdáktól , egymillió euró értékben.
http://www.kisalfold.hu/mosonmagyarovari_hirek/traktormaffiatol_rettegnek/2325325/

#12224 Vadmalac
2013-03-22 11:19:19

Válasz #12225. hozzászólásra

Mondjuk ezzel a köbcenti dologgal nem nagyon értek egyet, és pont a JD-nél van erre jó példa. A 8R motorjának lökettérfogatát 8,1 L-ről megemelték 9L-re, és így is teljesíti az előírásokat, pl. a Claas-nál meg erőltetik a 250Le-s traktorba a 6,8-as motort, ami 10 éve még 120-140Le-t tudott. A 390Le-s Fendt-ben 7,8L-es, a 280Le-sben meg 6L-es van. Lehet villogni a fogyasztási rekordokkal, de valahogy olyan érzésem van, hogy a Fendt egy csajozós traktor, amivel ha megjelenek maguk alá pisilnek a lányok, meg irigykednek a parasztok, de hétből hét napban dolgozni? Ezek a mai Európai traktorok arra vannak kitalálva, hogy kis földre kimész a nagy géppel, és évi max. 500 üzemóra. Akkor sokáig elmegy. Ha belemegy 1000-1500, akkor már fel kell menni a youtube-ra, és meg kell nézni, hogy mivel dolgoznak a tizenezer hektáros farmok.

Nincs profilkép
#12223 Varga Zoli
2013-03-22 10:23:59

Válasz #12221. hozzászólásra

Hello!
A downsizing erőssen kapcsolodik az emisszióhoz,egyébként összetett téma.
A diesel motorok fejlesztésével lehetővé vált nagyobb erő,nyomatčk azonos v kisebb cm3 és kevesebb hengerszám mellett.Emellett javult a k.anyag kibocsájtás,a gyáraknak kvóta van előírva nemcsak modellenként hanem a termékpalettára.Ha tetszik ha nem ez a jövő.A 20000órás új gép az olyan mint a 3,6ft kenyér,nosztalgia.Na de fel a fejjel :-)

#12222 Vadmalac
2013-03-22 09:12:18

Válasz #12223. hozzászólásra

A nagyon sokat úgy országosan értettem, de vannak mindenfelé ilyenek. Az agrárkeresőn is van egy challenger 6000-órával csárdaszálláson eladó. Gondolom azt se kényszerből cserélik le. Ha jól gondolom annak a gépnek fő tevékenysége permetezés, meg kiszolgálás volt, nem nagyon van agyonhajtva talajunkával, akkor pedig még sokáig bírnia kellene.

#12221 2266
2013-03-22 09:00:11

Válasz #12220. hozzászólásra

Akkor felétek valamit nagyon jól csinálnak!!smile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile lolsmile lolsmile oops

#12220 Drisa
2013-03-22 08:52:36

Válasz #12220. hozzászólásra

Nálunk is a szervizes kolléga szava járása hogy a kipufogó csövet lassan be lehet vezetni a fülkébe mert olyan már mint a hegyi levegő ami kijön rajta...
fogyasztó társadalom = romoljon el hogy újat kelljen venni, egyre nagyobb alkatrészeket gyártanak egyben, amit a korábbi szérián még szét lehetett szedni és feljavítani az ma már egészben kell eldobni... ennyi

#12219 Vadmalac
2013-03-22 08:45:37

Válasz #12219. hozzászólásra

Mondjuk a "downsizing" nem gondolom, hogy az emisszió csökkentés miatt lenne. Minek menjen el egy gép 20.000 órát nagyobb hiba nélkül, mikor elromolhat 5000-nél is! Pedig az árak olyanok mintha 20e-re gyártanák.

#12218 Vadmalac
2013-03-22 06:33:36

Előbb-utóbb eljutunk oda, hogy a kipufogógázt egy tartályba kell bepréselni, és elvinni megsemmisíteni. Már most ott tartunk szinte, hogy egy bontatlan megkímélt 10 éves gép elmegy még annyit, mint egy legújabb generációs vadonat új. Ezzel lépést csak azok tudják tartani, akik annyi pénz tudnak keresni, hogy 5 évente új gépet kell venni, mert nem tudják hova dugni a pénzt, vagy különben befizetik adóba. smile nonono Mondjuk nagyon sok ilyen van.

Nincs profilkép
#12217 Varga Zoli
2013-03-21 23:12:35

Válasz #12215. hozzászólásra

Downsizing.....
A jelen es a jövő(néha sajnos).
Ujabb generácios befecskendezőrendszerek,magasabb hatásfok,csekély veszteséghő.
4henger joval kevesebb alkatrészből áll,olcsobb előállítani,kisebb emisszios črték.Persze nincsen rózsa tövis nčlkül:Rövidebb élettartam:-(
Egy kérdés korzo:
Nincs infod vhonnan mennyi a tervezett elettartama az Adbluesoknak?
A motorra értem.

#12216 ARES-826
2013-03-21 10:06:26

Válasz #12215. hozzászólásra

Akkor is ezt nekik!!smile karatekasmile karatekasmile karateka

Nincs profilkép
#12215 Moderátor
2013-03-21 09:35:27

Moderálási elveink miatt törölve.

BNC (4849)

2013-03-21 09:39:19

#12214 .Man
2013-03-21 09:22:12

Válasz #12212. hozzászólásra

A japánok itt is elé vágnak az unijónak... a kubota 160 lóban is négyhengereseket csinál smile lol

#12213 korzo
2013-03-21 08:54:06

Válasz #12212. hozzászólásra

Ez nem pont így van. Nem hengerszámot határoznak meg, hanem olyan kibocsájtási szintet, amit csak sokkal kisebb belső veszteségű* négyhengeressel lehet megcsinálni. A végeredmény mondjuk ugyanaz, de akkor se a hengerszámot szabályozzák.
___________________________________________
*: ez a "sokkal kisebb" konkrétan 6%. Legalábbis a 6530 (6henger) és a 6534 (4henger) között ennyi volt a difi.

#12212 Márk23
2013-03-21 08:09:23

Válasz #12213. hozzászólásra

A prémium kategória a piaci résztvevők számából adódó árverseny miatt relative csökkenő tendenciát mutat. A JD gépeket arányosan jobb áron lehet megvásárolni, mint 5-10 évvel ezelőtt.

#12211 ARES-826
2013-03-21 07:04:45

Válasz #12211. hozzászólásra

Meg az árát is, Manó!!!smile cursingsmile cursingsmile cursing

#12210 ARES-826
2013-03-21 07:04:11

Válasz #12206. hozzászólásra

Már írtam régebben, hogy 2014-től csak 4 hengeres motort enged az eu 200 lóerőig mezőgazdasági gépegbe, de kiröhögtek itt sokann miatta!!! Állítólag a környezetvédelmi baromságukra hivatkozva!!!! Már megint a szakmai és műszaki tudást felváltja a hozzá nem értés!!! Minél több a hengerek száma egy motornál annál rugalmasabb, még nekünk ezt tanították anno a 80-as években, lehet mára már ez sem igaz az uniós burokraták szerint!!smile cursingsmile cursingsmile cursingsmile karatekasmile karatekasmile karatekasmile karateka

#12209 Mc manó
2013-03-20 22:06:52

Válasz #12208. hozzászólásra
lassan el érjük a forma 1 motorok teljesítményét meg sajna az élettartamukat issmile unsuresmile unsuresmile unsuresmile unsure

Nincs profilkép
#12208 Batka
2013-03-20 22:00:42

Válasz #12209. hozzászólásra

Így is meg lehet fogalmazni.

#12207 korzo
2013-03-20 21:56:48

Válasz #12208. hozzászólásra

Az nem hengerszám függő, hanem tervezési sarokpont.

Nincs profilkép
#12206 Batka
2013-03-20 21:55:31

Válasz #12207. hozzászólásra

+ rövidebb élettartam!

#12205 korzo
2013-03-20 21:51:20

Válasz #12206. hozzászólásra

Fajlagos fogyasztás, és ennek megfelelően, károsanyag kibocsájtás.

(Kobi: villanylevél ment ;)

#12204 MTZ1025.3
2013-03-20 21:46:58

Üdv.
Megtudná mondani valaki hogy miért tesznek egyre nagyobb lóerős traktorba 4 hengeres motort? A jdnél régen 90LE-től már volt 6-os, aztán egyre csak emelkedtedett a LE a hengerek száma meg csökkent.

Nincs profilkép
#12203 kobi
2013-03-20 20:24:40

Tisztel fórumozok!Szeretnék vásárolni egy jd 1750-es vetőgép könyvet, vagy kölcsön kapni egy hétre.Előreis köszönöm!

Nincs profilkép
#12202 Baranya Aranya
2013-03-20 07:31:11

Válasz #12194. hozzászólásra

A 4630 bírta évekig és akkor a tiéd ne bírná?

Nincs profilkép
#12201 007
2013-03-19 23:05:46

Válasz #12202. hozzászólásra

Vagy puha volt az éksmile lol

#12200 .Man
2013-03-19 22:42:56

Válasz #12201. hozzászólásra

Túl nagyot fogott? smile blink

Nincs profilkép
#12199 007
2013-03-19 22:40:59

Rövid de sokatmondó videósmile unsuresmile unsure

#12198 Holczy
2013-03-12 20:37:26

Válasz #12198. hozzászólásra

Is is.2 éve másik szervizesünk van.A Kákics jár hozzánk asszem hegyfaluról.Vele nincs semmi problémánk.Amit írtam géppel kapcsolatban az az első 2 évben volt jelentős.A műtrágyás számlázós dolog tavalyi történet.

#12197 lala1
2013-03-12 20:08:35

Válasz #12198. hozzászólásra

Kevés az ilyen ember,szinte párját ritkítja!
Minden elismerésem!smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Ne csak főzeléket készíts a lencséből!
Ne csak főzeléket készíts a lencséből!
A fehérjékben gazdag hüvelyes remekül megállja a helyét a főételekben és a...
Gazdálkodási Napló vezetés online
Gazdálkodási Napló vezetés online
A Nébih eGN rendszerrel kapcsolatos tapasztalatok. Előnyök és nehézségek.
Kombinátor
Kombinátor

300.000 Ft

Szőlővessző-kihúzó
Szőlővessző-kihúzó

250.000 Ft

AMR hasító 27 t VPE27 - TLT + El. 6,6 kW 400 V
AMR hasító 27 t VPE27 - TLT + El. 6,6 kW...

6.850 EUR

Satex Field Master N 3000 szántóföldi sekélykultivátor
Satex Field Master N 3000 szántóföldi...

8.990 EUR

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]