Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz MFM #23807. hozzászólásáraPower beyond a megnevezés. A mennyiséget a load sensing (LS) körön szabályozza, nem? Az a legfelső, vékonyabb cső megy rá.
Nekünk erre a power beyondra van kötve a rakodó 120m gépen, ha nem működtetek semmit akkor készenléti nyomáson megy ami talán 50 bar körül van, ha húzom a joystickot akkor kezd jobban dolgozni a szivattyú.
6930-as traktoron -nem tudom szakmailag hogy hívják- de a 4.kiadószelep pár helyén egy vezérlés nélküli folyamatos hidromotor hajtásra alkalmas olajkör van.
Azt tudja esetleg valaki, hogy ezen a körön hány bar nyomás, és milyen liter/perc olajáram van?
Ha erről a körről működtetek egy viszonylag kis olajigényű (25l/p) hidromotort folytószelep közbeiktatásával, attól még egyidejűleg fogom tudni működtetni a másik 3 pár vezérelhető kiadószelepet?
6930 pr. trakeszon hogyan lehetne bővíteni a kihelyezett olajkörök számát? Mechanikus vezérlésűek a gyáriak, és csak 3 van, viszont előre a fronthidraulikára kéne még plusz két kör. Van valakinek ötlete?
Válasz .Szabi #23796. hozzászólásáraA képen nem látom ezt a központi állítót. Szükség esetén soronként el lehet zárni a műkakit?
A kocsik szakaszolása csak mechanikus vagy bentről is tudod vezérelni?
Válasz VMisi #23794. hozzászólásáraEzen az új fajtán (Sigma5) egy központi/oldalanként 3-3sor/ egy tekerő gomb van ami állítja, 0-tól 12-es osztásig, fokozatmentesen. Prillezett pétisónál, 65kg egy osztás. Baromi jó! Tavaly megszívtuk, 600kg pétivel vetettük a kukoricat, úgy lehűtötte a talajt, meg elvette a nedvességet, hogy a kelés az nulla volt. De a végére kialakult. Könnyű tankolni is, ugye 950l plusz lehet púpozni, a bigbaget konnyű elegyengetni benne.
Válasz .Szabi #23792. hozzászólásáraHogy érted ezt a tekerek egy gombot? A régebbi sfoggián a két tartályból 3-3 nyíláson jön ki az anyag és ott lehet állítani a 6 állítóval.
Van erről képed?
Válasz *** HM *** #23791. hozzászólására“olcsobb” vetőgépre volt keret, de nem török kategóriás. Mascar, Gaspardo, Sfoggia, aztán a szín és a saválló tartály, és annak könnyű beállítása(csak tekerek egy gombot és fokozatmentes 0-850kg-ig). Sok műtrágyát rakunk sor mellé, 3-4-5száz kilót.
Nagy hibája, hogy a rögeltoló csavarokkal és kontraanyákkal rögzitett, jobb lenne ha furatok lennének.
Viszont jó erősek a rugók, kocsinyomó, tömöritőkerekek. Kardánhajtású a vetőelemhajtás. Viszonylag pontos gép normál tempóban. Nem túl nehéz de nem is papírból van. Nagy 55l magtartály. Megérte az árát. 5,9+áfa volt 4 szezonnal ezelőtt. Akkor a Mascar ugyanennyi volt, tárcsás műtrágyával, a Gaspardo meg hosszabb eggyel.
Válasz kukaccsosz #23784. hozzászólására130m, 1000 literes tartalyu sfoggiaval, ez vagy 10 mazsa mutragya lehet a kepen, vetogeppel 25 megvan, ennyit konnyeden emelget. Erositett a gep hatulja, 85mm emelomunkahengerekkel van. 5 mazsa orrsuly van rajta, neha dombra fel kicsit tolja az elejet, amugy eleg stabil vele. Egyebkent 170m gepunkon is 85mm - es munkahengerek vannak.
Válasz kukaccsosz #23784. hozzászólásáraNagytartályos maxima volt itt az udvarban 145ren 520 gumikon na az az egészséges eléje kb.
Emezekkel 8 vontatottal kéne járni
Valaki használ 6130m vagy 6130R traktort (esetleg kisebbet) függesztett vetőgéppel?
Főleg az érdekelne mennyire bírna el egy 1000 literes műtrágyatartályos monosemmel?
Válasz .Szabi #23781. hozzászólására170m nekem akkor szokta csinálni ezt, ha az emelési magasság nincs korlátozva és teljesen felemelem az eszközt, vagy éppen le van korlátozva de valami miatt fellökődnek a függesztőkarok. Nem tudom mi történik ilyenkor ami miatt megzavarodik, de restart eddig mindig megoldotta. Ha a tekerővel úgy 90-95% körülre lekorlátozom akkor nem szokta csinálni. Talán a kalibrált 100% magasságnál többet érzékel, vagy nem tudom.
Kis 6M-es, előfordult már 2-3x tavasszal, hogy nem reagált a hidraulika gyorsgombra, le-fel gombra. Nem rakta le a kombit. Nagy baj lesz vagy csak kicsit meghülyült? Gép leállít, ujraindit és jó lett. (Nokia akksi ki-be :D)
Nézzünk rá szervizessel laptoppal? Előfordult már valakivel?
Valakinek otlete 170m miert nyomja ki 2e orankent a kipufogo leomlo tomitest?
Azt hiszem legutobb is elso hengernel nyomta ki.
Mar azon gondolkodom gyartatni kellene minta alapjan , nekem ezek a lemez lapok nem szimpatkkusak.
Válasz Gergő_53838 #23724. hozzászólásáraBevált gépek nyugodtan ajánlom. A kettőben van összesen kb 5500 óra. Az egyiken cseréltük a ventillátor viszkóját ezen kívül csak a kötelező szervízek.
Válasz pamko #23773. hozzászólásáraNekem sikerült letörni, meghegesztettük, plusz meg is erősítettük, de nyugodtabban alszok, hogy ki lett cserélve egy hibátlan bontottra, amit Nagykállóban vettem GG 55 Kftnél, volt ott több méretben is bontott, keress rájuk, hátha!
Szerintem a miénk csak 30 valamennyiszer 60 valahányas, ha jól emlékszem (6330).
Válasz pamko #23770. hozzászólásáraCsak a húzót keresed, vagy a tartószerkezetet is? 6330hoz van, de el volt törve hegesztett, így én is inkább kiszeréltem, bár a permetezőt bírta.
Válasz pamko #23768. hozzászólására4 vagy 6 hengeres?, Már csak azért, mert már az sem egyezik, aztán lehet hogy a szériákban is van eltérés (00-10, 20-30, M, R)!?
25065 hozzászólás
Válasz balazoooo #23815. hozzászólására
Válasz balazoooo #23815. hozzászólásáraÁra?
Válasz barazdabetyar. #23814. hozzászólásárakramp?
ME30322550
Müller isobus kábelt hol lehet venni?Axiálon kívül.
https://www.agrarunio.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=7032:john-deere-a-traktorok-rolls-royce-a-kifinomult-luxus-es-hatalmas-ero-egyben&catid=22:traktorok
Válasz MFM #23807. hozzászólásáraPower beyond a megnevezés. A mennyiséget a load sensing (LS) körön szabályozza, nem? Az a legfelső, vékonyabb cső megy rá.
Nekünk erre a power beyondra van kötve a rakodó 120m gépen, ha nem működtetek semmit akkor készenléti nyomáson megy ami talán 50 bar körül van, ha húzom a joystickot akkor kezd jobban dolgozni a szivattyú.
Válasz apuci #23810. hozzászólásáraSzükségem van a többire más funkciók vezérléséhez.
Válasz MFM #23809. hozzászólásáraDe akkor miért nem teszed a mellette lévőbe annak nem 3 állású a választó gombja?
Válasz III.Gyula #23808. hozzászólásáraHa csak nem valami lehetetlen helyre rakták, akkor nincs. Mellette a 3-mas szelepé ottvan, de ezen nincs semmi
Válasz MFM #23807. hozzászólásáraAzon kellene lenni átfolyási mennyiséget szabályozó szelepek!
6930-as traktoron -nem tudom szakmailag hogy hívják- de a 4.kiadószelep pár helyén egy vezérlés nélküli folyamatos hidromotor hajtásra alkalmas olajkör van.
Azt tudja esetleg valaki, hogy ezen a körön hány bar nyomás, és milyen liter/perc olajáram van?
Ha erről a körről működtetek egy viszonylag kis olajigényű (25l/p) hidromotort folytószelep közbeiktatásával, attól még egyidejűleg fogom tudni működtetni a másik 3 pár vezérelhető kiadószelepet?
Válasz GREVEN #23805. hozzászólásáraNem kaptam üzit,ha a Facebook is te írtál ez ügybe akkor ott jelentkezem.
Válasz III.Gyula #23804. hozzászólásáraÍrtam üzenetet.
Válasz GREVEN #23803. hozzászólására6800
Valakinek van itt esetleg öreg 6 ezres szériás trakija állítható csillag felnis?
R38as-t keresnék. Pár infót szeretnék róla kérni.
6090m-6100m közt szoftveren meg matricán kívül mi lehet a különbség?
Válasz VMisi #23797. hozzászólásáraopcióban érhető el hozzá a sorelzárás
Válasz VMisi #23797. hozzászólására
Sort nem(szerintem) féloldalt
Válasz MFM #23798. hozzászólásáranekem ez volt a legolcsóbb leggyorsabb. Vagy venni egy 3-as tömböt és bekötni sorba mint a homlokrakodóknál.
6930 pr. trakeszon hogyan lehetne bővíteni a kihelyezett olajkörök számát? Mechanikus vezérlésűek a gyáriak, és csak 3 van, viszont előre a fronthidraulikára kéne még plusz két kör. Van valakinek ötlete?
Válasz .Szabi #23796. hozzászólásáraA képen nem látom ezt a központi állítót. Szükség esetén soronként el lehet zárni a műkakit?
A kocsik szakaszolása csak mechanikus vagy bentről is tudod vezérelni?
Válasz VMisi #23794. hozzászólására
Válasz VMisi #23794. hozzászólásáraEzen az új fajtán (Sigma5) egy központi/oldalanként 3-3sor/ egy tekerő gomb van ami állítja, 0-tól 12-es osztásig, fokozatmentesen. Prillezett pétisónál, 65kg egy osztás. Baromi jó! Tavaly megszívtuk, 600kg pétivel vetettük a kukoricat, úgy lehűtötte a talajt, meg elvette a nedvességet, hogy a kelés az nulla volt. De a végére kialakult. Könnyű tankolni is, ugye 950l plusz lehet púpozni, a bigbaget konnyű elegyengetni benne.
Válasz .Szabi #23792. hozzászólásáraHogy érted ezt a tekerek egy gombot? A régebbi sfoggián a két tartályból 3-3 nyíláson jön ki az anyag és ott lehet állítani a 6 állítóval.
Van erről képed?
Válasz .Szabi #23790. hozzászólásáraköszönöm! legalább aki nem ért hozzá, azt hiszi, hogy a vetőgép is JD
Válasz *** HM *** #23791. hozzászólására“olcsobb” vetőgépre volt keret, de nem török kategóriás. Mascar, Gaspardo, Sfoggia, aztán a szín és a saválló tartály, és annak könnyű beállítása(csak tekerek egy gombot és fokozatmentes 0-850kg-ig). Sok műtrágyát rakunk sor mellé, 3-4-5száz kilót.
Nagy hibája, hogy a rögeltoló csavarokkal és kontraanyákkal rögzitett, jobb lenne ha furatok lennének.
Viszont jó erősek a rugók, kocsinyomó, tömöritőkerekek. Kardánhajtású a vetőelemhajtás. Viszonylag pontos gép normál tempóban. Nem túl nehéz de nem is papírból van. Nagy 55l magtartály. Megérte az árát. 5,9+áfa volt 4 szezonnal ezelőtt. Akkor a Mascar ugyanennyi volt, tárcsás műtrágyával, a Gaspardo meg hosszabb eggyel.
De megy a Jd-hez
Válasz .Szabi #23789. hozzászólásáraMiért lett sfoggia?
Máshol is látom megvették másodx is.
Válasz TDavid #23788. hozzászólásáraszép gépkapocs
Válasz kukaccsosz #23784. hozzászólására
6105M — Sfoggia Sigma 5
63q — 16,5q + 10+q
420/460as gumikkal majdnem a legszélesebb nyomon, köröm szélébe rakja, összeszedve a nyomtávot szr.
Nagysúlytartó 18 táska. oda rakja a vetőgépet ahova akarja
Válasz kukaccsosz #23784. hozzászólására130m, 1000 literes tartalyu sfoggiaval, ez vagy 10 mazsa mutragya lehet a kepen, vetogeppel 25 megvan, ennyit konnyeden emelget. Erositett a gep hatulja, 85mm emelomunkahengerekkel van. 5 mazsa orrsuly van rajta, neha dombra fel kicsit tolja az elejet, amugy eleg stabil vele. Egyebkent 170m gepunkon is 85mm - es munkahengerek vannak.
Loszart 145 155 volt
Válasz kukaccsosz #23784. hozzászólásáraGabika6330 Pr.? Ha jól tudom, ő 130R-et használ.
Válasz kukaccsosz #23784. hozzászólásáraNagytartályos maxima volt itt az udvarban 145ren 520 gumikon na az az egészséges eléje kb.
Emezekkel 8 vontatottal kéne járni
Valaki használ 6130m vagy 6130R traktort (esetleg kisebbet) függesztett vetőgéppel?
Főleg az érdekelne mennyire bírna el egy 1000 literes műtrágyatartályos monosemmel?
Válasz TDavid #23782. hozzászólásáraok, köszi. megnyugodtam, hogy akkor nem vmi nagy baj csak kicsit összezavarodik
Válasz .Szabi #23781. hozzászólására170m nekem akkor szokta csinálni ezt, ha az emelési magasság nincs korlátozva és teljesen felemelem az eszközt, vagy éppen le van korlátozva de valami miatt fellökődnek a függesztőkarok. Nem tudom mi történik ilyenkor ami miatt megzavarodik, de restart eddig mindig megoldotta. Ha a tekerővel úgy 90-95% körülre lekorlátozom akkor nem szokta csinálni. Talán a kalibrált 100% magasságnál többet érzékel, vagy nem tudom.
Kis 6M-es, előfordult már 2-3x tavasszal, hogy nem reagált a hidraulika gyorsgombra, le-fel gombra. Nem rakta le a kombit. Nagy baj lesz vagy csak kicsit meghülyült? Gép leállít, ujraindit és jó lett. (Nokia akksi ki-be :D)
Nézzünk rá szervizessel laptoppal? Előfordult már valakivel?
Válasz J.Z.6600 #23779. hozzászólásáraSzerintem mivel nem elektromos ezért sehogy,de biztos van aki biztosan megmondja!
Üdvözölet !
Valaki tudja ,hogy lehet 6600 Traktor váltót kalibrálni ??
Váltó 24×24 PowerQuad !
Előre is köszönöm a segítséget.
Komplett légfék rendszert melyik cégtől szereznétek be, aki a felszerelést is vállalja? Természetesen bizonylattal.
Válasz *** HM *** #23751. hozzászólásáraAz első egy-két évben gyártott r-ek tényleg nem túl megbízhatóak, utána már nincs különösebb gond velük.
Valakinek otlete 170m miert nyomja ki 2e orankent a kipufogo leomlo tomitest?
Azt hiszem legutobb is elso hengernel nyomta ki.
Mar azon gondolkodom gyartatni kellene minta alapjan , nekem ezek a lemez lapok nem szimpatkkusak.
Válasz Gergő_53838 #23724. hozzászólásáraBevált gépek nyugodtan ajánlom. A kettőben van összesen kb 5500 óra. Az egyiken cseréltük a ventillátor viszkóját ezen kívül csak a kötelező szervízek.
Válasz pamko #23773. hozzászólásáraNekem sikerült letörni, meghegesztettük, plusz meg is erősítettük, de nyugodtabban alszok, hogy ki lett cserélve egy hibátlan bontottra, amit Nagykállóban vettem GG 55 Kftnél, volt ott több méretben is bontott, keress rájuk, hátha!
Szerintem a miénk csak 30 valamennyiszer 60 valahányas, ha jól emlékszem (6330).
Válasz A.I. #23771. hozzászólásáraIgazábol csak a húzót ,azt a 40x80-as laposvasat,
tartószerkezetet leméreteztem ,leadtam plazmavágásra.
Válasz A.I. #23771. hozzászólásáraKiszeréltem=kicseréltem
Válasz pamko #23770. hozzászólásáraCsak a húzót keresed, vagy a tartószerkezetet is? 6330hoz van, de el volt törve hegesztett, így én is inkább kiszeréltem, bár a permetezőt bírta.
Válasz A.I. #23769. hozzászólására6 henger,6630
Válasz pamko #23768. hozzászólására4 vagy 6 hengeres?, Már csak azért, mert már az sem egyezik, aztán lehet hogy a szériákban is van eltérés (00-10, 20-30, M, R)!?
6000 szériához alsóhúzó vkinek esetleg felesleges nincs véletlenül?