Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.74 FtUSD401.77 FtCHF440.14 FtGBP494.56 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
A mienken a megcserélés 10 ezernél volt. A felület kipattogzását úgy érted, hogy elkerülhetetlen meghibásodás és a komplett bolygómű cseréjét vonja magával?
A véglehajtás az a bolygómű, amibe a féltengelyek mennek. Ez külön lecsavarozható egységben van, a váltó oldalán. Az JD erőátvitelében ez a "nyírócsavar/gyenge láncszem". Tipikus meghibásodása a felület kipattogzása (8-10ezer üó), amit 6-7 ezer üó-nál való megfordítással lehet elodázni (ezután a fogak másik oldala terhelődik)
A powershift-el nem hiszem hogy bármi probléma lenne. Amikről tudok PS váltókról, azokkal nem hallottam problémát. A véglehajtásnál szerintem a féltengelyek áttételeit értik a többiek, esetleg a difiket. 7000 szériáról keringtek olyanok, hogy gondok akadnak velük rendszeresen, de a váltók bírják.
Abból nem sok van...
Én szeretem a fokozatmentest, de nagyon drága tud lenni ha megkotlik, és ez egy korai példány, valószínűsíthető gyerekbetegségekkel. Bár van az az összeg amennyiért kéne, ha TLS-es :-D
Valakinek valamilyen tapasztalat a powershift váltoval kapcsolatban? Birja jól a terhelést,pl szántást. Véglehajtás probléma alatt mit kell érteni pontosan?
A váltó szerintem nem gond. Ellenben,ha kemény munkára akarod fogni akkor meggondolandó. Sok gond van-volt a véglehajtással. Bár a nagyobb (7810) testvérénél.
Vannak de engem pont ez a tipus érdekel,mert ehhez birtam hozzájutni.Azt tudom hogy nem fiatal,de vannak töle öregebb JD is amiket még vigan használnak. Valami tipushiba esetleg? Vagy pl mi a hejzet a full powershift váltóval. Ilyesmik érdekelnének.
Mi a véleményetek egy 7600 Powershiftes gépröl? USA gyártmány. Jo az a széria? Valakinek valamijen tapasztalat? Megköszönnék egy kis felvilágositást róla.
De előfordul csak nem jellemző.
Ebből a szempontból könnyebb dolguk van, az a piac egy picit jobban kiszámítható mint az időjárás, de azért ott is lyukra lehet futni.
Válasz #11867. hozzászólásra
ja és olyan is van amikor x összegért adod el a terményedet, de nem azért mert ennyiért meg éri /mert aszály miatt nem terem vagy el verte a jég/ hanem mert ennyit kapsz érte!!! Ez a gépkereskedőkkel nem fordul elő!!!!
Ez természetes hogy igy kell csinálni, amugy meg ha ráfizetés van akkor nincs értelme. Én csak soknak gondoltam azt az összeget amit még amit nyernek rajta.
Meg azé a kabin is no......
Azé hány miskát számolhatnak?
Mekkora + élményt nyújt az új kabin a régihez képest?...... fejezze ki vlk vlm koefficienssel léccives
Hát sokminden van az r-be kb ami nincs a m-be mint a premium és a standard kozt . Monitor hms...... És az ár biztos hogy drágább hisz tobbet is tud, de kell alkudni mert a listaár az sok.
Mechanikailag semmi (az ECO-ban mások az áttételek), csak az AutoQuadokban van egy plusz számítógép.
Ennek megfelelően lehet venni átépítő készletet párszázezerér', amivel AutoQuad-ot lehet csinálni az udvaron PowerQuad-ból. Ebben van egy vezérlődoboz, egy másik váltókar, egy tekerős potméter, pár gomb, meg némi vezeték.
25046 hozzászólás
Igy már értem. Akkor ezt érdemes le ellenörözni.Köszönöm a kimeritő magyarázatot.
Válasz #11896. hozzászólásra
Ja. Terhelés függvénye, a nagy felületi nyomás fárasztja ki.
Válasz #11895. hozzászólásra
A mienken a megcserélés 10 ezernél volt. A felület kipattogzását úgy érted, hogy elkerülhetetlen meghibásodás és a komplett bolygómű cseréjét vonja magával?
Válasz #11894. hozzászólásra
A véglehajtás az a bolygómű, amibe a féltengelyek mennek. Ez külön lecsavarozható egységben van, a váltó oldalán. Az JD erőátvitelében ez a "nyírócsavar/gyenge láncszem". Tipikus meghibásodása a felület kipattogzása (8-10ezer üó), amit 6-7 ezer üó-nál való megfordítással lehet elodázni (ezután a fogak másik oldala terhelődik)
Válasz #11891. hozzászólásra
A powershift-el nem hiszem hogy bármi probléma lenne. Amikről tudok PS váltókról, azokkal nem hallottam problémát. A véglehajtásnál szerintem a féltengelyek áttételeit értik a többiek, esetleg a difiket. 7000 szériáról keringtek olyanok, hogy gondok akadnak velük rendszeresen, de a váltók bírják.
Válasz #11892. hozzászólásra
Abból nem sok van...
Én szeretem a fokozatmentest, de nagyon drága tud lenni ha megkotlik, és ez egy korai példány, valószínűsíthető gyerekbetegségekkel. Bár van az az összeg amennyiért kéne, ha TLS-es :-D
Válasz #11890. hozzászólásra
6910
Valakinek valamilyen tapasztalat a powershift váltoval kapcsolatban? Birja jól a terhelést,pl szántást. Véglehajtás probléma alatt mit kell érteni pontosan?
Válasz #11889. hozzászólásra
AutoPower mechanikus hidraulikával? Nem egy sűrűn látott "fapados" kivitel... :-)
Ez milyen váltó?Van benne egy hibakód...
lala1 ez alatt a diferenciál művet érted?Kúpkerék tányér kerék? Vagy a hátsó tengejek átétlét?
Válasz #11882. hozzászólásra
Tervezem én is, bár nem a HD-t. Internetes megosztásra felesleges lenne, ellenben jó kis cucc bármelyik
Válasz #11885. hozzászólásra
A váltó szerintem nem gond. Ellenben,ha kemény munkára akarod fogni akkor meggondolandó. Sok gond van-volt a véglehajtással. Bár a nagyobb (7810) testvérénél.
Vannak de engem pont ez a tipus érdekel,mert ehhez birtam hozzájutni.Azt tudom hogy nem fiatal,de vannak töle öregebb JD is amiket még vigan használnak. Valami tipushiba esetleg? Vagy pl mi a hejzet a full powershift váltóval. Ilyesmik érdekelnének.
Válasz #11879. hozzászólásra
Na nee, ilyen öreg gépben gondolkozol,csak azért mert olcsÓ?130 lóerőben vannak fiatalabbak bőven...
Azért az új 6140M-ért én kicsit sajnálnám a 18 millió forintot.Ráadásul ez még csak 4 hengerese motorral van
Jön a tavasz......ideje beszerezni egy GO PRO kamerát
Ilyet
Válasz #11878. hozzászólásra
Egy ilyen 6.7-est simán vinne
http://youtu.be/5sbfQxbYw0Y
Mi a véleményetek egy 7600 Powershiftes gépröl? USA gyártmány. Jo az a széria? Valakinek valamijen tapasztalat? Megköszönnék egy kis felvilágositást róla.
egy 6630nak vagy 6820nak mekkora kombinátor kellene és ha függesztett akkor hány kg max amitől nem emelgeti az elejét?
6125R majdnem alapfelszereltség+rugózott kabin, a 6330 alapfelszereltség. Nem Kite és nem Gál. Kecskemét :)
Melyik kereskedőnél van ez az ár Milyen felszereltséggel
Sziasztok!
Autoquad váltó mit takar? 6125R 60000€-ért, vagy 6330 Standard 54000€? Hát nem is tudom.
Moderálási elveink miatt törölve.
Czanik Sanyi (1178)
2013-01-20 11:48:08
Válasz #11872. hozzászólásra
Válasz #11868. hozzászólásra
De előfordul csak nem jellemző.
Ebből a szempontból könnyebb dolguk van, az a piac egy picit jobban kiszámítható mint az időjárás, de azért ott is lyukra lehet futni.
Válasz #11870. hozzászólásra
szép
Válasz #11868. hozzászólásra
Van benne némi igazság!
Válasz #11867. hozzászólásra
ja és olyan is van amikor x összegért adod el a terményedet, de nem azért mert ennyiért meg éri /mert aszály miatt nem terem vagy el verte a jég/ hanem mert ennyit kapsz érte!!! Ez a gépkereskedőkkel nem fordul elő!!!!
Válasz #11866. hozzászólásra
Ez természetes hogy igy kell csinálni, amugy meg ha ráfizetés van akkor nincs értelme. Én csak soknak gondoltam azt az összeget amit még amit nyernek rajta.
Válasz #11864. hozzászólásra
mert gondolom te is úgy adod el a terményedet, hogy kiszámolod mennyibe került a vetőmag, a műtrágya, meg az üzemanyag, és annyit kérsz érte, ugye?
ha valaki nem keresne rajta, akkor nem is csinálná...
Válasz #11864. hozzászólásra Ez így van!
Válasz #11863. hozzászólásra
És még ugy is nyereséggel adják el, csak gondolom nem mindenki alkud és az csak további nyereség.
Válasz #11862. hozzászólásra
Kettőt biztos,de ha ügyes vagy többet is
Válasz #11856. hozzászólásra
Általában mennyit lehet lealkudni egy20 millás gépből újanon?
Meg azé a kabin is no......
Azé hány miskát számolhatnak?
Mekkora + élményt nyújt az új kabin a régihez képest?...... fejezze ki vlk vlm koefficienssel léccives
Válasz #11859. hozzászólásra
igen,akkor kezdték
Válasz #11858. hozzászólásra
Hívott szétszedték?
Válasz #11857. hozzászólásra
az új 6 M es motorok már 4 szelepesek.
Válasz #11856. hozzászólásra
Nem beszélve arról,hogy a prémiumokban 4 szelepes motor van,míg a standardokban csak 2 szelep van.Ez a nyomaték szempontjából elég fontos jellemző.
Válasz #11855. hozzászólásra
Hát sokminden van az r-be kb ami nincs a m-be mint a premium és a standard kozt . Monitor hms...... És az ár biztos hogy drágább hisz tobbet is tud, de kell alkudni mert a listaár az sok.
6170R es mondjuk miben fölszereltebb a Mtől?
Létezik h. listaárban van 20000 közöttük?
Válasz #11851. hozzászólásra
36 netto
Válasz #11852. hozzászólásra
Nem, csak a 4 sebességet magától váltja a beállított fordulatszámok között...
Válasz #11850. hozzászólásra
Az autos" az amelyiken nem nyomogomb hanem potméter van a karon,de az miért jó?Gyakorlatilag akkor fokozat nélküli lesz...(?)
Válasz #11848. hozzászólásra
Szabi t180 fülkelengéscsillapító mennyi lenne forintilag
Válasz #11839. hozzászólásra
Mechanikailag semmi (az ECO-ban mások az áttételek), csak az AutoQuadokban van egy plusz számítógép.
Ennek megfelelően lehet venni átépítő készletet párszázezerér', amivel AutoQuad-ot lehet csinálni az udvaron PowerQuad-ból. Ebben van egy vezérlődoboz, egy másik váltókar, egy tekerős potméter, pár gomb, meg némi vezeték.
Válasz #11848. hozzászólásra
Csak a SINT jöhett szóba,de Kacsónál van amit ők gyártatnak maguknak itthon...