Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 414.08 Ft USD 396.98 Ft CHF 444.25 Ft GBP 499 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25046 hozzászólás
#11796 Ádám Zoltán
2013-01-13 20:12:23

Válasz #11611. hozzászólásra

Szia peti!

Persze hogy emlékszem rád smile rolleyes

boldog újévet kívánok neked!

#11795 papa maci
2013-01-13 14:03:28

Válasz #11795. hozzászólásra

Igy van az első 8100 JD trakik. 1 év után már mi szervizeltük valamint a 6000 szériából is volt 6 darab, meguntuk a játékot és a váltó olaját raktuk bele. A nagyok 13-15 ezer üz vel lettek eladva. Motorhoz hajtáslánchoz komolyabban nyúlni nem kellett (apró kopóalkatrészek) A kicsik 10ezer környékén lettek eladva a 6010 SE csak az 1-2 szinkronját cseréltük olyan 6 üz környékén. De mivel egy legó traki ezért pikk pakk meg volt.

#11794 Ádám Zoltán
2013-01-13 13:31:45

Válasz #11795. hozzászólásra

igen arra gondoltam és köszönöm a tanácsokat!

esetleg még annyit, hogy honnan szerezzem be a traktor jd-t 200 literesbe?

Nincs profilkép
#11793 Pilátus
2013-01-13 13:27:30

Válasz #11793. hozzászólásra

Traktor jdre gondolsz?A 4955-ben az van,de a többi is ez kelene bele rakni(ez nem gázosodik)...Mert képzeljétek szlovákiából hozom a szervízeseket (a magyrokkal nem is vagyok hajlandó szóba állni,mert garantált lehúzás és egyszerűn egyik sem hajlandó maszekban dolgozni és a nyolcórájában amibe alkalmazzák nem fog ideérni csak ha lemegy a szezon) egy percre sem állnak meg,le a kalappal előttük...na velük beszélgettünk és azt mondták hogy ha 140-es olajat használ valaki az elsőkben akkor azt kétnaponta vagy hetente l
"légteleníteni kell" ,mert a túlnyomás miatt nyomja ki a szimeringet,így viszont évekig jó

#11792 Ádám Zoltán
2013-01-13 13:24:13

Válasz #11793. hozzászólásra

köszönöm a tanácsot !
kétféle olajat is mondogatnak az egyik a hidraulika olaja a traktor jd a másik a hikomol-K közlekedési hajtómű olaj csak,hogy ki-ki melyiket?

#11791 papa maci
2013-01-13 13:10:20

Válasz #11792. hozzászólásra

A difibe mehet az előírt hajtómű oil....a lehajtás(elöl) váltó és hidraulika oil ! Ez vált be s ezzel megszűnt a szimering (probléma) ! Tapasztalatom alapján írtam !

#11790 Ádám Zoltán
2013-01-13 13:02:12

segítséget szeretnék kérni, hogy hol tudnák a legolcsóbban traktor jd olajat venni egy 200 literes hordóval?
és még azt, hogy ti milyen olajat javasoltok a JD8220-as két bolygóművébe és a első difibe?

#11789 lala1
2013-01-12 22:35:53

Válasz #11786. hozzászólásra
Hali! A 6170 R (vagy M ) 170 lovas.......
A kicsikről még nemnagyon hallottam. Ott még a 30-as széria fut. De ha lesz a 90 lovas szerintem 6090 lesz,ha lesz,mert az 5100M pl 100 ló. Lehet 6 ezerben az új szériában nem is lesz 100 ló alatt. Hodolits ha benéz,majd többet mond erről!

Nincs profilkép
#11788 Norbi6330
2013-01-12 13:47:06

Válasz #11771. hozzászólásra

hali mindenkinek. Szabi írhatnál a 6910-ről 1 kis regényt (pl. bajok, üzemára stb.)? és merre gazdálkodol? ha nem gond.

Nincs profilkép
#11787 -----------l
2013-01-12 12:16:36

Válasz #11788. hozzászólásra

Igen ezt tudtam, de azt, hogy lesz a Kiténél is azt nem.

Köszönöm! smile cowboy

#11786 decsi
2013-01-12 11:59:06

Szerintem az M a standart R prémium kivitel de ezzel lehet nem mondtam újat de egyébként lesz a kiténél M sorozat is.

Nincs profilkép
#11784 -----------l
2013-01-12 00:38:28

Sziasztok!

6170M-t forgalmaznak M.o-n? Illetve tervben van a forgalomba hozatala?

Mik a legnagyobb különbségek a 6170 M és 6170 R között?

Mi lehet az ára egy 6170M-nek? 80-90-100e körül?

smile confused

#11783 papa maci
2013-01-11 22:52:56

Válasz #11782. hozzászólásra

Úgy úgy ! Ha menne a szivattyú akkor a szívó oldali ágban jelentkezne mert a nyomástól szivárogna az oil. Lala jól beszél smile thumbup

#11782 lala1
2013-01-11 21:37:25

Válasz #11779. hozzászólásra
Meg győződj meg róla,hogy működik e a Papamaci által említett szivattyú!
Ez kétféleképpen működhet:
1.:ráadod a gyújtást és már akkor (így általában a prémium 6 hengeres 10-eseken)
2. :az irányváltót előre vagy hátramenetbe teszed,és indítózási helyzetben tartod a kulcsot.
Ha kikapcsolod a fülkeventillátort,akkor hallod,hogy zúg a tankban.
Ha ez működik,akkor indítás előtt kb 1 percig járatod s felnyomja a motorinát.
Ha nem működik (és nem kontakt baja van), akkor a legolcsóbb megoldás fölszerelni valahová a burkolat alá esztétikusan egy MTZ tápszivattyút.

#11781 decsi
2013-01-11 21:16:09

Válasz #11782. hozzászólásra

eddig ez volt a leg meggyőzőbb

#11780 lala1
2013-01-11 21:11:10

Válasz #11779. hozzászólásra

A 6-ezresnek nincs külön szellőzője. De ha el van dugulva,akkor mikor dolgoztál vele,akkor fél tanknál kevesebb gázolajnál elfogyott volna az erő belőle....
Én inkább a szűrő előtti visszacsapó szelep hibájára,vagy hiányára gyanakszom. Vagy valahol a rendszerben van egy pici luk (résolajcsőnél is lehet). Ott levegőt kap és visszaejti. Ez szokott a legyakoribb hiba lenni. Ha most a hidegbe nem akarsz vele bajlódni,akkor mindíg teli tankkal állj le,és beindul bármikor.

#11779 papa maci
2013-01-11 18:28:32

Ha nincs kivezetés a tank tetején ! Akkor tanksapka ! A vákum visszaszívhatja a gázolajat ! De általános bibi a 12 voltos szivattyú a tankban. Néha csak kontakt probléma. De nem vészes lehet kapni vissza csapó szelepet az üzemanyag csőbe. Vagy kissé hosszabb cső (hurokba ) Így nem tud le folyni az olaj a szűrőházból.

#11778 Gergő1220
2013-01-11 18:17:48

Válasz #11779. hozzászólásra
Valószínűleg a tiéden is ott van ahol Man írta, vagy valahol a scv tömb mögött-fülke alatt kivezetve. ez egy vékony cső rajta egy kis henger alakú kütyü azt kell kitisztítani.

Nincs profilkép
#11777 picus
2013-01-11 17:58:34

ez egy 6506 os johni es hasznaltan vettuk es nincs vele hasznalati :( nagyon jo volna ha tudna valaki segiteni

#11776 .Man
2013-01-11 17:43:50

Válasz #11777. hozzászólásra

Ez benne a trükk hogy általában nem a tanksapkán van. Milyen típusú gép? Nekünk a 8000-en, a fülke hátulján van egy burkolat, ami mögött a vezérlő elektronika van, oda jön fel egy szellőző cső, amin van egy szűrő. A használatiban benne van, hogy időközönként takarítani kell.

Nincs profilkép
#11775 picus
2013-01-11 17:35:19

es az a szellozo mien helyen van a tanksapkan?

#11774 .Man
2013-01-11 17:10:53

Válasz #11775. hozzászólásra

A tank szellőzőjét nézd meg nincs-e eldugulva, ha az tiszta, akkor nem szabadna vákuumnak lennie. Elképzelhető, hogy pont ez a vákuum húzza vissza az üzemanyagot.

Nincs profilkép
#11773 picus
2013-01-11 16:29:13

igen igy van mi lehet az oka?

#11772 papa maci
2013-01-11 16:10:48

Mi vaaaan ? Ezt most nem érteni ! Vákum a tartályban,elejti a gázolajat ?

Nincs profilkép
#11771 picus
2013-01-11 15:34:48

sziasztok erdeklodni szeretek,h mitol lehet az,h ha all egy parnapot a traki ejti el a motorinat es amikor a tanksapkat veszem le mindig vakumvan a tankban smile helpsmilie

#11770 .Man
2013-01-09 19:45:38

Válasz #11771. hozzászólásra

Jah igen megnéztük. Apám jobban ismeri a terepet arra, azt mondja eléggé szikes rész, nem véletlen van ott a reptér sem. Nem keltette fel az érdeklődést annyira. De azért köszönjük. smile rolleyes

Nincs profilkép
#11769 .Szabi.
2013-01-09 19:44:03

Válasz #11770. hozzászólásra

megírtam amoda a HRSZ-t, megnézted?smile confused

#11768 .Man
2013-01-09 19:41:36

Válasz #11769. hozzászólásra

Tudok 1-et 24000-el bontatlanul. Nem véletlen nem árulják smile biggrin

Nincs profilkép
#11767 .Szabi.
2013-01-09 19:38:49

árulnak 1 john deere-t 19.000 üzemórával,BONTATLANUL!smile oops

#11766 .Man
2013-01-09 19:38:13

Válasz #11767. hozzászólásra

Neked jó, de ha valaki több mint 1000 órát használja... nah jó annak mondjuk lehet hogy megtérül a javítás is rövid idő alatt

Nincs profilkép
#11765 lac*
2013-01-09 19:36:32

Válasz #11766. hozzászólásra

Az nekem pont jó,8-10éves korában terveztem eladnismile lolsmile lol

#11764 .Man
2013-01-09 19:34:28

Válasz #11764. hozzászólásra

Az újaknál akár 4-5000 óránál is.

#11763 Bárány
2013-01-09 19:26:11

Válasz #11764. hozzászólásra

Olvass vissza! Pont ilyesmiről van szó.

Nincs profilkép
#11762 lac*
2013-01-09 19:24:23

Válasz #11763. hozzászólásra

És az mikor jön el? 10000 óránál? Én évi 600 órát teszek bele az 16 év. Én hamarabb lecserélem,pláne ha addig befut valami géptámogatás is.

#11761 Bárány
2013-01-09 19:17:55

Válasz #11757. hozzászólásra

Nem az elavulás miatt lesz eladva szerintem, hanem, ha egyszer eljön a milliós javítások ideje, az ember elgondolkozik, hogy javít, vagy cserél. És a világ úgy működik, hogy a cserére ösztönöz.

Nincs profilkép
#11757 lac*
2013-01-09 19:04:33

Válasz #11756. hozzászólásra

Nem hinném,minden powerváltó ilyen,márkától függetlenül,mivel televan bolygóművel és ott aztán van fogaskerék rendesen ami forog is állandóan. Ezért gondoltam hogy szintetikus hígabb olajra váltok,majd kiderül milyen.

#11756 (Claastra)
2013-01-09 19:02:10

A claas és ferga váltója ugyanaz, na akkor mindbe csak a gyáritsmile lolsmile lolsmile lolsmile lola másik a traktorgyárak nem gyártanak olajat,csak matricáztatnak,de viszont néha olcsóbb a gyári ,mint egy-két prémium márka olaja

Nincs profilkép
#11755 lac*
2013-01-09 18:57:41

Válasz #11750. hozzászólásra

Te is el fogod adni pár év múlva.Olyan ütemben fejlődík a technika,hogy egyszerűen elavul. Mire gondolok?
Pár év és beleteszik az aut kormányzást elérhető áron,de a régibe majd nem tudod betenni vagy csak jóval drágábban. Vagy pl a motortechnika is mennyit fejlődőtt pár év alatt.

#11754 papa maci
2013-01-09 18:56:59

Válasz #11755. hozzászólásra

Akkor lehet ott már más a bibi ! Lényeg a kenőanyag mindig az optimális hőmérsékleten tudjon maradni akkor megtartja a sajátosságait ha ez borul akkor nem megfelelő a rendszer számára ez már problémát okozhat a hajtő műben....pl. de erről lejjebb már írtak ! Hogy nem jött be a csere !

Nincs profilkép
#11753 lac*
2013-01-09 18:49:31

Válasz #11752. hozzászólásra

Mész a traktorral üresen,benyomod a kuplungot és mintha picit fékeznék olyan érzésem van. Szóval nem gurul úgy mint egy szinkronváltós

Nincs profilkép
#11752 lac*
2013-01-09 18:47:40

Válasz #11751. hozzászólásra

Sokkal hígabb olaj,kisebb a várható hajtóműveszteség.

#11751 papa maci
2013-01-09 18:46:48

Válasz #11750. hozzászólásra

Mi is azok voltunk az elmúlt években csak meg jöttünk már ebből a suliból!

#11750 papa maci
2013-01-09 18:43:51

Válasz #11748. hozzászólásra

Hajtómű veszteség ? Ez hogy értendő ?

#11749 Bárány
2013-01-09 18:42:33

Válasz #11748. hozzászólásra

Majd számolj be! Én szkeptikus vagyok.

#11748 Bárány
2013-01-09 18:41:13

Válasz #11747. hozzászólásra

Azért el kell, hogy ismerd, hogy te (és én is) a isebbséghez tartozol!
És ez nem rasszizmus. :)

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kukorica gyomirtásának kihívásai a szélsőséges időjárás tükrében
A kiszámíthatatlan csapadékeloszlás jelentősen meghatározza a gyomirtás sikerét.
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
Ha támad az aflatoxin – mit tehetünk ellene?
A toxinszint mértéke erősen összefügg a klímaváltozással.
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró eladó
RCW szalagos műtrágya/mésziszapszóró...

115.000 Ft

Egy tengelyes állatszállító pótkocsi eladó
Egy tengelyes állatszállító pótkocsi...

470.000 Ft

Case ih puma 195
Case ih puma 195

16.500.000 Ft

5 db borjú eladó
5 db borjú eladó

260.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]