Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Igy van az első 8100 JD trakik. 1 év után már mi szervizeltük valamint a 6000 szériából is volt 6 darab, meguntuk a játékot és a váltó olaját raktuk bele. A nagyok 13-15 ezer üz vel lettek eladva. Motorhoz hajtáslánchoz komolyabban nyúlni nem kellett (apró kopóalkatrészek) A kicsik 10ezer környékén lettek eladva a 6010 SE csak az 1-2 szinkronját cseréltük olyan 6 üz környékén. De mivel egy legó traki ezért pikk pakk meg volt.
Traktor jdre gondolsz?A 4955-ben az van,de a többi is ez kelene bele rakni(ez nem gázosodik)...Mert képzeljétek szlovákiából hozom a szervízeseket (a magyrokkal nem is vagyok hajlandó szóba állni,mert garantált lehúzás és egyszerűn egyik sem hajlandó maszekban dolgozni és a nyolcórájában amibe alkalmazzák nem fog ideérni csak ha lemegy a szezon) egy percre sem állnak meg,le a kalappal előttük...na velük beszélgettünk és azt mondták hogy ha 140-es olajat használ valaki az elsőkben akkor azt kétnaponta vagy hetente l
"légteleníteni kell" ,mert a túlnyomás miatt nyomja ki a szimeringet,így viszont évekig jó
köszönöm a tanácsot !
kétféle olajat is mondogatnak az egyik a hidraulika olaja a traktor jd a másik a hikomol-K közlekedési hajtómű olaj csak,hogy ki-ki melyiket?
A difibe mehet az előírt hajtómű oil....a lehajtás(elöl) váltó és hidraulika oil ! Ez vált be s ezzel megszűnt a szimering (probléma) ! Tapasztalatom alapján írtam !
segítséget szeretnék kérni, hogy hol tudnák a legolcsóbban traktor jd olajat venni egy 200 literes hordóval?
és még azt, hogy ti milyen olajat javasoltok a JD8220-as két bolygóművébe és a első difibe?
Válasz #11786. hozzászólásra
Hali! A 6170 R (vagy M ) 170 lovas.......
A kicsikről még nemnagyon hallottam. Ott még a 30-as széria fut. De ha lesz a 90 lovas szerintem 6090 lesz,ha lesz,mert az 5100M pl 100 ló. Lehet 6 ezerben az új szériában nem is lesz 100 ló alatt. Hodolits ha benéz,majd többet mond erről!
Válasz #11779. hozzászólásra
Meg győződj meg róla,hogy működik e a Papamaci által említett szivattyú!
Ez kétféleképpen működhet:
1.:ráadod a gyújtást és már akkor (így általában a prémium 6 hengeres 10-eseken)
2. :az irányváltót előre vagy hátramenetbe teszed,és indítózási helyzetben tartod a kulcsot.
Ha kikapcsolod a fülkeventillátort,akkor hallod,hogy zúg a tankban.
Ha ez működik,akkor indítás előtt kb 1 percig járatod s felnyomja a motorinát.
Ha nem működik (és nem kontakt baja van), akkor a legolcsóbb megoldás fölszerelni valahová a burkolat alá esztétikusan egy MTZ tápszivattyút.
A 6-ezresnek nincs külön szellőzője. De ha el van dugulva,akkor mikor dolgoztál vele,akkor fél tanknál kevesebb gázolajnál elfogyott volna az erő belőle....
Én inkább a szűrő előtti visszacsapó szelep hibájára,vagy hiányára gyanakszom. Vagy valahol a rendszerben van egy pici luk (résolajcsőnél is lehet). Ott levegőt kap és visszaejti. Ez szokott a legyakoribb hiba lenni. Ha most a hidegbe nem akarsz vele bajlódni,akkor mindíg teli tankkal állj le,és beindul bármikor.
Ha nincs kivezetés a tank tetején ! Akkor tanksapka ! A vákum visszaszívhatja a gázolajat ! De általános bibi a 12 voltos szivattyú a tankban. Néha csak kontakt probléma. De nem vészes lehet kapni vissza csapó szelepet az üzemanyag csőbe. Vagy kissé hosszabb cső (hurokba ) Így nem tud le folyni az olaj a szűrőházból.
Válasz #11779. hozzászólásra
Valószínűleg a tiéden is ott van ahol Man írta, vagy valahol a scv tömb mögött-fülke alatt kivezetve. ez egy vékony cső rajta egy kis henger alakú kütyü azt kell kitisztítani.
Ez benne a trükk hogy általában nem a tanksapkán van. Milyen típusú gép? Nekünk a 8000-en, a fülke hátulján van egy burkolat, ami mögött a vezérlő elektronika van, oda jön fel egy szellőző cső, amin van egy szűrő. A használatiban benne van, hogy időközönként takarítani kell.
A tank szellőzőjét nézd meg nincs-e eldugulva, ha az tiszta, akkor nem szabadna vákuumnak lennie. Elképzelhető, hogy pont ez a vákuum húzza vissza az üzemanyagot.
sziasztok erdeklodni szeretek,h mitol lehet az,h ha all egy parnapot a traki ejti el a motorinat es amikor a tanksapkat veszem le mindig vakumvan a tankban
Jah igen megnéztük. Apám jobban ismeri a terepet arra, azt mondja eléggé szikes rész, nem véletlen van ott a reptér sem. Nem keltette fel az érdeklődést annyira. De azért köszönjük.
Nem az elavulás miatt lesz eladva szerintem, hanem, ha egyszer eljön a milliós javítások ideje, az ember elgondolkozik, hogy javít, vagy cserél. És a világ úgy működik, hogy a cserére ösztönöz.
Nem hinném,minden powerváltó ilyen,márkától függetlenül,mivel televan bolygóművel és ott aztán van fogaskerék rendesen ami forog is állandóan. Ezért gondoltam hogy szintetikus hígabb olajra váltok,majd kiderül milyen.
A claas és ferga váltója ugyanaz, na akkor mindbe csak a gyárita másik a traktorgyárak nem gyártanak olajat,csak matricáztatnak,de viszont néha olcsóbb a gyári ,mint egy-két prémium márka olaja
Te is el fogod adni pár év múlva.Olyan ütemben fejlődík a technika,hogy egyszerűen elavul. Mire gondolok?
Pár év és beleteszik az aut kormányzást elérhető áron,de a régibe majd nem tudod betenni vagy csak jóval drágábban. Vagy pl a motortechnika is mennyit fejlődőtt pár év alatt.
Akkor lehet ott már más a bibi ! Lényeg a kenőanyag mindig az optimális hőmérsékleten tudjon maradni akkor megtartja a sajátosságait ha ez borul akkor nem megfelelő a rendszer számára ez már problémát okozhat a hajtő műben....pl. de erről lejjebb már írtak ! Hogy nem jött be a csere !
25046 hozzászólás
Válasz #11611. hozzászólásra
Szia peti!
Persze hogy emlékszem rád
boldog újévet kívánok neked!
Válasz #11795. hozzászólásra
Igy van az első 8100 JD trakik. 1 év után már mi szervizeltük valamint a 6000 szériából is volt 6 darab, meguntuk a játékot és a váltó olaját raktuk bele. A nagyok 13-15 ezer üz vel lettek eladva. Motorhoz hajtáslánchoz komolyabban nyúlni nem kellett (apró kopóalkatrészek) A kicsik 10ezer környékén lettek eladva a 6010 SE csak az 1-2 szinkronját cseréltük olyan 6 üz környékén. De mivel egy legó traki ezért pikk pakk meg volt.
Válasz #11795. hozzászólásra
igen arra gondoltam és köszönöm a tanácsokat!
esetleg még annyit, hogy honnan szerezzem be a traktor jd-t 200 literesbe?
Válasz #11793. hozzászólásra
Traktor jdre gondolsz?A 4955-ben az van,de a többi is ez kelene bele rakni(ez nem gázosodik)...Mert képzeljétek szlovákiából hozom a szervízeseket (a magyrokkal nem is vagyok hajlandó szóba állni,mert garantált lehúzás és egyszerűn egyik sem hajlandó maszekban dolgozni és a nyolcórájában amibe alkalmazzák nem fog ideérni csak ha lemegy a szezon) egy percre sem állnak meg,le a kalappal előttük...na velük beszélgettünk és azt mondták hogy ha 140-es olajat használ valaki az elsőkben akkor azt kétnaponta vagy hetente l
"légteleníteni kell" ,mert a túlnyomás miatt nyomja ki a szimeringet,így viszont évekig jó
Válasz #11793. hozzászólásra
köszönöm a tanácsot !
kétféle olajat is mondogatnak az egyik a hidraulika olaja a traktor jd a másik a hikomol-K közlekedési hajtómű olaj csak,hogy ki-ki melyiket?
Válasz #11792. hozzászólásra
A difibe mehet az előírt hajtómű oil....a lehajtás(elöl) váltó és hidraulika oil ! Ez vált be s ezzel megszűnt a szimering (probléma) ! Tapasztalatom alapján írtam !
segítséget szeretnék kérni, hogy hol tudnák a legolcsóbban traktor jd olajat venni egy 200 literes hordóval?
és még azt, hogy ti milyen olajat javasoltok a JD8220-as két bolygóművébe és a első difibe?
Válasz #11786. hozzászólásra
Hali! A 6170 R (vagy M ) 170 lovas.......
A kicsikről még nemnagyon hallottam. Ott még a 30-as széria fut. De ha lesz a 90 lovas szerintem 6090 lesz,ha lesz,mert az 5100M pl 100 ló. Lehet 6 ezerben az új szériában nem is lesz 100 ló alatt. Hodolits ha benéz,majd többet mond erről!
Válasz #11771. hozzászólásra
hali mindenkinek. Szabi írhatnál a 6910-ről 1 kis regényt (pl. bajok, üzemára stb.)? és merre gazdálkodol? ha nem gond.
Válasz #11788. hozzászólásra
Igen ezt tudtam, de azt, hogy lesz a Kiténél is azt nem.
Köszönöm!
Szerintem az M a standart R prémium kivitel de ezzel lehet nem mondtam újat de egyébként lesz a kiténél M sorozat is.
Válasz #11781. hozzászólásra
Hol ilyen?va
Sziasztok!
6170M-t forgalmaznak M.o-n? Illetve tervben van a forgalomba hozatala?
Mik a legnagyobb különbségek a 6170 M és 6170 R között?
Mi lehet az ára egy 6170M-nek? 80-90-100e körül?
Válasz #11782. hozzászólásra
Úgy úgy ! Ha menne a szivattyú akkor a szívó oldali ágban jelentkezne mert a nyomástól szivárogna az oil. Lala jól beszél
Válasz #11779. hozzászólásra
Meg győződj meg róla,hogy működik e a Papamaci által említett szivattyú!
Ez kétféleképpen működhet:
1.:ráadod a gyújtást és már akkor (így általában a prémium 6 hengeres 10-eseken)
2. :az irányváltót előre vagy hátramenetbe teszed,és indítózási helyzetben tartod a kulcsot.
Ha kikapcsolod a fülkeventillátort,akkor hallod,hogy zúg a tankban.
Ha ez működik,akkor indítás előtt kb 1 percig járatod s felnyomja a motorinát.
Ha nem működik (és nem kontakt baja van), akkor a legolcsóbb megoldás fölszerelni valahová a burkolat alá esztétikusan egy MTZ tápszivattyút.
Válasz #11782. hozzászólásra
eddig ez volt a leg meggyőzőbb
Válasz #11779. hozzászólásra
A 6-ezresnek nincs külön szellőzője. De ha el van dugulva,akkor mikor dolgoztál vele,akkor fél tanknál kevesebb gázolajnál elfogyott volna az erő belőle....
Én inkább a szűrő előtti visszacsapó szelep hibájára,vagy hiányára gyanakszom. Vagy valahol a rendszerben van egy pici luk (résolajcsőnél is lehet). Ott levegőt kap és visszaejti. Ez szokott a legyakoribb hiba lenni. Ha most a hidegbe nem akarsz vele bajlódni,akkor mindíg teli tankkal állj le,és beindul bármikor.
Ha nincs kivezetés a tank tetején ! Akkor tanksapka ! A vákum visszaszívhatja a gázolajat ! De általános bibi a 12 voltos szivattyú a tankban. Néha csak kontakt probléma. De nem vészes lehet kapni vissza csapó szelepet az üzemanyag csőbe. Vagy kissé hosszabb cső (hurokba ) Így nem tud le folyni az olaj a szűrőházból.
Válasz #11779. hozzászólásra
Valószínűleg a tiéden is ott van ahol Man írta, vagy valahol a scv tömb mögött-fülke alatt kivezetve. ez egy vékony cső rajta egy kis henger alakú kütyü azt kell kitisztítani.
ez egy 6506 os johni es hasznaltan vettuk es nincs vele hasznalati :( nagyon jo volna ha tudna valaki segiteni
Válasz #11777. hozzászólásra
Ez benne a trükk hogy általában nem a tanksapkán van. Milyen típusú gép? Nekünk a 8000-en, a fülke hátulján van egy burkolat, ami mögött a vezérlő elektronika van, oda jön fel egy szellőző cső, amin van egy szűrő. A használatiban benne van, hogy időközönként takarítani kell.
es az a szellozo mien helyen van a tanksapkan?
Válasz #11775. hozzászólásra
A tank szellőzőjét nézd meg nincs-e eldugulva, ha az tiszta, akkor nem szabadna vákuumnak lennie. Elképzelhető, hogy pont ez a vákuum húzza vissza az üzemanyagot.
igen igy van mi lehet az oka?
Mi vaaaan ? Ezt most nem érteni ! Vákum a tartályban,elejti a gázolajat ?
sziasztok erdeklodni szeretek,h mitol lehet az,h ha all egy parnapot a traki ejti el a motorinat es amikor a tanksapkat veszem le mindig vakumvan a tankban
Válasz #11771. hozzászólásra
Jah igen megnéztük. Apám jobban ismeri a terepet arra, azt mondja eléggé szikes rész, nem véletlen van ott a reptér sem. Nem keltette fel az érdeklődést annyira. De azért köszönjük.
Válasz #11770. hozzászólásra
megírtam amoda a HRSZ-t, megnézted?
Válasz #11769. hozzászólásra
Tudok 1-et 24000-el bontatlanul. Nem véletlen nem árulják
árulnak 1 john deere-t 19.000 üzemórával,BONTATLANUL!
Válasz #11767. hozzászólásra
Neked jó, de ha valaki több mint 1000 órát használja... nah jó annak mondjuk lehet hogy megtérül a javítás is rövid idő alatt
Válasz #11766. hozzászólásra
Az nekem pont jó,8-10éves korában terveztem eladni
Válasz #11764. hozzászólásra
Az újaknál akár 4-5000 óránál is.
Válasz #11764. hozzászólásra
Olvass vissza! Pont ilyesmiről van szó.
Válasz #11763. hozzászólásra
És az mikor jön el? 10000 óránál? Én évi 600 órát teszek bele az 16 év. Én hamarabb lecserélem,pláne ha addig befut valami géptámogatás is.
Válasz #11757. hozzászólásra
Nem az elavulás miatt lesz eladva szerintem, hanem, ha egyszer eljön a milliós javítások ideje, az ember elgondolkozik, hogy javít, vagy cserél. És a világ úgy működik, hogy a cserére ösztönöz.
Értem.Válasz #11761. hozzászólásra
Válasz #11760. hozzászólásra
piros
Válasz #11759. hozzászólásra
Milyen gép ?
Válasz #11756. hozzászólásra
Nem hinném,minden powerváltó ilyen,márkától függetlenül,mivel televan bolygóművel és ott aztán van fogaskerék rendesen ami forog is állandóan. Ezért gondoltam hogy szintetikus hígabb olajra váltok,majd kiderül milyen.
A claas és ferga váltója ugyanaz, na akkor mindbe csak a gyárita másik a traktorgyárak nem gyártanak olajat,csak matricáztatnak,de viszont néha olcsóbb a gyári ,mint egy-két prémium márka olaja
Válasz #11750. hozzászólásra
Te is el fogod adni pár év múlva.Olyan ütemben fejlődík a technika,hogy egyszerűen elavul. Mire gondolok?
Pár év és beleteszik az aut kormányzást elérhető áron,de a régibe majd nem tudod betenni vagy csak jóval drágábban. Vagy pl a motortechnika is mennyit fejlődőtt pár év alatt.
Válasz #11755. hozzászólásra
Akkor lehet ott már más a bibi ! Lényeg a kenőanyag mindig az optimális hőmérsékleten tudjon maradni akkor megtartja a sajátosságait ha ez borul akkor nem megfelelő a rendszer számára ez már problémát okozhat a hajtő műben....pl. de erről lejjebb már írtak ! Hogy nem jött be a csere !
Válasz #11752. hozzászólásra
Mész a traktorral üresen,benyomod a kuplungot és mintha picit fékeznék olyan érzésem van. Szóval nem gurul úgy mint egy szinkronváltós
Válasz #11751. hozzászólásra
Sokkal hígabb olaj,kisebb a várható hajtóműveszteség.
Válasz #11750. hozzászólásra
Mi is azok voltunk az elmúlt években csak meg jöttünk már ebből a suliból!
Válasz #11748. hozzászólásra
Hajtómű veszteség ? Ez hogy értendő ?
Válasz #11748. hozzászólásra
Majd számolj be! Én szkeptikus vagyok.
Válasz #11747. hozzászólásra
Azért el kell, hogy ismerd, hogy te (és én is) a isebbséghez tartozol!
És ez nem rasszizmus. :)
Válasz #11748. hozzászólásra
http://www.total-fuel-economy-lubricants.com/documents/pdf/UK/dynatrans%20vx%20fe%20a%200111.pdf