Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #11514. hozzászólásra
Szia!
Én voltam személy szerint nézni náluk eggy trakit , és ügyesen fel volt melegítve a motor mire megérkeztünk.
Maffia banda nem ajánlom senkinek se.
Azt szeretném kérdezni, hogy a 8220-as traktor hibakódja hcu 58 a külső hidraulika kapcsolók nem működnek
lehet amiatt, hogy lemostuk nagyon a traktort?
Sziasztok
Nekem egy John Deere Lanz 310-es traktorom van, lecseréltem az olajat a hidraulikában „hidraulikus-hajtóműolajra”, a probléma hogy azóta habzik és nem megy rendesen a hidraulika, tudja valaki valójában milyen olaj kell bele, hogy rendesen működjön.
Igen, lehet váltani I-II-be. Most már rükvercbe is be lehet tenni, mert le lett véve a váltó teteje(szamárvezető rész) és jobban hátra lehet húzni, így beveszi. Gondolom a rudazatnál van valami gond, Nagyobb lett a holtjátéka, pontosan nem tudom mi lehet a gond vele, de majd belenézünk. Nem igazán láttam még szétszedve ilyet, de itt az ideje.
üdv!
Nemrég vettünk egy jd 3650-est hagyományos szinkron, 40 km/h-s váltós kivitelben. Nem veszi a rükvercet és furán(könnyen) mozog az I-R között és nem középen áll meg. Váltónak annyi? Vagy mi lehet a probléma? Anyagilag mekkora lehet a vonzata? válaszokat előre is köszönöm!
Lehet mondjuk kuplung jeladó szenzor is de az 40 körül van, de ha rázkódás közben csinálja egyértelműen, akkor vezetékköteget ellenőrizd ami olyan 4-5 cm vastag és megy hátra jobb oldalt...
Vezetékkötegből egy vezeték van kidörgölőzve a jobb hátul ahogy átmegy a fülke egyik váza alatt hátra a központba, testet kap ezért megzavarodik és üresbe dobja, széria hiba. Miénk is ezt csinálta. Szervizt hívtunk szétbombázták a teljes belső burkolatot jobb oldalt a fülkében, majd szigetelőszalag, és jó. Tehát gondolom nem először csinálták.
Sajna a másik már ilyen amióta először dugtam rá valamit, de úgy voltam vele, hogy használom a másikat, aztán majd ki lesz agyalva valami.
Amúgy már vége a dalnak idénre, úgyhogy nem parázok rajta nagyon.
De mi a fene tud történni, ha egyik alkalommal működik, a másikra meg nem, szétszedve meg semmi hibajelenség? Ez a tömb olyan egyszerű, hogy ennél egyszerűbb már nem is lehetne. Alig pár alkatrészből áll. Ha nem szorul semmi, nincs törött alkatrész, akkor mi a fene lehet? Még amire én gondoltam, hogy a fogaskerék+fogasléc résznél valahogy átugrott egy fogat az egyik léc? És vagy túlnyit, vagy nem nyit ki rendesen? De most úgy nézett ki, hogy jól áll. Egyformán lógnak ki a dugattyúk végei, max 1mm különbség van, az nem ad ki egy fog átugrást.
Tehát ha áll a motor akkor műxik rendesen. Ha beindítod akkor olyan mintha össze (feszülne) ! Hát akkor csak ott lessz valami bibi a tömb környékén mivel nyomásra hülyéskedik !
Na erre varrjatok gombot:
2850-es traktor hidraulika probléma. Tárcsázás közben egyik emeléskor még semmi gond, a következőnél az történt, hogy fölfelé kb fél perc mire felemeli a tárcsát, de a kar folyamatosan vissza akar ugrani alap helyzetbe. Lefelé meg ugyanolyan sebességgel enged, mint előtte, de a munkahenger végállásánál szűkölni kezd valami halkan (gondolom a tömb) és a kart kb. 5x akkora erővel lehet visszahúzni alapállásba mint előtte. Mindíg a kar hátrafelé húzásánál megy lassan, nem cserélődik fel, ha megcserélem a csöveket hátul, tehát nem a tárcsa a szar, nameg az ekével is csinálja. A másik kar már régebben is ezt csinálta, de szinte soha nem kellett használni, ezért nem is tudom mikor romolhatott el. A vezérműtömböt ripityára szedtem, a kis tömbök nincsenek eldugulva, a dugattyúk könnyen járnak bennük, a dugattyúkban lévő furatok is szelelnek, kifújattam kompresszorral. A dugattyúkat működtető fogaskerék-fogasléc szerkezetek is jól működnek, az egyiket szétszedtem a biztonság kedvéért, de minden rendben volt. Semelyik rugó nem tört el, sehol nem látszik sérülés. A legalsó tömbben lévő golyó+kosár+2db rugós dolgot is szétszedtem, abban sem volt semmi kosz vagy egyéb. Összeraktam újra, de a hiba megmaradt. Ha le van állítva a gép, a karok rendesen, akadásmentesen működnek, minden állásba szépen bekattannak, a golyós retesz zár, könnyen lehet visszatolni üres állásba. Ha beindítom, akkor ugyanaz a hiba, hátrafelé nem áll meg a kar, előre meg szűköl és nehéz visszahúzni. A másik kar ugyanezt csinálja, csak fordított irányban. Még valami, amit nem tudok. A dugattyúkban van a végén ugye 1 nagy, az oldalán meg 2 pici furat, amiből dugattyúpáronként az egyik dugattyú egyik pici furata be van dugva egy vékony dróttal. Remélem érthetően fogalmaztam! Na ezt sem értem hogy miért. Ráadásul az egyik dugattyúpár alsó, a másik pár fölső dugattyúja van bedrótozva. (De lehet, hogy a fogaskerekes rész szétszedése után felcseréltem a dugattyúkat.)
De a fő kérdés még mindig az, hogy hol lehet a baj, ha nem a tömbben?
jd 6110 segítség újból!! elektronikai probléma lehet, ugyanis: kigyulladt a töltés visszajelző lámpám, valamint az olajnyomás visszajelző és az olaj hőmérséklet jelző. ez utóbbi kettő villog és kb 50%-os fényerővel. szóval valami testhibára gyanakodok, de nem jöttem rá mi lehet. elég gyanús lenne, hogy egyszerre történt volna meg szegény géppel, mind a három betegség egyszerre....
Azt szeretném kérdezni, hogy a 8220-as traktor hibakódja hcu 58 a külső hidraulika kapcsolók nem működnek
lehet amiatt, hogy lemostuk nagyon a traktort?
Válasz #11471. hozzászólásra
Mikor fékezel és bekapcsol az eleje,és egy természetes feszültség keletkezik a hajtásláncban (mert az eleje néhány %-al gyorsabb).
A pattanás valószínűleg azért van,mert az elsőhíd csapja meg van kopva. Emeld föl az elejét,és nézd meg mekkora a lógás!
Szelephézag a következő: szívó 0,35 mm kipufogó 0,45 mm
Ennyi van a kezelésiben.
Ha érdekel a 6359-es motorhoz van alkatrész katalógusom és 970-es magyar kezelésim.
koszonom a segitseget. es volna meg egy kerdesem ha tudna valaki segiteni van egy olyan problemam,h mikor fekezek mindha az elso kerekek megragadnanak es ahogy el indulnek egyet pattanak mi lehet az oka valaki talalkozott mar ilyen problemaval?eloreis koszonom a segitsegeteket
Válasz #11466. hozzászólásra
A szintjelző testjét kellene megnézni,hogy jó e. Húzd szét a csatlakozót,és az elmenő csatlakozó részben a fekete szálat ellenőrizd le muliméter szakadásvizgáló üzemmójában testhez. Ha sípol,akkorjó. Ha ez jó,akkor ki kell szerelni és ellenállást mérni a két végállás közti mozgatással. Ha szépen egyenletesen vátozik akkor jó,ha összevissza ugrál,akkor dobós a jeladó a tankból.
Üdv mindenkinek!
Mivel egy JD 965H kombájnon a motrot kellene megbontani hozzávaló javítási dokumentációt(adatot a szelephézag beállításról, a fej és hajtókar csavarok megszorításáról stb.), vagy hozzáértő embert keresek.
A motor turbós, talán 150 lóerős, és ha igaz 6359 a tipusa.
A segítséget előre is köszönöm.
25063 hozzászólás
Válasz #11514. hozzászólásra
Szia!
Én voltam személy szerint nézni náluk eggy trakit , és ügyesen fel volt melegítve a motor mire megérkeztünk.
Maffia banda nem ajánlom senkinek se.
Sziasztok! Nézte már valaki az Agropark JD-it? Nekem kicsit túl olcsónak tűnnek. Vett már onnan valaki?
Előre is köszi
hali
azt szeretném kérdezni hogy melyik lenne jobb választás és miért a 6630(vagy20) premium vagy 6830(vagy20) standard ?
Válasz #11506. hozzászólásra
Megeshet.
Azóta sem?
Zöld volt,piros lett...
Válasz #11509. hozzászólásra
ok
Válasz #11508. hozzászólásra
szólj,ha eladó lesz!
Válasz #11507. hozzászólásra
még nem de nem történt vele még semmi kivárnak
Válasz #11506. hozzászólásra
írtál 1 váltóhibás 8 ezres JD-ről.nem eladó véletlenül?
Azt szeretném kérdezni, hogy a 8220-as traktor hibakódja hcu 58 a külső hidraulika kapcsolók nem működnek
lehet amiatt, hogy lemostuk nagyon a traktort?
Válasz #11503. hozzászólásra
A jobb hátsókerék első részénél vannak a rudak a fülke alatt. Nézd meg,ott nincs e valami gond.
Sziasztok
Nekem egy John Deere Lanz 310-es traktorom van, lecseréltem az olajat a hidraulikában „hidraulikus-hajtóműolajra”, a probléma hogy azóta habzik és nem megy rendesen a hidraulika, tudja valaki valójában milyen olaj kell bele, hogy rendesen működjön.
Igen, lehet váltani I-II-be. Most már rükvercbe is be lehet tenni, mert le lett véve a váltó teteje(szamárvezető rész) és jobban hátra lehet húzni, így beveszi. Gondolom a rudazatnál van valami gond, Nagyobb lett a holtjátéka, pontosan nem tudom mi lehet a gond vele, de majd belenézünk. Nem igazán láttam még szétszedve ilyet, de itt az ideje.
ebbe van fantázia?
http://www.agrarkereso.hu/gep/megmutat.php?hird=73405&keresendo=&hkategoria=&lang=hu&limit_ablak=1&kereses=1378894
Válasz #11500. hozzászólásra
Az I-II-t lehet váltani?
üdv!
Nemrég vettünk egy jd 3650-est hagyományos szinkron, 40 km/h-s váltós kivitelben. Nem veszi a rükvercet és furán(könnyen) mozog az I-R között és nem középen áll meg. Váltónak annyi? Vagy mi lehet a probléma? Anyagilag mekkora lehet a vonzata? válaszokat előre is köszönöm!
Válasz #11494. hozzászólásra
Igen.
Válasz #11496. hozzászólásra
Lehet mondjuk kuplung jeladó szenzor is de az 40 körül van, de ha rázkódás közben csinálja egyértelműen, akkor vezetékköteget ellenőrizd ami olyan 4-5 cm vastag és megy hátra jobb oldalt...
Válasz #11496. hozzászólásra
Vezetékkötegből egy vezeték van kidörgölőzve a jobb hátul ahogy átmegy a fülke egyik váza alatt hátra a központba, testet kap ezért megzavarodik és üresbe dobja, széria hiba. Miénk is ezt csinálta. Szervizt hívtunk szétbombázták a teljes belső burkolatot jobb oldalt a fülkében, majd szigetelőszalag, és jó. Tehát gondolom nem először csinálták.
JD 6920S az irányváltót minden kisebb billenésre kidobálja. Ha valaki tud kérem írjon!
Üdv.
#1. hozzászólás, lacig66 küldte be 2012-11-20 20:40:38-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Az irányváltót minden kisebb döccenésre kidobálja. Ha valaki tudja mi lehet a gond kérem segítsen.JD 6920S
Válasz #11493. hozzászólásra
Az eke fordításakor is beakadt?
Válasz #11492. hozzászólásra
Sajna a másik már ilyen amióta először dugtam rá valamit, de úgy voltam vele, hogy használom a másikat, aztán majd ki lesz agyalva valami.
Amúgy már vége a dalnak idénre, úgyhogy nem parázok rajta nagyon.
Válasz #11483. hozzászólásra
Dolgozz a másik karról!
Aztán majd ki lesz agyalva valami!!
Válasz #11487. hozzászólásra
De mi a fene tud történni, ha egyik alkalommal működik, a másikra meg nem, szétszedve meg semmi hibajelenség? Ez a tömb olyan egyszerű, hogy ennél egyszerűbb már nem is lehetne. Alig pár alkatrészből áll. Ha nem szorul semmi, nincs törött alkatrész, akkor mi a fene lehet? Még amire én gondoltam, hogy a fogaskerék+fogasléc résznél valahogy átugrott egy fogat az egyik léc? És vagy túlnyit, vagy nem nyit ki rendesen? De most úgy nézett ki, hogy jól áll. Egyformán lógnak ki a dugattyúk végei, max 1mm különbség van, az nem ad ki egy fog átugrást.
Válasz #11488. hozzászólásra
Ezért mondják nincs kora csak állapota!!
Válasz #11488. hozzászólásra
Azok vagy 30éves darabok,de mennek reggeltöl estig nincs ami letiltson...
1075 JD morzsoló nem mai darabok....de az új típus mellett olyan mintha most gurultak volna le a szalagról
Válasz #11483. hozzászólásra
Tehát ha áll a motor akkor műxik rendesen. Ha beindítod akkor olyan mintha össze (feszülne) ! Hát akkor csak ott lessz valami bibi a tömb környékén mivel nyomásra hülyéskedik !
Válasz #11485. hozzászólásra
150paripa simán kell neki
john deere 6620 elbírja a 3 késes Leták lazítót 55cm mélyen?
középkötött 12-18 aranykoronás földek.
Ennyire nagy tolongásra azért nem számítottam!
Senki?
Na erre varrjatok gombot:
2850-es traktor hidraulika probléma. Tárcsázás közben egyik emeléskor még semmi gond, a következőnél az történt, hogy fölfelé kb fél perc mire felemeli a tárcsát, de a kar folyamatosan vissza akar ugrani alap helyzetbe. Lefelé meg ugyanolyan sebességgel enged, mint előtte, de a munkahenger végállásánál szűkölni kezd valami halkan (gondolom a tömb) és a kart kb. 5x akkora erővel lehet visszahúzni alapállásba mint előtte. Mindíg a kar hátrafelé húzásánál megy lassan, nem cserélődik fel, ha megcserélem a csöveket hátul, tehát nem a tárcsa a szar, nameg az ekével is csinálja. A másik kar már régebben is ezt csinálta, de szinte soha nem kellett használni, ezért nem is tudom mikor romolhatott el. A vezérműtömböt ripityára szedtem, a kis tömbök nincsenek eldugulva, a dugattyúk könnyen járnak bennük, a dugattyúkban lévő furatok is szelelnek, kifújattam kompresszorral. A dugattyúkat működtető fogaskerék-fogasléc szerkezetek is jól működnek, az egyiket szétszedtem a biztonság kedvéért, de minden rendben volt. Semelyik rugó nem tört el, sehol nem látszik sérülés. A legalsó tömbben lévő golyó+kosár+2db rugós dolgot is szétszedtem, abban sem volt semmi kosz vagy egyéb. Összeraktam újra, de a hiba megmaradt. Ha le van állítva a gép, a karok rendesen, akadásmentesen működnek, minden állásba szépen bekattannak, a golyós retesz zár, könnyen lehet visszatolni üres állásba. Ha beindítom, akkor ugyanaz a hiba, hátrafelé nem áll meg a kar, előre meg szűköl és nehéz visszahúzni. A másik kar ugyanezt csinálja, csak fordított irányban. Még valami, amit nem tudok. A dugattyúkban van a végén ugye 1 nagy, az oldalán meg 2 pici furat, amiből dugattyúpáronként az egyik dugattyú egyik pici furata be van dugva egy vékony dróttal. Remélem érthetően fogalmaztam! Na ezt sem értem hogy miért. Ráadásul az egyik dugattyúpár alsó, a másik pár fölső dugattyúja van bedrótozva. (De lehet, hogy a fogaskerekes rész szétszedése után felcseréltem a dugattyúkat.)
De a fő kérdés még mindig az, hogy hol lehet a baj, ha nem a tömbben?
jd 6110 segítség újból!! elektronikai probléma lehet, ugyanis: kigyulladt a töltés visszajelző lámpám, valamint az olajnyomás visszajelző és az olaj hőmérséklet jelző. ez utóbbi kettő villog és kb 50%-os fényerővel. szóval valami testhibára gyanakodok, de nem jöttem rá mi lehet. elég gyanús lenne, hogy egyszerre történt volna meg szegény géppel, mind a három betegség egyszerre....
koszonom szepen a segitseget! es volna meg egy kerdesem van,h neha mikor engedem le a hidraulikat ugy szakadozva ereszt vissza az mitol lehet?
Válasz #11474. hozzászólásra
http://www.agrarkereso.hu/fooldal/megmutat.php?hird=69219&keresendo=&hkategoria=&lang=hu&limit_ablak=2&kereses=1324034 Jóbnál jobb ajánlatok!!Csak gyözd ki választani a leg kedvezőbbet!!!
Azt szeretném kérdezni, hogy a 8220-as traktor hibakódja hcu 58 a külső hidraulika kapcsolók nem működnek
lehet amiatt, hogy lemostuk nagyon a traktort?
nekem nincs:)szóval nincs baj,még eladó
Válasz #11476. hozzászólásra
Persze hogy nem!!!Pláne ha van 130 E + fuvar a zsebedben!!
jó kis gép:) amúgy ez nem is számít ,olyan drágának nem?
Válasz #11474. hozzászólásra
http://www.traktorpool.co.hu/details/Betakar%C3%ADt%C3%B3g%C3%A9p/John-Deere-W-540-mit-SW-616-R-und-Einachs-SWW/1703193/ Kb enyibe!!!
Helló!
Meg tudná valaki nekem mondani hogy egy új John Deere W 540
kombájn 5-5.5 méteres gabona adapterrel kb mennyibe kerül?
Válasz #11471. hozzászólásra
Mikor fékezel és bekapcsol az eleje,és egy természetes feszültség keletkezik a hajtásláncban (mert az eleje néhány %-al gyorsabb).
A pattanás valószínűleg azért van,mert az elsőhíd csapja meg van kopva. Emeld föl az elejét,és nézd meg mekkora a lógás!
Válasz #11467. hozzászólásra
Szelephézag a következő: szívó 0,35 mm kipufogó 0,45 mm
Ennyi van a kezelésiben.
Ha érdekel a 6359-es motorhoz van alkatrész katalógusom és 970-es magyar kezelésim.
en ezt ertem csak azt nem,h mer ragadnak be az elso kerekek? mer mikr indulok el akkor egyet pattanak ez igy kell rengyen legyen?????????????
Válasz #11469. hozzászólásra
Fékezésnél bekapcsol az elsőkerék hajtás amikor meg elengeded a pedált kikapcsol.
koszonom a segitseget. es volna meg egy kerdesem ha tudna valaki segiteni van egy olyan problemam,h mikor fekezek mindha az elso kerekek megragadnanak es ahogy el indulnek egyet pattanak mi lehet az oka valaki talalkozott mar ilyen problemaval?eloreis koszonom a segitsegeteket
Válasz #11466. hozzászólásra
A szintjelző testjét kellene megnézni,hogy jó e. Húzd szét a csatlakozót,és az elmenő csatlakozó részben a fekete szálat ellenőrizd le muliméter szakadásvizgáló üzemmójában testhez. Ha sípol,akkorjó. Ha ez jó,akkor ki kell szerelni és ellenállást mérni a két végállás közti mozgatással. Ha szépen egyenletesen vátozik akkor jó,ha összevissza ugrál,akkor dobós a jeladó a tankból.
Üdv mindenkinek!
Mivel egy JD 965H kombájnon a motrot kellene megbontani hozzávaló javítási dokumentációt(adatot a szelephézag beállításról, a fej és hajtókar csavarok megszorításáról stb.), vagy hozzáértő embert keresek.
A motor turbós, talán 150 lóerős, és ha igaz 6359 a tipusa.
A segítséget előre is köszönöm.
Válasz #11465. hozzászólásra
6110 se. A többi rendben van.