Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 406.01 Ft USD 390.17 Ft CHF 432.15 Ft GBP 488.28 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25063 hozzászólás
Nincs profilkép
#11513 szabika
2012-11-26 22:40:26

Válasz #11514. hozzászólásra
Szia!
Én voltam személy szerint nézni náluk eggy trakit , és ügyesen fel volt melegítve a motor mire megérkeztünk.
Maffia banda nem ajánlom senkinek se.

Nincs profilkép
#11512 Szacsi
2012-11-26 22:30:33

Sziasztok! Nézte már valaki az Agropark JD-it? Nekem kicsit túl olcsónak tűnnek. Vett már onnan valaki?
Előre is köszi

#11511 MTZ1025.3
2012-11-26 20:17:20

hali
azt szeretném kérdezni hogy melyik lenne jobb választás és miért a 6630(vagy20) premium vagy 6830(smile cowboyvagy20) standard ?

#11510 lala1
2012-11-26 19:50:34

Válasz #11506. hozzászólásra

Megeshet.
Azóta sem?smile crying

#11509 jozef19
2012-11-25 21:56:14

Zöld volt,piros lett...

Nincs profilkép
#11507 .Szabi.
2012-11-25 21:21:50

Válasz #11508. hozzászólásra

szólj,ha eladó lesz!smile thumbupcool

#11506 Ádám Zoltán
2012-11-25 21:17:17

Válasz #11507. hozzászólásra

még nem de nem történt vele még semmi kivárnak

Nincs profilkép
#11505 .Szabi.
2012-11-25 21:09:25

Válasz #11506. hozzászólásra

írtál 1 váltóhibás 8 ezres JD-ről.nem eladó véletlenül?smile confused

#11504 Ádám Zoltán
2012-11-25 21:07:09

Azt szeretném kérdezni, hogy a 8220-as traktor hibakódja hcu 58 a külső hidraulika kapcsolók nem működnek
lehet amiatt, hogy lemostuk nagyon a traktort?

#11503 lala1
2012-11-24 10:11:23

Válasz #11503. hozzászólásra

A jobb hátsókerék első részénél vannak a rudak a fülke alatt. Nézd meg,ott nincs e valami gond.

Nincs profilkép
#11502 PViktor
2012-11-24 09:38:24

Sziasztok
Nekem egy John Deere Lanz 310-es traktorom van, lecseréltem az olajat a hidraulikában „hidraulikus-hajtóműolajra”, a probléma hogy azóta habzik és nem megy rendesen a hidraulika, tudja valaki valójában milyen olaj kell bele, hogy rendesen működjön.

Nincs profilkép
#11501 bomon
2012-11-24 08:44:10

Igen, lehet váltani I-II-be. Most már rükvercbe is be lehet tenni, mert le lett véve a váltó teteje(szamárvezető rész) és jobban hátra lehet húzni, így beveszi. Gondolom a rudazatnál van valami gond, Nagyobb lett a holtjátéka, pontosan nem tudom mi lehet a gond vele, de majd belenézünk. Nem igazán láttam még szétszedve ilyet, de itt az ideje.

#11500 *** HM ***
2012-11-23 22:55:23

ebbe van fantázia?


http://www.agrarkereso.hu/gep/megmutat.php?hird=73405&keresendo=&hkategoria=&lang=hu&limit_ablak=1&kereses=1378894

#11499 lala1
2012-11-23 22:15:58

Válasz #11500. hozzászólásra

Az I-II-t lehet váltani?

Nincs profilkép
#11498 bomon
2012-11-23 13:35:16

üdv!
Nemrég vettünk egy jd 3650-est hagyományos szinkron, 40 km/h-s váltós kivitelben. Nem veszi a rükvercet és furán(könnyen) mozog az I-R között és nem középen áll meg. Váltónak annyi? Vagy mi lehet a probléma? Anyagilag mekkora lehet a vonzata? válaszokat előre is köszönöm!

#11496 Drisa
2012-11-21 08:06:04

Válasz #11496. hozzászólásra

Lehet mondjuk kuplung jeladó szenzor is de az 40 körül van, de ha rázkódás közben csinálja egyértelműen, akkor vezetékköteget ellenőrizd ami olyan 4-5 cm vastag és megy hátra jobb oldalt...

#11495 Drisa
2012-11-21 08:03:19

Válasz #11496. hozzászólásra

Vezetékkötegből egy vezeték van kidörgölőzve a jobb hátul ahogy átmegy a fülke egyik váza alatt hátra a központba, testet kap ezért megzavarodik és üresbe dobja, széria hiba. Miénk is ezt csinálta. Szervizt hívtunk szétbombázták a teljes belső burkolatot jobb oldalt a fülkében, majd szigetelőszalag, és jó. Tehát gondolom nem először csinálták.

Nincs profilkép
#11494 lacig66
2012-11-20 20:58:54

JD 6920S az irányváltót minden kisebb billenésre kidobálja. Ha valaki tud kérem írjon!
Üdv.smile confused

#11493 Czanik Sanyi
2012-11-20 20:55:03

#1. hozzászólás, lacig66 küldte be 2012-11-20 20:40:38-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra

Az irányváltót minden kisebb döccenésre kidobálja. Ha valaki tudja mi lehet a gond kérem segítsen.JD 6920S

#11492 lala1
2012-11-18 09:45:56

Válasz #11493. hozzászólásra
Az eke fordításakor is beakadt?

#11491 Vadmalac
2012-11-18 07:01:42

Válasz #11492. hozzászólásra

Sajna a másik már ilyen amióta először dugtam rá valamit, de úgy voltam vele, hogy használom a másikat, aztán majd ki lesz agyalva valami. smile whistling
Amúgy már vége a dalnak idénre, úgyhogy nem parázok rajta nagyon.

#11490 lala1
2012-11-17 21:31:49

Válasz #11483. hozzászólásra

Dolgozz a másik karról!
Aztán majd ki lesz agyalva valami!!

#11489 Vadmalac
2012-11-17 17:56:07

Válasz #11487. hozzászólásra

De mi a fene tud történni, ha egyik alkalommal működik, a másikra meg nem, szétszedve meg semmi hibajelenség? Ez a tömb olyan egyszerű, hogy ennél egyszerűbb már nem is lehetne. Alig pár alkatrészből áll. Ha nem szorul semmi, nincs törött alkatrész, akkor mi a fene lehet? Még amire én gondoltam, hogy a fogaskerék+fogasléc résznél valahogy átugrott egy fogat az egyik léc? És vagy túlnyit, vagy nem nyit ki rendesen? De most úgy nézett ki, hogy jól áll. Egyformán lógnak ki a dugattyúk végei, max 1mm különbség van, az nem ad ki egy fog átugrást.

#11488 2266
2012-11-16 21:47:45

Válasz #11488. hozzászólásra

Ezért mondják nincs kora csak állapota!!smile lolsmile whistlingsmile thumbup

#11487 jozef19
2012-11-16 21:24:51

Válasz #11488. hozzászólásra
Azok vagy 30éves darabok,de mennek reggeltöl estig nincs ami letiltson...

#11486 papa maci
2012-11-16 20:51:43

1075 JD morzsoló nem mai darabok....de az új típus mellett olyan mintha most gurultak volna le a szalagról smile rolleyes

#11485 papa maci
2012-11-16 19:42:37

Válasz #11483. hozzászólásra

Tehát ha áll a motor akkor műxik rendesen. Ha beindítod akkor olyan mintha össze (feszülne) ! Hát akkor csak ott lessz valami bibi a tömb környékén mivel nyomásra hülyéskedik !

Nincs profilkép
#11484 Ferror
2012-11-16 19:37:34

Válasz #11485. hozzászólásra
150paripa simán kell neki

#11483 MTZ1025.3
2012-11-16 19:25:31

john deere 6620 elbírja a 3 késes Leták lazítót 55cm mélyen?
középkötött 12-18 aranykoronás földek.

#11482 Vadmalac
2012-11-16 18:01:10

Ennyire nagy tolongásra azért nem számítottam! smile blink
Senki? smile helpsmilie

#11481 Vadmalac
2012-11-11 23:15:45

Na erre varrjatok gombot:
2850-es traktor hidraulika probléma. Tárcsázás közben egyik emeléskor még semmi gond, a következőnél az történt, hogy fölfelé kb fél perc mire felemeli a tárcsát, de a kar folyamatosan vissza akar ugrani alap helyzetbe. Lefelé meg ugyanolyan sebességgel enged, mint előtte, de a munkahenger végállásánál szűkölni kezd valami halkan (gondolom a tömb) és a kart kb. 5x akkora erővel lehet visszahúzni alapállásba mint előtte. Mindíg a kar hátrafelé húzásánál megy lassan, nem cserélődik fel, ha megcserélem a csöveket hátul, tehát nem a tárcsa a szar, nameg az ekével is csinálja. A másik kar már régebben is ezt csinálta, de szinte soha nem kellett használni, ezért nem is tudom mikor romolhatott el. A vezérműtömböt ripityára szedtem, a kis tömbök nincsenek eldugulva, a dugattyúk könnyen járnak bennük, a dugattyúkban lévő furatok is szelelnek, kifújattam kompresszorral. A dugattyúkat működtető fogaskerék-fogasléc szerkezetek is jól működnek, az egyiket szétszedtem a biztonság kedvéért, de minden rendben volt. Semelyik rugó nem tört el, sehol nem látszik sérülés. A legalsó tömbben lévő golyó+kosár+2db rugós dolgot is szétszedtem, abban sem volt semmi kosz vagy egyéb. Összeraktam újra, de a hiba megmaradt. Ha le van állítva a gép, a karok rendesen, akadásmentesen működnek, minden állásba szépen bekattannak, a golyós retesz zár, könnyen lehet visszatolni üres állásba. Ha beindítom, akkor ugyanaz a hiba, hátrafelé nem áll meg a kar, előre meg szűköl és nehéz visszahúzni. A másik kar ugyanezt csinálja, csak fordított irányban. Még valami, amit nem tudok. A dugattyúkban van a végén ugye 1 nagy, az oldalán meg 2 pici furat, amiből dugattyúpáronként az egyik dugattyú egyik pici furata be van dugva egy vékony dróttal. Remélem érthetően fogalmaztam! smile bored Na ezt sem értem hogy miért. Ráadásul az egyik dugattyúpár alsó, a másik pár fölső dugattyúja van bedrótozva. (De lehet, hogy a fogaskerekes rész szétszedése után felcseréltem a dugattyúkat.)
De a fő kérdés még mindig az, hogy hol lehet a baj, ha nem a tömbben? smile confused smile helpsmilie

Nincs profilkép
#11480 Rocsli
2012-11-11 22:16:33

jd 6110 segítség újból!! elektronikai probléma lehet, ugyanis: kigyulladt a töltés visszajelző lámpám, valamint az olajnyomás visszajelző és az olaj hőmérséklet jelző. ez utóbbi kettő villog és kb 50%-os fényerővel. szóval valami testhibára gyanakodok, de nem jöttem rá mi lehet. elég gyanús lenne, hogy egyszerre történt volna meg szegény géppel, mind a három betegség egyszerre....

Nincs profilkép
#11479 picus
2012-11-11 16:05:48

koszonom szepen a segitseget! es volna meg egy kerdesem van,h neha mikor engedem le a hidraulikat ugy szakadozva ereszt vissza az mitol lehet?
smile helpsmilie

#11477 Ádám Zoltán
2012-11-09 17:39:07

Azt szeretném kérdezni, hogy a 8220-as traktor hibakódja hcu 58 a külső hidraulika kapcsolók nem működnek
lehet amiatt, hogy lemostuk nagyon a traktort?

Nincs profilkép
#11476 fecee
2012-11-09 15:22:47

nekem nincs:)szóval nincs baj,még eladó

#11475 2266
2012-11-09 15:11:24

Válasz #11476. hozzászólásra

Persze hogy nem!!!Pláne ha van 130 E + fuvar a zsebedben!!smile lolsmile lolsmile lolsmile lol

Nincs profilkép
#11474 fecee
2012-11-09 15:05:44

jó kis gép:) amúgy ez nem is számít ,olyan drágának nem?

Nincs profilkép
#11472 elod91
2012-11-09 12:44:55

Helló!

Meg tudná valaki nekem mondani hogy egy új John Deere W 540
kombájn 5-5.5 méteres gabona adapterrel kb mennyibe kerül?

#11471 lala1
2012-11-08 07:49:10

Válasz #11471. hozzászólásra
Mikor fékezel és bekapcsol az eleje,és egy természetes feszültség keletkezik a hajtásláncban (mert az eleje néhány %-al gyorsabb).
A pattanás valószínűleg azért van,mert az elsőhíd csapja meg van kopva. Emeld föl az elejét,és nézd meg mekkora a lógás!

Nincs profilkép
#11470 Lackopajti
2012-11-07 22:31:33

Válasz #11467. hozzászólásra

Szelephézag a következő: szívó 0,35 mm kipufogó 0,45 mm
Ennyi van a kezelésiben.
Ha érdekel a 6359-es motorhoz van alkatrész katalógusom és 970-es magyar kezelésim.

Nincs profilkép
#11469 picus
2012-11-06 22:24:15

en ezt ertem csak azt nem,h mer ragadnak be az elso kerekek? mer mikr indulok el akkor egyet pattanak ez igy kell rengyen legyen?????????????

Nincs profilkép
#11468 007
2012-11-06 20:20:12

Válasz #11469. hozzászólásra

Fékezésnél bekapcsol az elsőkerék hajtás amikor meg elengeded a pedált kikapcsol.

Nincs profilkép
#11467 picus
2012-11-06 20:11:16

koszonom a segitseget. es volna meg egy kerdesem ha tudna valaki segiteni van egy olyan problemam,h mikor fekezek mindha az elso kerekek megragadnanak es ahogy el indulnek egyet pattanak mi lehet az oka valaki talalkozott mar ilyen problemaval?eloreis koszonom a segitsegeteket

#11466 lala1
2012-11-05 22:58:11

Válasz #11466. hozzászólásra
A szintjelző testjét kellene megnézni,hogy jó e. Húzd szét a csatlakozót,és az elmenő csatlakozó részben a fekete szálat ellenőrizd le muliméter szakadásvizgáló üzemmójában testhez. Ha sípol,akkorjó. Ha ez jó,akkor ki kell szerelni és ellenállást mérni a két végállás közti mozgatással. Ha szépen egyenletesen vátozik akkor jó,ha összevissza ugrál,akkor dobós a jeladó a tankból.

#11465 pityu11
2012-11-05 18:21:22

Üdv mindenkinek!
Mivel egy JD 965H kombájnon a motrot kellene megbontani hozzávaló javítási dokumentációt(adatot a szelephézag beállításról, a fej és hajtókar csavarok megszorításáról stb.), vagy hozzáértő embert keresek.
A motor turbós, talán 150 lóerős, és ha igaz 6359 a tipusa.
A segítséget előre is köszönöm.smile surrender

Nincs profilkép
#11464 Rocsli
2012-11-04 23:13:21

Válasz #11465. hozzászólásra

6110 se. A többi rendben van.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Digitális átállás: "Pénz, paripa, fegyver" adott
Digitális átállás: "Pénz, paripa, fegyver" adott
A precíziós gazdálkodás elkerülhetetlen, de ki és hogyan segít elindulni?
A talajfertőtlenítés alfája és ómegája napraforgóban
A talajfertőtlenítés alfája és ómegája napraforgóban
A napraforgó az egyik legfontosabb termesztett növényünk.
Weimar motor eladó
Weimar motor eladó

80.000 Ft

Szerelt kombájn kerék 23, 1-26-as méretben eladó (250.000 Ft /db)
Szerelt kombájn kerék 23, 1-26-as...

250.000 Ft

420/85R38 16.9R38 Firestone Performer 85 Extra TL 144D/141E
420/85R38 16.9R38 Firestone Performer 85...

247.000 Ft

Asztalemelő munkahenger eladó John Deere WTS -hez
Asztalemelő munkahenger eladó John Deere...

200.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]