Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak644 FtBenzin árak625 FtEUR416.32 FtUSD400.8 FtCHF443.07 FtGBP501.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
természetesen a lényeget nem mutatták, a fülkét belülről mert a különbség. Vagyis hogy nincs mert szinte ugyanaz mint a 30-asé. Azonkívül persze nem tudom hogy szivattyú gondolom kisebb e rajta stb, lehet motor vezérlés "butább" de én is kíváncsi lennék ha valaki tételesen tudna nyilatkozni... Motor háztető ugyanaz rajta az látszik
Ma kipróbáltam egy 230le R-est...már amennyire lehetett,mert a földön alig bírta vonszolni magát a horsch vetőgéppel,jött is a szervíz és állítólag kalibrálni kell a váltóját...aztán mindjárt a kormány is elment,alig reagált tekerni kellet rendesen,de erre gőze sem volt a szervízesnek...szerintem még most is keresik mitől,lehet azért mert belelültem? A gép tele van telejesen felesleges dolgokka,ilyen pl a menetsebbesség arányos kormányzás,vagyis ha igen lassan mész akkor egy kis mozdulatra igen nagyot fordul(na)...a fülke jóbb oldalán már megszokott kezelőelemeket mind beépíteték a kartámaszban és innen lehet vezérelni pl a rádió hangerejét stb,továbbá beépitetek egy joystikot,ha valaki homlokrakót akana felrakni rá alapból benne van az automata kormányzás meg hasonlók...engem nem gyözőt meg,iiiilletve aról nagyon is,hogy ilyen bonyolult koloncot nem vennék a nyakamba,még ha szép is és az is biztos ilyent majd használtan sem sokan mernek majd venni...Ez "mutatványos" traktor különben 130000euroba került,ötven üzemórával kint Németországban, plusz a gázolaj mert lábon hozták haza...De mivel a világ egyik legrendesebb ember tulajdonában van,ezért kívánok neki a géphez sok örömöt és szervíz(es) mentes üzemórákat
Akassz mögé egy akét és had izzadjon.Ha jó a motor nem lehet baja.Ha meg szar akkor most dögöljön meg amíg van rá garancia.Nálunk annyiról szólt a bejáratás hogy hazajött Bajáról a gép lábon,utána meg kapta a condort.8000 üóval adtuk el és semmi baja nem volt az állapotfelmérésen.
S íme jön hát az új 6M széria, vajon ezek is 70 ezer eurótól fognak kezdődni??? bízom benne, hogy felveszi a 6030-as premium ár/érték arányát!
A bemutató videó:
http://www.youtube.com/watch?v=o7Dc1CijMlg
Senkinek nem volt ilyenbe része? Ha furikázni fogok a faluba akkor meg megpecsételnek egy buszke szoval ami nem hiányzik Na de komolyan lehet hinni nekik hogy mehet a szántás? Mert szerintem is inkább eloszor konyebb munkába kéne egy kicsitt bejáratni.
Mikkor lehet terhelni egy uj traktort(6830pr)? Mert azt mondják hogy rogton lehet terhelni ezek a motorokat nem kell bejáratni. Szerintetek mehet rogton egy konyebb szántás vagy inkább csak vetés? Tik hogy csináltátok? csinálnátok?
Volt gond már a 20-assal is, én is a 10-esre szavaznék! Mondjuk bármelyik márkára igaz, hogy az idő múlásával mindig képesek alulmúlni magukat, csak az nem mindegy, melyik milyen magasról indul!
a 20ashoz még 11 db-os javító készlet van, tehát szerelhető, akkor ezek már egyben cserélendő lenne? Ez a tuti üzlet... Nekünk olyan esetünk volt egy faster márkájú gyorscsatival hogy nem vette be az ellen részét, mert nem ment annyira hátra mint kellett volna. 2 is ilyen egy gépen.
A gumi gyűrű mellett kell lenni egy másik gyűrűnek is ami peremes kemény műanyag, azt is érdemes cserélni, kicsit szöszölős meló kivenni régit belőle....
Cserélned kell benn a tömb-ben kis gumi gyürüket..Filéres portéka az egész az SKF-ben könyedén beszerezhetö máskülömben mire meg álsz akár 10-20 liter olajad is el tud folyni..
Segítség kellene 6930pr kihelyezett köreiből munka közben csepeg folyik az olaj ha kíhúzom a csatlakozót és működtetem spriccol az olaj koszt szenyneződést nem látok alatta.A gépbe 2000 üzemóra sincs és ezek a körök alig voltak használva.
Ide irod a sűket dumádat aztán csak akkor láttál john deere-t amikor elment a házatok előtt aztán elkeztél matyizni rá!! aztán kimered még irni hogy más irkál a nevedbe????? látom azért elszégyelted magad!!!!!
Válasz #11299. hozzászólásra
Hol is vetted az Autopwr odat?
Miért is kellene nyilt lapokkal játszani?
20000-et kicsikarni?
Ki akarja és miért lesöpörni a másikat?És minek is lesöpörni?Minek is ameddig saját maguk alatt Sthilezik a fát?
Árakat szeretnél?Kérj a kereskedődtől.
-és persze mindig mindennek az árát lehet betolni fokozatosan....... illetve fokozat mentesen is hehee
-elvégre ha én vagyok a legfaszább meg legolcsóbb legbecsületesebb firma a porondon akkor oda is merek ......ni az asztalra
hánem????
meg lesöpörni az ellent
-elvégre mögöttem a tudás a hatalom meg a tartalom
-és persze a dicsőség is majd ha beszimpatizál velem a sok paraszt aki végre idén vehet RRRS-t HMMMM......
itt már csak nyilt lapokkal lehet 20000eseket kicsikarni a dzsipósoktul hehe
25046 hozzászólás
Válasz #11345. hozzászólásra
természetesen a lényeget nem mutatták, a fülkét belülről mert a különbség. Vagyis hogy nincs mert szinte ugyanaz mint a 30-asé. Azonkívül persze nem tudom hogy szivattyú gondolom kisebb e rajta stb, lehet motor vezérlés "butább" de én is kíváncsi lennék ha valaki tételesen tudna nyilatkozni... Motor háztető ugyanaz rajta az látszik
Ma kipróbáltam egy 230le R-est...már amennyire lehetett,mert a földön alig bírta vonszolni magát a horsch vetőgéppel,jött is a szervíz és állítólag kalibrálni kell a váltóját...aztán mindjárt a kormány is elment,alig reagált tekerni kellet rendesen,de erre gőze sem volt a szervízesnek...szerintem még most is keresik mitől,lehet azért mert belelültem? A gép tele van telejesen felesleges dolgokka,ilyen pl a menetsebbesség arányos kormányzás,vagyis ha igen lassan mész akkor egy kis mozdulatra igen nagyot fordul(na)...a fülke jóbb oldalán már megszokott kezelőelemeket mind beépíteték a kartámaszban és innen lehet vezérelni pl a rádió hangerejét stb,továbbá beépitetek egy joystikot,ha valaki homlokrakót akana felrakni rá alapból benne van az automata kormányzás meg hasonlók...engem nem gyözőt meg,iiiilletve aról nagyon is,hogy ilyen bonyolult koloncot nem vennék a nyakamba,még ha szép is és az is biztos ilyent majd használtan sem sokan mernek majd venni...Ez "mutatványos" traktor különben 130000euroba került,ötven üzemórával kint Németországban, plusz a gázolaj mert lábon hozták haza...De mivel a világ egyik legrendesebb ember tulajdonában van,ezért kívánok neki a géphez sok örömöt és szervíz(es) mentes üzemórákat
Válasz #11339. hozzászólásra
Akassz mögé egy akét és had izzadjon.Ha jó a motor nem lehet baja.Ha meg szar akkor most dögöljön meg amíg van rá garancia.Nálunk annyiról szólt a bejáratás hogy hazajött Bajáról a gép lábon,utána meg kapta a condort.8000 üóval adtuk el és semmi baja nem volt az állapotfelmérésen.
Válasz #11341. hozzászólásra
Impozáns, mint a legtöbb John Deere promo video...
Szerintem olyasmi árazás lesz, mint az 5000R és 5000M szériák között, hogy pár csokoládéval alá lesz árazva. Vagyis logika ezt diktálná.
Válasz #11337. hozzászólásra
Jól be kell járatni, hogy mindenki tudja hogy új izomcsoport érkezett a faluba... felénk is így szokás
Válasz #11341. hozzászólásra
Mi lesz a külömbség az R és az M széria között??
Válasz #11339. hozzászólásra
Az első 100 órában 80%-nál jobban ne pörgesd/terheld (tehát mondjuk egy vagy két fokozattal lassabban szántasz, mint amit bírna), aztán hajrá!
S íme jön hát az új 6M széria, vajon ezek is 70 ezer eurótól fognak kezdődni??? bízom benne, hogy felveszi a 6030-as premium ár/érték arányát!
A bemutató videó:
http://www.youtube.com/watch?v=o7Dc1CijMlg
Válasz #11339. hozzászólásra
jól megköll pezsditeni a gépet a közúton vrmmmmmmmm
iránylasvegas!
Senkinek nem volt ilyenbe része? Ha furikázni fogok a faluba akkor meg megpecsételnek egy buszke szoval ami nem hiányzik Na de komolyan lehet hinni nekik hogy mehet a szántás? Mert szerintem is inkább eloszor konyebb munkába kéne egy kicsitt bejáratni.
Válasz #11336. hozzászólásra
Ilyen élményben még nem volt részünk..
Válasz #11336. hozzászólásra
Elöszőr is végig járnám a falu minden utcáját...naponta többször,utána meg a környéket...csakúgy könnyedén,tudoood olyan "légies" elsőhíddal
Mikkor lehet terhelni egy uj traktort(6830pr)? Mert azt mondják hogy rogton lehet terhelni ezek a motorokat nem kell bejáratni. Szerintetek mehet rogton egy konyebb szántás vagy inkább csak vetés? Tik hogy csináltátok? csinálnátok?
Válasz #11334. hozzászólásra
Ha szerencséd van akkor rúzsos.... ha meglesed .....
vlm kitésmacától
oder takaritónőcitül ---------
használták azt rendesen nyugiiiiii
Válasz #11333. hozzászólásra
ÚJ
Válasz #11330. hozzászólásra
Nem kevesen használhatták a 12 év alatt mi?
Válasz #11331. hozzászólásra
Mindent lehet, de ez nem nem abból állna, hogy rádugom a laptopot/tunningdobozt oszt' kész. Ott rendesen az adagolót kellene okosítani.
Korzo, vagy valaki, aki otthon van a témában!
Jd 6110-est fel lehet húzni valahogy egy 6210-es vagy 6310-es szintjére? Lóerőre gondolok természetesen!
Kaptam
Válasz #11324. hozzászólásra
Nekünk azért azzal is akadtak gondok,igaz nem sok de sokba fájt
Volt gond már a 20-assal is, én is a 10-esre szavaznék! Mondjuk bármelyik márkára igaz, hogy az idő múlásával mindig képesek alulmúlni magukat, csak az nem mindegy, melyik milyen magasról indul!
eddig szerintem a 10-esekkel volt a legkevesebb gond!!!
Válasz #11324. hozzászólásra
és az új 6R ugyanolyan rossz mint a 30as? Szerintem nem a 20as volt a legjobb vagyis nem a miénk...
egy JD 5090m mennyit bír elcipelni magaután?
egy 4m-es vetőgép 1200kg + 500-600kg vetőmaggal még elbírna ha jól fel van súlyozva az eleje?
Válasz #11320. hozzászólásra
Mindíg is mondtam, hogy a 20-as Prémium volt a legjobb
Nmetudom mennyi lehet!Szerencsére eddig még semmi baja nem volt a gépnek.
Válasz #11321. hozzászólásra
És az árát még nemis tudod--NA akkor mit fogsz majd mondani ha közlik veled menyibe is kerül!!
Igen dehát az durva azért hogy egy gumigyűrüért venni keljen egy gyorscsatlakozót.vagy akkor megcsinálhatták volna precízebre. Ráteszem az MTZ-ét
Válasz #11316. hozzászólásra
a 20ashoz még 11 db-os javító készlet van, tehát szerelhető, akkor ezek már egyben cserélendő lenne? Ez a tuti üzlet... Nekünk olyan esetünk volt egy faster márkájú gyorscsatival hogy nem vette be az ellen részét, mert nem ment annyira hátra mint kellett volna. 2 is ilyen egy gépen.
Válasz #11318. hozzászólásra
Próbáld ki helyettesíteni ! Lehet olcsóbb !
Nem! Hívtam a szervizest azt mondta az újak már ilyenek a régiek még szétszedhetőek voltak.
Válasz #11316. hozzászólásra
Nem támadható hátúról ?
Most szedtem le a gépröl és nem lehet szétszedni szerintem préselve van.
Válasz #11314. hozzászólásra
A rajzon látszik a tömítő felület meg szűnt és ezért szivárog !
Drisa nem azokkal van probléma hanem bentebb van a gond!
csatlakozás nélkül is folyik ha működtetem.
Válasz #11310. hozzászólásra
A gumi gyűrű mellett kell lenni egy másik gyűrűnek is ami peremes kemény műanyag, azt is érdemes cserélni, kicsit szöszölős meló kivenni régit belőle....
Válasz #11309. hozzászólásra
kb 160cm.. de miért fontos ez anyira?? Szerintem az átlagosan elterjedt gépek közül talán az egyik leg magasabra emeli a vágóasztalát!!
Válasz #11310. hozzászólásra
Cserélned kell benn a tömb-ben kis gumi gyürüket..Filéres portéka az egész az SKF-ben könyedén beszerezhetö máskülömben mire meg álsz akár 10-20 liter olajad is el tud folyni..
Segítség kellene 6930pr kihelyezett köreiből munka közben csepeg folyik az olaj ha kíhúzom a csatlakozót és működtetem spriccol az olaj koszt szenyneződést nem látok alatta.A gépbe 2000 üzemóra sincs és ezek a körök alig voltak használva.
Üdv. 2266 JD kombinak hánymétet a max vágási magassága teljesen felemelve NAS napraforgóaztallal
Válasz #11307. hozzászólásra
ha temondod mátyáskám
Válasz #11306. hozzászólásra
Ide irod a sűket dumádat aztán csak akkor láttál john deere-t amikor elment a házatok előtt aztán elkeztél matyizni rá!! aztán kimered még irni hogy más irkál a nevedbe????? látom azért elszégyelted magad!!!!!
Válasz #11305. hozzászólásra
Mivanitt?
A büdös kölök megint irkált a nevembe?
figyelj sasolj igen....... fejni a parasztot idén sok a pize megint
Válasz #11304. hozzászólásra
Majd odafigyelek.
Válasz #11303. hozzászólásra
vigyá mer kitebácsi feléled azténn lesz hamhammmmmmm
Válasz #11302. hozzászólásra
Azok.
Válasz #11301. hozzászólásra
debeszarik vagytok MINDEN
Válasz #11299. hozzászólásra
Hol is vetted az Autopwr odat?
Miért is kellene nyilt lapokkal játszani?
20000-et kicsikarni?
Ki akarja és miért lesöpörni a másikat?És minek is lesöpörni?Minek is ameddig saját maguk alatt Sthilezik a fát?
Árakat szeretnél?Kérj a kereskedődtől.
-és persze mindig mindennek az árát lehet betolni fokozatosan....... illetve fokozat mentesen is hehee
-elvégre ha én vagyok a legfaszább meg legolcsóbb legbecsületesebb firma a porondon akkor oda is merek ......ni az asztalra
hánem????
meg lesöpörni az ellent
-elvégre mögöttem a tudás a hatalom meg a tartalom
-és persze a dicsőség is majd ha beszimpatizál velem a sok paraszt aki végre idén vehet RRRS-t HMMMM......
itt már csak nyilt lapokkal lehet 20000eseket kicsikarni a dzsipósoktul hehe
ide 1 Jokert Hodolits
Válasz #11298. hozzászólásra
Héjj jú térjünk a lényegre
Sok itt a melléduma
évek óta
ha szijjelhullik az autopóverom azt mennyiért adod waze???
ezek az adatok kellenek ide nem a maszlag ----