Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Nyomasek Bobo #23719. hozzászólásáraIlyen van rajta.Ha nem találok párját,ezt le kell nyisszantani.Az újabb JD-en van valahol,ahol széthúzzák,és ez passzol rá.Az enyémen nincs.Igaz,a 10 pólusból,ha jól emlékszem 6 vagy 7 van bekötve.
Fronttartály világítást,meg lehet oldani úgy,hogy a 6 eres csatlakozó helyére egy világítás kapcsolót tenni,arra egy 2 pólusú 12 V dugaljt.Valami ilyet,Erről menne az áram.
Válasz picus #23713. hozzászólásáraErre egy megoldás van!
Kezd mindig a második próbálkozással!
Sajnos ez ilyen, nem kell mindig válaszokat keresni, működik és kész!
(Szerintem az enyém él is ilyenkor valamiért marhára megnő az áramfelvétel, hogy miért az passz! De nem is kerestem még az okát!)
Válasz picus #23709. hozzászólásáraNekem 4755 mókázik kissé hasonlóan, forgatni lassan kezd , aztán felpörög!
Nem mindig és nem csak hideg még meleg motornál!
Mondjuk ez felújátva nem volt, úgyhogy arra gyanakszok, hogy valamiért nem oké a kontakt, vagy fene tudja!
Válasz bandigh #23705. hozzászólásáraKoszonom a valaszt! De peldaul reggeli inditasnal semmi problema de napkozben ha meg allitom es egy 5 perc mulva akarom inditani akkor mar lassan teker mindha valami levenne az aramot!! Onindito gelvan ujjutva sot mar ujat is vettem es azzalis ugyan ezt csinalya de ha pl meg allitom es akkor nyomba probalom gyujtani akkor indul pocre!! Es nem kapom mi a hiba :(
Válasz bandigh #23705. hozzászólásáraJa, néha elég egy kis drótkefe, ne adj Isten "smirgli", vagy ahogy felénk hívják a csiszoló papírt-vásznat a genetikailag hiperpigmentáltak "mírzsli"!
Válasz picus #23703. hozzászólásáraEz ha rossz, akkor nem is teker, csak ha megütögeted. Emiatt nem teker lassan szerintem. Az önindítót ujittasd fel, sarukat/vezetékeket átnézed, próbából beleteszel egy jó aksit, és indulnia kell
Elnezest kerek, a gep tipusa John deere 6506 eskepet nem tudok feltolteni de itt van acikk szam RE164448 koszonom eloreis ha valaki tud segiteni,h ez a cikkszamu alkatresz mireis szolgal. Tovabbi szep napot mindenkinek
Válasz picus #23698. hozzászólásáraFotó vagy cikkszám, mert ilyen kuty (kütyü?) ezt szerintem így egyikünk sem érti!
Sok dolog miatt lehet, hogy hol jól, hol meg gyengén forgat!
Test kábel fel van lazulva pl!
Gép pontos típusa?, Hátha akkor valaki tapasztalt már ilyet, akinek ugyan ez vagy ehhez közeli típus van!
Sziasztok tudna valaki segiteni,hogy az onindito vegere ravan fogatva egy kuty es azt irja ra az alkatresz katalogus,h gyujtasi relle,h az mireisszolgal?? Mivel a traktorom nehe nagyon lassat hajt!!:(
Válasz Mf-es? #23692. hozzászólására6910ben cseréltünk, sajnos szerintem nem voltam ott a műveletnél, így nagy okosságot nem tudok, de ahogy rémlik 1 nap megvolt, túlzottan célszerszámot sem igényelehett, mert akkor az megragadt volna jobban az lékezetemben!
Szóval szerintem semmi ördöngősség!
Válasz Mf-es? #23689. hozzászólásáraA hivatalos adatok alapján annyit szállít amit írtam, nem az a lényeg? Van kétféle szivattyúval, ez a nagyobb, ennyit szállít. Gondolom padlógázon.
Válasz Mf-es? #23687. hozzászólásáraA traktor szivattyújára gondolsz? Én 96,1 L/perc adatot találtam. De amúgy fordulat*cm3, kérdés hogy mennyit fordul
Válasz robinson #23685. hozzászólásáraKupakot még nem cseréltem,de még azt megpróbálom,bár nem sok reményt fűzök hozzá....Tudja valaki hogy mennyi a megengegedd legnagyobb nyomás a hűtőrendszerben??0,7 bar körül van?
Válasz tamas320d #23675. hozzászólásárakupakot cseréltetek a kiegyenlítőn?
mert, ha a műanyag tartály elfárad 10 év alatt, akkor a műanyag kupak is elfáradhat, ha nem is látszik rajta semmi.
Válasz robinson #23672. hozzászólásáraSzia vizpumpa müanyag lapátos és az elszokott repedni és leválik darabokba. De le kell bontani mert kintről nem lehet megállapitani ugy hogy megpörgeted kézzel. Azt nézd meg mielőtt nagyobb megbontáshoz kezdessz.
Válasz Mf-es? #23677. hozzászólásáraElnézést kérek, hogy bele merek böfögni, de mi nem világos, ha már ilyen táblázatod van hozzá? DF1: 43,5 liter legyen percenként legalább 130 bár nyomással...
Válasz robinson #23672. hozzászólásáraJD motoros Claasnál volt hasonló bajom, nekem azzal kezdődött, hogy a kiegyenlítő tartály is elrepedt.
A szervizes súgott, hogy cseréljem ki a három termosztátot, és jó is lett.
Válasz robinson #23672. hozzászólásáraSzia,6930 PR ugyanezek a tünetek,termosztátot cseréltünk nem oldotta meg a problémát,én is hf tömitésre gondolok...
Válasz robinson #23672. hozzászólásáraIgaz nem traktor meg nem is diesel,de nekem utónál volt hasonló. Többszöri fejtömítés csere fej nyomáspróbázás után jött rá egyik mester hogy a hűtőradiátor bilincsénél levegőt bír szívni. A mai napig nem értem miért nem kifelé nyomta ott a hűtővizet. Szóval én leengedném belőle a vizet és megnyomatnám 1 bár levegővel, hátha nálad is hasonló kis gond lesz.
6330PR traktor szép lassan, de folyamatosan dolgozza ki a hűtőfolyadékot a tágulási tartály kupakon keresztül, 2 éve cseréltem tartályt, de kupakot nem. Ha megvan a folyadék a gép nem melegszik, nagy terhelésen sem, de ha már eleget kinyomott, akkor minimális terhelésnél is.
Motor rendesen eléri az üzemit, fűtés is ok.
Amikor leveszem a kupakot pesszeg, tehát valami nyomást tart, sérülés nem látszik rajta.
Ez a kupak szívat vagy valamelyik termosztát akadozhat a 3-ból?
Járt már így valaki?
Válasz uff #23660. hozzászólásáraautopower és quad, vagy autoquad és powerquad váltókra gondolsz?
powerquad és autoquad közt csak annyi különbség van, hogy utóbbi váltókarján van egy plusz gomb, amit megnyomva tudja automatán váltani a 4 powert. Nem gondolom, hogy ez nagy hibaforrás lenne
autopower meg fokozatmentes váltó a Jd-nél (hívják még IVT-nek is), nekem ezzel nincs tapasztalatom, de túlnyomórészt ez hal meg korábban, de hallani 10 ezer+ órásokról is belőlük.
25068 hozzászólás
Válasz Nyomasek Bobo #23719. hozzászólására
Ilyen van rajta.Ha nem találok párját,ezt le kell nyisszantani.Az újabb JD-en van valahol,ahol széthúzzák,és ez passzol rá.Az enyémen nincs.Igaz,a 10 pólusból,ha jól emlékszem 6 vagy 7 van bekötve.
Válasz Mf-es? #23717. hozzászólására2db 5ös esetleg???
Ha jól latom a TE connectivity 6ig gyártja...
Fronttartály világítást,meg lehet oldani úgy,hogy a 6 eres csatlakozó helyére egy világítás kapcsolót tenni,arra egy 2 pólusú 12 V dugaljt.Valami ilyet, Erről menne az áram.
Válasz Gazda 59 #23696. hozzászólásáraNéztem,nem árulnak.
De azert koszonom mindenkinek a jo akaratokat ,h probaltatok segiteni ;)
Válasz A.I. #23714. hozzászólására:))) van egy ijen is ;)
Válasz picus #23713. hozzászólásáraErre egy megoldás van!
!
Kezd mindig a második próbálkozással
Sajnos ez ilyen, nem kell mindig válaszokat keresni, működik és kész!
(Szerintem az enyém él is ilyenkor valamiért marhára megnő az áramfelvétel, hogy miért az passz! De nem is kerestem még az okát!)
Válasz mtz1221 #23711. hozzászólásáraEs nehezen hajcsa meg es masadszori probalkozasra mar megy rendesen!! Nem tudom mi lehet a problema :(
Válasz mtz1221 #23711. hozzászólásáraDe akkor hidegen es melegennis ugyan ugy kellenehajtania nem??:(
Válasz picus #23709. hozzászólásáraNehogy a motor akarjon hajtókar csapágyas lenni.![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz picus #23709. hozzászólásáraNekem 4755 mókázik kissé hasonlóan, forgatni lassan kezd , aztán felpörög!
Nem mindig és nem csak hideg még meleg motornál!
Mondjuk ez felújátva nem volt, úgyhogy arra gyanakszok, hogy valamiért nem oké a kontakt, vagy fene tudja!
Válasz bandigh #23705. hozzászólásáraKoszonom a valaszt! De peldaul reggeli inditasnal semmi problema de napkozben ha meg allitom es egy 5 perc mulva akarom inditani akkor mar lassan teker mindha valami levenne az aramot!! Onindito gelvan ujjutva sot mar ujat is vettem es azzalis ugyan ezt csinalya de ha pl meg allitom es akkor nyomba probalom gyujtani akkor indul pocre!! Es nem kapom mi a hiba :(
Válasz gcastle #23706. hozzászólásáraerre 0,7 bar van irva....
Válasz bandigh #23705. hozzászólásáraJa, néha elég egy kis drótkefe, ne adj Isten "smirgli", vagy ahogy felénk hívják a csiszoló papírt-vásznat a genetikailag hiperpigmentáltak "mírzsli"!![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz tamas320d #23686. hozzászólásáraW540, 6120R,6140R,7230R mind 1,03 bár a kupak szerint!
Válasz picus #23703. hozzászólásáraEz ha rossz, akkor nem is teker, csak ha megütögeted. Emiatt nem teker lassan szerintem. Az önindítót ujittasd fel, sarukat/vezetékeket átnézed, próbából beleteszel egy jó aksit, és indulnia kell
Válasz picus #23703. hozzászólásáraKonkrétan mi a kérdés?
Válasz RkTomi #23702. hozzászólásáraJo eddig enis rajottem mivel ott irja csak gondoltam,h ennel azer tudtok tobbet mondani rola!:D
Válasz picus #23701. hozzászólásáraCikkszám alapján indítórelé.
Elnezest kerek, a gep tipusa John deere 6506 eskepet nem tudok feltolteni de itt van acikk szam RE164448 koszonom eloreis ha valaki tud segiteni,h ez a cikkszamu alkatresz mireis szolgal. Tovabbi szep napot mindenkinek
Válasz picus #23698. hozzászólásáraLeírhatnád normálisan is a kérdést. Típus , fotó stb.
Válasz picus #23698. hozzászólásáraFotó vagy cikkszám, mert ilyen kuty (kütyü?) ezt szerintem így egyikünk sem érti!
Sok dolog miatt lehet, hogy hol jól, hol meg gyengén forgat!
Test kábel fel van lazulva pl!
Gép pontos típusa?, Hátha akkor valaki tapasztalt már ilyet, akinek ugyan ez vagy ehhez közeli típus van!
Senkinek semmi otlete??
Sziasztok tudna valaki segiteni,hogy az onindito vegere ravan fogatva egy kuty es azt irja ra az alkatresz katalogus,h gyujtasi relle,h az mireisszolgal?? Mivel a traktorom nehe nagyon lassat hajt!!:(
Válasz Mf-es? #23693. hozzászólásáraSzia unixba lehet venni. Nem nagy összeg.
Válasz Mf-es? #23692. hozzászólására6910ben cseréltünk, sajnos szerintem nem voltam ott a műveletnél, így nagy okosságot nem tudok, de ahogy rémlik 1 nap megvolt, túlzottan célszerszámot sem igényelehett, mert akkor az megragadt volna jobban az lékezetemben!
Szóval szerintem semmi ördöngősség!
Válasz Mf-es? #23693. hozzászólásáraÉn annak idején autó bontóban szedtem le egy Fiatról .![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Ilyen csatlakozót,ami 10 pólusú,lehet valahol kapni?
6800 királycsap persely csere,mennyire bonyolult?Elvileg megrendeltem mindent hozzá.Praktikus menete?
Válasz TDavid #23671. hozzászólásáraköszönöm
Válasz Mf-es? #23689. hozzászólásáraA hivatalos adatok alapján annyit szállít amit írtam, nem az a lényeg?
Van kétféle szivattyúval, ez a nagyobb, ennyit szállít. Gondolom padlógázon.
Válasz bandigh #23688. hozzászólásáraIgen,traktor szivattyúra gondoltam.Újabb kérdés,mennyit is fordul a szivattyú.![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz Mf-es? #23687. hozzászólásáraA traktor szivattyújára gondolsz? Én 96,1 L/perc adatot találtam. De amúgy fordulat*cm3, kérdés hogy mennyit fordul![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz gcastle #23679. hozzászólására43 cm3 szivattyú mennyit tud percenként?Hogy számolják a szivattyúk teljesítményét?
Válasz robinson #23685. hozzászólásáraKupakot még nem cseréltem,de még azt megpróbálom,bár nem sok reményt fűzök hozzá....Tudja valaki hogy mennyi a megengegedd legnagyobb nyomás a hűtőrendszerben??0,7 bar körül van?
Válasz tamas320d #23675. hozzászólásárakupakot cseréltetek a kiegyenlítőn?
mert, ha a műanyag tartály elfárad 10 év alatt, akkor a műanyag kupak is elfáradhat, ha nem is látszik rajta semmi.
Válasz gcastle #23676. hozzászólásáraaztán meg ez lesz a következő..
Válasz mtz1221 #23673. hozzászólásárakösz, ezt kipróbálom, csak ki kell találni hol csatlakozok rá a rendszerre
Válasz Gazda 59 #23680. hozzászólásárade, ha a vízpumpa nem forgatna eleget, akkor melegedne a motor, akkor is, ha van benne elég hűtőfolyadék.
Válasz Bárány #23678. hozzászólásáraigen, az nekem is megvolt, ahogy írtam is, kb. azóta csinálja ezt, csak először nem nagyon tűnt fel
Válasz robinson #23672. hozzászólásáraSzia vizpumpa müanyag lapátos és az elszokott repedni és leválik darabokba. De le kell bontani mert kintről nem lehet megállapitani ugy hogy megpörgeted kézzel. Azt nézd meg mielőtt nagyobb megbontáshoz kezdessz.
Válasz Mf-es? #23677. hozzászólásáraElnézést kérek, hogy bele merek böfögni, de mi nem világos, ha már ilyen táblázatod van hozzá? DF1: 43,5 liter legyen percenként legalább 130 bár nyomással...
Válasz robinson #23672. hozzászólásáraJD motoros Claasnál volt hasonló bajom, nekem azzal kezdődött, hogy a kiegyenlítő tartály is elrepedt.
A szervizes súgott, hogy cseréljem ki a három termosztátot, és jó is lett.
Válasz lac* #23651. hozzászólására
Df1 a gép.Akkor mennyi olaj kell neki?
Válasz robinson #23672. hozzászólásáraTeszteld le, például egy ilyennel, vagy ehhez hasonlóval!
Válasz robinson #23672. hozzászólásáraSzia,6930 PR ugyanezek a tünetek,termosztátot cseréltünk nem oldotta meg a problémát,én is hf tömitésre gondolok...
Válasz robinson #23672. hozzászólásáraHengerfej tömítés lesz.
Válasz robinson #23672. hozzászólásáraIgaz nem traktor meg nem is diesel,de nekem utónál volt hasonló. Többszöri fejtömítés csere fej nyomáspróbázás után jött rá egyik mester hogy a hűtőradiátor bilincsénél levegőt bír szívni. A mai napig nem értem miért nem kifelé nyomta ott a hűtővizet. Szóval én leengedném belőle a vizet és megnyomatnám 1 bár levegővel, hátha nálad is hasonló kis gond lesz.
6330PR traktor szép lassan, de folyamatosan dolgozza ki a hűtőfolyadékot a tágulási tartály kupakon keresztül, 2 éve cseréltem tartályt, de kupakot nem. Ha megvan a folyadék a gép nem melegszik, nagy terhelésen sem, de ha már eleget kinyomott, akkor minimális terhelésnél is.
Motor rendesen eléri az üzemit, fűtés is ok.
Amikor leveszem a kupakot pesszeg, tehát valami nyomást tart, sérülés nem látszik rajta.
Ez a kupak szívat vagy valamelyik termosztát akadozhat a 3-ból?
Járt már így valaki?
Válasz uff #23660. hozzászólásáraautopower és quad, vagy autoquad és powerquad váltókra gondolsz?![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
powerquad és autoquad közt csak annyi különbség van, hogy utóbbi váltókarján van egy plusz gomb, amit megnyomva tudja automatán váltani a 4 powert. Nem gondolom, hogy ez nagy hibaforrás lenne
autopower meg fokozatmentes váltó a Jd-nél (hívják még IVT-nek is), nekem ezzel nincs tapasztalatom, de túlnyomórészt ez hal meg korábban, de hallani 10 ezer+ órásokról is belőlük.