Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.34 FtUSD390.63 FtCHF433.46 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Semmi baj nincs a 30-assal, csak a 20-as jobb: jobban fogyaszt és rugalmasabb a motorja*, meg kevésbé érzékeny a hidraulikája. Meg egységnyi pénzből talán jobb választás egy megkímélt, jobban felszerelt 20-as. Pláne 20 Premium vs. 30 Standard viszonylatban.
______________________
*: a 30-ast már érezhetően fojtják a károsanyag kibocsátási előírások.
nem-nem zavarja,csak nincs sok a piacon ilyen traki,talán senki sem akar tőle megválni annyira jó?!Külföldi gép meg nem érdekel,újra festik felmatricázzák,vissza állítják az ü.ó-t.Még a 10-es sem zavar,szerintem a legjobb széria,legalábbis itt a cégnél van 6910-es kettő mindegyik kb 16ezer óránál áll és még nem volt bontva a kuolung,váltó fékek,motoron is csak szelepszár szi.,tömítések,vízpumpa,a 6930-ason újkorában turbó csere,olajfogyasztás,stb.Szóval jók a 10-esek is,de nincs egyik szériából sem,kevés üórával.
Ne a legolcsóbbat (LightBar, StarFire 300 antenna). A többiből bármelyik jó, mert fejleszthetőek, azaz úgy tudsz feljebb lépni (plusz kiegészítőket, szolgáltatásokat hozzáadni), hogy nem kell kidobni semmi olyat, amit már egyszer megvettél.
énis szeretnék kérdezni valamit hogy jóllene egy jd sorvezetőt beszerezni csak nemtudom hogy milyet és hogy milyenek az árak kérlek titeket segítsetek nekem
Ismerem a 6920-ast,dolgoztam vele 2 szezont,meg aratok egy WTS9660 Hillmasterrel 3 éve,tudom mit tudnak a jd-k,azért is csak jd veszek,de a 4hengeresekről nincs tapasztalat.100-110 LE elég volna,mindenre kellene.
Üdv.Van vkinek tapasztalata 6330,6430-as johniról?Vásárlás előtt állok,bármilyen tapasztalat,tipp,tanács érdekel.Esetleg vki tud ilyen trakit eladót kérem jelezze.Még a 20-as széria is érdekel.Csak njó állapotú érdekel!Köszi-köszi.
Értem én 17 évet töltöttem el idáig kombájnozással volt egy két sztár masina mit (tesztelhettem-hajtottam) De nem minden a gépen múlik.....sok múlik a kezelőn,a gép beállításán,ésszerű kihasználásán. Sajna a demónak nem a vakításról kellene szólnia, mert ha vissza nyal a fagyi, akkor nincs mit magyarázkodni. Hidd el van itt 30 éves morzsoló ésszel megy a mester és szép munkát csinál ! Az eszetlen demós pedig elbaltázza a boltot !
Te nem vagy lázas véletlenül??? Meg kellene mérni nincs e véletlenül hö emelkedésed mert össze vissza beszélsz.. ha nem tünt volna fel-- legalább én szólok!!!!!
Mindenkinek más a tapasztalata de a john deere szemembe nem kombájn hanem mindig is a legjobb traki marad . Kombájn az a Claasnál kezdődik és végződik. Bocs ha ezt ebbe a topicba ki mertem írni :D
ha-ha itt a jonik után vannak zöld csíkok pedig nem is esett,de számoljatok már 200kg-al vetünk,ha elszórsz 50 kg-ot ,a 1,5 méter a kombájn alatt sűrübb mint a vetés ,tehát csúnya
Ha egy mázsa lett volna akkor azt mondom hogy semmi gond.Nincs az a kombájn ami nem hagy el.Főleg amikor nem is 3-5 tonna körülit arat.De az nem 1 hanem 4 mázsa is volt.Kijött az üzletkötő érdeklődni hogy mi a helyzet megmutattuk a tarlót elkezdte fogni a fejét elnézést kért és elment.8 tonnás búzában szerintem nem lehet 7-8 km/hval rohangálni.Ráadásul hozott egy 660 as asztalt.Azzal meg egy 300 ló fölötti kombájnt nem tud leterhelni, csak rohanni tud.De 1 faluval odébb a 2.5 tonnásban a tsz es megák közül is kitűnt hogy hol ment.
Hát ez az ha tolja neki akkor megy is ki az anyag az biztos ! De hát ez van....tolni kell (sose azt nézzük mi ment el hanem hogy mi jöhet) Felénk az idővel van a verseny futás,és persze a minőségi áru legyen a magtárba, mivel az többet hoz mint a tarlón hagyott 1 mázsa anyag ! Mindenhol más, ez van el kell fogadni. Éppen úgy mint a kombájn vásárlás....mindenkinek más jön be....DE MÉGIS BEENGEDI a CLAAS morzsolót a táblába ! Hmmmmm fene tudja !
vadmalac80@freemail.hu
Az előzőleg belinkelt képen a bal oldalon található szerkezettel van gond, az eleje és a hátulja látszólag okés, de belül a 4szög alakú tárcsa ami a kardán hajtást viszi át, az csörög zörög. Nem szedtük még szét, mert ha semmit nem lehet hozzá venni, akkor úgyis kuka az egész.
9660i wts tisztábban és negyed annyi árvakeléssel dolgozott mint a 660as lexion.Igaz hogy az egyiknek kell 14 óra 30h-hoz a másiknak elég 12, de azért nem mind egy hogy mennyit hagy el.Jah és 15 litert mutatott hektáronkétni fogyasztásra a claas.Annyit még a jd sem eszik.Mindezt tavaly 8t-s búzában produkálta.
Szia ! Unokatestvéreméknek 9540ese van és én nem nagyo ajánlom :S sárban sztem a classok kidolgozzák, sztem nem dolgozik tisztán és sokat hagy el főleg repcében és búzában, akárhogy állítgatod .
Nem tudja véletlenül valaki, hogy a LUK cégnek van e olyan online katalógusa, amiben traktor márka szerint lehetne keresni kuplung alkatrészeket? Sajnos csak JD cikkszámom van, de javító készlet már nem kapni ez alapján, csak komplett szerkezetet. 2850-esbe kellene, de sajnos a kuplungon lévő számok alapján nem tudják beazonosítani. A LUK saját cikkszámait meg sehonnan sem tudom kideríteni.
pffff ennyiren em vagyok szaki.9660 az idei hulladék évben 8-10 körül evett.amikor ki volt lyukadozva az intercoolercső akkor 15-öt.súlyt holnap írok neked ha addig nem előz meg valalki de csak 9660 ról tudok.
Ha ugyanaz a típusú motor van benne mint a 1188-as morzsolóban akkor hengerfej pakolás szokott lenni (gyenge pont) De lehetnek a körülmények is mivel a morzsolóban az elbaltázott,autómata ventilátor szíj feszítés eltépte a szíjat....ezt a pakolás rosszul tűrte !
Nos kétsoros 22-nél (kijelző),átdolgozott magfelhordó,erősített utánverő tengely. 5-6 ládásak abban is a (különböző motor választék)kb ennyi Volt mind kettő 2066-2264
Sziasztok. Meg tudnátok nekem mondani hogy mi a külömbség a 20-és a 22-es sorozatú kombájnok között, illetve az 56-és 58 között,teljesítmény áteresztőképesség stb. azt tudom hogy ezek 5 ládásak az 5 -ös szám erre utal.
25067 hozzászólás
Válasz #11017. hozzászólásra
Engem a 30-as szériából a négyhengeresek érdekelnek.
Válasz #11015. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Nálunk anno 21000 órával adták el a 4755-öst.Penge gép volt.
Válasz #11016. hozzászólásra
no-no azért a 7_30-asok mindig rosszak,már ami a környéken van 5-6 darab
Válasz #11013. hozzászólásra
Semmi baj nincs a 30-assal, csak a 20-as jobb: jobban fogyaszt és rugalmasabb a motorja*, meg kevésbé érzékeny a hidraulikája. Meg egységnyi pénzből talán jobb választás egy megkímélt, jobban felszerelt 20-as. Pláne 20 Premium vs. 30 Standard viszonylatban.
______________________
*: a 30-ast már érezhetően fojtják a károsanyag kibocsátási előírások.
Válasz #11014. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
Én ma ültem egy 21500 üó-rás 8210- esben!!De úgy járt mint a zsebóra!!!
Válasz #11010. hozzászólásra
nem-nem zavarja,csak nincs sok a piacon ilyen traki,talán senki sem akar tőle megválni annyira jó?!Külföldi gép meg nem érdekel,újra festik felmatricázzák,vissza állítják az ü.ó-t.Még a 10-es sem zavar,szerintem a legjobb széria,legalábbis itt a cégnél van 6910-es kettő mindegyik kb 16ezer óránál áll és még nem volt bontva a kuolung,váltó fékek,motoron is csak szelepszár szi.,tömítések,vízpumpa,a 6930-ason újkorában turbó csere,olajfogyasztás,stb.Szóval jók a 10-esek is,de nincs egyik szériából sem,kevés üórával.
Válasz #11010. hozzászólásra
Miért mi baj van a 30-as szeriaval? Eddig nem volt rajuk panasz. Vagy tudol valamit? Itt nalunk elég sok futt beloluk es hibamentesen.
Válasz #11011. hozzászólásra
Ne a legolcsóbbat (LightBar, StarFire 300 antenna). A többiből bármelyik jó, mert fejleszthetőek, azaz úgy tudsz feljebb lépni (plusz kiegészítőket, szolgáltatásokat hozzáadni), hogy nem kell kidobni semmi olyat, amit már egyszer megvettél.
énis szeretnék kérdezni valamit hogy jóllene egy jd sorvezetőt beszerezni csak nemtudom hogy milyet és hogy milyenek az árak kérlek titeket segítsetek nekem
Válasz #11004. hozzászólásra
![smile closedeyes](/oldforum/images/smiles/closedeyes.gif)
Ha nem zavarja a lelkedet, hogy öregebb, akkor szerintem keress inkább egy jó gazdás, jobban felszerelt 20-as Prémiumot
szerintem egy 90l is megfelelő ha nincs túlsok föld mondom mindenre alakalmas
Válasz #10987. hozzászólásra
Szóval nem a kombájn tehet róla...
Ismerem a 6920-ast,dolgoztam vele 2 szezont,meg aratok egy WTS9660 Hillmasterrel 3 éve,tudom mit tudnak a jd-k,azért is csak jd veszek,de a 4hengeresekről nincs tapasztalat.100-110 LE elég volna,mindenre kellene.
Szia Tibike nekem nincs olyan jd de van egy 5720as és nagyonjókisgép pörgöős 90l 4henger nagyonjó mindenre alkalmas figyelj ha jd veszel nembánodmeg
Üdv.Van vkinek tapasztalata 6330,6430-as johniról?Vásárlás előtt állok,bármilyen tapasztalat,tipp,tanács érdekel.Esetleg vki tud ilyen trakit eladót kérem jelezze.Még a 20-as széria is érdekel.Csak njó állapotú érdekel!Köszi-köszi.
Válasz #10994. hozzászólásra
Elküldtem mind a kettőt. Egyiket sem kaptad meg? Nem jött vissza hibajelzéssel. Nincs tele a postafiókod?
Válasz #10987. hozzászólásra
Értem én 17 évet töltöttem el idáig kombájnozással volt egy két sztár masina mit (tesztelhettem-hajtottam) De nem minden a gépen múlik.....sok múlik a kezelőn,a gép beállításán,ésszerű kihasználásán. Sajna a demónak nem a vakításról kellene szólnia, mert ha vissza nyal a fagyi, akkor nincs mit magyarázkodni. Hidd el van itt 30 éves morzsoló ésszel megy a mester és szép munkát csinál ! Az eszetlen demós pedig elbaltázza a boltot !
Válasz #10995. hozzászólásra
Jó a videó.....de ezt nyilván más gyártó is így tenné. Ezért engem ne ámítsanak ! Beleülök és tolom no majd az megmutatja a lényeget !!!
Moderálási elveink miatt törölve.
Mf-es (3146)
2012-08-02 10:17:05
Válasz #10990. hozzászólásra
![smile cowboy](/oldforum/images/smiles/cowboy.gif)
Te nem vagy lázas véletlenül??? Meg kellene mérni nincs e véletlenül hö emelkedésed mert össze vissza beszélsz.. ha nem tünt volna fel-- legalább én szólok!!!!!
Válasz #10995. hozzászólásra
Hát igen. Én csak arra gondoltam, hogy nem attól jó vagy rossz egy kombájn, hogy szór vagy sem. Hanem az összes többitől.
Válasz #10994. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Épp a választ írtam.
Válasz #10993. hozzászólásra
...............annyival kiegészítve, hogy egy bizonyos % fölött igen, mert, hogy mindenhol van veszteség az tutkó....
Bár ezek nem hitelesek szerintem, mert a JD "magának" csinálta:
http://www.youtube.com/watch?v=P2_LP2ext8g
http://www.youtube.com/watch?v=LKrmqLU8b1s&feature=related
Válasz #10993. hozzászólásra
Küldtem e-mailt!
Nem a kombájn szór, hanem a kombájnos. Szerintem.
Válasz #10990. hozzászólásra![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Jól beszélsz!!!
Mindenkinek más a tapasztalata de a john deere szemembe nem kombájn hanem mindig is a legjobb traki marad . Kombájn az a Claasnál kezdődik és végződik. Bocs ha ezt ebbe a topicba ki mertem írni :D
Nekem azt tanították hogy egy tenyér alatt max 5 szem lehet.Holnap fotózok majd claasos vetést.KEzelő függvénye szinte minden.
Válasz #10987. hozzászólásra
ha-ha itt a jonik után vannak zöld csíkok pedig nem is esett,de számoljatok már 200kg-al vetünk,ha elszórsz 50 kg-ot ,a 1,5 méter a kombájn alatt sűrübb mint a vetés ,tehát csúnya
Válasz #10986. hozzászólásra
Ha egy mázsa lett volna akkor azt mondom hogy semmi gond.Nincs az a kombájn ami nem hagy el.Főleg amikor nem is 3-5 tonna körülit arat.De az nem 1 hanem 4 mázsa is volt.Kijött az üzletkötő érdeklődni hogy mi a helyzet megmutattuk a tarlót elkezdte fogni a fejét elnézést kért és elment.8 tonnás búzában szerintem nem lehet 7-8 km/hval rohangálni.Ráadásul hozott egy 660 as asztalt.Azzal meg egy 300 ló fölötti kombájnt nem tud leterhelni, csak rohanni tud.De 1 faluval odébb a 2.5 tonnásban a tsz es megák közül is kitűnt hogy hol ment.
Válasz #10984. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
(sose azt nézzük mi ment el hanem hogy mi jöhet) Felénk az idővel van a verseny futás,és persze a minőségi áru legyen a magtárba, mivel az többet hoz mint a tarlón hagyott 1 mázsa anyag ! Mindenhol más, ez van el kell fogadni. Éppen úgy mint a kombájn vásárlás....mindenkinek más jön be....DE MÉGIS BEENGEDI a CLAAS morzsolót a táblába ! Hmmmmm fene tudja !
Hát ez az ha tolja neki akkor megy is ki az anyag az biztos ! De hát ez van....tolni kell
Válasz #10982. hozzászólásra
vadmalac80@freemail.hu
Az előzőleg belinkelt képen a bal oldalon található szerkezettel van gond, az eleje és a hátulja látszólag okés, de belül a 4szög alakú tárcsa ami a kardán hajtást viszi át, az csörög zörög. Nem szedtük még szét, mert ha semmit nem lehet hozzá venni, akkor úgyis kuka az egész.
Válasz #10983. hozzászólásra
9660i wts tisztábban és negyed annyi árvakeléssel dolgozott mint a 660as lexion.Igaz hogy az egyiknek kell 14 óra 30h-hoz a másiknak elég 12, de azért nem mind egy hogy mennyit hagy el.Jah és 15 litert mutatott hektáronkétni fogyasztásra a claas.Annyit még a jd sem eszik.Mindezt tavaly 8t-s búzában produkálta.
Válasz #10976. hozzászólásra
Szia ! Unokatestvéreméknek 9540ese van és én nem nagyo ajánlom :S sárban sztem a classok kidolgozzák, sztem nem dolgozik tisztán és sokat hagy el főleg repcében és búzában, akárhogy állítgatod .
Válasz #10981. hozzászólásra
Ha adsz egy e-mail címet, lehet tudok segíteni. Mi kell pontosan?
Így néz ki, de ez valami utángyártott lehet, ráadásul itt is csak kompletten van.
Nem tudja véletlenül valaki, hogy a LUK cégnek van e olyan online katalógusa, amiben traktor márka szerint lehetne keresni kuplung alkatrészeket? Sajnos csak JD cikkszámom van, de javító készlet már nem kapni ez alapján, csak komplett szerkezetet. 2850-esbe kellene, de sajnos a kuplungon lévő számok alapján nem tudják beazonosítani. A LUK saját cikkszámait meg sehonnan sem tudom kideríteni.
pffff ennyiren em vagyok szaki.9660 az idei hulladék évben 8-10 körül evett.amikor ki volt lyukadozva az intercoolercső akkor 15-öt.súlyt holnap írok neked ha addig nem előz meg valalki de csak 9660 ról tudok.
Válasz #10977. hozzászólásra
Fogyasztás? Súly?
Válasz #10976. hozzászólásra
Ha 5 ládás a rostaszekrénnyel sok bajod nem lesz vele.Egyszerű mint a faék.Szalmát szépet hagy maga után sárban elboldogul ikerkerékkel pláne.
Üdv srácok mi a vélemény a JD 9540 WTS kombiról??? Esetleg ismerti valaki ezt a gépet?
http://www.kite.hu/show_used_machine.php?machine_id=1444&lang=hu
Válasz #10973. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Köszi.
Válasz #10957. hozzászólásra
Ha ugyanaz a típusú motor van benne mint a 1188-as morzsolóban akkor hengerfej pakolás szokott lenni (gyenge pont) De lehetnek a körülmények is mivel a morzsolóban az elbaltázott,autómata ventilátor szíj feszítés eltépte a szíjat....ezt a pakolás rosszul tűrte !
Nos kétsoros 22-nél (kijelző),átdolgozott magfelhordó,erősített utánverő tengely. 5-6 ládásak abban is a (különböző motor választék)kb ennyi
Volt mind kettő 2066-2264
Sziasztok. Meg tudnátok nekem mondani hogy mi a külömbség a 20-és a 22-es sorozatú kombájnok között, illetve az 56-és 58 között,teljesítmény áteresztőképesség stb. azt tudom hogy ezek 5 ládásak az 5 -ös szám erre utal.
Válasz #10970. hozzászólásra
Üllepítő pohár szűrő???
Válasz #10968. hozzászólásra
egy próbát megér.