Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD400.32 FtCHF438.4 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
arra kíváncsi lennék. A múlkori 8480as(vagy milyen) ferga, amelyik 7 késes Stromot húzott, kiszakadtak az ikerkerék kapcsai a felniből! A pilóta csak annyit mondott nekem h "műanyag traktor".
Gondoltam,hogy benne van a kezed csak arra gondoltam ,hogy együtt vagytok az SK-ban traktor nézőben ,mert amint mondtad neked is kéne venned végre egy normális traktort,de a fotókat nézve tényleg rád férne mert ez mindig "csak darabokban van"(itt a fórumon)na ja JD-nél ez minden napos dolog a tiedben meg majd most főleg amióta a kezébe adtad
És a miénkben pár száz órával a megvétele előtt teljes motor generál volt. Remélem ez azért arra is rátesz egy kis pluszt. A váltót azt féltjük is piszkosul, ahhoz még nem volt nyúlva soha (kopkopkop).
Válasz #9560. hozzászólásra
24-28 ezer a vége a motornak. a többi munka nehézségen múlik.Ha a féltengely-tok csavarjain éérintetlen a festék,akkor nem volt.jól meglátszik,mert vastag festék van rajta,és lepattog a csavar fejéről is,ha szerelve van.
A véglehajtás is sokat bír,DE ha meg van indulva a cementálás,akkor csere(buzi tengő,bolygókerék),mert lehet nagyonsokáig megy még,de ha a halál előtti állapotban a forgácsok bemennek a váltóba is,akkor a javítás kb a traktor ára.........Ha ez nem következik be,akkor 25 ezer körül 1 rövid motorral,még ki tudja meddig megy. Nem messze van egy 8210,már túl van a 30-on,és megy és megy..............
Mikor vettük azt mondtuk, hogy ha 10 évet dolgozik becsülettel, akkor meg vagyunk vele elégedve, látva, hogy igazából nem nagyon pörgetjük az órát benne így jóval többet kellene neki bírni. Ha normális gazdája volt, akkor 25ezer óra sem gond ezeknek. Vagyis szakik szerint a hajtás legalább annyit kell bírjon.
Utána kellene járnunk nekünk is hogy a hajtást cserélték-e 10-nél vagy maradt a helyén minden mert akkor mi is túl vagyunk már jópár ezerrel rajta.
Válasz #9557. hozzászólásra
Ha "jó gazdája" volt,és mindent megkapott,ami kellett,akkor az még legalább egy 10-est elmegy nagyobb gond nélkül! Pláne ha megnézik a hátulját is....
Ajjajj! 15ért?
Amit ajánlani tudnék neki az az, h nézzem meg a királycsapot h lóg-e, mert ha igen, az kinyírja az elsőhajtás bordástengelyét. Feltéve, ha ugyanolyan, mint a 8300-asé. Aztán, porlasztócsúcs beállítást is javasolnék. Hirtelen ennyi.
Válasz #9546. hozzászólásra
No és akkor miért nem ferga lett???????
Felénk aki meg volt elégedve egy márkával,ott mára olyan az egész flotta! Lásd a barna valrtás cég,amiről vmelyik este beszéltünk a valtrásban.
25046 hozzászólás
Válasz #9592. hozzászólásra
Szerintem ül a monitor előtt,és már 2 db 20 literes kanna vizet megivott,mert FULDOKLIK A RÖHÖGÉSTŐL!
Feco !
A 6930 normál súlyozással mennyit nyomhat ?
Valaki bennfentes azt mondta , hogy 82 q-t...
Lehetséges ez ?
Válasz #9592. hozzászólásra
Két dolgot nem adnék a kezébe :traktort és pénzt ,mert mind a kettőt elbaxa jaaa meg klaviaturát sem,mert azzal meg az csak az idönket baxa el(meg)
Válasz #9594. hozzászólásra
Én még azt is elhittem neki. De tényleg gyanus lehetett volna...
Válasz #9593. hozzászólásra
fenét, ezzel a 15 miskával túllőtt a célon
ha ott 9-et mond, akkor még pörgött volna egy napot a téma...
Válasz #9592. hozzászólásra
Ebből Victor Hugo lesz egyszer... a mezőgazdasági regényíró. De szerintem most kiélvezi a gyümölcsét... valahogy megértem...
Válasz #9591. hozzászólásra
de még egy óra, mire bepötyögi azt a több oldalt
Megjött az érintett
Válasz #9588. hozzászólásra
arra kíváncsi lennék. A múlkori 8480as(vagy milyen) ferga, amelyik 7 késes Stromot húzott, kiszakadtak az ikerkerék kapcsai a felniből! A pilóta csak annyit mondott nekem h "műanyag traktor".
Válasz #9574. hozzászólásra
Gondoltam,hogy benne van a kezed csak arra gondoltam ,hogy együtt vagytok az SK-ban traktor nézőben ,mert amint mondtad neked is kéne venned végre egy normális traktort,de a fotókat nézve tényleg rád férne mert ez mindig "csak darabokban van"(itt a fórumon)na ja JD-nél ez minden napos dolog a tiedben meg majd most főleg amióta a kezébe adtad
Válasz #9586. hozzászólásra
Anno láttam már valahol, hogy a 8030-as ugrált a ferga meg lazán ment
Válasz #9581. hozzászólásra
ááá nem hiszem nem az a fajta
Nekem csak annyi volt a gyanús h a gagyi ferga nem pattogott be a tárcsa előtt, csak a 8110es.
Válasz #9582. hozzászólásra
Sokkot kapott.......
http://www.youtube.com/watch?v=iTiWSkGuNZA
Válasz #9571. hozzászólásra
Válasz #9580. hozzászólásra
Hiába izélsz ...
Itt voltam , de gyanús volt , nem szóltam hozzá...
Válasz #9581. hozzászólásra
szerintem azért nincs itt, mert azóta olyat keres
Válasz #9576. hozzászólásra
És nem szerelmesedett bele?
Válasz #9578. hozzászólásra
Utólag még a.............
Válasz #9576. hozzászólásra
Azt a gépgyilkost bele......egyáltalán közelébe merted engedni a gépednek ??????
Válasz #9574. hozzászólásra
Én gondoltam hogy valami nem OK, azért nem is szóltam hozzá , kivártam...
Válasz #9576. hozzászólásra
Valahogy nem is volt kerek ez a történet....!!
Válasz #9575. hozzászólásra
ferganéző körúton volt aztán beugrott megnézni egy igazi traktort...
Válasz #9574. hozzászólásra
Máté meglátogatott????
Válasz #9569. hozzászólásra
1 csöppet
Válasz #9571. hozzászólásra
De csak idézőjelben derülne ki, mert a Fergába szerelmes...
Válasz #9569. hozzászólásra
Én alább írtam...........................
És még most se hinném!
Válasz #9570. hozzászólásra
Addig jó nektek, míg nem vesz JD-t, mert akkor minden kiderülne a "nagy kultuszról"........
Válasz #9569. hozzászólásra
Pedig már kezdtünk bizakodni
Infóim alapján meg lettünk xopatva............
Válasz #9567. hozzászólásra
Annak még menni kell! De ha nem volt fordítva a hátulja,akkor SOS!
Válasz #9566. hozzászólásra
16800 meg egy kicsi.
Válasz #9563. hozzászólásra
Hány az óra??
Válasz #9564. hozzászólásra
Küldtem mail-t.
Tudok olcsón rövid motort is meg véglehajtáshoz alkatrészeket
Válasz #9562. hozzászólásra
És a miénkben pár száz órával a megvétele előtt teljes motor generál volt. Remélem ez azért arra is rátesz egy kis pluszt. A váltót azt féltjük is piszkosul, ahhoz még nem volt nyúlva soha (kopkopkop).
Válasz #9560. hozzászólásra
24-28 ezer a vége a motornak. a többi munka nehézségen múlik.Ha a féltengely-tok csavarjain éérintetlen a festék,akkor nem volt.jól meglátszik,mert vastag festék van rajta,és lepattog a csavar fejéről is,ha szerelve van.
A véglehajtás is sokat bír,DE ha meg van indulva a cementálás,akkor csere(buzi tengő,bolygókerék),mert lehet nagyonsokáig megy még,de ha a halál előtti állapotban a forgácsok bemennek a váltóba is,akkor a javítás kb a traktor ára.........Ha ez nem következik be,akkor 25 ezer körül 1 rövid motorral,még ki tudja meddig megy. Nem messze van egy 8210,már túl van a 30-on,és megy és megy..............
Én így látatlanba annyit tippelek hogy vagy qrva ócsónak kellett lennie vagy elnézett valamit.
Válasz #9559. hozzászólásra
Mikor vettük azt mondtuk, hogy ha 10 évet dolgozik becsülettel, akkor meg vagyunk vele elégedve, látva, hogy igazából nem nagyon pörgetjük az órát benne így jóval többet kellene neki bírni. Ha normális gazdája volt, akkor 25ezer óra sem gond ezeknek. Vagyis szakik szerint a hajtás legalább annyit kell bírjon.
Utána kellene járnunk nekünk is hogy a hajtást cserélték-e 10-nél vagy maradt a helyén minden mert akkor mi is túl vagyunk már jópár ezerrel rajta.
Válasz #9557. hozzászólásra
Ha "jó gazdája" volt,és mindent megkapott,ami kellett,akkor az még legalább egy 10-est elmegy nagyobb gond nélkül! Pláne ha megnézik a hátulját is....
Válasz #9555. hozzászólásra
Az már nálam is, néhány ezerrel már túlléptem.
Válasz #9553. hozzászólásra
Igen az eleje ugyanolyan. Azt ott szorgalmasan illik zsírozni. Azért bízok hozzá hogy jót vett ha már ennyit adott érte.
Válasz #9553 hozzászó
A Tied kivolt????
Válasz #9553. hozzászólásra
Ugyanaz!!!!!!
És esedékes egy véglehajtás fordítás is......
Válasz #9552. hozzászólásra
Válasz #9551. hozzászólásra
Ajjajj! 15ért?
Amit ajánlani tudnék neki az az, h nézzem meg a királycsapot h lóg-e, mert ha igen, az kinyírja az elsőhajtás bordástengelyét. Feltéve, ha ugyanolyan, mint a 8300-asé. Aztán, porlasztócsúcs beállítást is javasolnék. Hirtelen ennyi.
Válasz #9548. hozzászólásra
máskor mesél itt 2-3oldalakat,most meg találjuk ki a dolgokat
Válasz #9550. hozzászólásra
10 fölött.
Válasz #9548. hozzászólásra
Hát, nem volt olcsó. Üóra olyan 5000 körüli?
Válasz #9546. hozzászólásra
No és akkor miért nem ferga lett???????
Felénk aki meg volt elégedve egy márkával,ott mára olyan az egész flotta! Lásd a barna valrtás cég,amiről vmelyik este beszéltünk a valtrásban.