Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.34 FtUSD390.63 FtCHF433.46 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Akkor van egy érzésem, hogy szeretik azokat a gépeket és hogy jók lehetnek. Hiába dúrok alig találok eladót. Nem mintha nagyon kellene, csak piac kutatás
Értem, akkor majd ha ő erre jár. Amúgy szép belső és ahogy mondtadm praktikusabbnak tartom mint a sima kezelő felületet.
Nem tudod véletlen, hogy sok rohangál 6400-6500-ból az országban? Vagy ezt is inkább Hodolits tudja?
Értem. Csak azért mert az egy nagyon szimpatikus és kényelmes dolog az a CommandArm, de 8000 alatt amit láttam eddig egyikben sem volt. Igaz nem most lesz ez nekünk aktuális, csak körül nézek mire számítsak. Eleve 6400-6500-ast itthon nem is nagyon találtam eladót, nem hogy ilyen felszereléssel.
Azt el tudod mondani hogy mennyire gyakran látnak ezek szerelőt?
Csak a 20-asból, és abból is csak a vége felé.
Magyarországon nem nagyon, én németet próbáltam keresni, de ott se sok van. Norvégot találtam többet is, de azok drágák, meg nincs rajtuk légfék...
Nem persze csak láttam már amikor 5fejes VF ekét 8100-as emelt fel...
Ezmeg sokkal nehezebb és ezis messzire nyúlik a géptől nem is kicsit.
7810-es hanyat esne vele
Nálunk már régóta ez nem kérdés... Már szinte mindegy hogy menyit és hogyan csak húzza a vasat a földben!!! Azt Pedig tartósan csak néhány masina viseli...
Na mi van komi!!Csak nem tudsz aludni??? Én meg már ithol vagyok mivel levetkőztettem a KONDORT Elég sok mindent ledobott magáról ezért holnap barkácsolhatok....
Sziasztok!
Én is gondolkodom traki váltásban,de a gázolajár visszariasztott a váltástól!Jelenlegi ewzközállomány a birtokmérettel ,teljesitményekkel paritásban van.elgolkodtató egy nagyobb gázolajzabálót berakni a sorba!
Válasz #9370. hozzászólásra
Csak jó gép az a ferga: a hegyet elhúzza,akár fel is emeli!.......
A gaspardo attila állítólag 3 tonna környéke(nem tok pontosat) és úgy felkapta,mint MTZ az üres "kalodát".......
Válasz #9351. hozzászólásra
Ez a +12-20 ló jól jönne,akkor is megmaradna,ha meg lenne ugrasztva!!!! Ha a modell legkisebbje lenne akkor igen,de NEM!!!!
Egy ilyen volt magánkézben tavasszal minden gond nélküli kíváló állapotban 5,5 millióra lehet lealkudni ,csak egy hibája volt hósszú hídas volt ,de talajra az tökéletes (ez nem kités beszámitásos éjjel nappal hajtótt volt...) és Debrecen mellett volt a gép,profi műszaki embernél...A talajlazítóra viszont nem való a 7810-es ,vagy időben szet szétkapni...
Miért mi baja az Mx-nek konkrétan???...A JD 7810-nek a lehajtásaival van gond az ottani csapágyak nem bírják a Kite tudna erről statisztikát mutatni az alkatrész eladási számokból,de elég ha szolsz egy alkatrészeseknek és mondod hogy 7810 már fejből mondja mit kell hozzá venni pedig a 7810 elég jó lenne mindenkinek...
Nálunk próbára be lett téve, azonnal villogtak a lámpák össze vissza benne amint be lett kapcsolva, pedig a forgalmazó szerint csak akkor avatkozik be ha baj van. Kite szervizes megnézte és azt csinálja hogy az üzemanyag elvárt nyomás megemeli 1120 barra, amit a nyomástartó szelep nem bír mert 5-6 ezer óra után ezek is gyöngülnek. Egy ilyen szelep 80 körül van, csak kérdés ha kicseréled meddig bírja. Így nekem nem kellett....
Van nemmessze egy cég nekik van 8300-as meg egy 6495-ös egyel kisebb mint a mienk.
Együtt dolgozik a két gép, annyi hogy a johni 5fejes kondort húz a ferga meg 4-et.
Az a baj szerintem a 8000-sek sem szeretnék a függesztett rövidtárcsát. Ha egy kis főd rátapad 40mázsa körül peng a súlya.
Nézegettem az amerikai tesztlaboratórium honlapján, a 8110-es vontatva 10km/h körül valami 165 ló körül tud, a 8210-es 185 körül.
A Ferga 10,5-nél 187 lovat tud leadni vontatás közben szóval a 8210-es legalább kéne hogy azt tudja mint emez. demég akkorsem tudom hogyan bírná a hidraulika!?!?!?!?
25067 hozzászólás
Válasz #9418. hozzászólásra
Állítólag az SE széria nem sikerült túl jól,ebben van valami igazság???Én ezt hallottam
Válasz #9417. hozzászólásra
Jó kis masinák! Aki kap egy olyat nehezen akar tőle megválni....
Válasz #9416. hozzászólásra
Akkor van egy érzésem, hogy szeretik azokat a gépeket és hogy jók lehetnek. Hiába dúrok alig találok eladót. Nem mintha nagyon kellene, csak piac kutatás
Válasz #9415. hozzászólásra
6400-6410-6310SE-6320Se sok van az országban!
Válasz #9413. hozzászólásra
Értem, akkor majd ha ő erre jár. Amúgy szép belső és ahogy mondtadm praktikusabbnak tartom mint a sima kezelő felületet.
Nem tudod véletlen, hogy sok rohangál 6400-6500-ból az országban? Vagy ezt is inkább Hodolits tudja?
Válasz #9413. hozzászólásra
Válasz #9412. hozzászólásra
Ezt had mondja meg Hodolits (ez inkább az ő területe :-)
Amúgy ilyen a 6020 PremiumPlus belső:
Válasz #9411. hozzászólásra
Értem. Csak azért mert az egy nagyon szimpatikus és kényelmes dolog az a CommandArm, de 8000 alatt amit láttam eddig egyikben sem volt. Igaz nem most lesz ez nekünk aktuális, csak körül nézek mire számítsak. Eleve 6400-6500-ast itthon nem is nagyon találtam eladót, nem hogy ilyen felszereléssel.
Azt el tudod mondani hogy mennyire gyakran látnak ezek szerelőt?
Válasz #9410. hozzászólásra
Csak a 20-asból, és abból is csak a vége felé.
Magyarországon nem nagyon, én németet próbáltam keresni, de ott se sok van. Norvégot találtam többet is, de azok drágák, meg nincs rajtuk légfék...
Válasz #9339. hozzászólásra
Korzo, ha erre jársz. 6410-6420-6510-6520-ban van commandArm-os? Valami árfekvésről tudsz? Lehet ezekből jót találni a használt piacon?
Válasz #9376. hozzászólásra
Nem persze csak láttam már amikor 5fejes VF ekét 8100-as emelt fel...
Ezmeg sokkal nehezebb és ezis messzire nyúlik a géptől nem is kicsit.
7810-es hanyat esne vele
Válasz #9404. hozzászólásra
Meg a lányával.
Válasz #9405. hozzászólásra
hamá offoltok
meg Feribácsival mint traktoros 10 évig hehehehehehe
Válasz #9405. hozzászólásra
Manapság ez sem elhanyagolható!!! Pláne egy Rába esetében!!
Válasz #9404. hozzászólásra
teli tankkal
Válasz #9403. hozzászólásra
ekével
Válasz #9401. hozzászólásra
Egyáltalán ér e annyit?????????????????????,
Válasz #9401. hozzászólásra
Bruttó ????
Válasz #9400. hozzászólásra
5
Válasz #9399. hozzászólásra
tartom, emelem 4.5
Válasz #9392. hozzászólásra
4-et adok a landiért
Válasz #9396. hozzászólásra
kösz,tudakolj meg mindent még azt is , hogy kivel csalja a feleségét
Válasz #9393. hozzászólásra
A Kondort mi elő sem vettük a Regent már pörgetett folyamatosan több százat idén 32-re ,de nem kellet hózzányúlni...még
Válasz #9389. hozzászólásra
Majd megnézem...
Válasz #9394. hozzászólásra
itt a környéken a szántó traktorok fossák össze magukat,váltó,hid gondok.Mi sem 1500ft-s orbetétet sajnáljuk!
Válasz #9392. hozzászólásra
Nálunk már régóta ez nem kérdés... Már szinte mindegy hogy menyit és hogyan csak húzza a vasat a földben!!! Azt Pedig tartósan csak néhány masina viseli...
Válasz #9384. hozzászólásra
Na mi van komi!!Csak nem tudsz aludni??? Én meg már ithol vagyok mivel levetkőztettem a KONDORT Elég sok mindent ledobott magáról ezért holnap barkácsolhatok....
Válasz #9390. hozzászólásra
Sziasztok!
Én is gondolkodom traki váltásban,de a gázolajár visszariasztott a váltástól!Jelenlegi ewzközállomány a birtokmérettel ,teljesitményekkel paritásban van.elgolkodtató egy nagyobb gázolajzabálót berakni a sorba!
Válasz #9390. hozzászólásra
dobom a linket postán
Válasz #9389. hozzászólásra
hol a videó?nem lelem...
Válasz #9387. hozzászólásra
Válasz #9385. hozzászólásra
Volt ám szlip nem kevés
Válasz #9386. hozzászólásra
Lehet,nincs annyi,nem mértem,a kite-sek mondták!
páros héten gyere,akkor én is felkapaszkodok,ha lehet......
Válasz #9380. hozzászólásra
megyek ha lazább lesz a pálya
Válasz #9382. hozzászólásra
nincs az 3t
9 t az emelőereje lehet számolgatni mit bir emelgetni
Válasz #9383. hozzászólásra
Hello!
Megyek megint dörrentem EDÉT! A jövő héten majd dobok egy-két képet!
Válasz #9382. hozzászólásra
Válasz #9370. hozzászólásra
Csak jó gép az a ferga: a hegyet elhúzza,akár fel is emeli!.......
A gaspardo attila állítólag 3 tonna környéke(nem tok pontosat) és úgy felkapta,mint MTZ az üres "kalodát".......
Válasz #9351. hozzászólásra
Ez a +12-20 ló jól jönne,akkor is megmaradna,ha meg lenne ugrasztva!!!! Ha a modell legkisebbje lenne akkor igen,de NEM!!!!
Válasz #9375. hozzászólásra
gyere le, megnézzük
Válasz #9378. hozzászólásra
Vagy drága, vagy...?Lehet olyan mint a kék 514-es egy helyen..ahol már Te is megfordultál, én meg rosszul mondtam a nevet.
Válasz #9377. hozzászólásra
én tavasz óta figyelem,valamiért nem kelt el azóta..de miért
Válasz #9375. hozzászólásra
3-4 éve is fenn volt, akkor állandóan a kombájnos hirdetést bújtam.
Válasz #9370. hozzászólásra
Hidd el nekem hogy egy 8000es hidraulikája tud annyit hogy felvegyen egy 5mes rövidtárcsát!!! Sztem ne csak fergához adtak el olyat !!!
Válasz #9374. hozzászólásra
erröla gépröl,vagy a gazdájáról van valami infód?
Válasz #9360. hozzászólásra
Egy ilyen volt magánkézben tavasszal minden gond nélküli kíváló állapotban 5,5 millióra lehet lealkudni ,csak egy hibája volt hósszú hídas volt ,de talajra az tökéletes (ez nem kités beszámitásos éjjel nappal hajtótt volt...) és Debrecen mellett volt a gép,profi műszaki embernél...A talajlazítóra viszont nem való a 7810-es ,vagy időben szet szétkapni...
Válasz #9357. hozzászólásra
Miért mi baja az Mx-nek konkrétan???...A JD 7810-nek a lehajtásaival van gond az ottani csapágyak nem bírják a Kite tudna erről statisztikát mutatni az alkatrész eladási számokból,de elég ha szolsz egy alkatrészeseknek és mondod hogy 7810 már fejből mondja mit kell hozzá venni pedig a 7810 elég jó lenne mindenkinek...
Válasz #9348. hozzászólásra
Nálunk próbára be lett téve, azonnal villogtak a lámpák össze vissza benne amint be lett kapcsolva, pedig a forgalmazó szerint csak akkor avatkozik be ha baj van. Kite szervizes megnézte és azt csinálja hogy az üzemanyag elvárt nyomás megemeli 1120 barra, amit a nyomástartó szelep nem bír mert 5-6 ezer óra után ezek is gyöngülnek. Egy ilyen szelep 80 körül van, csak kérdés ha kicseréled meddig bírja. Így nekem nem kellett....
Van nemmessze egy cég nekik van 8300-as meg egy 6495-ös egyel kisebb mint a mienk.
Együtt dolgozik a két gép, annyi hogy a johni 5fejes kondort húz a ferga meg 4-et.
Az a baj szerintem a 8000-sek sem szeretnék a függesztett rövidtárcsát. Ha egy kis főd rátapad 40mázsa körül peng a súlya.
Nézegettem az amerikai tesztlaboratórium honlapján, a 8110-es vontatva 10km/h körül valami 165 ló körül tud, a 8210-es 185 körül.
A Ferga 10,5-nél 187 lovat tud leadni vontatás közben szóval a 8210-es legalább kéne hogy azt tudja mint emez. demég akkorsem tudom hogyan bírná a hidraulika!?!?!?!?