Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.53 FtUSD389.41 FtCHF429.55 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #8812. hozzászólásra
Leveszed a kis fedelet,aztán addig forgatod a bizgentyűt,míg ki nem tudod húzni a váltó kereket. Utána kihúzod a 3 csapot,akkor a kerekek lehullnak,utána kiveszed a seeger gyűrűt,majd lehúzod az egészet a csapágyról. Mikor lenn van,akkor tudod kiszedni a bolygókerekeket. Vissza ugyanígy kerekek bele,az egész fel,utána kell a kerekeket a helyükre pecázni. FIGYELEM a jelölésekre!! (a 3 bolygókeréken) De hidd el hogy nem abban van a baj! Forgasd meg kikapcsolt dobbal,ha akkor is morog,akkor ehhez az egészhez hozzá ne nyúlj!!!!
Szerintem nagy hiba volt olyan alacsony dob fordulatal aratni a retket!!!!!!!! Szerintem a 650-750 lehet a minimum fordulat ami alat már nem csépel normálisan...Igaz kevésbé is töri... De még mindig jobb egy fokal ha töri mert a tört és hántolt szemért is kapsz egy keveset..Mintha cséplési veszteség miat ki megy sok sok becö hátul...!!!!!!
Még mindig visszakanyarodok búza előtt szétszedtem annyira a lassítót hogy levettem a fedelet leeresztettem az olajat és egy mágnes segítségével kivettem azt a kis csapot belőle hogy kijöjjön az átváltó pillempánty.
Ott belenéztünk különösebb nagy problémát nem láttunk.
De ahhoz hogy tovább bontsuk ki kell venni a kereket?
Ott bent volt egy nagy zégergyűrű valszeg azt ha levesszük és akkor már lejön az egész hóbelevanc?
Még a repcében is 700-al pörgött ! Ha a növény száraz állapota eléri a kritikus törési-pattanási értéket. Akkor gyakorlatilag már a (lepke fing) is lerendezi ! így a gépen hát csak némi apró finomításokat lehet eszközölni ! Meg kell próbálni elkapni a megfelelő időt ! (repcében a 8-as víztartalom volt a kritikus nálunk) Ilyenkor már az asztalban is látszott a megrepedt burok !
Így van gyakorlatilag le vetkőztetni Aztán mehet a birizga ! Persze kérdés indokolt-e a használata ! Tudom a használatával alacsonyabb fordulat esetén is nagyobb átfogási szöget+plusz előfeszítet szíly állapotot lehet elérni a variátornál. De a flottában évekig dolgozott 1 nem lassítóval szerelt masina,tökéletesen dolgozott nem volt vele probléma ! Még (alacsony fordulat)esetén sem állt meg a dob"maci" De hát mi is az az alacsony fordulat mikor a ferdelelvonó,gyártótól függően ! ha csak nem változtatható a fordulata olyan 540 ford/perc körül van ! Ha a dob lassabban forog és az adott növény szára kicsit hát nem eppen ideális (nehezen törik) Akkor már fellép a torlódás !
Válasz #8804. hozzászólásra
De ne csak a dob-szíjat! Jobb bal oldalon mindet,ami az áthajtó tengely-utánrő-n van,mindet.És belazítíni a variátor szíjat is.
Válasz #8801. hozzászólásra
Kapcsold ki a dobot a lassítóban,és forgasd meg úgy.Akkor már annyit ki tudsz szűrni,hogy a dob-csapágy e.ha akkor is csinálja,akkor vadászat. Bocsánat,az előbb nem jól írtam,az alsó variátor belsője volt ki.
Válasz #8801. hozzászólásra
Akkor nem a lassítóban van a hiba. Le kell vetkőztetni a szíjaktól és fogatni,feszegetni.Vagy az előbbi javaslat, az infrás hőmérő egyszerűbb,feltéve ha van!
Hú akkor most mi van!!!
Csak tavaly vettük és ismeretlen a dolog búzába nincs bekapcsolva a lassító és akkor adta ki jobban a hangot mikor alapjáraton ment a dob.
Akkor egy sima egyszerű csapágy csere nem elég??
Jah kérdés !! Ha kikapcsolod ? Akkor is ? Ha igen akkor,nem a lassító adja a hangot ! Egy infrás hőmérővel (lődd körbe a csapágyakat) amely túl melegszik (jobban mint a párja a tengely végén )akkor az a ludas ! Sajna már jártam így az utánverő csapágya adta a hangot ! Igaz nem visított,morgó hangot adott !
ÁÁÁÁÁÁÁÁ !!!! Csapágyak+ az összes fogaskerék ! Gyakorlatilag a ház marad csak meg ! már próbálkoztak részleges javítással de az nem sokáig ment (nincsenek össze kopva az új alkatrészek a régivel,+lehet szemmel nem látható anyag hiba) A szerelésre figyelni a fogaskereket jelre kell összerakni !!!! Ha nem így jársz el a bolygómű összeszorul !!!!! Ezt még kézzel is simán le lehet próbálni !!!!
Azt szeretném kérdezni hogy jd 2266-os doblassítója hát folyamatos morgást ad egyáltalán nem csúnya a hangja talán erősödött is mert a búza előtt már hallgattuk de végig így ment.Mi lehet a csapágyak vagy a fogaskerekek adhatják??
A három csapágy ára kb 100eft cseréljem vagy mehet még mert ez fogható a fogaskerék búgásra??
a chemical vette meg sajnos...bementem a régi tulajhoz mondtam ebbe meg ebbe fektessen mert ez megy most...ezek meg huzzák a szájukat...de ez majd változik csak adjanak szabad kezet!!és a prod-agro-bian forgalmazta és gyártotta is a szereket..fáj a szivem utánok..26 éves vagyok de ez nagy ér vágás volt a mezögazdaságba hogy el adták..
Válasz #8786. hozzászólásra
De a technika fejlődésével egyer több dolgot nem tudunk sufnituningolni!
No akkor a 3 órás jóslás soknak bizonyult???
Nagy a baj??
No akkor
támadjatok-marketing reklám meg minden!
a rutinosok úgy szokták,hogy összehaverkodnak itt pár emberrel..... Aztán megy a dolog magától.nem hirdetéssel támadnak.
Válasz #8761. hozzászólásra
Ez egy nagy igazság!
Sokat gondolkodtam már,a múltkor "fikáztuk" a szervíz drágaságát,és sajnos én is beleestem az általánosítás hibájába. Mert amikor "megdöglik" a gép,- telefon-jön a szervíz hamar-föltámasztja a halottat a ravatalon-a gép dolgozik tovább,akkor ezt senki nem drágállja!!!
Mondtad,és teljesen igazad van,hogy a szaktudást-szerszámokat is fönn kell tartani és ez sem olcsó! Ez teljesen igaz,és ne őket piszkáljuk azért,hogy ez egy újabb magas költség a többi sok közt!
Az ők hitelüket veszi el az általánsosítás,ami sok olyan cég miatt van,aki kiküldi a szerelőjét,aki kevesebbet tud a gépről,mint a gépész,aki a nyeregben ül.no ez már baj,és van ilyen!
Lehet nem illik az épp aktuális témához,de úgy éreztem,hogy ezt ki kell mondanom!
a Prodagro Bian nem árult csak növényvédőszert vetőmagot és műtrágyát , nem volt kis cég de nagyon messze állt ahhoz, hogy R legnagyobb input forgalmazó cége legyen
ki vette meg?
25068 hozzászólás
Egy kis kedv csináló![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz #8818. hozzászólásra
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Nekem 5 évig elég volt belőle !Inkább a Z széria ! Ha viszont új modelről beszélgetünk akkor az S széria
Válasz #8755. hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
papám ez a kombjn a töbi csak papír!! ![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Válasz #8815. hozzászólásra
de kevesebb veszik,ha van benne némi tört,mintha 1/3-a bennmarad a becőben. De te tudod!
Válasz #8813. hozzászólásra
Én is valami efféle értékre emlékeztem,csak nem akartam hülyeséget mondani.
Csak az ép szem számít mert vetőmag retek!!
Válasz #8812. hozzászólásra
Leveszed a kis fedelet,aztán addig forgatod a bizgentyűt,míg ki nem tudod húzni a váltó kereket. Utána kihúzod a 3 csapot,akkor a kerekek lehullnak,utána kiveszed a seeger gyűrűt,majd lehúzod az egészet a csapágyról. Mikor lenn van,akkor tudod kiszedni a bolygókerekeket. Vissza ugyanígy kerekek bele,az egész fel,utána kell a kerekeket a helyükre pecázni. FIGYELEM a jelölésekre!! (a 3 bolygókeréken) De hidd el hogy nem abban van a baj! Forgasd meg kikapcsolt dobbal,ha akkor is morog,akkor ehhez az egészhez hozzá ne nyúlj!!!!
Válasz #8809. hozzászólásra
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Szerintem a 650-750 lehet a minimum fordulat ami alat már nem csépel normálisan...Igaz kevésbé is töri... De még mindig jobb egy fokal ha töri mert a tört és hántolt szemért is kapsz egy keveset..Mintha cséplési veszteség miat ki megy sok sok becö hátul...!!!!!!![smile crying](/oldforum/images/smiles/crying.gif)
![smile crying](/oldforum/images/smiles/crying.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
Szerintem nagy hiba volt olyan alacsony dob fordulatal aratni a retket!!!!!!!!
Még mindig visszakanyarodok búza előtt szétszedtem annyira a lassítót hogy levettem a fedelet leeresztettem az olajat és egy mágnes segítségével kivettem azt a kis csapot belőle hogy kijöjjön az átváltó pillempánty.
Ott belenéztünk különösebb nagy problémát nem láttunk.
De ahhoz hogy tovább bontsuk ki kell venni a kereket?
Ott bent volt egy nagy zégergyűrű valszeg azt ha levesszük és akkor már lejön az egész hóbelevanc?
Válasz #8809. hozzászólásra
Jáájjj! Az a retek nem egyszerű történet. Az ahány év annyi teljesen más beállítás.
Válasz #8809. hozzászólásra
Még a repcében is 700-al pörgött ! Ha a növény száraz állapota eléri a kritikus törési-pattanási értéket. Akkor gyakorlatilag már a (lepke fing) is lerendezi ! így a gépen hát csak némi apró finomításokat lehet eszközölni ! Meg kell próbálni elkapni a megfelelő időt ! (repcében a 8-as víztartalom volt a kritikus nálunk) Ilyenkor már az asztalban is látszott a megrepedt burok !
Olajretek vágásra készülünk 320-380-as dobbal vágtuk tavaly most nem emlékszem hogy be kell-e kapcsolni vagy még épp nem??
Válasz #8805. hozzászólásra
Aztán mehet a birizga ! Persze kérdés indokolt-e a használata ! Tudom a használatával alacsonyabb fordulat esetén is nagyobb átfogási szöget+plusz előfeszítet szíly állapotot lehet elérni a variátornál. De a flottában évekig dolgozott 1 nem lassítóval szerelt masina,tökéletesen dolgozott nem volt vele probléma ! Még (alacsony fordulat)esetén sem állt meg a dob"maci"
De hát mi is az az alacsony fordulat mikor a ferdelelvonó,gyártótól függően ! ha csak nem változtatható a fordulata olyan 540 ford/perc körül van ! Ha a dob lassabban forog és az adott növény szára kicsit hát nem eppen ideális (nehezen törik) Akkor már fellép a torlódás !
Így van gyakorlatilag le vetkőztetni
Válasz #8806. hozzászólásra
Teljesen igazad van! sokkal könnyebb vele a hiba keresés,és egyszer kell megvenni! Aztán pedig nagyon hasznos.
Válasz #8802. hozzászólásra
Nem drága kb 10000 ft ért már lehet kapni és nekem sokat segít ! Azt mondom 99 százalékban ki lehet szűrni a hibásodó csapágyat !
Válasz #8804. hozzászólásra
De ne csak a dob-szíjat! Jobb bal oldalon mindet,ami az áthajtó tengely-utánrő-n van,mindet.És belazítíni a variátor szíjat is.
Na az ami nincs a szíjat fellazítottuk van egy pici kottya minimális de most még nem néztem a búza vágás óta hogy nőtt e a kotty csak a morgás.
Válasz #8801. hozzászólásra
Kapcsold ki a dobot a lassítóban,és forgasd meg úgy.Akkor már annyit ki tudsz szűrni,hogy a dob-csapágy e.ha akkor is csinálja,akkor vadászat. Bocsánat,az előbb nem jól írtam,az alsó variátor belsője volt ki.
Válasz #8801. hozzászólásra
Akkor nem a lassítóban van a hiba. Le kell vetkőztetni a szíjaktól és fogatni,feszegetni.Vagy az előbbi javaslat, az infrás hőmérő egyszerűbb,feltéve ha van!
Hú akkor most mi van!!!
Csak tavaly vettük és ismeretlen a dolog búzába nincs bekapcsolva a lassító és akkor adta ki jobban a hangot mikor alapjáraton ment a dob.
Akkor egy sima egyszerű csapágy csere nem elég??
Válasz #8797. hozzászólásra
Az ismerősömnek is hasonló tünete volt,ott az alsó dovariátor belső csapágy volt a ludas. Tehát bármi lehet a környéken!
Válasz #8797. hozzászólásra
Jah kérdés !! Ha kikapcsolod ? Akkor is ? Ha igen akkor,nem a lassító adja a hangot ! Egy infrás hőmérővel (lődd körbe a csapágyakat) amely túl melegszik (jobban mint a párja a tengely végén )akkor az a ludas ! Sajna már jártam így az utánverő csapágya adta a hangot ! Igaz nem visított,morgó hangot adott !
Válasz #8797. hozzászólásra
ÁÁÁÁÁÁÁÁ !!!! Csapágyak+ az összes fogaskerék ! Gyakorlatilag a ház marad csak meg ! már próbálkoztak részleges javítással de az nem sokáig ment (nincsenek össze kopva az új alkatrészek a régivel,+lehet szemmel nem látható anyag hiba) A szerelésre figyelni a fogaskereket jelre kell összerakni !!!! Ha nem így jársz el a bolygómű összeszorul !!!!! Ezt még kézzel is simán le lehet próbálni !!!!
Azt szeretném kérdezni hogy jd 2266-os doblassítója hát folyamatos morgást ad egyáltalán nem csúnya a hangja talán erősödött is mert a búza előtt már hallgattuk de végig így ment.Mi lehet a csapágyak vagy a fogaskerekek adhatják??
A három csapágy ára kb 100eft cseréljem vagy mehet még mert ez fogható a fogaskerék búgásra??
Válasz #8795. hozzászólásra
nem jön ki!
Igen,ez lefekvéskor eszembe jutott,hogy befordított keréknél lehet
Válasz #8791. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
dehogy is , nem szokásuk
kicsit szerencsétlenkedtek, hogy nem fér ki aztán rájöttek ,hogy le kell venni a kreket , aztán már könyű volt
Válasz #8793. hozzászólásra
Háde nem???? Nem hirdető úság ez a fórum! Az a címsorban 6-tal balra van! :)
Válasz #8787. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Jóbeszélsz!!!
Válasz #8777. hozzászólásra
Persze tudok!
Válasz #8789. hozzászólásra
Jó terv! Peregtek mint a búgócsiga??? :) :)
a chemical vette meg sajnos...bementem a régi tulajhoz mondtam ebbe meg ebbe fektessen mert ez megy most...ezek meg huzzák a szájukat...de ez majd változik csak adjanak szabad kezet!!és a prod-agro-bian forgalmazta és gyártotta is a szereket..fáj a szivem utánok..26 éves vagyok de ez nagy ér vágás volt a mezögazdaságba hogy el adták..
Válasz #8788. hozzászólásra
a fiúk szerint csak a k. tárcsa van elkopva olyaj nem fojt bele , cserélünk még nyomócsapágyat is és remélem jó lesz
Válasz #8786. hozzászólásra![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
De a technika fejlődésével egyer több dolgot nem tudunk sufnituningolni!
No akkor a 3 órás jóslás soknak bizonyult???
Nagy a baj??
Válasz #8780. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
No akkor
támadjatok-marketing reklám meg minden!
a rutinosok úgy szokták,hogy összehaverkodnak itt pár emberrel..... Aztán megy a dolog magától.nem hirdetéssel támadnak.
Válasz #8785. hozzászólásra
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
azért kell "háztájiba" megoldani a szervízt
nem kellett 2 óra sem és már kezemben is volt a tárcsa
Válasz #8761. hozzászólásra
Ez egy nagy igazság!
Sokat gondolkodtam már,a múltkor "fikáztuk" a szervíz drágaságát,és sajnos én is beleestem az általánosítás hibájába. Mert amikor "megdöglik" a gép,- telefon-jön a szervíz hamar-föltámasztja a halottat a ravatalon-a gép dolgozik tovább,akkor ezt senki nem drágállja!!!
Mondtad,és teljesen igazad van,hogy a szaktudást-szerszámokat is fönn kell tartani és ez sem olcsó! Ez teljesen igaz,és ne őket piszkáljuk azért,hogy ez egy újabb magas költség a többi sok közt!
Az ők hitelüket veszi el az általánsosítás,ami sok olyan cég miatt van,aki kiküldi a szerelőjét,aki kevesebbet tud a gépről,mint a gépész,aki a nyeregben ül.no ez már baj,és van ilyen!
Lehet nem illik az épp aktuális témához,de úgy éreztem,hogy ezt ki kell mondanom!
Válasz #8783. hozzászólásra
a Prodagro Bian nem árult csak növényvédőszert vetőmagot és műtrágyát , nem volt kis cég de nagyon messze állt ahhoz, hogy R legnagyobb input forgalmazó cége legyen
ki vette meg?
végre papa macitol egy kedves hozzá szolás
Uram ehez nem szokott..20-30 százalékkal drággábban vásárol injkább??
Válasz #8776. hozzászólásra
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
!!! Csak nyugi,jelenjetek meg a piacon és jöhet a verseny ! Aztán majd kiderül ! A vérfrissítés nem árt !
jól vaaan
persze Peti irjad mivel?lasvegas21@freemail.hu.....ráadásul hozzáteszem az áraink ahoz képest ami van az alföldön vagy bárhol az országba jobbak!!
Válasz #8756. hozzászólásra
Hé-hé-hé!!
Mi itt ilyet nem szoktunk!!!!!!
Csak gazdák egymás közt infót cserélni,de nem HIRDETNI!!!!!
magyar nyelvet gyakoroltam 8 osztályig aztán román közép suliba és aztán felsö oktatást is románul végeztem.,.,de ehez képest nem irok rosszul
Válasz #8774. hozzászólásra
![smile helpsmilie](/oldforum/images/smiles/helpsmilie.gif)
Tudnál segíteni nekem is egy kicsit?
ámmm papi garanciával árulunk és hivatalosan....akár egy csavart is veszel tölünk
Válasz #8764. hozzászólásra
! Azért az ambíció és a kitartás díjazandó úgyhogy hajrá !
Tudjuk ! Most ezek a hazai kereskedők járják a határt és magyarázkodnak
MODERÁTORT KÉRÜNK!!!!!!!!
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
BE AKARNAK TÖRNI A PIACRA!!!!!
Sajnos onnan jöttem rá itt nem jo a mezögazdaság hogy nálunk járnak vásárolni a magyar gazdák!!minden jo megy Budapestn Oriási raktárat nyitunk...
Válasz #8770. hozzászólásra![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Köztük a magyar nyelv ismerete is!!
Válasz #8767. hozzászólásra
Szerinted szervízháttér nélkül ki fog tőled bármit is venni??
Eladni nem nehéz de azt javítani is kellene ám api!!!