Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz madle #23445. hozzászólásáraSok jóra ne számíts 2400kg gép az már nem vicc...... nagy köpcös 4hengereseké...... minimum!
De inkább 6osaké.
2100műszarral ha járunk 1 120assal..... nem egészséges az qélet...
Válasz mtz1221 #23449. hozzászólásáraMég annyi, hogy ezen az állítható felnik vannak, meg fagyálló van a hátsó gumikban (bár ennek nem kellene számítani, mert nem megy teher a tengelyre.). Csak ugye a felni sem telitelni. De elméletileg amit emelési kapacitásnak megadnak, azt tudnia kellene a felninek is amit gyárilag alátesznek.
Válasz madle #23445. hozzászólásáraPassz.De amit egy 1025-ös mtz el bír,azt el kell bírni a tiédnek is.Én 3100 kilós traktorral 2 éve hordok 1600+ tömegű műtrágyaszórót.
Válasz gcastle #23446. hozzászólásáraHát talán ki. Ez mennyire lehet érzékeny egy megmekkent befecskendező priccülőre? Gondolok arra'hogy előző életében az 5ös odavolt aztán nagyon égetett aminek a hüvely itta a kárát? Nem lehet a priccülőket beazonositani'hogy mikoriak? Vagy az 5ös neme cserélt? Vagy most is szar? Csak gondolom érzékeny jószág hátha ettől már befosik ha túlmelegül.
Válasz mtz1221 #23444. hozzászólásáraKözben a KITE brossúrában is megnéztem és ott úgy írja, hogy 610mm-el a hátsó kapcsok mögött 3000kg, a kapcsoknál meg 4400kg.
Mivel az 5100M-es traki félalvázas, szerintetek mennyire lenne neki határeset és káros egy 2400kg-os Imants ásógép. Pl, vonulásnál. (15km).
A traktor 5000kg. Esetleg többletnek tudok felvenni 603R-es rakodót.
Olyan kérdésem lenne, hogy az 5100M-es John Deere hátsó emelési kapacitása valóban csak 2340 kg lenne amit a neten láttam a Deere oldalán? Nem akarom elhinni, hogy csak ennyit emelne.... Hát a 892-es MTZ Max emelése valami 3500kg körül van...
Válasz gcastle #23440. hozzászólásáraAkkor a hf.tömités lehet a hiba repedés helyett ??? mert a hullámos fej alatt is egy rövid ideig birja. Azt ámen. Ha repedt akkor mindig ugyan az az eredmény.
Válasz .Richard. #23439. hozzászólásáraVolt nyomva hidegen, semmi, aztán ment 15-20 üzemórát, amikor kapott hdeget-meleget, minden oké! Aztán 15 perc alatt újra gatya...
Válasz gcastle #23436. hozzászólásáraHa semmi nem láthato az cumi. Mondjuk 5 kipufogo szelepvezetéknél a fej repedt?de asszem irtad'hogy nyomatva volt. Nem lett volna jo ötlet összerakva csak a blokkot vizzell felöntve megnyomatni? Talán valahol kiadta volna. Endoszkop a hengerbe meg nyomat meg illesmi.
Válasz .Richard. #23434. hozzászólására5. henger kipu kivezető úszott a fagyállóban, szerintem a fej gatya, tömítésen semmi sem látszik, esetleg 5. hüvely repedés, vagy a hüvely perem kiállása... Most a végére jások, úgyhogy blokk a vázból kiemel...
Preferálnátok az e23 helyett az IVT-t ?
Van valakinek itt negatív tapasztalata az egyikkel a másik kárára javára?
Csak talajozni jobb lenne talán az e23?
Válasz Mf-es? #23427. hozzászólásáraÉn 5 éve cseréltem ilyen csavarokat amit egy csavarboltban vettem,egy kis alakítás után kicseréltem, azóta sincs semmi baja!
Válasz Mf-es? #23424. hozzászólásáraSzegeden az agrobázis mellett van egy csavaros.Mtz első felnijébe is ott vettem hasonló kapupántos csavarokat,feketében 10.9-et ír rajtuk,elég komolynak néznek ki.
Válasz Mf-es? #23424. hozzászólásáraAkkor nincs felétek valami komoly csavargyár vagy lerakat? Az lehetne még a megoldás, vagy a KITE a felni cikkszámmal. Dombóváron van csavargyár (PÖMAX Kft.Tel.: 0674466134) ott elég sok minden van, esetleg ővelük beszélsz, postáznak is méret alapján!
Válasz Jakab Gábor #23416. hozzászólására6800-as.Szerelhető felni csavarjai.Új felni lesz,de a régi felnibe,hosszabbak a csavarok.Kapupánt fejű,és szinte végig menetes kellene.
Válasz mtz1221 #23413. hozzászólásáraVagy 2-3000 órája volt levéve a hengerfej. Úgy nézett ki kis túlzással, mint az új.
Most majd meglátjuk, mert hengerfejet rendbe akarjuk szeretni, meg akkor kap egy garnitúra új hengerfejcsavart is, mert előző tőmítés cserénél az el lett "spórolva".
25061 hozzászólás
Válasz *** HM *** #23461. hozzászólásáraOkés, köszi. Akkor nem kockáztatom.
Válasz madle #23445. hozzászólásáraSok jóra ne számíts 2400kg gép az már nem vicc...... nagy köpcös 4hengereseké...... minimum!
De inkább 6osaké.
2100műszarral ha járunk 1 120assal..... nem egészséges az qélet...
Válasz TDavid #23459. hozzászólásáraautoquad eco váltóval
Válasz Sanyee #23456. hozzászólására6130m select+ my20-ast vettünk 76 ezer nettoért
Tls, fülkerugó, premium ülés, greenstar ready, 3x450 mechanikus kör, vonófej 9-es sínben vonórúd nélkül, erősített hátulja, 114 literes szivattyú, 60 kg súlytartón 10 db táskasúly, elforduló első sárvédő, 200A generátor, nagy halogén lámpacsomag, rolók, tárolódobozok a felszereltség nagyjából. Állítható 380/85r28 és 460/85r38 mitas kerekeken gurul
Válasz Sanyee #23456. hozzászólására70 000 euró körül.
Válasz mtz1221 #23449. hozzászólásáraMég annyi, hogy ezen az állítható felnik vannak, meg fagyálló van a hátsó gumikban (bár ennek nem kellene számítani, mert nem megy teher a tengelyre.). Csak ugye a felni sem telitelni. De elméletileg amit emelési kapacitásnak megadnak, azt tudnia kellene a felninek is amit gyárilag alátesznek.
Mennyibe kerül most újonnan egy 130 lóerős körüli új JD?
130Le (+-5%) M-es széria, legkissebb feltszereltséggel, legeszerűbb váltóvsl szerelve.
Válasz Mf-es? #23453. hozzászólásáraAz értéke 0 mm de +,- 1,5 mm megengedett.
Válasz Mf-es? #23453. hozzászólásáraNullára
Kerék összetartást,ki,mennyire állítja?28-as felnin.
Válasz szanberg #23451. hozzászólásáraJa, fagyállóval!
Ilyen emulzió lett a pár órás motorolajból, meg az új Coolgard-ból...
Válasz gcastle #23433. hozzászólásáraKimostad a szelepfedél alatt a fej tetejét?
Nagyon tiszta.
Válasz gcastle #23441. hozzászólásáraRemélem megjavul a gép Jaufijú! Rámesett a géprongy
Válasz madle #23445. hozzászólásáraPassz.De amit egy 1025-ös mtz el bír,azt el kell bírni a tiédnek is.Én 3100 kilós traktorral 2 éve hordok 1600+ tömegű műtrágyaszórót.
Válasz gcastle #23441. hozzászólásárabirodalmi ballagátor
Válasz gcastle #23446. hozzászólásáraHát talán ki. Ez mennyire lehet érzékeny egy megmekkent befecskendező priccülőre? Gondolok arra'hogy előző életében az 5ös odavolt aztán nagyon égetett aminek a hüvely itta a kárát? Nem lehet a priccülőket beazonositani'hogy mikoriak? Vagy az 5ös neme cserélt? Vagy most is szar? Csak gondolom érzékeny jószág hátha ettől már befosik ha túlmelegül.
Válasz .Richard. #23442. hozzászólásáraKiderül, ha kimértünk mindent!
Válasz mtz1221 #23444. hozzászólásáraKözben a KITE brossúrában is megnéztem és ott úgy írja, hogy 610mm-el a hátsó kapcsok mögött 3000kg, a kapcsoknál meg 4400kg.
Mivel az 5100M-es traki félalvázas, szerintetek mennyire lenne neki határeset és káros egy 2400kg-os Imants ásógép. Pl, vonulásnál. (15km).
A traktor 5000kg. Esetleg többletnek tudok felvenni 603R-es rakodót.
Válasz madle #23443. hozzászólásáraNem vagyok benne biztos hogy a jd-nak is európai mértékben van megadva.Mármint hogy függesztő karok végén mérnek.
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne, hogy az 5100M-es John Deere hátsó emelési kapacitása valóban csak 2340 kg lenne amit a neten láttam a Deere oldalán? Nem akarom elhinni, hogy csak ennyit emelne.... Hát a 892-es MTZ Max emelése valami 3500kg körül van...
Válasz gcastle #23440. hozzászólásáraAkkor a hf.tömités lehet a hiba repedés helyett ??? mert a hullámos fej alatt is egy rövid ideig birja. Azt ámen. Ha repedt akkor mindig ugyan az az eredmény.
Amúgy a videóban 3:00-tól megmondják, mi a baj: Kipukkant a dzsondér genya...
Válasz .Richard. #23439. hozzászólásáraVolt nyomva hidegen, semmi, aztán ment 15-20 üzemórát, amikor kapott hdeget-meleget, minden oké! Aztán 15 perc alatt újra gatya...
Válasz gcastle #23436. hozzászólásáraHa semmi nem láthato az cumi. Mondjuk 5 kipufogo szelepvezetéknél a fej repedt?de asszem irtad'hogy nyomatva volt. Nem lett volna jo ötlet összerakva csak a blokkot vizzell felöntve megnyomatni? Talán valahol kiadta volna. Endoszkop a hengerbe meg nyomat meg illesmi.
Válasz gcastle #23436. hozzászólásárajások=járok...
Válasz bandigh #23435. hozzászólásáraEzt mégegyszer nem bízom másra!
Köszönet _NB_ cimboránknak a javításiért!
Válasz .Richard. #23434. hozzászólására5. henger kipu kivezető úszott a fagyállóban, szerintem a fej gatya, tömítésen semmi sem látszik, esetleg 5. hüvely repedés, vagy a hüvely perem kiállása... Most a végére jások, úgyhogy blokk a vázból kiemel...
Válasz gcastle #23433. hozzászólásáraSzakműhelyben, garanciával?
Válasz gcastle #23433. hozzászólásáraugye a stiften nem ül föl a fej?
6090RW402 ismét...
Preferálnátok az e23 helyett az IVT-t ?
Van valakinek itt negatív tapasztalata az egyikkel a másik kárára javára?
Csak talajozni jobb lenne talán az e23?
Válasz Mf-es? #23429. hozzászólásáraHa jól gondolom hátul középen a fülke alatt. Vagy az a főszivattyú?
Válasz Mf-es? #23429. hozzászólásáraKopott a ház vagy a tengely?
6800-nál,hol a feltöltő szivattyú?Cikkszáma?
Válasz Mf-es? #23427. hozzászólásáraÉn 5 éve cseréltem ilyen csavarokat amit egy csavarboltban vettem,egy kis alakítás után kicseréltem, azóta sincs semmi baja!
Válasz Jakab Gábor #23425. hozzászólásáraTalán összeáll a dolog,6910-nek van ilyen felni.https://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/70711/referrer/navigation/pgId/8642056
Csavar
Válasz Mf-es? #23424. hozzászólásáraSzegeden az agrobázis mellett van egy csavaros.Mtz első felnijébe is ott vettem hasonló kapupántos csavarokat,feketében 10.9-et ír rajtuk,elég komolynak néznek ki.
Válasz Mf-es? #23424. hozzászólásáraAkkor nincs felétek valami komoly csavargyár vagy lerakat? Az lehetne még a megoldás, vagy a KITE a felni cikkszámmal. Dombóváron van csavargyár (PÖMAX Kft.Tel.: 0674466134) ott elég sok minden van, esetleg ővelük beszélsz, postáznak is méret alapján!
Válasz Jakab Gábor #23423. hozzászólásáraEzt találtam én is.Csak az enyém nem ilyen.
Válasz Mf-es? #23420. hozzászólásárahttps://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/59216/referrer/navigation/pgId/385346778
Válasz Mf-es? #23421. hozzászólásáraMegnyitja a két linket,csak elejére,meg végére kell kattintani.
Válasz Szabi. #23419. hozzászólásáraNincs minta.Régi felni a 13-as.Az új felni,mint itt a 15-ös.De az első,és csavart se hoz rá,
Válasz Jakab Gábor #23418. hozzászólásáraLinket,hogy megnézném?
Válasz Mf-es? #23417. hozzászólásáraKamionos bolt, minta alapján, nem-e járható lenne !
Válasz Mf-es? #23417. hozzászólásáraKettő fajtát hoz a katalogus: 1.- Screw
Part NumberL33894
Qty Req16
Supported Models6800
: 2.- Bolt
Part Number03M7266
Qty Req16
Supported Models6800
RemarksM16 X 120, (FOR AL82539, AL82549)
Az elsőnél nem ír méretet.
Válasz Jakab Gábor #23416. hozzászólására6800-as.Szerelhető felni csavarjai.Új felni lesz,de a régi felnibe,hosszabbak a csavarok.Kapupánt fejű,és szinte végig menetes kellene.
Válasz Mf-es? #23415. hozzászólásáraMilyen tipusú a traki mert kell a cikkszámhoz, és a agyba való csarak kellenek vagy a szerelhető felni csavarjai?
AL 213365 cikkszámú felni csavarjainak cikkszámát tudja valaki?
Válasz mtz1221 #23413. hozzászólásáraVagy 2-3000 órája volt levéve a hengerfej. Úgy nézett ki kis túlzással, mint az új.
Most majd meglátjuk, mert hengerfejet rendbe akarjuk szeretni, meg akkor kap egy garnitúra új hengerfejcsavart is, mert előző tőmítés cserénél az el lett "spórolva".