Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR410.68 FtUSD394.79 FtCHF438.21 FtGBP494.32 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz gcastle #23446. hozzászólásáraHát talán ki. Ez mennyire lehet érzékeny egy megmekkent befecskendező priccülőre? Gondolok arra'hogy előző életében az 5ös odavolt aztán nagyon égetett aminek a hüvely itta a kárát? Nem lehet a priccülőket beazonositani'hogy mikoriak? Vagy az 5ös neme cserélt? Vagy most is szar? Csak gondolom érzékeny jószág hátha ettől már befosik ha túlmelegül.
Válasz mtz1221 #23444. hozzászólásáraKözben a KITE brossúrában is megnéztem és ott úgy írja, hogy 610mm-el a hátsó kapcsok mögött 3000kg, a kapcsoknál meg 4400kg.
Mivel az 5100M-es traki félalvázas, szerintetek mennyire lenne neki határeset és káros egy 2400kg-os Imants ásógép. Pl, vonulásnál. (15km).
A traktor 5000kg. Esetleg többletnek tudok felvenni 603R-es rakodót.
Olyan kérdésem lenne, hogy az 5100M-es John Deere hátsó emelési kapacitása valóban csak 2340 kg lenne amit a neten láttam a Deere oldalán? Nem akarom elhinni, hogy csak ennyit emelne.... Hát a 892-es MTZ Max emelése valami 3500kg körül van...
Válasz gcastle #23440. hozzászólásáraAkkor a hf.tömités lehet a hiba repedés helyett ??? mert a hullámos fej alatt is egy rövid ideig birja. Azt ámen. Ha repedt akkor mindig ugyan az az eredmény.
Válasz .Richard. #23439. hozzászólásáraVolt nyomva hidegen, semmi, aztán ment 15-20 üzemórát, amikor kapott hdeget-meleget, minden oké! Aztán 15 perc alatt újra gatya...
Válasz gcastle #23436. hozzászólásáraHa semmi nem láthato az cumi. Mondjuk 5 kipufogo szelepvezetéknél a fej repedt?de asszem irtad'hogy nyomatva volt. Nem lett volna jo ötlet összerakva csak a blokkot vizzell felöntve megnyomatni? Talán valahol kiadta volna. Endoszkop a hengerbe meg nyomat meg illesmi.
Válasz .Richard. #23434. hozzászólására5. henger kipu kivezető úszott a fagyállóban, szerintem a fej gatya, tömítésen semmi sem látszik, esetleg 5. hüvely repedés, vagy a hüvely perem kiállása... Most a végére jások, úgyhogy blokk a vázból kiemel...
Preferálnátok az e23 helyett az IVT-t ?
Van valakinek itt negatív tapasztalata az egyikkel a másik kárára javára?
Csak talajozni jobb lenne talán az e23?
Válasz Mf-es? #23427. hozzászólásáraÉn 5 éve cseréltem ilyen csavarokat amit egy csavarboltban vettem,egy kis alakítás után kicseréltem, azóta sincs semmi baja!
Válasz Mf-es? #23424. hozzászólásáraSzegeden az agrobázis mellett van egy csavaros.Mtz első felnijébe is ott vettem hasonló kapupántos csavarokat,feketében 10.9-et ír rajtuk,elég komolynak néznek ki.
Válasz Mf-es? #23424. hozzászólásáraAkkor nincs felétek valami komoly csavargyár vagy lerakat? Az lehetne még a megoldás, vagy a KITE a felni cikkszámmal. Dombóváron van csavargyár (PÖMAX Kft.Tel.: 0674466134) ott elég sok minden van, esetleg ővelük beszélsz, postáznak is méret alapján!
Válasz Jakab Gábor #23416. hozzászólására6800-as.Szerelhető felni csavarjai.Új felni lesz,de a régi felnibe,hosszabbak a csavarok.Kapupánt fejű,és szinte végig menetes kellene.
Válasz mtz1221 #23413. hozzászólásáraVagy 2-3000 órája volt levéve a hengerfej. Úgy nézett ki kis túlzással, mint az új.
Most majd meglátjuk, mert hengerfejet rendbe akarjuk szeretni, meg akkor kap egy garnitúra új hengerfejcsavart is, mert előző tőmítés cserénél az el lett "spórolva".
Válasz A.I. #23405. hozzászólásáraNem kell azt túl komlikálni.Ha látszik a hónolás a hengereken akkor elég egy gyűrűzés,ha nem látszik akkor meg maradjon így.Láttam pár hete egy 28000 órás kocka magnumot,ami eltörte a főtengelyt.Hengerek úgy néznek ki mint ha újak lennének.
Sziasztok!
6930 Pr. trakimból fogyott a víz(fagyálló) az utolsó 2 hét szántásnál. Előszőr napi fél liter, majd 1-2 liter aztán leállásnál már 3 liter 12 óra alatt. Kifele nem jött semmi, mindent átnéztünk,: csövek,hűtő,fűtő radiátor, olaj hűtő stb. Az olajszint nem nő a motorban.Már 3 hete áll a gép teljesen feltöltött vízzel, így nem hiányzik semmi belőle.Én már csak az egéer hűtőre tudok gondolni vagy a hegerfej tömítésre, hogy melegen megnyílik valamien repedés. Valakinek volt már hasonló? Ötletek esetleg?
Válasz zotya4755 #23404. hozzászólásáraHengerfejet csináltatom, adagolót megnéztem, szerintem lesz abban cserélni való is, de majd tavasszal kiderül, porlasztókba ami kell-igazából hidegben már szarul indul, vagyis nagyon szarul, úgyhogy porlasztó tuti nem jól dolgozik bár, mondjuk most kicseréltük a motor előmelegítőt, mert a régi fűtőszál már nem dolgozott!
Egyébként ritka évjárat, hogy november végére nem lemosva áll a szín alatt a helyén, de ez az idei év, ez sok szempontból fos, már elnézést a szóhasználatért!
Lehet mielőtt levesszük a hengerfejet egy kompressziós "saccolunk", annak függvényében meglátjuk lesz-e új hüvelysor.
Olajat nem mondanám hogy zabálja, első 200 órában szinte nulla, főleg ha nem kínozom, de olajcseréhez közeledve azért szerintem vagy 2-3 litert lehet felvesz az utolsó 50 órában.
Nem tudom másoké mennyire vagy hogyan csipked olajat!?
Válasz A.I. #23403. hozzászólásáraAz adagolót nem újítattam csak ráállította a szaki a maximumot ami még ok! Hengerfej Szekszárdon /volt ksze/ 300br. Porlasztó belseje új, csúcs és rugó, /Priger Józsi bosch Szekszárd/ 100ezer kb.
Ez nem szabvány turbó volt 360ezer a reman kiténél!
Háát, a csak gyűrű!!? Az én véleményem, vagy teljesen vagy akkor sehogy, ha hosszabb távra marad meg, akkor szánj rá egy teljes felújítást! Nem kevés pénz, de akkor tutira lesz még benne jó pár ezer óra amit ki fog bírni! Enyém is kb. 300 órát megy évente.
A turbó szerintem ugyan az lehet, legalább is ugyan az a cikkszám 47 és 49nél is, de megnézem még egyszer!
Hűtő most lett forrassztatva, egyúttal át is mosatva tavaly nyáron, hűtőrács fajin, egyébként is minden reggel gyorsan át szoktam fújatni visszafelé kompeesszorral, legnagyobb nyári forróságban sem megy fel a mutató közép állásig. Hidegen nekem is csúszva megy fel 13ban de csak abban és csak hidegen,
a többin nem érzem, hogy látványosan késne, ezeket meg talajon úgy sem használom, egyenlőre úgy marad.
Hengerfejet szeretném felújítani, meg az adagolót, porlasztó már rendbe rakni, cserélni.
Csak ha már így benne leszek nem kerül többe egyel nagyobbra csináltatni, ha lehet!
Adagolós valamikor KITEs volt, 6910et csinált már nekem, tudja a dolgát úgy láttam, hátha erre is tud valamit zsebből!
Mi 17000 óra körül vettük, most 21000t már átlépte(15 év alatt), kell már az az adagoló felűjítás, meg hengerfej.
Nem tudom, ezeken csak gyűrűsort érdemes, vagy szabad-e cserélni?
Válasz A.I. #23390. hozzászólásáraÜdv!
Nekem is van egy öreglány 4755. Csináltam már rajta motor felújítást kb.12500 körül, most idén januárban a hengerfej lett újítva. Van rajta egy "byron csőtörő" kombájn turbója, elvileg abban 4955 ös motor van csak erősebb valamivel mint a trakiban, az adagolót beállítótták 4955 ös értékekre "0" füst terhelés alatt! Nagyon jól megy a paripa, nem tudom mennyi a "horse power" benne, de jön majd a szabit kft. és beméretem tavasz végén. Most 15100 van benne, bent áll a műhelyben darabokra szedtem a váltoját, mert 12 fokozat felett csúszott /dugattyú gumigyűrű szakadása van/! Szóval kérdésedre, lehet belőle többet kihozni, de a motor víz hőre figyelni kell mert a több anyag nagyobb erő, akkor tiszták legyenek az oldalsó rácsok, meg a hűtő is jó legyen!
25046 hozzászólás
Válasz gcastle #23441. hozzászólásárabirodalmi ballagátor
Válasz gcastle #23446. hozzászólásáraHát talán ki. Ez mennyire lehet érzékeny egy megmekkent befecskendező priccülőre? Gondolok arra'hogy előző életében az 5ös odavolt aztán nagyon égetett aminek a hüvely itta a kárát? Nem lehet a priccülőket beazonositani'hogy mikoriak? Vagy az 5ös neme cserélt? Vagy most is szar? Csak gondolom érzékeny jószág hátha ettől már befosik ha túlmelegül.
Válasz .Richard. #23442. hozzászólásáraKiderül, ha kimértünk mindent!
Válasz mtz1221 #23444. hozzászólásáraKözben a KITE brossúrában is megnéztem és ott úgy írja, hogy 610mm-el a hátsó kapcsok mögött 3000kg, a kapcsoknál meg 4400kg.
Mivel az 5100M-es traki félalvázas, szerintetek mennyire lenne neki határeset és káros egy 2400kg-os Imants ásógép. Pl, vonulásnál. (15km).
A traktor 5000kg. Esetleg többletnek tudok felvenni 603R-es rakodót.
Válasz madle #23443. hozzászólásáraNem vagyok benne biztos hogy a jd-nak is európai mértékben van megadva.Mármint hogy függesztő karok végén mérnek.
Sziasztok
Olyan kérdésem lenne, hogy az 5100M-es John Deere hátsó emelési kapacitása valóban csak 2340 kg lenne amit a neten láttam a Deere oldalán? Nem akarom elhinni, hogy csak ennyit emelne.... Hát a 892-es MTZ Max emelése valami 3500kg körül van...
Válasz gcastle #23440. hozzászólásáraAkkor a hf.tömités lehet a hiba repedés helyett ??? mert a hullámos fej alatt is egy rövid ideig birja. Azt ámen. Ha repedt akkor mindig ugyan az az eredmény.
Amúgy a videóban 3:00-tól megmondják, mi a baj: Kipukkant a dzsondér genya...
Válasz .Richard. #23439. hozzászólásáraVolt nyomva hidegen, semmi, aztán ment 15-20 üzemórát, amikor kapott hdeget-meleget, minden oké! Aztán 15 perc alatt újra gatya...
Válasz gcastle #23436. hozzászólásáraHa semmi nem láthato az cumi. Mondjuk 5 kipufogo szelepvezetéknél a fej repedt?de asszem irtad'hogy nyomatva volt. Nem lett volna jo ötlet összerakva csak a blokkot vizzell felöntve megnyomatni? Talán valahol kiadta volna. Endoszkop a hengerbe meg nyomat meg illesmi.
Válasz gcastle #23436. hozzászólásárajások=járok...
Válasz bandigh #23435. hozzászólásáraEzt mégegyszer nem bízom másra!
Köszönet _NB_ cimboránknak a javításiért!
Válasz .Richard. #23434. hozzászólására5. henger kipu kivezető úszott a fagyállóban, szerintem a fej gatya, tömítésen semmi sem látszik, esetleg 5. hüvely repedés, vagy a hüvely perem kiállása... Most a végére jások, úgyhogy blokk a vázból kiemel...
Válasz gcastle #23433. hozzászólásáraSzakműhelyben, garanciával?
Válasz gcastle #23433. hozzászólásáraugye a stiften nem ül föl a fej?
6090RW402 ismét...
Preferálnátok az e23 helyett az IVT-t ?
Van valakinek itt negatív tapasztalata az egyikkel a másik kárára javára?
Csak talajozni jobb lenne talán az e23?
Válasz Mf-es? #23429. hozzászólásáraHa jól gondolom hátul középen a fülke alatt. Vagy az a főszivattyú?
Válasz Mf-es? #23429. hozzászólásáraKopott a ház vagy a tengely?
6800-nál,hol a feltöltő szivattyú?Cikkszáma?
Válasz Mf-es? #23427. hozzászólásáraÉn 5 éve cseréltem ilyen csavarokat amit egy csavarboltban vettem,egy kis alakítás után kicseréltem, azóta sincs semmi baja!
Válasz Jakab Gábor #23425. hozzászólásáraTalán összeáll a dolog,6910-nek van ilyen felni.https://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/70711/referrer/navigation/pgId/8642056
Csavar
Válasz Mf-es? #23424. hozzászólásáraSzegeden az agrobázis mellett van egy csavaros.Mtz első felnijébe is ott vettem hasonló kapupántos csavarokat,feketében 10.9-et ír rajtuk,elég komolynak néznek ki.
Válasz Mf-es? #23424. hozzászólásáraAkkor nincs felétek valami komoly csavargyár vagy lerakat? Az lehetne még a megoldás, vagy a KITE a felni cikkszámmal. Dombóváron van csavargyár (PÖMAX Kft.Tel.: 0674466134) ott elég sok minden van, esetleg ővelük beszélsz, postáznak is méret alapján!
Válasz Jakab Gábor #23423. hozzászólásáraEzt találtam én is.Csak az enyém nem ilyen.
Válasz Mf-es? #23420. hozzászólásárahttps://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/59216/referrer/navigation/pgId/385346778
Válasz Mf-es? #23421. hozzászólásáraMegnyitja a két linket,csak elejére,meg végére kell kattintani.
Válasz Szabi. #23419. hozzászólásáraNincs minta.Régi felni a 13-as.Az új felni,mint itt a 15-ös.De az első,és csavart se hoz rá,
Válasz Jakab Gábor #23418. hozzászólásáraLinket,hogy megnézném?
Válasz Mf-es? #23417. hozzászólásáraKamionos bolt, minta alapján, nem-e járható lenne !
Válasz Mf-es? #23417. hozzászólásáraKettő fajtát hoz a katalogus: 1.- Screw
Part NumberL33894
Qty Req16
Supported Models6800
: 2.- Bolt
Part Number03M7266
Qty Req16
Supported Models6800
RemarksM16 X 120, (FOR AL82539, AL82549)
Az elsőnél nem ír méretet.
Válasz Jakab Gábor #23416. hozzászólására6800-as.Szerelhető felni csavarjai.Új felni lesz,de a régi felnibe,hosszabbak a csavarok.Kapupánt fejű,és szinte végig menetes kellene.
Válasz Mf-es? #23415. hozzászólásáraMilyen tipusú a traki mert kell a cikkszámhoz, és a agyba való csarak kellenek vagy a szerelhető felni csavarjai?
AL 213365 cikkszámú felni csavarjainak cikkszámát tudja valaki?
Válasz mtz1221 #23413. hozzászólásáraVagy 2-3000 órája volt levéve a hengerfej. Úgy nézett ki kis túlzással, mint az új.
Most majd meglátjuk, mert hengerfejet rendbe akarjuk szeretni, meg akkor kap egy garnitúra új hengerfejcsavart is, mert előző tőmítés cserénél az el lett "spórolva".
Válasz A.I. #23405. hozzászólásáraNem kell azt túl komlikálni.Ha látszik a hónolás a hengereken akkor elég egy gyűrűzés,ha nem látszik akkor meg maradjon így.Láttam pár hete egy 28000 órás kocka magnumot,ami eltörte a főtengelyt.Hengerek úgy néznek ki mint ha újak lennének.
Válasz Norbi6330 #23411. hozzászólásáraNem füstölt, néztem én is azért gyanus az egéer hűtő. A váltó nem melegedett. Max 68 fok, átlag 60-65.
Válasz Jakab Gábor #23409. hozzászólásáraA váltó nem melegedett? És mikor leállitottad a motort, indítás után nem füstölt fehéret?
Válasz Plútó #23408. hozzászólásáraKöszönöm. Elkezdjük a hiba feltárást jövő héten.
Válasz Norbi6330 #23407. hozzászólásáraKöszi. Jövő héten megbotjuk azt meglátjuk mit találunk.
Válasz Jakab Gábor #23406. hozzászólásáraNekünk 6630 volt így.Most csináltuk novemberben.A porlasztó hüvelyek voltak szétrohadva,a 6-ból 5.
Válasz Jakab Gábor #23406. hozzászólásáraEgéer hűtő ki van jukadva, de szerintem a egéer szelepet is tönkre tette a fagyálló.
Sziasztok!
6930 Pr. trakimból fogyott a víz(fagyálló) az utolsó 2 hét szántásnál. Előszőr napi fél liter, majd 1-2 liter aztán leállásnál már 3 liter 12 óra alatt. Kifele nem jött semmi, mindent átnéztünk,: csövek,hűtő,fűtő radiátor, olaj hűtő stb. Az olajszint nem nő a motorban.Már 3 hete áll a gép teljesen feltöltött vízzel, így nem hiányzik semmi belőle.Én már csak az egéer hűtőre tudok gondolni vagy a hegerfej tömítésre, hogy melegen megnyílik valamien repedés. Valakinek volt már hasonló? Ötletek esetleg?
Válasz zotya4755 #23404. hozzászólásáraHengerfejet csináltatom, adagolót megnéztem, szerintem lesz abban cserélni való is, de majd tavasszal kiderül, porlasztókba ami kell-igazából hidegben már szarul indul, vagyis nagyon szarul, úgyhogy porlasztó tuti nem jól dolgozik bár, mondjuk most kicseréltük a motor előmelegítőt, mert a régi fűtőszál már nem dolgozott!
Egyébként ritka évjárat, hogy november végére nem lemosva áll a szín alatt a helyén, de ez az idei év, ez sok szempontból fos, már elnézést a szóhasználatért!
Lehet mielőtt levesszük a hengerfejet egy kompressziós "saccolunk", annak függvényében meglátjuk lesz-e új hüvelysor.
Olajat nem mondanám hogy zabálja, első 200 órában szinte nulla, főleg ha nem kínozom, de olajcseréhez közeledve azért szerintem vagy 2-3 litert lehet felvesz az utolsó 50 órában.
Nem tudom másoké mennyire vagy hogyan csipked olajat!?
Válasz A.I. #23403. hozzászólásáraAz adagolót nem újítattam csak ráállította a szaki a maximumot ami még ok! Hengerfej Szekszárdon /volt ksze/ 300br. Porlasztó belseje új, csúcs és rugó, /Priger Józsi bosch Szekszárd/ 100ezer kb.
Ez nem szabvány turbó volt 360ezer a reman kiténél!
Háát, a csak gyűrű!!? Az én véleményem, vagy teljesen vagy akkor sehogy, ha hosszabb távra marad meg, akkor szánj rá egy teljes felújítást! Nem kevés pénz, de akkor tutira lesz még benne jó pár ezer óra amit ki fog bírni! Enyém is kb. 300 órát megy évente.
Válasz zotya4755 #23402. hozzászólásáraKöszi az infót!
A turbó szerintem ugyan az lehet, legalább is ugyan az a cikkszám 47 és 49nél is, de megnézem még egyszer!
Hűtő most lett forrassztatva, egyúttal át is mosatva tavaly nyáron, hűtőrács fajin, egyébként is minden reggel gyorsan át szoktam fújatni visszafelé kompeesszorral, legnagyobb nyári forróságban sem megy fel a mutató közép állásig. Hidegen nekem is csúszva megy fel 13ban de csak abban és csak hidegen,
a többin nem érzem, hogy látványosan késne, ezeket meg talajon úgy sem használom, egyenlőre úgy marad.
Hengerfejet szeretném felújítani, meg az adagolót, porlasztó már rendbe rakni, cserélni.
Csak ha már így benne leszek nem kerül többe egyel nagyobbra csináltatni, ha lehet!
Adagolós valamikor KITEs volt, 6910et csinált már nekem, tudja a dolgát úgy láttam, hátha erre is tud valamit zsebből!
Mi 17000 óra körül vettük, most 21000t már átlépte(15 év alatt), kell már az az adagoló felűjítás, meg hengerfej.
Nem tudom, ezeken csak gyűrűsort érdemes, vagy szabad-e cserélni?
Válasz A.I. #23390. hozzászólásáraÜdv!
Nekem is van egy öreglány 4755. Csináltam már rajta motor felújítást kb.12500 körül, most idén januárban a hengerfej lett újítva. Van rajta egy "byron csőtörő" kombájn turbója, elvileg abban 4955 ös motor van csak erősebb valamivel mint a trakiban, az adagolót beállítótták 4955 ös értékekre "0" füst terhelés alatt! Nagyon jól megy a paripa, nem tudom mennyi a "horse power" benne, de jön majd a szabit kft. és beméretem tavasz végén. Most 15100 van benne, bent áll a műhelyben darabokra szedtem a váltoját, mert 12 fokozat felett csúszott /dugattyú gumigyűrű szakadása van/! Szóval kérdésedre, lehet belőle többet kihozni, de a motor víz hőre figyelni kell mert a több anyag nagyobb erő, akkor tiszták legyenek az oldalsó rácsok, meg a hűtő is jó legyen!
https://vm.tiktok.com/ZMJGaKRDW/
Válasz szanberg #23399. hozzászólásáraCsak forgóban...
Válasz gcastle #23398. hozzászólásáraKukoricában bírja a 8sort????