Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Jakab Gábor #23416. hozzászólására6800-as.Szerelhető felni csavarjai.Új felni lesz,de a régi felnibe,hosszabbak a csavarok.Kapupánt fejű,és szinte végig menetes kellene.
Válasz mtz1221 #23413. hozzászólásáraVagy 2-3000 órája volt levéve a hengerfej. Úgy nézett ki kis túlzással, mint az új.
Most majd meglátjuk, mert hengerfejet rendbe akarjuk szeretni, meg akkor kap egy garnitúra új hengerfejcsavart is, mert előző tőmítés cserénél az el lett "spórolva".
Válasz A.I. #23405. hozzászólásáraNem kell azt túl komlikálni.Ha látszik a hónolás a hengereken akkor elég egy gyűrűzés,ha nem látszik akkor meg maradjon így.Láttam pár hete egy 28000 órás kocka magnumot,ami eltörte a főtengelyt.Hengerek úgy néznek ki mint ha újak lennének.
Sziasztok!
6930 Pr. trakimból fogyott a víz(fagyálló) az utolsó 2 hét szántásnál. Előszőr napi fél liter, majd 1-2 liter aztán leállásnál már 3 liter 12 óra alatt. Kifele nem jött semmi, mindent átnéztünk,: csövek,hűtő,fűtő radiátor, olaj hűtő stb. Az olajszint nem nő a motorban.Már 3 hete áll a gép teljesen feltöltött vízzel, így nem hiányzik semmi belőle.Én már csak az egéer hűtőre tudok gondolni vagy a hegerfej tömítésre, hogy melegen megnyílik valamien repedés. Valakinek volt már hasonló? Ötletek esetleg?
Válasz zotya4755 #23404. hozzászólásáraHengerfejet csináltatom, adagolót megnéztem, szerintem lesz abban cserélni való is, de majd tavasszal kiderül, porlasztókba ami kell-igazából hidegben már szarul indul, vagyis nagyon szarul, úgyhogy porlasztó tuti nem jól dolgozik bár, mondjuk most kicseréltük a motor előmelegítőt, mert a régi fűtőszál már nem dolgozott!
Egyébként ritka évjárat, hogy november végére nem lemosva áll a szín alatt a helyén, de ez az idei év, ez sok szempontból fos, már elnézést a szóhasználatért!
Lehet mielőtt levesszük a hengerfejet egy kompressziós "saccolunk", annak függvényében meglátjuk lesz-e új hüvelysor.
Olajat nem mondanám hogy zabálja, első 200 órában szinte nulla, főleg ha nem kínozom, de olajcseréhez közeledve azért szerintem vagy 2-3 litert lehet felvesz az utolsó 50 órában.
Nem tudom másoké mennyire vagy hogyan csipked olajat!?
Válasz A.I. #23403. hozzászólásáraAz adagolót nem újítattam csak ráállította a szaki a maximumot ami még ok! Hengerfej Szekszárdon /volt ksze/ 300br. Porlasztó belseje új, csúcs és rugó, /Priger Józsi bosch Szekszárd/ 100ezer kb.
Ez nem szabvány turbó volt 360ezer a reman kiténél!
Háát, a csak gyűrű!!? Az én véleményem, vagy teljesen vagy akkor sehogy, ha hosszabb távra marad meg, akkor szánj rá egy teljes felújítást! Nem kevés pénz, de akkor tutira lesz még benne jó pár ezer óra amit ki fog bírni! Enyém is kb. 300 órát megy évente.
A turbó szerintem ugyan az lehet, legalább is ugyan az a cikkszám 47 és 49nél is, de megnézem még egyszer!
Hűtő most lett forrassztatva, egyúttal át is mosatva tavaly nyáron, hűtőrács fajin, egyébként is minden reggel gyorsan át szoktam fújatni visszafelé kompeesszorral, legnagyobb nyári forróságban sem megy fel a mutató közép állásig. Hidegen nekem is csúszva megy fel 13ban de csak abban és csak hidegen,
a többin nem érzem, hogy látványosan késne, ezeket meg talajon úgy sem használom, egyenlőre úgy marad.
Hengerfejet szeretném felújítani, meg az adagolót, porlasztó már rendbe rakni, cserélni.
Csak ha már így benne leszek nem kerül többe egyel nagyobbra csináltatni, ha lehet!
Adagolós valamikor KITEs volt, 6910et csinált már nekem, tudja a dolgát úgy láttam, hátha erre is tud valamit zsebből!
Mi 17000 óra körül vettük, most 21000t már átlépte(15 év alatt), kell már az az adagoló felűjítás, meg hengerfej.
Nem tudom, ezeken csak gyűrűsort érdemes, vagy szabad-e cserélni?
Válasz A.I. #23390. hozzászólásáraÜdv!
Nekem is van egy öreglány 4755. Csináltam már rajta motor felújítást kb.12500 körül, most idén januárban a hengerfej lett újítva. Van rajta egy "byron csőtörő" kombájn turbója, elvileg abban 4955 ös motor van csak erősebb valamivel mint a trakiban, az adagolót beállítótták 4955 ös értékekre "0" füst terhelés alatt! Nagyon jól megy a paripa, nem tudom mennyi a "horse power" benne, de jön majd a szabit kft. és beméretem tavasz végén. Most 15100 van benne, bent áll a műhelyben darabokra szedtem a váltoját, mert 12 fokozat felett csúszott /dugattyú gumigyűrű szakadása van/! Szóval kérdésedre, lehet belőle többet kihozni, de a motor víz hőre figyelni kell mert a több anyag nagyobb erő, akkor tiszták legyenek az oldalsó rácsok, meg a hűtő is jó legyen!
Válasz GREVEN #23387. hozzászólására6140R és a W540 is a kevés ló-nagy kasztni, ezért mertem ráraaktni az eggyel nagyobb vezérlőt, 6210R-t nem biztos, hogy huzatnám tovább, ott TLT be, aztán a gyári IPM ölég...
Válasz picus #23392. hozzászólására5 szezon 200 hektáron, nem megyünk bérbe, több csépőóra nem lehet... 20 liter körül kalászosban meg kukiban, forgó megvan 16-ból 8 soron!
Nekem nem a tuning lenne a lényeg, hanem a hiba kiírása, arra nem is mondták olyan horror árat, de gondolkodtunk az "optimalizáláson" is, csak nem tudjuk, hogy kell-e az nekünk negyed milláért, mert így is tudja azt amire mi használjuk a 6330at (műtrágya, monosem, Ih6200, sorközművel, permetező, BSS kocsi, kasza, meg sodró, de az csak kicsi meg keveset), nem rég ezt egy MTZ 82 is megcsinálta, ez meg 105 ló, így lehet kár piszkálni!
Van egy öreg 4755, azt viszont tavaszi munka után kicsit generálozni kell, hengerfej, porlasztó, adagoló! Ilyenkor már cefet szarul indul, hiába teker jól!
Annál gondolkodtam, hogy adagolósnak mondom, hogy 4955re hangoljon, mert úgy látom, katalógus szerint, hogy mindenben megegyezik, mondjuk ott meg az az aggájom, hogy nem 21000 óránál kell elkezdeni felhúzatni!
Lehet elég lesz, ha felújíttatom, aztán közel lesz régi magához, mert nem érzi az ember, de szép lassan biztos elkopott a ménesből. Mit gondoltok, elég a gyárira újíttatni, vagy a nagyobb tesóra adaptáltatni?
Válasz Drisa #23386. hozzászólásáraHa addig esetleg kibírja, de az sem biztos! Azt látom az új gépek de szinten más gép is hogy alávan már méretezve a gép sokszor hogy az élettartam az ne legyen hosszútávú még véletlenül sem! Használd vazeeeeeee 3-esetleg öt évet és dobd el a pi...ba vegyél újat! Irdatlanul éhes lett a pénzvilág minden téren semmi de semmi nem elég már a nagytőkének!
Válasz Ares 826 #23385. hozzászólásáraEz egy esetben lehet ésszerű. Ha ugyanazon technikai paraméterekkel és szerkezeti felépítéssel van ellátva az a gép ami a tulajdonomban van és mondjuk az elérni kívánt lóerejű gép és csak is kizárólag motorvezérlésben szoftveres eltérés van.
De amikor a márka azon gépcsoportjának a kategória legnagyobbjából akar még kicsikarni 20-30 vagy 50 extra lovat, kizárt hogy ott ne szopás legyen a vége.
Válasz Ares 826 #23385. hozzászólásáraNa igen az a kérdés hogy ha 3-4-5 év múlva összeomlik a hajtáslánc vagy az üzemanyag ellátó rendszer akkor mi miatt van. És akkor oda lehet fizetni egy nagyobb gép többlet árát javításra.
Válasz GREVEN #23384. hozzászólásáraVajon jót tesznek ezzel a "ló tenyésztéssel" a motornak, meg az üzemanyag ellátó rendszernek???? Mi a cél a nagyobb erő vagy az élettartam a gazdának?????
Válasz Norbi6330 #23380. hozzászólásáraNálam most hibakód van, de majd megoldja aki ért hozzá!
Bár a szerelő aki kiolvasta azt mondta ezzel mehet míg világ a világ!
Valami 4,6 volt fesz kéne neki minimum és csak 4,59et érez, kap, így reklamál, de hibátlanul működik, és már nem is villog, mert meguntam és megoldottam cigányban, ne villogjon ott állandóan!
Válasz A.I. #23379. hozzászólásáraNem reklámozni akarom a céget hétfőn lebeszéltem velük mindent, csütörtökön már jöttek is ki, igaz kombájn és traki volt csinálva. Kombájnbol a dpf et iktatták ki a traktorbol 99 le böl csinált 117 le és érezhető az erő és nincs hibakód.
Válasz Norbi6330 #23375. hozzászólásáraKi is jött, az nem rossz! Akivel én(apám) meséltem, az annyit mondott, csípjem le az ecu-t, küldjem vagy vigyem el, aztán a hibáját, amitől megy a gép, csak folyamatos hibakód ad, (standard traki, villog az izzítás lámpa) azt 50-60 ezerért kiírják, megírják, átírják, optimalizálás meg 250.
De ha van olyan aki kijön...
Azt jobbnak tartom én is, mert akkor utánna rögtön be lehet indítani a technikát!
Válasz gcastle #23376. hozzászólásáraCsak egy olyan fiatal, hogy ennyire komoly legyen, a többi még öreg fakocka típus, de azok is szuperek a maguk szarvasos módján!
Válasz picus #23371. hozzászólásáraVan különbség, főleg az összes tisztítófelület nagyságában, motorteljesítményben. Az újabbak a sok emissziós marhaság miatt egyre gyengébbek, viszont 2016-tól növelték a rosta felületet. Az enyémben van 350 csépelt óra, nagy gondja nem is lehetett... Nálam gyári software-rel fél határral tudott kevesebbet óránként 2,5-3,5 literrel több gázolajjal, mint optimalizálás után... A cég az előző írásomban!
Válasz gcastle #23369. hozzászólásáraMotorvezérlőt ti okosíttattátok?
Tudnál segíteni mibe fájt, illetve ki csinálta?
Nekem traktorét kellene íratni hibakód miatt, illetve lehet akkor ég, optimalizálás sem rontaná el, csak akit erre javasoltak, az 250-300 között mondott, el kellene kezdenem érdeklődni lassan, tud-e valaki olcsóbbat.
25068 hozzászólás
Válasz Jakab Gábor #23418. hozzászólásáraLinket,hogy megnézném?
Válasz Mf-es? #23417. hozzászólásáraKamionos bolt, minta alapján, nem-e járható lenne !
Válasz Mf-es? #23417. hozzászólásáraKettő fajtát hoz a katalogus: 1.- Screw
Part NumberL33894
Qty Req16
Supported Models6800
: 2.- Bolt
Part Number03M7266
Qty Req16
Supported Models6800
RemarksM16 X 120, (FOR AL82539, AL82549)
Az elsőnél nem ír méretet.
Válasz Jakab Gábor #23416. hozzászólására6800-as.Szerelhető felni csavarjai.Új felni lesz,de a régi felnibe,hosszabbak a csavarok.Kapupánt fejű,és szinte végig menetes kellene.
Válasz Mf-es? #23415. hozzászólásáraMilyen tipusú a traki mert kell a cikkszámhoz, és a agyba való csarak kellenek vagy a szerelhető felni csavarjai?![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
AL 213365 cikkszámú felni csavarjainak cikkszámát tudja valaki?![smile flowers](/oldforum/images/smiles/flowers.gif)
Válasz mtz1221 #23413. hozzászólásáraVagy 2-3000 órája volt levéve a hengerfej. Úgy nézett ki kis túlzással, mint az új.
Most majd meglátjuk, mert hengerfejet rendbe akarjuk szeretni, meg akkor kap egy garnitúra új hengerfejcsavart is, mert előző tőmítés cserénél az el lett "spórolva".
Válasz A.I. #23405. hozzászólásáraNem kell azt túl komlikálni.Ha látszik a hónolás a hengereken akkor elég egy gyűrűzés,ha nem látszik akkor meg maradjon így.Láttam pár hete egy 28000 órás kocka magnumot,ami eltörte a főtengelyt.Hengerek úgy néznek ki mint ha újak lennének.
Válasz Norbi6330 #23411. hozzászólásáraNem füstölt, néztem én is azért gyanus az egéer hűtő. A váltó nem melegedett. Max 68 fok, átlag 60-65.
Válasz Jakab Gábor #23409. hozzászólásáraA váltó nem melegedett? És mikor leállitottad a motort, indítás után nem füstölt fehéret?
Válasz Plútó #23408. hozzászólásáraKöszönöm. Elkezdjük a hiba feltárást jövő héten.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Norbi6330 #23407. hozzászólásáraKöszi. Jövő héten megbotjuk azt meglátjuk mit találunk.
Válasz Jakab Gábor #23406. hozzászólásáraNekünk 6630 volt így.Most csináltuk novemberben.A porlasztó hüvelyek voltak szétrohadva,a 6-ból 5.
Válasz Jakab Gábor #23406. hozzászólásáraEgéer hűtő ki van jukadva, de szerintem a egéer szelepet is tönkre tette a fagyálló.
Sziasztok!
6930 Pr. trakimból fogyott a víz(fagyálló) az utolsó 2 hét szántásnál. Előszőr napi fél liter, majd 1-2 liter aztán leállásnál már 3 liter 12 óra alatt. Kifele nem jött semmi, mindent átnéztünk,: csövek,hűtő,fűtő radiátor, olaj hűtő stb. Az olajszint nem nő a motorban.Már 3 hete áll a gép teljesen feltöltött vízzel, így nem hiányzik semmi belőle.Én már csak az egéer hűtőre tudok gondolni vagy a hegerfej tömítésre, hogy melegen megnyílik valamien repedés. Valakinek volt már hasonló? Ötletek esetleg?
Válasz zotya4755 #23404. hozzászólásáraHengerfejet csináltatom, adagolót megnéztem, szerintem lesz abban cserélni való is, de majd tavasszal kiderül, porlasztókba ami kell-igazából hidegben már szarul indul, vagyis nagyon szarul, úgyhogy porlasztó tuti nem jól dolgozik bár, mondjuk most kicseréltük a motor előmelegítőt, mert a régi fűtőszál már nem dolgozott!
Egyébként ritka évjárat, hogy november végére nem lemosva áll a szín alatt a helyén, de ez az idei év, ez sok szempontból fos, már elnézést a szóhasználatért!
Lehet mielőtt levesszük a hengerfejet egy kompressziós "saccolunk", annak függvényében meglátjuk lesz-e új hüvelysor.
Olajat nem mondanám hogy zabálja, első 200 órában szinte nulla, főleg ha nem kínozom, de olajcseréhez közeledve azért szerintem vagy 2-3 litert lehet felvesz az utolsó 50 órában.
Nem tudom másoké mennyire vagy hogyan csipked olajat!?
Válasz A.I. #23403. hozzászólásáraAz adagolót nem újítattam csak ráállította a szaki a maximumot ami még ok! Hengerfej Szekszárdon /volt ksze/ 300br. Porlasztó belseje új, csúcs és rugó, /Priger Józsi bosch Szekszárd/ 100ezer kb.
Ez nem szabvány turbó volt 360ezer a reman kiténél!
Háát, a csak gyűrű!!? Az én véleményem, vagy teljesen vagy akkor sehogy, ha hosszabb távra marad meg, akkor szánj rá egy teljes felújítást! Nem kevés pénz, de akkor tutira lesz még benne jó pár ezer óra amit ki fog bírni! Enyém is kb. 300 órát megy évente.
Válasz zotya4755 #23402. hozzászólásáraKöszi az infót!
A turbó szerintem ugyan az lehet, legalább is ugyan az a cikkszám 47 és 49nél is, de megnézem még egyszer!
Hűtő most lett forrassztatva, egyúttal át is mosatva tavaly nyáron, hűtőrács fajin, egyébként is minden reggel gyorsan át szoktam fújatni visszafelé kompeesszorral, legnagyobb nyári forróságban sem megy fel a mutató közép állásig. Hidegen nekem is csúszva megy fel 13ban de csak abban és csak hidegen,
a többin nem érzem, hogy látványosan késne, ezeket meg talajon úgy sem használom, egyenlőre úgy marad.
Hengerfejet szeretném felújítani, meg az adagolót, porlasztó már rendbe rakni, cserélni.
Csak ha már így benne leszek nem kerül többe egyel nagyobbra csináltatni, ha lehet!
Adagolós valamikor KITEs volt, 6910et csinált már nekem, tudja a dolgát úgy láttam, hátha erre is tud valamit zsebből!
Mi 17000 óra körül vettük, most 21000t már átlépte(15 év alatt), kell már az az adagoló felűjítás, meg hengerfej.
Nem tudom, ezeken csak gyűrűsort érdemes, vagy szabad-e cserélni?
Válasz A.I. #23390. hozzászólásáraÜdv!
Nekem is van egy öreglány 4755. Csináltam már rajta motor felújítást kb.12500 körül, most idén januárban a hengerfej lett újítva. Van rajta egy "byron csőtörő" kombájn turbója, elvileg abban 4955 ös motor van csak erősebb valamivel mint a trakiban, az adagolót beállítótták 4955 ös értékekre "0" füst terhelés alatt! Nagyon jól megy a paripa, nem tudom mennyi a "horse power" benne, de jön majd a szabit kft. és beméretem tavasz végén. Most 15100 van benne, bent áll a műhelyben darabokra szedtem a váltoját, mert 12 fokozat felett csúszott /dugattyú gumigyűrű szakadása van/! Szóval kérdésedre, lehet belőle többet kihozni, de a motor víz hőre figyelni kell mert a több anyag nagyobb erő, akkor tiszták legyenek az oldalsó rácsok, meg a hűtő is jó legyen!
https://vm.tiktok.com/ZMJGaKRDW/
Válasz szanberg #23399. hozzászólásáraCsak forgóban...
Válasz gcastle #23398. hozzászólásáraKukoricában bírja a 8sort????![smile ohmy](/oldforum/images/smiles/ohmy.gif)
Válasz picus #23395. hozzászólásáraJa, 8 soros PSZP adapter...
Válasz kopasz1 #23396. hozzászólásáraNem az enyém, még nem tudni, nincs benne 200 óra, úgy mint apósnál a 6195R-ben...
Válasz gcastle #23394. hozzászólásáraA 6210r hogy vált be
Válasz gcastle #23393. hozzászólására8 soros adapterrel mesz??
Válasz GREVEN #23387. hozzászólására6140R és a W540 is a kevés ló-nagy kasztni, ezért mertem ráraaktni az eggyel nagyobb vezérlőt, 6210R-t nem biztos, hogy huzatnám tovább, ott TLT be, aztán a gyári IPM ölég...
Válasz picus #23392. hozzászólására5 szezon 200 hektáron, nem megyünk bérbe, több csépőóra nem lehet... 20 liter körül kalászosban meg kukiban, forgó megvan 16-ból 8 soron!
Válasz gcastle #23374. hozzászólására2015 os es csak 350 ora ment bele???amugy mennyit eszik /ha??
Válasz Norbi6330 #23383. hozzászólására
Itt olvastad #23213-tól?
Nekem nem a tuning lenne a lényeg, hanem a hiba kiírása, arra nem is mondták olyan horror árat, de gondolkodtunk az "optimalizáláson" is, csak nem tudjuk, hogy kell-e az nekünk negyed milláért, mert így is tudja azt amire mi használjuk a 6330at (műtrágya, monosem, Ih6200, sorközművel, permetező, BSS kocsi, kasza, meg sodró, de az csak kicsi meg keveset), nem rég ezt egy MTZ 82 is megcsinálta, ez meg 105 ló, így lehet kár piszkálni!
!
Van egy öreg 4755, azt viszont tavaszi munka után kicsit generálozni kell, hengerfej, porlasztó, adagoló! Ilyenkor már cefet szarul indul, hiába teker jól!
Annál gondolkodtam, hogy adagolósnak mondom, hogy 4955re hangoljon, mert úgy látom, katalógus szerint, hogy mindenben megegyezik, mondjuk ott meg az az aggájom, hogy nem 21000 óránál kell elkezdeni felhúzatni
Lehet elég lesz, ha felújíttatom, aztán közel lesz régi magához, mert nem érzi az ember, de szép lassan biztos elkopott a ménesből. Mit gondoltok, elég a gyárira újíttatni, vagy a nagyobb tesóra adaptáltatni?
Válasz Drisa #23386. hozzászólásáraHa addig esetleg kibírja, de az sem biztos! Azt látom az új gépek de szinten más gép is hogy alávan már méretezve a gép sokszor hogy az élettartam az ne legyen hosszútávú még véletlenül sem! Használd vazeeeeeee 3-esetleg öt évet és dobd el a pi...ba vegyél újat! Irdatlanul éhes lett a pénzvilág minden téren semmi de semmi nem elég már a nagytőkének!![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Válasz GREVEN #23384. hozzászólására![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Ares 826 #23385. hozzászólásáraEz egy esetben lehet ésszerű. Ha ugyanazon technikai paraméterekkel és szerkezeti felépítéssel van ellátva az a gép ami a tulajdonomban van és mondjuk az elérni kívánt lóerejű gép és csak is kizárólag motorvezérlésben szoftveres eltérés van.
De amikor a márka azon gépcsoportjának a kategória legnagyobbjából akar még kicsikarni 20-30 vagy 50 extra lovat, kizárt hogy ott ne szopás legyen a vége.
Válasz Ares 826 #23385. hozzászólásáraNa igen az a kérdés hogy ha 3-4-5 év múlva összeomlik a hajtáslánc vagy az üzemanyag ellátó rendszer akkor mi miatt van. És akkor oda lehet fizetni egy nagyobb gép többlet árát javításra.
Válasz GREVEN #23384. hozzászólásáraVajon jót tesznek ezzel a "ló tenyésztéssel" a motornak, meg az üzemanyag ellátó rendszernek???? Mi a cél a nagyobb erő vagy az élettartam a gazdának?????![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Válasz gcastle #23373. hozzászólásáraÉn az ilyeneket csak úgy hívom hogy lótenyésztők.
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz VMisi #23382. hozzászólásáraNem sok kb 40-50 üzemóra.
Válasz Norbi6330 #23380. hozzászólásáraA trakiba mennyi óra ment azóta?
Válasz Norbi6330 #23380. hozzászólásáraNálam most hibakód van, de majd megoldja aki ért hozzá!
!
Bár a szerelő aki kiolvasta azt mondta ezzel mehet míg világ a világ!
Valami 4,6 volt fesz kéne neki minimum és csak 4,59et érez, kap, így reklamál, de hibátlanul működik, és már nem is villog, mert meguntam és megoldottam cigányban, ne villogjon ott állandóan
Válasz A.I. #23379. hozzászólásáraNem reklámozni akarom a céget hétfőn lebeszéltem velük mindent, csütörtökön már jöttek is ki, igaz kombájn és traki volt csinálva. Kombájnbol a dpf et iktatták ki a traktorbol 99 le böl csinált 117 le és érezhető az erő és nincs hibakód.
Válasz Norbi6330 #23375. hozzászólásáraKi is jött, az nem rossz! Akivel én(apám) meséltem, az annyit mondott, csípjem le az ecu-t, küldjem vagy vigyem el, aztán a hibáját, amitől megy a gép, csak folyamatos hibakód ad, (standard traki, villog az izzítás lámpa) azt 50-60 ezerért kiírják, megírják, átírják, optimalizálás meg 250.
De ha van olyan aki kijön...
Azt jobbnak tartom én is, mert akkor utánna rögtön be lehet indítani a technikát!
Válasz gcastle #23376. hozzászólásáraCsak egy olyan fiatal, hogy ennyire komoly legyen, a többi még öreg fakocka típus
, de azok is szuperek a maguk szarvasos módján!
Válasz gcastle #23373. hozzászólásáraKöszi, jövöre érdeklődök náluk is, ki tudja!
Válasz A.I. #23372. hozzászólásáraEgy darab 300+fa, kettőnél már adnak 10%-ot...
Válasz gcastle #23373. hozzászólásáraEzt a céget csak ajánlani tudom nálam voltak rugalmas jó cég.
Válasz picus #23371. hozzászólásáraVan különbség, főleg az összes tisztítófelület nagyságában, motorteljesítményben. Az újabbak a sok emissziós marhaság miatt egyre gyengébbek, viszont 2016-tól növelték a rosta felületet. Az enyémben van 350 csépelt óra, nagy gondja nem is lehetett... Nálam gyári software-rel fél határral tudott kevesebbet óránként 2,5-3,5 literrel több gázolajjal, mint optimalizálás után... A cég az előző írásomban!
Válasz A.I. #23372. hozzászólásáraOkosítás...
Válasz gcastle #23369. hozzászólásáraMotorvezérlőt ti okosíttattátok?
Tudnál segíteni mibe fájt, illetve ki csinálta?
Nekem traktorét kellene íratni hibakód miatt, illetve lehet akkor ég, optimalizálás sem rontaná el, csak akit erre javasoltak, az 250-300 között mondott, el kellene kezdenem érdeklődni lassan, tud-e valaki olcsóbbat.
Válasz gcastle #23369. hozzászólásáraSzia en kicsit regebbi gepekre lennek kivancsi mongyuk 2008-2009 esekre de gondolom nemlehet tulsok kulombseg koztuk vagy megis?? Mennyire megbizhato gepek??mien hibak jelentkeztek idaig?? Napi teljesitmeny?? Fogyasztas??es miaz az okositott motorvezerlo?? Koszi a segitsegedet :D