Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak644 FtBenzin árak625 FtEUR416.32 FtUSD400.8 FtCHF443.07 FtGBP501.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Forgalmazó mondja, hogy persze mert túl van terhelve a gép. Ami lehet igaz is. De a 8300 nem volt? Amikor ugyan azt az eszközparkot húzták mint ez most, annyi hogy 5 fejes Kondor eke volt nem pedig váltvaforgatós a 00-s gépek után. 15 éve nem bírja a 8300 rendesen húzni a Topdownt, de azért muszáj neki ha amaz 4 év alatt kifeküdt előtte...
Válasz szanberg #23243. hozzászólásáraAz nagyon durva összeg, akkor annak a gépnek csak héja maradt.!
Ezért hiszek én a ré ha enni modellekben! Az újaknál és nem csak a JD-k, valahogy mind hullik szét, mint valami kopott legó!
Értem én azt is, hogy aki 2000 ha-t művel, annak kell az új, mert nem hasíthat 30 éves trakikkal, gondolván, hogy az új üzembiztosabb, aztán kiderül, hogy az is meghal!
Másik meg, valahol már írtam, nem gépkezelők vannak, hanem hajtók! Az új gépek mint egy autó, a kezelők meg mint az úrvezetők, csak előre lát meg tud menni, annyit tud, hogy kulcs elfordít, 1-es gázpedál, gyijá! Ehhez társul a gépek silányabb minősége és kész is lehet a 20 millárs számla!
Az a helyzet, hogy a jd már csak a híréből él, ami hamarosan ellen fordul önmagával az ilyen esetek TÖMKELEGE miatt amit folyamatosan látni hallani...
Nem messze nagyobb cégnél 345R, 4éves igaz 6000 óra felett kicsit. Idén 20 azaz húsz milliót kellett rá költeni, és egész ősszel nem dolgozott lényegében. Egy 36ezer órás 8300 húzta az igát amit kettőből lapátoltak össze csakhogy tudjonak valami búza talajt készíteni esetleg.
A horror vételár mellett ekkora üzemeltetési költségek...
Két új 428 lovas kirovets traktort vehettek volna ezen az áron ami megenné a 2000 ha munkájukat, nem pedig fordítva.
Válasz _NB_ #23225. hozzászólásáraNagy "csoda motorok" Húzzák a fa...ra!!! Idióta ZŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐDEK ezek meg mi a fasznak kellenek????????? Szopatni az embereket semmi másra nem jó!!!!!!!
Válasz Szabi. #23233. hozzászólásáraDe lehet, hogy egyforma minőségű volt a hajtókar csészét rögzítő 12 csavar... Én a másik végét láttam eddig a hajtókarnak, a dugattyús végét...
Lehet nem jól tudom de a dpf elé fecskendez üzemanyagot, hogy magasabb legyen a hőfok és így tisztítsa a szűrőt, majd az scr elé meg AdBlue, hogy nox mentesítsen .
Azzal a plusz befecskendezéssel mit csináltak? levakolták és csókolom ? vagy kiírták teljesen ?
Válasz TDavid #23223. hozzászólásáraMeglehet, hogy amúgy is lehalt volna, csak adja magát a feltételezés, ha hozzá volt nyúlva. De ha ahoz nem nyúltak akkor nyilván nem ez okozta. Azt hiszem a turbó után, magában a doc/dpf dobban történik a befecskendezés/égetés, legalábbis a Tier4i-nél, a final T4-nél nemtom hogy van, de gondolom ugyanez a 120m is.
Ha valami miatt kiugróan magas nyomáson dolgozna akkor adná a hibát, vagy a túlnyomás kiengedőn kéne elmennie, nem a szivattyúnak lefőni.
Be kell vizsgáltatni mibaja, aztán ha kopás akkor valamivel tàmogassátok a gázolajat a jövöben
Válasz bandigh #23222. hozzászólásáraMi csak a dpf-scr-t irattuk ki, optimalizálva nem lett. Regeneráláskor ezeknél elvileg az égéstérbe fecskendez be többször (vagy talán a kipufogó ütembe). Ha folyamatosan regeneráló üzemmódban működne, akkor ennek vagy el kellene égnie, vagy füstölne a gép szerintem. Vagy valamit elírtak és magasabb nyomáson dolgozna a szivattyú?
Ez a magasnyomású szivattyú másnál is halt már meg, fb-n említettek egy 6130r-t annak 600 óránál, meg egy másik 6120m-et az talán 2-3 ezer körül.
Válasz TDavid #23218. hozzászólásáraElvileg semmi extra, csak egy szivattyú, lecsavarozod aztán lejön. Van mögötte valami pajzs lemez, szerintem azzal együtt jön le
Válasz TDavid #23213. hozzászólásáraO hogy az aaa! Ez hihetetlen hogy egy JD motorba sem lehet megbízni pedig ez nem is tépte a földet hanem csak gurult a tetején...
Válasz Pilátus" #23212. hozzászólására6120m 2017 évjáratú beledolgozta a gázolajat a motorolajba, mire észrevettük már a kartergáz szűrőn nyomta kifele...2830 órás. Valószínűleg magasnyomású szivattyú szériahibás, 4 hengeresek hajlamosak ilyet csinálni sajnos. Remélem ezen kívül a motornak nem nagyon lett baja, az hiányzik még hogy azt is fel kelljen újítani miatta (szaladgálós munkákat végez, teljesen jól működött még mikor észrevettük) . Nem túl rég volt olajcsere, mivel nem eszi az olajat nem nézegettük állandóan, hát lehet nem ártott volna.
Válasz ppal #23203. hozzászólásáraHát, ez ami a miénken van lehet a köztes méret úgy gondolom!
Igen 4-4 gumi, 4 felni az drága, meg valaki talán említette hogy az ápoló kerék, az azért nem minden súlyt bír el!
Gondold el, hogy csak a traktor 5,5t kb, felkapsz egy MT szórót, ha kicsit nagyobb beleszalad 2t, vagy egy nagyobbacska permetezőt... Szóval nehéz és gumigyilkos.
Nem mellesleg, állandó pit stop kerék le, kerék fel...
Válasz bandigh #23202. hozzászólásáraKöszönöm nektek is. Még nem nagyon látom át, hogy létezik-e egyáltalán valami köztes, azaz sorközben és a többi munkában is használható méret.
Válasz A.I. #23201. hozzászólásáraKöszönöm, a jelenlegi felnire biztos nem lesz jó, mindenképp felni + gumi vásárlásban gondolkodok. Csak az egyik variáció az lenne, hogy:
- veszek erre a felnire azonos méretű 4 új gumit, és veszek külön 4 művelőkereket felnivel és gumival (ez nagyon drága lenne, 4 széles gumi + 4 művelő gumi és 4 felni),
a másik variáció pedig az lenne, hogy:
- veszek valami köztes méretet felnivel és gumival, amit minden funkcióra tudok használni (ez talán kedvezőbb lenne árban, 4 köztes méretű gumi és 4 felni).
Válasz mtz1221 #23200. hozzászólásáraDe, csak mondom lehet minden centire szükség van, de azért mégse legyen nagy :D
És igen, lassan csak mérőszalaggal érdemes gumit választani, most egy alliance elsővel jártunk úgy, hogy konkrétan virslikeréknek néz ki, azonos mérettel
Válasz ppal #23198. hozzászólására6910esünkön elől 16,9x28, hátul pedig 18,4x38 van, de megnézem majd pontosan, mert az elsőben nem vagyok tök biztos!
Egyébként a miénk nem fér be sor közé, mert fix felnis, esetleg beforgatott felnivel, de én még azt nem próbáltam, mert arra mindig volt valami kisebb.
Egyébként úgy látom, hogy a tiéd széles gumizással van, meg kellene nézni, mert a felnin is van egy méret coll-ban!
Ha túl széles a felnid, akkor a keskeny gumi nem fog felpattanni rá!
Megnézem majd a miénk és milyen méret van ütve!
Válasz bandigh #23199. hozzászólására420/85R38 nem keskenyebb pár centivel.Amúgy márka függő is,én most vettem petlasokat ugyan az a méret 3 centivel keskenyebb a régiektől felszerelve.
25046 hozzászólás
Forgalmazó mondja, hogy persze mert túl van terhelve a gép. Ami lehet igaz is. De a 8300 nem volt? Amikor ugyan azt az eszközparkot húzták mint ez most, annyi hogy 5 fejes Kondor eke volt nem pedig váltvaforgatós a 00-s gépek után. 15 éve nem bírja a 8300 rendesen húzni a Topdownt, de azért muszáj neki ha amaz 4 év alatt kifeküdt előtte...
Válasz A.I. #23246. hozzászólásáraré ha enni=régebbi
Válasz szanberg #23243. hozzászólásáraAz nagyon durva összeg, akkor annak a gépnek csak héja maradt.!
Ezért hiszek én a ré ha enni modellekben! Az újaknál és nem csak a JD-k, valahogy mind hullik szét, mint valami kopott legó!
Értem én azt is, hogy aki 2000 ha-t művel, annak kell az új, mert nem hasíthat 30 éves trakikkal, gondolván, hogy az új üzembiztosabb, aztán kiderül, hogy az is meghal!
Másik meg, valahol már írtam, nem gépkezelők vannak, hanem hajtók! Az új gépek mint egy autó, a kezelők meg mint az úrvezetők, csak előre lát meg tud menni, annyit tud, hogy kulcs elfordít, 1-es gázpedál, gyijá! Ehhez társul a gépek silányabb minősége és kész is lehet a 20 millárs számla!
Válasz majorferi33 #23235. hozzászólásáraA FEDÉL TÖRT EL, A CSAVAR SZAKADT?
Válasz Szabi. #23242. hozzászólásáraHátulról van kiékelve a szippancs a stafnikkal
Az a helyzet, hogy a jd már csak a híréből él, ami hamarosan ellen fordul önmagával az ilyen esetek TÖMKELEGE miatt amit folyamatosan látni hallani...
Nem messze nagyobb cégnél 345R, 4éves igaz 6000 óra felett kicsit. Idén 20 azaz húsz milliót kellett rá költeni, és egész ősszel nem dolgozott lényegében. Egy 36ezer órás 8300 húzta az igát amit kettőből lapátoltak össze csakhogy tudjonak valami búza talajt készíteni esetleg.
A horror vételár mellett ekkora üzemeltetési költségek...
Két új 428 lovas kirovets traktort vehettek volna ezen az áron ami megenné a 2000 ha munkájukat, nem pedig fordítva.
Kuuvára sajnálom őket.
Válasz Ares 826 #23241. hozzászólásáraVideót néztem de nekem ez lefelé jövetnek tűnik:
Válasz Szabi. #23233. hozzászólásáraEmelkedőn ment felfelé, nézd meg a képeket!
Válasz majorferi33 #23235. hozzászólásáraez a magasnyomásu szívattyu.
Válasz Ares 826 #23238. hozzászólásáraKöszönjük Emese.
Válasz _NB_ #23225. hozzászólásáraNagy "csoda motorok" Húzzák a fa...ra!!! Idióta ZŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐDEK ezek meg mi a fasznak kellenek????????? Szopatni az embereket semmi másra nem jó!!!!!!!
Válasz Szabi. #23233. hozzászólásáraDe lehet, hogy egyforma minőségű volt a hajtókar csészét rögzítő 12 csavar... Én a másik végét láttam eddig a hajtókarnak, a dugattyús végét...
Válasz majorferi33 #23235. hozzászólásáraEzt mi lelte?
Válasz TDavid #23223. hozzászólására kb:400 üó 6120m nem talajmunkázott
Válasz GREVEN #23232. hozzászólására4000 óránál egy közeli cégnél hasonlót produkált. Ott alighanem valami ekét húzott.
Válasz GREVEN #23232. hozzászólásáraHa tippelhetek, akkor a lejtőn lefelé jövet a tartályos vontatmány megtolta, túlpörgött a motor és szétrobbant.
,,John Deere-t én még sose láttam lerobbanva"
-mondta Stevie Wonder
https://www.facebook.com/100003627457957/videos/2149789465151948/
Válasz bandigh #23230. hozzászólásáraezt lehetne MAGYARRA FORDÍTVA ÉRTHETŐEN .KÖSZÖNÖM
Válasz gcastle #23229. hozzászólásáraDe az aki a legvégére marad, nem ússza meg soha 10 rongy alatt!
Válasz bandigh #23228. hozzászólásáraEzt csinálják hatszázért...
Válasz TDavid #23226. hozzászólásáraMeg kiirva az agyából, hogy ne nyomja be az üres dobba a gázolajat, gondolom
Válasz bandigh #23216. hozzászólására
Válasz _NB_ #23225. hozzászólásáraMaga a szűrő lett kivéve csak, nem lett vakolva semmi
Válasz bandigh #23224. hozzászólására
Lehet nem jól tudom de a dpf elé fecskendez üzemanyagot, hogy magasabb legyen a hőfok és így tisztítsa a szűrőt, majd az scr elé meg AdBlue, hogy nox mentesítsen .
Azzal a plusz befecskendezéssel mit csináltak? levakolták és csókolom ? vagy kiírták teljesen ?
Válasz TDavid #23223. hozzászólásáraMeglehet, hogy amúgy is lehalt volna, csak adja magát a feltételezés, ha hozzá volt nyúlva. De ha ahoz nem nyúltak akkor nyilván nem ez okozta. Azt hiszem a turbó után, magában a doc/dpf dobban történik a befecskendezés/égetés, legalábbis a Tier4i-nél, a final T4-nél nemtom hogy van, de gondolom ugyanez a 120m is.
Ha valami miatt kiugróan magas nyomáson dolgozna akkor adná a hibát, vagy a túlnyomás kiengedőn kéne elmennie, nem a szivattyúnak lefőni.
Be kell vizsgáltatni mibaja, aztán ha kopás akkor valamivel tàmogassátok a gázolajat a jövöben
Válasz bandigh #23222. hozzászólásáraMi csak a dpf-scr-t irattuk ki, optimalizálva nem lett. Regeneráláskor ezeknél elvileg az égéstérbe fecskendez be többször (vagy talán a kipufogó ütembe). Ha folyamatosan regeneráló üzemmódban működne, akkor ennek vagy el kellene égnie, vagy füstölne a gép szerintem. Vagy valamit elírtak és magasabb nyomáson dolgozna a szivattyú?
Ez a magasnyomású szivattyú másnál is halt már meg, fb-n említettek egy 6130r-t annak 600 óránál, meg egy másik 6120m-et az talán 2-3 ezer körül.
Válasz .Szabi #23221. hozzászólásáraHa a szoftver átdolgozásakor belenyúltak az üzemanyagrendszerbe is, akkor lehet összefüggés, az okosítás hatására
Válasz Pilátus" #23217. hozzászólására“6120m-ből 2730 óránál kihajítottuk a dpf-scr-t.“ - ezt a kollega irta korabban, 2830-oranal meg megadja magat.
Válasz bandigh #23216. hozzászólásáraNem ismerem a JD üzemanyag rendszerét, de ok okozati összefüggést sem árt vizsgálni ha lehet.
Csak elkopott a szimering és áteresztett,
vagy a valami miatt a szivattyúban házában megnőtt a nyomás és kinyomta a szimeringet.
Ha jól tudom ezek a nagynyomású szivattyúk úgy vannak tervezve, hogy a gázolaj keni őket.
Neten több javító cég is az gázolaj minőségre vezeti vissza pl Delphi rendszerek tönkremenetelét.
Válasz TDavid #23218. hozzászólásáraElvileg semmi extra, csak egy szivattyú, lecsavarozod aztán lejön. Van mögötte valami pajzs lemez, szerintem azzal együtt jön le
Magasnyomású szivattyú leszedésénél mire kell figyelni?
Válasz TDavid #23213. hozzászólásáraO hogy az aaa! Ez hihetetlen hogy egy JD motorba sem lehet megbízni pedig ez nem is tépte a földet hanem csak gurult a tetején...
Válasz VMisi #23214. hozzászólásáraGondolom ahol kapja a mehajtást a motorról, a tengelyénèl engedett
Véleményeteket szertnék kérni a t660 kombinoról kinek hogy váltbe, mit hallott róluk? 2013 évjáratú! Gyenge pontok?
Válasz TDavid #23213. hozzászólásáraHol és hogyan tud érintkezni a nagynyomású szivattyú a motorolajjal?
Válasz Pilátus" #23212. hozzászólására6120m 2017 évjáratú beledolgozta a gázolajat a motorolajba, mire észrevettük már a kartergáz szűrőn nyomta kifele...2830 órás. Valószínűleg magasnyomású szivattyú szériahibás, 4 hengeresek hajlamosak ilyet csinálni sajnos. Remélem ezen kívül a motornak nem nagyon lett baja, az hiányzik még hogy azt is fel kelljen újítani miatta (szaladgálós munkákat végez, teljesen jól működött még mikor észrevettük) . Nem túl rég volt olajcsere, mivel nem eszi az olajat nem nézegettük állandóan, hát lehet nem ártott volna.
Válasz TDavid #23208. hozzászólásáraNa mesélj! Szántás kózben vagy??
Válasz jozef24 #23210. hozzászólásáraPremium: picit nagyobb teljesítmény, több elektronika. Végül is jobban felszerelt.
mi a külömbség a 6920 és a 6920 premiun között.
Válasz TDavid #23208. hozzászólásáraEzt írja a könyv Link
Autoquados traktort haza szabad húzni 5 km-ről, álló motorral?
Válasz JDFERI #23206. hozzászólásáraSzia, meg kell néznem. Megírom majd.
Válasz ppal #23198. hozzászólásáraÜdv . Az 580as gumi hány coll széles felnin van ?
Válasz ppal #23203. hozzászólásáraHát, ez ami a miénken van lehet a köztes méret úgy gondolom!
Igen 4-4 gumi, 4 felni az drága, meg valaki talán említette hogy az ápoló kerék, az azért nem minden súlyt bír el!
Gondold el, hogy csak a traktor 5,5t kb, felkapsz egy MT szórót, ha kicsit nagyobb beleszalad 2t, vagy egy nagyobbacska permetezőt... Szóval nehéz és gumigyilkos.
Nem mellesleg, állandó pit stop kerék le, kerék fel...
Válasz bandigh #23202. hozzászólásáraKöszönöm nektek is. Még nem nagyon látom át, hogy létezik-e egyáltalán valami köztes, azaz sorközben és a többi munkában is használható méret.
Válasz A.I. #23201. hozzászólásáraKöszönöm, a jelenlegi felnire biztos nem lesz jó, mindenképp felni + gumi vásárlásban gondolkodok. Csak az egyik variáció az lenne, hogy:
- veszek erre a felnire azonos méretű 4 új gumit, és veszek külön 4 művelőkereket felnivel és gumival (ez nagyon drága lenne, 4 széles gumi + 4 művelő gumi és 4 felni),
a másik variáció pedig az lenne, hogy:
- veszek valami köztes méretet felnivel és gumival, amit minden funkcióra tudok használni (ez talán kedvezőbb lenne árban, 4 köztes méretű gumi és 4 felni).
Válasz mtz1221 #23200. hozzászólásáraDe, csak mondom lehet minden centire szükség van, de azért mégse legyen nagy :D
És igen, lassan csak mérőszalaggal érdemes gumit választani, most egy alliance elsővel jártunk úgy, hogy konkrétan virslikeréknek néz ki, azonos mérettel
Válasz ppal #23198. hozzászólására6910esünkön elől 16,9x28, hátul pedig 18,4x38 van, de megnézem majd pontosan, mert az elsőben nem vagyok tök biztos!
Egyébként a miénk nem fér be sor közé, mert fix felnis, esetleg beforgatott felnivel, de én még azt nem próbáltam, mert arra mindig volt valami kisebb.
Egyébként úgy látom, hogy a tiéd széles gumizással van, meg kellene nézni, mert a felnin is van egy méret coll-ban!
Ha túl széles a felnid, akkor a keskeny gumi nem fog felpattanni rá!
Megnézem majd a miénk és milyen méret van ütve!
Válasz bandigh #23199. hozzászólására420/85R38 nem keskenyebb pár centivel.Amúgy márka függő is,én most vettem petlasokat ugyan az a méret 3 centivel keskenyebb a régiektől felszerelve.
Válasz ppal #23198. hozzászólására18,4/R38-ban gondolkodnék