Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Egy S770-esre mi is be fogunk nevezni ha úgy adja lehetőség/keret egyszer, mikor cseréhez érünk. Abban látom azt, hogy pont ideális méret/tudás/masszivitás/sűrűség.
Válasz szanberg #23263. hozzászólásáraKi mondja ezeket és hol, hogy a John Deere örök és mindenható, az összes többi meg szemét?
Szerintem ezeket csak te magad gondolod illetve erősíted fel. És/vagy te valamiért egyszerűen nem nézhetsz egy John Deere-re.
Éppen úgy tudná itt bárki sorolni akinek vannak gazdálkodó ismerősei, mindegyik típusból olyan darabokat amik különösebb hibák nélkül mennek, meg olyanokat is amelyek szétborultak.
Minden gyártó és forgalmazó a magáét dicséri, de általában normálisak, nem szóljak le direktben a másikat. Az meg kicsit hihetetlen ill. hiteltelen, hogy te ennyi gyakorlattal a hátad mögött felülsz ilyen dumáknak, aki istenít egy márkát.
Ennek az idiótának mindig van egy ismerőse aki sokat költött egy JD re . Kicsit unalmas már amiket írkál !!. A francnak van ez itt !!??. Ne válaszoljon senki sem a hülye írásaira oszt csak eltűnik innen egyszer !!!
Válasz Drisa #23264. hozzászólásáraLehet az is drága de szerintem a Fendt az viszi a prímet! Néztem nyugati oldalakon hát "kivert a víz" milyen ára van egy 13-15 ezer órás 150 200 ló közötti régi gépnek!
Válasz szanberg #23263. hozzászólásáraNem örök itt már semmi sem. De a használt gépben még mindig a Jd tartja legjobban az árát, ha 8-10 ezer órás gépeket nézel, ez sem elhanyagolható mikor az ember új gépet vesz. Hiába veszed olcsóbban a másikat vagy költesz rá kevesebbet (amivel vitatkoznék én is) a végén 20-30 %-kal olcsóbban adod el mint a jd-t, vagy árulhatod az idők végezetéig mert félnek tőle, nem ismerik.
Válasz GREVEN #23255. hozzászólásáraPár helyen azért van szava a melósnak.
Ha kellett a gyerek a faszinak muszály volt eladnia pl. a pár éves 135forterrát és hozni 120m est mert csak jdre akart átjönni a kölök a másik cégtől.
Válasz szanberg #23259. hozzászólásáraNálunk is van 60KA fölötti talaj, na az még a Rábát is megeszi, vagy legalábbis a munkagépet amit húz...
Ahogy a cimbora szokta mondani: Kuvuki-föld...
Válasz szanberg #23258. hozzászólására"Szumma Szumma, vételár+fenntartás horror, minőség, tartósság nulla"
Azért ezt már gyakorlatilag bármelyik márka mellé odaírhatod....
Hozzá teszem mindenki a saját körülményeit gondolja a leg keményebbnek, de valójában mi itt nehezített pályán vagyunk az alföldhöz képest, domborzat és talaj kötöttség tekintetében, ezért hamarabb feslik el mint kéne.
Azért kevés a 345R vagy a 936fendt egy 4méteres grúber elé, de a 620rx sem szalad el a 7-es topdownnal nagyon, ha 25centi alá akar menni...
Válasz Bobo77 #23253. hozzászólásáraVan Edelényben is ilyen pár éve, meg 9520 Rt is ugyan annál a cégnél.
Utóbbi bajosabb, amaz jobb. Igaz két évesen az Rx járszerkezetét is fel kellett újítani, azt gondolom elég nagy gond ez is.
Válasz GREVEN #23255. hozzászólásáraHát hidd el, van ahol odamegy a tulaj, és a gépészt megkérdezi, mert ő maga anyit nem ért hozzá hogy melyik ajtón kell beszállni
Válasz szanberg #23252. hozzászólásáraVedd figyelembe, hogy több eladott gépből több is ami elromlik! Ha többszörösét adjàk el évente mint más márkák, nagyobb a statisztikai merítés.
A másik meg az, hogy van ugye az ipm, meg a plusz lóerő, meg a vgt, amik a régiben nem voltak. Tehàt ha a régi mondjuk ejtett 100-150 et a fordulatából, vagy elkezdett melegedni akkor azt mondtad h na ez elég terhelés neki. Most akkor kezdi el ejteni a fordulatot, amikor már régesrégen túl van terhelve. És simán dolgoznak vele úgy a kezelők, hogy egész nap ki van akadva a zöld sáv a monitoron. Akkor nemtudom mit vár.
Nem mondom, van baj a gépekkel, több mint rég, de ugyanakkora testbe másfélszer akkora lóerőt paszíroztak bele, ez lett az igény, mert az ember azt szeretné, ha egy néhai kis 8ezres méretű gép elhúzza az 5 méteres topdownt, mert a csuklós gép az kényelmetlen, meg nem lehet vele pótkocsizni ha épp azt szeretne.
Azt meg ne mondjuk, hogy más márkák nem omlanak össze, én is tudok mf-et, cat-ot, fendet sorolni, amik kiköpték idő előtt a cumit.
Felfogni nem tudom, hogy akik sokszáz hektáron vagy ezreken dolgoznak, miért nem talajozó gépet keresnek, akár hasznàltban is, minthogy a nehézuniverzálist ütni hetekig nyujtottműszakban, 120%-os terhelésen. Vagy legalább akkor menne ugyanúgy 5 fejjel, vagy ha azzal is megy, akkor legyen elég a 9km/h, mint a 11 vagy dombra fel ha a régivel visszakapcsolt, az új meg felhúzza anélkül is, miért kell kitolni a szemét. Nagyon finom gépek sajnos, rtk meg mindenféle beállítási lehetőség, 6 kihelyezett, tlt, ezek mindent el tudnak már végezni, okos gépek. Magàgykészítés vetés szántás stb bármit megcsinál.
De ha egy cégnél kimondottan olyan gép kell, ami az ideje 85%-ában 6km/h-val húzza a vakarót, teljes terhelésen, akkor oda nem a svájci bicska kell, hanem a balta
15 év alatt az összes traktorunkra nem költöttünk ennyi pénzt, illetve igen, gumiztuk át őket és prémium abroncsokat kaptak, de talán még ezzel sem értük el ezt az összeget...
Válasz gcastle #23245. hozzászólásáraMind a kettő nem mostan történt garanciában javítoták csak azért tetem fel ez volta téma szervizes szerint gyakori hiba
Válasz szanberg #23243. hozzászólásáraAzért azt is tegyük hozzá hogy nagyobb cégeknél 90 % ba jd van nem hiszem hogy hírből vennék őket...
Sok helyen csinálnak nyúzópróbát és jd-t vesznek
És álltalába nem keveset mennek és nem pótkocsival szaladgálna hanem ezek csinálják a nehéz talajmunkákat...
Forgalmazó mondja, hogy persze mert túl van terhelve a gép. Ami lehet igaz is. De a 8300 nem volt? Amikor ugyan azt az eszközparkot húzták mint ez most, annyi hogy 5 fejes Kondor eke volt nem pedig váltvaforgatós a 00-s gépek után. 15 éve nem bírja a 8300 rendesen húzni a Topdownt, de azért muszáj neki ha amaz 4 év alatt kifeküdt előtte...
Válasz szanberg #23243. hozzászólásáraAz nagyon durva összeg, akkor annak a gépnek csak héja maradt.!
Ezért hiszek én a ré ha enni modellekben! Az újaknál és nem csak a JD-k, valahogy mind hullik szét, mint valami kopott legó!
Értem én azt is, hogy aki 2000 ha-t művel, annak kell az új, mert nem hasíthat 30 éves trakikkal, gondolván, hogy az új üzembiztosabb, aztán kiderül, hogy az is meghal!
Másik meg, valahol már írtam, nem gépkezelők vannak, hanem hajtók! Az új gépek mint egy autó, a kezelők meg mint az úrvezetők, csak előre lát meg tud menni, annyit tud, hogy kulcs elfordít, 1-es gázpedál, gyijá! Ehhez társul a gépek silányabb minősége és kész is lehet a 20 millárs számla!
Az a helyzet, hogy a jd már csak a híréből él, ami hamarosan ellen fordul önmagával az ilyen esetek TÖMKELEGE miatt amit folyamatosan látni hallani...
Nem messze nagyobb cégnél 345R, 4éves igaz 6000 óra felett kicsit. Idén 20 azaz húsz milliót kellett rá költeni, és egész ősszel nem dolgozott lényegében. Egy 36ezer órás 8300 húzta az igát amit kettőből lapátoltak össze csakhogy tudjonak valami búza talajt készíteni esetleg.
A horror vételár mellett ekkora üzemeltetési költségek...
Két új 428 lovas kirovets traktort vehettek volna ezen az áron ami megenné a 2000 ha munkájukat, nem pedig fordítva.
Válasz _NB_ #23225. hozzászólásáraNagy "csoda motorok" Húzzák a fa...ra!!! Idióta ZŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐDEK ezek meg mi a fasznak kellenek????????? Szopatni az embereket semmi másra nem jó!!!!!!!
Válasz Szabi. #23233. hozzászólásáraDe lehet, hogy egyforma minőségű volt a hajtókar csészét rögzítő 12 csavar... Én a másik végét láttam eddig a hajtókarnak, a dugattyús végét...
Lehet nem jól tudom de a dpf elé fecskendez üzemanyagot, hogy magasabb legyen a hőfok és így tisztítsa a szűrőt, majd az scr elé meg AdBlue, hogy nox mentesítsen .
Azzal a plusz befecskendezéssel mit csináltak? levakolták és csókolom ? vagy kiírták teljesen ?
Válasz TDavid #23223. hozzászólásáraMeglehet, hogy amúgy is lehalt volna, csak adja magát a feltételezés, ha hozzá volt nyúlva. De ha ahoz nem nyúltak akkor nyilván nem ez okozta. Azt hiszem a turbó után, magában a doc/dpf dobban történik a befecskendezés/égetés, legalábbis a Tier4i-nél, a final T4-nél nemtom hogy van, de gondolom ugyanez a 120m is.
Ha valami miatt kiugróan magas nyomáson dolgozna akkor adná a hibát, vagy a túlnyomás kiengedőn kéne elmennie, nem a szivattyúnak lefőni.
Be kell vizsgáltatni mibaja, aztán ha kopás akkor valamivel tàmogassátok a gázolajat a jövöben
Válasz bandigh #23222. hozzászólásáraMi csak a dpf-scr-t irattuk ki, optimalizálva nem lett. Regeneráláskor ezeknél elvileg az égéstérbe fecskendez be többször (vagy talán a kipufogó ütembe). Ha folyamatosan regeneráló üzemmódban működne, akkor ennek vagy el kellene égnie, vagy füstölne a gép szerintem. Vagy valamit elírtak és magasabb nyomáson dolgozna a szivattyú?
Ez a magasnyomású szivattyú másnál is halt már meg, fb-n említettek egy 6130r-t annak 600 óránál, meg egy másik 6120m-et az talán 2-3 ezer körül.
25068 hozzászólás
Vita indítás sikerült
Ne vegye senki mellre, nem kell itt bepörögni.
Egy S770-esre mi is be fogunk nevezni ha úgy adja lehetőség/keret egyszer, mikor cseréhez érünk. Abban látom azt, hogy pont ideális méret/tudás/masszivitás/sűrűség.
Válasz Drisa #23264. hozzászólásáraTalán a szervíz is a jd é a legjobb....
Válasz szanberg #23252. hozzászólásáraMire költöttek 20 millát azon a jd-n?
Mert hogy minden tönkre menjen rajta 6000 ó nál azt kizártnak tartom...
Válasz szanberg #23263. hozzászólásáraKi mondja ezeket és hol, hogy a John Deere örök és mindenható, az összes többi meg szemét?
Szerintem ezeket csak te magad gondolod illetve erősíted fel. És/vagy te valamiért egyszerűen nem nézhetsz egy John Deere-re.
Éppen úgy tudná itt bárki sorolni akinek vannak gazdálkodó ismerősei, mindegyik típusból olyan darabokat amik különösebb hibák nélkül mennek, meg olyanokat is amelyek szétborultak.
Minden gyártó és forgalmazó a magáét dicséri, de általában normálisak, nem szóljak le direktben a másikat. Az meg kicsit hihetetlen ill. hiteltelen, hogy te ennyi gyakorlattal a hátad mögött felülsz ilyen dumáknak, aki istenít egy márkát.
Ennek az idiótának mindig van egy ismerőse aki sokat költött egy JD re . Kicsit unalmas már amiket írkál !!. A francnak van ez itt !!??. Ne válaszoljon senki sem a hülye írásaira oszt csak eltűnik innen egyszer !!!
Válasz Drisa #23264. hozzászólásáraLehet az is drága de szerintem a Fendt az viszi a prímet! Néztem nyugati oldalakon hát "kivert a víz" milyen ára van egy 13-15 ezer órás 150 200 ló közötti régi gépnek!![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Válasz szanberg #23263. hozzászólásáraNem örök itt már semmi sem. De a használt gépben még mindig a Jd tartja legjobban az árát, ha 8-10 ezer órás gépeket nézel, ez sem elhanyagolható mikor az ember új gépet vesz. Hiába veszed olcsóbban a másikat vagy költesz rá kevesebbet (amivel vitatkoznék én is) a végén 20-30 %-kal olcsóbban adod el mint a jd-t, vagy árulhatod az idők végezetéig mert félnek tőle, nem ismerik.
Válasz Batka #23260. hozzászólásáraIgen.
Csak ugye az megy hogy a jd az örök, az mindenható, az a tartósság jelképe ésatöbbi...
A többit meg szemetnek könyvelik el sokszor, pedig mára már jobb traktorokat gyártanak mint az ugró szarvas.
Válasz GREVEN #23255. hozzászólásáraPár helyen azért van szava a melósnak.![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
Ha kellett a gyerek a faszinak muszály volt eladnia pl. a pár éves 135forterrát és hozni 120m est mert csak jdre akart átjönni a kölök a másik cégtől.
Válasz szanberg #23259. hozzászólásáraNálunk is van 60KA fölötti talaj, na az még a Rábát is megeszi, vagy legalábbis a munkagépet amit húz...![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Ahogy a cimbora szokta mondani: Kuvuki-föld...
Válasz szanberg #23258. hozzászólására"Szumma Szumma, vételár+fenntartás horror, minőség, tartósság nulla"
Azért ezt már gyakorlatilag bármelyik márka mellé odaírhatod....
Hozzá teszem mindenki a saját körülményeit gondolja a leg keményebbnek, de valójában mi itt nehezített pályán vagyunk az alföldhöz képest, domborzat és talaj kötöttség tekintetében, ezért hamarabb feslik el mint kéne.
Azért kevés a 345R vagy a 936fendt egy 4méteres grúber elé, de a 620rx sem szalad el a 7-es topdownnal nagyon, ha 25centi alá akar menni...
Válasz Bobo77 #23253. hozzászólásáraVan Edelényben is ilyen pár éve, meg 9520 Rt is ugyan annál a cégnél.
Utóbbi bajosabb, amaz jobb. Igaz két évesen az Rx járszerkezetét is fel kellett újítani, azt gondolom elég nagy gond ez is.
Szumma Szumma, vételár+fenntartás horror, minőség, tartósság nulla.
Válasz GREVEN #23255. hozzászólásáraHát hidd el, van ahol odamegy a tulaj, és a gépészt megkérdezi, mert ő maga anyit nem ért hozzá hogy melyik ajtón kell beszállni
Válasz szanberg #23252. hozzászólásáraVedd figyelembe, hogy több eladott gépből több is ami elromlik! Ha többszörösét adjàk el évente mint más márkák, nagyobb a statisztikai merítés.
A másik meg az, hogy van ugye az ipm, meg a plusz lóerő, meg a vgt, amik a régiben nem voltak. Tehàt ha a régi mondjuk ejtett 100-150 et a fordulatából, vagy elkezdett melegedni akkor azt mondtad h na ez elég terhelés neki. Most akkor kezdi el ejteni a fordulatot, amikor már régesrégen túl van terhelve. És simán dolgoznak vele úgy a kezelők, hogy egész nap ki van akadva a zöld sáv a monitoron. Akkor nemtudom mit vár.
Nem mondom, van baj a gépekkel, több mint rég, de ugyanakkora testbe másfélszer akkora lóerőt paszíroztak bele, ez lett az igény, mert az ember azt szeretné, ha egy néhai kis 8ezres méretű gép elhúzza az 5 méteres topdownt, mert a csuklós gép az kényelmetlen, meg nem lehet vele pótkocsizni ha épp azt szeretne.
Azt meg ne mondjuk, hogy más márkák nem omlanak össze, én is tudok mf-et, cat-ot, fendet sorolni, amik kiköpték idő előtt a cumit.
Felfogni nem tudom, hogy akik sokszáz hektáron vagy ezreken dolgoznak, miért nem talajozó gépet keresnek, akár hasznàltban is, minthogy a nehézuniverzálist ütni hetekig nyujtottműszakban, 120%-os terhelésen. Vagy legalább akkor menne ugyanúgy 5 fejjel, vagy ha azzal is megy, akkor legyen elég a 9km/h, mint a 11 vagy dombra fel ha a régivel visszakapcsolt, az új meg felhúzza anélkül is, miért kell kitolni a szemét. Nagyon finom gépek sajnos, rtk meg mindenféle beállítási lehetőség, 6 kihelyezett, tlt, ezek mindent el tudnak már végezni, okos gépek. Magàgykészítés vetés szántás stb bármit megcsinál.
De ha egy cégnél kimondottan olyan gép kell, ami az ideje 85%-ában 6km/h-val húzza a vakarót, teljes terhelésen, akkor oda nem a svájci bicska kell, hanem a balta
Válasz Szabi. #23250. hozzászólásáraMelyik az a cég ahol a traktoros dönti el hogy milyen traktor jöjjön az udvarba?
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)
Jelentkeznék állásra.
Ezt te se gondoltad komolyan remélem.
Válasz Agronomus #23244. hozzászólásáraNa ez az, akkor mégiscsak én láttam jól.
Válasz szanberg #23252. hozzászólásáraBoldog Karácsonyt Mester! Az itteni nagy cégnél nem sikerült lebeszélned őket!Most jött a napokba...![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20201222084617_86c29f06_50d6_4ffd_9c2a_a0ee62c68875.jpg)
Válasz Dinnyés Laci #23249. hozzászólásáraNem sikerült meggyőznöd.
![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
A statisztika meg nem érdekel.
15 év alatt az összes traktorunkra nem költöttünk ennyi pénzt, illetve igen, gumiztuk át őket és prémium abroncsokat kaptak, de talán még ezzel sem értük el ezt az összeget...
Válasz gcastle #23245. hozzászólásáraMind a kettő nem mostan történt garanciában javítoták csak azért tetem fel ez volta téma szervizes szerint gyakori hiba
Válasz Dinnyés Laci #23249. hozzászólásáraPersze, mert a traktoros dönt.....neki meg presztízs kérdés.......
Válasz szanberg #23243. hozzászólásáraAzért azt is tegyük hozzá hogy nagyobb cégeknél 90 % ba jd van nem hiszem hogy hírből vennék őket...
Sok helyen csinálnak nyúzópróbát és jd-t vesznek
És álltalába nem keveset mennek és nem pótkocsival szaladgálna hanem ezek csinálják a nehéz talajmunkákat...
Forgalmazó mondja, hogy persze mert túl van terhelve a gép. Ami lehet igaz is. De a 8300 nem volt? Amikor ugyan azt az eszközparkot húzták mint ez most, annyi hogy 5 fejes Kondor eke volt nem pedig váltvaforgatós a 00-s gépek után. 15 éve nem bírja a 8300 rendesen húzni a Topdownt, de azért muszáj neki ha amaz 4 év alatt kifeküdt előtte...
Válasz A.I. #23246. hozzászólásáraré ha enni=régebbi
Válasz szanberg #23243. hozzászólásáraAz nagyon durva összeg, akkor annak a gépnek csak héja maradt
.!
Ezért hiszek én a ré ha enni modellekben! Az újaknál és nem csak a JD-k, valahogy mind hullik szét, mint valami kopott legó!
Értem én azt is, hogy aki 2000 ha-t művel, annak kell az új, mert nem hasíthat 30 éves trakikkal, gondolván, hogy az új üzembiztosabb, aztán kiderül, hogy az is meghal!
Másik meg, valahol már írtam, nem gépkezelők vannak, hanem hajtók! Az új gépek mint egy autó, a kezelők meg mint az úrvezetők, csak előre lát meg tud menni, annyit tud, hogy kulcs elfordít, 1-es gázpedál, gyijá! Ehhez társul a gépek silányabb minősége és kész is lehet a 20 millárs számla!
Válasz majorferi33 #23235. hozzászólásáraA FEDÉL TÖRT EL, A CSAVAR SZAKADT?
Válasz Szabi. #23242. hozzászólásáraHátulról van kiékelve a szippancs a stafnikkal![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Az a helyzet, hogy a jd már csak a híréből él, ami hamarosan ellen fordul önmagával az ilyen esetek TÖMKELEGE miatt amit folyamatosan látni hallani...
Nem messze nagyobb cégnél 345R, 4éves igaz 6000 óra felett kicsit. Idén 20 azaz húsz milliót kellett rá költeni, és egész ősszel nem dolgozott lényegében. Egy 36ezer órás 8300 húzta az igát amit kettőből lapátoltak össze csakhogy tudjonak valami búza talajt készíteni esetleg.
A horror vételár mellett ekkora üzemeltetési költségek...
Két új 428 lovas kirovets traktort vehettek volna ezen az áron ami megenné a 2000 ha munkájukat, nem pedig fordítva.
Kuuvára sajnálom őket.
Válasz Ares 826 #23241. hozzászólásáraVideót néztem de nekem ez lefelé jövetnek tűnik:
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20201221224530_cd4e0232_549d_44b2_9fbf_421811092c53.jpg)
Válasz Szabi. #23233. hozzászólásáraEmelkedőn ment felfelé, nézd meg a képeket!
Válasz majorferi33 #23235. hozzászólásáraez a magasnyomásu szívattyu.
Válasz Ares 826 #23238. hozzászólásáraKöszönjük Emese.
Válasz _NB_ #23225. hozzászólásáraNagy "csoda motorok" Húzzák a fa...ra!!! Idióta ZŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐDEK ezek meg mi a fasznak kellenek????????? Szopatni az embereket semmi másra nem jó!!!!!!!![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
![smile aikido](/oldforum/images/smiles/aikido.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Válasz Szabi. #23233. hozzászólásáraDe lehet, hogy egyforma minőségű volt a hajtókar csészét rögzítő 12 csavar... Én a másik végét láttam eddig a hajtókarnak, a dugattyús végét...![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz majorferi33 #23235. hozzászólásáraEzt mi lelte?
Válasz TDavid #23223. hozzászólására
kb:400 üó 6120m nem talajmunkázott
Válasz GREVEN #23232. hozzászólására4000 óránál egy közeli cégnél hasonlót produkált. Ott alighanem valami ekét húzott.
Válasz GREVEN #23232. hozzászólásáraHa tippelhetek, akkor a lejtőn lefelé jövet a tartályos vontatmány megtolta, túlpörgött a motor és szétrobbant.
,,John Deere-t én még sose láttam lerobbanva"
-mondta Stevie Wonder
https://www.facebook.com/100003627457957/videos/2149789465151948/
Válasz bandigh #23230. hozzászólásáraezt lehetne MAGYARRA FORDÍTVA ÉRTHETŐEN .KÖSZÖNÖM
Válasz gcastle #23229. hozzászólásáraDe az aki a legvégére marad, nem ússza meg soha 10 rongy alatt!
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz bandigh #23228. hozzászólásáraEzt csinálják hatszázért...
Válasz TDavid #23226. hozzászólásáraMeg kiirva az agyából, hogy ne nyomja be az üres dobba a gázolajat, gondolom
Válasz bandigh #23216. hozzászólására
Válasz _NB_ #23225. hozzászólásáraMaga a szűrő lett kivéve csak, nem lett vakolva semmi
Válasz bandigh #23224. hozzászólására![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20201213182143_pss_ft4_technology_diagram_10657807.jpg)
Lehet nem jól tudom de a dpf elé fecskendez üzemanyagot, hogy magasabb legyen a hőfok és így tisztítsa a szűrőt, majd az scr elé meg AdBlue, hogy nox mentesítsen .
Azzal a plusz befecskendezéssel mit csináltak? levakolták és csókolom ? vagy kiírták teljesen ?
Válasz TDavid #23223. hozzászólásáraMeglehet, hogy amúgy is lehalt volna, csak adja magát a feltételezés, ha hozzá volt nyúlva. De ha ahoz nem nyúltak akkor nyilván nem ez okozta. Azt hiszem a turbó után, magában a doc/dpf dobban történik a befecskendezés/égetés, legalábbis a Tier4i-nél, a final T4-nél nemtom hogy van, de gondolom ugyanez a 120m is.
Ha valami miatt kiugróan magas nyomáson dolgozna akkor adná a hibát, vagy a túlnyomás kiengedőn kéne elmennie, nem a szivattyúnak lefőni.
Be kell vizsgáltatni mibaja, aztán ha kopás akkor valamivel tàmogassátok a gázolajat a jövöben
Válasz bandigh #23222. hozzászólásáraMi csak a dpf-scr-t irattuk ki, optimalizálva nem lett. Regeneráláskor ezeknél elvileg az égéstérbe fecskendez be többször (vagy talán a kipufogó ütembe). Ha folyamatosan regeneráló üzemmódban működne, akkor ennek vagy el kellene égnie, vagy füstölne a gép szerintem. Vagy valamit elírtak és magasabb nyomáson dolgozna a szivattyú?
Ez a magasnyomású szivattyú másnál is halt már meg, fb-n említettek egy 6130r-t annak 600 óránál, meg egy másik 6120m-et az talán 2-3 ezer körül.
Válasz .Szabi #23221. hozzászólásáraHa a szoftver átdolgozásakor belenyúltak az üzemanyagrendszerbe is, akkor lehet összefüggés, az okosítás hatására
Válasz Pilátus" #23217. hozzászólására“6120m-ből 2730 óránál kihajítottuk a dpf-scr-t.“ - ezt a kollega irta korabban, 2830-oranal meg megadja magat.
![smile blink](/oldforum/images/smiles/blink.gif)