Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 404.69 Ft USD 392.62 Ft CHF 430.85 Ft GBP 485.44 Ft

Fórum

John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben

Létrehozta: korzo , 2009-01-10 20:09:16

Kedvencekhez Segítség

25068 hozzászólás
#23268 szanberg
2020-12-22 15:45:22

smile thumbup
Vita indítás sikerültsmile sweatdrop

Ne vegye senki mellre, nem kell itt bepörögni.

Egy S770-esre mi is be fogunk nevezni ha úgy adja lehetőség/keret egyszer, mikor cseréhez érünk. Abban látom azt, hogy pont ideális méret/tudás/masszivitás/sűrűség.

Nincs profilkép
#23267 Dinnyés Laci
2020-12-22 15:44:10

Válasz Drisa #23264. hozzászólásáraTalán a szervíz is a jd é a legjobb....

Nincs profilkép
#23266 Dinnyés Laci
2020-12-22 15:42:07

Válasz szanberg #23252. hozzászólásáraMire költöttek 20 millát azon a jd-n?
Mert hogy minden tönkre menjen rajta 6000 ó nál azt kizártnak tartom...

Nincs profilkép
#23265 Rabó001
2020-12-22 14:39:34

Válasz szanberg #23263. hozzászólásáraKi mondja ezeket és hol, hogy a John Deere örök és mindenható, az összes többi meg szemét?
Szerintem ezeket csak te magad gondolod illetve erősíted fel. És/vagy te valamiért egyszerűen nem nézhetsz egy John Deere-re.
Éppen úgy tudná itt bárki sorolni akinek vannak gazdálkodó ismerősei, mindegyik típusból olyan darabokat amik különösebb hibák nélkül mennek, meg olyanokat is amelyek szétborultak.
Minden gyártó és forgalmazó a magáét dicséri, de általában normálisak, nem szóljak le direktben a másikat. Az meg kicsit hihetetlen ill. hiteltelen, hogy te ennyi gyakorlattal a hátad mögött felülsz ilyen dumáknak, aki istenít egy márkát.

#23264 tanker
2020-12-22 13:49:51

Ennek az idiótának mindig van egy ismerőse aki sokat költött egy JD re . Kicsit unalmas már amiket írkál !!. A francnak van ez itt !!??. Ne válaszoljon senki sem a hülye írásaira oszt csak eltűnik innen egyszer !!!

Nincs profilkép
#23263 Ares 826
2020-12-22 13:48:35

Válasz Drisa #23264. hozzászólásáraLehet az is drága de szerintem a Fendt az viszi a prímet! Néztem nyugati oldalakon hát "kivert a víz" milyen ára van egy 13-15 ezer órás 150 200 ló közötti régi gépnek!smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop

#23262 Drisa
2020-12-22 13:36:25

Válasz szanberg #23263. hozzászólásáraNem örök itt már semmi sem. De a használt gépben még mindig a Jd tartja legjobban az árát, ha 8-10 ezer órás gépeket nézel, ez sem elhanyagolható mikor az ember új gépet vesz. Hiába veszed olcsóbban a másikat vagy költesz rá kevesebbet (amivel vitatkoznék én is) a végén 20-30 %-kal olcsóbban adod el mint a jd-t, vagy árulhatod az idők végezetéig mert félnek tőle, nem ismerik.

#23261 szanberg
2020-12-22 12:56:19

Válasz Batka #23260. hozzászólásáraIgen.
Csak ugye az megy hogy a jd az örök, az mindenható, az a tartósság jelképe ésatöbbi...

A többit meg szemetnek könyvelik el sokszor, pedig mára már jobb traktorokat gyártanak mint az ugró szarvas.

#23260 *** HM ***
2020-12-22 12:24:08

Válasz GREVEN #23255. hozzászólásáraPár helyen azért van szava a melósnak.
Ha kellett a gyerek a faszinak muszály volt eladnia pl. a pár éves 135forterrát és hozni 120m est mert csak jdre akart átjönni a kölök a másik cégtől. smile aikido

Nincs profilkép
#23259 gcastle
2020-12-22 12:04:48

Válasz szanberg #23259. hozzászólásáraNálunk is van 60KA fölötti talaj, na az még a Rábát is megeszi, vagy legalábbis a munkagépet amit húz... smile rolleyes
Ahogy a cimbora szokta mondani: Kuvuki-föld...smile lol

Nincs profilkép
#23258 Batka
2020-12-22 11:06:21

Válasz szanberg #23258. hozzászólására"Szumma Szumma, vételár+fenntartás horror, minőség, tartósság nulla"
Azért ezt már gyakorlatilag bármelyik márka mellé odaírhatod....

#23257 szanberg
2020-12-22 10:55:18

Hozzá teszem mindenki a saját körülményeit gondolja a leg keményebbnek, de valójában mi itt nehezített pályán vagyunk az alföldhöz képest, domborzat és talaj kötöttség tekintetében, ezért hamarabb feslik el mint kéne.


Azért kevés a 345R vagy a 936fendt egy 4méteres grúber elé, de a 620rx sem szalad el a 7-es topdownnal nagyon, ha 25centi alá akar menni...

#23256 szanberg
2020-12-22 10:50:29

Válasz Bobo77 #23253. hozzászólásáraVan Edelényben is ilyen pár éve, meg 9520 Rt is ugyan annál a cégnél.
Utóbbi bajosabb, amaz jobb. Igaz két évesen az Rx járszerkezetét is fel kellett újítani, azt gondolom elég nagy gond ez is.

Szumma Szumma, vételár+fenntartás horror, minőség, tartósság nulla.

#23255 bandigh
2020-12-22 10:28:25

Válasz GREVEN #23255. hozzászólásáraHát hidd el, van ahol odamegy a tulaj, és a gépészt megkérdezi, mert ő maga anyit nem ért hozzá hogy melyik ajtón kell beszállni

#23254 bandigh
2020-12-22 10:26:16

Válasz szanberg #23252. hozzászólásáraVedd figyelembe, hogy több eladott gépből több is ami elromlik! Ha többszörösét adjàk el évente mint más márkák, nagyobb a statisztikai merítés.
A másik meg az, hogy van ugye az ipm, meg a plusz lóerő, meg a vgt, amik a régiben nem voltak. Tehàt ha a régi mondjuk ejtett 100-150 et a fordulatából, vagy elkezdett melegedni akkor azt mondtad h na ez elég terhelés neki. Most akkor kezdi el ejteni a fordulatot, amikor már régesrégen túl van terhelve. És simán dolgoznak vele úgy a kezelők, hogy egész nap ki van akadva a zöld sáv a monitoron. Akkor nemtudom mit vár.
Nem mondom, van baj a gépekkel, több mint rég, de ugyanakkora testbe másfélszer akkora lóerőt paszíroztak bele, ez lett az igény, mert az ember azt szeretné, ha egy néhai kis 8ezres méretű gép elhúzza az 5 méteres topdownt, mert a csuklós gép az kényelmetlen, meg nem lehet vele pótkocsizni ha épp azt szeretne.
Azt meg ne mondjuk, hogy más márkák nem omlanak össze, én is tudok mf-et, cat-ot, fendet sorolni, amik kiköpték idő előtt a cumit.
Felfogni nem tudom, hogy akik sokszáz hektáron vagy ezreken dolgoznak, miért nem talajozó gépet keresnek, akár hasznàltban is, minthogy a nehézuniverzálist ütni hetekig nyujtottműszakban, 120%-os terhelésen. Vagy legalább akkor menne ugyanúgy 5 fejjel, vagy ha azzal is megy, akkor legyen elég a 9km/h, mint a 11 vagy dombra fel ha a régivel visszakapcsolt, az új meg felhúzza anélkül is, miért kell kitolni a szemét. Nagyon finom gépek sajnos, rtk meg mindenféle beállítási lehetőség, 6 kihelyezett, tlt, ezek mindent el tudnak már végezni, okos gépek. Magàgykészítés vetés szántás stb bármit megcsinál.
De ha egy cégnél kimondottan olyan gép kell, ami az ideje 85%-ában 6km/h-val húzza a vakarót, teljes terhelésen, akkor oda nem a svájci bicska kell, hanem a balta

#23253 GREVEN
2020-12-22 10:15:36

Válasz Szabi. #23250. hozzászólásáraMelyik az a cég ahol a traktoros dönti el hogy milyen traktor jöjjön az udvarba?

Jelentkeznék állásra.

Ezt te se gondoltad komolyan remélem.smile blink

Nincs profilkép
#23252 Ares 826
2020-12-22 09:30:54

Válasz Agronomus #23244. hozzászólásáraNa ez az, akkor mégiscsak én láttam jól.

Nincs profilkép
#23251 Bobo77
2020-12-22 08:46:43

Válasz szanberg #23252. hozzászólásáraBoldog Karácsonyt Mester! Az itteni nagy cégnél nem sikerült lebeszélned őket!Most jött a napokba...

#23250 szanberg
2020-12-22 08:41:08

Válasz Dinnyés Laci #23249. hozzászólásáraNem sikerült meggyőznöd.
A statisztika meg nem érdekel.

15 év alatt az összes traktorunkra nem költöttünk ennyi pénzt, illetve igen, gumiztuk át őket és prémium abroncsokat kaptak, de talán még ezzel sem értük el ezt az összeget...smile oops

Nincs profilkép
#23249 majorferi33
2020-12-22 08:29:08

Válasz gcastle #23245. hozzászólásáraMind a kettő nem mostan történt garanciában javítoták csak azért tetem fel ez volta téma szervizes szerint gyakori hiba

Nincs profilkép
#23248 Szabi.
2020-12-22 08:23:13

Válasz Dinnyés Laci #23249. hozzászólásáraPersze, mert a traktoros dönt.....neki meg presztízs kérdés.......

Nincs profilkép
#23247 Dinnyés Laci
2020-12-22 08:18:21

Válasz szanberg #23243. hozzászólásáraAzért azt is tegyük hozzá hogy nagyobb cégeknél 90 % ba jd van nem hiszem hogy hírből vennék őket...
Sok helyen csinálnak nyúzópróbát és jd-t vesznek
És álltalába nem keveset mennek és nem pótkocsival szaladgálna hanem ezek csinálják a nehéz talajmunkákat...

#23246 szanberg
2020-12-22 08:11:19

Forgalmazó mondja, hogy persze mert túl van terhelve a gép. Ami lehet igaz is. De a 8300 nem volt? Amikor ugyan azt az eszközparkot húzták mint ez most, annyi hogy 5 fejes Kondor eke volt nem pedig váltvaforgatós a 00-s gépek után. 15 éve nem bírja a 8300 rendesen húzni a Topdownt, de azért muszáj neki ha amaz 4 év alatt kifeküdt előtte...

Nincs profilkép
#23245 A.I.
2020-12-22 08:05:55

Válasz A.I. #23246. hozzászólásáraré ha enni=régebbi

Nincs profilkép
#23244 A.I.
2020-12-22 08:03:43

Válasz szanberg #23243. hozzászólásáraAz nagyon durva összeg, akkor annak a gépnek csak héja maradtsmile lol.!
Ezért hiszek én a ré ha enni modellekben! Az újaknál és nem csak a JD-k, valahogy mind hullik szét, mint valami kopott legó!
Értem én azt is, hogy aki 2000 ha-t művel, annak kell az új, mert nem hasíthat 30 éves trakikkal, gondolván, hogy az új üzembiztosabb, aztán kiderül, hogy az is meghal!
Másik meg, valahol már írtam, nem gépkezelők vannak, hanem hajtók! Az új gépek mint egy autó, a kezelők meg mint az úrvezetők, csak előre lát meg tud menni, annyit tud, hogy kulcs elfordít, 1-es gázpedál, gyijá! Ehhez társul a gépek silányabb minősége és kész is lehet a 20 millárs számla!

Nincs profilkép
#23243 gcastle
2020-12-22 07:40:41

Válasz majorferi33 #23235. hozzászólásáraA FEDÉL TÖRT EL, A CSAVAR SZAKADT?

#23242 Agronomus
2020-12-22 06:36:47

Válasz Szabi. #23242. hozzászólásáraHátulról van kiékelve a szippancs a stafnikkalsmile smile

#23241 szanberg
2020-12-22 06:33:08

Az a helyzet, hogy a jd már csak a híréből él, ami hamarosan ellen fordul önmagával az ilyen esetek TÖMKELEGE miatt amit folyamatosan látni hallani...

Nem messze nagyobb cégnél 345R, 4éves igaz 6000 óra felett kicsit. Idén 20 azaz húsz milliót kellett rá költeni, és egész ősszel nem dolgozott lényegében. Egy 36ezer órás 8300 húzta az igát amit kettőből lapátoltak össze csakhogy tudjonak valami búza talajt készíteni esetleg.

A horror vételár mellett ekkora üzemeltetési költségek...
Két új 428 lovas kirovets traktort vehettek volna ezen az áron ami megenné a 2000 ha munkájukat, nem pedig fordítva.

Kuuvára sajnálom őket.

Nincs profilkép
#23240 Szabi.
2020-12-21 22:45:37

Válasz Ares 826 #23241. hozzászólásáraVideót néztem de nekem ez lefelé jövetnek tűnik:


Nincs profilkép
#23239 Ares 826
2020-12-21 22:31:59

Válasz Szabi. #23233. hozzászólásáraEmelkedőn ment felfelé, nézd meg a képeket!

Nincs profilkép
#23238 jozef24
2020-12-21 19:10:27

Válasz majorferi33 #23235. hozzászólásáraez a magasnyomásu szívattyu.

Nincs profilkép
#23236 Ares 826
2020-12-20 20:24:59

Válasz _NB_ #23225. hozzászólásáraNagy "csoda motorok" Húzzák a fa...ra!!! Idióta ZŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐDEK ezek meg mi a fasznak kellenek????????? Szopatni az embereket semmi másra nem jó!!!!!!!smile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile aikidosmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile hammersmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursing

Nincs profilkép
#23235 gcastle
2020-12-20 20:01:37

Válasz Szabi. #23233. hozzászólásáraDe lehet, hogy egyforma minőségű volt a hajtókar csészét rögzítő 12 csavar... Én a másik végét láttam eddig a hajtókarnak, a dugattyús végét... smile lol

Nincs profilkép
#23233 majorferi33
2020-12-20 19:39:48

Válasz TDavid #23223. hozzászólására kb:400 üó 6120m nem talajmunkázott

#23232 Vinkó 75
2020-12-20 18:33:08

Válasz GREVEN #23232. hozzászólására4000 óránál egy közeli cégnél hasonlót produkált. Ott alighanem valami ekét húzott.

Nincs profilkép
#23231 Szabi.
2020-12-20 18:29:57

Válasz GREVEN #23232. hozzászólásáraHa tippelhetek, akkor a lejtőn lefelé jövet a tartályos vontatmány megtolta, túlpörgött a motor és szétrobbant.

#23230 GREVEN
2020-12-20 16:58:00

,,John Deere-t én még sose láttam lerobbanva"
-mondta Stevie Wonder



https://www.facebook.com/100003627457957/videos/2149789465151948/

#23229 Wilde
2020-12-13 20:33:02

Válasz bandigh #23230. hozzászólásáraezt lehetne MAGYARRA FORDÍTVA ÉRTHETŐEN .KÖSZÖNÖM

#23228 bandigh
2020-12-13 20:26:58

Válasz gcastle #23229. hozzászólásáraDe az aki a legvégére marad, nem ússza meg soha 10 rongy alatt! smile whistling smile lol

Nincs profilkép
#23227 gcastle
2020-12-13 20:11:38

Válasz bandigh #23228. hozzászólásáraEzt csinálják hatszázért...

#23226 bandigh
2020-12-13 20:04:14

Válasz TDavid #23226. hozzászólásáraMeg kiirva az agyából, hogy ne nyomja be az üres dobba a gázolajat, gondolom

Nincs profilkép
#23224 TDavid
2020-12-13 19:14:36

Válasz _NB_ #23225. hozzászólásáraMaga a szűrő lett kivéve csak, nem lett vakolva semmi

#23223 _NB_
2020-12-13 18:33:05

Válasz bandigh #23224. hozzászólására

Lehet nem jól tudom de a dpf elé fecskendez üzemanyagot, hogy magasabb legyen a hőfok és így tisztítsa a szűrőt, majd az scr elé meg AdBlue, hogy nox mentesítsen .

Azzal a plusz befecskendezéssel mit csináltak? levakolták és csókolom ? vagy kiírták teljesen ?

#23222 bandigh
2020-12-13 17:20:17

Válasz TDavid #23223. hozzászólásáraMeglehet, hogy amúgy is lehalt volna, csak adja magát a feltételezés, ha hozzá volt nyúlva. De ha ahoz nem nyúltak akkor nyilván nem ez okozta. Azt hiszem a turbó után, magában a doc/dpf dobban történik a befecskendezés/égetés, legalábbis a Tier4i-nél, a final T4-nél nemtom hogy van, de gondolom ugyanez a 120m is.
Ha valami miatt kiugróan magas nyomáson dolgozna akkor adná a hibát, vagy a túlnyomás kiengedőn kéne elmennie, nem a szivattyúnak lefőni.
Be kell vizsgáltatni mibaja, aztán ha kopás akkor valamivel tàmogassátok a gázolajat a jövöben

Nincs profilkép
#23221 TDavid
2020-12-13 16:08:43

Válasz bandigh #23222. hozzászólásáraMi csak a dpf-scr-t irattuk ki, optimalizálva nem lett. Regeneráláskor ezeknél elvileg az égéstérbe fecskendez be többször (vagy talán a kipufogó ütembe). Ha folyamatosan regeneráló üzemmódban működne, akkor ennek vagy el kellene égnie, vagy füstölne a gép szerintem. Vagy valamit elírtak és magasabb nyomáson dolgozna a szivattyú?

Ez a magasnyomású szivattyú másnál is halt már meg, fb-n említettek egy 6130r-t annak 600 óránál, meg egy másik 6120m-et az talán 2-3 ezer körül.

#23220 bandigh
2020-12-13 14:22:23

Válasz .Szabi #23221. hozzászólásáraHa a szoftver átdolgozásakor belenyúltak az üzemanyagrendszerbe is, akkor lehet összefüggés, az okosítás hatására

#23219 .Szabi
2020-12-13 13:43:38

Válasz Pilátus" #23217. hozzászólására“6120m-ből 2730 óránál kihajítottuk a dpf-scr-t.“ - ezt a kollega irta korabban, 2830-oranal meg megadja magat.

smile blink

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A napraforgó vízhasznosítása
A napraforgó vízhasznosítása
Az öntözés minimalizálhatja a termésveszteséget, és növelheti a vízfelhasználás...
Hirdetés
Miért használjon Ön is biostimulátort napraforgóban?
Miért használjon Ön is biostimulátort napraforgóban?
Többek között fejlettebb gyökérrendszer alakul ki.
Spc,Mtz,Vetőgép
Spc,Mtz,Vetőgép

600.000 Ft

Syngenta Torino kukorica vetőmag
Syngenta Torino kukorica vetőmag

45.000 Ft

Kühne KMK-4 Lazító
Kühne KMK-4 Lazító

500.000 Ft

GRUSE 4 SOROS BURGONYAVETŐGÉP,  BURGONYAÜLTETŐ,  HIDRAULIKUS BILLENŐTARTÁLLYAL
GRUSE 4 SOROS BURGONYAVETŐGÉP,...

1.250.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]