Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak607 FtBenzin árak606 FtEUR408 FtUSD375.8 FtCHF434.22 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Indítókulcsra gondolsz? Akkor a válaszom igen, pár évente veszek 1-2 csomaggal, 1 csomagban 2 db van ha jól dereng, szeretem ha minden gépben van kulcs, meg az autómban és sajnos sokszor elhagyom fáradtan.
Válasz Sk Laci #24880. hozzászólásáraSzőlő ültetvény. Be kell férni a sorok közé. A 6M már nagy. Ez jó méret és súly. Csak kell lóerő a lazítóra, meg a tlt hajtására.
https://youtu.be/pYl7gaGSu38?si=ZAzdPpTzq1sQHmA3
Válasz Bigiboy77 #24878. hozzászólásáraMire kell neked a traktor /szántóföldi növények, vagy kertészet/?
Ez az 5-ös sorozat eléggé kicsike.
Ne az adbluet nézzed, ha már traktort veszel.
Nekem JD6120 m van. Kissebbet biztosan nem vennék!
Válasz Bigiboy77 #24878. hozzászólásárasemennyire sem lehet húzni.
A mai gépeket szerintem úgy kell számolni, hogy kell egy 100 lóerős traktor, akkor vegyél egy 140 lóerőset ugyanerre a munkára, és akkor bírni fogja. Mindig egy teljes kategóriával nagyobbat, és mindig a kategória közepét.
Traktort keresek 100 ló felett kicsivel. Kínálnak egy JD5090est 2022es gyártásút, meg adblue nélküli motorral (4,5l). Mennyi lóerősre lehet húzni biztonsággal? Mit bírnak a hajtás elemei. Mennyit ad le a hátsó tlt? A kínált PwrReverser HiLo 36/16 váltóval van. Köszönöm a válaszokat.
B.
If you need any activate for JohnDeere greenstar monitor Autotrac SF1, Autotrac SF2, Swath Control or any other ACTIVATION compatible with John Deere GreenStar 2 or 3 1800 & 2600 Series Displays send me a text or email me johndeereactivate@gmail.com
Üdv mindenkinek!
Elég régen fórumoztam utoljára.
Olyan kérdésem volna irányotokba,hogy kinek van 6x30,7x30 IVT váltós John deere traktora.Tehát a 30-as széria érdekelne, mi a tapasztalatotok (jó és persze rossz)vele kapcsolatban.Milyen munkáknál használjátok,mire meritek ajánlani?
Köszönöm.
Válasz Josku #24869. hozzászólásáraEzzel vitatkoznék, de bonyolultabb.
És sok ember van aki 1 kazal pénzt rákölt és nem jön össze. Püspökladány nekem még semmire soha nem tudott jó árat mondani.
600 ba sem fog az anyag megállni sajnos nagyon megugrottak az árak.
Sziasztok. Nem tud valaki eladó használt command center, 2007es 6530as prémiumba tönkre ment. Másik kérdés ugyanaz a traktor, tanknak a szuszogoja hol találom? Összeszivja a tankot. Előre is köszönöm.
Válasz vargapal1979 #24868. hozzászólásáraJobb ha magadnak csinálod meg.
Nem bonyolúktabb mint egy mtz generál.
Legalább látni fogod hogy kell e majd a főtengelyt köszörülni.
Egy bontott blokban ezer bukta lehet.
Kérdeztem 1 szaknűhelyt Püspökladányban, a munkadíly 600+ fa.+anyag az kb 600+-.
Sziasztok.Tud valaki segíteni abban,hogy 4650-es traktor a fűzött blokkot,vagy komplett motort,megbízható helyről hol lehet beszerezni? Köszönöm a segítséget.
Válasz AJj #24859. hozzászólásáraNincs a rendszerben lefúvó szelep. Viszont van gáz alsó felső nyomáskapcsoló a szárító tartálynál. Szerintem ezt zártad rövidre. Ha van műszered rá kellene tenned van-e nyomás. Mondtad túl volt melegedve lehet a felső nyomás ment túl mert az elejében kondenzáló van. Nyomd meg a szelepeket ha nincs gáz akkor valahol kikopott a cső, ilyen gyorsan valami drasztikus repedés lehet.
Válasz AJj #24859. hozzászólására2 traktor járt ugyanígy, mindkettőnél a cső lyukadt ki a kompresszor és a hűtö közt, az ok ugyancsak a hűtő eltömődöttsége miatti megnövekedett klímagàznyomás volt, elvileg van nyomáskapcsoló ami lekapcsolja a kompresszort, valószínűleg ezt a nyomást már nem bírta ki a cső.
Válasz AJj #24859. hozzászólására
Először is, gáz nélkül ne köszörültesd a kompresszort, mert nem szereti. Nem véletlenül nem kapcsol, ha nincs meg a rendszerben a nyomás.
Nem törvényszerű, hogy olajosnak fogod látni, amit kifúj, pláne hogy forró volt ott minden és esetleg el is párolgott, ha ki fújta valahol.
Hogy azért-e mert a motor is közel volt a "jóhoz" azért szállt-e el valami cső, vagy csak azért mert, 15 év után pont akkor jött az ideje.
Megoldás: klímás, ő majd ha semmit nem lát szemmel, akkor nitrogén nyomáspróba, ha megvan hol szelel, ha szelel, akkor csere javítás, töltés.
Nem tudok olyanról, hogy biztonsági szelep lenne benne(lehet van), de amikor túlnyomás van, akkor is "elfagy" és nem dolgozik tovább.
Gyanítom amúgy valami csöved szállt el, lehet a meleg miatt, eddig bírta el jött az ideje.
Hali szakik! Klimás kérdésem van.
6320-as traktorral tegnap tárcsáztam a búza tarlót és kicsit melegedett, még nem volt a hőmérő a pirosban, de elől, a motorház alól valami elszisszent, mintha gőz távozott volna. Megálltam, a hűtő előtti védőrácsot kitisztítottam, tele volt pelyvával. Azonnal lement a vízhőfok a normál értékre, de a klima ezután már nem fújta a hideg levegőt! Megnéztem a klimakompresszor kuplungja megállt.
A szárító tartálynál lévő nyomáskapcsolót rövidre zártam és így a klimakompresszor elindult, de továbbra sem hideget fúj. Körbenéztem a motortérben, de sehol se látok a klimacsöveken csatlakozásokon olajfoltot. Az utántöltő csonk szelepét próbáltam , nem éreztem hogy lenne a rendszerbe nyomás.
Kérdéseim: Elszökött a gáz a rendszerből a motor túlmelegedése miatt? Hol tud távozni hogy nem látom sehol az olajfoltot? Van valami biztonsági szelep? Elég csak utántölteni, vagy komolyabb vizsgálat szükséges?
John deere szervízprogram egyszerű verziója elérhető valahol magyar felhasználók részére?
Amerikában már a komplett 170gigás JD service advisor programot ingyen letölthetik a vásárlók bármilyen gépet vásárolnak.
oké,hogy új kombájnokhoz idehaza is online szerviz jár,na de egy első w sorozatú kombájnhoz vagy nem legujabb traktorhoz hol érhető el laptopra legalább egy egyszerü diagnosztikai program amit azért egy mai fiatal gépész is le tud futtatni?
Különösen aratáskor fontos ez,amikor nem mindegy,hogy egy laptop program hiánya miatt kell egy napot állnia a gépnek,mert addigra ér oda a szervizes.
SZóval ha valaki tud ilyen programot ne tartsa magában! Köszi! :D
Válasz Sk Laci #24852. hozzászólásáraÉn speciel nem láttam még senkit, aki kiengedte a feltermelt kompresszorból a levegőt, hogy ne legyen benne nyomás, pedig párszáz szűrőfújást láttam már, a magamén kívül.
Földmunkagép szervízes mondta annó, nagy nyomáson ne fújjuk még belülről sem, ha mégis max 4 barral.
Hozzátette, a papírfiltert nagy nyomáson szétfújod, könnyebben átengedi a port, csökken a szűrőteljesítmény.
Belső finomat pedig soha, illetve kívülről sem szabad.
Én ki szoktam ütögetni, csereperiódus alatt max 2x fújva kicsit, nem hullott el egy motor sem.
Válasz Sk Laci #24849. hozzászólásáraNem mennek tönkre, de néha ha belevilágítasz lámpával oldalról kívülről, van hogy besüt a nap. Főleg ha 8 bárral megcsapattad már jópárszor.
Persze ránézésre teljesen ép és egészséges.
Válasz A.I. #24843. hozzászólásáraNálunk van 6920,6155,8R310 meg DeutzFahr 6205 is,mindegyiknek fújni szoktuk a szűrőjét,ha porosak a körülmények.....először kikocogtatom a javát,utána belülről kifelé kifújom,aztán kívülről jó srégen tartva a pisztolyt lefújom a maradékot....ezt 2x megcsinálom,és arany tiszta....az 500-as periódus végén,ha szépen van takarítva,a belső biztonsági szűrő úgy néz ki,mintha új lenne.....aki azt 1200-as cserét kitalálta,meg azt mondja,ne tisztítsd na az nem látott még gépet dolgozni poros körülmények között
Válasz madle #24844. hozzászólásáraNyugodtan kifújhatod belőle a port, ha nem nyomod oda hozzá a fúvatót, csak mondjuk 40 centiről fújod, akkor tuti nem sérül, és még akkor is látványosan kiküldi belőle a finom port. Attól még időnként vegyed meg majd az újat, motoron nem érdemes sokat spórolni, előbb utóbb minden szűrő elhasználódik.
Válasz madle #24844. hozzászólásáraAbban is ez az ovális fazon van, mint a kis 6000ekben gondolom.
Az a baj, hogyúgy tele pakolja, hogy nem kap levegőt, amíg át nem szakad, addig jó lehet.
Egy biztos, én ha nagy a por minden reggel indulás előtt kifújatom, ha nem akkor még csak úgy időnként. Nem tapasztaltam, hogy a szűrő tönkre ment volna miatta.
Mikor már nagyon koszos fújás után is, (~500 óra) akkor szoktunk újat.
Manapság lassan jön el ez az idő !
Válasz A.I. #24843. hozzászólásáraAzt megcsinálnám, de nem rogynak össze a cellák a levegőtől? Nem azért írják rá hogy ne tisztítsam? Vagy csak azért hogy menyjen a paraszt vegye az újat.
5100M a traki
Válasz madle #24842. hozzászólásáraFúvasd ki levegővel, mondjuk nem írtad milyen JD, de én a mieinknél szemrebbenés nélkül odaütögetem, visszafújom, aztán hajrá tovább.
1200 órát tisztítás nélkül, tuti nem bír ki csak, ha nem mindig aszfalton megy.
külső levegőszűrőre valóban 1200 óra a csereperiódus? A szűrőre meg nagybetővel rá van írva, hogy ne tisztítsam.. Azért elég szarul szokott kinézni már 250-300 óra után kívülről.. Mondjuk belől hibátlan, de én kicseréltem, vagy pazarlás?
25039 hozzászólás
Válasz apuci #24886. hozzászólásáraIgen! Mindben az van.
Válasz JD 4630 #24887. hozzászólásáraIgen,bocs azt nem írtam hogy indító,
Egy alkatrészkereskedés 2-3 ezer forintot mondott rá, jó lehet az?
Válasz apuci #24886. hozzászólásáraKonkrétabban?
Indítókulcsra gondolsz? Akkor a válaszom igen, pár évente veszek 1-2 csomaggal, 1 csomagban 2 db van ha jól dereng, szeretem ha minden gépben van kulcs, meg az autómban és sajnos sokszor elhagyom fáradtan.
Használ valaki utángyártott jd kulcsot?
Válasz JD 4630 #24872. hozzászólásáraSzia.Az összes hengerfej lefogató csavar meneténél,a hüvely irányában.
Válasz Bigiboy77 #24882. hozzászólásáraHátul szárzúzóval.
Agroecopower tudná 115 lovasra varázsolni... De mit bír a hajtás és a váltó?
Válasz Bigiboy77 #24878. hozzászólásáraAgroecopower
Válasz .Feco. #24879. hozzászólására140 ló azért már túlzás....
Szőlő lazítás
Válasz Sk Laci #24880. hozzászólásáraSzőlő ültetvény. Be kell férni a sorok közé. A 6M már nagy. Ez jó méret és súly. Csak kell lóerő a lazítóra, meg a tlt hajtására.
https://youtu.be/pYl7gaGSu38?si=ZAzdPpTzq1sQHmA3
Válasz Bigiboy77 #24878. hozzászólásáraMire kell neked a traktor /szántóföldi növények, vagy kertészet/?
Ez az 5-ös sorozat eléggé kicsike.
Ne az adbluet nézzed, ha már traktort veszel.
Nekem JD6120 m van. Kissebbet biztosan nem vennék!
Válasz Bigiboy77 #24878. hozzászólásárasemennyire sem lehet húzni.
A mai gépeket szerintem úgy kell számolni, hogy kell egy 100 lóerős traktor, akkor vegyél egy 140 lóerőset ugyanerre a munkára, és akkor bírni fogja. Mindig egy teljes kategóriával nagyobbat, és mindig a kategória közepét.
Traktort keresek 100 ló felett kicsivel. Kínálnak egy JD5090est 2022es gyártásút, meg adblue nélküli motorral (4,5l). Mennyi lóerősre lehet húzni biztonsággal? Mit bírnak a hajtás elemei. Mennyit ad le a hátsó tlt? A kínált PwrReverser HiLo 36/16 váltóval van. Köszönöm a válaszokat.
B.
Sziasztok! 6820 john dereebe milyen és mennyi fagyálló kell?
If you need any activate for JohnDeere greenstar monitor Autotrac SF1, Autotrac SF2, Swath Control or any other ACTIVATION compatible with John Deere GreenStar 2 or 3 1800 & 2600 Series Displays send me a text or email me johndeereactivate@gmail.com
Üdv mindenkinek!
Elég régen fórumoztam utoljára.
Olyan kérdésem volna irányotokba,hogy kinek van 6x30,7x30 IVT váltós John deere traktora.Tehát a 30-as széria érdekelne, mi a tapasztalatotok (jó és persze rossz)vele kapcsolatban.Milyen munkáknál használjátok,mire meritek ajánlani?
Köszönöm.
Hello! Érdeklődnék nem tud valaki profi hidraulika szerelőt Kelet- Magyarországon? Csak maszek kiszállós érdekel!
Válasz Josku #24869. hozzászólásáraEzzel vitatkoznék, de bonyolultabb.
És sok ember van aki 1 kazal pénzt rákölt és nem jön össze. Püspökladány nekem még semmire soha nem tudott jó árat mondani.
600 ba sem fog az anyag megállni sajnos nagyon megugrottak az árak.
Válasz vargapal1979 #24870. hozzászólásáraHol repedt?
Nem biztos, hogy attól kuka.
Sziasztok. Nem tud valaki eladó használt command center, 2007es 6530as prémiumba tönkre ment. Másik kérdés ugyanaz a traktor, tanknak a szuszogoja hol találom? Összeszivja a tankot. Előre is köszönöm.
Válasz Josku #24869. hozzászólásáraSzia.Tudom,csak sajnos a blokk is repedt.A főtengelyen bemaródások láthatók..Ezért érdeklődöm rövid blokk iránt.
Válasz vargapal1979 #24868. hozzászólásáraJobb ha magadnak csinálod meg.
Nem bonyolúktabb mint egy mtz generál.
Legalább látni fogod hogy kell e majd a főtengelyt köszörülni.
Egy bontott blokban ezer bukta lehet.
Kérdeztem 1 szaknűhelyt Püspökladányban, a munkadíly 600+ fa.+anyag az kb 600+-.
Sziasztok.Tud valaki segíteni abban,hogy 4650-es traktor a fűzött blokkot,vagy komplett motort,megbízható helyről hol lehet beszerezni? Köszönöm a segítséget.
Egy kis múzeumi hangulat.
Válasz mtz1221 #24865. hozzászólására
Hali. Ilyen előszűrőt használ valaki, többet tud mint az mtzé vagy mint egy poharas donaldson ?http://tatic.agroinform.hu/data/aprohirdetes/apro_7159222/john-deere-levego-eloszuro-ap8403-at220930-003_fitmax_1600x1200_2.jpg
Válasz AJj #24859. hozzászólásáraNincs a rendszerben lefúvó szelep. Viszont van gáz alsó felső nyomáskapcsoló a szárító tartálynál. Szerintem ezt zártad rövidre. Ha van műszered rá kellene tenned van-e nyomás. Mondtad túl volt melegedve lehet a felső nyomás ment túl mert az elejében kondenzáló van. Nyomd meg a szelepeket ha nincs gáz akkor valahol kikopott a cső, ilyen gyorsan valami drasztikus repedés lehet.
Válasz AJj #24859. hozzászólására2 traktor járt ugyanígy, mindkettőnél a cső lyukadt ki a kompresszor és a hűtö közt, az ok ugyancsak a hűtő eltömődöttsége miatti megnövekedett klímagàznyomás volt, elvileg van nyomáskapcsoló ami lekapcsolja a kompresszort, valószínűleg ezt a nyomást már nem bírta ki a cső.
Válasz A.I. #24860. hozzászólásáraKöszi!
Moderálási elveink miatt törölve: 2023-07-28 09:01:08
Válasz AJj #24859. hozzászólására
Először is, gáz nélkül ne köszörültesd a kompresszort, mert nem szereti. Nem véletlenül nem kapcsol, ha nincs meg a rendszerben a nyomás.
Nem törvényszerű, hogy olajosnak fogod látni, amit kifúj, pláne hogy forró volt ott minden és esetleg el is párolgott, ha ki fújta valahol.
Hogy azért-e mert a motor is közel volt a "jóhoz" azért szállt-e el valami cső, vagy csak azért mert, 15 év után pont akkor jött az ideje.
Megoldás: klímás, ő majd ha semmit nem lát szemmel, akkor nitrogén nyomáspróba, ha megvan hol szelel, ha szelel, akkor csere javítás, töltés.
Nem tudok olyanról, hogy biztonsági szelep lenne benne(lehet van), de amikor túlnyomás van, akkor is "elfagy" és nem dolgozik tovább.
Gyanítom amúgy valami csöved szállt el, lehet a meleg miatt, eddig bírta el jött az ideje.
Hali szakik! Klimás kérdésem van.
6320-as traktorral tegnap tárcsáztam a búza tarlót és kicsit melegedett, még nem volt a hőmérő a pirosban, de elől, a motorház alól valami elszisszent, mintha gőz távozott volna. Megálltam, a hűtő előtti védőrácsot kitisztítottam, tele volt pelyvával. Azonnal lement a vízhőfok a normál értékre, de a klima ezután már nem fújta a hideg levegőt! Megnéztem a klimakompresszor kuplungja megállt.
A szárító tartálynál lévő nyomáskapcsolót rövidre zártam és így a klimakompresszor elindult, de továbbra sem hideget fúj. Körbenéztem a motortérben, de sehol se látok a klimacsöveken csatlakozásokon olajfoltot. Az utántöltő csonk szelepét próbáltam , nem éreztem hogy lenne a rendszerbe nyomás.
Kérdéseim: Elszökött a gáz a rendszerből a motor túlmelegedése miatt? Hol tud távozni hogy nem látom sehol az olajfoltot? Van valami biztonsági szelep? Elég csak utántölteni, vagy komolyabb vizsgálat szükséges?
Köszi a szakértői válaszokat!
Válasz Sylva #24857. hozzászólásáraProgramot nem tudok sajna, de keresd fel a KITE-t, szerintem ők tudnak segíteni
John deere szervízprogram egyszerű verziója elérhető valahol magyar felhasználók részére?
Amerikában már a komplett 170gigás JD service advisor programot ingyen letölthetik a vásárlók bármilyen gépet vásárolnak.
oké,hogy új kombájnokhoz idehaza is online szerviz jár,na de egy első w sorozatú kombájnhoz vagy nem legujabb traktorhoz hol érhető el laptopra legalább egy egyszerü diagnosztikai program amit azért egy mai fiatal gépész is le tud futtatni?
Különösen aratáskor fontos ez,amikor nem mindegy,hogy egy laptop program hiánya miatt kell egy napot állnia a gépnek,mert addigra ér oda a szervizes.
SZóval ha valaki tud ilyen programot ne tartsa magában! Köszi! :D
Válasz madle #24855. hozzászólásáraMehet rá! Etilénglikol a lényeg,hogy a másik is az legyen .
Udv!
Cool guard-ra onthetek mezei fagyallot?
Moderálási elveink miatt törölve: 2023-06-27 10:04:16
Válasz Sk Laci #24852. hozzászólásáraÉn speciel nem láttam még senkit, aki kiengedte a feltermelt kompresszorból a levegőt, hogy ne legyen benne nyomás, pedig párszáz szűrőfújást láttam már, a magamén kívül.
Válasz #bandi #24850. hozzászólásáraÉsszel fújatni, és nem barom módjára gondoltam....
Földmunkagép szervízes mondta annó, nagy nyomáson ne fújjuk még belülről sem, ha mégis max 4 barral.
Hozzátette, a papírfiltert nagy nyomáson szétfújod, könnyebben átengedi a port, csökken a szűrőteljesítmény.
Belső finomat pedig soha, illetve kívülről sem szabad.
Én ki szoktam ütögetni, csereperiódus alatt max 2x fújva kicsit, nem hullott el egy motor sem.
Egyébként egy jó ciklon aranyat ér.
Válasz Sk Laci #24849. hozzászólásáraNem mennek tönkre, de néha ha belevilágítasz lámpával oldalról kívülről, van hogy besüt a nap. Főleg ha 8 bárral megcsapattad már jópárszor.
Persze ránézésre teljesen ép és egészséges.
Válasz madle #24844. hozzászólásáraKombájnokban naponta vannak fújatva a levegőszürők, mégse mennek tönkre.
Válasz Agronomus #24847. hozzászólásáraHasonlóan gondolom, meg csinálom.
Válasz A.I. #24843. hozzászólásáraNálunk van 6920,6155,8R310 meg DeutzFahr 6205 is,mindegyiknek fújni szoktuk a szűrőjét,ha porosak a körülmények.....először kikocogtatom a javát,utána belülről kifelé kifújom,aztán kívülről jó srégen tartva a pisztolyt lefújom a maradékot....ezt 2x megcsinálom,és arany tiszta....az 500-as periódus végén,ha szépen van takarítva,a belső biztonsági szűrő úgy néz ki,mintha új lenne.....aki azt 1200-as cserét kitalálta,meg azt mondja,ne tisztítsd na az nem látott még gépet dolgozni poros körülmények között
Válasz madle #24844. hozzászólásáraNyugodtan kifújhatod belőle a port, ha nem nyomod oda hozzá a fúvatót, csak mondjuk 40 centiről fújod, akkor tuti nem sérül, és még akkor is látványosan kiküldi belőle a finom port. Attól még időnként vegyed meg majd az újat, motoron nem érdemes sokat spórolni, előbb utóbb minden szűrő elhasználódik.
Válasz madle #24844. hozzászólásáraAbban is ez az ovális fazon van, mint a kis 6000ekben gondolom.
Az a baj, hogyúgy tele pakolja, hogy nem kap levegőt, amíg át nem szakad, addig jó lehet.
Egy biztos, én ha nagy a por minden reggel indulás előtt kifújatom, ha nem akkor még csak úgy időnként. Nem tapasztaltam, hogy a szűrő tönkre ment volna miatta.
Mikor már nagyon koszos fújás után is, (~500 óra) akkor szoktunk újat.
Manapság lassan jön el ez az idő !
Válasz A.I. #24843. hozzászólásáraAzt megcsinálnám, de nem rogynak össze a cellák a levegőtől? Nem azért írják rá hogy ne tisztítsam? Vagy csak azért hogy menyjen a paraszt vegye az újat.
5100M a traki
Válasz madle #24842. hozzászólásáraFúvasd ki levegővel, mondjuk nem írtad milyen JD, de én a mieinknél szemrebbenés nélkül odaütögetem, visszafújom, aztán hajrá tovább.
1200 órát tisztítás nélkül, tuti nem bír ki csak, ha nem mindig aszfalton megy.
Hali
külső levegőszűrőre valóban 1200 óra a csereperiódus? A szűrőre meg nagybetővel rá van írva, hogy ne tisztítsam.. Azért elég szarul szokott kinézni már 250-300 óra után kívülről.. Mondjuk belől hibátlan, de én kicseréltem, vagy pazarlás?
Válasz RkTomi #24840. hozzászólásáraKöszönöm szépen!
Válasz duka6420 #24838. hozzászólásáraA könyvben ennyit ír a hibakódhoz.