Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.52 FtUSD392.46 FtCHF431.59 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Jó van na !
Nem minden hol jók a talajok.
Nálam elég neki úgy is ha teljesen össze van húzva, így épp elfogja a gép szélességét.
A kezelőjével beszéltem és a 11 órás szántás rekordja(addig bírta a tank) 27 heki fölött van majdnem 24 liter/ha-val és 25 cm mélyen.
Amúgy valamelyik újságban olvastam még 2009 év végén egy osztrák parasztról ahol ilyen nagy ferga nyomja neki, az a gazdász valami 18-19 l/ha-ra jött ki.
ezt az ekét előtte rába húzta de ahogy nyirkos lett a talaj 1 fej egyből leugrott róla. Nem hajtják szét a gépet 7körül húzza 23liter körül fogyaszt 32centin, ha sietni kell akk húzza 10el, szörnyű látvány messziről amikor 10el megy mint 1 vonat....
Olyan a világon nincs remélmem azt te se gondolod(ott valami nem okés nagyon) ... itt 6 fejes besson ekével ha odalép neki 11ig viszi 32centi 330lóerővel, 6,2 es ih val napi 60heki 20 mázsa levéve a 2 hátsó kerékről, szántáskor se láttam rajta mikor még nem esett az eső utána lehet rárakták...
Az is egy sarkalatos kérdés, hogy ki vezeti a gépet a demo során. A mi esetünkben egy alapmutogatás után az, akinél dolgozik a gép. A Fend esetében -amit hallottam/láttam, de ti jobban tudjátok (többet láttatok)- még a fülkébe se mindig engedik be a delikvenst, nemhogy kezelje a gépet.
Mi mindig elmegyünk a kihívásokra, ha valahol egy táblán belül ugyanazzal a munkaeszközzel össze lehet mérni a gépeket. Vagy 3 éve körül nyomtunk így egy kemény évet, de azóta mindig közbejön valami a konkurensek részéről, ha fej-fej mellett kéne dolgozni.
Viszont itt jön elő megint, hogy ki mikor veszi meg, és meddig használja a traktort. Ugyanis az első 5-6 év, illetve 5-6000 üö-t szinte biztos hogy kibír, utána megy el, és jöhet a következő. a következő gazdájának már komolyabb fejtörést okozhat, mert a haszon nem nála csapódik le, javítania viszont neki kell...
Az biztos hogy táblán belül is változik a terhelés nagysága..Ezért biztos hogy ha van egy ijen inteligens rendszer az nagy segitség mert igy nem megy veszendöbe az energia..Egy példa ami szintén valami hasónlót bizonyit!!Egy 8210JD az egyik nap full teljes gázon szálitot ojan 220-240km megtéve.. majd a másik napon hasonló távolságot megtéve hasonló közutas terhelésel de csak 1800-1900 ig pörgetve több mint 100l takaritot meg de ez csak egy nap volt.. és csak ere a szintig tudta leveni a fordulatot és mégis..De van mégvalami..Senkinek ne legyenek iluzióji!! Az üzemanyagon megsporolt plusz pénzt egy részét sajnos a bonyolultabb rendszer karbantartására esetleges javitására is lehet forditani.
25068 hozzászólás
Válasz #4519. hozzászólásra
Ez így van !
De egy bizonyos mélység után ez az arány el kezd növekedni a dízel kárára......
Válasz #4518. hozzászólásra
akkor meg laza lössztalaj, mert 1 cm szántás az kb 1 l dizel hektáronként, az tuti
Válasz #4517. hozzászólásra
Nem homok, de nem is kemény. Faxa ártéri rész ami terem mint a barom.
Válasz #4515. hozzászólásra
biztos homokot szánt, vagy elfogult
Válasz #4514. hozzászólásra
pontosan !!!!
Válasz #4511. hozzászólásra
Jó van na !
Nem minden hol jók a talajok.
Nálam elég neki úgy is ha teljesen össze van húzva, így épp elfogja a gép szélességét.
A kezelőjével beszéltem és a 11 órás szántás rekordja(addig bírta a tank) 27 heki fölött van majdnem 24 liter/ha-val és 25 cm mélyen.
Amúgy valamelyik újságban olvastam még 2009 év végén egy osztrák parasztról ahol ilyen nagy ferga nyomja neki, az a gazdász valami 18-19 l/ha-ra jött ki.
Válasz #4513. hozzászólásra
full súlyozott? elől 12 mázsa, hátul 10-10?
Válasz #4509. hozzászólásra
esönél itt a 7 fejböl lehajitanak 2 öt
a latara rá tettek 7 kést oszt letérdelt neki szinte
Válasz #4510. hozzászólásra
ezt az ekét előtte rába húzta de ahogy nyirkos lett a talaj 1 fej egyből leugrott róla. Nem hajtják szét a gépet 7körül húzza 23liter körül fogyaszt 32centin, ha sietni kell akk húzza 10el, szörnyű látvány messziről amikor 10el megy mint 1 vonat....
Válasz #4510. hozzászólásra
Itt nem cibálná
Válasz #4509. hozzászólásra
Itt a 6-os kverni ekét fullra szétnyitva(310cm) 1 8470-es fergi cibál ami 260-270 le.
Válasz #4506. hozzászólásra
Olyan a világon nincs remélmem azt te se gondolod(ott valami nem okés nagyon) ... itt 6 fejes besson ekével ha odalép neki 11ig viszi 32centi 330lóerővel, 6,2 es ih val napi 60heki 20 mázsa levéve a 2 hátsó kerékről, szántáskor se láttam rajta mikor még nem esett az eső utána lehet rárakták...
Válasz #4506. hozzászólásra
biztos azért mert 5 késes van neki
Válasz #4505. hozzászólásra
nem láttam !! lehett!! a Fendt 60/40 súlymegoszlásról regél igy valószinü ezt találták ki!!
melleseleg eddig a nagy front súly volt fent nekik lazinál
Válasz #4504. hozzászólásra
5 kést huz a latarból
mi is annyit fele HP -val
na mit szóltók ????????
Válasz #4504. hozzászólásra
Lehet jobb volt a henger súly terhelése, mint a gyári súlyé ?????????
Válasz #4498. hozzászólásra
azt meg nem is láttam
biztos szálitota vele a hengert de minek nem is értem!
na láttad a lazitot! az is latar !!
Válasz #4499. hozzászólásra
viszont ez a képlet passzol a forgalmazók többségére, de ha ismét vlmit veszel fellángol a "barátság"
Válasz #4483. hozzászólásra
Amikor én átvettem az emberkétől a 8330-as kezelését sokkalta jobb fogyasztás jött ki nálam, mint nála.........és ő ezt évek óta csinálja nálatok !
Válasz #4496. hozzászólásra
mikor tetszik erre járni
Válasz #4494. hozzászólásra
MEG!!!!!!!!
Válasz #4495. hozzászólásra
Ez igy van..
Válasz #4494. hozzászólásra
érdekes gépkapcsolást láttam rajta a nyáron
elől valami güttler henger a fronthidrón , hátul meg a lazító hmmm...
Válasz #4493. hozzászólásra
a dlg diplomatikusan tartja az egyensúlyt a két márka között
Válasz #4494. hozzászólásra
Tényleg ot én is szoktam látni..? Mikor arra járok!!
Válasz #4492. hozzászólásra
ki van próbálva, ha vlmit venni akarsz, akkor beleférsz a baráti társaságba, miután megvetted.........
Válasz #4479. hozzászólásra
meghótt az a 936-os ami a vasúti átjáró mellett szokott legelni??
A független tesztek mit mutatnak? Pl a DLG mit mért?
Válasz #4490. hozzászólásra
Hát nem tudom..
Válasz #4490. hozzászólásra
Válasz #4483. hozzászólásra
ha a delikvens fizet az axi még a s...t is kinyalja
Válasz #4485. hozzászólásra
Válasz #4483. hozzászólásra
Ez is igy történt!!!!
Válasz #4486. hozzászólásra
aha
köszi
Válasz #4479. hozzászólásra
Nem tudok semmi többet, mint ti.
habár amikor a gyárban jártam, én csak török lúzerokat láttam ott lézengeni a gyártósoron
Válasz #4481. hozzászólásra
Válasz #4472. hozzászólásra
Az is egy sarkalatos kérdés, hogy ki vezeti a gépet a demo során. A mi esetünkben egy alapmutogatás után az, akinél dolgozik a gép. A Fend esetében -amit hallottam/láttam, de ti jobban tudjátok (többet láttatok)- még a fülkébe se mindig engedik be a delikvenst, nemhogy kezelje a gépet.
Válasz #4476. hozzászólásra
Én tudok ijenröl!! Akor mind a kétszer tényleg JD nyert!! De akor ott csak az erö és a teljesitmény számitot!!!
Válasz #4477. hozzászólásra
biztos kikapott a Bayern münchen, és a melósok el voltak keseredve, amikor azt a fendtet gyártották
Válasz #4478. hozzászólásra
egyetértek komám
Válasz #4476. hozzászólásra
KORZO !!
sugjál már mi történt a P. GY. fendt ével
Válasz #4474. hozzászólásra
Külömben ezel én is igy vagyok ki nem álom amikor a vilamoság szerelö csak a válát vonogatja meg húza a száját!!
nálunk mióta kifeküdt a nagy Fendt semmibe nem nézem !!!!!2 ÉVESEN !!
Mi mindig elmegyünk a kihívásokra, ha valahol egy táblán belül ugyanazzal a munkaeszközzel össze lehet mérni a gépeket. Vagy 3 éve körül nyomtunk így egy kemény évet, de azóta mindig közbejön valami a konkurensek részéről, ha fej-fej mellett kéne dolgozni.
Válasz #4473. hozzászólásra
Viszont itt jön elő megint, hogy ki mikor veszi meg, és meddig használja a traktort. Ugyanis az első 5-6 év, illetve 5-6000 üö-t szinte biztos hogy kibír, utána megy el, és jöhet a következő. a következő gazdájának már komolyabb fejtörést okozhat, mert a haszon nem nála csapódik le, javítania viszont neki kell...
Válasz #4473. hozzászólásra
a fene ott egye meg az elektronikájávál együtt
Az biztos hogy táblán belül is változik a terhelés nagysága..Ezért biztos hogy ha van egy ijen inteligens rendszer az nagy segitség mert igy nem megy veszendöbe az energia..Egy példa ami szintén valami hasónlót bizonyit!!Egy 8210JD az egyik nap full teljes gázon szálitot ojan 220-240km megtéve.. majd a másik napon hasonló távolságot megtéve hasonló közutas terhelésel de csak 1800-1900 ig pörgetve több mint 100l takaritot meg de ez csak egy nap volt.. és csak ere a szintig tudta leveni a fordulatot és mégis..De van mégvalami..Senkinek ne legyenek iluzióji!! Az üzemanyagon megsporolt plusz pénzt egy részét sajnos a bonyolultabb rendszer karbantartására esetleges javitására is lehet forditani.
Válasz #4471. hozzászólásra
én voltam axis akción,ahol épp forditott volt a felállás, itt mind a 2 fél elfogult, mert cél az eladás és a profit
Válasz #4469. hozzászólásra
fendt!!!!!!!!!!!!!!!