Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.74 FtUSD403.55 FtCHF440.33 FtGBP492.37 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sajnos nem mert ö nem azokat szervizelte ö MTZ-s volt a JD ket azt központilag szervizelték!! ök csak kiegészitö munkákban segitkeztek!pl dupla kerék le fel ijenek meg gumi csere..Akor még helyben cserélték!!Amit emleget hogy volt ojan amikor a vadi uj gumit két hét alatt lerugaták a barázdában.. mert kemény és kérges volt..Meg persze éjel napal mentek..És akor egy müszak az 12órás volt nem ugy mint manapság néhol..
Amit fixen tudok!hogy fateroméknál Egy álami gazdaság akori kerületében annó 1300Ha -T müvelt zömében egy kiskerekü 4630 évekig!Akor még a kétszer szántás is divat volt!! Majd egy segédhajtásos.. Ugy cserélték az olajat meg a gumi abroncsot mint a forma 1 ben..!!Az egész mühej ott ált készenlétben mert a gépnek menie kellet!nagyrészt ojan földeken hogy a kiskerekünek az elsö kereke nem mindig érte a földet!! De van ojan is ahol még ma is még a 8210 is ágaskodik..ök ha jol tudom az eredeti után még 3db rövid motort hajtotak ki a gépböl..Persze normális üzemelés közben!Nem trehányságbol..
igen igen értelek !
pont ebben a tcs-ben volt 4 db. 4630
1 db. 4640
majd 89-ben jött 1 db. 4755-ös
a durva munkákat pedig 3 db. rába 250 végezte!!ezek voltak a nagy traktorok+ majd el felejtettem 1 db. 1600 MERCI is volt
na ennyi összesen 8800 hekire!!
Válasz #3237. hozzászólásra
Hát igen ez már lasan történelem!! Nekem az nem tetszett az egészbe--Amit egy öreg kitésel meg is beszéltem annó hogy miért hozták sokáig minden széria közepét!!El is magyarázom hogy mire gondolok..Pl 4755 sokáig felénk csak ijet lehetet látni!!Persze tudom hogy megveni és kifizetni akor is elég volt egy cégnek!! De nagy igény lett volna egy erösebb gépre pl 48-49 55 Ami manapság jövöget be nyugatrol!! És szerintem a 8100 is pont igy járt!! Mert felénk aki vett az nem igen tudja kelö képen igazi nagygépként használni ezért kezdik a csipet és a kicserélésüket.. De például igy terjedt el a 8300 is ami felénk tényleg jol bevált!!De a gépészek rebesgetik hogy egy kis lóerö nem ártana..Ami meg is van a 8400ban!!De viszont abol is kevés van az országban!Szintén nagy része nyugatrol!!
na még szegény, 30-sok mentek de annyit hogy az TÉBOLY !!!!én olyat hallotam az egyik TSZ volt gépcsport vezetöjétöl aki mellesleg rokonunk hogy az 1-ik 30 -ban 5 év után új rövidmotort kapott mert annyit ment
NEM SEMMI
Válasz #3235. hozzászólásra
Nálunk a cégnél 4755ös volt! A Szomszédban volt 4650! Én ott látam azt hogy menyi menyi hietetlen munkaórát mentek..Az igazi tudásukat azt azért sokszor a RÁBÁk melett tudták megmutatni..Mármint ugy hogy a durva és nagyon nehezet azt a rába és a CAt D6D végezte..Ök inkább a preciz munkát végezték hietetlen sokat vetetek vele öszel is és tavaszal is.. A gond az szerintem az volt hogy amikor megjötek akor még nem volt enyi féle fajta és méretü munkagép.. ezért sokszor és sokhejen csak ami másnak is jutot munkagépekel kelett dolgozniuk..És persze normára!!És anak mindig meg kellet lenie.A faterom még most is meséli hogy mekora szám volt amikor az 50 megjött a 30 után!!Azal a komoj elsöhajtásal!!És azt is máig emlegetik amikor a JD kiment vetni a dupla IH val.. no meg a 12 szemenkéntivel.. akor még halatt a vetés...
Ez igen!!Ez egy örök klaszikus darab!! Régen ezek a gépek viték a hátukon a nagy cégeket!!És még ma is hejtálnak a kisebb gazdaságokban..Lasan a huszas éveik közepe fele is nap mint nap a barázdában!! Hol készült a kép??Vagy tied A Szerelvény?
Válasz #3220. hozzászólásra
Mert mia baja a tiednek?????Tudok egyet,de kasban van már vagy 5 éve,de lehet nem is egy,hanem kettő.Szét van szedve,a váltó az udvaron lefóliázva,a motort nem láttam,fülke az uvaron vagy 4 Meg nemtom eladja e.Mondjuk már nincs olyan működő tipusa.
Válasz #3216. hozzászólásra
Egy komplett?Nem csak vmi cucc?? Aszittem,már vannak konkrét tervek,ami már tudott baj csak szerencsére kbírta...............
Válasz #3205. hozzászólásra
Meg ám!!!
Úgy vette az ismerős úgy vette meg,ő csinálta meg a mocit.
2 ilyen traki volt ott,a tesója jóval többet ment,24 ezernél cserélték be,nem mondhatnánk,hogy olyan sok baj volt vele.
25046 hozzászólás
Válasz #3245. hozzászólásra
gyere elö most vagy különben
Válasz #3245. hozzászólásra
Vegyetek má vlm. dögöt!
MÉG IDÉN!!!
Válasz #3245. hozzászólásra
majd megmondom én ki fosik
Válasz #3243. hozzászólásra
Tán fosol ???
Válasz #3242. hozzászólásra
Sajnos nem mert ö nem azokat szervizelte ö MTZ-s volt a JD ket azt központilag szervizelték!! ök csak kiegészitö munkákban segitkeztek!pl dupla kerék le fel ijenek meg gumi csere..Akor még helyben cserélték!!Amit emleget hogy volt ojan amikor a vadi uj gumit két hét alatt lerugaták a barázdában.. mert kemény és kérges volt..Meg persze éjel napal mentek..És akor egy müszak az 12órás volt nem ugy mint manapság néhol..
most mennem kel késöbb jövök szia
Válasz #3241. hozzászólásra
persze hogy nem trehányság ból !!!a 30-as johni üóráját meg tudnád kérdezni faterodtol mennyi ment bele 1 évben ????????
nagyon kiváncsi lennék rá
Válasz #3238. hozzászólásra
Amit fixen tudok!hogy fateroméknál Egy álami gazdaság akori kerületében annó 1300Ha -T müvelt zömében egy kiskerekü 4630 évekig!Akor még a kétszer szántás is divat volt!! Majd egy segédhajtásos.. Ugy cserélték az olajat meg a gumi abroncsot mint a forma 1 ben..!!Az egész mühej ott ált készenlétben mert a gépnek menie kellet!nagyrészt ojan földeken hogy a kiskerekünek az elsö kereke nem mindig érte a földet!! De van ojan is ahol még ma is még a 8210 is ágaskodik..ök ha jol tudom az eredeti után még 3db rövid motort hajtotak ki a gépböl..Persze normális üzemelés közben!Nem trehányságbol..
Válasz #3239. hozzászólásra
igen igen értelek !
pont ebben a tcs-ben volt 4 db. 4630
1 db. 4640
majd 89-ben jött 1 db. 4755-ös
a durva munkákat pedig 3 db. rába 250 végezte!!ezek voltak a nagy traktorok+ majd el felejtettem 1 db. 1600 MERCI is volt
na ennyi összesen 8800 hekire!!
Válasz #3237. hozzászólásra
Hát igen ez már lasan történelem!! Nekem az nem tetszett az egészbe--Amit egy öreg kitésel meg is beszéltem annó hogy miért hozták sokáig minden széria közepét!!El is magyarázom hogy mire gondolok..Pl 4755 sokáig felénk csak ijet lehetet látni!!Persze tudom hogy megveni és kifizetni akor is elég volt egy cégnek!! De nagy igény lett volna egy erösebb gépre pl 48-49 55 Ami manapság jövöget be nyugatrol!! És szerintem a 8100 is pont igy járt!! Mert felénk aki vett az nem igen tudja kelö képen igazi nagygépként használni ezért kezdik a csipet és a kicserélésüket.. De például igy terjedt el a 8300 is ami felénk tényleg jol bevált!!De a gépészek rebesgetik hogy egy kis lóerö nem ártana..Ami meg is van a 8400ban!!De viszont abol is kevés van az országban!Szintén nagy része nyugatrol!!
Válasz #3236. hozzászólásra
na még szegény, 30-sok mentek de annyit hogy az TÉBOLY !!!!én olyat hallotam az egyik TSZ volt gépcsport vezetöjétöl aki mellesleg rokonunk hogy az 1-ik 30 -ban 5 év után új rövidmotort kapott mert annyit ment
NEM SEMMI
Válasz #3236. hozzászólásra
szeretem olvasni a régi idökröl szoló történeteket
Válasz #3235. hozzászólásra
Nálunk a cégnél 4755ös volt! A Szomszédban volt 4650! Én ott látam azt hogy menyi menyi hietetlen munkaórát mentek..Az igazi tudásukat azt azért sokszor a RÁBÁk melett tudták megmutatni..Mármint ugy hogy a durva és nagyon nehezet azt a rába és a CAt D6D végezte..Ök inkább a preciz munkát végezték hietetlen sokat vetetek vele öszel is és tavaszal is.. A gond az szerintem az volt hogy amikor megjötek akor még nem volt enyi féle fajta és méretü munkagép.. ezért sokszor és sokhejen csak ami másnak is jutot munkagépekel kelett dolgozniuk..És persze normára!!És anak mindig meg kellet lenie.A faterom még most is meséli hogy mekora szám volt amikor az 50 megjött a 30 után!!Azal a komoj elsöhajtásal!!És azt is máig emlegetik amikor a JD kiment vetni a dupla IH val.. no meg a 12 szemenkéntivel.. akor még halatt a vetés...
Válasz #3233. hozzászólásra
jól sejtem hogy nálatok is volt a TSZ idökben 50-es, satyesz::?,
Válasz #3233. hozzászólásra
Kunszigeten a Zöld Mező TSZ még ma is üzemelö john deere -ai!!
Válasz #3232. hozzászólásra
Ez igen!!Ez egy örök klaszikus darab!! Régen ezek a gépek viték a hátukon a nagy cégeket!!És még ma is hejtálnak a kisebb gazdaságokban..Lasan a huszas éveik közepe fele is nap mint nap a barázdában!! Hol készült a kép??Vagy tied A Szerelvény?
na hogy legyen ürügy miröl dumálni
bár elég kihalt a fórum!! netán szántani vannak a kollegák??
vagy a hipermarketeket fürkészik a családdal
Sziasztok!
A győri vektornál hirdetve van 2db jd6310se valaki ismeri a gépeket?
Válasz #3229. hozzászólásra
Neked is!
Válasz #3227. hozzászólásra
jó éjt neked....
Válasz #3227. hozzászólásra
jó köszi lalikám!!
Válasz #3225. hozzászólásra
Meg maj a volt kités mentoromat is meginterjuvolom,hátha tud vmit
Válasz #3222. hozzászólásra
Nincs má neki,6030 joni,716 vario,cat meg claas hevederes és mtz van az udvarában.Meg 2 db 208 Mega.
Válasz #3224. hozzászólásra
azt meg köszönöm elöre is barátom
Válasz #3223. hozzászólásra
Nem tudom miért szedte szét.30 is van.Maj rákéreckedek és referálok.
Válasz #3221. hozzászólásra
rá kérdezhetnél hogy eladna e cucokat!!!
Válasz #3221. hozzászólásra
nincs de nem tart örökké semmi !! de akit mondasz dolgozik még neki 50 es vagy már mind szét van szadve??????
Válasz #3220. hozzászólásra
Mert mia baja a tiednek?????Tudok egyet,de kasban van már vagy 5 éve,de lehet nem is egy,hanem kettő.Szét van szedve,a váltó az udvaron lefóliázva,a motort nem láttam,fülke az uvaron vagy 4 Meg nemtom eladja e.Mondjuk már nincs olyan működő tipusa.
Válasz #3219. hozzászólásra
moci akartam:)
Válasz #3217. hozzászólásra
van cuc is ??
na néz körbe akkor mosi ügyben is ,de a komplett érdelekne jobban
alkatrész végett gyüjtögetek...........
Válasz #3207. hozzászólásra
nem,a nagyobbikkal!
Válasz #3216. hozzászólásra
Egy komplett?Nem csak vmi cucc?? Aszittem,már vannak konkrét tervek,ami már tudott baj csak szerencsére kbírta...............
Válasz #3214. hozzászólásra
50 johni:DD
Válasz #3213. hozzászólásra
OHH hát ez még olyan világosan látszik amilyen nagy köd van reggel
Válasz #3212. hozzászólásra
Mi kéne????
Válasz #3211. hozzászólásra
Tervezett nagyobb műtétek??
Válasz #3209. hozzászólásra
figyi!!
kérdezösködy már ledurant c vágányos vagy hibás 50 után!!
Válasz #3209. hozzászólásra
meg minden
Válasz #3209. hozzászólásra
meg sok villáskulcs crova meg olajos ruha
Válasz #3208. hozzászólásra
Akkor mostmár kalapálás,láblógatás tavaszig?
Válasz #3206. hozzászólásra
értelek !!
Válasz #3200. hozzászólásra
Nem mondod,hogy a 6400-al húzod a 4-es kuhnt?????
Válasz #3205. hozzászólásra
Meg ám!!!
Úgy vette az ismerős úgy vette meg,ő csinálta meg a mocit.
2 ilyen traki volt ott,a tesója jóval többet ment,24 ezernél cserélték be,nem mondhatnánk,hogy olyan sok baj volt vele.
Válasz #3202. hozzászólásra
a moci jó meg járta
Válasz #3203. hozzászólásra
Nem-nem! Nemtom,mi a pontos ára,egy ismerősömé,csak ő nem netezik.
Ha jól tudom,5 környéke.
Válasz #3202. hozzászólásra
tehát egyik sem az elhasználódástól ment tönkre,amúgy mire tartjátok?
Válasz #3200. hozzászólásra
A hidat kiütötte alóla egy szgk,a motor:a kompresszor olajzócsövét kikoptatta egy másik cső,elszóródott a moci oil,s egyszercsak lefulladt.
Válasz #3199. hozzászólásra
ja
Válasz #3199. hozzászólásra
láttam a jd-ket az aprók között a 6400.ban mi volt a motorral és a híddal,es mennyi üzemóránál történtek a bajok?(nekem is ilyen van)kösz.
Válasz #3198. hozzászólásra
Németország.