Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz bandigh #22844. hozzászólásáraHa az egykörösre rálépek üres pótnál, befüstölnek a gumik, annyira agreszíven fékel, és visszakapja a traktort mindkét egykörös traktorpót.
Kétkörös teherkocsipótnál üres, vagy megrakott pótnál később fékez a pót, mint a traktor. Ha meg van rakva, akkor tényleg tud tolni. De ha üres a pót meg tudom csúsztatni a kerekeket, de már a traktor kerekei akkora már régen csúsznak.
A fékerőszabályzó maxon. Nem tudok vele mit csinálni.
Müszakin meg az órák totálisan mennek fel, a gép szerint nagyon is jól fékez a teherkocsipót. Csak az időzités - késve fékez.
Válasz bandigh #22844. hozzászólásáraNálam Claas Ares meg a 6R jószágokkal is úgy lehet szépen adagolni, ha egy erősebb első belépés után másodszorra lépek rá a fékre! Ha szépen csinálom ahogy írod, akkor már rég visít az első hajtás, a pótkocsi meg tol mint egy lokomotív! A zetorok szebben csinálják valamiért...
6090RW402 motorban fogy a víz-szaporodik a motorolaj de nem gyengén! (25-25 literből lett 10-40! ) Tavaly volt hengerfej síkolva, újítva, nyomáspróbázva, új hengerfej tömítést is kapott. Hideg motornál először olajhűtőig majd vízpumpáig, végül teljesen felöntve és nyomás alá helyezve egy csepp sem fogy! Ötlet? Repedt hüvely, vagy rajta elfáradt gumigyűrű, esetleg csak járó motornál áteresztő vízpumpa tömszelence? Olajhűtő volt kint próbára, no meg olaj nem volt a vízben-fagyállóban!
Válasz Sk Laci #22821. hozzászólásáraDe fékez, csak késik? Ha nem úgy fékezel, hogy beleállsz a fékbe, mint annó az egykörösnél, meg felengeded, hanem csak rálépsz gyengén, aztán folyamatosan növeled a fékerőt, úgysem jó? Kétkörössel már lehet azért úgy fékezni mint egy autónál, csak nem ez van a fejbe hanem a szuszogtatás
Válasz Agronomus #22842. hozzászólásáraEgykörös légféket utólag rakják rá Sk-ban. Nagy rá az igény főleg a kissebb termelőknél, rengeteg BSS egykörös traktorpótkocsi van használatban.
Válasz Sk Laci #22832. hozzászólásáraMondjuk én nem vettem észre hogy később fogna a kocsin, mint a traktorok, inkább azt hogy bekapcsolja az elejét, aztán mikor elengeded a pedált, akkor még durran egyet a híd... Hogy én hogy útálom ezt
Mondjuk ritkán fékezek, kanyarodás előtt vissza lassulok, csak ha elsőbbséget kell adni, vagy ha nem veszik figyelembe hogy indexelek, és rámelőnek....
Klasszikus kézifék ezen már nincs is, csak parkfék, az működteti a légféket is... Egy körös fék sincs már rajta.
Válasz Sk Laci #22832. hozzászólásáraA parklock zár mechanikusan váltóban, mellette ki kell hogy vezérelje a pótkocsi féket is természetesen.
A kis kubun van egy kár ami klasszikus kézifék meg egy másik jobb oldalon ami a parkfék. Kolléga rájött mikor pici gurulás közben megszámolta hány fogas a kerék benne
Válasz Sk Laci #22832. hozzászólásáraA pótkocsin is vezérelni kell a kézifék használatkor. Ennél a típusnál rudazattal kell összekötve lennie a kézifék karnak a szeleppel. Az hogy a gép belsejében miként oldják meg az másodlagos. Egyébként a kézifék szelep működtetésével rá feszít a gép fékrendszerére is. Mivel a kézifék szelep bele van kötve a hidraulikus fékrendszerbe. Az alkatrész katalógusában szépen végig van vezetve a rendszer.
Válasz Vinkó 75 #22830. hozzászólásáraKöszi a leírást.
Legnagyobb segítségem lennél, ha a gép mellett lennél. De sajnos a távolság ezt nem teszi lehetővé, hacsak nem jösz SK-ba kirándulni.
Kéziféket JD-nél sohase használtam, mert átadáskor azt mondták, hogy ugyan azt a blokkolást müködteti, mint a sebváltókar. Az megint a fogaskerekeket kapcsolja össze.
Vagy mégse ezen az elven müködik a kézifék?
Válasz später77 #22823. hozzászólásáraPoti nem bírja,valamint az asztalban a kábelezés is szeret kidörzsölődni. Csináltam igényes szerelő ablakot anno az adapterre felűről a potiknál így jobb volt szerelni takarítani. Kár volt az oda berakni.
Válasz Sk Laci #22821. hozzászólásáraFékezéskor rá vágja az elejét is. Műszakin lassulás mérővel mérték itt is a szerelvényt. Gyakorlatilag az általad említett típus a kézifék szelepet használja a fékszelep vezérlésre is. Van gyártó ki az egykörös ágat elektromosan vezérli ki egy szelep beiktatásával. Mi a féklámpára van kötve. Így gyakorlatilag a fékpedál eppen mozdul már vezérli is az 1-es kört, viszont a 2-es kör továbbra is a főfékhengerről kapja a vezérlő nyomást. Majd úgy a levegő szelepről. Gyakorlatilag az említett gépen ugyan az a rendszer van mint pl a 946-os régi IH trakin. Az az működésében ott is a kézifék szelep dolgozik főfékhengerről le vett nyomással, és vezérli a fékszelepet. Annál lehet állítani a dobféken hogy sumákoljon kicsit. Az őzikén ilyen nincs.
Válasz Sk Laci #22827. hozzászólásáraItt van oktatás ha a forgalmazótól veszel. Persze ott se tanulsz sokat, de ha valamit nagyon meg akarsz tudni, csak megválaszolják valahogy. Amúgy a könyvben van a legtöbb okosság, ha a szervizest megkérded, ő is arra hagyatkozik gondolom.
Válasz Sk Laci #22821. hozzászólásáraHogy van vezérelve a szelep? A mtz-n van egy menetes szár, amit a fékpedál nyomkod, azzal szépen be tudod állítani milyen pedálállásnál nyisson a fékszelep.
Válasz Agronomus #22826. hozzászólásáraSzervizfőnököt hívtam, az azt mondta nem lehet vele semmit se csinálni. Ugyan az a szöveg, mint a NH-nál. A dealer meg megmutatta, még is lehet a hollandon, mert őneki is van, és addig kereste a megoldást, még meg nem találta.
Ennyit az iskolázást végigüllő szakszervizesekről. Mindegy az milyen márkáról van szó.
Amikor vettem át 2018-ban a JD másik 2 tulajjal, akkor rákérdeztem, hol kell a traktort kenni, hol vannak a zsírzógombok?
Az iskoláztató annyit mondott, nezzem meg a könyvet, mert nagyon hosszúra nyúlna az iskolázás, ha mindent megmutogatna
Pedig a másik 2 tulajt is érdeklete volna az általam felhozott téma, mivel 3 egyforma JD 6120m traktort vettünk át ugyan azon a napon kicsit más felszereléssel.
Válasz Sk Laci #22821. hozzászólásáraSzia.Á nem, csak gépkezelő egy cégnél, aratás előtt hozták meg a trakit....Ebben sajnos nem tudok segíteni, szerkezetileg nem vagyok otthon benne, javítani a Kite szokott, mi csak a napi karbantartást intézzük... Gépkönyv nem említi esetleg?
Ha valakit érdekelne Szlovákiában van eladó jól karbantartott JD 8300 41 850 motorórával. A szerencsés vásárló megpróbálhatja belerakni az 50 000 motorórát.
Ki vállalja be???
Válasz später77 #22823. hozzászólásáraAhol szecskázom ott is a földön szoktam tolni, az a biztos :) Ha jól belövöd a nyomást, szinte tarlómagasságot is lehet hagyni, mert a levágott tarló is emel az asztalon, szóval azért nen teljesen talajkupír. Esetleg majd azt nézd meg, hogy a programgomboknál ha mondjuk a 2-esen használod akkor az asztal ikon mellett a harántbillentés nyíl ikonja is mindig aktív legyen, mert ha véletlen kikapcsolódik akkor furán állhat az asztal magától, csak azt a potmétert nézi amelyik hamarabb földet ér
Válasz bandigh #22819. hozzászólásáraIgen, a rugók töröttek. Mivel a potméter a megfelelő tartományban mutatja a feszültségértékeket, ezért nem cseréltük még ki, majd jövőre, ha vacakol. Nem borotváljuk a földet, megy vissza minden szármaradvány, de szép szokott lenni így is a tarló, nem "ugrálós".
Oké, akkor szerinted is a poti lesz a gyenge láncszem, köszi!
Válasz Agronomus #22815. hozzászólásáraJD szervizes vagy?
Ha igen tudnál tanácsot adni, hogyan lehet a JD 6120m traktoron beállitani a pótkocsi fékjei elébb fogjanak mint a traktoré?
Jelenleg pont fordítva van, kanyarban való fékezésnél vagy csúszós felületnél a traktor elég szép balancokat kap, mert elébb fékel, mint a pótkocsi.
A kétkörös levegőfékeknél csinálja a balhét.
Az egykörös levegőfékes pótkocsival jól fékel. Ott a pótkocsi fékez elébb.
Válasz später77 #22818. hozzászólásáraMost akkor törött a rugó? Nyilván akkor jó ha van neki tartása, mert akkor a stabil. A tarló magassággal ha megyek az úgyis olyan ugrálós, mert lökdösi az asztalt fel, nem szeretem, csak ha nagy tarló kell, mondjuk elakadós helyen. Amúgy a talajnyomással sokkal kulturáltabban megy, leköveti szépen a talajt csak tekergetni kell. Ha meg néha nem veszi a lapot, és a kábelezéssel sincs semmi, akkor a szenzor lesz gondolom a rossz
Válasz bandigh #22817. hozzászólásáraEz a felakadás pár centit jelent, lehet, hogy nincs is szerepe, ugye saját súlyától is vissza kell(ene) térnie nulla helyzetbe. Akkor a potméter kezd elfáradni? Kimértünk mindent, szétszedtünk mindent, kalibráltuk, de néha gondol egyet, és az egyik oldalon mintha nem érzékelne, a másik oldalon viszont szépen leteszi a beállított értékre.
Válasz später77 #22816. hozzászólásáraSzerintem csak azt csinálják, hogy a tarló meg a gyom ne lökdösse olyan könnyen, ne dobálja a jelet. Felakadni meg leginkább akkor szokott mikor beleragad a sár
600R vágóasztal talajkövetőjében a H174182 cikkszámú rugók a potméter munkáját könnyítik meg, hogy a vasak mindig visszatérjenek nulla állásba és ne a potméterben lévő kis rugónak kelljen akkora erőt kifejtenie? Kinek mennyit bírnak ezek a rugók? Ha nélkülük dolgozunk, az vissza fog ütni a potméter élettartamában és működésében? Néha megbolondul a rendszer, olyan, mintha kicsit felakadnának a vasak, így nem jól billegteti az asztalt az automatika.
Válasz RkTomi #22809. hozzászólásáraSzia!
Egy kérdés: JD 6120m traktoron is van zsírzógomb a vízpumpánál?
Azért kérdezem, mert Wildével írsz, hogy a 8x30 van, hogy a 6 sorozaton van e, mert én nemtaláltam sehol se. Nem szeretném elnézni a zsírzóhelyet, mert eddig rendesen kenem mindenhol, ahol megtaláltam a zsírzógombot.
Válasz Gazda 59 #22798. hozzászólásáradensot nem tudják kecelen meg sehol sem jaVÍTANI.én vettem annak idején hatot gyári újat,kite.volt olyan fóliába csomagolva hogy fel volt bontva.nem vettem át nem tetszett nekik 160 ezer körűl volt darabja bruttóba és akkor még fel is volt bontva.infarktus kerülgetett.
Hello.mindenki.5 ládás Z kombájnhoz keresek dobtakaró lemezeket és cséplésfokozó betéteket.Bontóban tudom hogy van de hátha valakinek kallódik otthon egy garnitúra.
25046 hozzászólás
Válasz Sk Laci #22847. hozzászólásáraAzért még egy próbár megérne, megnézni hogy nem-e a pótkocsin keletkezik a késés
Válasz bandigh #22844. hozzászólásáraHa az egykörösre rálépek üres pótnál, befüstölnek a gumik, annyira agreszíven fékel, és visszakapja a traktort mindkét egykörös traktorpót.
Kétkörös teherkocsipótnál üres, vagy megrakott pótnál később fékez a pót, mint a traktor. Ha meg van rakva, akkor tényleg tud tolni. De ha üres a pót meg tudom csúsztatni a kerekeket, de már a traktor kerekei akkora már régen csúsznak.
A fékerőszabályzó maxon. Nem tudok vele mit csinálni.
Müszakin meg az órák totálisan mennek fel, a gép szerint nagyon is jól fékez a teherkocsipót. Csak az időzités - késve fékez.
Válasz bandigh #22844. hozzászólásáraNálam Claas Ares meg a 6R jószágokkal is úgy lehet szépen adagolni, ha egy erősebb első belépés után másodszorra lépek rá a fékre! Ha szépen csinálom ahogy írod, akkor már rég visít az első hajtás, a pótkocsi meg tol mint egy lokomotív! A zetorok szebben csinálják valamiért...
6090RW402 motorban fogy a víz-szaporodik a motorolaj de nem gyengén! (25-25 literből lett 10-40! ) Tavaly volt hengerfej síkolva, újítva, nyomáspróbázva, új hengerfej tömítést is kapott. Hideg motornál először olajhűtőig majd vízpumpáig, végül teljesen felöntve és nyomás alá helyezve egy csepp sem fogy! Ötlet? Repedt hüvely, vagy rajta elfáradt gumigyűrű, esetleg csak járó motornál áteresztő vízpumpa tömszelence? Olajhűtő volt kint próbára, no meg olaj nem volt a vízben-fagyállóban!
Válasz Sk Laci #22821. hozzászólásáraDe fékez, csak késik? Ha nem úgy fékezel, hogy beleállsz a fékbe, mint annó az egykörösnél, meg felengeded, hanem csak rálépsz gyengén, aztán folyamatosan növeled a fékerőt, úgysem jó? Kétkörössel már lehet azért úgy fékezni mint egy autónál, csak nem ez van a fejbe hanem a szuszogtatás
Válasz Agronomus #22842. hozzászólásáraEgykörös légféket utólag rakják rá Sk-ban. Nagy rá az igény főleg a kissebb termelőknél, rengeteg BSS egykörös traktorpótkocsi van használatban.
Válasz Sk Laci #22832. hozzászólásáraMondjuk én nem vettem észre hogy később fogna a kocsin, mint a traktorok, inkább azt hogy bekapcsolja az elejét, aztán mikor elengeded a pedált, akkor még durran egyet a híd... Hogy én hogy útálom ezt
Mondjuk ritkán fékezek, kanyarodás előtt vissza lassulok, csak ha elsőbbséget kell adni, vagy ha nem veszik figyelembe hogy indexelek, és rámelőnek....
Klasszikus kézifék ezen már nincs is, csak parkfék, az működteti a légféket is... Egy körös fék sincs már rajta.
Válasz Sk Laci #22821. hozzászólásáraItt már beborult a gabona árokba kis jdt meg kitekerte esőben fékezéskor.
Válasz _NB_ #22836. hozzászólásáraNekunk is kesobb fog a potkocsin a fek a 120mel uzemeltetve.
Válasz _NB_ #22836. hozzászólásáraKöszönöm, hogy belinkelted.
Ha lessz egy kis időm átlapozom-áttanulmányozom
Válasz szanberg #22835. hozzászólásáraNa én pont nem vagyok rá kiváncsi mennyi fog van a fogaskeréken.....
Válasz Vinkó 75 #22834. hozzászólásáraKöszi
Válasz Sk Laci #22827. hozzászólásáraSok manuál elérhető a JD oldalán, van ami még magyarul és egyéb nyelven is
JD 6120M 2018-2019 angol
JD 6120M 2018-2019 magyar
JD 6120M 2018-2019 szlovák
A pótkocsin milyen fékerőszabályzás van ?
Ha kézi akkor neked kell átkapcsolnod a terhelésnek megfelelően.
Válasz Sk Laci #22832. hozzászólásáraA parklock zár mechanikusan váltóban, mellette ki kell hogy vezérelje a pótkocsi féket is természetesen.
A kis kubun van egy kár ami klasszikus kézifék meg egy másik jobb oldalon ami a parkfék. Kolléga rájött mikor pici gurulás közben megszámolta hány fogas a kerék benne
Válasz Sk Laci #22832. hozzászólásáraA pótkocsin is vezérelni kell a kézifék használatkor. Ennél a típusnál rudazattal kell összekötve lennie a kézifék karnak a szeleppel. Az hogy a gép belsejében miként oldják meg az másodlagos. Egyébként a kézifék szelep működtetésével rá feszít a gép fékrendszerére is. Mivel a kézifék szelep bele van kötve a hidraulikus fékrendszerbe. Az alkatrész katalógusában szépen végig van vezetve a rendszer.
Válasz Tomi81 #22828. hozzászólásáraNem tudom. Sohase piszkálom azt, amiről nincsen áttekintésem. Egyelőre ilyen beállitással használom a traktort, remélem nem lessz "gond".
Válasz Vinkó 75 #22830. hozzászólásáraKöszi a leírást.
Legnagyobb segítségem lennél, ha a gép mellett lennél. De sajnos a távolság ezt nem teszi lehetővé, hacsak nem jösz SK-ba kirándulni.
Kéziféket JD-nél sohase használtam, mert átadáskor azt mondták, hogy ugyan azt a blokkolást müködteti, mint a sebváltókar. Az megint a fogaskerekeket kapcsolja össze.
Vagy mégse ezen az elven müködik a kézifék?
Válasz später77 #22823. hozzászólásáraPoti nem bírja,valamint az asztalban a kábelezés is szeret kidörzsölődni. Csináltam igényes szerelő ablakot anno az adapterre felűről a potiknál így jobb volt szerelni takarítani. Kár volt az oda berakni.
Válasz Sk Laci #22821. hozzászólásáraFékezéskor rá vágja az elejét is. Műszakin lassulás mérővel mérték itt is a szerelvényt. Gyakorlatilag az általad említett típus a kézifék szelepet használja a fékszelep vezérlésre is. Van gyártó ki az egykörös ágat elektromosan vezérli ki egy szelep beiktatásával. Mi a féklámpára van kötve. Így gyakorlatilag a fékpedál eppen mozdul már vezérli is az 1-es kört, viszont a 2-es kör továbbra is a főfékhengerről kapja a vezérlő nyomást. Majd úgy a levegő szelepről. Gyakorlatilag az említett gépen ugyan az a rendszer van mint pl a 946-os régi IH trakin. Az az működésében ott is a kézifék szelep dolgozik főfékhengerről le vett nyomással, és vezérli a fékszelepet. Annál lehet állítani a dobféken hogy sumákoljon kicsit. Az őzikén ilyen nincs.
Válasz Sk Laci #22827. hozzászólásáraItt van oktatás ha a forgalmazótól veszel. Persze ott se tanulsz sokat, de ha valamit nagyon meg akarsz tudni, csak megválaszolják valahogy. Amúgy a könyvben van a legtöbb okosság, ha a szervizest megkérded, ő is arra hagyatkozik gondolom.
Válasz Sk Laci #22821. hozzászólásáraHogy van vezérelve a szelep? A mtz-n van egy menetes szár, amit a fékpedál nyomkod, azzal szépen be tudod állítani milyen pedálállásnál nyisson a fékszelep.
Válasz Agronomus #22826. hozzászólásáraSzervizfőnököt hívtam, az azt mondta nem lehet vele semmit se csinálni. Ugyan az a szöveg, mint a NH-nál. A dealer meg megmutatta, még is lehet a hollandon, mert őneki is van, és addig kereste a megoldást, még meg nem találta.
Ennyit az iskolázást végigüllő szakszervizesekről. Mindegy az milyen márkáról van szó.
Amikor vettem át 2018-ban a JD másik 2 tulajjal, akkor rákérdeztem, hol kell a traktort kenni, hol vannak a zsírzógombok?
Az iskoláztató annyit mondott, nezzem meg a könyvet, mert nagyon hosszúra nyúlna az iskolázás, ha mindent megmutogatna
Pedig a másik 2 tulajt is érdeklete volna az általam felhozott téma, mivel 3 egyforma JD 6120m traktort vettünk át ugyan azon a napon kicsit más felszereléssel.
Válasz Sk Laci #22821. hozzászólásáraSzia.Á nem, csak gépkezelő egy cégnél, aratás előtt hozták meg a trakit....Ebben sajnos nem tudok segíteni, szerkezetileg nem vagyok otthon benne, javítani a Kite szokott, mi csak a napi karbantartást intézzük... Gépkönyv nem említi esetleg?
Ha valakit érdekelne Szlovákiában van eladó jól karbantartott JD 8300 41 850 motorórával. A szerencsés vásárló megpróbálhatja belerakni az 50 000 motorórát.
Ki vállalja be???
Válasz später77 #22823. hozzászólásáraAhol szecskázom ott is a földön szoktam tolni, az a biztos :) Ha jól belövöd a nyomást, szinte tarlómagasságot is lehet hagyni, mert a levágott tarló is emel az asztalon, szóval azért nen teljesen talajkupír. Esetleg majd azt nézd meg, hogy a programgomboknál ha mondjuk a 2-esen használod akkor az asztal ikon mellett a harántbillentés nyíl ikonja is mindig aktív legyen, mert ha véletlen kikapcsolódik akkor furán állhat az asztal magától, csak azt a potmétert nézi amelyik hamarabb földet ér
Válasz bandigh #22819. hozzászólásáraIgen, a rugók töröttek. Mivel a potméter a megfelelő tartományban mutatja a feszültségértékeket, ezért nem cseréltük még ki, majd jövőre, ha vacakol. Nem borotváljuk a földet, megy vissza minden szármaradvány, de szép szokott lenni így is a tarló, nem "ugrálós".
Oké, akkor szerinted is a poti lesz a gyenge láncszem, köszi!
Válasz Sk Laci #22820. hozzászólásáraén sem találtam.
Válasz Agronomus #22815. hozzászólásáraJD szervizes vagy?
Ha igen tudnál tanácsot adni, hogyan lehet a JD 6120m traktoron beállitani a pótkocsi fékjei elébb fogjanak mint a traktoré?
Jelenleg pont fordítva van, kanyarban való fékezésnél vagy csúszós felületnél a traktor elég szép balancokat kap, mert elébb fékel, mint a pótkocsi.
A kétkörös levegőfékeknél csinálja a balhét.
Az egykörös levegőfékes pótkocsival jól fékel. Ott a pótkocsi fékez elébb.
Válasz RkTomi #22813. hozzászólásáraTegnap az enyémet néztem, nem találtam.
De biztos ami bitos, inkáb megkérdezem, nemhogy elnéztem.
Válasz später77 #22818. hozzászólásáraMost akkor törött a rugó? Nyilván akkor jó ha van neki tartása, mert akkor a stabil. A tarló magassággal ha megyek az úgyis olyan ugrálós, mert lökdösi az asztalt fel, nem szeretem, csak ha nagy tarló kell, mondjuk elakadós helyen. Amúgy a talajnyomással sokkal kulturáltabban megy, leköveti szépen a talajt csak tekergetni kell. Ha meg néha nem veszi a lapot, és a kábelezéssel sincs semmi, akkor a szenzor lesz gondolom a rossz
Válasz bandigh #22817. hozzászólásáraEz a felakadás pár centit jelent, lehet, hogy nincs is szerepe, ugye saját súlyától is vissza kell(ene) térnie nulla helyzetbe. Akkor a potméter kezd elfáradni? Kimértünk mindent, szétszedtünk mindent, kalibráltuk, de néha gondol egyet, és az egyik oldalon mintha nem érzékelne, a másik oldalon viszont szépen leteszi a beállított értékre.
Válasz später77 #22816. hozzászólásáraSzerintem csak azt csinálják, hogy a tarló meg a gyom ne lökdösse olyan könnyen, ne dobálja a jelet. Felakadni meg leginkább akkor szokott mikor beleragad a sár
600R vágóasztal talajkövetőjében a H174182 cikkszámú rugók a potméter munkáját könnyítik meg, hogy a vasak mindig visszatérjenek nulla állásba és ne a potméterben lévő kis rugónak kelljen akkora erőt kifejtenie? Kinek mennyit bírnak ezek a rugók? Ha nélkülük dolgozunk, az vissza fog ütni a potméter élettartamában és működésében? Néha megbolondul a rendszer, olyan, mintha kicsit felakadnának a vasak, így nem jól billegteti az asztalt az automatika.
Válasz Sk Laci #22812. hozzászólásáraSzia. 6155M-en elméletileg nincs, legalább is mikor kint voltak beüzemelni, nem említették.
Válasz Sk Laci #22812. hozzászólásáraSztem csak 8 ezresen van, variocool miatt.
Válasz Sk Laci #22812. hozzászólásáraJó kérdés nekünk 6120R-ek vannak reggel megnézem az egyiken.
Válasz RkTomi #22809. hozzászólásáraSzia!
Egy kérdés: JD 6120m traktoron is van zsírzógomb a vízpumpánál?
Azért kérdezem, mert Wildével írsz, hogy a 8x30 van, hogy a 6 sorozaton van e, mert én nemtaláltam sehol se. Nem szeretném elnézni a zsírzóhelyet, mert eddig rendesen kenem mindenhol, ahol megtaláltam a zsírzógombot.
Válasz Dekalb #22810. hozzászólásáraén kérdeztem és nem megy,csak a bosch
Válasz Wilde #22801. hozzászólásáraSzerintem a Benedecky elboldogul a densoval... Csak ő
Válasz gergő07 #22808. hozzászólásáraezért van a fórum.
Válasz RkTomi #22806. hozzászólásáraKöszönöm! Nálam még új a JD ezért inkább kérdezek.
Válasz Gazda 59 #22805. hozzászólásáraJa..20-4544517.
Válasz gergő07 #22804. hozzászólásáraJó így a corn head a legfolyósabb zsír ha ez a jó szó rá, nincs olyan sűrű mint a többi.
Válasz csferri #22803. hozzászólásáraPrivátba valahogy eltudlak érni?
8x30-as hűtő ventilátor hajtását milyen zsírral zsírozzátok? Kiténél Corn Head Grease-t ajánlták, többi részeihez Grease Gard prémiumot.
Válasz Gazda 59 #22802. hozzászólására1450 volt, 1550 meg van most is , nagy különbség nincs , kérdezz hátha tudok segíteni.
Sziasztok van köztetek valakinek 1470 es kombájn-ja? Lenne pár kérdésem illetve segítség kérésem. Köszönöm
Válasz Gazda 59 #22798. hozzászólásáradensot nem tudják kecelen meg sehol sem jaVÍTANI.én vettem annak idején hatot gyári újat,kite.volt olyan fóliába csomagolva hogy fel volt bontva.nem vettem át nem tetszett nekik 160 ezer körűl volt darabja bruttóba és akkor még fel is volt bontva.infarktus kerülgetett.
Hello.mindenki.5 ládás Z kombájnhoz keresek dobtakaró lemezeket és cséplésfokozó betéteket.Bontóban tudom hogy van de hátha valakinek kallódik otthon egy garnitúra.
Válasz Gazda 59 #22798. hozzászólásáraKecel..