Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #2468. hozzászólásra
Sziasztok! Engem ma a 750a Tipusú direktvetö érdekel!! Ki az aki ismeri használta használja vagy dolgoztak neki ijenel!! Tapasztalatok információ és minden hasznos dolog érdekel!! köszönöm...
* Szerintem neked sem árulja el a kite a beszerzési árat. Mihelyst bejön bármi, beszorozza kettővel, és azt mondja nektek, hogy ez a beszerzési ár! :))
Na ja, de az én 7830-asom nem lenne meg 30-ból, még beszerzésin* sem.
(aktív ülés, fokozatmentes váltó, e-scv, AutoTrac stb. ;)
______________________________
*: ami közel sem annyival alacsonyabb, mint sokan gondoljátok...
én 110 hekire akkor megvenném a 7830-ast beszerzésin a Géza-tól, mikor jó kedve van, meg vennék alá művelő kereket inkább, mint egy 62-est 15-ért(legalább)!
AutoQuad ECO-Shift váltó: 40 km/h végsebesség alacsonyabb motorfordulat mellett (1880 1/perc), meg a terhelés alatt kapcsolható fokozatokat automatika is kezelheti.
3pár E-SCV: Elektromos vezérlésű, programozható kihelyezett hidraulika szelepek
HMS csomag: Szántóföldi forduló automatika, egy pár kiegészítő opcióval, pl. automata összkerék és diffi kapcsolás, teljesítmény-monitor stb.
Legjobb ülés: rugózás hossz és keresztirányban, állítható háttámla toldat, alacsonyfrekvenciás rugózás, fűthető, nedvességelnyelő, vastagabb párnázású, hosszabb karfa. De nem aktív csillapítású (az nincs európai traktorban)
HCS fülkerugó: Nincs másféle, csak ez azért nem olyan, mint a legtöbb. Ez hidropneumatikus mint egy citroën.
Ha kertészetibe kell, akkor én ezt venném (feltéve, hogy magad hajtod):
6230 Premium, a kités alapfelszereltségen felül
-ECO-Shift váltó
-3 E-SCV
-HMS csomag
-legjobb ülés
-HCS fülkerugó
-automata légkondi
De ez csak olyan személyes elferdülés (ez párban egy 7830-assal elég is lenne itthonra, kb. 110 ha-ra)
Mi az, hogy jobbak?
Személy szerint nekem az amerikai hétezres a szívem csücske, de ez nem jelenti azt, hogy az európai "rosszabb" lenne. Már több helyen cseréltek 77/7810-est 7530-ra, és nem vallott szégyent. Kb annyit tud mint azok. Gyenge pontról egyiknél se tudok.
na eddig nem igazán mondtál számomra újat. a lényeg: kertészeti nyert van, ott vacillálok a 62-63-as között.a 62-es premi felszereltebb, meg 4 szelepes. majd vacillálok a 65-66 között. mire kellene ???: szállítás,vetőgép,vegyszerező légzsákos,műtrágyaszóró 2500 lityis,kulti,meg esetleg egy 3-as v.f.-os eke is.
Hali!
Korzotol szeretném megkérdezni hogy szerinte a waterloi vagy a német 7000 sek jobbak.Még érdekelne az is hogy vontatási teljesítményeket hol lehetne megnézni ezekről az ujabb tipusokról?
Rá. Szinte mindenhez van betét, amihez nincs, ahhoz meg könnyen lehet gyártani. Pl láttam már régi Zetoron is. Még kombájnra is rá lehet tenni.
Veszik. Már több mint 50 elkelt.
Ezt így nem lehet megmondani. Mindegyiknek megvan a maga előnye/hátránya.
Ha van hidromotoros hajtású munkagéped, akkor jobb a Premium. Ha van valami nehezebb géped (műtrágyaszórós kukoricavetőgép pl.) akkor jobb a hathengeres. Ha nincs, csak szaladgálós gép kell, akkor négyhenger (az a mi alapgumizásunkkal be tud menni sorközművelni is, a hathengeres már nem nagyon). Ha sokat pótkocsizik vagy bálát gyűjt homlokrakóval akkor legyen TLS-es. És így tovább.
25068 hozzászólás
Válasz #2469. hozzászólásra
Nézd meg még a horsch sprintert is, annak nagyjából ugyanaz a felépítése mint ennek. Arról biztosan több tapasztalat van.
Válasz #2468. hozzászólásra
Sziasztok! Engem ma a 750a Tipusú direktvetö érdekel!! Ki az aki ismeri használta használja vagy dolgoztak neki ijenel!! Tapasztalatok információ és minden hasznos dolog érdekel!! köszönöm...
Válasz #2467. hozzászólásra
Passz. Majd megkérdezem holnap.
De nem az SF2 a legpontosabb (csak akkor, ha a csak műholdas lehetőséget nézzük), hanem bázisállomásos RTK.
Válasz #2466. hozzászólásra
És a legpontosabb izé az mennyit kóstál évente?
Válasz #2464. hozzászólásra
Párhuzamos nyomkövetőt láttam már IFA-n is ;)
Mittomén. Olyan 3milliótól.
Válasz #2462. hozzászólásra
Ott a pont.
Nekem most a Subaru Outback tetszik, csak drága egy "kicsit" (mondjuk azzal el is lehetne csábítani ;)
Válasz #2426. hozzászólásra
Ejha!
Öreg Zetorra is?
Akkor drágább lehet a cucc, mint a traktor meg amit húz.
Mibe kerül ez?
kb sacc ...
Válasz #2450. hozzászólásra
nekem aztán tök mindegy lenne
Válasz #2460. hozzászólásra
Az mán opel lesz a javából és egy vérbeli SAAB fannak az már nem az igazi, Speciel nekem se kellene.
jó éjt !
Válasz #2459. hozzászólásra
és ????????
Válasz #2458. hozzászólásra
Hülye kérdés, természetesen saabot, de gyorsan vedd meg neki, mert most olvastam valahol, hogy az új 9-5-öst már rüsselheimben fogják gyártani.
Válasz #2457. hozzászólásra
ha megy a bolt Én nem sajnálnám Tőled ! milyent szeretnél ?????
Válasz #2454. hozzászólásra
És adnál akkora autót, amibe beférne mögém(!) a gyerekülés menetiránynak háttal? :_D
Válasz #2452. hozzászólásra
NA akkor a te munkaszerződésedben is nagybetűvel van szedve a "konkurencia kizárási záradék"!
Válasz #2453. hozzászólásra
akkor már szebb a kép!!!..... nem ????????
Válasz #2452. hozzászólásra
ezért lennél Te az Én emberem !!!!!!!!!
Válasz #2451. hozzászólásra
természetesen.
Válasz #2450. hozzászólásra
:-))))))))))
Biztos nem örülne neki, de nem szokta meghatni az ilyesmi. Vagy legalábbis nem érződik, hogy meghatnák az egyéni sorsok.
Komolyan nézve elég ciki lenne, hisz' mindent tudok a az árképzésekről, a járulékos költségekről, lehetőségekről stb.
Válasz #2449. hozzászólásra
és a rabat ??????????
Válasz #2449. hozzászólásra
korzo!
tételezzük fel:ha Én elkezdenék jd-ket forgalmazni, Téged elhoználak a kite-től, akkor mekkora örömöt csinálnék Géza-nak ???????? :-)))
Válasz #2447. hozzászólásra
Az mondjuk vicces lenne :-D
Én igazolom le a JD számláit, és én beszélek velük nap mint nap ...
Válasz #2447. hozzászólásra
na erre gondoltam !!! :-))))
Válasz #2445. hozzászólásra
* Szerintem neked sem árulja el a kite a beszerzési árat. Mihelyst bejön bármi, beszorozza kettővel, és azt mondja nektek, hogy ez a beszerzési ár! :))
Válasz #2445. hozzászólásra
többes magammal azért látván a kinti árakat, nem ez jön le az itthoni árakkal szemben !
(lehet, hogy Te már egy másik listát kapsz Gézútól!!!!:-))))
Válasz #2443. hozzászólásra
Na ja, de az én 7830-asom nem lenne meg 30-ból, még beszerzésin* sem.
(aktív ülés, fokozatmentes váltó, e-scv, AutoTrac stb. ;)
______________________________
*: ami közel sem annyival alacsonyabb, mint sokan gondoljátok...
Válasz #2442. hozzászólásra
területteljesítmény (ha/óra), megtett távolság (munkahelyzetben), szerviz figyelmeztetés ilyesmik.
Válasz #2440. hozzászólásra
én 110 hekire akkor megvenném a 7830-ast beszerzésin a Géza-tól, mikor jó kedve van, meg vennék alá művelő kereket inkább, mint egy 62-est 15-ért(legalább)!
Válasz #2439. hozzászólásra
Köszi!
A teljesítmény-monitor a motor teljesítményét mutatja?
Válasz #2438. hozzászólásra
csak ide nem adja ki !!!!!!!
Válasz #2433. hozzászólásra
Mondom, az a gyengém. Meg sajnos normális alapműveléshez kell kb. 180LE :-(
Válasz #2432. hozzászólásra
AutoQuad ECO-Shift váltó: 40 km/h végsebesség alacsonyabb motorfordulat mellett (1880 1/perc), meg a terhelés alatt kapcsolható fokozatokat automatika is kezelheti.
3pár E-SCV: Elektromos vezérlésű, programozható kihelyezett hidraulika szelepek
HMS csomag: Szántóföldi forduló automatika, egy pár kiegészítő opcióval, pl. automata összkerék és diffi kapcsolás, teljesítmény-monitor stb.
Legjobb ülés: rugózás hossz és keresztirányban, állítható háttámla toldat, alacsonyfrekvenciás rugózás, fűthető, nedvességelnyelő, vastagabb párnázású, hosszabb karfa. De nem aktív csillapítású (az nincs európai traktorban)
HCS fülkerugó: Nincs másféle, csak ez azért nem olyan, mint a legtöbb. Ez hidropneumatikus mint egy citroën.
Válasz #2437. hozzászólásra
Más is kíváncsi rá, csak nem titkos. Nem a beszerzési árat kell beírni.
Válasz #2430. hozzászólásra
privátban sem nyomnád be az árát ????
Válasz #2435. hozzászólásra
azért az már kur.ára túlzás lenne !!!! az olyan 30 misi !!!!!
Válasz #2433. hozzászólásra
Nem úgy értette, hogy a felsorolt felszereltséggel "árban" van egy 7830-assal? :)
Válasz #2432. hozzászólásra
eco az az eco, olyan, mint a valtra. az e scv az elektromos hidraulika csomag(ujj hegy vezérlés)
Válasz #2430. hozzászólásra
110 hekire még egy 7830-ast !!!!????? kulák !!! :-))))
Válasz #2430. hozzászólásra
Mi az a ECO-Shift váltó, meg a 3 E-SCV és a HMS csomag?
A legjobb ülés oldalra is mozog mint az aktív ülés?
Van sima meg HCS fülkerugó is?
Válasz #2428. hozzászólásra
A két hathengeres közül meg a nagyobbik, mert nem drágább annyival, amennyivel erősebb
Válasz #2428. hozzászólásra
Ha kertészetibe kell, akkor én ezt venném (feltéve, hogy magad hajtod):
6230 Premium, a kités alapfelszereltségen felül
-ECO-Shift váltó
-3 E-SCV
-HMS csomag
-legjobb ülés
-HCS fülkerugó
-automata légkondi
De ez csak olyan személyes elferdülés (ez párban egy 7830-assal elég is lenne itthonra, kb. 110 ha-ra)
Válasz #2427. hozzászólásra
Mi az, hogy jobbak?
Személy szerint nekem az amerikai hétezres a szívem csücske, de ez nem jelenti azt, hogy az európai "rosszabb" lenne. Már több helyen cseréltek 77/7810-est 7530-ra, és nem vallott szégyent. Kb annyit tud mint azok. Gyenge pontról egyiknél se tudok.
Válasz #2424. hozzászólásra
na eddig nem igazán mondtál számomra újat. a lényeg: kertészeti nyert van, ott vacillálok a 62-63-as között.a 62-es premi felszereltebb, meg 4 szelepes. majd vacillálok a 65-66 között. mire kellene ???: szállítás,vetőgép,vegyszerező légzsákos,műtrágyaszóró 2500 lityis,kulti,meg esetleg egy 3-as v.f.-os eke is.
Hali!
Korzotol szeretném megkérdezni hogy szerinte a waterloi vagy a német 7000 sek jobbak.Még érdekelne az is hogy vontatási teljesítményeket hol lehetne megnézni ezekről az ujabb tipusokról?
Válasz #2425. hozzászólásra
Rá. Szinte mindenhez van betét, amihez nincs, ahhoz meg könnyen lehet gyártani. Pl láttam már régi Zetoron is. Még kombájnra is rá lehet tenni.
Veszik. Már több mint 50 elkelt.
Válasz #2424. hozzászólásra
Van ez a rászerelhetős kormányos cuccotok.....
Ezt mindenre rálehet tenni?
Kéri ezt vlk. ?
Válasz #2420. hozzászólásra
Ezt így nem lehet megmondani. Mindegyiknek megvan a maga előnye/hátránya.
Ha van hidromotoros hajtású munkagéped, akkor jobb a Premium. Ha van valami nehezebb géped (műtrágyaszórós kukoricavetőgép pl.) akkor jobb a hathengeres. Ha nincs, csak szaladgálós gép kell, akkor négyhenger (az a mi alapgumizásunkkal be tud menni sorközművelni is, a hathengeres már nem nagyon). Ha sokat pótkocsizik vagy bálát gyűjt homlokrakóval akkor legyen TLS-es. És így tovább.
Válasz #2422. hozzászólásra
Ott a Nadjáé az apraja.
Itt meg az apraja csinálja a Nadját.
Válasz #2421. hozzászólásra
Amerikában manapság a 8000 az apraja ott ez nem kérdés!!
Válasz #2420. hozzászólásra
Jólenne eldönteni:
kell 6 henger nekem????????
nem kell 6 henger nekem??????? .....